abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:25:54 #1
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115175965
Hier verder over de -vermeende- mishandelingen van Badr Hari.

quote:
'Derde mishandeling Badr Hari'

Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.

De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.

Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.

Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:
OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.

De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.

De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:
Badr Hari blijft achter slot en grendel

AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.

De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.

Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.

De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.

Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.

Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
quote:
Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.

In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'

Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'

De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog van veel dieper opnieuw beginnen!'

Laten we het objectief en zuiver houden.
pi_115176040
Hier zeg ik tegen @Copycat dat hier is over Badr Hari en niet over zijn familie!
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:29:07 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115176050
Waar we wachten op de verifieerbare bronnen van het orakel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:29:32 #4
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115176058
Maargoed, Dadr Hari weet dus dingen over het OM, waarna het OM met een lastercampagne begonnen is om Hari kapot te maken?

Die miljonair tijdens sensation was een undercover die hem uit de tent moest lokken?
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:29:54 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115176071
Jij begint zelf zijn familie erbij te halen. Kweenie ...

En heb je inmiddels al een bron die jouw geblaat staaft?
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:30:00 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_115176074
RT @Copycat Waar we wachten op de verifieerbare bronnen van het orakel.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:30:45 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115176089
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:29 schreef ShaoliN het volgende:
Maargoed, Dadr Hari weet dus dingen over het OM, waarna het OM met een lastercampagne begonnen is om Hari kapot te maken?

Die miljonair tijdens sensation was een undercover die hem uit de tent moest lokken?
Ja. Dat been was ook niet echt, maar een hulpstuk van Hans Klok.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:31:05 #8
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115176099
Wat ziet ze toch in die gozer? Echt heel erg knap vind ik hem ook weer niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:31:47 #9
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115176112
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. Dat been was ook niet echt, maar een hulpstuk van Hans Klok.
Dan rest ons alleen nog de vraag waarom die theedoek tegen Badr lijkt te getuigen.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:32:09 #10
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115176118
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat ziet ze toch in die gozer? Echt heel erg knap vind ik hem ook weer niet.
Nee maar zelf is ze natuurlijk wel erg knap. :')
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:32:29 #11
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115176124
Ik denk dat zouzou die Hari straks gaat opzoeken in het gevang en hem haar onvoorwaardelijke liefde en geloof in zijn onschuld verklaart.
Leef en Laten Leven
  Forum Admin maandag 6 augustus 2012 @ 10:32:44 #12
232445 crew  Specularium
pi_115176134
Deze TT.

Ik heb mijn broek al uit.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:33:22 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115176147
quote:

Ik kan niet wachten tot het zich ook met Micha Kat-achtigen gaat bemoeien, de moord op Marianne Vaatstra even oplost en bewijs levert dat Friso nog steeds regelmatig bij allerlei vage feestjes aanwezig is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115176166
Zouzou, ga zo door, laat je niet tegenhouden door die haters en machtsmisbruikers, ze zijn gewoon jaloers op de Badr en zijn geweldige kont, puur racisme. Die lui die in elkaar geslagen zijn, horen in het cachot
pi_115176171
Badr Hari heeft een aangifte gedaan tegen de media en tegen de Politie,
daar komt dat hij zit nog steeds vast,
hij heeft gezegt op TV dat hij was niet bij, en moet ik geloven een..lek..bron..van Van de heuvel..?
Sorry dat doe ik niet!
omdat hij is met een legende voetballer vrouw,
omdat hij zit goed uit,
hij heeft sukses,
en hij is Nederlandse/Marokkanse man.
hahaha dat kan niemand tegen hier...hahaha !
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:34:46 #16
189978 controlaltdelete
pi_115176185
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:32 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Nee maar zelf is ze natuurlijk wel erg knap. :')
Ze begint een beetje op Michael Jackson te lijken met dat verbouwde neusje van dr vind ik.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:34:54 #17
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115176188
quote:

hij heeft misschien ene duw gegeven omdat die miljonair hem PROVOSERDE en later mensen omheen hebben die man GESLAGEN maar Badr wil niet VERRADEN.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:35:08 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115176195
Heb je inmiddels je bron gevonden?
pi_115176211
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef zouzou het volgende:
hij heeft gezegt op TV dat hij was niet bij, en moet ik geloven een..lek..bron..van Van de heuvel..?
Sorry dat doe ik niet!
omdat hij zit goed uit,
hij heeft sukses,
Je vergeet te vertellen dat hij mensen in elkaar rost.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:36:10 #20
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115176226
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef Che_ het volgende:

[..]

hij heeft misschien ene duw gegeven omdat die miljonair hem PROVOSERDE en later mensen omheen hebben die man GESLAGEN maar Badr wil niet VERRADEN.
Dus eigenlijk zijn de vrienden van Badr Hari de echte badguys in dit sprookje, en niet het OM.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:37:14 #21
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_115176262
quote:
moet ik geloven een..lek..bron..van Van de heuvel..?

John van den Heuvel is ook een (halfbloed-) Marokkaan.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_115176270
quote:

Wel toevallig dat de aanhangers van Badr Hari zo verschrikkleijk slecht kunnen spellen.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:39:28 #23
207372 bastibro
I`ll get there
pi_115176324
BADR HARI is een TOPPER !
pi_115176374
badr HARI is ONDERschuldig julklie zijn RACISDT en proberen hem aleen maar ZWART te maken
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:42:16 #25
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_115176431
Is het topic naar onzin verhuist ofzo?
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:43:06 #26
189978 controlaltdelete
pi_115176456
quote:

[..]

Provoserde? :{

Wat een soap met die Badrtje, tis eigenlijk een lieve jongen die geen vlieg kwaad doet en ook nog eens de kerstboom zet, gewoon voor de gezelligheid O-)
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:44:31 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115176503
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:42 schreef ShaoliN het volgende:
Is het topic naar onzin verhuist ofzo?
Daar lijkt het wel op. Krijg je van al dat ononderbouwde geblaat.
pi_115176520
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:35 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Je vergeet te vertellen dat hij mensen in elkaar rost.
Dat is ook zijn wek, zijn hobby ! hahaha!
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:45:39 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115176528
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:35 schreef Copycat het volgende:
pi_115176560
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:45 schreef zouzou het volgende:

[..]

Dat is ook zijn wek, zijn hobby ! hahaha!
Tja, als je het hilarisch vind dat mensen het been finaal doormidden getrapt wordt, dan ben je zelf eigenlijk behoorlijk triest
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:47:01 #31
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115176563
jammer dat mensen hier niet serieus willen diskussieren over wat aan de hand is over zaak en alleen over andere dingen praten
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:50:29 #32
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115176661
quote:
Sorry dat doe ik niet!
omdat hij zit goed uit,
hij heeft sukses,
inderdaad. de bron is OM. zei willen dat wij geloven dat Badr is een krimineel
pi_115176665
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:47 schreef Che_ het volgende:
jammer dat mensen hier niet serieus willen diskussieren over wat aan de hand is over zaak en alleen over andere dingen praten
Omdat er weinig nieuws is.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_115176678
volgens mij kan ik het beste maar weer retour naar dit topic op SHO, was tenminste in goed Nederlands en daarom beter te lezen in ieder geval.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:51:19 #35
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115176684
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef Che_ het volgende:

[..]

inderdaad. de bron is OM. zei willen dat wij geloven dat Badr is een krimineel
Jij schrijft ook al zo slecht Nederlands...
Leef en Laten Leven
pi_115176729
Dat zit niet in de verkeerd tal, dat zit op de waarheid, dat ken jullie niet tegen.
jullie willen de laatste woord hebben, straks kreegt Badr miljoenen schaadvergoede geld,
vrij met zijn mooie auto, mooie villa, met zijn vriendin die gek met hem is,
en jullie gaan reageren weer en weer...naar een andere bericht .
...haha..verstaand voor recht..psychologie etc...
laat me lachen.....haha
Badr komt uit, 100%
Van de Heuvel is gelaten door zijn vader, klopt daarom haat hij Badr.
Badr heeft als wat een ander wil.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:53:38 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115176749
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:53 schreef zouzou het volgende:

quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:35 schreef Copycat het volgende:
pi_115176755
Ik mag hopen dat Badr zouzou een paar tikken geeft.

Volgens mij gaat hij dat nog lekker vinden ook. :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_115176773
quote:
Dat zit niet in de verkeerd tal, dat zit op de waarheid, dat ken jullie niet tegen.
jullie willen de laatste woord hebben, straks kreegt Badr miljoenen schaadvergoede geld,
laat me lachen.....haha
Badr komt uit, 100%
echt, ik kan er geen touw aan vast knopen; wat nou weer met 'is gelaten door zijn vader" wat bedoel je er allemaal mee? en zoek een andere translator. of neem les als je op een Nederlands forum wil meeschrijven.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_115176783
quote:
laat me lachen.....haha
Badr komt uit, 100%
Je hebt helemaal gelijk

En nu opflikkeren, je verpest het topic en het nieuws omtrent Badr
En post anders lekker in je moedertaal (of iets wat been Nederlands is), dan gooien wij je geblaat wel door Google translate,
pi_115176824
Lieve Copycat dat heb ik geen verstaand voor ,
nog een keer ik kan niet plakken,copieren etc...
dat heb ik ook niet de materieel voor, ik zit in een hotel, hahaha...
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:56:15 #42
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_115176828
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:54 schreef WRH het volgende:

[..]

wat nou weer met 'is gelaten door zijn vader" wat bedoel je er allemaal mee?
Ze bedoelt dat Van den Heuvel een Marokkaanse vader heeft maar dat die hem in de steek heeft gelaten en daarom is Van den Heuvel jaloers op de 'echte' Marokkaan Badr Hari en doet hij hem dit aan.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:56:37 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115176840
Mwah, zo'n kort lontje is niet echt begerenswaardig...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115176868
Kan die zouzou niet opzouten? :|W
Is dat zo?
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:57:28 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115176872
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef zouzou het volgende:

Dan vertel je toch gewoon in welke krant je het hebt gelezen. En op welke dag, dan kunnen wij daar wel verder mee. Daarvoor hoe je niet te knippen of plakken.
pi_115176886
Van Heuvel heeft een trauma met zijn complexe.
Dr_ klopt precies.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:58:00 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115176887
quote:
Staatshotel?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:58:12 #48
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_115176891
quote:
Misschien moet je dan je kop houden als je geen bronnen hebt, zo maak je je wel heel erg om niet serieus te nemen, en word je enkel een stoorzender. Een hele blinde ook nog.
Leef en Laten Leven
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:58:18 #49
241662 Jian
Well, well, well
pi_115176895
Zouzou,, let een beetje op je taalfouten, ze zijn niet altijd consistent, voor de rest, bravo! _O_

kolere :')
pi_115176901
Ze heeft er geen verstand voor. En dat bewijst ze ook doorlopend.
Is dat zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')