Oh jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:31 schreef love-and-hate het volgende:
Ze komt nog steeds niet op schiphol aan zoals ik op pagina 10 al zei
Maar ze landt morgen, volgens mij zo ergens tussen 12:00 en 13:00. Ze zal wel pas tegen 18:00 thuis zijn. Geen idee hoe laat en of ik daar bericht van ga krijgen.
Als dat bijv Brussel of Weeze is kan dat maar zo ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:39 schreef jaha het volgende:
Morgen? Ik dacht dat ze vandaag zou landen en dat jullie elkaar morgen zouden spreken.
Als ze landt tussen 12:00 en 13:00 moet ze wel eerder dan 18:00 thuis kunnen zijn volgens mij. Of woon je echt vier uur rijden van het vliegveld?
Nee, users kunnen niet een reeks aanmaken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:45 schreef Oognip het volgende:
Als je op 'nieuw deel' klikt wordt het vanzelf een reeks
Oh, excuses danquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, users kunnen niet een reeks aanmaken.
Je krijgt ook niet de optie 'nieuw deel', maar alleen 'nieuw topic'.
TS zou in R&P / R&P-Feedback even kunnen vragen of er nu al een reeks van gemaakt kan worden, maar er kan ook achteraf een verzoek gedaan worden. Het komt hoe dan ook wel goed.
Dit topic gaat vandaag nog wel vol en dan kan er een reeks van gemaakt worden ruim voordat morgenavond de ontknoping komt.quote:
Goed zo. Kies voor jezelf, je bent beter af zonder haar en haar getwijfel. Er zijn vrouwen die jou veel gelukkiger kunnen maken. En in Amerika ben je beter vogelvrij zodat je je niet schuldig hoeft te voelen als je met een beeldschone chick in bed belandt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 09:07 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Mooi verwoord
Ik probeer mezelf iedere dag en ieder uur te vertellen dat ik geen vriendin meer heb. Ik ben bang dat het pas echt doordringt als ik er direct mee geconfronteerd wordt.
Ik ben er in ieder geval uit dat als we bij elkaar zijn ik haar zeg dat ik geen basis meer zie voor een relatie. Misschien kunnen we opnieuw verliefd worden maar voor nu is dat voorbij. Die gaat ze niet verwachten. Normaal ben ik te lief en zou tot aan het eind alles voor haar doen, dat weet ze.
Nee bij het eerste en tweede topic wordt het niet automatisch een reeks, dat moet een modje inderdaad doenquote:
Nu ik weer terug ben van vakantie gelukkig wel (vakantie lijkt goeie afleiding maar was best wel een hel). Vanochtend lekker een uurtje gaan fietsen, doe ik graag. Maakt m'n hoofd leeg. En vanavond heb ik met een paar vrienden afgesproken. Die zie ik immers voorlopig niet meer. Terassje zitten, verdriet weg drinken, mijn hart luchten en dan lekker alles vergetenquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:38 schreef Little_Dolls het volgende:
TS, heb je soms geen hobby waar je je even mee kunt bezighouden om toch nog een béétje afleiding te hebben?
Er is een verschil tussen wat ik zou moeten doen, wat ik zou willen doen en wat ik daadwerkelijk doe. Zo sterk om het nog zonder haar te zien uit te maken ben ik nietquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Goed zo. Kies voor jezelf, je bent beter af zonder haar en haar getwijfel. Er zijn vrouwen die jou veel gelukkiger kunnen maken. En in Amerika ben je beter vogelvrij zodat je je niet schuldig hoeft te voelen als je met een beeldschone chick in bed belandt.
In feite zou je haar gewoon een whatsapp kunnen sturen met de boodschap dat je dit gesprek eigenlijk niet wil. Of nee, dat je haar niet meer hoeft (in nette bewoording). Dat je gewoon je spullen op komt halen en de hare brengt. Bam, einde aan de relatie, einde aan de onzekerheid. Maar dan kun je door met je leven en je vol op Amerika storten.
Ik snap je wel hoor, vind die adviezen dat je haar idd maar nooit meer moet zien wat ver gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:36 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen wat ik zou moeten doen, wat ik zou willen doen en wat ik daadwerkelijk doe. Zo sterk om het nog zonder haar te zien uit te maken ben ik nietAls ik dat trouwens nu stuur dan ziet ze dat als ze landt, dat vind ik dan ook weer extreem lullig.
Er zijn ook nog een aantal praktische problemen. Ik zou een aantal (dure noodzakelijke spullen van haar lenen die ik meeneem naar in Amerika. Zij gaat in mijn studenten kamer wonen terwijl ik in het buitenland zit. En we hebben nog een hele inboedel samen die momenteel overal en nergens is opgeslagen.
Ik kan haar dus niet van het ene op het andere moment uit mijn leven verbannen..
Als je haar gewoon, zoals je eerder aangaf, eerlijk vertelt dat je geen basis meer ziet voor een relatie etc. dan hoeft het helemaal geen probleem te zijn om (ook al is het uit) nog die praktische afspraken na te komen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:36 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen wat ik zou moeten doen, wat ik zou willen doen en wat ik daadwerkelijk doe. Zo sterk om het nog zonder haar te zien uit te maken ben ik nietAls ik dat trouwens nu stuur dan ziet ze dat als ze landt, dat vind ik dan ook weer extreem lullig.
Er zijn ook nog een aantal praktische problemen. Ik zou een aantal (dure noodzakelijke spullen van haar lenen die ik meeneem naar in Amerika. Zij gaat in mijn studenten kamer wonen terwijl ik in het buitenland zit. En we hebben nog een hele inboedel samen die momenteel overal en nergens is opgeslagen.
Ik kan haar dus niet van het ene op het andere moment uit mijn leven verbannen..
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:36 schreef love-and-hate het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Drop haar gewoon. Getwijfel is een no-go.
Hoeft geen probleem te zijn, maar het kan wel een probleem worden. Gezien het feit dat er maar 2 of 3 weken zijn om alles af te handelen, is het zaak om de problemen te voorkomen door nu in ieder geval te bedenken hoe hij het wil hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je haar gewoon, zoals je eerder aangaf, eerlijk vertelt dat je geen basis meer ziet voor een relatie etc. dan hoeft het helemaal geen probleem te zijn om (ook al is het uit) nog die praktische afspraken na te komen.
Ja dat wel, maar in een relatie blijven omdat het vanwege een paar spullen praktisch is is in ieder geval geen goede oplossing. Dat is het al niet als er kinderen bij betrokken zijn, laat staan dat het om een camera o.i.d. gaatquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoeft geen probleem te zijn, maar het kan wel een probleem worden. Gezien het feit dat er maar 2 of 3 weken zijn om alles af te handelen, is het zaak om de problemen te voorkomen door nu in ieder geval te bedenken hoe hij het wil hebben.
Oke, die zal ik in mijn achterhoofd houden als ik haar weer zie en het erop aan komt!quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
En TS, ik persoonlijk vind je te soft.
Je houdt mijns inziens echt nog te veel rekening met haar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:48 schreef love-and-hate het volgende:
maar gezien haar ongetwijfeld moeilijke periode
Je bedoelt: wordt er tegenwoordig niet meer getrokken aan een dood paard? Nee, dat wordt inderdaad minder gedaan dan vroeger, en maar goed ook. Je leeft maar 1x, waarom dan dat leven (te) lang doorbrengen met iemand die je links laat liggen als het haar even handig uitkomt? Voor haar 10 vrouwen die beter bij 'm passen, maar dat weet je niet als je wanhopig aan je al stukgelopen relatie probeert vast te houden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:05 schreef Joanne35 het volgende:
Echt, al die mensen hier die al aansturen op uitmaken...
Wordt er tegenwoordig niet meer gevochten voor een relatie?
Ik vind zulke adviezen een beetje raar. Alsof je na een lange relatie, zo 'patsboem' de relatie maar gaat verbreken omdat iemand een beetje raar gedrag aan het vertonen is. Goddomme, rare mensen hier soms.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:42 schreef Pino112 het volgende:
Ik snap je wel hoor, vind die adviezen dat je haar idd maar nooit meer moet zien wat ver gaan.
Hoe weet jij nou weer dat 't trekken aan een dood paard is?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bedoelt: wordt er tegenwoordig niet meer getrokken aan een dood paard? Nee, dat wordt inderdaad minder gedaan dan vroeger, en maar goed ook. Je leeft maar 1x, waarom dan dat leven (te) lang doorbrengen met iemand die je links laat liggen als het haar even handig uitkomt? Voor haar 10 vrouwen die beter bij 'm passen, maar dat weet je niet als je wanhopig aan je al stukgelopen relatie probeert vast te houden.
Jij vindt dat deze relatie nog iets levensvatbaars is op dit moment, na het lezen van het hele topic? Misschien, heel misschien wel, als TS niet over een paar weken naar de VS zou gaan en hij het ook niet erg zou vinden hoe ze tegen hem doet. Maar ja hij gaat nou eenmaal wel naar de Vs en vindt het zo te zien niet leuk hoe hij behandeld wordt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:16 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat 't trekken aan een dood paard is?
Ik heb het hele topic gelezen, en wat ik vooral zie is een hoop ophitsende fok!'ers die TS van alles aanpraten en zijn vriendin al opzij gezet hebben als iemand die zonder respect met haar vriend omgaat, of als een vreemdganger, terwijl we alleen maar wat schaarse informatie hebben en ik eerlijk gezegd voor geen van beide aanwijzingen zie in zijn posts. Het is allemaal pure speculatie, en ik heb het idee dat sommige fok!'ers hier meer kwaad doen dan goed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij vindt dat deze relatie nog iets levensvatbaars is op dit moment, na het lezen van het hele topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |