quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
En Ruud maar gniffelen in z'n kliko
Ze begint een kookclub. Heerlijke rijst, pasta noem het maar op! 6- gangen diners, heeft ze allemaal geleerdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ligt aan een zonovergoten witte-strandparadijs met een Zuid-Amerikaanse schone.
Estelle is wanhopig haar oude vriendinnen aan het bellen om het contact te herstellen.
Nou dit ja, daar ben ik zo benieuwd naar. Is ze het afgelopen jaar nog een beetje in het wereldje gesignaleerd? Hoe zit het met haar en Leco?? Zou ze nu weer geaccepteerd worden in het Zuidse?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ligt aan een zonovergoten witte-strandparadijs met een Zuid-Amerikaanse schone.
Estelle is wanhopig haar oude vriendinnen aan het bellen om het contact te herstellen.
De laatste keer was in De Arena. Daarna kreeg Badr Hari een Horecaverbod.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:33 schreef Grunsfan het volgende:
Nou dit ja, daar ben ik zo benieuwd naar. Is ze het afgelopen jaar nog een beetje in het wereldje gesignaleerd?
twitter:JandeHoop twitterde op woensdag 14-08-2013 om 09:23:08Badr zou uit het veld geslagen zijn #estelle reageer retweet
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:25 schreef Godtje het volgende:
twitter:JandeHoop twitterde op woensdag 14-08-2013 om 09:23:08Badr zou uit het veld geslagen zijn #estelle reageer retweet
Dit stond gisteren al op de site van de Telegraaf (waar Evert hoofd roddels is) en Evert had tussen gisteravond laat en vanmorgen niet de mogelijkheid gehad de beste vriendin van zijn man te bellen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:28 schreef piglet het volgende:
Ik hoorde net grote vriend Evert S. op 538. Hij was hoogst verbaasd over het bericht van Erik de Vlieger. Hij kon het nieuws in ieder geval niet bevestigen want de laatste keer dat hij Estelle en Badr had gesproken hadden ze het nog heel leuk samen en waren ze volop plannen aan het maken. En hij had de zaakwaarnemer van Badr gesproken en die kon het nieuws ook niet bevestigen.
Mij viel op dat het nieuws dus ook niet heel hard ontkent wordt...
Volgens mij kun je het item op 538 helaas niet meer terugluisteren tegenwoordig, maar misschien hebben anderen het ook gehoord. Wat was jullie indruk?
Die grap is al duizend keer gemaakt. Maar hij mag blijven hopen dat ie origineel is. Verder is Jan de Hoop een leuke vent.quote:
'Bep, klopt het dat Janus vreemd is gegaan ? Dat wordt gefluisterd. Nou ja gefluisterd ? Iedereen heeft het erover.Henk de Vries zei tegen me, dat je in de ontkenningsfase zou hebben gezeten en je het nu zat bent en hem de deur hebt gewezen. Was je niet bang dat Janus je zou slaan met zijn verleden als agressieve uitsmijter bij café het boksertje ?'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:43 schreef Leandra het volgende:
Vreemd.... als ik een vette roddel over een vriendin hoor dan heb ik 8 uur later echt wel een reactie van die vriendin zelf, ook als ik haar al weken niet gesproken heb.
Vooral Estelle natuurlijk. Die is haar echtgenoot kwijt, haar vriend, waarschijnlijk een zooi vriendinnen, haar vader wil eigenlijk geen Cruijff meer heten. Plus heeft ze alles op straat gegooid en alle sympathie verloren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat een puinhoop hebben die gasten ervan gemaakt zeg.
nou echtgenoot kwijt...... ze moest m delen met de golftas dus de vraag is of ze hem wel had.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral Estelle natuurlijk. Die is haar echtgenoot kwijt, haar vriend, waarschijnlijk een zooi vriendinnen, haar vader wil eigenlijk geen Cruijff meer heten. Plus heeft ze alles op straat gegooid en alle sympathie verloren.
Ja, die is mooi fucked kan je wel zeggen ....quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral Estelle natuurlijk. Die is haar echtgenoot kwijt, haar vriend, waarschijnlijk een zooi vriendinnen, haar vader wil eigenlijk geen Cruijff meer heten. Plus heeft ze alles op straat gegooid en alle sympathie verloren.
Die is er al met al nog niet zo rot vanaf gekomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
En Ruud maar gniffelen in z'n kliko
Het zou zo lekker opruimen daar als alle verbroken relaties verplicht die slotjes zouden moeten verwijderenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:37 schreef Lief17 het volgende:
*Zit klaar met popcorn!*
ben blij dat ons slotje aan de brug in Parijs gewoon wel kan blijven hangen...
Haha, echt wel!! Syl en en die Franse lover, Estelle en Badr, en vast nog heel veel van dat soort koppels....quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou zo lekker opruimen daar als alle verbroken relaties verplicht die slotjes zouden moeten verwijderen
Maar ze heeft nog wel haar grote vriend alimentatiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien weet hij het al lang en heeft hij bewust niet gebeld nu. Dan zou hij tenminste niet liegen als hij zou zeggen dat hij haar nog niet gesproken heeft sinds de tweets van de Vliegerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit stond gisteren al op de site van de Telegraaf (waar Evert hoofd roddels is) en Evert had tussen gisteravond laat en vanmorgen niet de mogelijkheid gehad de beste vriendin van zijn man te bellen?
Vreemd.... als ik een vette roddel over een vriendin hoor dan heb ik 8 uur later echt wel een reactie van die vriendin zelf, ook als ik haar al weken niet gesproken heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |