De France Soir is failliet gegaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Franse kranten schijnen er vol mee te staan maar dat blijkt in NL onvindbaar, en de linkjes komen ook al niet...
Op internet staat ie nog wel. Alleen levert de zoekopdracht Badr Hari nul resultaten op.quote:
Ik denk dat ze zelf met beide handen in heur haar zit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:23 schreef Greys het volgende:
Maar goed, over naar de ECHT belangrijke zaken.
Wie woelt er nu door Estelle heur haar?
De volgende met miljoenen op de bank?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:23 schreef Greys het volgende:
Willem niet. Die zag ik laatst door Den Haag lopen met een griezelblondine aan zijn zijde.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:23 schreef Greys het volgende:
Leco.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:23 schreef Greys het volgende:
Ja, jaloers zijn ze, a'moal!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef opgebaarde het volgende:
Zouzou, ga zo door, laat je niet tegenhouden door die haters en machtsmisbruikers, ze zijn gewoon jaloers op de Badr en zijn geweldige kont, puur racisme. Die lui die in elkaar geslagen zijn, horen in het cachot
Inderdaad. Ik ben er ook nog niet uit of ik 'na na na naaaaaaa na' moet vinden of het eigenlijk gewoon heel zielig voor haar moet vinden. Het is dom, maar dit is wel een hele dure fout zo...quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf met beide handen in heur haar zit.
Mijn oma wekte ook voor haar hobby, was lekker hoor, gewekte soofpeertjes.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:45 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat is ook zijn wek, zijn hobby ! hahaha!
Ik vind het ergens wel erg sneu. Pijnlijk sneu. En ontzettend dom, uiteraard.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:28 schreef Greys het volgende:
Inderdaad. Ik ben er ook nog niet uit of ik 'na na na naaaaaaa na' moet vinden of het eigenlijk gewoon heel zielig voor haar moet vinden. Het is dom, maar dit is wel een hele dure fout zo...
Soofpeertjes met een vleugje CK!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:28 schreef yvonne het volgende:
Mijn oma wekte ook voor haar hobby, was lekker hoor, gewekte soofpeertjes.
Dat het met ck moet weet ik ook wel Cc
Vraag me ook af of Ruud en Estelle hier nou over kunnen praten nog. Onderling.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel erg sneu. Pijnlijk sneu. En ontzettend dom, uiteraard.
De norm bedoel je.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:28 schreef zouzou het volgende:
Merci Yvonne,echt of niet,
je bent de normaal hier.
Nou en of ik echt ben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:28 schreef zouzou het volgende:
Merci Yvonne,echt of niet,
je bent de normaal hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |