quote:'Derde mishandeling Badr Hari'
Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.
De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.
Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.
Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.
De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.
De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:Badr Hari blijft achter slot en grendel
AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.
De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.
Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.
De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.
Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.
Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
quote:Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.
In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'
Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'
De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog van veel dieper opnieuw beginnen!'
Laten we het objectief en zuiver houden.
Ja. Dat been was ook niet echt, maar een hulpstuk van Hans Klok.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:29 schreef ShaoliN het volgende:
Maargoed, Dadr Hari weet dus dingen over het OM, waarna het OM met een lastercampagne begonnen is om Hari kapot te maken?
Die miljonair tijdens sensation was een undercover die hem uit de tent moest lokken?
Dan rest ons alleen nog de vraag waarom die theedoek tegen Badr lijkt te getuigen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dat been was ook niet echt, maar een hulpstuk van Hans Klok.
Nee maar zelf is ze natuurlijk wel erg knap.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat ziet ze toch in die gozer? Echt heel erg knap vind ik hem ook weer niet.
Ik kan niet wachten tot het zich ook met Micha Kat-achtigen gaat bemoeien, de moord op Marianne Vaatstra even oplost en bewijs levert dat Friso nog steeds regelmatig bij allerlei vage feestjes aanwezig is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:29 schreef ShaoliN het volgende:
Maargoed, Dadr Hari weet dus dingen over het OM, waarna het OM met een lastercampagne begonnen is om Hari kapot te maken?
Die miljonair tijdens sensation was een undercover die hem uit de tent moest lokken?
Ze begint een beetje op Michael Jackson te lijken met dat verbouwde neusje van dr vind ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee maar zelf is ze natuurlijk wel erg knap.
hij heeft misschien ene duw gegeven omdat die miljonair hem PROVOSERDE en later mensen omheen hebben die man GESLAGEN maar Badr wil niet VERRADEN.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:29 schreef ShaoliN het volgende:
Je vergeet te vertellen dat hij mensen in elkaar rost.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef zouzou het volgende:
Badr Hari heeft een aangifte gedaan tegen de media en tegen de Politie,
daar komt dat hij zit nog steeds vast,
hij heeft gezegt op TV dat hij was niet bij, en moet ik geloven een..lek..bron..van Van de heuvel..?
Sorry dat doe ik niet!
omdat hij is met een legende voetballer vrouw,
omdat hij zit goed uit,
hij heeft sukses,
en hij is Nederlandse/Marokkanse man.
hahaha dat kan niemand tegen hier...hahaha !
Dus eigenlijk zijn de vrienden van Badr Hari de echte badguys in dit sprookje, en niet het OM.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
hij heeft misschien ene duw gegeven omdat die miljonair hem PROVOSERDE en later mensen omheen hebben die man GESLAGEN maar Badr wil niet VERRADEN.
John van den Heuvel is ook een (halfbloed-) Marokkaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef zouzou het volgende:
moet ik geloven een..lek..bron..van Van de heuvel..?
Wel toevallig dat de aanhangers van Badr Hari zo verschrikkleijk slecht kunnen spellen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef Che_ het volgende:
hij heeft misschien ene duw gegeven omdat die miljonair hem PROVOSERDE en later mensen omheen hebben die man GESLAGEN maar Badr wil niet VERRADEN.
Provoserde?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Krijg je van al dat ononderbouwde geblaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:42 schreef ShaoliN het volgende:
Is het topic naar onzin verhuist ofzo?
Dat is ook zijn wek, zijn hobby ! hahaha!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:35 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen dat hij mensen in elkaar rost.
quote:
Tja, als je het hilarisch vind dat mensen het been finaal doormidden getrapt wordt, dan ben je zelf eigenlijk behoorlijk triestquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:45 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat is ook zijn wek, zijn hobby ! hahaha!
inderdaad. de bron is OM. zei willen dat wij geloven dat Badr is een krimineelquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef zouzou het volgende:
Badr Hari heeft een aangifte gedaan tegen de media en tegen de Politie,
daar komt dat hij zit nog steeds vast,
hij heeft gezegt op TV dat hij was niet bij, en moet ik geloven een..lek..bron..van Van de heuvel..?
Sorry dat doe ik niet!
omdat hij is met een legende voetballer vrouw,
omdat hij zit goed uit,
hij heeft sukses,
en hij is Nederlandse/Marokkanse man.
hahaha dat kan niemand tegen hier...hahaha !
Omdat er weinig nieuws is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:47 schreef Che_ het volgende:
jammer dat mensen hier niet serieus willen diskussieren over wat aan de hand is over zaak en alleen over andere dingen praten
Jij schrijft ook al zo slecht Nederlands...quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
inderdaad. de bron is OM. zei willen dat wij geloven dat Badr is een krimineel
quote:
quote:
echt, ik kan er geen touw aan vast knopen; wat nou weer met 'is gelaten door zijn vader" wat bedoel je er allemaal mee? en zoek een andere translator. of neem les als je op een Nederlands forum wil meeschrijven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:53 schreef zouzou het volgende:
Dat zit niet in de verkeerd tal, dat zit op de waarheid, dat ken jullie niet tegen.
jullie willen de laatste woord hebben, straks kreegt Badr miljoenen schaadvergoede geld,
vrij met zijn mooie auto, mooie villa, met zijn vriendin die gek met hem is,
en jullie gaan reageren weer en weer...naar een andere bericht .
...haha..verstaand voor recht..psychologie etc...
laat me lachen.....haha
Badr komt uit, 100%
Van de Heuvel is gelaten door zijn vader, klopt daarom haat hij Badr.
Badr heeft als wat een ander wil.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:53 schreef zouzou het volgende:
Dat zit niet in de verkeerd tal, dat zit op de waarheid, dat ken jullie niet tegen.
jullie willen de laatste woord hebben, straks kreegt Badr miljoenen schaadvergoede geld,
laat me lachen.....haha
Badr komt uit, 100%
Ze bedoelt dat Van den Heuvel een Marokkaanse vader heeft maar dat die hem in de steek heeft gelaten en daarom is Van den Heuvel jaloers op de 'echte' Marokkaan Badr Hari en doet hij hem dit aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:54 schreef WRH het volgende:
[..]
wat nou weer met 'is gelaten door zijn vader" wat bedoel je er allemaal mee?
Dan vertel je toch gewoon in welke krant je het hebt gelezen. En op welke dag, dan kunnen wij daar wel verder mee. Daarvoor hoe je niet te knippen of plakken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef zouzou het volgende:
Lieve Copycat dat heb ik geen verstaand voor ,
Staatshotel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef zouzou het volgende:
nog een keer ik kan niet plakken,copieren etc...
dat heb ik ook niet de materieel voor, ik zit in een hotel, hahaha...
Misschien moet je dan je kop houden als je geen bronnen hebt, zo maak je je wel heel erg om niet serieus te nemen, en word je enkel een stoorzender. Een hele blinde ook nog.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef zouzou het volgende:
Wat is dit voor allochtonen-nls? Hopelijk is dit niet serieus want anders is het triest gesteld.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:53 schreef zouzou het volgende:
laat me lachen.....haha
Badr komt uit, 100%
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:57 schreef Copycat het volgende:
Dan vertel je toch gewoon in welke krant je het hebt gelezen. En op welke dag, dan kunnen wij daar wel verder mee. Daarvoor hoe je niet te knippen of plakken.
Hoeft ook niet, we gaan er wel gewoon vanuit dat je daar voor laster zit, kan nooit veel schelen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:58 schreef zouzou het volgende:
Dat ga ik geen antwoord gvoor geven, lllllllandra ontopic!......
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:00 schreef zouzou het volgende:
Merci lieve Jian, ik ga probeer,
dat is een net en normale vraag. merci
Waarom? omdat zei praat waarheid en zij is WAKKER geworden? en niet moeilijk doen over taal want zei probeert het temmistequote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom? omdat zei praat waarheid en zei is WAKKER geworden? en niet moeilijk doen over taal want zei probeert het temmiste
Als jij zo goed weet dat haar beweringen de waarheid zijn, waarom kom jij dan niet even met de bron? Jij kunt kennelijk wel quoten, en waarschijnlijk kun je ok wel plakken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom? omdat zei praat waarheid en zij is WAKKER geworden? en niet moeilijk doen over taal want zei probeert het temmiste
dat vind ik racistisch dus jij wil mee zeggenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat is dit voor allochtonen-nls? Hopelijk is dit niet serieus want anders is het triest gesteld.
Zei praat waarheid??????? De gemiddelde vmbo-er is nog beter in Nederlands.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom? omdat zei praat waarheid en zij is WAKKER geworden? en niet moeilijk doen over taal want zei probeert het temmiste
Ik hou van je lieve Che,bedanktquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
En waarom praat zij de waarheid. Ik ben er niet zeker van, maar ik heb dan ook problemen met het te begrijpen wat ze zegt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
waarom wil jij bron? OPEN DE OGEN!! het OM is de bronquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij zo goed weet dat haar beweringen de waarheid zijn, waarom kom jij dan niet even met de bron? Jij kunt kennelijk wel quoten, en waarschijnlijk kun je ok wel plakken.
0 résultats correspondent à votre recherche : badr hariquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:02 schreef Copycat het volgende:
http://www.francesoir.fr/
Staat het hier ergens?
Nog één keer... als iemand roept dat ze het in Franse kranten leest dan is het niet zo gek dat iemand daar een bron van vraagt hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
waarom wil jij bron? OPEN DE OGEN!! het OM is de bron
Ach pleur op met je racisme en je Badr. Die Badr van jou heeft alle schijn tegen, sowieso gedroeg hij zich in de ring ook al niet zo sportief.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
dat vind ik racistisch dus jij wil mee zeggen
dat allochtonen kunnen geen nederlands en Badr is schuldig
Wij schrijven erover, Che trollt en jij bent onleesbaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:10 schreef zouzou het volgende:
Wil julli nu ook Che intimideren, niet te geloven,
wij praten hier over Badr toch
... zegt zij die over hersenoperaties van wildvreemde vrouwen begonquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:10 schreef zouzou het volgende:
Ja dat, voor iemand die het woord triangeljosti foutloos kan schrijven is dit wel een hele trieste trollpoging.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:07 schreef Copycat het volgende:
Che_ aan een 'troll' hebben we echt wel genoeg. Je kan beter, getuige je post history.
Wij praten over de zaak tegen Hari.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:10 schreef zouzou het volgende:
Dit zegt weer genoeg over jou.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:45 schreef zouzou het volgende:
Goed lezen én spellen is ook een vaardigheid!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:12 schreef zouzou het volgende:
@..Delete..hoe weet je dat Marokkanse is ...
weer over afkomst praten.
Wat is da je afkomst @Delete...?
Badr Hari is de suject hier.
Een moderateur zal neutraal zijn toch? of hier niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
... zegt zij die over hersenoperaties van wildvreemde vrouwen begon
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:14 schreef zouzou het volgende:
[..]
Een moderateur zal neutraal zijn toch? of hier niet?
De Franse kranten schijnen er vol mee te staan maar dat blijkt in NL onvindbaar, en de linkjes komen ook al niet...quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:16 schreef Robijn48 het volgende:
Beste is die zouzou helemaal te negeren
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:16 schreef Robijn48 het volgende:
Beste is die zouzou helemaal te negeren
De France Soir is failliet gegaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Franse kranten schijnen er vol mee te staan maar dat blijkt in NL onvindbaar, en de linkjes komen ook al niet...
Op internet staat ie nog wel. Alleen levert de zoekopdracht Badr Hari nul resultaten op.quote:
Ik denk dat ze zelf met beide handen in heur haar zit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:23 schreef Greys het volgende:
Maar goed, over naar de ECHT belangrijke zaken.
Wie woelt er nu door Estelle heur haar?
De volgende met miljoenen op de bank?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:23 schreef Greys het volgende:
Willem niet. Die zag ik laatst door Den Haag lopen met een griezelblondine aan zijn zijde.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:23 schreef Greys het volgende:
Leco.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:23 schreef Greys het volgende:
Ja, jaloers zijn ze, a'moal!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef opgebaarde het volgende:
Zouzou, ga zo door, laat je niet tegenhouden door die haters en machtsmisbruikers, ze zijn gewoon jaloers op de Badr en zijn geweldige kont, puur racisme. Die lui die in elkaar geslagen zijn, horen in het cachot
Inderdaad. Ik ben er ook nog niet uit of ik 'na na na naaaaaaa na' moet vinden of het eigenlijk gewoon heel zielig voor haar moet vinden. Het is dom, maar dit is wel een hele dure fout zo...quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf met beide handen in heur haar zit.
Mijn oma wekte ook voor haar hobby, was lekker hoor, gewekte soofpeertjes.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:45 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel erg sneu. Pijnlijk sneu. En ontzettend dom, uiteraard.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:28 schreef Greys het volgende:
Inderdaad. Ik ben er ook nog niet uit of ik 'na na na naaaaaaa na' moet vinden of het eigenlijk gewoon heel zielig voor haar moet vinden. Het is dom, maar dit is wel een hele dure fout zo...
Soofpeertjes met een vleugje CK!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:28 schreef yvonne het volgende:
Mijn oma wekte ook voor haar hobby, was lekker hoor, gewekte soofpeertjes.
Dat het met ck moet weet ik ook wel Cc
Vraag me ook af of Ruud en Estelle hier nou over kunnen praten nog. Onderling.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel erg sneu. Pijnlijk sneu. En ontzettend dom, uiteraard.
De norm bedoel je.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:28 schreef zouzou het volgende:
Merci Yvonne,echt of niet,
je bent de normaal hier.
Nou en of ik echt ben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:28 schreef zouzou het volgende:
Merci Yvonne,echt of niet,
je bent de normaal hier.
