Ik denk ik meld het even,want jij ziet Badr soms dingen schrijven...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:33 schreef barca1971 het volgende:
Badr heeft idd géén facebook of twitter, maar wél een instagram account.
Dat zou jij als die hard fan toch moeten weten schizo
Linkje?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:02 schreef Paule33 het volgende:
Badr Hari heeft zeker een internationale account in facebook met veel fans,maar heeft geen twitter en wil ook geen twitter hebben.
Ik vraag me af wat de mensen die dachten dat het een psychopathisch monster was die nooit meer vrij mocht komen en TBS moest krijgen hier van vinden als hij zo lief met zijn 'stiefdochter' zit te zingenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 05:26 schreef Paule33 het volgende:
Badr Hari in duet met dochter Estelle !
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tm_campaign=20130614
Ik denk haast dat ze deze bedoeld.. https://www.facebook.com/BADRHARIFANPAGE met 630.000 likes.quote:
Had deze filmpje ergens gezien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 05:26 schreef Paule33 het volgende:
Badr Hari in duet met dochter Estelle !
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tm_campaign=20130614
Praat jij nu ook buitenlands?quote:
quote:
Watt ?Nee, man ik spreekt geen buitenlands.. Omdat ik zei: had deze filmpje ergens gezien..Sorrie hoor voor mijn verkeerde uitspraakquote:
quote:Badr Hari kiest ghostwriter voor zijn boek
Badr Hari werkt momenteel aan een boek over zijn leven. De bokser heeft Maarten Bax als ghostwriter gevonden om het verhaal op papier te zetten. Dit laat hij weten aan Shownieuws.
Het boek krijgt de vorm van een sportbiografie. In het verhaal doet Badr verschillende onthullingen over zijn leven die hij nooit eerder bekend heeft gemaakt.
Maarten Bax heeft ook het boek De Broertjes, over Ronald en Frank de Boer, geschreven.
De schrijver en sporter zullen elkaar de komende tijd vaak ontmoeten om samen aan het verhaal te werken.
In november ligt het werk in de winkel.
(Redactie)
Mja, die rechtszaak. Is dat niet zo'n beetje verjaard onderhand?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef barca1971 het volgende:
Hij zou beter moeten weten zeker aangezien er nog een rechtzaak op hem ligt te wachten.
hebben Badr en estelle al viptickets voor sensation dit jaar ?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mja, die rechtszaak. Is dat niet zo'n beetje verjaard onderhand?
Uhuhquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hebben Badr en estelle al viptickets voor sensation dit jaar ?
Very illegal personquote:DUNCAN STUTTERHEIM: LEVENSLANG TOEGANGSVERBOD VOOR BADR HARI
ID&T opperhoofd Duncan Stutterheim is behoorlijk ziek van alle negatieve aandacht die Badr Hari op zijn Sensation heeft gevestigd. Hij laat de kickbokser nooit van zijn leven meer toe op een van zijn feesten.
Fakequote:Op zondag 16 juni 2013 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Badr heeft een mooi gebit.
En alles is nog aanwezig zo te zien, ondanks al die meppen op z'n hoofd heel de tijd in de ring.
Jij had er ook al last van?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Kijk maar uit, op dit moment háát ik alles wat maar een beetje lijkt op Frans. Het was weer een fijne staking woensdag van de verkeersleiding![]()
Maar goed, ik ben weer thuis en ga eens even rustig bijlezen.
5 uur vertraging maarquote:
Verjaren... dat haalt het letterlijk nog niet eens, laat staan strafrechtelijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:03 schreef barca1971 het volgende:
de rechtzaak is idd onderhand verjaard zeg...in de zaak van richard nieuwenhuizen is gisteren al een veroordeling uitgesproken terwijl daar ook niet duidelijk wie er nu precies verantwoordelijk was voor de fatale schop, binnen een half jaar is het dus mogelijk..
Terwijl deze zaak al onderhand een jaar geleden was en zich af heeft gespeeld op een paar kleine vierkante meters waar mensen echt wel moeten hebben gezien wie er wat deed..
Belangen belangen...die verstoren keer op keer de rechtsgang
Dan viel de 3,5 uur die ik had wel mee.. ik had het heenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:44 schreef Ole het volgende:
[..]
5 uur vertraging maar![]()
4 uur 's nachts thuis.
Dus als ik het goed begrijp zit jij als die-hard hater Badr te stalken op niet bestaande social media, want je bent er altijd als de kippen bij want alles wat je 'gezien' hebt is natuurlijk allang weer verwijderd.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef barca1971 het volgende:
Needless to say dat hij alles alweer heeft verwijderd maar het zegt wel alles over Badr als mens.
Ik had 3x bingo op de bullshit bingo-listquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:18 schreef barca1971 het volgende:
Ik zit er voor mijn werk veel op en zie zodoende nogal veel voorbij komen...geloof het of niet ik ben geen die hard hater, in eerste instantie zelfs niet, maar zijn gedragingen en uitlatingen maken het verdomd lastig...
Ik ga al die fake accounts niet volgen hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:20 schreef barca1971 het volgende:
hoezo niet bestaande social media?? als je hem zou volgen zou je precies weten waar ik het over heb
Je doet dan wel heel erg goed alsof. Het komt welhaast ziekelijk over.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:18 schreef barca1971 het volgende:
geloof het of niet ik ben geen die hard hater, in eerste instantie zelfs niet, maar zijn gedragingen en uitlatingen maken het verdomd lastig...
Er is wel een complotquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:33 schreef Copycat het volgende:
Alleen een blinde mist de enorme knipogen van Schizo.
Ik denk dat je in BNW direct een aantal overtuigde medestanders krijgt.quote:
Ja maar omdat Badr nu eenmaal een wereldster is, lijkt SHO me de aangewezen plek om dit alles hier te investi-'Gaten'quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je in BNW direct een aantal overtuigde medestanders krijgt.
Complot!quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:04 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik heb het al verschilende malen uitgelegd, maat komt ie nog een keer...
Het begon met Everink die op sensation zwaar is mishandeld door meerdere personen, hij werd door een medeverdachte die hem zogenaamd met gevaar voor eigen leven ontzet had op een liefdevolle manier op de gang gegooid (bijna 5 meter naar beneden).
Toen hij op de gang lag heeft hij lopen roepen dat hij niet wist wie het gedaan heeft.
Ondanks zijn zware verwondingen ( een open breuk tussen kuitbeen en enkel; in- en afgescheurde enkelbanden; een gebroken oogkas; gebroken jukbeen; gebroken neus en verder niet gespecificeerde lichte verwondingen) is hij toen op de gang druk gaan bellen, terwijl hij zelf zegt niet dronken te zijn geweest of drugs te hebben gebruikt, wat mij nogal vreemd in de oren klinkt.
Waarschijnlijk heeft hij ook gebeld met zijn goede vriend, van den Berg die hem diezelfde avond nog opzocht in het ziekenhuis.
Van den Berg had eerder ook incident meegemaakt met Badr en zijn vriendengroep waarbij hij mishandeld is en toen hij hoorde dat Badr ook hierbij aanwezig was, is hij waarschijnlijk toen al op Everink in gaan praten dat het geen toeval kon zijn dat Badr er weer bij was.
Dat Badr bij de mishandeling van van den Berg (mede-eigenaar van de club waar het gebeurde) aanwezig was had van den Berg zelf geen idee van op dat moment, want hij wist zelf toen nog niet wie Badr was, hij heeft dit vam omstanders gehoord en is toen op zijn naam gaan googlen, hij wilde geen aangifte doen omdat hij toen zogenaamd geen vertrouwen in justitie had.
Vanaf het contact met van den Berg noemt Everink Badr zeker als dader, terwijl hij eerder dus zei dat hij niet wist wie wat gedaan heeft omdat het allemaal zo snel ging en hij, om zichzelf te beschermen, zijn handen voor zijn hoofd heeft gehouden heeft en hij bij de eerste klap al het bewustzijn verloor.
Van den Berg heeft zijn ondanks zijn eerdere wantrouwen jegens justitie en tegen zijn belofte in toen ook aangifte gedaan tegen Badr (terwijl hij eerder dus zei er helemaal niet zeker van te zijn dat het Badr was die het hem had aangedaan).
Er is na het sensation-incident een groot onderzoek gestart waarbij het complot duidelijk naar voren kwam omdat niet alleen Badr werd getapt maar ook het slachtoffer, dit werd gedaan omdat er verhalen de ronde deden dat Badr zijn slachtoffers zou intimideren om vooral geen aangifte te doen.
Uit de uitvoerige taps is verder helemaal niets gebleken van intimidatie van de kant van Badr, maar kwam dus juist het complot van de andere partij naar voren.
Ze wilden zonder dat ze zeker wisten dat Badr de dader was, hem en zijn hele omgeving laten hangen, zo blijkt uit vertrouwelijke (afgeluisterde) onderlinge gesprekken...
Op de pro forma-zitting presenteerde Ficq opvallend nieuws uit het dossier. De slachtoffers zijn wekenlang getapt door de politie. Niet alleen werd de telefoon van Everink afgeluisterd maar ook die van Jeroen van den Berg, exploitant van Club Air, die ook aangifte tegen Hari heeft gedaan. De twee kennen elkaar goed en dus ze hebben veel en lange gesprekken over de zaak en over Hari gevoerd. Uit die gesprekken blijkt dat vooral dat Everink helemaal niet weet dat Hari hem geslagen heeft, maar vooral dat hij concludeert dat het zo is.
Hij zegt bijvoorbeeld: Misschien dat Badr Hari alleen de eerste klap heeft uitgedeeld en dat die andere lui misschien dachten dan mogen wij ook een keer rossen dat vinden we ook leuk. Dat zegt Everink dus aan de telefoon. Opvallend is dat dit overeenkomt met wat Badr Hari zelf heeft gezegd in zijn eerste verklaring, dat hij één ferme tik heeft uitgedeeld. Hij zei dat voordat hij het dossier had ingezien.
Everink tegen een zekere Joost: Maar Joost, weet je, ik weet niet of hij, nou kijk ik heb niet gezien of, het ging zo snel. Deze Joost zegt vervolgens dat Koen dit soort dingen tegen niemand moet zeggen. Elders zegt Everink dat Badr Hari in ieder geval klappen heeft uitgedeeld: Voor mijn gevoel.
In een gesprek met een Eric komt de volgende passage voor:
Eric: (...) jij weet als enige volgens mij wie er echt geslagen heeft...
Koen: Nou dat is het probleem hè. Ik ben uit die wc gekomen en toen ben ik meteen aangepakt en ik weet niet wie dat is geweest. (...)
Eric: Dus jij weet niet zeker of hij jou geslagen heeft?
Koen: mm ... ik weet welke mensen eromheen stonden en van welke kant ik wat gevoeld heb.
Weer geen Badr Hari. Jeroen van den Berg deed kort na het drama in de Arena aangifte van een mishandeling door Hari in Club Air van een jaar eerder.
Jeroen: Het is heel duidelijk dat hij het is, heel duidelijk, het is ook geen toeval dat hij altijd waar dit soort dingen gebeuren aanwezig is.
Koen: Ja
En dat moet je volhouden (...). Ik weet dat het waar is, die vent die moet hangen.
In zijn verklaring van de politie zegt Van den Berg van Everink gehoord te hebben dat Badr Hari hem heeft geslagen. Dat zegt Everink ook in zijn verklaringen. Maar als hij gedurende zijn getapte telefoongesprekken de waarheid spreekt, en daar heeft het in de soms intieme gesprekken alle schijn van, dan kan zijn verklaring over Badr Hari eenvoudig niet kloppen
Ze willen ook de hele omgeving van Badr aanpakken, zo ook Santegoeds.
Ze gaan zo ver dat ze (het miljonairs vriendenclubje dus) een potje willen maken waaruit valse aangifte willen bekostigen en ze hebben dus vrienden in het telegraaf-kamp, die hun collega Santegoeds willen laten hangen.
Ze willen ervoor gaan zorgen dat hij zijn carriere kwijtraakt zodat hij nooit meer kan vechten en Estelle kwijtraakt.
Ze beginnen een media-offensief waarin ze voor Badr belastende verhalen de media inslingeren (andere daders of motieven werden niet of nauwelijks genoemd), maar in hun aangifte zijn ze helemaal niet zeker dat hij ook werkelijk de dader is.
Maar ze hebben zo wel voor een groot deel bijgedragen aan de beeldvorming.
Sinds dit complot bekend werd zet ik zo mijn vraagtekens bij alle latere aanklachten die aan het dossier werden toegevoegd en snap heel goed dat Santegoeds een media-strategie wilde opstellen om de tegenaanval in te zetten, vooral omdat ze het ook op hem gemunt hadden, ze wilden hem ook wilde laten hangen en hij zo zelf werd betrokken bij bij het complot van de miljonairsbende, die denken dat alles met geld naar hun hand te zetten is.
Nadat dit allemaal naar buiten was gekomen is de belastende verhalenstorm gaan liggen en verklaarde Everink plotseling in de media Badr best wel een sympathieke man te vinden waarmee hij een verzoeningsgesprek wilde.
En dit is allemaal naar buiten gekomen terwijl het proces nog niet eens inhoudelijk is behandeld, dus hopelijk staat ons nog heel wat moois te wachten.
Ik spendeer niet dagelijks uren op internet om informatie te zoeken over mensen aan wie ik een hekel heb, sterker nog; berichten over mensen waar ik werkelijk een afkeer van heb lees ik amper.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:36 schreef barca1971 het volgende:
volgens mij ben jij in je uitlatingen helemaal niet mals Leandra, dus look who's talking
Jij zou nog geloven dat Koen echt struikelde toen hij de vipbox wilde verlaten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:59 schreef schizovreemd het volgende:
Ja maar omdat Badr nu eenmaal een wereldster is, lijkt SHO me de aangewezen plek om dit alles hier te investi-'Gaten'
Je zegt het zelf al "geloven" niets is nog bewezen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jij zou nog geloven dat Koen echt struikelde toen hij de vipbox wilde verlaten.
Als Ficq een gaatje ziet hangt ze Everink er in voor smaad.
quote:Badr Hari wordt in oktober weer in de rechtszaal verwacht.
Op 10, 11 en 14 oktober staat de inhoudelijke behandeling gepland. Het gaat om meerdere geweldsdelicten, waaronder de Sensation- zaak. Dit bevestigt de persofficier van arrondissementsparket Amsterdam aan RTL Boulevard.
Badr wordt ervan verdacht tijdens het dancefeest Sensation White op 8 juli 2012 zakenman Koen Everink ernstig te hebben mishandeld.
Oh dus ze hebben het weer bijgelegdquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Net nog een shit-itempje van 2 minuten bij RTL-B. Badr voetbalde met Wesley. Ergens op Ibiza of zo.
Het schijnt dat hij tupac en biggie ook al heeft vermoordquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:57 schreef barca1971 het volgende:
Nu ook weer met die moord op Lilsnup, die hij goed kende. Hij kent een hoop van die rappers en gangs en heeft geroepen dat hij de moordenaar van lil' om gaat leggen. Ook dat riep aversie op, dat hij zich inlaat met enge dingen
Hij heeft zijn leven anders aardig veranderd, ik hoop niet tequote:Hetzelfde met zijn rechtzaak, ook daar had hijvan de week een arrogante opmerking over.
Hoe hij zich nu gedraagd rijmt niet met zijn opgelegde mediaverklaring na zijn vrijlating; dat hij ook weer eens moest gaan beseffen dat hij ook maar gewoon Badr was en dat hij het het verblijf in de bak nodig had om dat te beseffen... hij is weer gewoon op dezelfde arrogante manier bezig, deze jongen heeft nog steeds megalomane gedachten over zichzelf..
Of het is schone schijn gezien de rechtszaak die aan komt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:48 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hij heeft zijn leven anders aardig veranderd, ik hoop niet te
Hij heeft nu een 'gezin' waar hij zich mee bezig houdt en minder met het criminele circuit, had zelf de namen op zijn shirt ipv de naam van een crimineel.
Lijkt erop dat hij echt is veranderd
Hij zou echt een oscar moeten krijgen als hij na de de vrijspraak toedeloe tegen Estelle zegt en doodleuk bij zijn eigen kind en Daphne in de auto stapt en naar zijn eigen huis rijdtquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of het is schone schijn gezien de rechtszaak die aan komt.
Dat zou wel een aparte twist zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:56 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hij zou echt een oscar moeten krijgen als hij na de de vrijspraak toedeloe tegen Estelle zegt en doodleuk bij zijn eigen kind en Daphne in de auto stapt en naar zijn eigen huis rijdt
leven en laten de anderen leven!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:57 schreef barca1971 het volgende:
Het ging niet alleen om weekendjes ...ver voor het vakantie was gingen ze alleen maar van tripje hier naar tripje daar...Hij gaat natuurlijk niet zeggen dat hij een dag later alweer op vakantie vertrekt omdat hijn echt wel weet dat hij zich met zijn vele geluier en gereis met zijn samengesteld 'gezin' niet echt vrienden maakt, dus geeft hij weer een politiek verantwoord antwoord waar hij geen flikker van meent... het gaat om het hele gebeuren. Veel van zijn fans beginnen er ook over te vallen, dat hij alleen maar op vakantie gaat met Estelle, dat hij alleen maar een grote mond heeft en zichzelf een grote kampioen vindt terwijl hij flink heeft ingeleverd en dus niet zoveel praatjes moet hebben maar moet trainen en het ook waarmaken wat hij roept.
Nu ook weer met die moord op Lilsnup, die hij goed kende. Hij kent een hoop van die rappers en gangs en heeft geroepen dat hij de moordenaar van lil' om gaat leggen. Ook dat riep aversie op, dat hij zich inlaat met enge dingen, dat hij zich rustig moet houden, dat hij moet stoppen met drinken ( naar aanleiding van een foto met onderschrift druk as fuck & hate being sober) etc etc.
Hetzelfde met zijn rechtzaak, ook daar had hijvan de week een arrogante opmerking over.
Hoe hij zich nu gedraagd rijmt niet met zijn opgelegde mediaverklaring na zijn vrijlating; dat hij ook weer eens moest gaan beseffen dat hij ook maar gewoon Badr was en dat hij het het verblijf in de bak nodig had om dat te beseffen... hij is weer gewoon op dezelfde arrogante manier bezig, deze jongen heeft nog steeds megalomane gedachten over zichzelf..
Laat me raden.... het is gelijk weer weggehaald?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:19 schreef barca1971 het volgende:
Dat is een rapper uit Amerika die Badr goed kende en die is vorige week vermoord, door een vriend.
Badr was razend en poste meerdere foto's van hem met die hele gang om hem heen.Hij heeft een foto van de dader geplaatst met de boodschap dat hij hem gaat killen die motherfucker..
hahahahaha..deze Lil snuppe is 18 en heeft met badr Hari geen connectie !quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:19 schreef barca1971 het volgende:
Dat is een rapper uit Amerika die Badr goed kende en die is vorige week vermoord, door een vriend.
Badr was razend en poste meerdere foto's van hem met die hele gang om hem heen.Hij heeft een foto van de dader geplaatst met de boodschap dat hij hem gaat killen die motherfucker..
Dat is natuurlijk niet echt slim als je beweert je leven te hebben veranderd en te hebben gekapt met foute mensen. De types duld die eromheen hangen dulden het niet als er zo over ze wordt gesproken.. Zo zijn er nog veel meer dingen zoals eerder al gezegd. Badr zit weer op hetzelfde punt waar hij eerder ook zat. Op zijn self proclaimed troon van ongenaakbaarheid...
Dus zelfs Estelle heeft dat niet kunnen veranderen...
Ik denk dat hij gaat zeggen dat het allemaal snel weer is weggehaaldquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:20 schreef Paule33 het volgende:
[..]
hahahahaha..deze Lil snuppe is 18 en heeft met badr Hari geen connectie !![]()
ik moet altijd een bron aangeven, waar is er jw bron ?
quote:
En dan maar hopen dat 'ie slim genoeg is geweest om in die contracten wél het voorbehoud op te nemen: 'tenzij ik in de bak zit'quote:Op maandag 1 juli 2013 11:09 schreef barca1971 het volgende:
Een hoop nieuwtjes en prive foto's van hem en estelle.
Er is nu een pop van hem te koop...van de week zei die dat zijn volgende wedstrijd in augustus is ( alleen niet tegen wie en waar)...een tijdje terug zei hij dat hij op zijn verjaardag 8 december in las vegas vecht..
Ik vrees dat hij niet zo slim is geweestquote:Op maandag 1 juli 2013 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat 'ie slim genoeg is geweest om in die contracten wél het voorbehoud op te nemen: 'tenzij ik in de bak zit'
quote:
Iedereen weet natuurlijk wel van de rechtzaak die nog 'boven zijn hoofd hangt', dus als ze hem een contract aanbieden voordat deze is afgehandeld, vraag ik me af wie er hier nou slim isquote:Op maandag 1 juli 2013 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat 'ie slim genoeg is geweest om in die contracten wél het voorbehoud op te nemen: 'tenzij ik in de bak zit'
Ja tuurlijk, zijn wederpartij heeft verder ook weinig te vrezen he, die verzoeken gewoon om schadevergoeding bij een niet zo goed in elkaar geknutseld contract. Nou maar hopen dat de jurist die hij op zijn privaatrechtelijke zaken zet hem iets beter instrueert dan Horeca Ficq.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:06 schreef schizovreemd het volgende:
Iedereen weet natuurlijk wel van de rechtzaak die nog 'boven zijn hoofd hangt', dus als ze hem een contract aanbieden voordat deze is afgehandeld, vraag ik me af wie er hier nou slim is
Ik denk eerder dat ze met hem op de kaart zetten al zoveel extra inkomsten en publiciteit genereren dat ze het risico gewoon graag nemenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, zijn wederpartij heeft verder ook weinig te vrezen he, die verzoeken gewoon om schadevergoeding bij een niet zo goed in elkaar geknutseld contract. Nou maar hopen dat de jurist die hij op zijn privaatrechtelijke zaken zet hem iets beter instrueert dan Horeca Ficq.
zonder bron kunnen wij ook niks weten of dat waar is of niet..er staat niks over dat lil een vriend van Badr Hari is,ik zal zeker niet voor duimen maar...quote:
Ik heb eerder al om bron gevraagd, jij heb het gevraagd, CC vraagt het net nog 2 keer, maar er komt niks...quote:Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef Paule33 het volgende:
[..]
zonder bron kunnen wij ook niks weten of dat waar is of niet..er staat niks over dat lil een vriend van Badr Hari is,ik zal zeker niet voor duimen maar...
Zal dit ook gaan gelden voor klonen op fok?quote:Diefstal identiteit zwaar bestraft
door Jorn Jonker
DEN HAAG -
Identiteitsdiefstal wordt zo snel mogelijk strafbaar als het aan de Tweede Kamer ligt.
Wie zich bijvoorbeeld online op Facebook of Twitter uitgeeft voor iemand anders en nare teksten verspreidt, kan daardoor gestraft worden met een gevangenisstraf van maximaal vijf jaar of een boete van ten hoogste 78.000 euro.
Die wetswijziging bepleit VVD-Kamerlid Dijkhoff. Gesteund door PvdA-collega Oosenbrug gaat hij daartoe morgen een voorstel indienen.
Typisch inderdaad dat Barca die vragen stelselmatig negeert.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:37 schreef schizovreemd het volgende:
Ik heb eerder al om bron gevraagd, jij heb het gevraagd, CC vraagt het net nog 2 keer, maar er komt niks...
We zijn wantrouwend zegt hij, naar hem toe misschien ook niet zo verkeerd
Ja hop allemaal over een kam, zowel team Badr als team Showr, het maakt niet uit, maar onze ware aard komt telkens weer naar boven; van nature iedereen wantrouwend..so sad..quote:Op maandag 1 juli 2013 15:37 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik heb eerder al om bron gevraagd, jij heb het gevraagd, CC vraagt het net nog 2 keer, maar er komt niks...
We zijn wantrouwend zegt hij, naar hem toe misschien ook niet zo verkeerd
Wat is team showr?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hop allemaal over een kam, zowel team Badr als team Showr, het maakt niet uit, maar onze ware aard komt telkens weer naar boven; van nature iedereen wantrouwend..so sad..
En dat omdat we bronnen vragen
Dan adviseer ik ze om eens even mijn hele posthistory door te nemenquote:
Gedaan, en de conclusie is dat je zo'n typische relusert bentquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dan adviseer ik ze om eens even mijn hele posthistory door te nemen
Eend voelt nattigheid?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:02 schreef schizovreemd het volgende:
Zal dit ook gaan gelden voor klonen op fok?![]()
Dus als je niet met de stroom mee gaat ben je gelijk een rellert?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gedaan, en de conclusie is dat je zo'n typische relusert bent
Ik reageer over het algemeen vaak droogquote:
Ik volg het niet allemaal op de voet, maar tegenwoordig trapt hij toch geen deuk meer in een pakje boterquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:57 schreef static het volgende:
[ afbeelding ]
Die moet je niet tegen je kin krijgen - al is dit soort trappen bedoeld om afstand te nemen.
Ah mooi, die krijg ik als het goed is dan ook nog.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:36 schreef Copycat het volgende:
NRC Weekend ploft net op de mat. Met een groot interview met Koen Everink over zijn 'hel van achttien seconden'.
Straks eens even goed voor gaan hangen, in de mat.
Beter in de mat dan op de mat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:36 schreef Copycat het volgende:
NRC Weekend ploft net op de mat. Met een groot interview met Koen Everink over zijn 'hel van achttien seconden'.
Voorlopig sinds zijn vrijlating: 1 wedstrijd gewonnen en 1 verloren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik volg het niet allemaal op de voet, maar tegenwoordig trapt hij toch geen deuk meer in een pakje boter
Wedstrijden verliezen, blessure, bla, jank bla
Bij zijn vorige interview zei hij nog dit:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:36 schreef Copycat het volgende:
quote:Getergd vertelt Koen Everink zijn verhaal. Eenmalig, benadrukt hij. „Ik wil geen bekende Nederlander worden. Ik vind het al erg genoeg dat ik soms op straat wordt aangesproken.
quote:Koen Everink is onbevangenheid kwijtgeraakt
In oktober begint de strafzaak tegen Badr Hari. Hij zou een jaar geleden zakenman Koen Everink mishandeld hebben op een dance feest in de Amsterdam ArenA.
Na honderden uren revalideren kan Koen Everink nu eindelijk weer lopen, vertelt hij in NRC Handelsblad. “Drie maanden heb ik plat gelegen. Mijn enkel was zo kapot dat mijn voet aan mijn onderbeen bungelde”, vertelt Koen. Hij brak ook zijn oogkas, neus, jukbeen en kreeg een aantal nieuwe kiezen.
Naast de lichamelijke schade die hij opliep moest Everink ermee leven dat hij sinds ‘de hel van achttien seconden’ ongewild een bekende Nederlander is geworden.
De zakenman is nog altijd tien tot twintig uur bezig met revalideren. “En er spelen mentale issues”, zegt hij. “Toen iemand pas tijdens een receptie in een eetcafé op mijn schouder tikte schrok ik me rot. Niet normaal.” Everink zegt die avond in de Arena zijn onbevangenheid kwijtgeraakt te zijn.
Hari wordt verdacht van een aantal geweldsmisdrijven. Koen Everink beschuldigt hem van poging tot doodslag. Hari zou een klap hebben gegeven toen Everink een opmerking over Estelle Gullit maakte. Wat er precies is gebeurd vertelt Koen Everink in oktober in de rechtszaal.
badrhari, koeneverink
quote:Ruud Gullit viert jubileum
van onze redactie
AMSTERDAM -
FOTO - Ruud Gullit en zijn Mexicaanse schone Maggie Jimenez zijn in jubelstemming. Ze vieren zondag dat ze precies een jaar samen zijn
"Vieren dat we een jaar een relatie hebben en dat er nog veel meer jaren zullen volgen", schrijft een verliefde Ruud op zijn website. Hij deelde ook een foto van hem met Maggie waarop te zien is hoe ze proosten op hun eenjarig jubileum.
Klik hier voor het plaatje.
Ruud liet eerder al weten dat Maggie de perfecte vrouw voor hem is. "Ik sluit niets uit wat een huwelijk met Maggie betreft. Ze is de liefde van mijn leven. Ik wil voor altijd bij haar blijven!"
Ahaa dus het is gewoon een lompe onbehouwen zuipende boer, die er zelf pas achterkomt wat hij allemaal aanricht als iemand hem daar achteraf op wijstquote:Op zondag 7 juli 2013 11:24 schreef Copycat het volgende:
'Voorlopig heeft hij al zijn tijd nodig om te werken aan zijn herstel. Tien tot twintig uur per week revalidatieoefeningen. "En er spelen wat mentale issues. Daar praat ik af en toe met iemand over." Op die avond in de Arena is hij zijn onbevangenheid kwijtgeraakt. "Laatst stond ik op ene receptie in een eetcafé. Drukte, warm, beetje drinken tussen de tafeltjes. Tikt iemand op mijn schouder. Ik schrik. Niet normaal. Die man wilde alleen even zeggen dat ik bijna in zijn bord eten hing."
Linkje??quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:53 schreef barca1971 het volgende:
ow sorry, idd niet gezien...dat is gewoon zijn insta account.
Je kunt er niet op kijken tenzij je hem volgt, maar komen wel opvallende dingen voorbij
Nogmaals: kun je hier een linkje plaatsen, zodat wij hem ook kunnen gaan volgen? Alvast bedankt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:53 schreef barca1971 het volgende:
ow sorry, idd niet gezien...dat is gewoon zijn insta account.
Je kunt er niet op kijken tenzij je hem volgt, maar komen wel opvallende dingen voorbij
écht hè. Je posts waren al met een weeshuis-voorraad aan zout te nemen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:07 schreef barca1971 het volgende:
kunnen jullie het zelf niet uit vogelen soms? alles moet maar aangereikt worden, jullie lijken verdorie Estelle zelf wel
Geef nou maar een link, anders wordt er voortaan bij elke post zonder plausibele bron actie ondernomen. Vul zelf maar in wat.quote:
Dan maak je maar eens een screen-shot.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:20 schreef barca1971 het volgende:
ut tut...ik kan nu wel weer gaan zeggen dat dat waarschijnlijk niet heel veel nut zal hebben aangezien het maximale toegestane aantal volgers al is bereikt bij Badr, zijn eigen woorden van enkele weken geleden...maarja...dat wordt door de ongelovige hier weer niet voor waarheid aangezien en dat dat dan wel weer verzonnen zou zijn..
Ben jij Barca1971? Er is aan haar/hem gevraagd een link te posten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:26 schreef Cynix ® het volgende:
http://www.5thvillage.me/u/officialbadrhari/
Of is dat een 'fan-site'?
Vroeg ik jou om op mijn post te reageren?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef hexje het volgende:
Ben jij Barca1971? Er is aan haar/hem gevraagd een link te posten.
Ga naar zijn pagina, druk op [Prt Scr] of [Alt] + [Prt Scr], sla op als xxx.jpg, post je plaatje op een gratis plaatjessite en post dan de link naar het plaatje op die gratis plaatjessite hier. Of zo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef barca1971 het volgende:
Dat is idd een fan site cynix, komt niet van hem zelf af...hoe maak je een screen shot?
Als je nou gewoon de link hier dumpt hoef je ook geen screenshot te plaatsenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef barca1971 het volgende:
Dat is idd een fan site cynix, komt niet van hem zelf af...hoe maak je een screen shot?
Nee, jouw posts zonder bronvermelding zijn fijn.... hoe moeilijk is het om hier gewoon een link neer te zetten?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:58 schreef barca1971 het volgende:
duhhh flikker es op met je gezeik jij !!
Daarom.quote:
Amen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom.
Barca is één grote, leugenachtige farce. Totdat ze zelf het tegendeel bewijst. Met bewijs.
Lees je dit Cynix?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom.
Barca is één grote, leugenachtige farce. Totdat ze zelf het tegendeel bewijst. Met bewijs.
Ik gok dat ook dat uit haar grote duim komt.quote:
Nee joh, dit is een kinderachtige poging de aandacht af te leiden van waar het om gaat. Kleutergedrag.quote:
Ja ja ja.quote:
"Badr Hari Geen journalisten toegestaan. "quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:17 schreef barca1971 het volgende:
het was niet een kwestie van niet willen, duh, maar die link werkte gewoon niet..
http://instagram.com/therealbadrhari #
ik weet nu nog niet of het gaat werken maar denk dat er iets was met instagram zelf..kreeg mijn eigen foto's ook niet gëupload..
fucking hell zeg, nu snap ik waarom sommige van jullie door de mods worden uitgekotst, ze hebben niks teveel gezegd ( thanks by the way voor het waarschuwen van bepaalde losers hier)
Nee, wij vinden jullie allemaal lievquote:
Waarom kots je me uit?quote:
Tot op de bodem!quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:55 schreef static het volgende:
Kan wel contact opnemen met zijn trainer om te vragen of hij iets officieels heeft.
Hij weet het niet. Met excuses. Omdat jij het niet weet. Gotta love him.quote:
Dat is niet zo,zijn broer zit in Los Angeles en Badr hari heeft meer te doen dan te kijken na een valse site,quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef barca1971 het volgende:
Hij doet iig wel mee, wordt door veel mensen ook weer schijnheilig gevonden omdat hij wel drinkt en een hoop dingen doet die niet bij dat geloof horen...Zou estelle mee doen?
De insta is wel van hem voor de laatste keer, hij heeft pas nog verklaard niks van doen te hebben met alle fake twitter en facebook accounts ( en zijn vinger er naar opgestoken) en tevens gezegd dat het enige wat hij heeft de insta account is en de twitter van team badr die door zijn broer wordt beheerd
Kun je hem niet eens vragen lekker mee te posten hier?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Paule33 het volgende:
haha ik hoef Badr Hari niet te volgen hij belt mij zelfs vaak haha
Kun je hem de volgende keer even herinneren aan zijn achterstand in alimentatie?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Paule33 het volgende:
Met een verified account.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:08 schreef Cynix � het volgende:
Kun je hem niet eens vragen lekker mee te posten hier?
Oeh!quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Paule33 het volgende:
Oh jeequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Kun je hem de volgende keer even herinneren aan zijn achterstand in alimentatie?
We eten al een week brood met pindakaas.
Hoe weet jij dat wat is je bron?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:00 schreef barca1971 het volgende:
Dat is zijn enige echte account die hij zelf beheerd, sinds kort heeft hij ook een twitter ( nadat hij eerder heeft gezegd die niet te hebben) maar die wordt beheerd door zijn broer yassine
Mag ik je aanrakenquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Paule33 het volgende:
Je mocht willen dat je een ex van hem wasquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Kun je hem de volgende keer even herinneren aan zijn achterstand in alimentatie?
We eten al een week brood met pindakaas.
Bron?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 04:34 schreef schizovreemd het volgende:
Ik denk niet dat Daphne en de baby iets te kort komen
Dus je haat Badr maar je volgt hem op de voetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:25 schreef barca1971 het volgende:
Hij heeft het in een intervieuw net voor de match in Rusland over de social media gehad en vooral over alle fake accounts en dat hij niet weet wie erachter zit. Hij zei toen dat hij alleen insta had en dat bleek ook zo te zijn. Hij heeft er op insta pas nog een post over geplaatst en een foto met een dikke middelvinger erbij naar alle fakers, de bedoeling was een filmpje maar dat is volgens mij niet gelukt. Joelle gullit heeft precies dezelfde foto op haar account geplaatst met de boodschap; dat jullie het allemaal weten!
therealbadrhari
Instavideo voor al die neppe facebooks heb alleen instagram en Twitter (@Team_Badr_Hari) die word door @yassinehari beheerd peace out
Mijn gedachtes zijn een onuitputtelijke bronquote:
quote:Badr Hari announce that the two accounts
TWITTER (@Team_Badr_Hari) AND www.instagram/com/therealbadrhari. It's fake accounts And is not responsible FOR These sites badr not send any message for publicity for them..Just some stupid Create fake accounts Please report Thanks © anp
Waarschijnlijk iemand die niet zo goed thuis is in het engels, wat nog niet hoeft te betekenen dat het een 'zool' is.quote:
https://www.facebook.com/(...)36601947?viewer_id=0quote:On some pages published site instagram the real Badr Hari !
It's fake page have nothing to do with world champion Hari , This is the true message of Badr Hari : The clear answer ..not have Twitter No Social FaceBook no instagram "
I hope my friends caution
Dat vind ik lekker wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:29 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die niet zo goed thuis is in het engels, wat nog niet hoeft te betekenen dat het een 'zool' is.
[..]
https://www.facebook.com/(...)36601947?viewer_id=0
Als Badr in october onschuldig is en vrij is,zal ik hem vragen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kun je hem niet eens vragen lekker mee te posten hier?
Dat mag zelfs overdag.
Ja, als als....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:48 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Als Badr in october onschuldig is en vrij is,zal ik hem vragen!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:48 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Als Badr in october onschuldig is en vrij is,zal ik hem vragen!
In je blote bast?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:30 schreef schizovreemd het volgende:
![]()
Ik sta al klaar met een champagne en vuurwerkkroon
afbeelding ]
Bron?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:13 schreef barca1971 het volgende:
dit zag ik net voorbij komen,
therealbadrhariGot you im back soon need to kick that K1 trophy, than my boxing dream in philly starts Got you since wayback @bloodstainlane
ziet ernaar uit dat Badr toch weer terug naar Amerika wil gaan, benieuwd hoe dat zal gaan, Estelle en Amerika gingen niet samen toen Ruud erheen vertrok..
en nee ik haat die mensen niet, al honderd keer hier neergekalkt en op de rest van de onzin ga ik niet meer in
Dat boks-avontuur zou Yves wel even voor hem regelen en tegen saki zou dan zijn afscheidswedstijd zijn, maar dat is allemaal niet doorgegaan en hij is toch blijven kickboksenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:13 schreef barca1971 het volgende:
therealbadrhariGot you im back soon need to kick that K1 trophy, than my boxing dream in philly starts Got you since wayback @bloodstainlane
ziet ernaar uit dat Badr toch weer terug naar Amerika wil gaan, benieuwd hoe dat zal gaan, Estelle en Amerika gingen niet samen toen Ruud erheen vertrok..
en nee ik haat die mensen niet, al honderd keer hier neergekalkt en op de rest van de onzin ga ik niet meer in
Zo post ik altijdquote:
Ik geloof je , maar het is echt waar ,er zitten daar valse infos,Badr schrijft daar niet en zal het nooit doen,de rest is jw mening en respect voor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:13 schreef barca1971 het volgende:
Als de rook om je hoofd is verdwenenquote:
Je kan ook gewoon een doos goedkope aldi-wijn op je kop zetten en als kroon gebruiken, maar dat is niet zo zijn dingquote:
Hey, hoe gaat het met Zouzou?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:21 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Dat is niet zo,zijn broer zit in Los Angeles en Badr hari heeft meer te doen dan te kijken na een valse site,
Badr hari doet zeker Ramadan, en alcohol is niet verboden, de Koran zegt "ALS JE NIET TEGEN ALCOHOL KUNT,DAN BETER NIET DRINKEN "het is niet verboden...
Ramadan is een religieuze maand , de Moslims zijn doordat ze vasten solidair met de armen en in de avond delen zij hun eten !
Na zonsondergang toch gewoon wel?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:06 schreef Paule33 het volgende:
Het is nu Ramadan...haha voor Badr Hari geen rook en geen goedkoper wijn ...ook geen duur champagne!
Een goedkope doos heeft hij iig wel voor 24 uur.quote:
Bronquote:Beslag op panden Ruud Gullit
Een deurwaarder heeft, in opdracht van de Belastingdienst, vanmorgen beslag laten leggen op alle panden van Ruud Gullit. Ook op het huis waar Estelle woont...
De oud-topvoetballer zou de aanslag inkomstenbelasting over 2010 niet hebben betaald, is op te maken uit gegevens uit het Kadaster.
Ook op de villa in Amsterdam-Zuid, waar op dit moment Ruuds ex-vrouw Estelle en hun twee kinderen wonen, is executoriaal beslag gelegd, meldt bekendeburen.nl. Met dit beslag kan de belasting het besluit nemen alle panden te verkopen op de veiling, zolang Ruud de aanslag niet heeft betaald.
Mocht het zover komen dan zal Estelle met de kinderen de villa moeten verlaten. Het beslag van een miljoen euro, dat zij zelf vorig jaar op al Ruuds panden inclusief de villa heeft laten leggen, is op dit moment van weinig waarde. De belastingdienst heeft voorrang.
Ruud heeft twee appartementen waar nu beslag op ligt, al een tijdje te koop staan.
Ik wil dat huis van Estelle wel hebben.quote:
bronquote:Estelle Cruijff heeft het moeilijk met scheiding
Estelle Cruijff heeft het niet makkelijk met de afwikkeling van haar scheiding met oud-voetballer Ruud Gullit.
"Ik heb het mij allemaal enorm aangetrokken," onthult de blondine in Story.
Sinds maandag is Estelle officieel gescheiden van Gullit. "Het is me niet in de koude kleren gaan zitten. Ik besef me dat ik erdoor heen moet, maar het is veel om te verwerken."
Estelle is door deze moeilijke periode wat kilo’s lichter geworden, waardoor veel mensen zich zorgen om haar maken.
"Dat is heel lief, maar niet nodig. Ik weet dat ik niet de makkelijkste weg heb gekozen, maar alles is mij overkomen. Ik volg de weg van mijn hart."
Vlak nadat bekend werd dat Estelle en Ruud een punt achten hun huwelijk hadden gezet, kwam naar buiten dat Estelle een relatie heeft met Badr Hari. Inmiddels doen er geruchten de ronde dat de twee relatieproblemen hebben.
Met name een gescheiden vakantie, Estelle ging naar Ibiza terwijl Badr in Marokko verbleef, riep vraagtekens op. "Natuurlijk is de relatie met Badr niet alleen maar een sprookje, maar ik ben gelukkig met hem."
Dat vind ik altijd zo'n fatalistische houding. Alsof je zelf geen inbreng hebt, maar een speelbal bent van.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:34 schreef Mylene het volgende:
"Dat is heel lief, maar niet nodig. Ik weet dat ik niet de makkelijkste weg heb gekozen, maar alles is mij overkomen. Ik volg de weg van mijn hart."
Scheurtjes aan het firmament?quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:34 schreef Mylene het volgende:
Inmiddels doen er geruchten de ronde dat de twee relatieproblemen hebben.
Met name een gescheiden vakantie, Estelle ging naar Ibiza terwijl Badr in Marokko verbleef, riep vraagtekens op. "Natuurlijk is de relatie met Badr niet alleen maar een sprookje, maar ik ben gelukkig met hem."
Ach vrouwen volgen hun hart, mannen hun pik. We zijn allemaal speelballen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n fatalistische houding. Alsof je zelf geen inbreng hebt, maar een speelbal bent van.
Kennelijk zit hij tijdens de Ramadan liever in Marokko, en of dat nou is omdat er daar wel voor hem gekookt wordt, of omdat hij het Estelle niet aan wil doen, of Estelle er zelf helemaal niets van wil weten is dan de vraag, maar ik denk dat het ongeacht het antwoord wel betekent dat het een issue in hun relatie zal zijn.quote:
Ik dacht dat Badr zijn geloof helemaal niet praktiseerde?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:08 schreef barca1971 het volgende:
Toch een cultuurverschil miss? Badr die pas na 10 uur 's avonds mag eten en bij zijn familie wil zijn en Estelle die alleen maar loopt te feesten met haar vriendinnen in nachtclubs op ibiza...
Wel raar dat ze nu roept dat ze het moeilijk heeft met de scheiding terwijl ze een jaar geleden riep; liefde doet liefde vergeten'... miss toch het besef dat alles niet zo heel mooi bleek als ze zich voor had gesteld en dan nu ook nog deze beslaglegging, als de belasting besluit het huis in de verkoop te gooien is dat dan inclusief de boedel?
Snel naar huis komen heeft dan ook geen zin, kan ze toch niet meer naar binnen...
Ze kunnen altijd nog in de villa van Badr in Marokko gaan wonen
Hoezo zou ze niet naar binnen kunnen? Je verzint het gewoonquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:08 schreef barca1971 het volgende:
Toch een cultuurverschil miss? Badr die pas na 10 uur 's avonds mag eten en bij zijn familie wil zijn en Estelle die alleen maar loopt te feesten met haar vriendinnen in nachtclubs op ibiza...
Wel raar dat ze nu roept dat ze het moeilijk heeft met de scheiding terwijl ze een jaar geleden riep; liefde doet liefde vergeten'... miss toch het besef dat alles niet zo heel mooi bleek als ze zich voor had gesteld en dan nu ook nog deze beslaglegging, als de belasting besluit het huis in de verkoop te gooien is dat dan inclusief de boedel?
Snel naar huis komen heeft dan ook geen zin, kan ze toch niet meer naar binnen...
Ze kunnen altijd nog in de villa van Badr in Marokko gaan wonen
Nee joh. Dat heeft Estelle zelf op haar Instagram gezet. Maar die staat op privé, dus kun jij waarschijnlijk niet vinden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:13 schreef Leandra het volgende:
Hoezo zou ze niet naar binnen kunnen? Je verzint het gewoon
Ja, dat dacht ik al, het zal wel weer aan mij liggenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh. Dat heeft Estelle zelf op haar Instagram gezet. Maar die staat op privé, dus kun jij waarschijnlijk niet vinden.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh. Dat heeft Estelle zelf op haar Instagram gezet. Maar die staat op privé, dus kun jij waarschijnlijk niet vinden.
Estelle woont in een villa die door Gullit betaald wordt/is, daar is wel degelijk beslag op gelegd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:14 schreef Paule33 het volgende:
de fiscus heeft beslag gelegd op 2 panden...niet op Estelle villa,
van Estelle zelfs is er al beslag gelegd op Gullit villa,
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:54 schreef Paule33 het volgende:
http://www.welingelichtek(...)izen-van-gullit.html
van morgen om 11 uur smorgens was opslag op 2 appartementen,en niet op de villa.
Hier staat toch echt dat ook op de villa beslag is gelegd, dat artikel is van dinsdagquote:Vanmorgen om 11.00 uur het de deurwaarder in opdracht van de Belastingdienst, kantoor Amsterdam, executoriaal beslag laten leggen op alle panden van Ruud Gullit. Dat meldt de celebrity-site Bekende Buren
De belastingdienst is hiertoe over gegaan omdat Ruud de aanslag inkomstenbelasting over het jaar 2010, na verschillende aanmaningen, nog niet zou hebben betaald. Ook op de villa, waar op dit moment Estelle en de kinderen wonen, is door de belastingdienst beslag gelegd.
Met dit beslag kan de belasting op ieder moment, zolang Ruud de aanslag niet heeft betaald, het besluit nemen alle panden te verkopen op de veiling.
In dat geval zal Estelle met de kinderen de villa moeten verlaten. Buiten deze dreiging is het beslag van 1 miljoen euro, dat Estelle zelf vorig jaar op al Ruud’s panden inclusief de villa, heeft laten leggen op dit moment van weinig waarde. De belastingdienst heeft altijd voorrang.
Ruud heeft overigens twee appartementen waar nu beslag op ligt, al een tijdje te koop staan. De vraag is nu natuurlijk of Ruud het inderdaad zover laat komen dat de Belastingdienst al zijn onroerend goed zal gaan verkopen om hun vordering te kunnen. Hoe groot de belastingschuld bedraagt, is overigens onbekend.
Waar wordt dat beweerd?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:17 schreef barca1971 het volgende:
Als Ruuds fortuin zo is geslonken als wordt beweerd...
"gewoon vergeten" sorry foutjequote:Op woensdag 24 juli 2013 12:14 schreef Paule33 het volgende:
Gullit zou over 2010 geen INKOMSTEN BELASTING gedaan heeft,dat heeft niks met de belastingen van de 2 panden zelfs..dat heeft een andere naam.....
Gullit was toen werken in Rusland en heeft gewoon vergeten zijn inkomsten belasting te sturen. ...
gisteren Badr was in Barcelona wegens een contract..iets met vechten...quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:51 schreef barca1971 het volgende:
Badr zit trouwens helemaal niet meer in Marokko, maar gewoon weer bij Estelle op Ibiza en ze feesten er rustig op los, denk niet dat ze zich grote zorgen maken..
Wat een hoop onzin spui jij in dit topic manquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:02 schreef Paule33 het volgende:
[..]
gisteren Badr was in Barcelona wegens een contract..iets met vechten...
dus hij is daar voor tekenen,hij was gegaan van Tanger via de boot en met zijn Land Rover na Barcelona...niet per vliegtuig.
Misschien even na Ibiza...dat kan.
Ah ja;quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:46 schreef barca1971 het volgende:
Hier wordt dat beweerd
http://www.quotenet.nl/Ni(...)lt-Ruud-Gullit-81877
Inderdaad minder rijk, maar nog niet helemaal aan de grond.quote:Gullit stond in een grijs verleden (mid-jaren 'nul') kortstondig op de Quote 500 - voor een bedrag van ¤44 miljoen -, maar wij schatten zijn vermogen tegenwoordig niet hoger in dan ¤8 miljoen, waarbij de schade van zijn scheiding nog niet eens is meegenomen.
Nou, het lijkt er op dat de liefde tussen Estelle en Badr wat bekoeld is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Heb ik veel gemistIk was met vakantie!
Zo zeg wat een verschilquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ah ja;
[..]
Inderdaad minder rijk, maar nog niet helemaal aan de grond.
quote:Estelle Cruijff heeft het moeilijk met scheiding
van onze redactie
AMSTERDAM -
Estelle Cruijff heeft het niet makkelijk met de afwikkeling van haar scheiding met oud-voetballer Ruud Gullit.
"Ik heb het mij allemaal enorm aangetrokken," onthult de blondine in Story.
Sinds maandag is Estelle officieel gescheiden van Gullit. "Het is me niet in de koude kleren gaan zitten. Ik besef me dat ik erdoor heen moet, maar het is veel om te verwerken."
Estelle is door deze moeilijke periode wat kilo’s lichter geworden, waardoor veel mensen zich zorgen om haar maken.
Vlak nadat bekend werd dat Estelle en Ruud een punt achter hun huwelijk hadden gezet, kwam naar buiten dat Estelle een relatie heeft met Badr Hari. Inmiddels doen er geruchten de ronde dat de twee relatieproblemen hebben.
Met name een gescheiden vakantie, Estelle ging naar Ibiza terwijl Badr in Marokko verbleef, riep vraagtekens op. "Natuurlijk is de relatie met Badr niet alleen maar een sprookje, maar ik ben gelukkig met hem.
Zoveel krijg je niet voor een simpele belastingontduikingquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Stellie zit straks samen met ons te hopen dat hij voor jaren de bak in draait
Dat zou nog wel een stunt zijn, beide sugardaddy's in de bakquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:24 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zoveel krijg je niet voor een simpele belastingontduiking
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:04 schreef barca1971 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)e-met-scheiding.html
het stukje van Badr doet t hem..ik heb het Estelle nét nog gevraagd, ze wil alleen met mij verder en houdt van mij'...
Als je dat je vriendin moet vragen klopt er iets niet volgens mij
quote:Estelle Cruijff heeft moeite met scheiding
Estelle Cruijff vindt de afwikkeling van haar scheiding met Ruud Gullit moeilijk. "Ik heb het mij allemaal enorm aangetrokken."
Foto: ANP
Het koppel is sinds een maand officieel gescheiden, maar dat ging volgens Cruijff niet allemaal even makkelijk. "Het is me niet in de koude kleren gaan zitten. Ik besef dat ik erdoor heen moet, maar het is veel om te verwerken."
Cruijff is door de zware periode wat kilo's afgevallen en weet dat mensen zich daarom zorgen maken. "Dat is heel lief, maar niet nodig. Ik weet dat ik niet de makkelijkste weg heb gekozen, maar alles is mij overkomen. Ik volg de weg van mijn hart."
Tegenover Story vertelt de voormalig voetbalvrouw dat het met haar hart goed gaat, want zij is nog steeds gelukkig met Badr Hari. "Natuurlijk is de relatie met Badr niet alleen maar een sprookje, maar ik ben gelukkig met hem."
Door een gescheiden vakantie, Cruijff ging naar Ibiza en Hari naar Marokko, werden de geruchten dat het niet goed met hun relatie ging aangewakkerd. "Er is niets aan de hand. Ik heb het Estelle net nog gevraagd en ze zegt dat ze alleen met mij verder wil en dat ze van me houdt", aldus Hari.
Door: NU.nl/Lara Zevenberg
Kom maar op Evert, met een nieuw scenarioquote:Op donderdag 25 juli 2013 08:28 schreef Cynix ® het volgende:
Aflopende zaak-alert. Nu moet ze nog proberen er ongeschonden uit te komen, want dit kan-ie natuurlijk niet uitleggen aan zijn matties.
Eens kijken welke scenario's er nu weer uit de Santegoedhoed komen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:28 schreef Cynix ® het volgende:
Aflopende zaak-alert. Nu moet ze nog proberen er ongeschonden uit te komen, want dit kan-ie natuurlijk niet uitleggen aan zijn matties.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Kom maar op Evert, met een nieuw scenario
Dus volgens Ruud plukt EXstelle hem zo kaal dat de belastingdienst bang is zijn centen niet te krijgenquote:Ruud Gullit: ik betreur beslaglegging
Ruud Gullit heeft een flinke tegenslag te verduren gekregen. De Belastingdienst heeft beslag laten leggen op alle panden van de oud-voetballer.
Aan RTL Boulevard vertelt Ruud: "In het kader van de financiële afwikkeling van de echtscheiding heeft de Belastingdienst deze stap genomen. Ik betreur dit en doe er alles binnen mijn mogelijkheden aan om dit zo snel mogelijk op te lossen."
De Belastingdienst heeft de beslaglegging gedaan omdat Ruud, na verschillende aanmaningen, nog steeds zijn inkomensbelasting over 2010 niet heeft overgemaakt. Het beslag geldt ook voor de villa waar de ex van Ruud, Estelle, momenteel met hun kinderen woont.
Door deze beslaglegging kan de Belastingdienst volgens de website op ieder moment het besluit nemen om de panden op een veiling te verkopen. Twee van de appartementen waar nu beslag op ligt, staan overigens al een tijdje te koop. Hoe groot de belastingschuld van Ruud is, is niet bekend.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:05 schreef Smallish het volgende:
[..]
Eens kijken welke scenario's er nu weer uit de Santegoedhoed komen!
quote:De afgelopen jaren is met veel energie en toewijding de Estelle ontwikkeld. Met als resultaat: een nieuw, innovatief product dat we in het kader van duurzaamheid op de markt brengen. Dat vinden wij belangrijk!
klikken bij foto weergave openen. dan zie jij de datum van foto en direct na de fans gestuurdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 05:47 schreef Ole het volgende:
Op 18 juli geplaatst is niet hetzelfde als op 18 juli gemaakt.
Nee, dan zie je de datum dat de foto op FB gezet is, die foto van de moeders van Badr en Estelle en van Estelle met de moeder van Badr zijn ook op 11 juli op FB gezet, maar ze zijn 20 maart gemaakt, onderweg van/naar Zagreb.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 05:53 schreef Paule33 het volgende:
[..]
klikken bij foto weergave openen. dan zie jij de datum van foto en direct na de fans gestuurd
Voor deze foto gaat je verhaal sowieso niet op, die zou 8 uur geleden gemaakt zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 05:31 schreef Paule33 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)n.png&size=516%2C688
Ja want hij was na Sensation vrolijk op vakantie gegaan en daarna direct opgepaktquote:
Vanaf 25 juli, 5 dagen na het begin van de Ramadan...quote:
Ho ho, Estelle heeft hem gebracht, persoonlijk, want zo heurt datquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja want hij was na Sensation vrolijk op vakantie gegaan en daarna direct opgepakt
vs vorig jaar:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:24 schreef Paule33 het volgende:
hij was voor de ramadan 1 maand in Ibiza op vakantie met Estelle en de kinderen.
in kranten staat op dat ze waren niet samen op vakantie...
heeft hier niet met de fotos van de moeders...
op ramadan badr zit er altijd in Marokko en niet omdat hij met Estelle ruzie heeft.
Hoezo altijd in Marokko? Vorig jaar beweerde je nog dat hij in NL was omdat het ramadan wasquote:Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef zouzou het volgende:
Voor mijn mening, hij is niet de dader, de journaliste Van de heuvel met zijn vriend eigenaarclub Air
en de slachtoffer (mischien gevallen in de trap, daar zit ook bij de louang een grote trap,
hij was dronken etc..)
de eigenaarclub heet Koen hij zegt tegen Van heuvel dat hij was bang om een aangifte te doen tegen Badr Hari,
maar hij gaat naar de telegraaf om vertellen over zijn....ruzie..Hij was dan niet bang, dat is niet reel!
De klou is alle 3 zijn goede vrienden.
Badr hari zal voor Marokko naar de olympisch spelen, veel mensen in Nederland zijn boos over.
En een nieuws, Badr Hari Estelle en haar kindje van 11 waren donderdag in Schiphol,
omdat Vrijdag is Ramadan.
Mijn idee is een complot tegen Badr hari en naturlijk Estelle.
Ze spreekt zichzelf wel vaker tegen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:46 schreef Leandra het volgende:
Nog mooier trouwens:
[..]
vs vorig jaar:
[..]
Hoezo altijd in Marokko? Vorig jaar beweerde je nog dat hij in NL was omdat het ramadan was
Later wordt de vraag nog eens gesteld, maar behalve Zouzou, die zeker weet dat hij met zijn geld eten bestelt in de gevangenis, is er geen enkele bron dat hij vorig jaar Ramadan gehouden zou hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:04 schreef WRH het volgende:
zou Badr Hari nu ook Ramadan houden in de cel?
Ik denk dat Ruud zijn geld allang heeft weggesluisd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:46 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dus volgens Ruud plukt EXstelle hem zo kaal dat de belastingdienst bang is zijn centen niet te krijgen
Dat denk ik ook, daarbij staat er niet dat Extelle hem zo kaalplukt, er staat alleen dat de afwikkeling van de echtscheiding de oorzaak is dat de BD deze stap heeft genomen... dat kan dus van alles betekenen, zelfs dat Estelle niet heeft willen meewerken aan de aangifte.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk dat Ruud zijn geld allang heeft weggesluisd.
Zou in elk geval wel slim zijn
die vind ik inderdaad wel briljant, de belastingdienst gebruiken om je inhalige bedriegende ex alsnog je huis uit te krijgenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:58 schreef Leandra het volgende:
beslag laten leggen op het huis waar je ex nog woont.
Leuker kunnen we het niet makenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:21 schreef WRH het volgende:
[..]
die vind ik inderdaad wel briljant, de belastingdienst gebruiken om je inhalige bedriegende ex alsnog je huis uit te krijgen
quote:Badr Hari twintig kilo afgevallen
6 Nov 2012 13:24
Volgens Hari's advocate, Bénédicte Ficq, is Hari 20 kilo kwijtgeraakt sinds hij in de gevangenis zit.
20 kilo
“Het is een combinatie van training en voeding. Deze mist hij nu beide en daardoor is hij twintig kilo afgevallen," aldus Ficq. Vrijdag 9 november moet Badr Hari voor de tweede keer voor de rechtbank verschijnen. Eerder liet Ficq weten dat Hari bereid is om in therapie te gaan. “Hij zou dan gebruik willen maken van een sportpsycholoog. De therapie zou dan een sportieve insteek krijgen."
Ole, kun jij wel slim vinden..maar hij moet wel de belasting betalen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:54 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat Ruud zijn geld allang heeft weggesluisd.
Zou in elk geval wel slim zijn
Dat staat sowieso vast, daar kom je niet onderuit, maar je ex moeten laten meedelen is wat andersquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ole, kun jij wel slim vinden..maar hij moet wel de belasting betalen.
Ja dat wel..Maar ik heb deze gate qua schulden aan de belasting van Gullit niet gevolgd. Ik was met vakantiequote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:48 schreef Leandra het volgende:
Dat staat sowieso vast, daar kom je niet onderuit, maar je ex moeten laten meedelen is wat anders
Het is voor ons ook nieuw, het enige wat bekend is, is dat hij zijn inkomstenbelasting over 2010 niet betaald heeft en dat ze daarom nu beslag gelegd hebben op een aantal panden, waaronder de villa waarin Estelle woont.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat wel..Maar ik heb deze gate qua schulden aan de belasting van Gullit niet gevolgd. Ik was met vakantie
En van 2011,2012? ook niet denk ik.. Dat zal ie wel volgend jaar te horen krijgen of hij zijn inkomstenbelasting betaalt heeft..Valt voor Estelle ook niet mee als ze het huis uit moet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:53 schreef Leandra het volgende:
Het is voor ons ook nieuw, het enige wat bekend is, is dat hij zijn inkomstenbelasting over 2010 niet betaald heeft en dat ze daarom nu beslag gelegd hebben op een aantal panden, waaronder de villa waarin Estelle woont.
Ik denk van niet..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:56 schreef kissaa het volgende:
Weet iemand of ze in gemeenschap van goederen getrouwd waren? Het zal toch niet?
Het lijkt me ook niet maar dan hoeft Estelleke toch niet mee te betalen aan zijn belastingschuld?quote:
Nee, maar ze woont in zijn huis waar beslag op ligt, dus in die zin zal ze wel geraakt gaan worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:59 schreef kissaa het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet maar dan hoeft Estelleke toch niet mee te betalen aan zijn belastingschuld?
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar ze woont in zijn huis waar beslag op ligt, dus in die zin zal ze wel geraakt gaan worden.
Dat beweert Ruud ja, dat In het kader van de financiële afwikkeling van de echtscheiding de belastingdienst deze stap heeft genomen, terwijl de belastingdienst beweerd dat het 'gewoon' komt doordat hij de inkomstenbelasting uit 2010 niet heeft betaald...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, daarbij staat er niet dat Extelle hem zo kaalplukt, er staat alleen dat de afwikkeling van de echtscheiding de oorzaak is dat de BD deze stap heeft genomen...
Ook na verschillende aanmaningen is er niet betaald, maar dat kan ook van alles betekenen natuurlijk, misschien heeft Extelle die aanmaningen wel ritueel verbrandtquote:dat kan dus van alles betekenen, zelfs dat Estelle niet heeft willen meewerken aan de aangifte.
Ik denk ook niet dat er problemen zijn, kan me goed voorstellen dat Estelle niet zo een zin heeft in Ramadan en dat ze dan even niet bij elkaar zijn hoeft niet te betekenen dat het niet goed gaat met de relatie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:06 schreef Paule33 het volgende:
ok...maar mijn bedoeling is laten zien dat ze samen waren op vakantie...dat is ook zo...
ze hebben geen problemen.
Ik ga er niet vanuit dat een aangifte van Gullit standaard voor 1 april van het volgende jaar gedaan moet zijn, maar dat hij vrolijk meeloopt in de uitstelregeling van een accountant/fiscalist, dus de aangifte kan zelfs in maart 2012 zijn geweest zonder dat hij nog extra uitstel heeft moeten vragen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:48 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat beweert Ruud ja, dat In het kader van de financiële afwikkeling van de echtscheiding de belastingdienst deze stap heeft genomen, terwijl de belastingdienst beweerd dat het 'gewoon' komt doordat hij de inkomstenbelasting uit 2010 niet heeft betaald...
Ik zie hier toch in dat hij de schuld van het niet betalen van zijn aangifte wil afschuiven.
[..]
Ook na verschillende aanmaningen is er niet betaald, maar dat kan ook van alles betekenen natuurlijk, misschien heeft Extelle die aanmaningen wel ritueel verbrandt
Ik weet niet wanneer en of er wel een aangifte gedaan is, of dat er uitstel gevraagd is, maar dat is verder niet zo relevant lijkt mij, het gaat erom dat er ondanks aanmaningen niks nog niet betaald is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat een aangifte van Gullit standaard voor 1 april van het volgende jaar gedaan moet zijn, maar dat hij vrolijk meeloopt in de uitstelregeling van een accountant/fiscalist, dus de aangifte kan zelfs in maart 2012 zijn geweest zonder dat hij nog extra uitstel heeft moeten vragen.
Dat er vervolgens discussie over eea is ontstaan kan er prima toe leiden dat de echtscheiding en de betaling aan de belastingdienst wel met elkaar te maken hebben.
Maar het kan natuurlijk ook prima zijn dat Ruud gewoon dwars is en het er op aan wilde laten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |