Een goedkope doos heeft hij iig wel voor 24 uur.quote:
Bronquote:Beslag op panden Ruud Gullit
Een deurwaarder heeft, in opdracht van de Belastingdienst, vanmorgen beslag laten leggen op alle panden van Ruud Gullit. Ook op het huis waar Estelle woont...
De oud-topvoetballer zou de aanslag inkomstenbelasting over 2010 niet hebben betaald, is op te maken uit gegevens uit het Kadaster.
Ook op de villa in Amsterdam-Zuid, waar op dit moment Ruuds ex-vrouw Estelle en hun twee kinderen wonen, is executoriaal beslag gelegd, meldt bekendeburen.nl. Met dit beslag kan de belasting het besluit nemen alle panden te verkopen op de veiling, zolang Ruud de aanslag niet heeft betaald.
Mocht het zover komen dan zal Estelle met de kinderen de villa moeten verlaten. Het beslag van een miljoen euro, dat zij zelf vorig jaar op al Ruuds panden inclusief de villa heeft laten leggen, is op dit moment van weinig waarde. De belastingdienst heeft voorrang.
Ruud heeft twee appartementen waar nu beslag op ligt, al een tijdje te koop staan.
Ik wil dat huis van Estelle wel hebben.quote:
bronquote:Estelle Cruijff heeft het moeilijk met scheiding
Estelle Cruijff heeft het niet makkelijk met de afwikkeling van haar scheiding met oud-voetballer Ruud Gullit.
"Ik heb het mij allemaal enorm aangetrokken," onthult de blondine in Story.
Sinds maandag is Estelle officieel gescheiden van Gullit. "Het is me niet in de koude kleren gaan zitten. Ik besef me dat ik erdoor heen moet, maar het is veel om te verwerken."
Estelle is door deze moeilijke periode wat kilo’s lichter geworden, waardoor veel mensen zich zorgen om haar maken.
"Dat is heel lief, maar niet nodig. Ik weet dat ik niet de makkelijkste weg heb gekozen, maar alles is mij overkomen. Ik volg de weg van mijn hart."
Vlak nadat bekend werd dat Estelle en Ruud een punt achten hun huwelijk hadden gezet, kwam naar buiten dat Estelle een relatie heeft met Badr Hari. Inmiddels doen er geruchten de ronde dat de twee relatieproblemen hebben.
Met name een gescheiden vakantie, Estelle ging naar Ibiza terwijl Badr in Marokko verbleef, riep vraagtekens op. "Natuurlijk is de relatie met Badr niet alleen maar een sprookje, maar ik ben gelukkig met hem."
Dat vind ik altijd zo'n fatalistische houding. Alsof je zelf geen inbreng hebt, maar een speelbal bent van.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:34 schreef Mylene het volgende:
"Dat is heel lief, maar niet nodig. Ik weet dat ik niet de makkelijkste weg heb gekozen, maar alles is mij overkomen. Ik volg de weg van mijn hart."
Scheurtjes aan het firmament?quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:34 schreef Mylene het volgende:
Inmiddels doen er geruchten de ronde dat de twee relatieproblemen hebben.
Met name een gescheiden vakantie, Estelle ging naar Ibiza terwijl Badr in Marokko verbleef, riep vraagtekens op. "Natuurlijk is de relatie met Badr niet alleen maar een sprookje, maar ik ben gelukkig met hem."
Ach vrouwen volgen hun hart, mannen hun pik. We zijn allemaal speelballen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n fatalistische houding. Alsof je zelf geen inbreng hebt, maar een speelbal bent van.
Kennelijk zit hij tijdens de Ramadan liever in Marokko, en of dat nou is omdat er daar wel voor hem gekookt wordt, of omdat hij het Estelle niet aan wil doen, of Estelle er zelf helemaal niets van wil weten is dan de vraag, maar ik denk dat het ongeacht het antwoord wel betekent dat het een issue in hun relatie zal zijn.quote:
Ik dacht dat Badr zijn geloof helemaal niet praktiseerde?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:08 schreef barca1971 het volgende:
Toch een cultuurverschil miss? Badr die pas na 10 uur 's avonds mag eten en bij zijn familie wil zijn en Estelle die alleen maar loopt te feesten met haar vriendinnen in nachtclubs op ibiza...
Wel raar dat ze nu roept dat ze het moeilijk heeft met de scheiding terwijl ze een jaar geleden riep; liefde doet liefde vergeten'... miss toch het besef dat alles niet zo heel mooi bleek als ze zich voor had gesteld en dan nu ook nog deze beslaglegging, als de belasting besluit het huis in de verkoop te gooien is dat dan inclusief de boedel?
Snel naar huis komen heeft dan ook geen zin, kan ze toch niet meer naar binnen...
Ze kunnen altijd nog in de villa van Badr in Marokko gaan wonen
Hoezo zou ze niet naar binnen kunnen? Je verzint het gewoonquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:08 schreef barca1971 het volgende:
Toch een cultuurverschil miss? Badr die pas na 10 uur 's avonds mag eten en bij zijn familie wil zijn en Estelle die alleen maar loopt te feesten met haar vriendinnen in nachtclubs op ibiza...
Wel raar dat ze nu roept dat ze het moeilijk heeft met de scheiding terwijl ze een jaar geleden riep; liefde doet liefde vergeten'... miss toch het besef dat alles niet zo heel mooi bleek als ze zich voor had gesteld en dan nu ook nog deze beslaglegging, als de belasting besluit het huis in de verkoop te gooien is dat dan inclusief de boedel?
Snel naar huis komen heeft dan ook geen zin, kan ze toch niet meer naar binnen...
Ze kunnen altijd nog in de villa van Badr in Marokko gaan wonen
Nee joh. Dat heeft Estelle zelf op haar Instagram gezet. Maar die staat op privé, dus kun jij waarschijnlijk niet vinden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:13 schreef Leandra het volgende:
Hoezo zou ze niet naar binnen kunnen? Je verzint het gewoon
Ja, dat dacht ik al, het zal wel weer aan mij liggenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh. Dat heeft Estelle zelf op haar Instagram gezet. Maar die staat op privé, dus kun jij waarschijnlijk niet vinden.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh. Dat heeft Estelle zelf op haar Instagram gezet. Maar die staat op privé, dus kun jij waarschijnlijk niet vinden.
Estelle woont in een villa die door Gullit betaald wordt/is, daar is wel degelijk beslag op gelegd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:14 schreef Paule33 het volgende:
de fiscus heeft beslag gelegd op 2 panden...niet op Estelle villa,
van Estelle zelfs is er al beslag gelegd op Gullit villa,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |