Wanneer staat de zaak op de rol?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:58 schreef static het volgende:
Misschien moeten we maar eens met deze ellenlange reeks stoppen totdat er écht nieuws is.
quote:Badr Hari moet zich in oktober voor de rechter verantwoorden als verdachte van meerdere geweldsdelicten en een verkeersovertreding. De inhoudelijke behandeling van de strafzaak is gepland op 10, 11 en 14 oktober bij de rechtbank in Amsterdam.
De vechtsporter is verdacht van betrokkenheid bij de mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation White in de Amsterdam ArenA op 8 juli 2012. In januari werd de voorlopige hechtenis van de kickbokser geschorst door de rechtbank.
weet jij dat Badr Hari en Gokhan in de ring oorlog hebben maar in het echt zijn ze goed bevriend,ze zitten samen bij Mike Passenier en hebben het zelfs coach? en zien er vaak samen...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:52 schreef barca1971 het volgende:
Voor degene die niet op de de comments niet kunnen zien en toch nieuwsgierig zijn..hieronder wat comments die ik heb gekopiëerd, dan kun je zien wat voor taal Badr gebruikt tegenover zijn fans..oordeel zelf
therealbadrhariHello haters, im the best kickboxer OF ALL TIME!!! Everybody knows it and the Fighters too!!! I knock everyone down!! #
arabiaduoujdaToen je nog niet zo commercieel was ja
thenatural010periode 2006 - 2009 miss maar nu... And wat @arabiaduoujda zegt
lucscholtmeijerBeetje te veel eigendunk
adamagn29ik hoop dat je het bewijst Badr, ik kijk elke dag naar je videos en ik zie d talent die j nu mist, dus gebruik het dit keer!!
unagrandebellezzaTrue but modesty will be your better ally !
byildirim7Gokhan saki is er nog he...
herealbadrhari@byildirim7 Gokhan saki 28 january 2012, first round KO. Get your shit right @byildirim7
takiccc@therealbadrhari 28 januari leek gespeeld man je bent vast beter sterker dan gokhan maar zo makkelijk haha???
therealbadrhari@atakiccc dat zeggen typisch alle Turken, waarom kunnen jullie het niet hebben waarom moeten jullie altijd de beste zijn, gaat niet gebeuren.. Want IK ben de beste. Ga maar lekker kapot van binnen
threalbadrhari@ironamin schat jamal ben sadik 10x beter in op dit moment dan saki, saki is garbage
bbbaaanuIk vind badr hari altijd al echt geweldig, hij is gruwelijk, maar hij heeft iets niet wat gokhan wel heeft en dat is respect. Gokhan heeft meer respect voor iedereen als ik naar zijn instagram kijk naar wat hij allemaal plaatst en naar wat jij allemaal plaatst.
theralbadrhari@bbbaaanu ik heb geen respect en vind het best zo, respect is leuk maar het betaald te rekeningen niet
kedasimaar je kan het wel geven , en bereik je veel meer mee maarja "im just saying "
salmalaananiKinderachtig. Alles draait om geld en macht bij hem.
therealbadrhari@mgulhan1903 je mag linken wat je wil denk je dat ik bang ben van die snotneus
anbelousovnow semmy schilt is the best and gokhan saki #2
therealbadrhari@antonbelousov sem retired stupid fuck and Gokhan wish he was better than me fuckboiii
Ok. See you in October.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:08 schreef barca1971 het volgende:
Je bent in de war met je eigen insinuaties
Het is inmiddels alweer flink afgekoeldquote:
quote:Casanova Badr Hari denkt dat zijn exen een gemeen spel spelen. Zij zouden leugens verspreiden om hem en Estelle uit elkaar te drijven.
Dat valt te lezen in kwaliteitsblad Story, weet De Telegraaf. Volgens het roddelblad beweren de voormalige neukertjes dat de kickbokser vreemdgaat. Badr ontkent dat, want de liefde tussen hem en Estelle is voor eeuwig. "Die vrouwen hopen kennelijk door vervelende praatjes rond te strooien dat Estelle aan mij gaat twijfelen. Het komt niet eens in me op om Estelle te belazeren."
Hari vermoedt dat het allemaal te maken heeft met de jaloezie van de dames. "Wellicht hopen ze dat ik bij hen terugkom, en proberen ze dat te forceren door Estelle en mij uit elkaar te drijven." Dat vlieger gaat echter niet op, stelt Badr. "Ze weten dondersgoed dat ik niet op hen zit te wachten."
Zoals ik eerder al zei...quote:Ruud Gullit in oorlog met Belastingdienst
AMSTERDAM -
De Belastingdienst heeft voor de tweede keer in tien dagen beslag gelegd op de negen Amsterdamse panden plus een parkeerplaats van Ruud Gullit (50).
Dit keer betreft het een vordering inkomstenbelasting over 2011. Eerder vergaarde de fiscus al het recht de panden te veilen in verband met een vordering inkomstenbelasting uit 2010.In de eerste maanden van 2011 trainde Gullit de Russische voetbalclub Terek Grozny. Er zou onder meer discussie zijn over de inkomsten daar.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 03:34 schreef schizovreemd het volgende:
De belastingdienst denkt de zwarte tulp wel even wit te kunnen wassen, nou ik wens ze veel succes.
Volgen mij werkte hij in 2010 in Tsjetsjenië en daar betalen ze sowieso uit in hoeren, kalashnikovs, en vooral in contanten en dat is ook niet bij te houden met tellen zoveel.
Bovendien betaal je in Tsjetsjenië ook gewoon inkomstenbelasting (dat noemen ze daar alleen bescherming) en is het volgens mij niet de bedoeling dat je dubbel gaat betalen, dus ze zitten hem ook wel een beetje muggenziftend te zoeken![]()
Als zo een belastinginspecteur een beetje ballen heeft doet hij grondig onderzoek ter plekke en neemt even contact op met zijn oude werkgever
En wie zie ik daar in de comments?quote:Lieve Estelle,
Sinds enige tijd volg ik jouw verkering op instagram. Badr heeft een privéaccount, maar nadat ik hem een verzoek had gestuurd om hem te mogen volgen, werd ik aan de uitverkorenen toegevoegd. Badr en ik kennen elkaar niet persoonlijk, ik weet zijn redenen niet mij toch te accepteren. Ik denk dat Badr zijn volgers niet hoeft te kennen. Liever niet zelfs. Ik denk dat Badr zijn account privé houdt om zijn vijanden buiten de deur te houden.
Net als bij Prins Bernhard vroeger, mag je Badr, of je mag hem niet. Ik had vanaf het begin een erg groot zwak voor jouw verkering. Een ongecontroleerde vechtmachine, een moderne tragische held, een romanticus, hij werd geduid vanuit allerlei perspectieven. NRC handelsblad schreef over hem, Wilma Nanninga kon geen genoeg van hem krijgen. Ik zie mijzelf als een kruising tussen NRC Handelsblad en Wilma Nanninga, dus ik consumeerde ieder nieuwsbericht.
Als kind was ik een grote fan van Ruud Gullit. Maar ik begreep ook wel dat jij er na de zoveelste affaire van jouw jagende echtgenoot geen energie meer voor had. Ik hoefde er geen seconde over na te denken me voor jullie kant uit te spreken, tegen Ruud. Ook al had Badr een reputatie. Zijn destructieve kant fascineerde mij. Het zal de stiekeme jurist in mij zijn dat ik Badr niet wilde veroordelen. Zelfs toen hij had huisgehouden tijdens Senastion White in de Arena, hoopte ik voor jullie beide op een goede afloop. Uiteindelijk kwam Badr vrij. Maar hij ging direct de mist in, hij bezocht een horecagelegenheid. Ik begreep het niet. Hoe had dit fout kunnen gaan? De regels werden duidelijker gemaakt. Badr leek zich te gedragen. Ik was opgelucht.
Toch maak ik mij sinds ik als volger aan Badrs instragamaccount ben toegevoegd, weer zorgen. Badr post foto’s van stapels bankbiljetten die hij wint, van zijn auto’s met Duitse kentekens die hij door de PC Hoofststraat rijdt, met de uitleg: ‘als ik me ferraris bentleys en lamborghinis op Nederlands kenteken zet ben ik volgende week failliet; een foto van zijn vechtersblik, met het onderschrift: ‘Love me or hate me, i swear it won’t make me or break me’, of Badr in de sportschool: ‘Hello haters, im the best kickboxer OFF ALL TIME!!! Everybody knows it and the Fighters too!!! I knock everyone down!! (gevolgd door hastag cocky).
Als ik mijn broertje, die op het hoogste niveau hockeyt, dit soort teksten zou horen spuien, zou ik het hem vanwege zijn jeugdigheid (17 jaar oud), vergeven. Maar ik zou hem bevelen de posts te verwijderen. Hij is niet de beste hockeyer. En Badr is niet de beste kickboxer ooit. Die dingen kun je niet bewijzen. Dus je kan ze ook niet zeggen. Het staat dom. Niemand houdt van domme mensen.
Onlangs las ik dat jij gezegd had dat het niet altijd even makkelijk is met Badr samen te zijn. Zijn ex-vriendinnen zouden op dit moment stoken en Badr zwart maken. Sylvia Geersen bekende in Ranking the Stars dat Badr erg jaloers is aangelegd, en dat het daarom niet werkte tussen hen. Je liet aan weekblad Story weten dat jullie relatie echter niet onder al deze druk zal bezwijken. Ik denk dat jullie genoeg van elkaar houden om deze vrouwenterreur te trotseren. Daar liggen de problemen niet.
Mijn liefdesleven heeft veel pieken en dalen gekend, ik wil niet zeggen dat ik echt visie heb op hoe liefde kan slagen, maar ik heb in ieder geval ervaring. Ik denk dat je de puber in Badr niet langer mag voeden. Je ziet er iets volwassener uit dan je bent, maar je bent wel al moeder. Je moet wijsheid bezitten. Voed Badr wat beter op. En hij zal de beste verkering zijn.
Liefs,
OK
Dat wordt verdorie wel verwarrend, een Spaanse die zichzelf daar ineens een Franse nickname geeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:41 schreef schizovreemd het volgende:
Er is een colmnist die haar hele column heeft gebaseerd op dat fake account.
[..]
En wie zie ik daar in de comments?
http://www.hpdetijd.nl/20(...)adr-hari-kan-redden/
Oeh! Vief is meestal wel goed geïnformeerd over dit soort roddels nieuwsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |