abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129672919
Ze komt nog steeds niet op schiphol aan zoals ik op pagina 10 al zei :P

Maar ze landt morgen, volgens mij zo ergens tussen 12:00 en 13:00. Ze zal wel pas tegen 18:00 thuis zijn. Geen idee hoe laat en of ik daar bericht van ga krijgen.
pi_129673048
Morgen? Ik dacht dat ze vandaag zou landen en dat jullie elkaar morgen zouden spreken.
Als ze landt tussen 12:00 en 13:00 moet ze wel eerder dan 18:00 thuis kunnen zijn volgens mij. Of woon je echt vier uur rijden van het vliegveld?
  Redactie Sport / Supervogel zondag 4 augustus 2013 @ 10:40:25 #273
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_129673070
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:31 schreef love-and-hate het volgende:
Ze komt nog steeds niet op schiphol aan zoals ik op pagina 10 al zei :P

Maar ze landt morgen, volgens mij zo ergens tussen 12:00 en 13:00. Ze zal wel pas tegen 18:00 thuis zijn. Geen idee hoe laat en of ik daar bericht van ga krijgen.
Oh ja :D
Zal dus ergens morgenavond zijn dat we meer weten. Succes.

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:39 schreef jaha het volgende:
Morgen? Ik dacht dat ze vandaag zou landen en dat jullie elkaar morgen zouden spreken.
Als ze landt tussen 12:00 en 13:00 moet ze wel eerder dan 18:00 thuis kunnen zijn volgens mij. Of woon je echt vier uur rijden van het vliegveld?
Als dat bijv Brussel of Weeze is kan dat maar zo ja.
pi_129673321
Land inderdaad maandag, op Brussel. In mijn ervaring is tijd tussen landen en daadwerkelijk wegrijden van het vliegveld zeker 1 tot 2 uur. Dus verwacht haar niet voor de avond thuis. Dus morgen wordt lekker afleiding zoeken en wachten wachten wachten
pi_129674233
TS, heb je soms geen hobby waar je je even mee kunt bezighouden om toch nog een béétje afleiding te hebben?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 augustus 2013 @ 11:40:31 #276
862 Arcee
Look closer
pi_129674301
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:45 schreef Oognip het volgende:
Als je op 'nieuw deel' klikt wordt het vanzelf een reeks :)
Nee, users kunnen niet een reeks aanmaken. :)

Je krijgt ook niet de optie 'nieuw deel', maar alleen 'nieuw topic'.

TS zou in R&P / R&P-Feedback even kunnen vragen of er nu al een reeks van gemaakt kan worden, maar er kan ook achteraf een verzoek gedaan worden. Het komt hoe dan ook wel goed. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_129674710
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:40 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nee, users kunnen niet een reeks aanmaken. :)

Je krijgt ook niet de optie 'nieuw deel', maar alleen 'nieuw topic'.

TS zou in R&P / R&P-Feedback even kunnen vragen of er nu al een reeks van gemaakt kan worden, maar er kan ook achteraf een verzoek gedaan worden. Het komt hoe dan ook wel goed. :Y)
Oh, excuses dan :P
Ik maak ook altijd alleen nieuwe topics in reeksen dus ik heb te snel geschreeuwd :+
  zondag 4 augustus 2013 @ 11:59:37 #278
78918 SeLang
Black swans matter
pi_129674731
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:40 schreef Arcee het volgende:
Het komt hoe dan ook wel goed. :Y)
Dit topic gaat vandaag nog wel vol en dan kan er een reeks van gemaakt worden ruim voordat morgenavond de ontknoping komt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:28:35 #279
277627 Seven.
We are Borg.
pi_129675427
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:07 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Mooi verwoord :')

Ik probeer mezelf iedere dag en ieder uur te vertellen dat ik geen vriendin meer heb. Ik ben bang dat het pas echt doordringt als ik er direct mee geconfronteerd wordt.

Ik ben er in ieder geval uit dat als we bij elkaar zijn ik haar zeg dat ik geen basis meer zie voor een relatie. Misschien kunnen we opnieuw verliefd worden maar voor nu is dat voorbij. Die gaat ze niet verwachten. Normaal ben ik te lief en zou tot aan het eind alles voor haar doen, dat weet ze.
Goed zo. Kies voor jezelf, je bent beter af zonder haar en haar getwijfel. Er zijn vrouwen die jou veel gelukkiger kunnen maken. En in Amerika ben je beter vogelvrij zodat je je niet schuldig hoeft te voelen als je met een beeldschone chick in bed belandt.

In feite zou je haar gewoon een whatsapp kunnen sturen met de boodschap dat je dit gesprek eigenlijk niet wil. Of nee, dat je haar niet meer hoeft (in nette bewoording). Dat je gewoon je spullen op komt halen en de hare brengt. Bam, einde aan de relatie, einde aan de onzekerheid. Maar dan kun je door met je leven en je vol op Amerika storten.
Resistance is futile.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:30:06 #280
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_129675465
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:01 schreef Oognip het volgende:

[..]

Het is echt zo :')
Nee bij het eerste en tweede topic wordt het niet automatisch een reeks, dat moet een modje inderdaad doen ;)

Edit - Was al gereageerd :P
All she wants and needs is just a little taste..
pi_129675494
Nou dat moet helemaal goedkomen dan! :P

quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:38 schreef Little_Dolls het volgende:
TS, heb je soms geen hobby waar je je even mee kunt bezighouden om toch nog een béétje afleiding te hebben?
Nu ik weer terug ben van vakantie gelukkig wel (vakantie lijkt goeie afleiding maar was best wel een hel). Vanochtend lekker een uurtje gaan fietsen, doe ik graag. Maakt m'n hoofd leeg. En vanavond heb ik met een paar vrienden afgesproken. Die zie ik immers voorlopig niet meer. Terassje zitten, verdriet weg drinken, mijn hart luchten en dan lekker alles vergeten :)

Vanaf morgen kan ik me storten op de dingen die ik nog moet regelen voor ik naar the States vertrek, kan ik gelijk voorpret opwekken.

En natuurlijk dit topic in de gaten houden en updaten.

Maarja het blijft natuurlijk heel dicht aan de oppervlakte in mijn hoofd zitten ;)
pi_129675621
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

Goed zo. Kies voor jezelf, je bent beter af zonder haar en haar getwijfel. Er zijn vrouwen die jou veel gelukkiger kunnen maken. En in Amerika ben je beter vogelvrij zodat je je niet schuldig hoeft te voelen als je met een beeldschone chick in bed belandt.

In feite zou je haar gewoon een whatsapp kunnen sturen met de boodschap dat je dit gesprek eigenlijk niet wil. Of nee, dat je haar niet meer hoeft (in nette bewoording). Dat je gewoon je spullen op komt halen en de hare brengt. Bam, einde aan de relatie, einde aan de onzekerheid. Maar dan kun je door met je leven en je vol op Amerika storten.
Er is een verschil tussen wat ik zou moeten doen, wat ik zou willen doen en wat ik daadwerkelijk doe. Zo sterk om het nog zonder haar te zien uit te maken ben ik niet :') Als ik dat trouwens nu stuur dan ziet ze dat als ze landt, dat vind ik dan ook weer extreem lullig.

Er zijn ook nog een aantal praktische problemen. Ik zou een aantal (dure noodzakelijke spullen van haar lenen die ik meeneem naar in Amerika. Zij gaat in mijn studenten kamer wonen terwijl ik in het buitenland zit. En we hebben nog een hele inboedel samen die momenteel overal en nergens is opgeslagen.

Ik kan haar dus niet van het ene op het andere moment uit mijn leven verbannen..
  Redactie Sport / Supervogel zondag 4 augustus 2013 @ 12:42:36 #283
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_129675750
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:36 schreef love-and-hate het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen wat ik zou moeten doen, wat ik zou willen doen en wat ik daadwerkelijk doe. Zo sterk om het nog zonder haar te zien uit te maken ben ik niet :') Als ik dat trouwens nu stuur dan ziet ze dat als ze landt, dat vind ik dan ook weer extreem lullig.

Er zijn ook nog een aantal praktische problemen. Ik zou een aantal (dure noodzakelijke spullen van haar lenen die ik meeneem naar in Amerika. Zij gaat in mijn studenten kamer wonen terwijl ik in het buitenland zit. En we hebben nog een hele inboedel samen die momenteel overal en nergens is opgeslagen.

Ik kan haar dus niet van het ene op het andere moment uit mijn leven verbannen..
Ik snap je wel hoor, vind die adviezen dat je haar idd maar nooit meer moet zien wat ver gaan.
Zometeen valt haar reactie wel mee en komt het alleen doordat ze afscheid nemen moeilijk vond enzo en gaat het morgenavond weer goed tussen jullie. Wil totaal niet voorbarig zijn oid, maar ik zou gewoon even afwachten tot ze contact opneemt voordat je te snel het allemaal afkapt en er later spijt van krijgt, dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
pi_129675894
Mee eens :)

Plan is dan nu ook, wachten tot ze contact legt. Naar haar toe gaan, beetje peilen hoe het gaat. Vertellen dat hoe we met elkaar zijn omgegaan laatste weken in mijn ogen niet meer relatie waardig is. Dus aangeven dat ik er nu even niet meer mee door kan, maar eerst wil afwachten om te zien hoe de zaken gaan lopen.

Dit lijkt me niet te lief, duidelijk standpunt en belangrijkste.. haalbaar voor mezelf, want hier durf ik 100% achter te staan.

Is dit nog te soft? Ik ben wel heel boos geweest na hoe ze me behandeld heeft, maar gezien haar ongetwijfeld moeilijke periode en ons lange verleden heb ik doe boosheid kunnen wegstoppen. Blijft alleen nog veel verdriet over op basis waarvan ik bovenstaande beslissing heb gemaakt voor mezelf.
pi_129675935
Drop haar gewoon. Getwijfel is een no-go.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:51:25 #286
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_129675963
quote:

[..]

Als je haar gewoon, zoals je eerder aangaf, eerlijk vertelt dat je geen basis meer ziet voor een relatie etc. dan hoeft het helemaal geen probleem te zijn om (ook al is het uit) nog die praktische afspraken na te komen.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:55:27 #287
277627 Seven.
We are Borg.
pi_129676050
quote:

[..]

;) geen probleem, het is maar een suggestie natuurlijk maar je zou het zomaar kunnen doen want uiteindelijk gaat zij ook zo met jou om op het moment.

Die inboedel: daar zou ik als ik jou was nu al over nadenken. Tegen de tijd dat jij naar Amerika gaat is het te laat om er iets aan te veranderen. Als er spullen zijn die jij graag wil, probeer dat morgen direct af te dwingen.

Dikke kans dat zij haar lijstje al klaar heeft, voorkom een situatie waarin jij verdoofd alles aan haar toezegt. Bereid je op alle praktische zaken voor, die kun je echt niet uitstellen want je hebt maar een paar weken. Wil je haar eigenlijk wel in jouw kamer terwijl jij in Amerika bent? Rare situatie hoor, om je ex in je kamer te hebben. Welke spullen van jou liggen bij haar ouders? Lijst maken en morgen direct meenemen. Zet haar spullen vast klaar. Bereid alvast voor hoe jij al je spullen terugkrijgt.
Resistance is futile.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 4 augustus 2013 @ 12:56:46 #288
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_129676085
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Drop haar gewoon. Getwijfel is een no-go.
:'). Post dan niks.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:59:09 #289
277627 Seven.
We are Borg.
pi_129676148
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:51 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Als je haar gewoon, zoals je eerder aangaf, eerlijk vertelt dat je geen basis meer ziet voor een relatie etc. dan hoeft het helemaal geen probleem te zijn om (ook al is het uit) nog die praktische afspraken na te komen.
Hoeft geen probleem te zijn, maar het kan wel een probleem worden. Gezien het feit dat er maar 2 of 3 weken zijn om alles af te handelen, is het zaak om de problemen te voorkomen door nu in ieder geval te bedenken hoe hij het wil hebben.

En TS, ik persoonlijk vind je te soft ;) .
Resistance is futile.
pi_129676184
Haha, Seven dat gaat wel enorm ver, maar ik moest er een beetje om lachen :P

We hebben geen ruzie gehad en er is geen reden waarom we hier niet later over kunnen praten. Mijn kamer is ingericht met ónze spullen en ik kan geen dubbele huur betalen. Hoeft geen probleem te zijn.

Ik denk dat als ik haar morgen na haar lange reis out of the blue een lijstje geef met alle spullen die ik wil hebben dat ik kan vertrekken en nooit meer iets van haar terugzie :') (en de spullen ook niet haha)
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:02:26 #291
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_129676228
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoeft geen probleem te zijn, maar het kan wel een probleem worden. Gezien het feit dat er maar 2 of 3 weken zijn om alles af te handelen, is het zaak om de problemen te voorkomen door nu in ieder geval te bedenken hoe hij het wil hebben.
Ja dat wel, maar in een relatie blijven omdat het vanwege een paar spullen praktisch is is in ieder geval geen goede oplossing. Dat is het al niet als er kinderen bij betrokken zijn, laat staan dat het om een camera o.i.d. gaat :P
pi_129676260
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:59 schreef Seven. het volgende:

[..]
En TS, ik persoonlijk vind je te soft ;) .
Oke, die zal ik in mijn achterhoofd houden als ik haar weer zie en het erop aan komt! ;)
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:05:57 #293
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_129676320
Echt, al die mensen hier die al aansturen op uitmaken...
Wordt er tegenwoordig niet meer gevochten voor een relatie? :N

En TS, je bent helemaal niet soft, je laat je van alles aanpraten door mensen die denken dat spelletjes spelen blijkbaar ok is als het niet goed gaat met je relatie. Jij bent de enige die je vriendin echt kent, wees gewoon jezelf en praat met haar als je haar weer ziet. Eerlijke en open communicatie naar elkaar over hoe jullie je relatie nu ervaren, that's the key.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_129676449
Fijne reactie :)

Ik blijf bij mijn plan van aanpak. Ik ga gewoon het gesprek aan, geef aan dat ik er tot het eindevoor zou willen vechten, maar zolang dat niet meer van haar uit ook gebeurt kan ik er niet meer mee door, zeker niet met Amerika in het vooruitzicht.

Dan zien we vanzelf wel hoe het gesprek en de situatie zich ontwikkelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door love-and-hate op 04-08-2013 13:19:26 ]
pi_129676471
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:48 schreef love-and-hate het volgende:
maar gezien haar ongetwijfeld moeilijke periode
Je houdt mijns inziens echt nog te veel rekening met haar.
Zoals ik het lees, krijg ik de indruk dat je het wel te lief zult brengen, maar je bent ook (nog) niet boos. Boosheid zou wel helpen om op je strepen te gaan staan denk ik.
Hoe het gesprek uiteindelijk zal lopen, weet je gewoon niet dus houd goed in gedachten wat je wilt en vooral wat je niet wilt.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:15:07 #296
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_129676541
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:05 schreef Joanne35 het volgende:
Echt, al die mensen hier die al aansturen op uitmaken...
Wordt er tegenwoordig niet meer gevochten voor een relatie? :N

Je bedoelt: wordt er tegenwoordig niet meer getrokken aan een dood paard? Nee, dat wordt inderdaad minder gedaan dan vroeger, en maar goed ook. Je leeft maar 1x, waarom dan dat leven (te) lang doorbrengen met iemand die je links laat liggen als het haar even handig uitkomt? Voor haar 10 vrouwen die beter bij 'm passen, maar dat weet je niet als je wanhopig aan je al stukgelopen relatie probeert vast te houden.
pi_129676563
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:42 schreef Pino112 het volgende:
Ik snap je wel hoor, vind die adviezen dat je haar idd maar nooit meer moet zien wat ver gaan.
Ik vind zulke adviezen een beetje raar. Alsof je na een lange relatie, zo 'patsboem' de relatie maar gaat verbreken omdat iemand een beetje raar gedrag aan het vertonen is. Goddomme, rare mensen hier soms. :') _O-
pi_129676576
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:15 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je bedoelt: wordt er tegenwoordig niet meer getrokken aan een dood paard? Nee, dat wordt inderdaad minder gedaan dan vroeger, en maar goed ook. Je leeft maar 1x, waarom dan dat leven (te) lang doorbrengen met iemand die je links laat liggen als het haar even handig uitkomt? Voor haar 10 vrouwen die beter bij 'm passen, maar dat weet je niet als je wanhopig aan je al stukgelopen relatie probeert vast te houden.
Hoe weet jij nou weer dat 't trekken aan een dood paard is?
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:19:31 #299
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_129676646
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:16 schreef _klauoon het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou weer dat 't trekken aan een dood paard is?
Jij vindt dat deze relatie nog iets levensvatbaars is op dit moment, na het lezen van het hele topic? Misschien, heel misschien wel, als TS niet over een paar weken naar de VS zou gaan en hij het ook niet erg zou vinden hoe ze tegen hem doet. Maar ja hij gaat nou eenmaal wel naar de Vs en vindt het zo te zien niet leuk hoe hij behandeld wordt.
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:23:52 #300
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_129676728
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:19 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Jij vindt dat deze relatie nog iets levensvatbaars is op dit moment, na het lezen van het hele topic?
Ik heb het hele topic gelezen, en wat ik vooral zie is een hoop ophitsende fok!'ers die TS van alles aanpraten en zijn vriendin al opzij gezet hebben als iemand die zonder respect met haar vriend omgaat, of als een vreemdganger, terwijl we alleen maar wat schaarse informatie hebben en ik eerlijk gezegd voor geen van beide aanwijzingen zie in zijn posts. Het is allemaal pure speculatie, en ik heb het idee dat sommige fok!'ers hier meer kwaad doen dan goed.

Als blijkt dat het een dood paard is komt TS daar straks nadat ze thuis komt wel achter. Er is geen enkele reden om nu al vooruit te lopen op mogelijke scenario's. Als ik TS was zou ik me nu op die vriendin gaan richten en fok! even laten voor wat het is, als het moeilijk gaat met je relatie wil je niet een hele schare ophitsende mensen aan de zijlijn hebben staan die allemaal hun mening over het gebeuren hebben.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')