abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juli 2013 @ 21:50:04 #1
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129383628

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

Laatste nieuwtje :

AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

Update 18-12-2012:

Nadat Estelle vorige week van de een op de andere dag advocaat Bram inruilde voor Nico Meijering (kantoorgenoot van Ficq) kon ze ook ineens een verklaring gaan afleggen, en niet zoals volgens planning vandaag, maar gisteren al.
Spijkers met koppen! En natuurlijk geen gemist dinsdagbezoekuur bij Badr :s)
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:14:09 #2
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 00:41:03 #3
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129391370
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Omg, de heer des huizes ;)
  zaterdag 27 juli 2013 @ 03:34:21 #4
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129395449
Even ten faveure van Ruud...
Het is ook wel logisch dat er een paar aanmaningen door kunnen slippen, met 9 huizen moet het ook wel een reis om de wereld zijn om al je brievenbussen te legen :+

De belastingdienst denkt de zwarte tulp wel even wit te kunnen wassen, nou ik wens ze veel succes.
Volgen mij werkte hij in 2010 in Tsjetsjenië en daar betalen ze sowieso uit in hoeren, kalashnikovs, en vooral in contanten en dat is ook niet bij te houden met tellen zoveel.

Bovendien betaal je in Tsjetsjenië ook gewoon inkomstenbelasting (dat noemen ze daar alleen bescherming) en is het volgens mij niet de bedoeling dat je dubbel gaat betalen, dus ze zitten hem ook wel een beetje muggenziftend te zoeken :{w

Als zo een belastinginspecteur een beetje ballen heeft doet hij grondig onderzoek ter plekke en neemt even contact op met zijn oude werkgever :P

quote:
Ramzan Kadyrov, de Tsjetsjeense leider die door Russische mensenrechtenactivisten verantwoordelijk wordt gehouden voor moord, honderden 'verdwijningen', marteling en de onderdrukking van vrouwen.
En dan kreeg Badr vaak het verwijt dat hij met criminelen omging, maar dat zijn allemaal kleine jongetjes vergeleken met dit kaliber :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door schizovreemd op 27-07-2013 03:40:23 ]
  zondag 28 juli 2013 @ 11:41:20 #5
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_129428428
http://www.weekend-online(...)-van-estelle-en-badr

ramadan begint dit jaar op woensdag 10-8-2013 .
Het eind van de Ramadan is gepland op 8-9-2013

Badr is na Marokko gegaan op 11-8-2013 ,een dag na de ramadan.
  zondag 28 juli 2013 @ 11:47:29 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129428542
Juist ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_129428898
quote:
Dan heb je als vent toch ook geen ballen he, beetje vakantievieren in het vakantiehuis van je voorganger, getver.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zondag 28 juli 2013 @ 12:05:28 #8
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_129428951
Hij was in een hotel waar ook jolanda en Wesley waren.
  Moderator zondag 28 juli 2013 @ 12:07:54 #9
184769 crew  Deisyy
pi_129429008
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 11:41 schreef Paule33 het volgende:

:?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_129429215
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 12:05 schreef Paule33 het volgende:
Hij was in een hotel waar ook jolanda en Wesley waren.
misschien moet je de 3 regels tekst in je eigen linkje even lezen.
  zondag 28 juli 2013 @ 12:29:47 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129429534
quote:

De ramadan begon 9 juli, niet 10 augustus.
Dat moet het overigens nog worden, maar uit jouw beroerde Nederlands is sowieso niet op te maken wanneer je verleden tijd of toekomstige tijd bedoelt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO zondag 28 juli 2013 @ 12:34:41 #12
22592 crew  Ole
pi_129429655
Ik kan hier trouwens niet uit opmaken dat hij nu Ramadan in Marokka doorbrengt

quote:
DE VAKANTIEFOTO'S VAN ESTELLE EN BADR
De vakantiefoto's van Estelle en Badr 10.07.2013 -

Badr en Estelle verblijven een groot deel van deze zomer op Ibiza. Estelle mag nog steeds gebruik maken van het luxe penthouse dat Ruud Gullit een aantal jaar geleden op het eiland kocht. Samen met de kinderen en haar nieuwe liefde geniet Estelle van zon, zee en strand. Weekend maakte de mooiste vakantiefoto's van het stel.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 28 juli 2013 @ 13:12:23 #13
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_129430515
http://ramadantijd.nl/ramadan-2013/begin-ramadan-2013

de ramadan is begonnen op 10 j-o6-2013

mijn gramatika is niet goed dat weet ik ook, ik
  zondag 28 juli 2013 @ 13:22:05 #14
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_129430766
https://www.facebook.com/(...)01947&type=1&theater

Hier badr hari aan trainen in Tanger,hij gaat na eten iedere avond tot 3 uur smorgens.
daar zie jij alle Marokanen die daar trainen.
pi_129431151
ik begrijp nu dat je in Tanger woont en in dezelfde club traint?
  zondag 28 juli 2013 @ 13:42:46 #16
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_129431313

hier met de buren met zijn land rover in Marokko.

In kenitra is geen spoortschool, hij gaat trainen bij tanger.
Kenitra is een dorp/strand in Marokko.
  zondag 28 juli 2013 @ 13:46:10 #17
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129431393
De ramadan is idd op 9 juli al begonnen, dat weten wij zelfs als niet moslim zijnde. Het lijkt me trouwens ook raar als hij in Tanger traint terwijl hij een huis heeft in Kinitra..

Dan heb je als vent toch ook geen ballen he, beetje vakantievieren in het vakantiehuis van je voorganger, getver

Daar ben ik het wel mee eens, er is van alles met Ruud mis volgens hen, maar toch wel lekker in zijn penthouse vakantie gaan vieren en daar in het bed kruipen wat hij met Estelle deelde ( net als in de villa in Amterdam)..als je dan echt zo'n groot eergevoel hebt als Badr beweert, zorg je dat je met je liefje lekker een eigen stekje hebt, met je eigen bed en je eigen spullen.. maar Estelle zal deze zaken wel niet op willen geven, maar dan nog, dat zijn toch dingen die niet goed voelen lijkt me..
  zondag 28 juli 2013 @ 14:02:26 #18
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_129431802
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 13:46 schreef barca1971 het volgende:
De ramadan is idd op 9 juli al begonnen, dat weten wij zelfs als niet moslim zijnde. Het lijkt me trouwens ook raar als hij in Tanger traint terwijl hij een huis heeft in Kinitra..

Dan heb je als vent toch ook geen ballen he, beetje vakantievieren in het vakantiehuis van je voorganger, getver

Daar ben ik het wel mee eens, er is van alles met Ruud mis volgens hen, maar toch wel lekker in zijn penthouse vakantie gaan vieren en daar in het bed kruipen wat hij met Estelle deelde ( net als in de villa in Amterdam)..als je dan echt zo'n groot eergevoel hebt als Badr beweert, zorg je dat je met je liefje lekker een eigen stekje hebt, met je eigen bed en je eigen spullen.. maar Estelle zal deze zaken wel niet op willen geven, maar dan nog, dat zijn toch dingen die niet goed voelen lijkt me..
Badr was niet in Nederland maar in Marokko, in Marokko Algerie en Arabie saoudite is op 10-7-2013

http://www.al-kanz.org/2013/07/09/ramadan-maroc-algerie-tunisie/

En in Kenitra zeg ik net daar in Kenitra geen spoortschool is,
  zondag 28 juli 2013 @ 14:08:04 #19
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_129431966
ls jij lest goed mijn link dan zie jij bij Maroc/Marokko:

Mercredi 10 juillet 2013 ( Woensdag 10 juli 2013)
  zondag 28 juli 2013 @ 14:09:00 #20
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129431986
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 12:03 schreef WRH het volgende:

[..]

Dan heb je als vent toch ook geen ballen he, beetje vakantievieren in het vakantiehuis van je voorganger, getver.

Ik zie ook geen bal ;)
  zondag 28 juli 2013 @ 14:11:45 #21
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129432061
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 12:34 schreef Ole het volgende:
Ik kan hier trouwens niet uit opmaken dat hij nu Ramadan in Marokka doorbrengt

[..]

Er staat ook een foto bij met Wesley en dat is toch alweer van een tijdje geleden, dus ik kan er ook niet uit opmaken dat hij nu niet in Marokko is.
  zondag 28 juli 2013 @ 14:13:29 #22
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_129432117

[ Bericht 100% gewijzigd door Haaibaaike op 28-07-2013 14:15:53 (Ik zie dat je veranderd hebt) ]
  zondag 28 juli 2013 @ 14:14:59 #23
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129432159
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 13:42 schreef Paule33 het volgende:

Kenitra is een dorp/strand in Marokko.
Wel een beetje groot dorpsstrandje ;)

quote:
Kénitra telt 1.167.301 inwoners
  zondag 28 juli 2013 @ 14:18:25 #24
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129432251
Volgens mij is die foto ook van toen ze net op Ibiza waren en ze waren daar in Juni al aangekomen, ( ik doe echt iets verkeerd dat ik niet al vanaf Juni op Ibiza bivakkeer :P )daarna is hij wel naar Marokko vertrokken en een tijd gebleven, maar is hij inmiddels alweer bij Estelle. Dat die foto's van facebook nu geplaatst worden wil nog niet zeggen dat hij er nu nog is. Die pagina wordt beheert door een fan die erg slecht Engels en Nederlands spreekt en die heeft een oproep gedaan aan iedereen die een foto van zichzelf heeft met Badr,om die te sturen zodat ze die op die pagina kunnen posten.
  Moderator zondag 28 juli 2013 @ 14:19:50 #25
184769 crew  Deisyy
pi_129432284
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:14 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

[..]

Lekker druk op het strand 8-)
  zondag 28 juli 2013 @ 14:22:15 #26
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129432346
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Lekker druk op het strand 8-)
  zondag 28 juli 2013 @ 14:24:14 #27
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129432400
Lol..lekker zeg, de tenen van een ander in je nek

:P
  Moderator zondag 28 juli 2013 @ 14:25:41 #28
184769 crew  Deisyy
pi_129432434
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:24 schreef barca1971 het volgende:

Zo gaat dat in Kenitra 8-)
  zondag 28 juli 2013 @ 14:34:23 #29
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129432679
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:24 schreef barca1971 het volgende:

zondag 28 juli 2013 @ 14:38:25 #30
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_129432782
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:14 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

[..]

kenitra heeft nu bijna 400.000 inwonners..
dat is een dorp.
  zondag 28 juli 2013 @ 14:44:46 #31
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129432974
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:38 schreef Paule33 het volgende:

[..]

dat is een dorp.
Ik speelde een beetje vals en nam de hele provincie die ook zo heet :@
  zondag 28 juli 2013 @ 14:45:16 #32
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_129432991
kenitra strand is nooit zo druk,

http://www.google.nl/imgr(...)0CEEQ9QEwAg&dur=3232
  zondag 28 juli 2013 @ 14:47:11 #33
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129433054
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:45 schreef Paule33 het volgende:
kenitra strand is nooit zo druk,

Vooral niet met ramadan ;)
pi_129433180
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:38 schreef Paule33 het volgende:

[..]

dat is een dorp.
quote:
Kenitra (القنيطرة) is een stad in Marokko. De stad ligt in het noordwesten van het land, aan de rivier de Sebou. Het is de hoofdstad van de gelijknamige provincie Kénitra en van de regio Gharb-Chrarda-Béni Hsen. De stad heeft 359.142 inwoners (2004[1]).
quote:
Kenitra (Moroccan Arabic name: القنيطرة, transliterated: Q'nitra, the little bridge) is a city in Morocco, formerly (1932–1956) known as Port Lyautey. It is a port on the Sebou River, has a population in 2004 of 359,142 [1] and is the capital of the Gharb-Chrarda-Béni Hssen region. During the Cold War Kenitra's U.S. Naval Air Facility served as a stopping point in North Africa
quote:
Kénitra (القنيطرة, qui signifie « petit pont » en arabe2) est une ville du Maroc, connue durant le protectorat français sous le nom de Port-Lyautey et située à 40 km au nord de Rabat, la capitale. D'une superficie de 76 km23, elle est la quatrième ville industrielle du pays.
  zondag 28 juli 2013 @ 14:52:40 #35
388969 barca1971
Happy go lucky
  zondag 28 juli 2013 @ 14:52:49 #36
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129433262
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:50 schreef kvd het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ze noemen Amsterdam al een dorp, dus iets met de helft van het aantal inwoners is gewoon niks anders dan een gehucht :{w
pi_129433354
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:52 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ze noemen Amsterdam al een dorp, dus iets met de helft van het aantal inwoners is gewoon niks anders dan een gehucht :{w
Tsja, dan woon ik helemaal in een dorp (Groningen), maar we hebben hier aardig wat sportscholen.
  zondag 28 juli 2013 @ 14:59:02 #38
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129433466
Aangezien de meeste marokkanen echte haantjes zijn die hun mannelijkheid willen tonen, lijkt het me stug dat er niet 1 sportschool in Kenitra is
  zondag 28 juli 2013 @ 14:59:32 #39
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129433492
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:55 schreef kvd het volgende:

[..]

Tsja, dan woon ik helemaal in een dorp (Groningen), maar we hebben hier aardig wat sportscholen.
Je moet klompendansen natuurlijk niet vergelijken met sport :P
  zondag 28 juli 2013 @ 15:04:06 #40
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_129433628
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:47 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Vooral niet met ramadan ;)
deze foto was gemakt in de middel voor de zomer ,een jaar geleden
de strand helemmal leeg is nu met ramadan !
pi_129433688
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:59 schreef barca1971 het volgende:
Aangezien de meeste marokkanen echte haantjes zijn die hun mannelijkheid willen tonen, lijkt het me stug dat er niet 1 sportschool in Kenitra is
Ik ben al aan het kijken, maar ze hebben er volgens mij een club voor free fighters, in allerlei vechtsporten, er wordt van alles georganiseerd.

[ Bericht 3% gewijzigd door kvd op 28-07-2013 15:14:11 ]
  zondag 28 juli 2013 @ 15:06:58 #42
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_129433708
Deze spoortschool in Tanger is niet zo een spoortschool,
dit is een proffessionnel school voor grote sporters .
  zondag 28 juli 2013 @ 15:09:00 #43
251975 kissaa
fka: kissa
pi_129433771
quote:

De ramadan is al een week of drie bezig :?
  zondag 28 juli 2013 @ 15:09:05 #44
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_129433772
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:59 schreef barca1971 het volgende:
en Nederlanders niet??
  zondag 28 juli 2013 @ 15:10:34 #45
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129433826
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:04 schreef Paule33 het volgende:

[..]

deze foto was gemakt in de middel voor de zomer ,een jaar geleden
de strand helemmal leeg is nu met ramadan !
Ik maakte maar een grapje hoor, ik wil me hier niet gaan mengen in een beachfight ;)
pi_129433885
quote:
12s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:59 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Je moet klompendansen natuurlijk niet vergelijken met sport :P
Wij doen aan Neutenschaiten ;)
  zondag 28 juli 2013 @ 15:13:17 #47
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129433916
Nederlanders ook, maar jij beweerd dat er daar geen sportschool is, in die context moet je het zien
  zondag 28 juli 2013 @ 15:15:28 #48
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129433956
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:12 schreef kvd het volgende:

[..]

Wij doen aan Neutenschaiten ;)
quote:
Het aantal noten waarmee wordt begonnen wordt ingelegd door de deelnemers.
Het lijkt fok wel :P
  zondag 28 juli 2013 @ 15:15:46 #49
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_129433965
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:13 schreef barca1971 het volgende:
Nederlanders ook, maar jij beweerd dat er daar geen sportschool is, in die context moet je het zien
nee, geen proffessionele spoortschool in kenitra .
Voor prof. die zijn niet veel, jij moet na Casa en Tanger,
  zondag 28 juli 2013 @ 15:17:50 #50
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_129434026
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:10 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik maakte maar een grapje hoor, ik wil me hier niet gaan mengen in een beachfight ;)
mooie grapje voor een lid van Badr team? o|O
  zondag 28 juli 2013 @ 15:18:29 #51
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129434048
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:15 schreef Paule33 het volgende:

[..]

nee, geen proffessionele spoortschool in kenitra .
Voor prof. die zijn niet veel, jij moet na Casa en Tanger,
Let wel een beetje op je Nederlands, want voor je het weet gaan die zeikerds weer zeggen dat Badr niet spoort en dat hij daarom naar een spoortschool moet ;)
  zondag 28 juli 2013 @ 15:21:53 #52
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129434169
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:17 schreef Paule33 het volgende:

[..]

mooie grapje voor een lid van Badr team? o|O
Grapje moet kunnen, dat vindt Badr zelf ook ^O^

Wanneer is trouwens de volgende ledenvergadering? ;)
  zondag 28 juli 2013 @ 19:35:50 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129441208
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 15:18 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Let wel een beetje op je Nederlands, want voor je het weet gaan die zeikerds weer zeggen dat Badr niet spoort en dat hij daarom naar een spoortschool moet ;)
:D
Ja dat, en bij voorkeur in Marokko.

Het is een 20-jarige opleiding?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 28 juli 2013 @ 19:39:29 #54
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129441329
Heb via instagram begrepen dat de dochter van Estelle iig van de internationale school af gaat en naar een Lyceum in de stad gaat..zou het iets met de financieën te maken hebben?
  zondag 28 juli 2013 @ 21:17:48 #55
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129445909
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja dat, en bij voorkeur in Marokko.

Het is een 20-jarige opleiding?
Ah daar heb je weer zo een zeikerd 8-)
Badr spoort prima hoor, het is gewoon een sympathieke charmante man zonder gebrek aan inlevingsvermogen. Hij is ook niet gewetenloos en egocentrisch.

En bovendien een levende kickboxlegende w/
  zondag 28 juli 2013 @ 21:22:24 #56
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129446168
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:39 schreef barca1971 het volgende:
Heb via instagram begrepen dat de dochter van Estelle iig van de internationale school af gaat en naar een Lyceum in de stad gaat..zou het iets met de financieën te maken hebben?
Vast wel, hoe moet ze anders rondkomen van 15.000 per maand :')
  † In Memoriam † zondag 28 juli 2013 @ 21:32:50 #57
43556 miss_dynastie
pi_129446683
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:39 schreef barca1971 het volgende:
Het is niet alsof die internationale school veel voor haar doet, de 'me moeder en me vader'-opmerkingen vlogen je om de oren _O-

quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:17 schreef schizovreemd het volgende:

[..]
Badr spoort prima hoor, het is gewoon een sympathieke charmante man zonder gebrek aan inlevingsvermogen. Hij is ook niet gewetenloos en egocentrisch.
Uit de OP
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door static op 29-07-2013 12:22:46 ]
  zondag 28 juli 2013 @ 21:38:28 #58
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129446968
dat doen sympathieke mensen zonder gebrek aan inlevingsvermogen, wist je dat niet?

:9
  zondag 28 juli 2013 @ 21:46:58 #59
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129447381
Komt uit het rapport van de forensisch psycholoog van Justitie, die er volgens mij iets meer kijk op heeft dan jullie 8-)
Zelfs de man op het plaatje uit de OP heeft hem sympathiek genoemd.
Kijk hem hier maar eens sympathiek zijn en inlevingsvermogen hebben :)

Is Ferhat trouwens ook onderzocht? O-)
pi_129453292
Wat een strontvervelend topic is dit geworden, zeg.
Is dat zo?
  maandag 29 juli 2013 @ 00:20:14 #61
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129454717
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:45 schreef Smallish het volgende:
Wat een strontvervelend topic is dit geworden, zeg.
Van jouw inhoudelijk stukje kritiek knapt het wel weer een stuk op, dat compenseert weer ^O^
pi_129461551
quote:
8s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:20 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Van jouw inhoudelijk stukje kritiek knapt het wel weer een stuk op, dat compenseert weer ^O^
Ja, daar heb je gelijk in. Ik verkas maar weer even.
Is dat zo?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:11:09 #63
401209 Paule33
Grasp all,lose all
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:41:05 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129497257
Volgens mij schelen Joelle en Badr minder dan Estelle en Ruud....
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 30 juli 2013 @ 09:50:48 #65
43556 miss_dynastie
pi_129497427
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:41 schreef Leandra het volgende:
Ja ik kreeg ook al een keer zo'n vibe bij het zien van een foto... het zal je maar gebeuren _O-
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:58:17 #66
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_129497560
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:41 schreef Leandra het volgende:
Is Joelle 17 jaar?
  † In Memoriam † dinsdag 30 juli 2013 @ 10:05:56 #67
43556 miss_dynastie
pi_129497691
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:58 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Is Joelle 17 jaar?
Joelle is van 97, Badr van 84. Kleiner verschil dan Estelle (78) en Ruud (62)...
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:06:53 #68
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_129497705
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 10:05 schreef miss_dynastie het volgende:

Joelle is van 97, Badr van 84. Kleiner verschil dan Estelle en Ruud...
Dan schelen ze dertien jaar.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:07:39 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129497716
Yep;
Ruud 1962
Estelle 1978 (16 jaar jonger dan Ruud)
Badr 1984
Joelle 1997 (13 jaar jonger dan Badr)
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 30 juli 2013 @ 10:10:37 #70
43556 miss_dynastie
pi_129497777
Ik zou het gatewise wel een leuke wending vinden (mevrouw Santegoeds leest u mee O-) ) _O-
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:12:31 #71
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129497816
Ze houden van dezelfde muziek iig, gebruiken dezelfde 'slang' denk dat die 2 meer in common hebben dan Badr en Estelle..

Btw, dat 2e filmpje is niet het appartement van Badr maar het huis van Ruud :P
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:26:07 #72
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129498055
Badr heeft trouwens ook weer flink zijn ware aard laten zien op insta, niemand gezien?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:29:35 #73
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_129498112
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 10:26 schreef barca1971 het volgende:
Badr heeft trouwens ook weer flink zijn ware aard laten zien op insta, niemand gezien?
Neehee, plaats nou eens een linkje.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:32:26 #74
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129498161
Dat heb ik vorige week nog gedaan!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:33:19 #75
388969 barca1971
Happy go lucky
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:33:29 #76
15080 static
pi_129498183
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 10:32 schreef barca1971 het volgende:
Dat heb ik vorige week nog gedaan!
Dan doe je het nu nog maar een keer. Blijkbaar is er wereldschokkend nieuws.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † dinsdag 30 juli 2013 @ 10:41:00 #77
43556 miss_dynastie
pi_129498347
En wat is zijn ware aard dan? Die keurige foto in pak?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:01:12 #78
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129498840
Duhhh..je moet naar de comments kijken die hij plaatst, zijn steeds meer mensen die zich aan hem storen. Gisteren plaatste een vrouw nog dat ze hem wel de beste vond maar dat hij iets niet heeft wat veel andere vechters wel hebben; respect. Badr heeft een gewoonte om mensen uit te gaan schelden, zijn megalomane gedachten over zichzelf te profileren en mensen beginnen daar opmerkingen over te maken. Hij reageerde door doodleuk te zeggen dat hij geen respect heeft en het best vind zo. Hij zeek gisteren Gohkan Saki af, ook niet echt netjes voor iemand die ook bij Mike traint. Ook daar vielen mensen over.
Verder was er iemand die hem waarschuwde voor een rapper/vechter uit Frankrijk die lelijk over Badr praat in Frankrijk. Badr reageerde door een foto van een pistool in zijn handen te plaatsen, waar hij alleen nog de kogel in hoefde te stoppen, onderschrift; you are officially on my shit list.

Wat ook weer een hoop commotie veroorzaakte, mensen die hem waarschuwden dat hij dat beter kon verwijderen omdat hij anders problemen zou krijgen omdat dat geheid in de media zou komen. Ik keek net en hij had het idd verwijderd ( en nee, dat zeg ik niet omdat dat mij beter uitkomt maar omdat het echt zo is) Hij hoeft maar een keer de verkeerde tegen het hoofd te stoten met zijn praatjes...Andere zeggen dat hij dit soort shit niet nodig heeft en zich gewoon op zijn gevechten moet concentreren ipv stoer te doen maar Badr luistert daar niet naar. Gaat gewoon door met beledigen en opscheppen, provoceren. Niet echt het beeld dat hij probeerde te schetsen toen hij uit de bak kwam en beweerde veranderd te zijn en alleen nog zijn sport en familie belangrijk te vinden..dat heeft niet heel lang geduurd. Je zet je familie niet op de eerste plaats door beroemde rappers met een discutabele reputatie te bedreigen met een pistool...dan laat je je nog steeds leiden door je temperament en dat heb je als vader en iemand met een voorbeeld functie voor velen gewoon niet te doen. Miss dat Estelle dat ook wel begint te zien...

Is hij inmiddels al met zijn anger management cursus begonnen die hij moest volgen van de rechter
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:06:38 #79
15080 static
pi_129498963
Plaats die link nou eens!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:10:55 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129499051
Jij gaat er nog steeds vanuit dat het zijn instagram is, ondanks het feit dat er al ontkend is dat het zijn instagram is?
En hem dan nog verwijten wat hij daar post ook :')

Deze is idd schandalig: http://instagram.com/p/cWcOOVua1Y/

Als je dan nog denkt dat hij zelf achter die account zit ben je flink in de war, die afbeelding is een regelrechte belediging richting Estelle.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:14:07 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129499138
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:06 schreef static het volgende:
Plaats die link nou eens!
Als ik nou een instagram met jouw naam open en dan dit soort plaatjes ga posten.... zou Barca er dan van overtuigd zijn dat je dat niet alleen zelf bent, maar dat je ook nog eens een Sjonnie bent? >:)
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:27:46 #82
15080 static
pi_129499558
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:33:44 #83
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129499780
Mensen ik heb hem zelf op televisie horen zeggen dat dat zijn account is.. niet pissed worden op mij om de dingen die hij daar zegt. Staat telkens vol prive foto's of nieuwtjes die vervolgens worden gepikt door alle nep accounts op facebook.

En die link heb ik net wéér geplaatst, voor de 2e keer.
pi_129499817
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:33 schreef barca1971 het volgende:
Mensen ik heb hem zelf op televisie horen zeggen dat dat zijn account is.
Bron?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:39:45 #85
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129499984
Af en toe denk ik dat jullie met zijn allen een stel analfabeten zijn die echt niet kunnen lezen. Hoe vaak moet er iets verteld worden voordat het aankomt?
Ik heb pas nog verteld dat hij dat in een intervieuw op tv heeft gezegd net voor hij zou vertrekken naar Zagreb. Het was een of ander kort nieuws item.Werkelijk, kinderen luisteren nog beter.

Dan geloof je het niet, ook goed.Wel heel dom, want zo kom je ook niet achter het laatste nieuws.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:40:36 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129500008
Zolang je het zelf maar allemaal gelooft.
En! interview!
pi_129500109
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:39 schreef barca1971 het volgende:
at in een intervieuw op tv heeft
Welke zender? Welke dag?

Jij weet het allemaal zo goed. Dus dan weet je dit ook nog.
Hup kom op./
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:45:21 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129500165
Ik zie zo Amanda weer voor me "ik zat er NAAST!!!!!" :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:50:54 #89
15080 static
pi_129500325
quote:
hij dat in een intervieuw op tv heeft gezegd
Welk programma, zender, etc.?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:43:10 #90
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_129503857

http://www.funx.nl/index.(...)en-booba-gaat-verder

La Fouine en Booba hebben samen een grote ruzie ,heel Frankrijk weet er van,
maar uiteindelijk de ruzie was niet echt,
de 2 rappers hebben het aan hun fans ook verteld. ...
Booba is amateur kickbokser en gek met Badr Hari,
la Fouine die van Afkomst Marokkaans is ook gek met Badr Hari..
Deze instagram:therealbadrhari..vals is,de video is gewoon een frictie,een clip.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:23:24 #91
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129507532
quote:
Af en toe denk ik dat jullie met zijn allen een stel analfabeten zijn die echt niet kunnen lezen. Hoe vaak moet er iets verteld worden voordat het aankomt?
Ik heb pas nog verteld dat hij dat in een intervieuw op tv heeft gezegd net voor hij zou vertrekken naar Zagreb. Het was een of ander kort nieuws item.Werkelijk, kinderen luisteren nog beter.

Dan geloof je het niet, ook goed.Wel heel dom, want zo kom je ook niet achter het laatste nieuws.
:')
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:24:05 #92
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129507570

Is er een schatje in de zaal? ;)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 16:24:22 #93
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129509885
Jij wil vast Badrs wel afdankertjes hebben, toch?

;)
pi_129512478
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou het gatewise wel een leuke wending vinden (mevrouw Santegoeds leest u mee O-) ) _O-
Gatewise heel erg leuk inderdaad :Y
Maar zelfs GTST zou zo'n verhaallijn nog afschieten ivm niet geloofwaardig genoeg icm alle voorgaande wendingen denk ik _O-
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:37:59 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129512497
Woody Allen gaf al het goede (...) voorbeeld.
  † In Memoriam † dinsdag 30 juli 2013 @ 18:06:00 #96
135305 beequeen
Lost.
pi_129513403
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:24 schreef schizovreemd het volgende:
[ afbeelding ]

Is er een schatje in de zaal? ;)
Ik ben geen schatje, maar ik heb dat vodje, zittend op het strand, van voor naar achter gelezen.
Non nieuws: Ze was alleen op Ibiza omdat Badr in Marokko zit, iets met ramadan ofzo. :+

Maar misschien weten barca en Paule het beter. Je weet het niet hè?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † dinsdag 30 juli 2013 @ 18:25:15 #97
43556 miss_dynastie
pi_129514026
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:37 schreef piglet het volgende:

[..]

Gatewise heel erg leuk inderdaad :Y
Maar zelfs GTST zou zo'n verhaallijn nog afschieten ivm niet geloofwaardig genoeg icm alle voorgaande wendingen denk ik _O-
Juist daarom... voor Santegoeds is Estelle zijn eigen GTST, heb ik zo het idee :P
  dinsdag 30 juli 2013 @ 18:38:24 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129514396
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 18:06 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik ben geen schatje, maar ik heb dat vodje, zittend op het strand, van voor naar achter gelezen.
Non nieuws: Ze was alleen op Ibiza omdat Badr in Marokko zit, iets met ramadan ofzo. :+

Barça weet "schatje" niet eens juist te interpreteren, Zouzou ook niet trouwens, maar die pretendeert dat dit keer dan ook niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 30 juli 2013 @ 18:44:52 #99
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129514621
quote:

[..]

Paule had dus gewoon gelijk :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 05:31 schreef Paule33 het volgende:
[...]
samen in Ibiza en wegens de Ramadan Badr Hari gegaan na marokko.
ze zijn nog steeds verliefd en hebben absoluut geen problemen!
pi_129516378
quote:

[..]

Dat mormel heeft ook niks over voor haar vent. Lekker vreten en hij mag er weer op na de ramadan. *O* Of ... :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 30 juli 2013 @ 19:59:09 #101
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_129517148
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:34 schreef Soury het volgende:

Dat mormel heeft ook niks over voor haar vent. Lekker vreten en hij mag er weer op na de ramadan. *O* Of ... :7
Stel je voor dat Estelle ook moet ramadannen *) _O- :7
pi_129517249
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 19:59 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Stel je voor dat Estelle ook moet ramadannen *) _O- :7
Nou ja die druif op een knäckebröd kan ook wel nadat de zon is ondergegaan toch :?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 30 juli 2013 @ 20:03:53 #103
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129517277
Ze eet toch al praktisch niks volgens mij, aangezien ze na Badrs vrijlating nog steeds geen grammetje is aangekomen, ondanks dat ze zo 'lekker kan koken'...
pi_129517316
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:03 schreef barca1971 het volgende:
Ze eet toch al praktisch niks volgens mij, aangezien ze na Badrs vrijlating nog steeds geen grammetje is aangekomen, ondanks dat ze zo 'lekker kan koken'...
Daarom verdacht, ;)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 20:10:25 #105
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_129517484
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:02 schreef Soury het volgende:

Nou ja die druif op een knäckebröd kan ook wel nadat de zon is ondergegaan toch :?
Ja tuurlijk kan dat :D ik bedoelde stel dat zij ook moet vasten ramadan dus: is niks voor Estelle. Snappie :7
pi_129518056
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:10 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja tuurlijk kan dat :D ik bedoelde stel dat zij ook moet vasten ramadan dus: is niks voor Estelle. Snappie :7
Dat snappie ik dus niet, als je toch niks vreet. Vandaar dat het nogal vreemd is zeg maar :Y)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 20:28:03 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129518145
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat snappie ik dus niet, als je toch niks vreet. Vandaar dat het nogal vreemd is zeg maar :Y)
Beetje in je bikini op het strand liggen is er in Marokko ook niet bij als je daar bent om ramadan te houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 30 juli 2013 @ 20:30:40 #108
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129518254
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:10 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Voor de kinderen lijkt het me ook geen pretje...
pi_129518258
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Beetje in je bikini op het strand liggen is er in Marokko ook niet bij als je daar bent om ramadan te houden.
Ik neem aan dat ze niet in een tent verblijven. Aan het zwembad is ook goed vertoeven, Trouwens als je verliefd bent maakt het toch allemaal niet uit *;
pi_129518343
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:30 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Voor de kinderen lijkt het me ook geen pretje...
Dat zijn geen moslims.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 21:52:32 #111
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129523016
Voor degene die niet op de de comments niet kunnen zien en toch nieuwsgierig zijn..hieronder wat comments die ik heb gekopiëerd, dan kun je zien wat voor taal Badr gebruikt tegenover zijn fans..oordeel zelf

therealbadrhariHello haters, im the best kickboxer OF ALL TIME!!! Everybody knows it and the Fighters too!!! I knock everyone down!! #

arabiaduoujdaToen je nog niet zo commercieel was ja

thenatural010periode 2006 - 2009 miss maar nu... And wat @arabiaduoujda zegt

lucscholtmeijerBeetje te veel eigendunk

adamagn29ik hoop dat je het bewijst Badr, ik kijk elke dag naar je videos en ik zie d talent die j nu mist, dus gebruik het dit keer!!

unagrandebellezzaTrue but modesty will be your better ally !

byildirim7Gokhan saki is er nog he...

herealbadrhari@byildirim7 Gokhan saki 28 january 2012, first round KO. Get your shit right @byildirim7

takiccc@therealbadrhari 28 januari leek gespeeld man je bent vast beter sterker dan gokhan maar zo makkelijk haha???

therealbadrhari@atakiccc dat zeggen typisch alle Turken, waarom kunnen jullie het niet hebben waarom moeten jullie altijd de beste zijn, gaat niet gebeuren.. Want IK ben de beste. Ga maar lekker kapot van binnen

threalbadrhari@ironamin schat jamal ben sadik 10x beter in op dit moment dan saki, saki is garbage

bbbaaanuIk vind badr hari altijd al echt geweldig, hij is gruwelijk, maar hij heeft iets niet wat gokhan wel heeft en dat is respect. Gokhan heeft meer respect voor iedereen als ik naar zijn instagram kijk naar wat hij allemaal plaatst en naar wat jij allemaal plaatst.

theralbadrhari@bbbaaanu ik heb geen respect en vind het best zo, respect is leuk maar het betaald te rekeningen niet

kedasimaar je kan het wel geven , en bereik je veel meer mee maarja "im just saying "

salmalaananiKinderachtig. Alles draait om geld en macht bij hem.

therealbadrhari@mgulhan1903 je mag linken wat je wil denk je dat ik bang ben van die snotneus

anbelousovnow semmy schilt is the best and gokhan saki #2

therealbadrhari@antonbelousov sem retired stupid fuck and Gokhan wish he was better than me fuckboiii
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:05:07 #112
15080 static
pi_129523701
En dat geloof je met droge ogen? :')
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:08:16 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129523910
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:05 schreef static het volgende:
En dat geloof je met droge ogen? :')
Ik zit ook met open mond. Als er iets 'fake' schreeuwt.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:32:50 #114
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129525263
zoals ik al zei, het kwam uit zijn eigen mond dat het zijn eigen account was...hij heeft er op insta nog mensen op gewezen om vooral te kijken naar dat intervieuw juist omdat hij in zou gaan op alle fake accounts en voor eens en voor altijd opheldering wilde geven..

Suit yourself, ongelovigen :P

Maar veel mensen weten inmiddels 1 ding zeker en dat is dat dat ene rare trekje wat in zijn karakter zit en wat ervoor zorgt dat hij zichzelf zo geweldig blijft vinden en er af en toe agressieve kantjes naar boven komen, er nog steeds zit en waarschijnlijk ook nooit zal verdwijnen, niet door zijn meerdere verblijven in de gevangenis en ook niet door de komst van Estelle...

Iemand trouwens ranking the stars gezien? sylvia beweerde dat het uit ging met Badr omdat hij nogal jaloers was.. >:)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:35:33 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129525410
Interview. Maar echt, als je gelooft dat dit echt Badr is, geloof je vast en zeker ook nog in Sinterklaas. En in de boogeyman.
Dit ligt er zo dik bovenop dat het pijnlijk is.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:41:15 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129525752
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zit ook met open mond. Als er iets 'fake' schreeuwt.
Nah, het is best schattig dat hij denkt dat Estelle van een doorsnee Amerikaans huisje van een tonnetje of 3 (afhankelijk van de locatie) droomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:41:43 #117
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129525789
eigenlijk best triest, om per definitie niemand te geloven , hoe voelt dat nou, om zo wantrouwend door het leven te gaan?

:N
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:42:44 #118
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129525840
Dat zal de nieuwe woning worden nu ze uit de villa van Ruud moeten
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:43:04 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129525859
Per definitie? Kind, je bent uitzonderlijk. Uitzonderlijk gullible ook.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:45:22 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129525999
Kijk dit antwoord dan:

sara_iraqia@elpicasso_ hij gaat zelf met een nederlander denk je serieus dat ie dan daarmee bezig is?
therealbadrhari☝Niet helemaal correct.. Estelle is half Servisch half croaat @sara_iraqia

Alsof Estelle niet gewoon Cruijff als achternaam heeft.... van haar Nederlandse vader :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:46:50 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129526073
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:45 schreef Leandra het volgende:
Kijk dit antwoord dan:

sara_iraqia@elpicasso_ hij gaat zelf met een nederlander denk je serieus dat ie dan daarmee bezig is?
therealbadrhari☝Niet helemaal correct.. Estelle is half Servisch half croaat @sara_iraqia

Alsof Estelle niet gewoon Cruijff als achternaam heeft.... van haar Nederlandse vader :')
Cruijff is een oud Kroatisch geslacht!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:46:53 #122
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129526075
Henny's bestaan wordt voor het gemak uitgegumd, ze zijn niet voor niks gebrouilleerd
pi_129526153
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:35 schreef Copycat het volgende:
Interview. Maar echt, als je gelooft dat dit echt Badr is, geloof je vast en zeker ook nog in Sinterklaas. En in de boogeyman.
Dit ligt er zo dik bovenop dat het pijnlijk is.
monster van lochness schijnt ook weer gespot te zijn...
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:49:38 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129526230
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:46 schreef barca1971 het volgende:
Henny's bestaan wordt voor het gemak uitgegumd, ze zijn niet voor niks gebrouilleerd
Vandaar dat ze zijn achternaam nog voert.
Echt, je zet jezelf enkel meer voor schut.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:49:42 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129526234
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:46 schreef barca1971 het volgende:
Ze is niet met opa en oma gebrouilleerd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:50:38 #126
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129526281
Don't blame me dat Badr gewoon een debiel is en altijd zal blijven ( vermomd als sympathieke perfecte schoonzoon)

:9
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:51:35 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129526333
Ik blame je alleen voor je eigen domheid.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:54:05 #128
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129526458
Ow, wil je nu beweren dat ze dikke mik is met pa?

Onder welke steen heb jij geleefd? hahah _O- en de naam Cruijff voeren..kom op het is Estelle waar je het over hebt, die geilt op roem en bekendheid, die gaat de naam Cruijff echt niet inruilen voor een onuitspreekbaar kroatisch naampje..
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:56:45 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129526592
Wie zegt waar dat ze dikke mik met pa is? Ze heeft echter nog steeds de naam Cruijff. De Nederlands naam Cruijff. Omdat ze half Nederlands is.
Ik begin wel steeds beter te snappen dat juist jij in dat fake account trapt. Je leest in je Badr-antipathie maar wat graag alleen dat wat je wil lezen.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:58:35 #130
15080 static
pi_129526676
Misschien moeten we maar eens met deze ellenlange reeks stoppen totdat er écht nieuws is.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:59:34 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129526735
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:58 schreef static het volgende:
Misschien moeten we maar eens met deze ellenlange reeks stoppen totdat er écht nieuws is.
Wanneer staat de zaak op de rol?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:00:41 #132
15080 static
pi_129526802
Oktober? Geen idee eigenlijk.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:02:17 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129526887
quote:
Badr Hari moet zich in oktober voor de rechter verantwoorden als verdachte van meerdere geweldsdelicten en een verkeersovertreding. De inhoudelijke behandeling van de strafzaak is gepland op 10, 11 en 14 oktober bij de rechtbank in Amsterdam.

De vechtsporter is verdacht van betrokkenheid bij de mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation White in de Amsterdam ArenA op 8 juli 2012. In januari werd de voorlopige hechtenis van de kickbokser geschorst door de rechtbank.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:08:04 #134
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129527161
Je bent in de war met je eigen insinuaties ;)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:12:55 #135
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_129527367
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:52 schreef barca1971 het volgende:
Voor degene die niet op de de comments niet kunnen zien en toch nieuwsgierig zijn..hieronder wat comments die ik heb gekopiëerd, dan kun je zien wat voor taal Badr gebruikt tegenover zijn fans..oordeel zelf

therealbadrhariHello haters, im the best kickboxer OF ALL TIME!!! Everybody knows it and the Fighters too!!! I knock everyone down!! #

arabiaduoujdaToen je nog niet zo commercieel was ja

thenatural010periode 2006 - 2009 miss maar nu... And wat @arabiaduoujda zegt

lucscholtmeijerBeetje te veel eigendunk

adamagn29ik hoop dat je het bewijst Badr, ik kijk elke dag naar je videos en ik zie d talent die j nu mist, dus gebruik het dit keer!!

unagrandebellezzaTrue but modesty will be your better ally !

byildirim7Gokhan saki is er nog he...

herealbadrhari@byildirim7 Gokhan saki 28 january 2012, first round KO. Get your shit right @byildirim7

takiccc@therealbadrhari 28 januari leek gespeeld man je bent vast beter sterker dan gokhan maar zo makkelijk haha???

therealbadrhari@atakiccc dat zeggen typisch alle Turken, waarom kunnen jullie het niet hebben waarom moeten jullie altijd de beste zijn, gaat niet gebeuren.. Want IK ben de beste. Ga maar lekker kapot van binnen

threalbadrhari@ironamin schat jamal ben sadik 10x beter in op dit moment dan saki, saki is garbage

bbbaaanuIk vind badr hari altijd al echt geweldig, hij is gruwelijk, maar hij heeft iets niet wat gokhan wel heeft en dat is respect. Gokhan heeft meer respect voor iedereen als ik naar zijn instagram kijk naar wat hij allemaal plaatst en naar wat jij allemaal plaatst.

theralbadrhari@bbbaaanu ik heb geen respect en vind het best zo, respect is leuk maar het betaald te rekeningen niet

kedasimaar je kan het wel geven , en bereik je veel meer mee maarja "im just saying "

salmalaananiKinderachtig. Alles draait om geld en macht bij hem.

therealbadrhari@mgulhan1903 je mag linken wat je wil denk je dat ik bang ben van die snotneus

anbelousovnow semmy schilt is the best and gokhan saki #2

therealbadrhari@antonbelousov sem retired stupid fuck and Gokhan wish he was better than me fuckboiii
weet jij dat Badr Hari en Gokhan in de ring oorlog hebben maar in het echt zijn ze goed bevriend,ze zitten samen bij Mike Passenier en hebben het zelfs coach? en zien er vaak samen...
Hier samen in 2013
https://www.facebook.com/(...)01947&type=3&theater
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:14:49 #136
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_129527454
Dat weet ik ja heb ik er ook bij gezet
  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:35:26 #137
15080 static
pi_129528349
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:08 schreef barca1971 het volgende:
Je bent in de war met je eigen insinuaties ;)
Ok. See you in October. :W
  Moderator / Miss SHO woensdag 7 augustus 2013 @ 23:14:37 #138
22592 crew  Ole
pi_129813543
Kom maar op dan met dat hete nieuws ..
  donderdag 8 augustus 2013 @ 00:24:51 #139
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129816857
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:14 schreef Ole het volgende:
Kom maar op dan met dat hete nieuws ..
Het is inmiddels alweer flink afgekoeld ;)

quote:
Casanova Badr Hari denkt dat zijn exen een gemeen spel spelen. Zij zouden leugens verspreiden om hem en Estelle uit elkaar te drijven.

Dat valt te lezen in kwaliteitsblad Story, weet De Telegraaf. Volgens het roddelblad beweren de voormalige neukertjes dat de kickbokser vreemdgaat. Badr ontkent dat, want de liefde tussen hem en Estelle is voor eeuwig. "Die vrouwen hopen kennelijk door vervelende praatjes rond te strooien dat Estelle aan mij gaat twijfelen. Het komt niet eens in me op om Estelle te belazeren."

Hari vermoedt dat het allemaal te maken heeft met de jaloezie van de dames. "Wellicht hopen ze dat ik bij hen terugkom, en proberen ze dat te forceren door Estelle en mij uit elkaar te drijven." Dat vlieger gaat echter niet op, stelt Badr. "Ze weten dondersgoed dat ik niet op hen zit te wachten."
  donderdag 8 augustus 2013 @ 00:35:17 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129817271
Dat is toch al oud nieuws van eerder deze week?
Er schijnt nieuw nieuws te zijn, zo vers dat er nog geen details zijn :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 augustus 2013 @ 00:36:53 #141
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129817334
quote:
Ruud Gullit in oorlog met Belastingdienst

AMSTERDAM -
De Belastingdienst heeft voor de tweede keer in tien dagen beslag gelegd op de negen Amsterdamse panden plus een parkeerplaats van Ruud Gullit (50).

Dit keer betreft het een vordering inkomstenbelasting over 2011. Eerder vergaarde de fiscus al het recht de panden te veilen in verband met een vordering inkomstenbelasting uit 2010.In de eerste maanden van 2011 trainde Gullit de Russische voetbalclub Terek Grozny. Er zou onder meer discussie zijn over de inkomsten daar.
Zoals ik eerder al zei...

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 03:34 schreef schizovreemd het volgende:

De belastingdienst denkt de zwarte tulp wel even wit te kunnen wassen, nou ik wens ze veel succes.
Volgen mij werkte hij in 2010 in Tsjetsjenië en daar betalen ze sowieso uit in hoeren, kalashnikovs, en vooral in contanten en dat is ook niet bij te houden met tellen zoveel.

Bovendien betaal je in Tsjetsjenië ook gewoon inkomstenbelasting (dat noemen ze daar alleen bescherming) en is het volgens mij niet de bedoeling dat je dubbel gaat betalen, dus ze zitten hem ook wel een beetje muggenziftend te zoeken :{w

Als zo een belastinginspecteur een beetje ballen heeft doet hij grondig onderzoek ter plekke en neemt even contact op met zijn oude werkgever :P

donderdag 8 augustus 2013 @ 00:41:17 #142
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129817481
Er is een colmnist die haar hele column heeft gebaseerd op dat fake account.

quote:
Lieve Estelle,

Sinds enige tijd volg ik jouw verkering op instagram. Badr heeft een privéaccount, maar nadat ik hem een verzoek had gestuurd om hem te mogen volgen, werd ik aan de uitverkorenen toegevoegd. Badr en ik kennen elkaar niet persoonlijk, ik weet zijn redenen niet mij toch te accepteren. Ik denk dat Badr zijn volgers niet hoeft te kennen. Liever niet zelfs. Ik denk dat Badr zijn account privé houdt om zijn vijanden buiten de deur te houden.

Net als bij Prins Bernhard vroeger, mag je Badr, of je mag hem niet. Ik had vanaf het begin een erg groot zwak voor jouw verkering. Een ongecontroleerde vechtmachine, een moderne tragische held, een romanticus, hij werd geduid vanuit allerlei perspectieven. NRC handelsblad schreef over hem, Wilma Nanninga kon geen genoeg van hem krijgen. Ik zie mijzelf als een kruising tussen NRC Handelsblad en Wilma Nanninga, dus ik consumeerde ieder nieuwsbericht.

Als kind was ik een grote fan van Ruud Gullit. Maar ik begreep ook wel dat jij er na de zoveelste affaire van jouw jagende echtgenoot geen energie meer voor had. Ik hoefde er geen seconde over na te denken me voor jullie kant uit te spreken, tegen Ruud. Ook al had Badr een reputatie. Zijn destructieve kant fascineerde mij. Het zal de stiekeme jurist in mij zijn dat ik Badr niet wilde veroordelen. Zelfs toen hij had huisgehouden tijdens Senastion White in de Arena, hoopte ik voor jullie beide op een goede afloop. Uiteindelijk kwam Badr vrij. Maar hij ging direct de mist in, hij bezocht een horecagelegenheid. Ik begreep het niet. Hoe had dit fout kunnen gaan? De regels werden duidelijker gemaakt. Badr leek zich te gedragen. Ik was opgelucht.

Toch maak ik mij sinds ik als volger aan Badrs instragamaccount ben toegevoegd, weer zorgen. Badr post foto’s van stapels bankbiljetten die hij wint, van zijn auto’s met Duitse kentekens die hij door de PC Hoofststraat rijdt, met de uitleg: ‘als ik me ferraris bentleys en lamborghinis op Nederlands kenteken zet ben ik volgende week failliet; een foto van zijn vechtersblik, met het onderschrift: ‘Love me or hate me, i swear it won’t make me or break me’, of Badr in de sportschool: ‘Hello haters, im the best kickboxer OFF ALL TIME!!! Everybody knows it and the Fighters too!!! I knock everyone down!! (gevolgd door hastag cocky).

Als ik mijn broertje, die op het hoogste niveau hockeyt, dit soort teksten zou horen spuien, zou ik het hem vanwege zijn jeugdigheid (17 jaar oud), vergeven. Maar ik zou hem bevelen de posts te verwijderen. Hij is niet de beste hockeyer. En Badr is niet de beste kickboxer ooit. Die dingen kun je niet bewijzen. Dus je kan ze ook niet zeggen. Het staat dom. Niemand houdt van domme mensen.

Onlangs las ik dat jij gezegd had dat het niet altijd even makkelijk is met Badr samen te zijn. Zijn ex-vriendinnen zouden op dit moment stoken en Badr zwart maken. Sylvia Geersen bekende in Ranking the Stars dat Badr erg jaloers is aangelegd, en dat het daarom niet werkte tussen hen. Je liet aan weekblad Story weten dat jullie relatie echter niet onder al deze druk zal bezwijken. Ik denk dat jullie genoeg van elkaar houden om deze vrouwenterreur te trotseren. Daar liggen de problemen niet.

Mijn liefdesleven heeft veel pieken en dalen gekend, ik wil niet zeggen dat ik echt visie heb op hoe liefde kan slagen, maar ik heb in ieder geval ervaring. Ik denk dat je de puber in Badr niet langer mag voeden. Je ziet er iets volwassener uit dan je bent, maar je bent wel al moeder. Je moet wijsheid bezitten. Voed Badr wat beter op. En hij zal de beste verkering zijn.

Liefs,

OK
En wie zie ik daar in de comments? :P

http://www.hpdetijd.nl/20(...)adr-hari-kan-redden/
  donderdag 8 augustus 2013 @ 00:41:40 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129817494
Tipje sluier....
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 augustus 2013 @ 00:48:20 #144
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129817740
Ik denk dat het een hoax is om het topic weer open te krijgen.
Wel een goede hoax dus :P
pi_129817753
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:41 schreef Leandra het volgende:
Tipje sluier....
:o
  donderdag 8 augustus 2013 @ 00:49:29 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129817776
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:41 schreef schizovreemd het volgende:
Er is een colmnist die haar hele column heeft gebaseerd op dat fake account.

[..]

En wie zie ik daar in de comments? :P

http://www.hpdetijd.nl/20(...)adr-hari-kan-redden/
Dat wordt verdorie wel verwarrend, een Spaanse die zichzelf daar ineens een Franse nickname geeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Trouwste user 2022 donderdag 8 augustus 2013 @ 00:50:25 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_129817806
Here we go again :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † donderdag 8 augustus 2013 @ 01:39:52 #148
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_129818953
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:41 schreef Leandra het volgende:
Tipje sluier....
Oeh! Vief is meestal wel goed geïnformeerd over dit soort roddels nieuws :Y
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † donderdag 8 augustus 2013 @ 07:07:44 #149
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_129820541
Nou, waar blijft het 'nieuws'? -O-
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator donderdag 8 augustus 2013 @ 07:16:56 #150
9859 crew  Karina
Woman
pi_129820582
Geen nieuws is goed nieuws toch?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 8 augustus 2013 @ 08:07:31 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129820820
Intervieuw!
Obsessieuf!
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 augustus 2013 @ 08:36:10 #152
22592 crew  Ole
pi_129821136
quote:
99s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 07:07 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, waar blijft het 'nieuws'? -O-
Dat
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:54:51 #153
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_129822354
Ik weet nog niets verder! Heb het gehoord van collega's op verschillende redacties..wel betrouwbare bronnen! zodra ik meer weet meld ik het.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † donderdag 8 augustus 2013 @ 09:56:23 #154
43556 miss_dynastie
pi_129822386
En waarom publiceert niemand dat? :o
pi_129822586
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:56 schreef miss_dynastie het volgende:
En waarom publiceert niemand dat? :o
Die moeten waarschijnlijk ook eerst meer info hebben, voor ze er een verhaal van kunnen maken.
En zeker bij Badr wil je vrij zeker van je zaak zijn, voor je iets publiceert denk ik ;)
pi_129824070
Als ze echt uit elkaar zijn, hoe lang zijn ze dan een stel geweest, iets meer dan een jaar?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_129824249
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze echt uit elkaar zijn, hoe lang zijn ze dan een stel geweest, iets meer dan een jaar?
Is afhankelijk van wanneer het is begonnen.
Als het al vanaf de eerste ontmoeting uit de OP is, dan gaan ze richting 2 jaar (1 jaar en tien maanden, vanaf oktober '11).
Als het vanaf het interview is, dan is het 1 1/2 jaar (februari '12).
Als het vanaf de vakantie in Marakkesh is, dan is het 1 jaar en 2 maanden (juni '12)
pi_129824358
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:11 schreef kvd het volgende:

[..]

Is afhankelijk van wanneer het is begonnen.
Als het al vanaf de eerste ontmoeting uit de OP is, dan gaan ze richting 2 jaar (1 jaar en tien maanden, vanaf oktober '11).
Als het vanaf het interview is, dan is het 1 1/2 jaar (februari '12).
Als het vanaf de vakantie in Marakkesh is, dan is het 1 jaar en 2 maanden (juni '12)
Oeh!

Ik zet in op optie 2. 1,5 jaar.
  † In Memoriam † donderdag 8 augustus 2013 @ 11:15:31 #159
43556 miss_dynastie
pi_129824376
Minimaal sinds het interview ja. Rip aan de golftassen ;(
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:15:49 #160
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_129824389
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:54 schreef Vivi het volgende:
Ik weet nog niets verder! Heb het gehoord van collega's op verschillende redacties..wel betrouwbare bronnen! zodra ik meer weet meld ik het.
Jij werkt bij een redactie he Vivi?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:16:56 #161
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_129824429
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:15 schreef Pisces29 het volgende:

Oeh!

Ik zet in op optie 2. 1,5 jaar.
ik zeg 14 maanden Ruud en Estelle zijn vorig jaar juni uit elkaar gegaan.
  † In Memoriam † donderdag 8 augustus 2013 @ 11:20:56 #162
43556 miss_dynastie
pi_129824548
quote:
11s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

ik zeg 14 maanden Ruud en Estelle zijn vorig jaar juni uit elkaar gegaan.
Maar voor die tijd hadden ze al wat he, anders had Ruud zich ook niet achter de kliko hoeven te verstoppen ;)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:23:15 #163
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_129824629
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:

Maar voor die tijd hadden ze al wat he, anders had Ruud zich ook niet achter de kliko hoeven te verstoppen ;)
Ruud hele huwelijk vreemd gegaan toen hij met haar getrouwd was.
  † In Memoriam † donderdag 8 augustus 2013 @ 11:23:53 #164
43556 miss_dynastie
pi_129824645
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ruud hele huwelijk vreemd gegaan toen hij met haar getrouwd was.
Ja, dat weet ik. Maar daarvoor is 'ie niet achter de kliko gedoken, dan had 'ie er nooit meer achter vandaan kunnen komen :')
pi_129824716
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Maar daarvoor is 'ie niet achter de kliko gedoken, dan had 'ie er nooit meer achter vandaan kunnen komen :')
_O-
pi_129824728
Ik zet in op tussen optie 1 en 2, door de ontmoeting in oktober werden ze verliefd, zij heeft geregeld dat er een interview in de Beaumonde kwam. Kan me namelijk niet voorstellen dat er zoveel vrouwen geïnteresseerd waren in Badr/hem kende, dus zorgt ze voor een beetje publiciteit voor haar mannetje. (en het skypen dat ze daarna deden om het interview te bespreken, gaat dat normaliter niet gewoon via mail/zaakwaarnemers/weet ik veel wie?)
pi_129825407
:D MOI en het intervieuw :D
Is dat zo?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:54:37 #168
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_129825601
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:23 schreef miss_dynastie het volgende:

_O- *) _O-
pi_129825977
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:54 schreef Vivi het volgende:
Watskeburt? Zijn ze uit elkaar?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:55:59 #170
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_129837565
Haaibaaike nee, ben freelancer (oa voor Grazia, Viva etc) dit gonst bij Beau Monde en Linda (sinds gisteren voor zover ik weet).
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 18:00:30 #171
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_129837683
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:55 schreef Vivi het volgende:
Haaibaaike nee, ben freelancer (oa voor Grazia, Viva etc) dit gonst bij Beau Monde en Linda (sinds gisteren voor zover ik weet).
Ik volg Grazia op twitter :Y Ken jij Margot Jamnisek van Linda ook?
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 augustus 2013 @ 18:18:24 #172
22592 crew  Ole
pi_129838100
Tot het volgende 'nieuws' :W
  † In Memoriam † zondag 11 augustus 2013 @ 19:43:40 #173
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_129949179
Derde poging. Bewijs ons dat we ongelijk hadden. }:|
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † zondag 11 augustus 2013 @ 19:44:40 #174
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_129949214
Ik zet m'n troeven op Vivi trouwens. Kom er maar in, Viv! :Y
pi_129949327
quote:
99s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Ik doe met je mee!
Is dat zo?
pi_129949640
quote:
99s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Als Vivi op een redactie werkt is het not done om te lekken. Dus als Vivi wat naar buiten brengt staat het al in de media. (of ze moet haar baan op het spel zetten)
  Trouwste user 2022 zondag 11 augustus 2013 @ 20:13:13 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_129950362
quote:
99s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Derde poging. Bewijs ons dat we ongelijk hadden. }:|
:?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † zondag 11 augustus 2013 @ 20:18:09 #178
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_129950537
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Als Vivi op een redactie werkt is het not done om te lekken. Dus als Vivi wat naar buiten brengt staat het al in de media. (of ze moet haar baan op het spel zetten)
Yeah, yeah, yeah.

Dít doet toch anders vermoeden. :9

quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:10 schreef Vivi het volgende:
Ik heb heet nieuws maar nog geen details; Estelle en Badr zijn uit elkaar. Update volgt zodra ik meer weet ..
pi_129950629
quote:
99s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:18 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Yeay, yeah, yeah.

Dít doet toch anders vermoeden. :9

[..]

Prima ze doet maar, het is niet mijn baan. Ik heb zelf met redacties gewerkt. Ik zou het wel uit mijn hoofd laten. Plus dat ze muisstil is nog ;)
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 22:36:59 #180
184769 crew  Deisyy
pi_129957767
Is Estelle uit elkaar? :o
  maandag 12 augustus 2013 @ 03:09:55 #181
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_129966501
quote:
Ruud Gullit in oorlog met Belastingdienst

AMSTERDAM -
De Belastingdienst heeft voor de tweede keer in tien dagen beslag gelegd op de negen Amsterdamse panden plus een parkeerplaats van Ruud Gullit (50).

Dit keer betreft het een vordering inkomstenbelasting over 2011. Eerder vergaarde de fiscus al het recht de panden te veilen in verband met een vordering inkomstenbelasting uit 2010.In de eerste maanden van 2011 trainde Gullit de Russische voetbalclub Terek Grozny. Er zou onder meer discussie zijn over de inkomsten daar.
Hoe zit dat eigenlijk 2x beslag leggen?
Verkopen ze die huizen dan 2x :?

En ik had ergens gelezen dat de villa gedeeltelijk op Estelle haar naam zou staan, kunnen ze daar dan nog wel beslag op leggen?
  maandag 12 augustus 2013 @ 08:53:05 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_129968007
Per belastingschuld kunnen ze beslagleggen, dus als hij zijn schuld over 2010 voldaan heeft is het beslag niet weg, want er ligt ook een beslag ivm de schuld over 2011.

Estelle en Ruud waren getrouwd, dus fiscaal partners, en gezien het beiden inkomstenbelasting betreft zul je dat niet heel makkelijk buiten een fiscaal partnerschap kunnen houden, derhalve denk ik niet dat het veel uitmaakt of ze wel of geen mede-eigenaar was.
Als ze mede-eigenaar was dan ben ik ook benieuwd hoe ze aan het geld daarvoor gekomen is, want dan heeft Ruud haar dat deel moeten schenken.... ben benieuwd of er schenkbelasting betaald is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:55:14 #183
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_129969164
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:55 schreef Vivi het volgende:
Viev, weet je al meer? *O*

Je kan mij altijd een PM sturen hè, als je het niet zelf kan vertellen hier. O-)
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:49:47 #184
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_129970412
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:32 schreef barca1971 het volgende:
zoals ik al zei, het kwam uit zijn eigen mond dat het zijn eigen account was...hij heeft er op insta nog mensen op gewezen om vooral te kijken naar dat intervieuw juist omdat hij in zou gaan op alle fake accounts en voor eens en voor altijd opheldering wilde geven..

Suit yourself, ongelovigen :P

Maar veel mensen weten inmiddels 1 ding zeker en dat is dat dat ene rare trekje wat in zijn karakter zit en wat ervoor zorgt dat hij zichzelf zo geweldig blijft vinden en er af en toe agressieve kantjes naar boven komen, er nog steeds zit en waarschijnlijk ook nooit zal verdwijnen, niet door zijn meerdere verblijven in de gevangenis en ook niet door de komst van Estelle...

Iemand trouwens ranking the stars gezien? sylvia beweerde dat het uit ging met Badr omdat hij nogal jaloers was.. >:)
Klets niet zo onnozel, zelfs ik heb al eens in een interview voorbij zien komen dat Badr Hari niks met internet heeft en daarom geen twitter/instagram/etc voert (hij gaf zelfs aan digibeet te zijn), hij gaf wel aan dat er een heleboel fakeaccounts bestaan, waar jij bij deze ook smakelijk intrapt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator / Miss SHO maandag 12 augustus 2013 @ 14:08:55 #185
22592 crew  Ole
pi_129977078
Deze discussie is denk ik wel klaar nu toch? Gezeur over account wordt vanaf nu verwijderd.
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:10:00 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129977120
Daarom zou het misschien handig zijn als static opheldering geeft over zijn tegenstrijdige berichten (zie FB).
  Moderator / Miss SHO maandag 12 augustus 2013 @ 14:11:34 #187
22592 crew  Ole
pi_129977180
quote:
3s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:10 schreef Copycat het volgende:
Daarom zou het misschien handig zijn als static opheldering geeft over zijn tegenstrijdige berichten (zie FB).
Ja dat is wel een goeie!
  maandag 12 augustus 2013 @ 19:16:04 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129988595
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:10 schreef Marcoss het volgende:
GullitR twitterde op maandag 12-08-2013 om 16:28:55 Sad news in holland. Prince Friso of holland dyed today. Condolences to the royal family of holland. Lot... http://t.co/823OL4UBqO reageer retweet
pi_129988652
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Welke kleur? :@
  maandag 12 augustus 2013 @ 19:18:19 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129988669
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:17 schreef mootie het volgende:

Welke kleur? :@
Lijkwit :@ .
pi_129988698
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Moderator / Miss SHO maandag 12 augustus 2013 @ 19:33:07 #192
22592 crew  Ole
pi_129989211
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lijkwit :@ .
:0
pi_130036406
Ook hier maar even dan:

quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:55 schreef Pino112 het volgende:
Lapo:

EWdeVlieger twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 21:43:38 Het is niet mijn stijl maar hier is een heus primeurtje: Badr Hari en Estelle zijn uit elkaar..... reageer retweet
en
EWdeVlieger twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 21:49:17 Badr schijnt weer terug te zijn bij Chantal Bakker.Luister, goeie bron maar misschien word ik zwaar door Frans Bauer gebananasplit. reageer retweet
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:06:48 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130036422
Edit: Wat Alors zegt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:07:14 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130036447
Edit: Wat Alors zegt.
Edit 2: Ja, dubbel :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:07:31 #196
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_130036472
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef alors het volgende:
Ook hier maar even dan:

[..]

en
EWdeVlieger twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 21:49:17 Badr schijnt weer terug te zijn bij Chantal Bakker.Luister, goeie bron maar misschien word ik zwaar door Frans Bauer gebananasplit. reageer retweet
Oh, had wel gezocht naar een topic over Badr, weet ik veel dat dat golftasgate heet :')
pi_130036506
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Oh, had wel gezocht naar een topic over Badr, weet ik veel dat dat golftasgate heet :')
Haha true, dat is wel voor eckte SHO-ers ja.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:10:15 #198
6941 APK
Factual, I think.
pi_130036638
Wie is die EWdeVlieger? :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:10:41 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130036669
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef APK het volgende:
Wie is die EWdeVlieger? :o
:o Nooit van Erik de Vlieger gehoord? :o

http://nl.wikipedia.org/wiki/Erik_de_Vlieger
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:10:44 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130036673

Is dat de ex met de baby?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:11:32 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130036718
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:

Is dat de ex met de baby?
Die heette toch Daphne?
Chantal was toch die vriendin/kennis van Estelle?
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:13:32 #202
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130036821
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die heette toch Daphne?
Chantal was toch die vriendin/kennis van Estelle?
huh?

Ik heb even een blinde vlek in deze gate, vrees ik.

Maar doet Badr nu een Rafje?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:13:55 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130036845
Oh wacht.... Chantal O die getrouwd was met Mark Bakker?

[ Bericht 5% gewijzigd door Danny op 20-06-2023 07:20:40 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:14:38 #204
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_130036885
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef alors het volgende:

[..]

Haha true, dat is wel voor eckte SHO-ers ja.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:14:47 #205
6941 APK
Factual, I think.
pi_130036897
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

:o Nooit van Erik de Vlieger gehoord? :o

http://nl.wikipedia.org/wiki/Erik_de_Vlieger
Ja die wel.
Dat moderne gezeik met twitter :{w
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:17:14 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130037025
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

huh?

Ik heb even een blinde vlek in deze gate, vrees ik.

Maar doet Badr nu een Rafje?
Nee, volgens mij is deze Chantal Bakker eigenlijk Chantal O, maar ze heeft een kind met Mark Bakker en vangt dusdanig veel alimentatie dat ze daardoor bijna vermogend kan worden beschouwd.... als ik zo even snel scan op de Google-resultaten.

Dezelfde dame was ook met Holleeder op stap geweest, en was dus (in het verleden) een vriendin/kennis van Estelle.
Ze is aan het begin van de gate wel eens aan bod geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 20-06-2023 07:21:25 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:20:43 #207
22592 crew  Ole
pi_130037222
Spannend
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:49:00 #208
163650 Greys
pi_130038455
Ohhhhhhhh als dit toch waar is, genoeg popcorn in huis hebben de komende tijd :Y)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130039022
Volgens de Telegraaf is het sprookje uit.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:07:43 #210
22592 crew  Ole
pi_130039531
'Badr Hari en Estelle Cruyff uit elkaar'

AMSTERDAM -
Het sprookje tussen voetbalvrouw Estelle Cruyff en vechtersbaas Badr Hari is uit. De twee zijn uit elkaar, zo meldt de omstreden zakenman Erik de Vlieger.

Foto: Anko Stoffels
De Vlieger zegt dat Badr Hari zijn verdriet verwerkt bij een ex-vriendin.
Er gingen al langer geruchten de ronde dat de relatie tussen Badr en Estelle op knappen stond. Estelle ontkende dat eind vorige maand met klem. Nu lijkt definitief de bom gebarsten. Al moet de 'primeur' van De Vlieger met een korrel zout worden genomen. Hij zou al enige tijd in de clinch liggen met Badr.
Badr en Estelle waren ruim een jaar samen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:13:45 #211
163650 Greys
pi_130039893
Die rozenblaadjes die ze over het gevang wilde laten werpen op zijn verjaardag waren misschien toch iets teveel van het goede?

Het hoeveelste slotje aan die beroemde Parijse brug is dit nu al dat doorgeknipt kan worden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:14:02 #212
22592 crew  Ole
pi_130039910
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:15:07 #213
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130039967
Erik zal wel weer teveel gesnoven hebben :P

Ze hebben toch een eigen mol, beetje vaag om dan op zo een omstreden dopehead af te gaan, maar ja telegraaf he ;)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:15:51 #214
15080 static
pi_130040010
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:07 schreef Ole het volgende:
'Badr Hari en Estelle Cruyff uit elkaar'

AMSTERDAM -
Het sprookje tussen voetbalvrouw Estelle Cruyff en vechtersbaas Badr Hari is uit. De twee zijn uit elkaar, zo meldt de omstreden zakenman Erik de Vlieger.

Foto: Anko Stoffels
De Vlieger zegt dat Badr Hari zijn verdriet verwerkt bij een ex-vriendin.
Er gingen al langer geruchten de ronde dat de relatie tussen Badr en Estelle op knappen stond. Estelle ontkende dat eind vorige maand met klem. Nu lijkt definitief de bom gebarsten. Al moet de 'primeur' van De Vlieger met een korrel zout worden genomen. Hij zou al enige tijd in de clinch liggen met Badr.
Badr en Estelle waren ruim een jaar samen.
Einde van deze topicreeks dus. :7
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:15:54 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130040012
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:58 schreef shmoopy het volgende:
Volgens de Telegraaf is het sprookje uit.
Werkt huisvriend Evert S. niet bij de roddelafdeling van de Telegraaf?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:21:26 #216
163650 Greys
pi_130040318
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Werkt huisvriend Evert S. niet bij de roddelafdeling van de Telegraaf?
Ja!
De man met Het Draaiboek voor Estelle en Badr destijds idd :')
Dus je zóu zeggen.... :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:25:44 #217
22592 crew  Ole
pi_130040552
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja!
De man met Het Draaiboek voor Estelle en Badr destijds idd :')
Dus je zóu zeggen.... :9
Met die eeuwige liefde toch? Edit- onvoorwaardelijke liefde
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:26:13 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130040582
Ik ga er toch vanuit dat ze hun hoofdredacteur roddels even bellen voor ze zoiets plaatsen? Toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130040741
Paule33 kom er maar in :')
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:30:02 #220
22592 crew  Ole
pi_130040817
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:28 schreef GJonline het volgende:
Paule33 kom er maar in :')
Die zit in het verkeerde topic :)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:33:41 #221
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130041049
ik was in verkeerde topic, jammer ik weet niet hoe moet...
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:34:38 #222
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130041096
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:15 schreef static het volgende:

[..]

Einde van deze topicreeks dus. :7
_O-
pi_130041100
Als ze echt uit elkaar zijn, dan is de gate niks meer waard. Badr solo is toch niet boeiend?
En of Stellemans nog veel dirt zal geven, neh geloof ik niet.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:35:25 #224
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130041149
quote:
8s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
Badr solo is toch niet boeiend?
}:|
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:36:09 #225
163650 Greys
pi_130041201
quote:
Als ze echt uit elkaar zijn, dan is de gate niks meer waard. Badr solo is toch niet boeiend?
Dit zal toch zeker geen geruisloze 'scheiding' gaan worden?
Daar geloof ik niks van. :9

Als het waar is komen er minstens veertien treurige interviews met Estelle hoor.
Want daar heeft ze een diploma in, zielig doen. En zuchten, vergeet het zuchten niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:36:22 #226
22592 crew  Ole
pi_130041214
quote:
Misschien is het financieel gunstiger voor Estelle?
pi_130041292
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit zal toch zeker geen geruisloze 'scheiding' gaan worden?
Daar geloof ik niks van. :9

Als het waar is komen er minstens veertien treurige interviews met Estelle hoor.
Want daar heeft ze een diploma in, zielig doen. En zuchten, vergeet het zuchten niet.
Jaartje samen. Het werkte niet. Zij wilde wat anders. Punt.
pi_130041460
quote:
Misschien kan ze zich ineens alles weer herinneren.. Effe badr er nog bijlappen.
pi_130041522
quote:
Nee, maar iets zegt me dat het niet zomaar klaar is met deze gate!
Is dat zo?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:41:18 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130041530
Of er komt naar buiten dat Estelle een jaar lang in doodsangst heeft geleefd na Sensation. Dat ze zwaar onder druk werd gezet om vooral niks te hebben gezien. Maar dat ze nu het licht heeft gezien, schoon schip wil maken en heel zuchtend gelukkig is met haar nieuwe lover Koen E.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:41:41 #231
6941 APK
Factual, I think.
pi_130041547
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:40 schreef GJonline het volgende:

Misschien kan ze zich ineens alles weer herinneren.. Effe badr er nog bijlappen.
Durft ze niet :N
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:41:46 #232
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130041550
http://hilfigerhilfiger.b(...)emd-en-bedriegt.html

dat is een blad die tegen Badr is, hij gaat echt niet na de prostituees,hij wordt direct erkend...
Ik geloof het niet!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:42:35 #233
22592 crew  Ole
pi_130041599
Vallen prostituees onder horeca eigenlijk?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:43:24 #234
22592 crew  Ole
pi_130041652
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:41 schreef APK het volgende:

[..]

Durft ze niet :N
Anders kroongetuige met extra bescherming!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:44:05 #235
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130041691
Het zou me niet verbazen als er heus nog wel wat dirt boven tafel komt hoor!
Hij vreemdgegaan, zij alwéér bedrogen. :'(
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:44:19 #236
163650 Greys
pi_130041702
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Ole het volgende:
:D :'( :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:45:00 #237
163650 Greys
pi_130041746
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jaartje samen. Het werkte niet. Zij wilde wat anders. Punt.
Ga je mond spoelen!
Zo gaat dat hier niet! NEVER! EVER!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:45:18 #238
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130041763
quote:
_O-

Het is wel een soort van eh consumeren natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_130041812
quote:
Alleen als hij ook een broodje eet, denk ik. :D
Is dat zo?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:46:22 #240
22592 crew  Ole
pi_130041825
Natte horeca?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:46:26 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130041835
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:

_O-

Het is wel een soort van eh consumeren natuurlijk.
Jammer dat er geen Nederlandse variatie is op eating out ...
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:56:07 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130042413
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:36 schreef Ole het volgende:

[..]

Misschien is het financieel gunstiger voor Estelle?
Het is iig financieel gunstiger dat haar verkering met Badr eindigt voor haar partneralimentatie van Ruud beëindigd werd omdat ze samenwoonde/getrouwd was....
Dat zou pas pittig voor haar geweest zijn, einde partneralimentatie wegens samenwonen/getrouwd, en dat Badr haar daarna verlaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130042416
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar... kluiven? :@

Probleem is dat de prostituee dan de consument is.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:57:20 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130042468
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:56 schreef mootie het volgende:

Laten prostituees zich eigenlijk 'uiteten' door klanten?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:57:47 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130042485
Godver Ole, je hebt weer wat teweeggebracht.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:58:06 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130042505
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Oh.... zie ik daar een nieuwe wending in de gate? Estelle en Patrick? Of Badr en Rossana?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:58:57 #247
22592 crew  Ole
pi_130042535
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh.... zie ik daar een nieuwe wending in de gate? Estelle en Patrick? Of Badr en Rosanna?
Rossanna is ziek...
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:59:23 #248
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130042553
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

De 'natte horeca' van ole komt er wel in de buurt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:59:30 #249
22592 crew  Ole
pi_130042565
quote:
18s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:57 schreef Copycat het volgende:
Godver Ole, je hebt weer wat teweeggebracht.
Sssst niet doorvertellen
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:59:36 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130042573
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:58 schreef Ole het volgende:

[..]

Rossanna is ziek...
Ja, ik las het net... :@
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130042592
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Laten prostituees zich eigenlijk 'uiteten' door klanten?
De dure dames wel, gok ik.

Geen idee waar ik dat op baseer.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:06:03 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130042845
Misschien wilde Estelle wel niet fistfucken. En dat is dan toch een beetje vervelend voor een kickboxer. Dus ik snap het hoerenbezoek wel. Estelle begreep hem gewoon niet.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 00:07:13 #253
22592 crew  Ole
pi_130042897
Nog geen andere bron gevonden .
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:09:28 #254
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130042981
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:07 schreef Ole het volgende:
Nog geen andere bron gevonden .
Nee, ik zat maar wat voor me uit te denken hoor!

Er zijn vast ook wel kickboxers die niet naar de hoeren gaan, maar gewoon hun fist in een lauwwarme appeltaart steken.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:14:52 #255
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130043201
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:16:58 #256
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130043272
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee, ik zat maar wat voor me uit te denken hoor!
En nu lach je in je vuistje }:|
quote:
Er zijn vast ook wel kickboxers die niet naar de hoeren gaan, maar gewoon hun fist in een lauwwarme appeltaart steken.
Koen? :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:24:38 #257
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_130043546
met alle de reporters die achter hem zijn, gaat hij er echt niet, en hij heeft genoeg mooie vrouwen,
dat is gewoon weer Badr Hari saboteren!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:28:17 #258
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130043661
quote:
Al moet de 'primeur' van De Vlieger met een korrel zout worden genomen. Hij zou al enige tijd in de clinch liggen met Badr.
Hier weet ik trouwens niks van :?
Kan er ook niks over vinden, hij schijnt een goede vriend van yves te zijn?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:29:29 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130043697
Ik kan niet wachten op verdere ontwikkelingen, want wat gaat het team Badr doen als Estelle zich bij Evert gaat beklagen over het vreemdgaan van Badr?
Blijven ze pal achter hem staan?
Hebben ze sympathie voor de vrouw die haar man voor hem verlaten heeft en nu door hem bedrogen is?
Zijn ze zo overtuigd van zijn perfectie dat het haar eigen schuld wel zal zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:30:31 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130043728
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:28 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Hier weet ik trouwens niks van :?
Kan er ook niks over vinden, hij schijnt een goede vriend van yves te zijn?
Is Yves nog wel vriendjes met Badr en/of Estelle?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:33:00 #261
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130043800
Geen idee.

Ik hoop van niet :P

[ Bericht 86% gewijzigd door schizovreemd op 14-08-2013 00:47:11 ]
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:34:41 #262
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130043854
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:24 schreef Paule33 het volgende:
met alle de reporters die achter hem zijn, gaat hij er echt niet, en hij heeft genoeg mooie vrouwen,
Zo is dat, Badr hoeft echt niet naar de hoeren en die eric de vlieger die is ook niet helemaal zuiver, ook weer zo een miljonair, zal ook wel een vriendje van everink zijn ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:36:28 #263
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130043910
Wat achtergrond informatie over Erik de Vlieger....

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1321456

Om het half uur naar de wc, ik heb nog nooit iemand zo doorgesnoven op tv gezien _O-
pi_130044175
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:24 schreef Paule33 het volgende:
Hmmm, Badr heeft naast Estelle nog andere vrouwen? Interesting. :7
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 00:46:20 #265
43556 miss_dynastie
pi_130044199
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is Yves nog wel vriendjes met Badr en/of Estelle?
Lijkt me niet meer _O-
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:49:07 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130044274
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:45 schreef mootie het volgende:

[..]

Hmmm, Badr heeft naast Estelle nog andere vrouwen? Interesting. :7
Mooi hè, die Zouzou... In een ontkenning een bevestiging posten, en alleen maar omdat ze boos is over die hoeren-opmerking, en dat dan willen ontkrachten door te zeggen dat hij genoeg andere vrouwen heeft :')

Nou jongens, we zijn eruit, zelfs Zouzou zegt dat hij andere vrouwen heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:52:57 #267
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_130044378
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mooi hè, die Zouzou... In een ontkenning een bevestiging posten, en alleen maar omdat ze boos is over die hoeren-opmerking, en dat dan willen ontkrachten door te zeggen dat hij genoeg andere vrouwen heeft :')

Nou jongens, we zijn eruit, zelfs Zouzou zegt dat hij andere vrouwen heeft.
Paule }:|
pi_130046682
Verbaast me niks.
Geen vakantiefoto's van een 'overdreven happy koppeltje is' wachten op de bevestiging dat ze toch niet zo gelukkig zijn als ze willen beweren.
´
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 04:23:50 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_130046800
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:40 schreef GJonline het volgende:

[..]

Lees het allemaal nu pas. Estelletje toch :{ :D

Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 04:28:00 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_130046804
wo 31 jul 2013, 11:21
Badr Hari spuwt gal over exen van onze redactie
AMSTERDAM - Badr Hari heeft het sterke vermoeden dat zijn exen zijn relatie met Estelle proberen te saboteren.

Badrs exen beweren dat hij vreemdgaat. De kickbokser zegt dat daar niets van waar is. "Die vrouwen hopen kennelijk door vervelende praatjes rond te strooien dat Estelle aan mij gaat twijfelen. Het komt niet eens in me op om Estelle te belazeren", zegt Badr in Story.

Hij kan maar een reden bedenken waarom zijn exen zulke verhalen over hem de wereld inslingeren: jaloezie. "Wellicht hopen ze dat ik bij hen terugkom, en proberen ze dat te forceren door Estelle en mij uit elkaar te drijven. Maar ze weten dondersgoed dat ik niet op hen zit te wachten."

Ze hadden toch gelijk die wijven :D

pi_130046872
Toevallig dat meerdere exen zulke dingen beweren hè. Lijkt mij niet dat ze dit samen bekokstoven. :P
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 05:23:56 #272
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130046874
Zou rancuneuze Erik de V. uit de school geklapt hebben voordat Evert S. zijn scenario helemaal rond heeft? :o
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 05:27:28 #273
7889 tong80
Spleenheup
pi_130046879
Leon de Winter zal hier wel van smullen.

Niks mis met een paar buitenvrouwen voor een alfa mannetje.

† In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 05:37:28 #274
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130046889
Toch kan hier geen soap ter wereld tegenop.
Estelle die een paar maanden geleden nog licht gaf met haar rozenblaadjes. _O-
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 05:44:29 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_130046893
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 05:37 schreef Cynix ® het volgende:
Toch kan hier geen soap ter wereld tegenop.
Estelle die een paar maanden geleden nog licht gaf met haar rozenblaadjes. _O-
Was het eerste waar ik aan moest denken. :D

pi_130047081
En Ruud maar gniffelen in z'n kliko :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 08:28:23 #277
7889 tong80
Spleenheup
pi_130047616
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 07:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

Die ligt aan een zonovergoten witte-strandparadijs met een Zuid-Amerikaanse schone. :)

Estelle is wanhopig haar oude vriendinnen aan het bellen om het contact te herstellen.

pi_130047641
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 08:28 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die ligt aan een zonovergoten witte-strandparadijs met een Zuid-Amerikaanse schone. :)

Estelle is wanhopig haar oude vriendinnen aan het bellen om het contact te herstellen.

Ze begint een kookclub. Heerlijke rijst, pasta noem het maar op! 6- gangen diners, heeft ze allemaal geleerd :')
pi_130047677
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 08:28 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nou dit ja, daar ben ik zo benieuwd naar. Is ze het afgelopen jaar nog een beetje in het wereldje gesignaleerd? Hoe zit het met haar en Leco?? Zou ze nu weer geaccepteerd worden in het Zuidse?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 08:37:57 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130047739
Dat zou in zuid nog wel eens vervelend kunnen worden, het gros van de medebewoonsters zit vast niet te wachten op een Estelle die weer op zoek is naar een vers suikeroompje...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130047868
tja, dat krijg je ervan als je je gedraagt als een puberale bakvis, die zijn ook altijd binnen 2 dagen verliefd voor 'de rest van hun hele leven' en dan is het na korte tijd weer voorbij.
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 09:02:39 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_130048132
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 08:33 schreef Grunsfan het volgende:

Nou dit ja, daar ben ik zo benieuwd naar. Is ze het afgelopen jaar nog een beetje in het wereldje gesignaleerd?
De laatste keer was in De Arena. Daarna kreeg Badr Hari een Horecaverbod. :)

pi_130048517
JandeHoop twitterde op woensdag 14-08-2013 om 09:23:08 Badr zou uit het veld geslagen zijn #estelle reageer retweet
pi_130048569
Ik hoorde net grote vriend Evert S. op 538. Hij was hoogst verbaasd over het bericht van Erik de Vlieger. Hij kon het nieuws in ieder geval niet bevestigen want de laatste keer dat hij Estelle en Badr had gesproken hadden ze het nog heel leuk samen en waren ze volop plannen aan het maken. En hij had de zaakwaarnemer van Badr gesproken en die kon het nieuws ook niet bevestigen.

Mij viel op dat het nieuws dus ook niet heel hard ontkent wordt...

Volgens mij kun je het item op 538 helaas niet meer terugluisteren tegenwoordig, maar misschien hebben anderen het ook gehoord. Wat was jullie indruk?
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 09:34:36 #285
43556 miss_dynastie
pi_130048679
Is er eigenlijk alweer een golftas gesignaleerd in huize Gullit of is 'ie deze vriendin voor de verandering een keer wél trouw?
pi_130048789
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:25 schreef Godtje het volgende:
JandeHoop twitterde op woensdag 14-08-2013 om 09:23:08 Badr zou uit het veld geslagen zijn #estelle reageer retweet
Jan toch! _O_
  woensdag 14 augustus 2013 @ 09:43:36 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130048841
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:28 schreef piglet het volgende:
Ik hoorde net grote vriend Evert S. op 538. Hij was hoogst verbaasd over het bericht van Erik de Vlieger. Hij kon het nieuws in ieder geval niet bevestigen want de laatste keer dat hij Estelle en Badr had gesproken hadden ze het nog heel leuk samen en waren ze volop plannen aan het maken. En hij had de zaakwaarnemer van Badr gesproken en die kon het nieuws ook niet bevestigen.

Mij viel op dat het nieuws dus ook niet heel hard ontkent wordt...

Volgens mij kun je het item op 538 helaas niet meer terugluisteren tegenwoordig, maar misschien hebben anderen het ook gehoord. Wat was jullie indruk?
Dit stond gisteren al op de site van de Telegraaf (waar Evert hoofd roddels is) en Evert had tussen gisteravond laat en vanmorgen niet de mogelijkheid gehad de beste vriendin van zijn man te bellen?

Vreemd.... als ik een vette roddel over een vriendin hoor dan heb ik 8 uur later echt wel een reactie van die vriendin zelf, ook als ik haar al weken niet gesproken heb.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 09:58:17 #288
7889 tong80
Spleenheup
pi_130049097
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Jan toch! _O_
Die grap is al duizend keer gemaakt. Maar hij mag blijven hopen dat ie origineel is. Verder is Jan de Hoop een leuke vent. :)

Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 10:02:32 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_130049170
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:43 schreef Leandra het volgende:

Vreemd.... als ik een vette roddel over een vriendin hoor dan heb ik 8 uur later echt wel een reactie van die vriendin zelf, ook als ik haar al weken niet gesproken heb.
'Bep, klopt het dat Janus vreemd is gegaan ? Dat wordt gefluisterd. Nou ja gefluisterd ? Iedereen heeft het erover.Henk de Vries zei tegen me, dat je in de ontkenningsfase zou hebben gezeten en je het nu zat bent en hem de deur hebt gewezen. Was je niet bang dat Janus je zou slaan met zijn verleden als agressieve uitsmijter bij café het boksertje ?'

pi_130049215
Wat een puinhoop hebben die gasten ervan gemaakt zeg.
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2013 @ 10:13:37 #291
7889 tong80
Spleenheup
pi_130049394
quote:
15s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat een puinhoop hebben die gasten ervan gemaakt zeg.
Vooral Estelle natuurlijk. Die is haar echtgenoot kwijt, haar vriend, waarschijnlijk een zooi vriendinnen, haar vader wil eigenlijk geen Cruijff meer heten. Plus heeft ze alles op straat gegooid en alle sympathie verloren.

† In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 10:16:02 #292
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130049432
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vooral Estelle natuurlijk. Die is haar echtgenoot kwijt, haar vriend, waarschijnlijk een zooi vriendinnen, haar vader wil eigenlijk geen Cruijff meer heten. Plus heeft ze alles op straat gegooid en alle sympathie verloren.

nou echtgenoot kwijt...... ze moest m delen met de golftas dus de vraag is of ze hem wel had.
iig wel zijn credit card
pi_130049450
quote:

[..]

Ja, die is mooi fucked kan je wel zeggen ....
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 10:24:20 #294
163650 Greys
pi_130049594
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 07:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die is er al met al nog niet zo rot vanaf gekomen.
Blij dát ie er uberhaupt vanaf is gekomen :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 10:26:10 #295
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130049628
misschien gaat het betere moddergooien dan nu eindelijk beginnen :@
pi_130049859
*Zit klaar met popcorn!*

ben blij dat ons slotje aan de brug in Parijs gewoon wel kan blijven hangen... O+
Forever yours, forever mine, forever ours...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2013 @ 10:49:29 #297
163650 Greys
pi_130050183
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:37 schreef Lief17 het volgende:
*Zit klaar met popcorn!*

ben blij dat ons slotje aan de brug in Parijs gewoon wel kan blijven hangen... O+
Het zou zo lekker opruimen daar als alle verbroken relaties verplicht die slotjes zouden moeten verwijderen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130050264
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Het zou zo lekker opruimen daar als alle verbroken relaties verplicht die slotjes zouden moeten verwijderen :D
Haha, echt wel!! Syl en en die Franse lover, Estelle en Badr, en vast nog heel veel van dat soort koppels....
Forever yours, forever mine, forever ours...
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 11:00:45 #299
43556 miss_dynastie
pi_130050498
quote:

[..]

Maar ze heeft nog wel haar grote vriend alimentatie *;
pi_130050639
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit stond gisteren al op de site van de Telegraaf (waar Evert hoofd roddels is) en Evert had tussen gisteravond laat en vanmorgen niet de mogelijkheid gehad de beste vriendin van zijn man te bellen?

Misschien weet hij het al lang en heeft hij bewust niet gebeld nu. Dan zou hij tenminste niet liegen als hij zou zeggen dat hij haar nog niet gesproken heeft sinds de tweets van de Vlieger :')

En ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat de contacten gewoonlijk via zaakwaarnemers gaan ;) Als Evert glashard had ontkent dat er ook maar iets van waar is, dan had ik het verhaal verder als geruchten afgedaan. Nu het zo omslachtig ging en hij 'ik kan het niet bevestigen' zei, denk ik toch dat er echt wel meer aan de hand is :Y
pi_130050762
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er eigenlijk alweer een golftas gesignaleerd in huize Gullit of is 'ie deze vriendin voor de verandering een keer wél trouw?
Hoe was het spreekwoord ook alweer? Een vos verliest wel z'n haren, maar niet z'n streken?
Ik denk dat het een kwestie van tijd is ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')