Dat vind ok wel héél asociaal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maandag whatsappen: er is wat tussengekomen, ik kan in plaats van vanavond morgen wel even langskomen.
En dan ook niet reageren op de eventuele extreem emotionele berichten die ze stuurt, alleen na een tijdje eenmalig: nogmaals, morgen heb ik tijd voor je.
Alles in de vorm van een mededeling, geen vraag. Bam, touwtjes in handen
Ik waardeer je input, maar lees even het topic door...quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik weet niet sinds wanneer ze egoïstisch is, maar is het geen optie dat ze het gewoon moeilijk heeft met haar vertrek uit Afrika?
Ik ben vandaag verder gegaan waar ik donderdag was gebleven, ben alweer dingen vergeten denk ik, sorryquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:21 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Ik waardeer je input, maar lees even het topic door...
Waarom zou je nu al niet afstand kunnen nemen? Ik heb (helaas) genoeg van dit soort zaken bij vrienden mogen meemaken en zelfs 1 keer bij mezelf en je moet jezelf vooral geen hoop geven. Want dat gaat alleen maar pijn opleveren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:27 schreef love-and-hate het volgende:
Dat ze het moeilijk heeft met haar vertrek uit Afrika is zo'n beetje het hele punt. Waarom ze me daarom niet meer lijkt te kennen of ook maar iets van interesse toont is me een raadsel. Maandag hoop ik dus uit te vinden wat de stand van zaken is, met eerbehoud haha.
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat ze nu wel gewend is dat jij ver weg bent terwijl haar vrienden daar, waar ze de laatste tijd heel veel bij is geweest, nu iedere dag weer dicht bij haar zijn. Daarnaast heeft ze daar nu natuurlijk ook een geweldige tijd (ze vervult immers een droom).quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:27 schreef love-and-hate het volgende:
Dat ze het moeilijk heeft met haar vertrek uit Afrika is zo'n beetje het hele punt. Waarom ze me daarom niet meer lijkt te kennen of ook maar iets van interesse toont is me een raadsel.
quote:Vanmorgen moest ik helaas weer afscheid van hem nemen en sindsdien heb ik het gevoel dat ik gek word! Overal waar ik kom en kijk moet ik weer denken aan hoe wij daar diezelfde ochtend nog hand in hand liepen en ik voel me de hele dag al zo naar. Alsof ik leeg ben van binnen. Ik heb ook nergens zin in, ook niet in dingen die ik normaal gesproken hartstikke leuk zou vinden. Ik kan alleen maar voor me uit staren en janken.
Ik liet alleen maar weten hoe je de touwtjes eindelijk weer in handen zou kunnen krijgen, zei niet dat het een aardige oplossing was. Maar laten we eerlijk zijn, die vriendin doet ook niet aller aardigst tegen TS terwijl hij dat wel al steeds is gebleven. Zo iemand verdient ook wel eens een koekje van eigen deeg als je het mij vraagt. Misschien snapt ze dan ook eens hoe verloren en aan de kant gezet TS zich gevoeld heeft in die tussentijd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat vind ok wel héél asociaal.
Je hebt nog altijd een relatie en haar terugkomst was ruim van te voren bekend.
Als je je slecht behandeld voelt praat je er over, maar behandel je de anfer niet ook asociaal. Dat maakt het alleen maar erger.
Mooi verwoordquote:Op zondag 4 augustus 2013 02:04 schreef Seven. het volgende:
Het ergste van dit hele verhaal is dat TS nog hoop heeft, terwijl hij diep van binnen al weet dat het voorbij is....
Als ie dicht is zie je een knop "nieuw deel openen", als je daar op drukt gaat alles vanzelfquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:08 schreef love-and-hate het volgende:
By the way, ik heb nog nooit een topic volgemaakt. What's next? Gewoon een nieuwe maken? Moeten daar nog posts uit dit topic in worden gezet?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:07 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Mooi verwoord
Ik probeer mezelf iedere dag en ieder uur te vertellen dat ik geen vriendin meer heb. Ik ben bang dat het pas echt doordringt als ik er direct mee geconfronteerd wordt.
Ik ben er in ieder geval uit dat als we bij elkaar zijn ik haar zeg dat ik geen basis meer zie voor een relatie. Misschien kunnen we opnieuw verliefd worden maar voor nu is dat voorbij. Die gaat ze niet verwachten. Normaal ben ik te lief en zou tot aan het eind alles voor haar doen, dat weet ze.
Het is alleen nog geen reeks volgens mij, moet een modje dat even maken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ie dicht is zie je een knop "nieuw deel openen", als je daar op drukt gaat alles vanzelf
Als je op 'nieuw deel' klikt wordt het vanzelf een reeksquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is alleen nog geen reeks volgens mij, moet een modje dat even maken.
Was het maar zo'n feest ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je op 'nieuw deel' klikt wordt het vanzelf een reeks
Het is echt zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest ja.
Maar goed, dat komt vanzelf wel goed.
@TS: hoe laat komt ze op Schiphol aan?
Oh jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:31 schreef love-and-hate het volgende:
Ze komt nog steeds niet op schiphol aan zoals ik op pagina 10 al zei
Maar ze landt morgen, volgens mij zo ergens tussen 12:00 en 13:00. Ze zal wel pas tegen 18:00 thuis zijn. Geen idee hoe laat en of ik daar bericht van ga krijgen.
Als dat bijv Brussel of Weeze is kan dat maar zo ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:39 schreef jaha het volgende:
Morgen? Ik dacht dat ze vandaag zou landen en dat jullie elkaar morgen zouden spreken.
Als ze landt tussen 12:00 en 13:00 moet ze wel eerder dan 18:00 thuis kunnen zijn volgens mij. Of woon je echt vier uur rijden van het vliegveld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |