abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129640547
Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik me er veel slechter door zou voelen, mooi excuus om direct alle contact te verbreken. Dan hoort ze wel weer van me nadat ik terug ben uit Amerika ;) Maar ik voel haar altijd enorm goed aan, of ze me nu bezeikt of een verassing voor me heeft of wat dan ook, ik heb dat altijd meteen door.

Maar anyways, worst case scenario zit in mijn hoofd dus dat is goed.

Als ik heel rationeel nadenk voorspel Ik het volgende voor maandag. Ze komt thuis, laat dat op een gegeven moment weten. Ze wil me pas zien als haar vader weg is of op het punt staat om weg te gaan. Dan wil ze dat ik bij haar ben maar liever wachten tot de volgende dag om te praten. Ik blijf dan slapen, alles zal een beetje awkward en afstandelijk zijn hoewel ik sowieso contact zou gaan zoeken dan. Volgende dag praten we, zij kan zeggen hoe ze erin staat, waarschijnlijk heeft ze tijd nodig. En dan maken we een plan voor de komende tijd.

Dat is mijn voorspelling. Hier zal de waarheid waarschijnlijk dicht tegen aan zitten. Dat is goed want dan kan ik mezelf een klein beetje voorbereiden hoe ik me moet opstellen tegenover haar.

Ik wil haar in mijn leven, maar ik wil haar ook laten vechten voor ons, ze krijgt me niet zo. Ik ga niks lelijks tegen haar zeggen maar ze krijgt ook niet te zien hoe graag ik dit wil en hoe kapot ik ervan ben. Sterk zijn voor mijn eigen bescherming en ook voor de beste kans op het redden van wat er te redden valt lijkt mij. Wel lastig voor mij, maar dit hebben jullie me als geen ander doen inzien! :)

Hoe ik dit precies moet gaan aanpakken is me echter nog een raadsel.
pi_129641170
Je ziet het nog betrekkelijk positief in. Ik denk dat ze het gewoon gaat uitmaken en later op de avond haar nieuwe vlam treft.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:03:12 #207
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_129641196
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
Ik vind het raar dat je ineens niet meer naar Schiphol *mag* komen.
Ik vind dat dus helemaal niet raar. Zo'n ontmoeting bij de uitgang van de bagageruimte is nu eenmaal geen normale ontmoeting, het is een plek waar mensen elkaar na een lange reis meestal feestelijk ontvangen en om de hals vliegen. Met allemaal vrolijke mensen die elkaar na lange tijd weer terug zien.

Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je dat even niet gaat trekken als het niet goed zit tussen beiden. Het gaat nu waarschijnlijk een beladen ontmoeting worden en die wil je niet op een druk vliegveld na een lange vermoeidende vliegreis hebben. Die wil je liever hebben op een plek waar je alleen bent met zijn tweeën, wanneer je weer een beetje bent bijgekomen van de vlucht.

Eerlijk gezegd zie ik ook niet zo heel veel redenen om aan haar verhaal te twijfelen. TS zegt pas dat het eigenlijk pas de laatste maand is gaan spelen, toen de terugreis dus weer in zicht kwam. Het is helemaal niet vreemd dat iemand verliefd wordt op een ander land en een andere cultuur en daardoor ook in een conflict terecht komt waarbij ze moet kiezen tussen twee 'levens'. Het nieuwe leven in Afrika dat ze heeft ontdekt en het oude leven met haar vriend in Nederland. Het is best denkbaar dat de concurrent van TS geen andere kerel is maar gewoon een andere manier van leven.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_129641198
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:10 schreef love-and-hate het volgende:
En haar pa die haar nu gaat ophalen dan? Die zou daar echt niet om tegen mij liegen gelukkig. Dit is de enige theorie waar ik echt een vette streep door heb kunnen zetten.
hoe weet je eigenlijk dat haar vader haar komt ophalen? Wie heeft dat gezegd?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:21:01 #209
862 Arcee
Look closer
pi_129641462
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:03 schreef Argento het volgende:
hoe weet je eigenlijk dat haar vader haar komt ophalen? Wie heeft dat gezegd?
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:58 schreef love-and-hate het volgende:
's Avonds kreeg ik een smsje dat ik haar niet meer hoefde op te komen halen, dat laat ze haar vader doen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_129642011
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 06:56 schreef love-and-hate het volgende:

Dat is mijn voorspelling. Hier zal de waarheid waarschijnlijk dicht tegen aan zitten. Dat is goed want dan kan ik mezelf een klein beetje voorbereiden hoe ik me moet opstellen tegenover haar.

Andere optie is dat ze niets laat horen op maandag, hou daar ook rekening mee.

Verder:
quote:
Beetje offtopic: volgens mij heb ik het nog nooit zo goed voorgehad met iemand in r&p als TS :D Hij verdient ook gewoon een betere vriendin.
Hey, misschien misinterpreteren wij hier alles verkeerd. Da's ook een optie! Maar nogmaals, mijn tip: Laat het even aan haar, zij moet het het allemaal even uitzoeken.

Op dit moment: Zij is oorzaak, jij bent gevolg. Ga jezelf niet als oorzaak zien of denken dat je nog iets kan veranderen. Daar maak je haar ook niet blij mee.

En ik wil je nog een keer wijzen op mijn eerste post in dit topic. Tis niet het einde van de wereld mocht het stuklopen he. Je went er aan.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 14:00:15 #211
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_129645697
Zou maandag niet eens heengaan, zorg ervoor dat jij de touwtjes weer in handen krijgt TS want dat heb je op het moment niet. Dat je haar bericht terug stuurde toen je op het terras zat heeft je waarschijnlijk genekt.

Tevens is zij gewoon fout bezig dus laat haar maar moeite doen, als ze dat niet doet verdien je namelijk gewoon beter, hoe kut dat ook is op dat moment.
pi_129646015
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 08:47 schreef love-and-hate het volgende:
Ik heb spijt van mijn antwoord aan haar, so much for being strong.. :') Maarja nu maar weer afwachten en niks doen tot maandag.
Niets mis mee toch? Je wilde dat zij contact zou zoeken in plaats van dat het van jou moet komen steeds. Dat is nu gebeurd. Ik ben het overigens wel eens met Greys dat het lijkt op het peilen of ze zich schuldig moet voelen.
pi_129647837
Sterkte! Ik denk dat je een keuze moet maken tussen haar en jou studie in Amerika. Ik denk persoonlijk dat het nog te redden is. Maar wanneer jij een half jaar vertrekt groeien jullie echt uit elkaar en is het gedaan.
pi_129647859
Tvp.

Tevens: Als ze appt, niet meer reageren. Behalve als ze thuis is. ;)
pi_129647906
Probeer inderdaad weer controle over de situatie te krijgen TS!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 16:58:45 #216
409071 MeHappy
Girl who living her dreams
pi_129649775
Sterkte!
I just love every person.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:07:18 #217
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_129649985
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 15:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Probeer inderdaad weer controle over de situatie te krijgen TS!
Maandag whatsappen: er is wat tussengekomen, ik kan in plaats van vanavond morgen wel even langskomen.

En dan ook niet reageren op de eventuele extreem emotionele berichten die ze stuurt, alleen na een tijdje eenmalig: nogmaals, morgen heb ik tijd voor je.

Alles in de vorm van een mededeling, geen vraag. Bam, touwtjes in handen _O_
pi_129650177
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:07 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Maandag whatsappen: er is wat tussengekomen, ik kan in plaats van vanavond morgen wel even langskomen.

En dan ook niet reageren op de eventuele extreem emotionele berichten die ze stuurt, alleen na een tijdje eenmalig: nogmaals, morgen heb ik tijd voor je.

Vrees dat dit voor de TS nogal "makkelijk gezegd" lijkt...
pi_129650352
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:14 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Vrees dat dit voor de TS nogal "makkelijk gezegd" lijkt...
Hij zit zich erg te verheugen op het 'blijven slapen' dat in zijn scenario opgenomen is :D
pi_129650373
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:21 schreef computergirl het volgende:

[..]

Hij zit zich erg te verheugen op het 'blijven slapen' dat in zijn scenario opgenomen is :D
... en doet zichzelf er alleen maar pijn mee. ;(
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:28:50 #221
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_129650539
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:21 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat is eigenlijkhet stomste wat hij zou kunnen doen in zo'n situatie, dan heeft ze gelijk in de gaten hoe graag hij haar wil en als ie sterk wil zijn (of in ieder geval overkomen tegenover haar) moet ie zeggen "ik ga naar huis". Anders weet ze gelijk hoe laat het is en gaat ze gewoon verder zoals ze eerder deed tegen 'm, ze weet dan immers toch dat hij nog steeds het makke lammetje zonder ruggengraat is.

Niet vervelend bedoeld TS :*
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:36:46 #222
862 Arcee
Look closer
pi_129650757
quote:

Kijk, heren, zo doen vrouwen dat dus. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:37:48 #223
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_129650780
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:36 schreef Arcee het volgende:

[..]

Kijk, heren, zo doen vrouwen dat dus. :Y)
Dit is inderdaad gebaseerd op eigen ervaring _O-
pi_129650956
quote:

[..]

Bitch :D
pi_129651859
quote:

[..]

Hey! Da's lang geleden!

Jaar of 15 ?

Hoe is het nu met je ?
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_129654544
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Ze heeft een ander ontmoet in Afrika.
Jep, met een grote piemel waarschijnlijk
pi_129657085
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:22 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

... en doet zichzelf er alleen maar pijn mee. ;(
Dit inderdaad. Ik zou erg voorzichtig zijn met je verwachtingen. Misschien is ze maandag wel zo moe dat ze niets van zich laat horen en/of wil ze je die dag nog niet zien. Blijven slapen zou ik al helemaal niet vanuit gaan.
Hoe je je gaat vasthouden aan zo'n voorspelling, hoe groter de kans dat het gaat tegenvallen.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_129657286
Eigenlijk zou het beter zijn om helemaal géén voorstellingen te maken (zowel goede als slechte) en gewoon op je laten afkomen, maar dat is natuurlijk niet zo evident als je er constant mee in je hoofd zit...
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:14:11 #229
401996 Zanger_Rinus
Professioneel showartiest
pi_129658351
Misschien maar eens een bezoekje brengen aan Schiphol met een roemruchte spionagetechniek?

:')
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:15:59 #230
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_129658404
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:14 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Misschien maar eens een bezoekje brengen aan Schiphol met een roemruchte spionagetechniek?

[ afbeelding ]
Daar zat ik ook al aan te denken :D Gewoon vlakbij de aankomsthal gaan staan en gaan kijken en niet naar ze toe gaan.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 augustus 2013 @ 22:10:04 #231
163650 Greys
pi_129660105
Verstop je net als Ruud Gullit op Schiphol achter een vuilcontainer.

(Aan degenen die nu 'wait whut' denken.. jullie komen te weinig in SHO)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 22:13:36 #232
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_129660225
Als ik dichter bij schiphol zou zijn maandag zou ik met wat foto's op zak zelf een kijkje gaan nemen voor TS :D En met camera, of course.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 3 augustus 2013 @ 22:14:10 #233
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_129660243
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:10 schreef Greys het volgende:

Whehe :D

Maar het is serieus best een goed idee, weet TS meteen of ze liegt en dus met een ander is of dat daadwerkelijk haar vader haar 'gewoon' ophaalt.
pi_129660293
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:14 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Whehe :D

Maar het is serieus best een goed idee, weet TS meteen of ze liegt en dus met een ander is of dat daadwerkelijk haar vader haar 'gewoon' ophaalt.
Ik zou behoorlijk pissed zijn als ik TS' vriendin was. Straks is er helemaal niks aan de hand :D klein beetje vertrouwen mag er nog wel zijn toch...
pi_129660326
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:15 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik zou behoorlijk pissed zijn als ik TS' vriendin was. Straks is er helemaal niks aan de hand :D klein beetje vertrouwen mag er nog wel zijn toch...
Nou niks aan de hand, ze wil de relatie afbreken....
pi_129660384
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou niks aan de hand, ze wil de relatie afbreken....
Er wordt hier toch gesuggereerd over een evt. nieuwe liefde van de vriendin van TS? Met niks aan de hand doelde ik op dat ze misschien gewoon alleen aankomt... TS zou toch naar Schiphol moeten gaan om zijn vriendin te betrappen?
pi_129660424
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:16 schreef Seven. het volgende:
Jullie zijn uit elkaar gegroeid, geen wonder als je in zo'n mate je eigen gang gaat. Op Skypegesprekken kun je geen toekomst bouwen.
Ik denk dit. Te veel en te lang uit elkaar. Je kunt daarmee overdrijven en ik denk dat jullie dit hebben gedaan. Denk dat ze in Afrika verliefd is geworden oid...

NIets mis mee, voor jezelf en je kansen te kiezen en zeker ook doen. Het domste wat je kunt doen is nu niet naar de VS gaan. Beter zet je er een punt achter en geniet je van jouw tijd daar. ZIjn jullie echt voorbestemd, dan is ze er na jouw jaar in de VS gewoon weer.
Whatever...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 augustus 2013 @ 22:21:11 #238
163650 Greys
pi_129660455
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:18 schreef Oognip het volgende:

[..]

Er wordt hier toch gesuggereerd over een evt. nieuwe liefde van de vriendin van TS? Met niks aan de hand doelde ik op dat ze misschien gewoon alleen aankomt... TS zou toch naar Schiphol moeten gaan om zijn vriendin te betrappen?
Als ze hem spot kan hij toch gewoon zeggen 'ja hallo je bent ruim vijf jaar m'n vriendin, no way dat ik je niet kom ophalen'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_129660603
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ze hem spot kan hij toch gewoon zeggen 'ja hallo je bent ruim vijf jaar m'n vriendin, no way dat ik je niet kom ophalen'.
Ja dat kan en dan is er niks meer over van 'laat haar maar lekker naar jou toe komen en laat haar maar moeite doen'.
pi_129660711
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:18 schreef Oognip het volgende:

[..]

Hij heeft weinig te verliezen iig.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 augustus 2013 @ 22:35:22 #241
163650 Greys
pi_129660942
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:25 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ja dat kan en dan is er niks meer over van 'laat haar maar lekker naar jou toe komen en laat haar maar moeite doen'.
Mijn verstop je achter de vuilnisbak net als Gullit was een grapje. Ik hoopte eigenlijk dat dat wel duidelijk was :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_129660987
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Mijn verstop je achter de vuilnisbak net als Gullit was een grapje. Ik hoopte eigenlijk dat dat wel duidelijk was :@
Ja, dat was wel duidelijk :D Maar er waren er meerdere die het volgens mij wel een goed idee leken :P
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 augustus 2013 @ 22:55:53 #243
163650 Greys
pi_129661648
In dat geval: NEE. Nee nee en nog eens nee. Niet doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:27:25 #244
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_129662807
TS heeft dan in ieder geval zekerheid. :Y
pi_129666295
Vandaag 16 uur in de auto gezeten en weer terug in NL. Dus ik heb een bak tijd gehad om te denken en te denken en te denken....

Ik heb me vandaag best sterk gevoeld. Ik heb bedacht hoe ik haar graag wil vertellen dat ik met haar meeleef om het leven dat ze heeft moeten achter laten, maar hoe ik op dit moment geen draagvlak meer zie voor een relatie, zeker omdat zij al aangegeven heeft te twijfelen. Inderdaad NIET blijven slapen eerste nacht en lichamelijk contact beperken tot een knuffel.

In mijn verveelde uurtjes in de auto heb ik een soort brief getypt, bedoeld voor haar over hoe ik me voel, maar ik denk niet dat ze die ooit krijgt. Was wel fijn om dat zo doordacht en krachtig verwoord op papier te hebben kunnen zetten.

Maar nu ik weer thuis zit en de gedachte me bekruipt dat ze hier maandag is, misschien niks laat weten en ik niet bij haar ben terwijl ze 5 minuten van me vandaan is (ipv 10.000km!) Dan wordt ik weer helemaal een schoothondje :')

Die taktiek 'er is wat tussen gekomen' is wel keihard en waarschijnlijk nog in zekere zin effectief ook. Maar ook wel erg doorzichtig. Die kan ik me wel voornemen maar die voer ik toch niet uit haha :')

Ik ga haar in ieder geval niet ophalen van het vliegveld, (wie heeft trouwens bedacht dat ze op schiphol aan zou komen? :p). Ze krijgt ook gwen prettigw vlucht gewenst en ik ga haar ook niet vragen of ze veilig is geland. Dat is het maximale dat ik op dit moment kan geven. Morgen maar weer verder zien.. van dag tot dag.

Ik wil een afloop waarbij ik me zelfstandig en onafhankelijk opstel waarna zij met hangende pootjes terugkomt, alles weer goed wordt en ik gerust naar Amerika kan :p maarja, wishful thinking!

Amerika is sowieso niet te cancelen en dat zou anders ook niet gebeuren. Zij wel naar Afrika en ik niet naar Amerika.. dan zeg ik doei en bekijkt ze het zich maar :)
pi_129666618
Maandaag is de grote dag. Zul je net zien dat het topic vol zit _O-
pi_129666682
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:10 schreef Greys het volgende:

Fixed ;)

Het idee klinkt leuk, maar als er niets aan de hand is weet de vriendin van TS wel dat TS haar niet meer vertrouwt en dan beland je van de regen in de drup ben ik bang.
pi_129666802
LOL. De vriendin van TS stelt zich op als niet te vertrouwen bitch hoor. Ergens in het topic werd nog genoemd dat ze TS het avontuur in Amerika niet gunt en daarom moeilijk doet. Het verbaast me niet eens veel. Past wel in de rest van het karakter dat TS in een paar steekwoorden geschetst heeft. Ze vind zichzelf oneindig veel belangrijker dan de gevoelens van haar vriendje.
pi_129666851
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:28 schreef kwiwi het volgende:

[Hij zit zich erg te verheugen op het 'blijven slapen' dat in zijn scenario opgenomen is :D]

Dat is eigenlijkhet stomste wat hij zou kunnen doen in zo'n situatie, dan heeft ze gelijk in de gaten hoe graag hij haar wil en als ie sterk wil zijn (of in ieder geval overkomen tegenover haar) moet ie zeggen "ik ga naar huis". Anders weet ze gelijk hoe laat het is en gaat ze gewoon verder zoals ze eerder deed tegen 'm, ze weet dan immers toch dat hij nog steeds het makke lammetje zonder ruggengraat is.

Niet vervelend bedoeld TS :*
Grappig om te zien. Hoe ik er echt van overtuigd ben dat ik een redelijk objectieve blik op de zaak kan werpen, maar al mijn reacties natuurlijk zo subjectief zijn als maar zijn kan.

Wat ben ik blij voor iedere reality check steeds van jullie allemaal! Zonder jullie zou ik nog steeds als een mak lammetje elke dag een lief berichtje sturen, ook al weet ik dat t niks op schiet :') Dit hele topic helpt me zo enorm!!

Dankdankdank jullie allemaal voor alle tijd en moeite so far! :*
pi_129666983
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 01:03 schreef jaha het volgende:
LOL. De vriendin van TS stelt zich op als niet te vertrouwen bitch hoor. Ergens in het topic werd nog genoemd dat ze TS het avontuur in Amerika niet gunt en daarom moeilijk doet. Het verbaast me niet eens veel. Past wel in de rest van het karakter dat TS in een paar steekwoorden geschetst heeft. Ze vind zichzelf oneindig veel belangrijker dan de gevoelens van haar vriendje.
Dat ze me Amerika niet gunt is in ieder geval niet door mij gezegd. Dit is een van de weinige zekerheden die ik nog heb, dit gunt ze me juist (al is t omdat als ze me niet meer wil ze me een half jaar niet hoeft te zien :p)

Maar dat ze nu zo enorm egoïstisch is... dat vind ik zo verdrietig. Want ik wil dat niet toegeven maar het is zo enorm waar.. en zo erg niet zoals ze altijd is geweest, normaal stelde ze mij boven alles, soms zelfs ten koste van haar. Dusja.. ik ken mijn eigen vriendinnetje niet meer terug..
pi_129667029
quote:

[..]

Dat vind ok wel héél asociaal.
Je hebt nog altijd een relatie en haar terugkomst was ruim van te voren bekend.
Als je je slecht behandeld voelt praat je er over, maar behandel je de anfer niet ook asociaal. Dat maakt het alleen maar erger.
pi_129667060
Het spreekwoord dat hier van toepassing is: "Uit het oog, uit het hart". Daar kan geen skype-gesprek wat aan doen. Overigens vind ik dat geen reden om iemand als oude voddenlap te behandelen. Maar goed dat is mijn mening - daar koop je niet zo veel voor.

Ik zou mijn conclusies trekken en het zelf uitmaken.
pi_129667418
Ik weet niet sinds wanneer ze egoïstisch is, maar is het geen optie dat ze het gewoon moeilijk heeft met haar vertrek uit Afrika?
pi_129667488
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 01:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik weet niet sinds wanneer ze egoïstisch is, maar is het geen optie dat ze het gewoon moeilijk heeft met haar vertrek uit Afrika?
Ik waardeer je input, maar lees even het topic door... :)
pi_129667612
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 01:21 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Ik waardeer je input, maar lees even het topic door... :)
Ik ben vandaag verder gegaan waar ik donderdag was gebleven, ben alweer dingen vergeten denk ik, sorry :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')