Ik vind haar ook niet zielig maar een dom en onnozel wicht die pas haar man verlaat als er een andere kerel klaar staat die haar opvangt en ervoor zorgt dat ze haar luxe leventje weer kan blijven voort zetten zoals madam gewend is. Elke normaal-denkende en respecterende vrouw begint niks met een kerel die ook nog eens een vriendin heeft die zwanger van hem is dus maw zijn hoogzwangere vriendin gewoon besodemietert. Hoe dom kun je dan wel niet zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:33 schreef WRH het volgende:
ik vind Estelle absoluut niet zielig, dat zou ik voor deze situatie wel vinden als ze niet zo als een idioot de media had opgezocht.
Alles kan; je man gaat vreemd, het zit je tot híer, je gaat zelf op zoek, scheiden, de kids binnen no time wennen aan de nieuwe man, helemaal verliefd zijn, prim hoor, alles kan.
Maar hang dat niet zo enorm overdreven aan de grote klok.
We kennen allemaal wel het gevoel dat je iets wel van de daken kunt schreeuwen, maar dat ook daadwerkelijk doen is m.i. not done.
Als ze een iets meer low profile gehouden had dan had ik het serieus wel sneu gevonden, want hier vraagt ze echt niet om, maar mensen die zo hard om aandacht schreeuwen, die kunnen het dan krijgen ook.
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind haar ook niet zielig maar een dom en onnozel wicht die pas haar man verlaat als er een andere kerel klaar staat die haar opvangt en ervoor zorgt dat ze haar luxe leventje weer kan blijven voort zetten zoals madam gewend is. Elke normaal-denkende en respecterende vrouw begint niks met een kerel die ook nog eens een vriendin heeft die zwanger van hem is dus maw zijn hoogzwangere vriendin gewoon besodemietert. Hoe dom kun je dan wel niet zijn?
nou inderdaad, hele fijne mentaliteit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:41 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Het zegt trouwens ook genoeg over Bard Hari, die alweer een andere vriendin heeft terwijl z'n ex-vrouw nog moest bevallen.
dude, naar school jij, en rap!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:43 schreef zouzou het volgende:
kijk de koningin man, hij heeft ook veel kinderen van een andere vrouw,
leco natuurlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:23 schreef Greys het volgende:
In plaats wordt hij GEBRADEN door zijn mede BONTKRAGEN, nu hij BALANCEERDE tussen vrijheid en gevang; ai yoooooquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denk dat ze Bernhard bedoelt. Die was toch ook een soort onderkoning. In het geval van Zouzou koningin. Logisch.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:52 schreef Leandra het volgende:
Claus had buitenechtelijke kinderen?
Ook dat nog...
Lieve Zouzou, wil je in het frans posten a.u.b?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef zouzou het volgende:
salut en blijf de WAARHEID verkondigen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:47 schreef zouzou het volgende:
ddddddddddag,
Che, ik hoop ik zie je nog, Salut!
Ik denk dat ze geen flauw idee heeft waar ze over praat, en als ze Bernhard bedoelt dan moet ze zorgen dat ze het over hem heeft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat ze Bernhard bedoelt. Die was toch ook een soort onderkoning. In het geval van Zouzou koningin. Logisch.
En dan is het nog steeds braaksel. Vertaald braaksel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:18 schreef WRH het volgende:
misschien dat ze nu even weg wil blijven, krijg gewoon hoofdpijn van elke posting te moeten vertalen naar iets wel te begrijpen is.
En dat.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:09 schreef Minette het volgende:
On topic: Ik voorspel dat het OM een verlenging van het voorarrest vraagt, en krijgt.
Zo die staat, dat wordt uitleggen hoe het met m'n connecties zit
Wat een humorquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:41 schreef Leandra het volgende:
Wel humor trouwens:
(Abdel)karim El Houari is in de eerste ronde van het schermen uitgeschakeld, en Zineb El Houari is een sportjournaliste voor la lanterne, en is zeker geen 16
Alsof er ook maar 1 olympische sporter die om die reden zou thuisblijven. Dat zou wel een epic fail zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel als beweerd wordt dat ze treurend om hun gevangen familielid niet naar de OS gegaan zijn.
Ik heb nooit geweten dat hij een andere naam had. Hoe weet zij dat die mensen een broer en zus zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel als beweerd wordt dat ze treurend om hun gevangen familielid niet naar de OS gegaan zijn.
Dat vind ik een best interessante vraag. Zouden de Nederlandse gevangenissen uberhaupt de geloofsovertuiging van joden en islamieten respecteren en op basis hiervan ander voedsel en tijdstippen om te eten hanteren?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:04 schreef WRH het volgende:
zou Badr Hari nu ook Ramadan houden in de cel?
Je twijfelt hieraan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:05 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Dat vind ik een best interessante vraag. Zouden de Nederlandse gevangenissen uberhaupt de geloofsovertuiging van joden en islamieten respecteren en op basis hiervan ander voedsel en tijdstippen om te eten hanteren?
Jodendom wel want dat hoort bij Nederland volgens Geert Wildersquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:05 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Dat vind ik een best interessante vraag. Zouden de Nederlandse gevangenissen uberhaupt de geloofsovertuiging van joden en islamieten respecteren en op basis hiervan ander voedsel en tijdstippen om te eten hanteren?
In de gevangenis wordt de vrijheid van individuen ontnomen. Ik kan me voorstellen dat dergelijke beredenering kan doorwerken in de voedselvoorziening. Ik kan me echter niet voorstellen dat dit in Nederland gebeurd. Ik gok dus dat de wensen van bajesklanten worden gerespecteerd, maar zeker weten doe ik dit niet. Vandaar.quote:
Maar de godsdienstvrijheid is in NL een redelijk groot goed, en in de gevangenis is er dus gewoon de mogelijkheid tot het houden van de Ramadan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:10 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
In de gevangenis wordt de vrijheid van individuen ontnomen. Ik kan me voorstellen dat dergelijke beredenering kan doorwerken in de voedselvoorziening. Ik kan me echter niet voorstellen dat dit in Nederland gebeurd. Ik gok dus dat de wensen van bajesklanten worden gerespecteerd, maar zeker weten doe ik dit niet. Vandaar.
Betekent dat dan ook het vieren van het suikerfeest? En is het serieus zo dat er in gevangenissen uberhaupt iets te `vieren` valt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar de godsdienstvrijheid is in NL een redelijk groot goed, en in de gevangenis is er dus gewoon de mogelijkheid tot het houden van de Ramadan.
http://www.gevangenisimam(...)Id=1&lIntEntityId=90
nou, je zult er maar van wakker gaan liggenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:37 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Allemaal vragen die ineens bij me op komen.
Ben je wel ineens van een aantal probleemgevallen af.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:42 schreef WRH het volgende:
[..]
nou, je zult er maar van wakker gaan liggen![]()
maar inderdaad, krijgen ze dan ook flink wat zoet snoepgoed met suikerfeest?
wordt dan vast heel gezellig, opgesloten kickboxers en vechtersbaasjes op een kilo suiker, stuiter de stuiter gelijk.
Ik weet niet of je moslim bent maar als dat het geval is; ik heb ooit begrepen van vrienden (Marokkaanse en Turkse jongens) dat het meedoen aan de ramadan nietig is bij een slecht geweten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:48 schreef YazooW het volgende:
Veel gevangenissen hebben hun eigen imam, deze regelt in samenwerking met vrijwilligers (moslims die vast zitten) o.a het gebed, maar dus ook zaken als het suikerfeest.
Ik ben geen moslimquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:51 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Ik weet niet of je moslim bent maar als dat het geval is; ik heb ooit begrepen van vrienden (Marokkaanse en Turkse jongens) dat het meedoen aan de ramadan nietig is bij een slecht geweten.
Nu kan je van de gemiddelde deliquent wel stellen dat hun geweten niet helemaal zuiver is. In hoeverre is de ramadan dan waardevol volgens de islamitische leer?
Nou, Badr is strijdlustig volgens zijn advocaat. Misschien niet de meest slimme uitdrukking in dit verbandquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
FREE BADR HARI
FREE BADR HARI
FREE BADR HARI
Inderdaad. Des te eerder weten we of hij ook een kogel in tweeën kan trappen, het zelfreinigende vermogen van de onderwereld is immers legendarisch en erg bruikbaar zal hij niet meer zijn na dit geintje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
FREE BADR HARI
FREE BADR HARI
FREE BADR HARI
Dat klopt. In de rechtszaal echter wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:55 schreef zouzou het volgende:
Een week geleden in de telegraaf staat dat een getuige
is volgens de wet verplicht de waarheid te vertellen.
Nu hoor ik van een vriend/rechter dat het verhoren van getuigen
gewonlijk niet onder ede,Liegen bij de politie levert dus geen meineed op.
Is het ook geen belemmering van de rechtsgang oid?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klopt. In de rechtszaal echter wel.
Oh, dat weet ik niet precies ..quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het ook geen belemmering van de rechtsgang oid?
De rechtsgang moet je in deze vrijwel letterlijk nemen waarschijnlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het ook geen belemmering van de rechtsgang oid?
Het kan ook daarvoor, als je gehoord wordt door de rechter-commissaris.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als er een derde aanklacht is zullen ze vast verlengen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:17 schreef zouzou het volgende:
Morgen ochtend hoort Badr Hari of hij nog langer vast blijft zitten,
namelijk nog geen besluit genomen over het al dan niet verlengen
van het voorarrest van Badr Hari.
Inmiddels is een derde aanclacht tegen Badr Hari.
Bron zijonline.
Welke krant?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:39 schreef zouzou het volgende:
ok. dat staat in de krant ,over dat nu is een derde aanklacht over een man van Amsterdam, deze man is broer van de ex van Badr Hari.
Hij blijft langer vastzitten, zo niet, eet ik mijn schoenen op!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:17 schreef zouzou het volgende:
Morgen ochtend hoort Badr Hari of hij nog langer vast blijft zitten,
namelijk nog geen besluit genomen over het al dan niet verlengen
van het voorarrest van Badr Hari.
Inmiddels is een derde aanclacht tegen Badr Hari.
Bron zijonline.
Badr vocht in het uitgaansleven veel, die aanklachten zijn maar 10% wat er gebeurt is!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:39 schreef zouzou het volgende:
ok. dat staat in de krant ,over dat nu is een derde aanklacht over een man van Amsterdam, deze man is broer van de ex van Badr Hari.
Wie zegt dat ze liegt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.... Jij impliceert hiermee overigens wel dat het OM zelf het lek zou zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heeft het OM gezegd dat ze liegt? Heb je een bron?
Dat wist je al. Je klinkt als een openbare aanklager leandraquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.... Jij impliceert hiermee overigens wel dat het OM zelf het lek zou zijn.
Wat wist ik al?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat wist je al. Je klinkt als een openbare aanklager leandra
Dat zijn jouw woordenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat wist ik al?
Je suggestie dat het OM zelf het lek is (en ze dus bewust lekken) vind ik vrij zot.
Bron: http://www.zijonline.nl/2(...)bard-hari-vrij-komt/quote:Derde aangifte van mishandeling! Rechtbank beslist morgen of Bard Hari vrij komt!
Dinsdagochtend hoort Badr Hari of Badr of hij nog langer vast blijft zitten, de rechter-commissaris heeft vandaag namelijk nog geen besluit genomen over het al dan niet verlengen van het voorarrest van Badr Hari. Inmiddels is er een derde aanklacht tegen Badr Hari. Een Amsterdammer zou vorig jaar december in het Amsterdams feestcafe Cooldown een kopstoot van Badr Hari hebben gekregen. De man zou inmiddels aangifte hebben gedaan tegen de kickbokser. Dat deed hij niet eerder uit angst vooor represailles van de kant van Badr Hari.
Badr zit nu twee weken in voorarrest en dus moet opnieuw bekeken worden of die periode wordt verlengd. De kickbokser zit bovendien ‘in beperking’, wat betekent dat er een tijd lang geen contact mocht zijn met de buitenwereld.
Sinds vrijdag mag Badr weer verschillende media volgen. Nog altijd mogen er geen inhoudelijke mededelingen worden gedaan over de zaak.
Toch is er in de afgelopen twee weken van alles naar buiten gekomen in de mishandelingszaak. Badr zou hebben bekend een klap te hebben uitgedeeld aan Koen Everink op Sensation White, maar hij was niet de enige. Marnix van der Werf, de advocaat van Badr, is niet gelukkig met de berichtgeving. Hij kan nergens op reageren. “We moeten nog maar zien of het klopt dat Estelle een verklaring zou hebben afgelegd.”
Volgens misdaadverslaggever John van den Heuvel klopt zijn berichtgeving wel degelijk. “Estelle is op Sciphol verhoord.”
Van der Werf zegt ook dat het naar omstandigheden goed gaat met Badr en dat hij strijdbaar is
'quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Is hier voorbijgekomen, staat in de Tubantia en wordt gemeld op Nu.nl.
Bronquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heeft het OM gezegd dat ze liegt? Heb je een bron?
Hier bij het Haarlemmermeerstation kan hij zelfs met rooksignalen zijn vriendjes bereikenquote:
En om Bard Hari.quote:
Estelle intreseer mij geen reet . maar zouzou zit zo onderhand aan zelfmoord neigingen te denken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:01 schreef Basp1 het volgende:
Zo zo dat is niet zo fijn voor estelle en zouzou.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:08 schreef Trommeldaris het volgende:
Zolang Badr niet zelf met een statement komt geloof ik niet dat hij vast zit.
Ik heb in een algerijnse krant gelezen dat hij daar asiel wilt aanvragenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:08 schreef Trommeldaris het volgende:
Zolang Badr niet zelf met een statement komt geloof ik niet dat hij vast zit.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:14 schreef Copycat het volgende:
Het is toch overduidelijk dat dit een complot is tegen Badr Hari en via hem tegen de hele Marokkaanse gemeenschap in Nederland. Het zou me niks verbazen als ook Joris Demmink hier een vinger in de pap heeft. Wie weet waar die vinger nog meer zat ...
En hoe toevallig dat ook Micha Kat, strijder tegen het kwaad, vast blijft zitten.
Dit zaakje stinkt. En niet alleen naar geronnen bloed in een theedoek.
Een grammaticaboek hoop ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:57 schreef Toverheks het volgende:
Ben benieuwt wat er nog meer boven tafel komt, niet voor niks 90 dagen extra brommen.
Het is jaloezie. Het OM heeft deze straf gewoon zelf bepaald. Ik bedoel kijk maar naar de feiten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:14 schreef Copycat het volgende:
Het is toch overduidelijk dat dit een complot is tegen Badr Hari en via hem tegen de hele Marokkaanse gemeenschap in Nederland. Het zou me niks verbazen als ook Joris Demmink hier een vinger in de pap heeft. Wie weet waar die vinger nog meer zat ...
En hoe toevallig dat ook Micha Kat, strijder tegen het kwaad, vast blijft zitten.
Jaloezie op wat en welke feiten heb je het over?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is jaloezie. Het OM heeft deze straf gewoon zelf bepaald. Ik bedoel kijk maar naar de feiten.
Je bent op dreefquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:14 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Pek het volgende:
[..]
Inderdaad. Des te eerder weten we of hij ook een kogel in tweeën kan trappen, het zelfreinigende vermogen van de onderwereld is immers legendarisch en erg bruikbaar zal hij niet meer zijn na dit geintje.
of met een D gut oh gut je snapt me post toch welquote:
Nee, de Franse kranten hadden dit al voorspeld, het OM wil immers een revanche voor de aanklacht tegen henquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:52 schreef Greys het volgende:
Zouzou zei dat ie vrijdag a.s. vrij ging komen, dat wist ze zeker.
Nou ja, het kán nogMoet ze snel die appeltaart met vijl gaan maken.
Dat idee van aangifte doen kwam natuurlijk van meisje Ficq, dat heeft hij echt niet zelf voorgesteld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:58 schreef GJonline het volgende:
Ben eigenlijk nog steeds benieuwd wie er nu morgen die hersenoperatie heeft.
Maar wel goed nieuws dit! Moet ie maar geen aangifte doen
Alleen Marcel Teunissen heeft geen koppeling met Holleeder...quote:Onder haar clientèle bevinden/bevonden zich verder onder anderen Dino Soerel, Marcel Teunissen, Badr Hari en Jan-Dirk Paarlberg.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:20 schreef zouzou het volgende:
Copycat heeft gelijk, ze heeft een mening en ze heeft naar gedacht.
Nee 3 maanden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:20 schreef zouzou het volgende:
A.u.b.geen grappje over dat "Hersens"doen vandaag ,neuroloogen zijn nu mee bezig met haar,
haar zoon is ook hier bij mij,ik pass op hem....ik ben trieste, ik lach niet om.
Ik heb ook gezegt dat Badr Hari " Kan" een verlenging van 3 maanden aan zijn voorarrest kregen.
Ok, nu is 2 maanden.
2 Maanden met de Franse slag.quote:
Wel vreemd idd ZouZou, iedereen is bewijzen aan het fabriceren, kijk maar naar de kerk, 1 kindje misbruikt en maanden later zijn het er ineens 100-en, klopt helemaal niets vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:20 schreef zouzou het volgende:
wordt steeds sterker...naar een week komt nog een aangifte..dan nog een andere week een andere
aangifte etc..
en wij gaan zo door tot de 100 of de 1000.?....
Zielig vind ik, ik vind het nog steeds raar en dat klop niet van.
Copycat heeft gelijk, ze heeft een mening en ze heeft naar gedacht.
Ja , klopt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:25 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Wel vreemd idd ZouZou, iedereen is bewijzen aan het fabriceren, kijk maar naar de kerk, 1 kindje misbruikt en maanden later zijn het er ineens 100-en, klopt helemaal niets van
Vervelend voor je, maar zolang die vriendin geen Estelle Cruijff is, van generlei toegevoegde waarde voor dit topic.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:27 schreef zouzou het volgende:
Oui @Lavenderr, je suis trieste pour mon amie.
Comme ci comme ca.Alors zut...
een 20jarige een kind noemenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:24 schreef zouzou het volgende:
Ik ben even, ik ga dingen doen, ik heb nu een kind van 20 jaar.
Sorry, ik dacht echt dat het morgen was, dan zat mijn bron ernaast..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:20 schreef zouzou het volgende:
A.u.b.geen grappje over dat "Hersens"doen vandaag ,neuroloogen zijn nu mee bezig met haar,
haar zoon is ook hier bij mij,ik pass op hem....ik ben trieste, ik lach niet om.
dat snap ik dus ook niet, die roddelfotografen liggen toch overal in tuinen, achter hekjes, bankjes, vensterbanken, noem maar op? ze weten precies waar het complete adressenboekje woont van dit soort mensen? hoe kan het dat ze haar nu nog niet gevonden hebben?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef GJonline het volgende:
[..]
maar Estelle, hoe kan het dat daar nog geen journalist op zit of zo? Zou die zich opsluiten ergens?
Meneer was ook een buitengewoon onsportieve vechter. Laten ze dat ook zien? Die man was een schande voor de sport, binnen en buiten de ring. Ook totaal geen respect voor anderen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:24 schreef Toverheks het volgende:
Een oudje maar misschien voor degene die hem nog niet gezien hadden. ( en weet niet of iemand al de link neer had gezet.)
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1102838
Hij won wedstrijden door spectaculaire knockouts: Badr Hari is de meest gevreesde kickbokser ter wereld. Profiel op de huid van een vechter.
Die kan met haar franse slag ook gewoon 30 zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
een 20jarige een kind noemen
Ik zit hardop te lachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:21 schreef Leandra het volgende:
Ik vond het ook hele nare gedachten van Copycat.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Meneer was ook een buitengewoon onsportieve vechter. Laten ze dat ook zien? Die man was een schande voor de sport, binnen en buiten de ring. Ook totaal geen respect voor anderen.
Misschien zijn ze bang dat Badr anders een mannetje op ze af stuurt als ze z'n meissie lastig vallen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef GJonline het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht echt dat het morgen was, dan zat mijn bron ernaast..
Misschien in de vertaling misgegaan. Sterkte ermee
maar Estelle, hoe kan het dat daar nog geen journalist op zit of zo? Zou die zich opsluiten ergens?
Dan moet je er de Skyfire of Iswitcher app optjoepen, dan kan het wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:11 schreef proud_mami het volgende:
maar de link werkt bij mij niet (want iPad) bij jullie hopelijk wel
Oh Thanx, ga ik gelijk even proberen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dan moet je er de Skyfire of Iswitcher app optjoepen, dan kan het wel.
Skyfire is betaald zie ik, is het wel de moeite waard? Maar 2 van de 5 sterren zie ik en die andere ..... Iswitcher ???? kan ik niet vinden ......quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dan moet je er de Skyfire of Iswitcher app optjoepen, dan kan het wel.
Voor mij is een jong man, ja..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die kan met haar franse slag ook gewoon 30 zijn.
Dan moet je toch beter lezen. Jeroen van den Berg was de eerste die over de brug kwam met een aangifte tegen Badr Hari.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:39 schreef zouzou het volgende:
Ik lees ook nu bij : Le Monde" dat Jeroen Van de Berg (slachtoffer nr 2...)
was in de begin van de ruzie bij Sensation bij de politie maar deed,nog teeds niet ,aangifte tegen Badr Hari. Dus geen aangifte.
Ik was zoeken in Nederlandse krant, ik heb een krant gewonden die over schrijft
en dat is: AltijdActueel.nl
De Fransen schreven ook dat Benedicte Ficq(per communicatie) die net van vakantie terug ,
was boos en wil niet op verlenging van het voorarrest reageren.
http://www.volkskrant.nl/(...)egen-Badr-Hari.dhtmlquote:Twee mensen hebben onlangs aangifte gedaan tegen kickbokser Badr Hari. De K1-vechter zou beide mannen hebben mishandeld. Dat meldde het Openbaar Ministerie (OM) maandag. Hari geldt in beide zaken nu officieel als verdachte.
Tijdens dancefeest Sensation, begin deze maand in de Amsterdam ArenA, zou Hari de 38-jarige zakenman Koen Everink hebben mishandeld in een skybox. Het slachtoffer houdt waarschijnlijk blijvend letsel over aan de aanval. Een andere aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar in zijn eigen horecagelegenheid naar eigen zeggen volledig in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
Leandra, je bent een typische Ingrid. Walgelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idee van aangifte doen kwam natuurlijk van meisje Ficq, dat heeft hij echt niet zelf voorgesteld.
Waarschijnlijk ging het zo:
BH: GVD hufters, ik maak ze helemaal kapot als ik terugben.
BF: Doe nou niet jongen, dat gaat je zaak niet helpen, nog meer afgetrapte voeten.
BH: Ze moeten me altijd hebben, ik maak ze kapot.
BF: Ik maak ze wel kapot, op mijn manier; ik doe wel aangifte.
Dat is wél zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:59 schreef zouzou het volgende:
Frans zegen het maar ook in "AltijdActueel", en dat vind ik raar, in telegraaf overaal
staat dat Jeroen van Air heeft aangifte tegen Badr.
Maar dat is niet zo, nu.
Wie kent die kwaliteitssite niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:01 schreef Leandra het volgende:
Blijkt altijd actueel toch niet bij de tijd te zijn...
Ik kende hem nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |