een 20jarige een kind noemenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:24 schreef zouzou het volgende:
Ik ben even, ik ga dingen doen, ik heb nu een kind van 20 jaar.
Sorry, ik dacht echt dat het morgen was, dan zat mijn bron ernaast..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:20 schreef zouzou het volgende:
A.u.b.geen grappje over dat "Hersens"doen vandaag ,neuroloogen zijn nu mee bezig met haar,
haar zoon is ook hier bij mij,ik pass op hem....ik ben trieste, ik lach niet om.
dat snap ik dus ook niet, die roddelfotografen liggen toch overal in tuinen, achter hekjes, bankjes, vensterbanken, noem maar op? ze weten precies waar het complete adressenboekje woont van dit soort mensen? hoe kan het dat ze haar nu nog niet gevonden hebben?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef GJonline het volgende:
[..]
maar Estelle, hoe kan het dat daar nog geen journalist op zit of zo? Zou die zich opsluiten ergens?
Meneer was ook een buitengewoon onsportieve vechter. Laten ze dat ook zien? Die man was een schande voor de sport, binnen en buiten de ring. Ook totaal geen respect voor anderen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:24 schreef Toverheks het volgende:
Een oudje maar misschien voor degene die hem nog niet gezien hadden. ( en weet niet of iemand al de link neer had gezet.)
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1102838
Hij won wedstrijden door spectaculaire knockouts: Badr Hari is de meest gevreesde kickbokser ter wereld. Profiel op de huid van een vechter.
Die kan met haar franse slag ook gewoon 30 zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
een 20jarige een kind noemen
Ik zit hardop te lachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:21 schreef Leandra het volgende:
Ik vond het ook hele nare gedachten van Copycat.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Meneer was ook een buitengewoon onsportieve vechter. Laten ze dat ook zien? Die man was een schande voor de sport, binnen en buiten de ring. Ook totaal geen respect voor anderen.
Misschien zijn ze bang dat Badr anders een mannetje op ze af stuurt als ze z'n meissie lastig vallen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef GJonline het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht echt dat het morgen was, dan zat mijn bron ernaast..
Misschien in de vertaling misgegaan. Sterkte ermee
maar Estelle, hoe kan het dat daar nog geen journalist op zit of zo? Zou die zich opsluiten ergens?
Dan moet je er de Skyfire of Iswitcher app optjoepen, dan kan het wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:11 schreef proud_mami het volgende:
maar de link werkt bij mij niet (want iPad) bij jullie hopelijk wel
Oh Thanx, ga ik gelijk even proberen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dan moet je er de Skyfire of Iswitcher app optjoepen, dan kan het wel.
Skyfire is betaald zie ik, is het wel de moeite waard? Maar 2 van de 5 sterren zie ik en die andere ..... Iswitcher ???? kan ik niet vinden ......quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dan moet je er de Skyfire of Iswitcher app optjoepen, dan kan het wel.
Voor mij is een jong man, ja..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die kan met haar franse slag ook gewoon 30 zijn.
Dan moet je toch beter lezen. Jeroen van den Berg was de eerste die over de brug kwam met een aangifte tegen Badr Hari.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:39 schreef zouzou het volgende:
Ik lees ook nu bij : Le Monde" dat Jeroen Van de Berg (slachtoffer nr 2...)
was in de begin van de ruzie bij Sensation bij de politie maar deed,nog teeds niet ,aangifte tegen Badr Hari. Dus geen aangifte.
Ik was zoeken in Nederlandse krant, ik heb een krant gewonden die over schrijft
en dat is: AltijdActueel.nl
De Fransen schreven ook dat Benedicte Ficq(per communicatie) die net van vakantie terug ,
was boos en wil niet op verlenging van het voorarrest reageren.
http://www.volkskrant.nl/(...)egen-Badr-Hari.dhtmlquote:Twee mensen hebben onlangs aangifte gedaan tegen kickbokser Badr Hari. De K1-vechter zou beide mannen hebben mishandeld. Dat meldde het Openbaar Ministerie (OM) maandag. Hari geldt in beide zaken nu officieel als verdachte.
Tijdens dancefeest Sensation, begin deze maand in de Amsterdam ArenA, zou Hari de 38-jarige zakenman Koen Everink hebben mishandeld in een skybox. Het slachtoffer houdt waarschijnlijk blijvend letsel over aan de aanval. Een andere aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar in zijn eigen horecagelegenheid naar eigen zeggen volledig in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
Leandra, je bent een typische Ingrid. Walgelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idee van aangifte doen kwam natuurlijk van meisje Ficq, dat heeft hij echt niet zelf voorgesteld.
Waarschijnlijk ging het zo:
BH: GVD hufters, ik maak ze helemaal kapot als ik terugben.
BF: Doe nou niet jongen, dat gaat je zaak niet helpen, nog meer afgetrapte voeten.
BH: Ze moeten me altijd hebben, ik maak ze kapot.
BF: Ik maak ze wel kapot, op mijn manier; ik doe wel aangifte.
Dat is wél zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:59 schreef zouzou het volgende:
Frans zegen het maar ook in "AltijdActueel", en dat vind ik raar, in telegraaf overaal
staat dat Jeroen van Air heeft aangifte tegen Badr.
Maar dat is niet zo, nu.
Wie kent die kwaliteitssite niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:01 schreef Leandra het volgende:
Blijkt altijd actueel toch niet bij de tijd te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |