abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:25:54 #1
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115175965
Hier verder over de -vermeende- mishandelingen van Badr Hari.

quote:
'Derde mishandeling Badr Hari'

Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.

De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.

Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.

Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:
OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.

De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.

De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:
Badr Hari blijft achter slot en grendel

AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.

De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.

Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.

De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.

Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.

Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
quote:
Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.

In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'

Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'

De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog van veel dieper opnieuw beginnen!'

Laten we het objectief en zuiver houden.
pi_115176040
Hier zeg ik tegen @Copycat dat hier is over Badr Hari en niet over zijn familie!
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:29:07 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115176050
Waar we wachten op de verifieerbare bronnen van het orakel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:29:32 #4
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115176058
Maargoed, Dadr Hari weet dus dingen over het OM, waarna het OM met een lastercampagne begonnen is om Hari kapot te maken?

Die miljonair tijdens sensation was een undercover die hem uit de tent moest lokken?
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:29:54 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115176071
Jij begint zelf zijn familie erbij te halen. Kweenie ...

En heb je inmiddels al een bron die jouw geblaat staaft?
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:30:00 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_115176074
RT @Copycat Waar we wachten op de verifieerbare bronnen van het orakel.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:30:45 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115176089
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:29 schreef ShaoliN het volgende:
Maargoed, Dadr Hari weet dus dingen over het OM, waarna het OM met een lastercampagne begonnen is om Hari kapot te maken?

Die miljonair tijdens sensation was een undercover die hem uit de tent moest lokken?
Ja. Dat been was ook niet echt, maar een hulpstuk van Hans Klok.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:31:05 #8
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115176099
Wat ziet ze toch in die gozer? Echt heel erg knap vind ik hem ook weer niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:31:47 #9
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115176112
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. Dat been was ook niet echt, maar een hulpstuk van Hans Klok.
Dan rest ons alleen nog de vraag waarom die theedoek tegen Badr lijkt te getuigen.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:32:09 #10
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115176118
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat ziet ze toch in die gozer? Echt heel erg knap vind ik hem ook weer niet.
Nee maar zelf is ze natuurlijk wel erg knap. :')
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:32:29 #11
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115176124
Ik denk dat zouzou die Hari straks gaat opzoeken in het gevang en hem haar onvoorwaardelijke liefde en geloof in zijn onschuld verklaart.
Leef en Laten Leven
  Forum Admin maandag 6 augustus 2012 @ 10:32:44 #12
232445 crew  Specularium
pi_115176134
Deze TT.

Ik heb mijn broek al uit.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:33:22 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115176147
quote:

Ik kan niet wachten tot het zich ook met Micha Kat-achtigen gaat bemoeien, de moord op Marianne Vaatstra even oplost en bewijs levert dat Friso nog steeds regelmatig bij allerlei vage feestjes aanwezig is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115176166
Zouzou, ga zo door, laat je niet tegenhouden door die haters en machtsmisbruikers, ze zijn gewoon jaloers op de Badr en zijn geweldige kont, puur racisme. Die lui die in elkaar geslagen zijn, horen in het cachot
pi_115176171
Badr Hari heeft een aangifte gedaan tegen de media en tegen de Politie,
daar komt dat hij zit nog steeds vast,
hij heeft gezegt op TV dat hij was niet bij, en moet ik geloven een..lek..bron..van Van de heuvel..?
Sorry dat doe ik niet!
omdat hij is met een legende voetballer vrouw,
omdat hij zit goed uit,
hij heeft sukses,
en hij is Nederlandse/Marokkanse man.
hahaha dat kan niemand tegen hier...hahaha !
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:34:46 #16
189978 controlaltdelete
pi_115176185
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:32 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Nee maar zelf is ze natuurlijk wel erg knap. :')
Ze begint een beetje op Michael Jackson te lijken met dat verbouwde neusje van dr vind ik.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:34:54 #17
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115176188
quote:

hij heeft misschien ene duw gegeven omdat die miljonair hem PROVOSERDE en later mensen omheen hebben die man GESLAGEN maar Badr wil niet VERRADEN.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:35:08 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115176195
Heb je inmiddels je bron gevonden?
pi_115176211
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef zouzou het volgende:
hij heeft gezegt op TV dat hij was niet bij, en moet ik geloven een..lek..bron..van Van de heuvel..?
Sorry dat doe ik niet!
omdat hij zit goed uit,
hij heeft sukses,
Je vergeet te vertellen dat hij mensen in elkaar rost.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:36:10 #20
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115176226
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef Che_ het volgende:

[..]

hij heeft misschien ene duw gegeven omdat die miljonair hem PROVOSERDE en later mensen omheen hebben die man GESLAGEN maar Badr wil niet VERRADEN.
Dus eigenlijk zijn de vrienden van Badr Hari de echte badguys in dit sprookje, en niet het OM.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:37:14 #21
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_115176262
quote:
moet ik geloven een..lek..bron..van Van de heuvel..?

John van den Heuvel is ook een (halfbloed-) Marokkaan.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_115176270
quote:

Wel toevallig dat de aanhangers van Badr Hari zo verschrikkleijk slecht kunnen spellen.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:39:28 #23
207372 bastibro
I`ll get there
pi_115176324
BADR HARI is een TOPPER !
pi_115176374
badr HARI is ONDERschuldig julklie zijn RACISDT en proberen hem aleen maar ZWART te maken
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:42:16 #25
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115176431
Is het topic naar onzin verhuist ofzo?
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:43:06 #26
189978 controlaltdelete
pi_115176456
quote:

[..]

Provoserde? :{

Wat een soap met die Badrtje, tis eigenlijk een lieve jongen die geen vlieg kwaad doet en ook nog eens de kerstboom zet, gewoon voor de gezelligheid O-)
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:44:31 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115176503
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:42 schreef ShaoliN het volgende:
Is het topic naar onzin verhuist ofzo?
Daar lijkt het wel op. Krijg je van al dat ononderbouwde geblaat.
pi_115176520
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:35 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Je vergeet te vertellen dat hij mensen in elkaar rost.
Dat is ook zijn wek, zijn hobby ! hahaha!
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:45:39 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115176528
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:35 schreef Copycat het volgende:
pi_115176560
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:45 schreef zouzou het volgende:

[..]

Tja, als je het hilarisch vind dat mensen het been finaal doormidden getrapt wordt, dan ben je zelf eigenlijk behoorlijk triest
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:47:01 #31
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115176563
jammer dat mensen hier niet serieus willen diskussieren over wat aan de hand is over zaak en alleen over andere dingen praten
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:50:29 #32
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115176661
quote:
Sorry dat doe ik niet!
omdat hij zit goed uit,
hij heeft sukses,
inderdaad. de bron is OM. zei willen dat wij geloven dat Badr is een krimineel
pi_115176665
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:47 schreef Che_ het volgende:
jammer dat mensen hier niet serieus willen diskussieren over wat aan de hand is over zaak en alleen over andere dingen praten
Omdat er weinig nieuws is.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_115176678
volgens mij kan ik het beste maar weer retour naar dit topic op SHO, was tenminste in goed Nederlands en daarom beter te lezen in ieder geval.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:51:19 #35
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115176684
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef Che_ het volgende:

[..]

inderdaad. de bron is OM. zei willen dat wij geloven dat Badr is een krimineel
Jij schrijft ook al zo slecht Nederlands...
Leef en Laten Leven
pi_115176729
Dat zit niet in de verkeerd tal, dat zit op de waarheid, dat ken jullie niet tegen.
jullie willen de laatste woord hebben, straks kreegt Badr miljoenen schaadvergoede geld,
vrij met zijn mooie auto, mooie villa, met zijn vriendin die gek met hem is,
en jullie gaan reageren weer en weer...naar een andere bericht .
...haha..verstaand voor recht..psychologie etc...
laat me lachen.....haha
Badr komt uit, 100%
Van de Heuvel is gelaten door zijn vader, klopt daarom haat hij Badr.
Badr heeft als wat een ander wil.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:53:38 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115176749
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:53 schreef zouzou het volgende:

quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:35 schreef Copycat het volgende:
pi_115176755
Ik mag hopen dat Badr zouzou een paar tikken geeft.

Volgens mij gaat hij dat nog lekker vinden ook. :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_115176773
quote:
Dat zit niet in de verkeerd tal, dat zit op de waarheid, dat ken jullie niet tegen.
jullie willen de laatste woord hebben, straks kreegt Badr miljoenen schaadvergoede geld,
laat me lachen.....haha
Badr komt uit, 100%
echt, ik kan er geen touw aan vast knopen; wat nou weer met 'is gelaten door zijn vader" wat bedoel je er allemaal mee? en zoek een andere translator. of neem les als je op een Nederlands forum wil meeschrijven.
pi_115176783
quote:
laat me lachen.....haha
Badr komt uit, 100%
Je hebt helemaal gelijk

En nu opflikkeren, je verpest het topic en het nieuws omtrent Badr
En post anders lekker in je moedertaal (of iets wat been Nederlands is), dan gooien wij je geblaat wel door Google translate,
pi_115176824
Lieve Copycat dat heb ik geen verstaand voor ,
nog een keer ik kan niet plakken,copieren etc...
dat heb ik ook niet de materieel voor, ik zit in een hotel, hahaha...
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:56:15 #42
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_115176828
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:54 schreef WRH het volgende:

[..]

wat nou weer met 'is gelaten door zijn vader" wat bedoel je er allemaal mee?
Ze bedoelt dat Van den Heuvel een Marokkaanse vader heeft maar dat die hem in de steek heeft gelaten en daarom is Van den Heuvel jaloers op de 'echte' Marokkaan Badr Hari en doet hij hem dit aan.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:56:37 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115176840
Mwah, zo'n kort lontje is niet echt begerenswaardig...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115176868
Kan die zouzou niet opzouten? :|W
Is dat zo?
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:57:28 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115176872
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef zouzou het volgende:

Dan vertel je toch gewoon in welke krant je het hebt gelezen. En op welke dag, dan kunnen wij daar wel verder mee. Daarvoor hoe je niet te knippen of plakken.
pi_115176886
Van Heuvel heeft een trauma met zijn complexe.
Dr_ klopt precies.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:58:00 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115176887
quote:
Staatshotel?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:58:12 #48
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115176891
quote:
Misschien moet je dan je kop houden als je geen bronnen hebt, zo maak je je wel heel erg om niet serieus te nemen, en word je enkel een stoorzender. Een hele blinde ook nog.
Leef en Laten Leven
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:58:18 #49
241662 Jian
Well, well, well
pi_115176895
Zouzou,, let een beetje op je taalfouten, ze zijn niet altijd consistent, voor de rest, bravo! _O_

kolere :')
pi_115176901
Ze heeft er geen verstand voor. En dat bewijst ze ook doorlopend.
Is dat zo?
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:58:36 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115176909
Dat stond zeker ook in een anonieme Franse krant.
pi_115176919
Dat ga ik geen antwoord gvoor geven, lllllllandra ontopic!......
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:59:15 #53
189978 controlaltdelete
pi_115176931
quote:
laat me lachen.....haha
Badr komt uit, 100%
Wat is dit voor allochtonen-nls? Hopelijk is dit niet serieus want anders is het triest gesteld.
pi_115176964
Merci lieve Jian, ik ga probeer,
dat is een net en normale vraag. merci
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:00:40 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115176973
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:57 schreef Copycat het volgende:

Dan vertel je toch gewoon in welke krant je het hebt gelezen. En op welke dag, dan kunnen wij daar wel verder mee. Daarvoor hoe je niet te knippen of plakken.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:01:00 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115176979
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:58 schreef zouzou het volgende:
Dat ga ik geen antwoord gvoor geven, lllllllandra ontopic!......
Hoeft ook niet, we gaan er wel gewoon vanuit dat je daar voor laster zit, kan nooit veel schelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115176991
Copycat, altijd "France Soir".
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:01:48 #58
241662 Jian
Well, well, well
pi_115177003
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:00 schreef zouzou het volgende:
Merci lieve Jian, ik ga probeer,
dat is een net en normale vraag. merci
_O- ik zei het al eerder, briljant!
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:02:37 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115177022
http://www.francesoir.fr/

Staat het hier ergens?
pi_115177027
Kusses! Lieve Jian.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:02:57 #61
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115177033
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:57 schreef Smallish het volgende:
Kan die zouzou niet opzouten? :|W
Waarom? omdat zei praat waarheid en zij is WAKKER geworden? en niet moeilijk doen over taal want zei probeert het temmiste
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:03:16 #62
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115177044
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:02 schreef Che_ het volgende:

[..]

Waarom? omdat zei praat waarheid en zei is WAKKER geworden? en niet moeilijk doen over taal want zei probeert het temmiste
pi_115177050
zouzou, wordt het geen tijd dat je je eigen topic opent, iets met een spelletje ofzo: 'raad hier wat er bedoeld wordt'
is dat een idee?'
winnaar krijgt een 1-op-1 met Badr.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:05:02 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115177103
quote:

[..]

Waarom? omdat zei praat waarheid en zij is WAKKER geworden? en niet moeilijk doen over taal want zei probeert het temmiste
Als jij zo goed weet dat haar beweringen de waarheid zijn, waarom kom jij dan niet even met de bron? Jij kunt kennelijk wel quoten, en waarschijnlijk kun je ok wel plakken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:05:57 #65
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115177142
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat is dit voor allochtonen-nls? Hopelijk is dit niet serieus want anders is het triest gesteld.
dat vind ik racistisch dus jij wil mee zeggen
dat allochtonen kunnen geen nederlands en Badr is schuldig
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:06:30 #66
189978 controlaltdelete
pi_115177157
quote:

[..]

Zei praat waarheid??????? De gemiddelde vmbo-er is nog beter in Nederlands.
pi_115177176
Zeg kan Danny geen translator inbouwen ofzo? Dit is toch niet te snappen joh.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:07:11 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115177180
Che_ aan een 'troll' hebben we echt wel genoeg. Je kan beter, getuige je post history.
pi_115177182
quote:

[..]

Ik hou van je lieve Che,bedankt
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 augustus 2012 @ 11:07:18 #70
163650 Greys
pi_115177186
Oh god hebben we er nu twee? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115177209
quote:

[..]

En waarom praat zij de waarheid. Ik ben er niet zeker van, maar ik heb dan ook problemen met het te begrijpen wat ze zegt.
En als je over krantenartikelen begint, moet je wel een bron vermelden. Iets roepen en zeggen dat het uit een willekeurige krant komt kan iedereen.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:08:08 #72
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115177218
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als jij zo goed weet dat haar beweringen de waarheid zijn, waarom kom jij dan niet even met de bron? Jij kunt kennelijk wel quoten, en waarschijnlijk kun je ok wel plakken.
waarom wil jij bron? OPEN DE OGEN!! het OM is de bron
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:08:11 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115177221
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:02 schreef Copycat het volgende:
http://www.francesoir.fr/

Staat het hier ergens?
0 résultats correspondent à votre recherche : badr hari

Helaas.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:08:27 #74
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115177230
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:07 schreef Greys het volgende:
Oh god hebben we er nu twee? :')
Che is jaloers op de aandacht die Zouzou krijgt en doet ook een poging denk ik.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 augustus 2012 @ 11:10:00 #75
163650 Greys
pi_115177276
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:08 schreef Che_ het volgende:

[..]

waarom wil jij bron? OPEN DE OGEN!! het OM is de bron
Nog één keer... als iemand roept dat ze het in Franse kranten leest dan is het niet zo gek dat iemand daar een bron van vraagt hoor :+ Maar nogmaals, aan één zouzou met steeds-brakker-wordend-Nederlands-for-fun hebben we wel genoeg. Jij kunt beter. Zij ook, maar ze heeft kennelijk enorme lol met haar alter ego dus ach :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:10:06 #76
189978 controlaltdelete
pi_115177280
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:05 schreef Che_ het volgende:

[..]

dat vind ik racistisch dus jij wil mee zeggen
dat allochtonen kunnen geen nederlands en Badr is schuldig
Ach pleur op met je racisme en je Badr. Die Badr van jou heeft alle schijn tegen, sowieso gedroeg hij zich in de ring ook al niet zo sportief.

Het is ook altijd hetzelfde liedje als een of andere Marokkaan opgepakt wordt. Dan is het opeens een heel lieve en aardige jongen die niemand een vlieg kwaad doet en de Nederlanders zijn allemaal racisten.
pi_115177299
Wil julli nu ook Che intimideren, niet te geloven,
wij praten hier over Badr toch
pi_115177325
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:10 schreef zouzou het volgende:
Wij schrijven erover, Che trollt en jij bent onleesbaar

Wanneer komt je met een bron trouwens
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 augustus 2012 @ 11:12:08 #79
163650 Greys
pi_115177339
quote:
... zegt zij die over hersenoperaties van wildvreemde vrouwen begon :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:12:19 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115177344
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:07 schreef Copycat het volgende:
Che_ aan een 'troll' hebben we echt wel genoeg. Je kan beter, getuige je post history.
Ja dat, voor iemand die het woord triangeljosti foutloos kan schrijven is dit wel een hele trieste trollpoging.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:12:33 #81
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115177353
quote:
Wij praten over de zaak tegen Hari.
Jij vertelt over de dromen die je gehad hebt over Hari.
pi_115177360
@..Delete..hoe weet je dat Marokkanse is ...
weer over afkomst praten.
Wat is da je afkomst @Delete...?
Badr Hari is de suject hier.
pi_115177399
quote:

Dit zegt weer genoeg over jou.

:r
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:14:10 #84
189978 controlaltdelete
pi_115177413
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:12 schreef zouzou het volgende:
@..Delete..hoe weet je dat Marokkanse is ...
weer over afkomst praten.
Wat is da je afkomst @Delete...?
Badr Hari is de suject hier.
Goed lezen én spellen is ook een vaardigheid!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 augustus 2012 @ 11:14:26 #85
163650 Greys
pi_115177423
Maar goed, zolang iedereen hier lekker op zouzou-tje blijft happen blijft de lol. Ook wel weer logisch.
In SHO gaat het meer over Badr dan hier _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115177424
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:12 schreef Greys het volgende:

[..]

... zegt zij die over hersenoperaties van wildvreemde vrouwen begon :')
Een moderateur zal neutraal zijn toch? of hier niet?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 augustus 2012 @ 11:15:12 #87
163650 Greys
pi_115177447
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:14 schreef zouzou het volgende:

[..]

Een moderateur zal neutraal zijn toch? of hier niet?
:O
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115177451
is er eigenlijk nog nieuws over Badr?
pi_115177473
Hahaha vrijdag komt hij vrij....
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:16:18 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115177482
Jaja ik weet ... vragen is krijgen. Maar mèn, wat zou een streepje door iemands naam deze reeks weer een beetje op niveau brengen.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:16:55 #91
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115177498
Beste is die zouzou helemaal te negeren :Y
Leef en Laten Leven
pi_115177499
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:15 schreef zouzou het volgende:
Hahaha vrijdag komt hij vrij....
:O
Is dat zo?
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:17:15 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115177508
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:15 schreef WRH het volgende:
is er eigenlijk nog nieuws over Badr?
De Franse kranten schijnen er vol mee te staan maar dat blijkt in NL onvindbaar, en de linkjes komen ook al niet...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115177519
Ben je bokser gewest..@Copycat ?
pi_115177548
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:16 schreef Robijn48 het volgende:
:Y
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 augustus 2012 @ 11:18:28 #96
163650 Greys
pi_115177551
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:16 schreef Robijn48 het volgende:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115177566
LLLLLLeandra, de Franse krant moet je kopen of abonneren
op internet krijg je niks.
pi_115177605
Ik was om 5 uur, leker rustig hier,graag!
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:20:47 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115177614
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:19 schreef zouzou het volgende:
LLLLLLeandra, de Franse krant moet je kopen of abonneren
op internet krijg je niks.
Ze lopen behoorlijk achter dus....
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 augustus 2012 @ 11:20:59 #100
163650 Greys
pi_115177620
Het blijft trouwens ook best stil van de kant van de vader van Estelle :D
Die durft niet meer zo hard te roepen dat ie zijn nieuwe schoonzoon maar niets vindt denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:21:32 #101
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115177630
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

De Franse kranten schijnen er vol mee te staan maar dat blijkt in NL onvindbaar, en de linkjes komen ook al niet...
De France Soir is failliet gegaan.

Wikipedia:

France Soir (English: France Evening) was a French daily newspaper that prospered during the 1950s and 1960s, reaching a circulation of 1.5 million in the 1950s. It declined rapidly under various owners, and was re-launched as a populist tabloid in 2006. However, the last copy of France Soir was published on 13 December 2011, and the company went bankrupt on 23 July 2012.
Leef en Laten Leven
pi_115177653
Negeren omdat de waarheid is???
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:22:24 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115177661
:D Failliet _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:23:07 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115177691
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:21 schreef Robijn48 het volgende:

De France Soir is failliet gegaan.
Op internet staat ie nog wel. Alleen levert de zoekopdracht Badr Hari nul resultaten op.
Ik denk dat we onze ogen wel voldoende geopend hebben.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:23:13 #105
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115177697
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:22 schreef zouzou het volgende:
Negeren omdat de waarheid is???
De waarheid is te hard voor sommige
pi_115177699
uberhaupt aan de kant van Estelle.
Iemand nog in de PC geweest en haar toevallig gezien? Of zou ze nu echt achter dichte deuren blijven? Kan mij zo voorstellen dat het voor haar niet echt gezellig is om een wandeling te maken.
Hoe iemand zichzelf in zo'n mega-tempo toch naar beneden kan werken en in de problemen..

Als je in beperking zit, mag je dan je partner ook niet op visite ontvangen?
Dus dan kan ze ook niet gezellig even langs bij haar lange grote liefde?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 augustus 2012 @ 11:23:22 #107
163650 Greys
pi_115177703
Maar goed, over naar de ECHT belangrijke zaken.
Wie woelt er nu door Estelle heur haar?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:23:43 #108
189978 controlaltdelete
pi_115177709
Ik heb net effe gegoogeld, tig Franse kranten die ook een nieuwssite hebben.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:24:12 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115177722
quote:
6s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:23 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ze zelf met beide handen in heur haar zit.
pi_115177730
Je heeft France Soir, France matin.
niemand is failliet, misschien de engeles edition.
je heeft ook de Afrikkanse edition etc...met de zelfs naam
pi_115177736
quote:
De volgende met miljoenen op de bank?
pi_115177786
quote:
Willem niet. Die zag ik laatst door Den Haag lopen met een griezelblondine aan zijn zijde.
Is dat zo?
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 11:26:40 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_115177805
quote:
Leco.
Maar ja, dat is wel surrogaat na de stevige knuisten van Badr.
  Admin maandag 6 augustus 2012 @ 11:26:46 #114
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_115177811
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef opgebaarde het volgende:
Zouzou, ga zo door, laat je niet tegenhouden door die haters en machtsmisbruikers, ze zijn gewoon jaloers op de Badr en zijn geweldige kont, puur racisme. Die lui die in elkaar geslagen zijn, horen in het cachot
Ja, jaloers zijn ze, a'moal!
ik geloof in je hoor ZouZou!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_115177822
wie durft er nu nog? met zulke ex-partners...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 augustus 2012 @ 11:28:01 #116
163650 Greys
pi_115177851
quote:
9s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zelf met beide handen in heur haar zit.
Inderdaad. Ik ben er ook nog niet uit of ik 'na na na naaaaaaa na' moet vinden of het eigenlijk gewoon heel zielig voor haar moet vinden. Het is dom, maar dit is wel een hele dure fout zo...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin maandag 6 augustus 2012 @ 11:28:20 #117
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_115177860
quote:

[..]

Mijn oma wekte ook voor haar hobby, was lekker hoor, gewekte soofpeertjes.
Dat het met ck moet weet ik ook wel Cc :')
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_115177870
Merci Yvonne,echt of niet,
je bent de normaal hier.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:28:55 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115177872
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:28 schreef Greys het volgende:

Inderdaad. Ik ben er ook nog niet uit of ik 'na na na naaaaaaa na' moet vinden of het eigenlijk gewoon heel zielig voor haar moet vinden. Het is dom, maar dit is wel een hele dure fout zo...
Ik vind het ergens wel erg sneu. Pijnlijk sneu. En ontzettend dom, uiteraard.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 augustus 2012 @ 11:28:58 #120
163650 Greys
pi_115177873
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:28 schreef yvonne het volgende:
soofpeertjes.
_O- :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:29:28 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115177889
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:28 schreef yvonne het volgende:

Mijn oma wekte ook voor haar hobby, was lekker hoor, gewekte soofpeertjes.
Dat het met ck moet weet ik ook wel Cc :')
Soofpeertjes met een vleugje CK!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 augustus 2012 @ 11:30:17 #122
163650 Greys
pi_115177915
quote:
9s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind het ergens wel erg sneu. Pijnlijk sneu. En ontzettend dom, uiteraard.
Vraag me ook af of Ruud en Estelle hier nou over kunnen praten nog. Onderling.
Ze zullen haast wel moeten ivm de kinderen denk ik, want die hebben ook een alles behalve gewenste situatie zo, met de gekregen Rolexen van Badr nog om hun polsjes :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:30:29 #123
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115177924
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:28 schreef zouzou het volgende:
je bent de normaal hier.
De norm bedoel je.
  Admin maandag 6 augustus 2012 @ 11:31:07 #124
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_115177941
Soofpeertjes :D

Sorry :')

Admin maandag 6 augustus 2012 @ 11:32:19 #125
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_115177967
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:28 schreef zouzou het volgende:
je bent de normaal hier.
Nou en of ik echt ben.
Zut alors.

pi_115177983
ik vind Estelle absoluut niet zielig, dat zou ik voor deze situatie wel vinden als ze niet zo als een idioot de media had opgezocht.
Alles kan; je man gaat vreemd, het zit je tot híer, je gaat zelf op zoek, scheiden, de kids binnen no time wennen aan de nieuwe man, helemaal verliefd zijn, prim hoor, alles kan.
Maar hang dat niet zo enorm overdreven aan de grote klok.
We kennen allemaal wel het gevoel dat je iets wel van de daken kunt schreeuwen, maar dat ook daadwerkelijk doen is m.i. not done.

Als ze een iets meer low profile gehouden had dan had ik het serieus wel sneu gevonden, want hier vraagt ze echt niet om, maar mensen die zo hard om aandacht schreeuwen, die kunnen het dan krijgen ook.
pi_115178097
Zut Alors..Waw ..perfect, je praat een typische Franse woord.Formidable!
wat je bedoel is er echt of niet toch ik vind jou de normaals hier.
pi_115178163
Iedere vrouw wil aandacht, maar ik vind haar een lieve dame.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:40:01 #129
189978 controlaltdelete
pi_115178212
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:33 schreef WRH het volgende:
ik vind Estelle absoluut niet zielig, dat zou ik voor deze situatie wel vinden als ze niet zo als een idioot de media had opgezocht.
Alles kan; je man gaat vreemd, het zit je tot híer, je gaat zelf op zoek, scheiden, de kids binnen no time wennen aan de nieuwe man, helemaal verliefd zijn, prim hoor, alles kan.
Maar hang dat niet zo enorm overdreven aan de grote klok.
We kennen allemaal wel het gevoel dat je iets wel van de daken kunt schreeuwen, maar dat ook daadwerkelijk doen is m.i. not done.

Als ze een iets meer low profile gehouden had dan had ik het serieus wel sneu gevonden, want hier vraagt ze echt niet om, maar mensen die zo hard om aandacht schreeuwen, die kunnen het dan krijgen ook.
Ik vind haar ook niet zielig maar een dom en onnozel wicht die pas haar man verlaat als er een andere kerel klaar staat die haar opvangt en ervoor zorgt dat ze haar luxe leventje weer kan blijven voort zetten zoals madam gewend is. Elke normaal-denkende en respecterende vrouw begint niks met een kerel die ook nog eens een vriendin heeft die zwanger van hem is dus maw zijn hoogzwangere vriendin gewoon besodemietert. Hoe dom kun je dan wel niet zijn?
pi_115178239
Coffee-pauze?...energie weg?...
Ok,ik laat jullie in rust.
pi_115178273
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:40 schreef controlaltdelete het volgende:

Ik vind haar ook niet zielig maar een dom en onnozel wicht die pas haar man verlaat als er een andere kerel klaar staat die haar opvangt en ervoor zorgt dat ze haar luxe leventje weer kan blijven voort zetten zoals madam gewend is. Elke normaal-denkende en respecterende vrouw begint niks met een kerel die ook nog eens een vriendin heeft die zwanger van hem is dus maw zijn hoogzwangere vriendin gewoon besodemietert. Hoe dom kun je dan wel niet zijn?
Daar ben ik het helemaal mee eens.

Het zegt trouwens ook genoeg over Bard Hari, die alweer een andere vriendin heeft terwijl z'n ex-vrouw nog moest bevallen.
pi_115178333
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:41 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens.

Het zegt trouwens ook genoeg over Bard Hari, die alweer een andere vriendin heeft terwijl z'n ex-vrouw nog moest bevallen.
nou inderdaad, hele fijne mentaliteit.
pi_115178337
Als iemand hou van iemand is er geen commando.
kijk de koningin man, hij heeft ook veel kinderen van een andere vrouw,
dingen gebeuren.
  Redactie Frontpage maandag 6 augustus 2012 @ 11:44:19 #134
38148 crew  Innisdemon
pi_115178372
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:43 schreef zouzou het volgende:

kijk de koningin man, hij heeft ook veel kinderen van een andere vrouw,

dude, naar school jij, en rap!!! |:(
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_115178410
hahaha...Geen antworden? heb ik gelijk?
a.u.b. zeggen een keer de waarheid..hahaha!
pi_115178490
ddddddddddag,
Che, ik hoop ik zie je nog, Salut!
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:49:42 #137
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_115178591
Opflikkeren zouzou ik krijg een zere kop van jou.
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:52:13 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115178709
Claus had buitenechtelijke kinderen?
Ook dat nog...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115178772
quote:
leco natuurlijk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:57:24 #140
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_115178959
quote:

[..]

In plaats wordt hij GEBRADEN door zijn mede BONTKRAGEN, nu hij BALANCEERDE tussen vrijheid en gevang; ai yooooo
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 12:03:41 #142
249559 crew  Lavenderr
pi_115179261
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:52 schreef Leandra het volgende:
Claus had buitenechtelijke kinderen?
Ook dat nog...
Denk dat ze Bernhard bedoelt. Die was toch ook een soort onderkoning. In het geval van Zouzou koningin. Logisch.
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:10:13 #143
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115179557
quote:
Lieve Zouzou, wil je in het frans posten a.u.b?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:12:59 #144
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115179661
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:47 schreef zouzou het volgende:
ddddddddddag,
Che, ik hoop ik zie je nog, Salut!
salut en blijf de WAARHEID verkondigen!
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:13:51 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115179691
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk dat ze Bernhard bedoelt. Die was toch ook een soort onderkoning. In het geval van Zouzou koningin. Logisch.
Ik denk dat ze geen flauw idee heeft waar ze over praat, en als ze Bernhard bedoelt dan moet ze zorgen dat ze het over hem heeft.

Maar goed, beetje story of her life; geen flauw idee hebben waar ze over praat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115179884
misschien dat ze nu even weg wil blijven, krijg gewoon hoofdpijn van elke posting te moeten vertalen naar iets wel te begrijpen is.
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2012 @ 12:19:33 #147
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115179918
Wat is dit een onleesbaar kuttopic geworden. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:20:04 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115179948
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:18 schreef WRH het volgende:
misschien dat ze nu even weg wil blijven, krijg gewoon hoofdpijn van elke posting te moeten vertalen naar iets wel te begrijpen is.
En dan is het nog steeds braaksel. Vertaald braaksel.
Ik ben wel voor een volledige negeermodus.
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2012 @ 12:20:53 #149
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115179977
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:14 schreef Greys het volgende:
In SHO gaat het meer over Badr dan hier _O-
En dat. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_115180055
komt omdat ze bij het OM waarschijnlijk dat lek gedicht hebben, krijgen wij mooi geen nieuws meer!
Hoe moeten we nu verder?
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:41:41 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115180701
Wel humor trouwens:
(Abdel)karim El Houari is in de eerste ronde van het schermen uitgeschakeld, en Zineb El Houari is een sportjournaliste voor la lanterne, en is zeker geen 16 :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115181041
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 06-08-2012 13:09:59 ]
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 12:57:27 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115181306
is dit idiote verhaal nu alweer bezig?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_115181366
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 06-08-2012 13:09:25 ]
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 13:02:31 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115181540
als we het over basketbal gaan hebben dan kunnen net zo goed over ijshockey kletsen

waar hangt Zargon meestal uit rond dit tijdstip?
pi_115181543
Ontopic..Badr Hari..
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 13:03:14 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115181572
nice ^O^
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 13:04:00 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115181612
boeiuh!

we waren net weer ontopic

Badr Hari
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 13:08:18 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115181813
badr hari en vechten in de skybox dus
pi_115181846
On topic: Ik voorspel dat het OM een verlenging van het voorarrest vraagt, en krijgt.
Zo die staat, dat wordt uitleggen hoe het met m'n connecties zit :7
Als het water je aan de lippen staat, moet je zorgen dat je goed kunt zwemmen.
pi_115181899
Die TT :D

De rest van het topic een dikke :')
Zelfs in SHO maken we er met onze fantasie niet zo'n drama van ....respect hoor :D
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 13:12:18 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115181981
topic is weer schoon tot op zekere hoogte

terug ontopic pls
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:13:41 #163
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115182027
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:09 schreef Minette het volgende:
On topic: Ik voorspel dat het OM een verlenging van het voorarrest vraagt, en krijgt.
Zo die staat, dat wordt uitleggen hoe het met m'n connecties zit :7
Dat denk ik ook.
Leef en Laten Leven
pi_115184454
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 06-08-2012 14:16:30 ]
  maandag 6 augustus 2012 @ 15:11:29 #165
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115187436
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:41 schreef Leandra het volgende:
Wel humor trouwens:
(Abdel)karim El Houari is in de eerste ronde van het schermen uitgeschakeld, en Zineb El Houari is een sportjournaliste voor la lanterne, en is zeker geen 16 :')
Wat een humor
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:37:33 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115191382
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:11 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wat een humor
Wel als beweerd wordt dat ze treurend om hun gevangen familielid niet naar de OS gegaan zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115191464
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wel als beweerd wordt dat ze treurend om hun gevangen familielid niet naar de OS gegaan zijn.
Alsof er ook maar 1 olympische sporter die om die reden zou thuisblijven. Dat zou wel een epic fail zijn
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:58:34 #168
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115192515
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb nooit geweten dat hij een andere naam had. Hoe weet zij dat die mensen een broer en zus zijn?
Beetje vaag. Dus Badr Hari heet eigenlijk anders?
pi_115192782
zou Badr Hari nu ook Ramadan houden in de cel?
pi_115192864
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:04 schreef WRH het volgende:
zou Badr Hari nu ook Ramadan houden in de cel?
Dat vind ik een best interessante vraag. Zouden de Nederlandse gevangenissen uberhaupt de geloofsovertuiging van joden en islamieten respecteren en op basis hiervan ander voedsel en tijdstippen om te eten hanteren?
pi_115192935
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:05 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

Dat vind ik een best interessante vraag. Zouden de Nederlandse gevangenissen uberhaupt de geloofsovertuiging van joden en islamieten respecteren en op basis hiervan ander voedsel en tijdstippen om te eten hanteren?
Je twijfelt hieraan?
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:09:37 #172
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115193086
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:05 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

Jodendom wel want dat hoort bij Nederland volgens Geert Wilders :') 13.gif
pi_115193133
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je twijfelt hieraan?
In de gevangenis wordt de vrijheid van individuen ontnomen. Ik kan me voorstellen dat dergelijke beredenering kan doorwerken in de voedselvoorziening. Ik kan me echter niet voorstellen dat dit in Nederland gebeurd. Ik gok dus dat de wensen van bajesklanten worden gerespecteerd, maar zeker weten doe ik dit niet. Vandaar.
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:29:44 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115194277
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:10 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

In de gevangenis wordt de vrijheid van individuen ontnomen. Ik kan me voorstellen dat dergelijke beredenering kan doorwerken in de voedselvoorziening. Ik kan me echter niet voorstellen dat dit in Nederland gebeurd. Ik gok dus dat de wensen van bajesklanten worden gerespecteerd, maar zeker weten doe ik dit niet. Vandaar.
Maar de godsdienstvrijheid is in NL een redelijk groot goed, en in de gevangenis is er dus gewoon de mogelijkheid tot het houden van de Ramadan.
http://www.gevangenisimam(...)Id=1&lIntEntityId=90
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115194674
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar de godsdienstvrijheid is in NL een redelijk groot goed, en in de gevangenis is er dus gewoon de mogelijkheid tot het houden van de Ramadan.
http://www.gevangenisimam(...)Id=1&lIntEntityId=90
Betekent dat dan ook het vieren van het suikerfeest? En is het serieus zo dat er in gevangenissen uberhaupt iets te `vieren` valt?

En ik vraag me ook gelijk af hoe dat logistiek in elkaar zit. Hebben ze dan nachtkoks? En hoe zit het met het gemeenschappelijk verblijf. Mensen die honger en dorst hebben zijn bij voorbaat gevoeliger voor irritatie. Vergroot zoiets niet het risico op geweld et cetera?

Allemaal vragen die ineens bij me op komen. :D
pi_115194978
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:37 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

Allemaal vragen die ineens bij me op komen. :D
nou, je zult er maar van wakker gaan liggen ;)
maar inderdaad, krijgen ze dan ook flink wat zoet snoepgoed met suikerfeest?
wordt dan vast heel gezellig, opgesloten kickboxers en vechtersbaasjes op een kilo suiker, stuiter de stuiter gelijk.
pi_115195005
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:42 schreef WRH het volgende:

[..]

nou, je zult er maar van wakker gaan liggen ;)
maar inderdaad, krijgen ze dan ook flink wat zoet snoepgoed met suikerfeest?
wordt dan vast heel gezellig, opgesloten kickboxers en vechtersbaasjes op een kilo suiker, stuiter de stuiter gelijk.
Ben je wel ineens van een aantal probleemgevallen af.

:D
pi_115195069
sleutels in de celdeurtjes achterlaten en bewaking filmpje kijken...
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:48:02 #179
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_115195323
Veel gevangenissen hebben hun eigen imam, deze regelt in samenwerking met vrijwilligers (moslims die vast zitten) o.a het gebed, maar dus ook zaken als het suikerfeest.
pi_115195581
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:48 schreef YazooW het volgende:
Veel gevangenissen hebben hun eigen imam, deze regelt in samenwerking met vrijwilligers (moslims die vast zitten) o.a het gebed, maar dus ook zaken als het suikerfeest.
Ik weet niet of je moslim bent maar als dat het geval is; ik heb ooit begrepen van vrienden (Marokkaanse en Turkse jongens) dat het meedoen aan de ramadan nietig is bij een slecht geweten.

Nu kan je van de gemiddelde deliquent wel stellen dat hun geweten niet helemaal zuiver is. In hoeverre is de ramadan dan waardevol volgens de islamitische leer?
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:04:36 #181
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_115196300
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:51 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

Ik weet niet of je moslim bent maar als dat het geval is; ik heb ooit begrepen van vrienden (Marokkaanse en Turkse jongens) dat het meedoen aan de ramadan nietig is bij een slecht geweten.

Nu kan je van de gemiddelde deliquent wel stellen dat hun geweten niet helemaal zuiver is. In hoeverre is de ramadan dan waardevol volgens de islamitische leer?
Ik ben geen moslim ;)
pi_115200740
FREE BADR HARI
FREE BADR HARI
FREE BADR HARI
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 19:48:31 #183
249559 crew  Lavenderr
pi_115201318
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
FREE BADR HARI
FREE BADR HARI
FREE BADR HARI
Nou, Badr is strijdlustig volgens zijn advocaat. Misschien niet de meest slimme uitdrukking in dit verband :o
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 19:50:16 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115201399
laten we het niet over Zouzou dr werk hebben maar over Badr Hari zijn problemen
  maandag 6 augustus 2012 @ 20:21:06 #185
28033 Pek
je moet wat
pi_115203104
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 19:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
FREE BADR HARI
FREE BADR HARI
FREE BADR HARI
Inderdaad. Des te eerder weten we of hij ook een kogel in tweeën kan trappen, het zelfreinigende vermogen van de onderwereld is immers legendarisch en erg bruikbaar zal hij niet meer zijn na dit geintje.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_115208881
Een week geleden in de telegraaf staat dat een getuige
is volgens de wet verplicht de waarheid te vertellen.
Nu hoor ik van een vriend/rechter dat het verhoren van getuigen
gewonlijk niet onder ede,Liegen bij de politie levert dus geen meineed op.
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 21:56:59 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_115208982
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:55 schreef zouzou het volgende:
Een week geleden in de telegraaf staat dat een getuige
is volgens de wet verplicht de waarheid te vertellen.
Nu hoor ik van een vriend/rechter dat het verhoren van getuigen
gewonlijk niet onder ede,Liegen bij de politie levert dus geen meineed op.
Dat klopt. In de rechtszaal echter wel.
pi_115209396
Dus bij de politie kreegt Estelle geen probleem voor!
pi_115209645
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Is het ook geen belemmering van de rechtsgang oid?
pi_115209867
Bedankt, dat wil ik weten als dat overaal klopt
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 22:08:49 #191
249559 crew  Lavenderr
pi_115209868
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:05 schreef mootie het volgende:

[..]

Oh, dat weet ik niet precies ..
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:16:20 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115210472
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:05 schreef mootie het volgende:

[..]

De rechtsgang moet je in deze vrijwel letterlijk nemen waarschijnlijk ;)
Dus daar valt een politieverhoor niet noodzakelijkerwijs onder.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:23:43 #193
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_115211025
quote:

[..]

Het kan ook daarvoor, als je gehoord wordt door de rechter-commissaris.

Als ze slim zijn, dan zorgen ze er nu voor dat dat ook met Estelle gebeurt.
pi_115215193
Morgen ochtend hoort Badr Hari of hij nog langer vast blijft zitten,
namelijk nog geen besluit genomen over het al dan niet verlengen
van het voorarrest van Badr Hari.
Inmiddels is een derde aanclacht tegen Badr Hari.

Bron zijonline.
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 23:24:53 #195
249559 crew  Lavenderr
pi_115215805
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:17 schreef zouzou het volgende:

Bron zijonline.
Als er een derde aanklacht is zullen ze vast verlengen.
pi_115216126
dat is over de broer van zijn ex
pi_115216413
Zouzou je moet even wat duidelijker zijn, want dit lezen wij niet ;(
Always there
pi_115216980
ok. dat staat in de krant ,over dat nu is een derde aanklacht over een man van Amsterdam, deze man is broer van de ex van Badr Hari.
pi_115217094
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:39 schreef zouzou het volgende:
ok. dat staat in de krant ,over dat nu is een derde aanklacht over een man van Amsterdam, deze man is broer van de ex van Badr Hari.
Welke krant?
pi_115217250
van www.zijonline
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:44:55 #201
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_115217409
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:17 schreef zouzou het volgende:

Bron zijonline.
Hij blijft langer vastzitten, zo niet, eet ik mijn schoenen op!
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:46:04 #202
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_115217490
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:39 schreef zouzou het volgende:
Badr vocht in het uitgaansleven veel, die aanklachten zijn maar 10% wat er gebeurt is!
pi_115217495
dat kan,
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:48:57 #204
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115217684
quote:

[..]

Wie zegt dat ze liegt?
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:51:27 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115217850
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:48 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze liegt?
Het lek.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:53:26 #206
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115217972
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het lek.
Heeft het OM gezegd dat ze liegt? Heb je een bron?
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:55:53 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115218138
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.... Jij impliceert hiermee overigens wel dat het OM zelf het lek zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:57:04 #208
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115218208
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.... Jij impliceert hiermee overigens wel dat het OM zelf het lek zou zijn.
Dat wist je al. Je klinkt als een openbare aanklager leandra
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:59:25 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115218376
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dat wist je al. Je klinkt als een openbare aanklager leandra
Wat wist ik al?
Je suggestie dat het OM zelf het lek is (en ze dus bewust lekken) vind ik vrij zot.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:04:59 #210
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115218762
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat wist ik al?
Je suggestie dat het OM zelf het lek is (en ze dus bewust lekken) vind ik vrij zot.
Dat zijn jouw woorden
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:08:58 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115219025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:04 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden
Nee, dat is mijn mening.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:13:20 #212
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115219302
quote:
Derde aangifte van mishandeling! Rechtbank beslist morgen of Bard Hari vrij komt!

Dinsdagochtend hoort Badr Hari of Badr of hij nog langer vast blijft zitten, de rechter-commissaris heeft vandaag namelijk nog geen besluit genomen over het al dan niet verlengen van het voorarrest van Badr Hari. Inmiddels is er een derde aanklacht tegen Badr Hari. Een Amsterdammer zou vorig jaar december in het Amsterdams feestcafe Cooldown een kopstoot van Badr Hari hebben gekregen. De man zou inmiddels aangifte hebben gedaan tegen de kickbokser. Dat deed hij niet eerder uit angst vooor represailles van de kant van Badr Hari.

Badr zit nu twee weken in voorarrest en dus moet opnieuw bekeken worden of die periode wordt verlengd. De kickbokser zit bovendien ‘in beperking’, wat betekent dat er een tijd lang geen contact mocht zijn met de buitenwereld.

Sinds vrijdag mag Badr weer verschillende media volgen. Nog altijd mogen er geen inhoudelijke mededelingen worden gedaan over de zaak.

Toch is er in de afgelopen twee weken van alles naar buiten gekomen in de mishandelingszaak. Badr zou hebben bekend een klap te hebben uitgedeeld aan Koen Everink op Sensation White, maar hij was niet de enige. Marnix van der Werf, de advocaat van Badr, is niet gelukkig met de berichtgeving. Hij kan nergens op reageren. “We moeten nog maar zien of het klopt dat Estelle een verklaring zou hebben afgelegd.”

Volgens misdaadverslaggever John van den Heuvel klopt zijn berichtgeving wel degelijk. “Estelle is op Sciphol verhoord.”

Van der Werf zegt ook dat het naar omstandigheden goed gaat met Badr en dat hij strijdbaar is
Bron: http://www.zijonline.nl/2(...)bard-hari-vrij-komt/

[ Bericht 3% gewijzigd door ThunderBitch op 07-08-2012 00:25:32 ]
pi_115219475
Ik moest lachen om 'strijdbaar'.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:17:19 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115219572
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef mootie het volgende:
Ja, default position...
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:44:03 #215
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_115221196
Waar zit badr eigenlijk vast?
pi_115222341
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2012 00:44 schreef maickeltje het volgende:
Waar zit badr eigenlijk vast?
HVB Nieuwegein.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 01:12:02 #217
251975 kissaa
fka: kissa
pi_115222445
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 01:09 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

HVB Nieuwegein.
Hoe weet jij dat?
pi_115222570
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2012 01:12 schreef kissaa het volgende:
Hoe weet jij dat?
Is hier voorbijgekomen, staat in de Tubantia en wordt gemeld op Nu.nl.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2012 01:15:36 ]
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 01:20:40 #219
251975 kissaa
pi_115222758
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 01:15 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Is hier voorbijgekomen, staat in de Tubantia en wordt gemeld op Nu.nl.
'
Dank je!
pi_115222776
U zijt wellekome.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2012 01:21:48 ]
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 01:22:44 #221
251975 kissaa
pi_115222827
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 01:21 schreef Treinhomo het volgende:
U zijt wellecome.
Nu zit ik opeens ongewenst in de kerstsfeer :D
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 01:25:52 #222
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_115222939
quote:

[..]

HVB Nieuwegein.
Hmm daar mochten ze dus wel mensen met beperking houden ..
  Moderator / Miss SHO dinsdag 7 augustus 2012 @ 04:02:34 #223
22592 crew  Ole
pi_115225885
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef Che_ het volgende:

[..]

Bron :? Wasda?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 7 augustus 2012 @ 04:03:37 #224
22592 crew  Ole
pi_115225892
quote:

[..]

HVB Nieuwegein.
Hier bij het Haarlemmermeerstation kan hij zelfs met rooksignalen zijn vriendjes bereiken :')
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 06:57:43 #225
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115226253
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:16 schreef mootie het volgende:
En om Bard Hari. :')
pi_115228361
Zaak tegen Badr Hari steeds sterker

Voorarrest met 90 dagen verlengd

De rechtbank heeft het voorarrest van kickbokser Badr Hari (27) met negentig dagen verlengd. De verdenking dat hij een reeks slachtoffers zwaar heeft mishandeld, wordt steeds sterker.

De rechtbank weigert 'de beperkingen' op te heffen die het Openbaar Ministerie Hari heeft opgelegd. Hij mag nog altijd geen contact hebben met de buitenwereld. Zijn advocaten Marnix van der Werf en Bénédicte Ficq noch justitie zelf mogen mededelingen doen over de inhoud van de dossiers.

Negentig dagen is de maximale termijn waarmee de raadkamer van de rechtbank de voorlopige hechtenis van een verdachte kan verlengen. In zaken waarin het bewijs nog mager is, kiezen de rechters geregeld voor een kortere verlenging van het voorarrest, bijvoorbeeld met dertig dagen.

Meerdere slachtoffers
Hari heeft volgens justitie meerdere malen slachtoffers ernstig mishandeld in uitgaansgelegenheden. Vorige maand zou hij samen met een of meer anderen zakenman Koen Everink in elkaar hebben geslagen in een vipbox van de Amsterdam Arena - hetgeen hij gedeeltelijk zou hebben bekend. Everink kan mogelijk nooit meer normaal lopen.

Vorig jaar juli zou hij mede-oprichter Jeroen van den Berg in club Air hebben neergeslagen en vervolgens in zijn gezicht hebben geschopt, waardoor enkele tanden afbraken.

Volgens ingewijden heeft Hari in december bovendien de broer van een ex-vriendin klappen en een kopstoot gegeven in feestcafé 'de kleine Cooldown' in de Lange Leidsedwarsstraat. Hij heeft, anders dan Everink en Van den Berg, nog geen aangifte gedaan.

bron
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:00:36 #227
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115228424
Ja...zat erin.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 10:53:26 #228
165633 eriksd
The grand facade...
pi_115229716
Zozo, dat is niet mis.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_115229848
Ben benieuwt wat er nog meer boven tafel komt, niet voor niks 90 dagen extra brommen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_115229992
Zo zo dat is niet zo fijn voor estelle en zouzou. :D
pi_115230076
Nou Zouzou ventileer hier je ongenuanceerde mening eens over.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:06:01 #232
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115230143
Oei, Zouzou....
pi_115230176
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:01 schreef Basp1 het volgende:
Zo zo dat is niet zo fijn voor estelle en zouzou. :D
Estelle intreseer mij geen reet . maar zouzou zit zo onderhand aan zelfmoord neigingen te denken.
het is natuurlijk wel een klap voor zouzou , laten we daar niet te licht over denken .
pi_115230214
Zolang Badr niet zelf met een statement komt geloof ik niet dat hij vast zit.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_115230305
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:08 schreef Trommeldaris het volgende:
:D
pi_115230335
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:08 schreef Trommeldaris het volgende:
Ik heb in een algerijnse krant gelezen dat hij daar asiel wilt aanvragen :') _O-

Maar een bron kan ik niet geven want die krant kwam in mijn dromen voorbij.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:14:42 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115230426
Het is toch overduidelijk dat dit een complot is tegen Badr Hari en via hem tegen de hele Marokkaanse gemeenschap in Nederland. Het zou me niks verbazen als ook Joris Demmink hier een vinger in de pap heeft. Wie weet waar die vinger nog meer zat ...
En hoe toevallig dat ook Micha Kat, strijder tegen het kwaad, vast blijft zitten.

Dit zaakje stinkt. En niet alleen naar geronnen bloed in een theedoek.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:16:56 #238
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_115230500
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:14 schreef Copycat het volgende:
Het is toch overduidelijk dat dit een complot is tegen Badr Hari en via hem tegen de hele Marokkaanse gemeenschap in Nederland. Het zou me niks verbazen als ook Joris Demmink hier een vinger in de pap heeft. Wie weet waar die vinger nog meer zat ...
En hoe toevallig dat ook Micha Kat, strijder tegen het kwaad, vast blijft zitten.

The End Times are wild
  Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:20:45 #239
249559 crew  Lavenderr
pi_115230641
Weltschmerz, jouw weloverwogen mening alstublieft?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:22:31 #240
165633 eriksd
The grand facade...
pi_115230688
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 10:57 schreef Toverheks het volgende:
Ben benieuwt wat er nog meer boven tafel komt, niet voor niks 90 dagen extra brommen.
Een grammaticaboek hoop ik.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:22:40 #241
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115230694
quote:

Het is jaloezie. Het OM heeft deze straf gewoon zelf bepaald. Ik bedoel kijk maar naar de feiten.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:24:51 #242
189978 controlaltdelete
pi_115230759
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:22 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Het is jaloezie. Het OM heeft deze straf gewoon zelf bepaald. Ik bedoel kijk maar naar de feiten.
Jaloezie op wat en welke feiten heb je het over?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:27:13 #243
28033 Pek
je moet wat
pi_115230847
quote:

Je bent op dreef _O-
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:35:28 #244
28033 Pek
je moet wat
pi_115231157
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Pek het volgende:

[..]

Inderdaad. Des te eerder weten we of hij ook een kogel in tweeën kan trappen, het zelfreinigende vermogen van de onderwereld is immers legendarisch en erg bruikbaar zal hij niet meer zijn na dit geintje.
:')
pi_115231610
Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Pek het volgende:

[..]

---

dat kan ik mij niet voorstellen, zo intelligent komt dit vechtersbaasje niet over dus ik geloof niet dat er werkelijk nog veel meer achter zit dan gewoon simpel een domme agressieve actie.
pi_115231746
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:22 schreef eriksd het volgende:

[..]

Een grammaticaboek hoop ik.
of met een D gut oh gut je snapt me post toch wel :O
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:52:03 #247
163650 Greys
pi_115231781
Zouzou zei dat ie vrijdag a.s. vrij ging komen, dat wist ze zeker.
Nou ja, het kán nog :Y Moet ze snel die appeltaart met vijl gaan maken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115231823
ben benieuwd naar wat haar grote bronnen zoals crime (wat was het ook alweer) hierover te zeggen heeft. waarschijnlijk gewoon 'zie je wel, complot'
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:55:25 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115231893
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:52 schreef Greys het volgende:
Zouzou zei dat ie vrijdag a.s. vrij ging komen, dat wist ze zeker.
Nou ja, het kán nog :Y Moet ze snel die appeltaart met vijl gaan maken.
Nee, de Franse kranten hadden dit al voorspeld, het OM wil immers een revanche voor de aanklacht tegen hen :Y
Ik ben ondertussen vooral benieuwd wie er naar de Franse kranten lekt }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115232011
Ben eigenlijk nog steeds benieuwd wie er nu morgen die hersenoperatie heeft.

Maar wel goed nieuws dit! Moet ie maar geen aangifte doen :)
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:08:06 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115232358
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:58 schreef GJonline het volgende:
Ben eigenlijk nog steeds benieuwd wie er nu morgen die hersenoperatie heeft.

Maar wel goed nieuws dit! Moet ie maar geen aangifte doen :)
Dat idee van aangifte doen kwam natuurlijk van meisje Ficq, dat heeft hij echt niet zelf voorgesteld.

Waarschijnlijk ging het zo:
BH: GVD hufters, ik maak ze helemaal kapot als ik terugben.
BF: Doe nou niet jongen, dat gaat je zaak niet helpen, nog meer afgetrapte voeten.
BH: Ze moeten me altijd hebben, ik maak ze kapot.
BF: Ik maak ze wel kapot, op mijn manier; ik doe wel aangifte.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:13:27 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115232568
Interessant rijtje beroemde beruchte klanten heeft ze trouwens:
quote:
Onder haar clientèle bevinden/bevonden zich verder onder anderen Dino Soerel, Marcel Teunissen, Badr Hari en Jan-Dirk Paarlberg.
Alleen Marcel Teunissen heeft geen koppeling met Holleeder...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115232663
Complot, die wordt betaald door het OM .

Nou waar blijft ze?
pi_115232840
A.u.b.geen grappje over dat "Hersens"doen vandaag ,neuroloogen zijn nu mee bezig met haar,
haar zoon is ook hier bij mij,ik pass op hem....ik ben trieste, ik lach niet om.

Ik heb ook gezegt dat Badr Hari " Kan" een verlenging van 3 maanden aan zijn voorarrest kregen.
Ok, nu is 2 maanden.
En dat allemaal om de verdenking dat hij een reeks slechtoffers zwaar heeft mishandeld
wordt steeds sterker...naar een week komt nog een aangifte..dan nog een andere week een andere
aangifte etc..
en wij gaan zo door tot de 100 of de 1000.?....
Zielig vind ik, ik vind het nog steeds raar en dat klop niet van.
Copycat heeft gelijk, ze heeft een mening en ze heeft naar gedacht.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:21:34 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115232890
Ik vond het ook hele nare gedachten van Copycat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:21:53 #256
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115232905
_O-
Leef en Laten Leven
pi_115232935
mja, ik denk ook wel eens heel naar.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:22:31 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115232936
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:20 schreef zouzou het volgende:

:')

Snuggere.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:22:42 #259
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115232940
quote:
A.u.b.geen grappje over dat "Hersens"doen vandaag ,neuroloogen zijn nu mee bezig met haar,
haar zoon is ook hier bij mij,ik pass op hem....ik ben trieste, ik lach niet om.

Ik heb ook gezegt dat Badr Hari " Kan" een verlenging van 3 maanden aan zijn voorarrest kregen.
Ok, nu is 2 maanden.

Nee 3 maanden.
pi_115232980
\ok, ik dacht dat ik heb gelezen ergens 2 maanden.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:23:44 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115232982
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:22 schreef ShaoliN het volgende:

Nee 3 maanden.
2 Maanden met de Franse slag.
pi_115233013
Een oudje maar misschien voor degene die hem nog niet gezien hadden. ( en weet niet of iemand al de link neer had gezet.)

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1102838

Hij won wedstrijden door spectaculaire knockouts: Badr Hari is de meest gevreesde kickbokser ter wereld. Profiel op de huid van een vechter.
pi_115233026
Ik ben even, ik ga dingen doen, ik heb nu een kind van 20 jaar.
pi_115233046
quote:
wordt steeds sterker...naar een week komt nog een aangifte..dan nog een andere week een andere
aangifte etc..
en wij gaan zo door tot de 100 of de 1000.?....
Zielig vind ik, ik vind het nog steeds raar en dat klop niet van.
Wel vreemd idd ZouZou, iedereen is bewijzen aan het fabriceren, kijk maar naar de kerk, 1 kindje misbruikt en maanden later zijn het er ineens 100-en, klopt helemaal niets van :')
pi_115233091
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:25 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Wel vreemd idd ZouZou, iedereen is bewijzen aan het fabriceren, kijk maar naar de kerk, 1 kindje misbruikt en maanden later zijn het er ineens 100-en, klopt helemaal niets van :')
Ja , klopt.
  Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:26:27 #266
249559 crew  Lavenderr
pi_115233092
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

2 Maanden met de Franse slag.
comme ci, comme ca
pi_115233141
Oui @Lavenderr, je suis trieste pour mon amie.
Comme ci comme ca.Alors zut...
pi_115233161
en we zitten nog steeds op een Nederlands forum... toch?
pi_115233164
Dag lieve mensen!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:30:15 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115233222
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:27 schreef zouzou het volgende:
Oui @Lavenderr, je suis trieste pour mon amie.
Comme ci comme ca.Alors zut...
Vervelend voor je, maar zolang die vriendin geen Estelle Cruijff is, van generlei toegevoegde waarde voor dit topic.
pi_115233257
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:24 schreef zouzou het volgende:
Ik ben even, ik ga dingen doen, ik heb nu een kind van 20 jaar.
een 20jarige een kind noemen -O-
pi_115233276
quote:

Sorry, ik dacht echt dat het morgen was, dan zat mijn bron ernaast..
Misschien in de vertaling misgegaan. Sterkte ermee

maar Estelle, hoe kan het dat daar nog geen journalist op zit of zo? Zou die zich opsluiten ergens?
pi_115233315
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef GJonline het volgende:

[..]

maar Estelle, hoe kan het dat daar nog geen journalist op zit of zo? Zou die zich opsluiten ergens?
dat snap ik dus ook niet, die roddelfotografen liggen toch overal in tuinen, achter hekjes, bankjes, vensterbanken, noem maar op? ze weten precies waar het complete adressenboekje woont van dit soort mensen? hoe kan het dat ze haar nu nog niet gevonden hebben?
  Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:37:01 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_115233456
grmbl }:|
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:38:48 #275
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115233516
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:24 schreef Toverheks het volgende:
Een oudje maar misschien voor degene die hem nog niet gezien hadden. ( en weet niet of iemand al de link neer had gezet.)

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1102838

Hij won wedstrijden door spectaculaire knockouts: Badr Hari is de meest gevreesde kickbokser ter wereld. Profiel op de huid van een vechter.
Meneer was ook een buitengewoon onsportieve vechter. Laten ze dat ook zien? Die man was een schande voor de sport, binnen en buiten de ring. Ook totaal geen respect voor anderen.

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_115233640
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

een 20jarige een kind noemen -O-
Die kan met haar franse slag ook gewoon 30 zijn. _O-
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:54:34 #277
251975 kissaa
pi_115234148
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:21 schreef Leandra het volgende:
Ik vond het ook hele nare gedachten van Copycat.
Ik zit hardop te lachen :D
pi_115234272
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:38 schreef fathank het volgende:

[..]

Meneer was ook een buitengewoon onsportieve vechter. Laten ze dat ook zien? Die man was een schande voor de sport, binnen en buiten de ring. Ook totaal geen respect voor anderen.

:N dat laten ze niet zien
pi_115234688
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef GJonline het volgende:

[..]

Sorry, ik dacht echt dat het morgen was, dan zat mijn bron ernaast..
Misschien in de vertaling misgegaan. Sterkte ermee

Misschien zijn ze bang dat Badr anders een mannetje op ze af stuurt als ze z'n meissie lastig vallen?
pi_115237791
Mss leuk om te kijken, dit is een oude documentaire 'Vechtershart' over (o.a.) Badr Hari toen jij volgens mij een jaar of 18 was. Heb deze documentaire ooit gezien maar de link werkt bij mij niet (want iPad) maar bij jullie hopelijk wel:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1120275

[ Bericht 1% gewijzigd door proud_mami op 07-08-2012 14:17:10 ]
pi_115237952
En nog wat leesvoer: forum van Mixfight.nl met hier en daar wat inside-info over o.a. zijn vriendschap met Dick Vrij. Ook een beruchte vechtsporter, hij werd o.a. genoemd in de Endstra-tapes.

http://www.mixfight.nl/fo(...)nd-de-zaak-Badr-Hari
pi_115238007
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:11 schreef proud_mami het volgende:
maar de link werkt bij mij niet (want iPad) bij jullie hopelijk wel
Dan moet je er de Skyfire of Iswitcher app optjoepen, dan kan het wel.
pi_115238098
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Oh Thanx, ga ik gelijk even proberen!
pi_115238275
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Skyfire is betaald zie ik, is het wel de moeite waard? Maar 2 van de 5 sterren zie ik en die andere ..... Iswitcher ???? kan ik niet vinden ......
pi_115239000
Ik lees ook nu bij : Le Monde" dat Jeroen Van de Berg (slachtoffer nr 2...)
was in de begin van de ruzie bij Sensation bij de politie maar deed,nog teeds niet ,aangifte tegen Badr Hari. Dus geen aangifte.
Ik was zoeken in Nederlandse krant, ik heb een krant gewonden die over schrijft
en dat is: AltijdActueel.nl

De Fransen schreven ook dat Benedicte Ficq(per communicatie) die net van vakantie terug ,
was boos en wil niet op verlenging van het voorarrest reageren.
pi_115239355
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die kan met haar franse slag ook gewoon 30 zijn. _O-
Voor mij is een jong man, ja..
ik moet voor hem zorgen met eten als,
en dat doe ik graag, zijn moeder is er niet.
  Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:51:09 #287
249559 crew  Lavenderr
pi_115239408
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:39 schreef zouzou het volgende:
Ik lees ook nu bij : Le Monde" dat Jeroen Van de Berg (slachtoffer nr 2...)
was in de begin van de ruzie bij Sensation bij de politie maar deed,nog teeds niet ,aangifte tegen Badr Hari. Dus geen aangifte.
Ik was zoeken in Nederlandse krant, ik heb een krant gewonden die over schrijft
en dat is: AltijdActueel.nl

De Fransen schreven ook dat Benedicte Ficq(per communicatie) die net van vakantie terug ,
was boos en wil niet op verlenging van het voorarrest reageren.
Dan moet je toch beter lezen. Jeroen van den Berg was de eerste die over de brug kwam met een aangifte tegen Badr Hari.
pi_115239599
Er is geen aangifte dat probeer ik te vertellen,geen aangifte.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:58:28 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115239676
Jawel hoor:

quote:
Twee mensen hebben onlangs aangifte gedaan tegen kickbokser Badr Hari. De K1-vechter zou beide mannen hebben mishandeld. Dat meldde het Openbaar Ministerie (OM) maandag. Hari geldt in beide zaken nu officieel als verdachte.

Tijdens dancefeest Sensation, begin deze maand in de Amsterdam ArenA, zou Hari de 38-jarige zakenman Koen Everink hebben mishandeld in een skybox. Het slachtoffer houdt waarschijnlijk blijvend letsel over aan de aanval. Een andere aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar in zijn eigen horecagelegenheid naar eigen zeggen volledig in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
http://www.volkskrant.nl/(...)egen-Badr-Hari.dhtml

Van 23-7.
pi_115239706
Frans zegen het maar ook in "AltijdActueel", en dat vind ik raar, in telegraaf overaal
staat dat Jeroen van Air heeft aangifte tegen Badr.
Maar dat is niet zo, nu.
pi_115239753
Word tijd dat iemand een brillemannetje bij Badr gaat doen.
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_115239759
Lees maar AltijdActueel , hij was bij de politie maar geen aangifte.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:01:41 #293
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115239783
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat idee van aangifte doen kwam natuurlijk van meisje Ficq, dat heeft hij echt niet zelf voorgesteld.

Waarschijnlijk ging het zo:
BH: GVD hufters, ik maak ze helemaal kapot als ik terugben.
BF: Doe nou niet jongen, dat gaat je zaak niet helpen, nog meer afgetrapte voeten.
BH: Ze moeten me altijd hebben, ik maak ze kapot.
BF: Ik maak ze wel kapot, op mijn manier; ik doe wel aangifte.
Leandra, je bent een typische Ingrid. Walgelijk.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:01:59 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115239791
Blijkt altijd actueel toch niet bij de tijd te zijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:02:13 #295
249559 crew  Lavenderr
pi_115239799
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:59 schreef zouzou het volgende:
Frans zegen het maar ook in "AltijdActueel", en dat vind ik raar, in telegraaf overaal
staat dat Jeroen van Air heeft aangifte tegen Badr.
Maar dat is niet zo, nu.
Dat is wél zo.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:02:42 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115239816
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:01 schreef Leandra het volgende:
Blijkt altijd actueel toch niet bij de tijd te zijn...
Wie kent die kwaliteitssite niet?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:03:11 #297
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:03:17 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115239836
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:01 schreef Che_ het volgende:

[..]

Leandra, je bent een typische Ingrid. Walgelijk.
Mag ik nog wel D66 stemmen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:03:27 #299
22592 crew  Ole
pi_115239841
De Marokkanen kunnen beter trots zijn op deze O+
  Moderator / Miss SHO dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:04:00 #300
22592 crew  Ole
pi_115239867
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wie kent die kwaliteitssite niet?
Ik kende hem niet :@ :+
pi_115239868
dat staat in de Monde, nu ook in Nederlanse: AltijdActueel.
van vandaag nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')