quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Kom maar op Evert, met een nieuw scenario
Dus volgens Ruud plukt EXstelle hem zo kaal dat de belastingdienst bang is zijn centen niet te krijgenquote:Ruud Gullit: ik betreur beslaglegging
Ruud Gullit heeft een flinke tegenslag te verduren gekregen. De Belastingdienst heeft beslag laten leggen op alle panden van de oud-voetballer.
Aan RTL Boulevard vertelt Ruud: "In het kader van de financiële afwikkeling van de echtscheiding heeft de Belastingdienst deze stap genomen. Ik betreur dit en doe er alles binnen mijn mogelijkheden aan om dit zo snel mogelijk op te lossen."
De Belastingdienst heeft de beslaglegging gedaan omdat Ruud, na verschillende aanmaningen, nog steeds zijn inkomensbelasting over 2010 niet heeft overgemaakt. Het beslag geldt ook voor de villa waar de ex van Ruud, Estelle, momenteel met hun kinderen woont.
Door deze beslaglegging kan de Belastingdienst volgens de website op ieder moment het besluit nemen om de panden op een veiling te verkopen. Twee van de appartementen waar nu beslag op ligt, staan overigens al een tijdje te koop. Hoe groot de belastingschuld van Ruud is, is niet bekend.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:05 schreef Smallish het volgende:
[..]
Eens kijken welke scenario's er nu weer uit de Santegoedhoed komen!
quote:De afgelopen jaren is met veel energie en toewijding de Estelle ontwikkeld. Met als resultaat: een nieuw, innovatief product dat we in het kader van duurzaamheid op de markt brengen. Dat vinden wij belangrijk!
klikken bij foto weergave openen. dan zie jij de datum van foto en direct na de fans gestuurdquote:Op vrijdag 26 juli 2013 05:47 schreef Ole het volgende:
Op 18 juli geplaatst is niet hetzelfde als op 18 juli gemaakt.
Nee, dan zie je de datum dat de foto op FB gezet is, die foto van de moeders van Badr en Estelle en van Estelle met de moeder van Badr zijn ook op 11 juli op FB gezet, maar ze zijn 20 maart gemaakt, onderweg van/naar Zagreb.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 05:53 schreef Paule33 het volgende:
[..]
klikken bij foto weergave openen. dan zie jij de datum van foto en direct na de fans gestuurd
Voor deze foto gaat je verhaal sowieso niet op, die zou 8 uur geleden gemaakt zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2013 05:31 schreef Paule33 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)n.png&size=516%2C688
Ja want hij was na Sensation vrolijk op vakantie gegaan en daarna direct opgepaktquote:
Vanaf 25 juli, 5 dagen na het begin van de Ramadan...quote:
Ho ho, Estelle heeft hem gebracht, persoonlijk, want zo heurt datquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja want hij was na Sensation vrolijk op vakantie gegaan en daarna direct opgepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop