Provoserde?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
hij heeft misschien ene duw gegeven omdat die miljonair hem PROVOSERDE en later mensen omheen hebben die man GESLAGEN maar Badr wil niet VERRADEN.
Daar lijkt het wel op. Krijg je van al dat ononderbouwde geblaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:42 schreef ShaoliN het volgende:
Is het topic naar onzin verhuist ofzo?
Dat is ook zijn wek, zijn hobby ! hahaha!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:35 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen dat hij mensen in elkaar rost.
quote:
Tja, als je het hilarisch vind dat mensen het been finaal doormidden getrapt wordt, dan ben je zelf eigenlijk behoorlijk triestquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:45 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat is ook zijn wek, zijn hobby ! hahaha!
inderdaad. de bron is OM. zei willen dat wij geloven dat Badr is een krimineelquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef zouzou het volgende:
Badr Hari heeft een aangifte gedaan tegen de media en tegen de Politie,
daar komt dat hij zit nog steeds vast,
hij heeft gezegt op TV dat hij was niet bij, en moet ik geloven een..lek..bron..van Van de heuvel..?
Sorry dat doe ik niet!
omdat hij is met een legende voetballer vrouw,
omdat hij zit goed uit,
hij heeft sukses,
en hij is Nederlandse/Marokkanse man.
hahaha dat kan niemand tegen hier...hahaha !
Omdat er weinig nieuws is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:47 schreef Che_ het volgende:
jammer dat mensen hier niet serieus willen diskussieren over wat aan de hand is over zaak en alleen over andere dingen praten
Jij schrijft ook al zo slecht Nederlands...quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
inderdaad. de bron is OM. zei willen dat wij geloven dat Badr is een krimineel
quote:
quote:
echt, ik kan er geen touw aan vast knopen; wat nou weer met 'is gelaten door zijn vader" wat bedoel je er allemaal mee? en zoek een andere translator. of neem les als je op een Nederlands forum wil meeschrijven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:53 schreef zouzou het volgende:
Dat zit niet in de verkeerd tal, dat zit op de waarheid, dat ken jullie niet tegen.
jullie willen de laatste woord hebben, straks kreegt Badr miljoenen schaadvergoede geld,
vrij met zijn mooie auto, mooie villa, met zijn vriendin die gek met hem is,
en jullie gaan reageren weer en weer...naar een andere bericht .
...haha..verstaand voor recht..psychologie etc...
laat me lachen.....haha
Badr komt uit, 100%
Van de Heuvel is gelaten door zijn vader, klopt daarom haat hij Badr.
Badr heeft als wat een ander wil.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:53 schreef zouzou het volgende:
Dat zit niet in de verkeerd tal, dat zit op de waarheid, dat ken jullie niet tegen.
jullie willen de laatste woord hebben, straks kreegt Badr miljoenen schaadvergoede geld,
vrij met zijn mooie auto, mooie villa, met zijn vriendin die gek met hem is,
en jullie gaan reageren weer en weer...naar een andere bericht .
...haha..verstaand voor recht..psychologie etc...
laat me lachen.....haha
Badr komt uit, 100%
Van de Heuvel is gelaten door zijn vader, klopt daarom haat hij Badr.
Badr heeft als wat een ander wil.
Ze bedoelt dat Van den Heuvel een Marokkaanse vader heeft maar dat die hem in de steek heeft gelaten en daarom is Van den Heuvel jaloers op de 'echte' Marokkaan Badr Hari en doet hij hem dit aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:54 schreef WRH het volgende:
[..]
wat nou weer met 'is gelaten door zijn vader" wat bedoel je er allemaal mee?
Dan vertel je toch gewoon in welke krant je het hebt gelezen. En op welke dag, dan kunnen wij daar wel verder mee. Daarvoor hoe je niet te knippen of plakken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef zouzou het volgende:
Lieve Copycat dat heb ik geen verstaand voor ,
Staatshotel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef zouzou het volgende:
nog een keer ik kan niet plakken,copieren etc...
dat heb ik ook niet de materieel voor, ik zit in een hotel, hahaha...
Misschien moet je dan je kop houden als je geen bronnen hebt, zo maak je je wel heel erg om niet serieus te nemen, en word je enkel een stoorzender. Een hele blinde ook nog.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef zouzou het volgende:
nog een keer ik kan niet plakken,copieren etc...
dat heb ik ook niet de materieel voor, ik zit in een hotel, hahaha...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |