abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 14:23:18 #181
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_129613504
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:29 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Misschien moet je dit hele topic eens wat beter doorlezen...
daar heb je gelijk in, heb ik niet gedaan idd :@
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_129613725
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 00:01 schreef love-and-hate het volgende:

Nu moet ik even nadenken hoe ik dit ga aanpakken als ze terug is. Natuurlijk moet ik haar zo snel mogelijk zien. Maar natuurlijk hebben jullie gelijk dat er dan geen uitspraak gaat volgen over onze relatie. Dus blijf ik slapen of niet? Ga ik haar troosten als ze verdrietig is om haar terugkeer?

Ik denk dat ik ga inschatten hoe oprecht ze wil dat het tussen ons werkt en als ik niet denk dat ze daavan overtuigd is dan zal ze moeten begrijpen dat ik mezelf op Amerika ga richten. Als ze me dan toch zou missen terwijl ik nog in het land ben wil ik haar best zien maar dan zal het van haar moeten komen. Jullie hebben daar helemaal gelijk in en ik ben het daar ook helemaal mee eens. (Als zij daar niet toe bereid is zou het sowieso nooit meer kunnen werken)

Oké, als ik morgen nog steeds achter deze uitspraken sta voel ik me sterk en trots en onafhankelijk :D

Nog ideeën over hoe ik ervoor zorg dat zij er ook voor zal moeten werken?
Gewoon niet te veel over nadenken, en zien wat er dan goed voelt.
En geen domme overhaaste beslissingen maken ;)
dus
pi_129622250
Ooh wat een hoop reacties weer, echt super want dat had ik weer even nodig!

Ik ben zo enorm pissed, boos en verdrietig dat ze vanochtend dat berichtje stuurde, waarna ik direct (stom) antwoordde, en vervolgens hoor ik niks meer..... :(

Het liefst zou ik haar nu keihard uitschelden via whatsapp en haar eens goed de waarheid vertellen. Het is normaal echt niet zo dat ik makkelijk over me heen laat lopen of sociaal zwak ben.. Ik heb alleen zo'n enorme zwak voor haar...

Ik ken haar ook helemaal niet op deze manier dus kan ook bijna niet geloven dat ze dit doet om mij bewust pijn te doen. Ze is gewoon te veel met zichzelf bezig om aan mij te denken. Maar de berusting van gisteren is weer een beetje weggevaagd...

Ik heb in ieder geval niks meer terug gestuurd. Ik kan ruzie zoeken via whatsapp, of het uitmaken of goedpraten maar alles gaat sowieso slechter eindigen dan hoe het er nu voor staat. (sowieso uitmaken via whatsapp na zoveel jaar... no go voor mij)

Ik vind het gewoon zo enorm lastig.. ik probeer me echt heel hard op Amerika te focussen en ik merk dat ik daar van binnen ook echt veel zin in heb op bepaalde momenten. Maar aan de andere kant kijk ik volgens mij onbewust met goeie hoop uit naar maandag, ook al probeer ik mezelf elke minuut te vertellen dat dit eigenlijk niet meer verder kan...

Maarja, dan denk ik, ik zou zo graag voor haar willen vechten, haar op haar gemak stellen en lieve dingen voor haar doen, zoals ik zou verwachten dat zij normaal ook voor mij zou doen als de situatie omgekeerd was.

Ik haat haar nu zo erg, maar ik kan me nog steeds geen leven zonder haar voorstellen. Nooit meer samen filmpje kijken, op vakantie, samenwonen, seks.. het lijkt zo kort geleden maar zo onbereikbaar nu.

Maar goed.. dat was mijn uitbarsting weer voorvandaag.. lucht wel echt op! Beste keuze van de afgelopen weken om dit topic te openen anders had ik mezelf nooit zo sterk kunnen houden tegenover haar.

Want sterk moet ik blijven! Daar kan ik kracht uit halen en dat is volgens mij de enige optie ook.. Hoe ik me ook voel, ze gaat even niks meer merken. Dat berichtje vanochtend was een fout, maar een heel kleintje gelukkig en ik heb ervan geleerd. Ze gaat pas wat horen op het moment dat ze weer in Nederland is en mij vraagt wanneer we elkaar zullen zien. Of dat nu maandag, dinsdag of woensdag is... dat beloof ik jullie nu hier! :) Ik ga niet smeken of bedelen.. en als ik bij haar ben wil ik me ook sterk houden, niet lelijk doen, maar mezelf beschermen (maar dat zie ik mezelf nog niet klaarspelen, té moeilijk!). Als alles misgaat ben ik binnen 2 weken weg van alles en kan ik me 100% op mezelf richten.

Laat het me lukken om sterk te zijn! :'(
pi_129626064
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 08:23 schreef love-and-hate het volgende:
Maar eventjes voelde het verdomd goed dat ze sinds best wel lang vraagt hoe het met mij gaat...
dat is wel triest he. Dat je je 'verdomd goed voelt' omdat je vriendin van een aantal jaar eens een keer de moeite neemt om te vragen hoe het met je gaat.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_129626208
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 20:39 schreef Argento het volgende:

[..]

dat is wel triest he. Dat je je 'verdomd goed voelt' omdat je vriendin van een aantal jaar eens een keer de moeite neemt om te vragen hoe het met je gaat.
Idd, dan is het wel ver gekomen lijkt mij... :{
pi_129626363
Deze laatste dagen is t inderdaad ver gekomen.. Jullie hebben gelijk..

Ik kijk uit naar en ik vrees voor maandag, ik ga zo enorm zwichten voor haar..
pi_129626778
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 20:46 schreef love-and-hate het volgende:

Wij zullen allemaal voor je duimen ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:40:22 #188
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_129628886
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 20:46 schreef love-and-hate het volgende:

Nee dat ga je niet :{w Kom nou, en dan over een paar weken of maanden weer hier doorheen moeten omdat je weer alleen maar aan haar dacht die bewuste maandag en niet aan jezelf? Je weet nu hoe moeilijk het is om je onafhankelijk op te stellen maar ook hoe goed het voelt. Ga je nou niet maandag als ze 2x knippert met d'r ogen weer afhankelijk opstellen met alle gevolgen van dien.

Beetje offtopic: volgens mij heb ik het nog nooit zo goed voorgehad met iemand in r&p als TS :D Hij verdient ook gewoon een betere vriendin.

O en ik weet niet meer wie dat zei van dat ie ineens niet meer naar schiphol zou mogen gaan omdat er iemand zou zijn die hij niet mocht zien... Dat heb ik dus serieus een keer meegemaakt :') ;(
pi_129629275
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef kwiwi het volgende:
O en ik weet niet meer wie dat zei van dat ie ineens niet meer naar schiphol zou mogen gaan omdat er iemand zou zijn die hij niet mocht zien... Dat heb ik dus serieus een keer meegemaakt :') ;(
Leuk... :{
pi_129629370
quote:

[..]

Beetje offtopic: volgens mij heb ik het nog nooit zo goed voorgehad met iemand in r&p als TS :D Hij verdient ook gewoon een betere vriendin.

TS, hou je van kiwi's? O nee, kwiwi's? Ik voel een fok-huwelijk aankomen ^)

*)

(helemaal eens trouwens met het ontopic deel van kwiwi's post)
pi_129631630
quote:

[..]

Dat vind ik echt lief! :*

Het doet echt pijn omdat ik me realiseer dat je zo enorm gelijk hebt. Wat is er in hemelsnaam met mijn vriendin gebeurd?

Morgen eindelijk terug naar nederland na een fantastische vakantie van twee weken met mijn ouders, wat een hel was dat gezien de omstandigheden. Ik ben echt blij als ik weer terug ben in Nederland en wat tijd voor mezelf kan maken zonder mensen om me heen.

Zondag heb ik wat afgesproken met vrienden (eigen vrienden haha) dus dat helpt ook vast.

Daarna zal ik een plan van aanpak voor maandag maken...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:05:12 #192
163650 Greys
pi_129632402
quote:

Dat zei ik.
En ik denk het echt :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_129632575
En haar pa die haar nu gaat ophalen dan? Die zou daar echt niet om tegen mij liegen gelukkig. Dit is de enige theorie waar ik echt een vette streep door heb kunnen zetten.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:11:34 #194
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_129632647
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:10 schreef love-and-hate het volgende:
En haar pa die haar nu gaat ophalen dan? Die zou daar echt niet om tegen mij liegen gelukkig. Dit is de enige theorie waar ik echt een vette streep door heb kunnen zetten.
Ik kan je anders nog wel een theorie vertellen hoor :P Maar je hebt er weinig aan nu.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:12:42 #195
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_129632715
quote:
Heb je haar vader gesproken of zegt ze dat?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:13:50 #196
163650 Greys
pi_129632770
quote:
Stel ze gaat daar op Schiphol een of andere gast gedag staan huggen die bij haar in hetzelfde vliegtuig zat en ook uit Z-A naar Nederland terug ging, dan kan ze haar vader nog wel wijs maken dat dat gewoon een goede vriend was en dat ze hem gaat missen enzo. Jou gaat ze dat niet wijs kunnen maken of ze wil iig niet dat je dat zou zien wellicht.

Zeg niet dat het zo is hoor, maar zou kunnen. Ik vind het raar dat je ineens niet meer naar Schiphol *mag* komen.

Je zei net dat je bang bent dat je keihard voor d'r gaat zwichten. Maar wáárvoor dan? Ik ben namelijk bang voor je dat ze afstandelijk gaat doen maandag. Of zelfs met een smoes gaat komen dat ze te moe is van de reis en een andere keer met je wil afspreken. Er valt weinig meer te zwichten denk ik, bereid je daar op voor, dan kan het alleen maar meevallen :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_129632805
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zei ik.
En ik denk het echt :@
Maar stel dat ze daar iemand ontmoet heeft, dan is het toch wel heel toevallig dat ze toevallig hetzelfde vliegtuig terug hebben? Het is niet zo dat er 1 vliegtuig per week gaat of zo.

Of ben ik nu zo naief?
pi_129632849
quote:

[..]

Nee dat ga je niet :{w Kom nou, en dan over een paar weken of maanden weer hier doorheen moeten omdat je weer alleen maar aan haar dacht die bewuste maandag en niet aan jezelf? Je weet nu hoe moeilijk het is om je onafhankelijk op te stellen maar ook hoe goed het voelt. Ga je nou niet maandag als ze 2x knippert met d'r ogen weer afhankelijk opstellen met alle gevolgen van dien.

Hier ben ik het mee eens O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:15:32 #199
163650 Greys
pi_129632853
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:14 schreef Oognip het volgende:

[..]

Maar stel dat ze daar iemand ontmoet heeft, dan is het toch wel heel toevallig dat ze toevallig hetzelfde vliegtuig terug hebben? Het is niet zo dat er 1 vliegtuig per week gaat of zo.

Of ben ik nu zo naief?
Mwah, stel ze zijn verliefd op elkaar, dan zorgen ze evt wel dat ze bij elkaar in het vliegtuig zitten toch? Zou ik wel doen iig als ik zo'n lange reis voor de boeg had en diegene moest toch ook in die periode terug, dan ging ik mooi samen...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_129632921
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Mwah, stel ze zijn verliefd op elkaar, dan zorgen ze evt wel dat ze bij elkaar in het vliegtuig zitten toch? Zou ik wel doen iig als ik zo'n lange reis voor de boeg had en diegene moest toch ook in die periode terug, dan ging ik mooi samen...
Ik zie niet zo goed in wat die 11 uur samen in een vliegtuig nog voor toegevoegde waarde heeft, maar dat ben ik. :P
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:18:48 #201
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_129633006
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Stel ze gaat daar op Schiphol een of andere gast gedag staan huggen die bij haar in hetzelfde vliegtuig zat en ook uit Z-A naar Nederland terug ging, dan kan ze haar vader nog wel wijs maken dat dat gewoon een goede vriend was en dat ze hem gaat missen enzo. Jou gaat ze dat niet wijs kunnen maken of ze wil iig niet dat je dat zou zien wellicht.

Zeg niet dat het zo is hoor, maar zou kunnen. Ik vind het raar dat je ineens niet meer naar Schiphol *mag* komen.

Je zei net dat je bang bent dat je keihard voor d'r gaat zwichten. Maar wáárvoor dan? Ik ben namelijk bang voor je dat ze afstandelijk gaat doen maandag. Of zelfs met een smoes gaat komen dat ze te moe is van de reis en een andere keer met je wil afspreken. Er valt weinig meer te zwichten denk ik, bereid je daar op voor, dan kan het alleen maar meevallen :*
Ah, dat was dus precies ook mijn theorie.

Weet ook niet of het zo zit, maar het zou me niet verbazen als het wel zo zit.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:22:10 #202
163650 Greys
pi_129633166
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:17 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik zie niet zo goed in wat die 11 uur samen in een vliegtuig nog voor toegevoegde waarde heeft, maar dat ben ik. :P
Als je reteverliefd op iemand bent, is elke minuut dat je bij elkaar bent soms belangrijk :+
Voorál als je weet dat je elkaar daarna een tijdje niet ziet, wellicht....

Maar kan me voorstellen dat dit heel klote is voor TS om te lezen :@ Sorry TS :*
Omdat het nog helemaal niet waar hoeft te zijn. Maar ik denk wel dat je op zoiets voorbereid moet zijn eerlijk gezegd en ik hóóp oprecht dat ik het mis heb.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:28:59 #203
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_129633498
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je reteverliefd op iemand bent, is elke minuut dat je bij elkaar bent soms belangrijk :+
Voorál als je weet dat je elkaar daarna een tijdje niet ziet, wellicht....

Maar kan me voorstellen dat dit heel klote is voor TS om te lezen :@ Sorry TS :*
Omdat het nog helemaal niet waar hoeft te zijn. Maar ik denk wel dat je op zoiets voorbereid moet zijn eerlijk gezegd en ik hóóp oprecht dat ik het mis heb.
Goed gezegd...daar ben ik het helemaal mee eens, het is gewoon zo hard soms, maar voor de ware moet je blijven knokken...
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_129639995
De koek kan ook op zijn, man. Na 5.5 jaar willen mensen soms wel eens wat nieuws. Blijf realistisch op zijn tijd.
pi_129640547
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik me er veel slechter door zou voelen, mooi excuus om direct alle contact te verbreken. Dan hoort ze wel weer van me nadat ik terug ben uit Amerika ;) Maar ik voel haar altijd enorm goed aan, of ze me nu bezeikt of een verassing voor me heeft of wat dan ook, ik heb dat altijd meteen door.

Maar anyways, worst case scenario zit in mijn hoofd dus dat is goed.

Als ik heel rationeel nadenk voorspel Ik het volgende voor maandag. Ze komt thuis, laat dat op een gegeven moment weten. Ze wil me pas zien als haar vader weg is of op het punt staat om weg te gaan. Dan wil ze dat ik bij haar ben maar liever wachten tot de volgende dag om te praten. Ik blijf dan slapen, alles zal een beetje awkward en afstandelijk zijn hoewel ik sowieso contact zou gaan zoeken dan. Volgende dag praten we, zij kan zeggen hoe ze erin staat, waarschijnlijk heeft ze tijd nodig. En dan maken we een plan voor de komende tijd.

Dat is mijn voorspelling. Hier zal de waarheid waarschijnlijk dicht tegen aan zitten. Dat is goed want dan kan ik mezelf een klein beetje voorbereiden hoe ik me moet opstellen tegenover haar.

Ik wil haar in mijn leven, maar ik wil haar ook laten vechten voor ons, ze krijgt me niet zo. Ik ga niks lelijks tegen haar zeggen maar ze krijgt ook niet te zien hoe graag ik dit wil en hoe kapot ik ervan ben. Sterk zijn voor mijn eigen bescherming en ook voor de beste kans op het redden van wat er te redden valt lijkt mij. Wel lastig voor mij, maar dit hebben jullie me als geen ander doen inzien! :)

Hoe ik dit precies moet gaan aanpakken is me echter nog een raadsel.
pi_129641170
Je ziet het nog betrekkelijk positief in. Ik denk dat ze het gewoon gaat uitmaken en later op de avond haar nieuwe vlam treft.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:03:12 #207
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_129641196
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
Ik vind het raar dat je ineens niet meer naar Schiphol *mag* komen.
Ik vind dat dus helemaal niet raar. Zo'n ontmoeting bij de uitgang van de bagageruimte is nu eenmaal geen normale ontmoeting, het is een plek waar mensen elkaar na een lange reis meestal feestelijk ontvangen en om de hals vliegen. Met allemaal vrolijke mensen die elkaar na lange tijd weer terug zien.

Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je dat even niet gaat trekken als het niet goed zit tussen beiden. Het gaat nu waarschijnlijk een beladen ontmoeting worden en die wil je niet op een druk vliegveld na een lange vermoeidende vliegreis hebben. Die wil je liever hebben op een plek waar je alleen bent met zijn tweeën, wanneer je weer een beetje bent bijgekomen van de vlucht.

Eerlijk gezegd zie ik ook niet zo heel veel redenen om aan haar verhaal te twijfelen. TS zegt pas dat het eigenlijk pas de laatste maand is gaan spelen, toen de terugreis dus weer in zicht kwam. Het is helemaal niet vreemd dat iemand verliefd wordt op een ander land en een andere cultuur en daardoor ook in een conflict terecht komt waarbij ze moet kiezen tussen twee 'levens'. Het nieuwe leven in Afrika dat ze heeft ontdekt en het oude leven met haar vriend in Nederland. Het is best denkbaar dat de concurrent van TS geen andere kerel is maar gewoon een andere manier van leven.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_129641198
quote:
hoe weet je eigenlijk dat haar vader haar komt ophalen? Wie heeft dat gezegd?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:21:01 #209
862 Arcee
Look closer
pi_129641462
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:03 schreef Argento het volgende:
hoe weet je eigenlijk dat haar vader haar komt ophalen? Wie heeft dat gezegd?
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:58 schreef love-and-hate het volgende:
's Avonds kreeg ik een smsje dat ik haar niet meer hoefde op te komen halen, dat laat ze haar vader doen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_129642011
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 06:56 schreef love-and-hate het volgende:

Dat is mijn voorspelling. Hier zal de waarheid waarschijnlijk dicht tegen aan zitten. Dat is goed want dan kan ik mezelf een klein beetje voorbereiden hoe ik me moet opstellen tegenover haar.

Andere optie is dat ze niets laat horen op maandag, hou daar ook rekening mee.

Verder:
quote:
Hey, misschien misinterpreteren wij hier alles verkeerd. Da's ook een optie! Maar nogmaals, mijn tip: Laat het even aan haar, zij moet het het allemaal even uitzoeken.

Op dit moment: Zij is oorzaak, jij bent gevolg. Ga jezelf niet als oorzaak zien of denken dat je nog iets kan veranderen. Daar maak je haar ook niet blij mee.

En ik wil je nog een keer wijzen op mijn eerste post in dit topic. Tis niet het einde van de wereld mocht het stuklopen he. Je went er aan.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')