Estelle intreseer mij geen reet . maar zouzou zit zo onderhand aan zelfmoord neigingen te denken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:01 schreef Basp1 het volgende:
Zo zo dat is niet zo fijn voor estelle en zouzou.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:08 schreef Trommeldaris het volgende:
Zolang Badr niet zelf met een statement komt geloof ik niet dat hij vast zit.
Ik heb in een algerijnse krant gelezen dat hij daar asiel wilt aanvragenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:08 schreef Trommeldaris het volgende:
Zolang Badr niet zelf met een statement komt geloof ik niet dat hij vast zit.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:14 schreef Copycat het volgende:
Het is toch overduidelijk dat dit een complot is tegen Badr Hari en via hem tegen de hele Marokkaanse gemeenschap in Nederland. Het zou me niks verbazen als ook Joris Demmink hier een vinger in de pap heeft. Wie weet waar die vinger nog meer zat ...
En hoe toevallig dat ook Micha Kat, strijder tegen het kwaad, vast blijft zitten.
Dit zaakje stinkt. En niet alleen naar geronnen bloed in een theedoek.
Een grammaticaboek hoop ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:57 schreef Toverheks het volgende:
Ben benieuwt wat er nog meer boven tafel komt, niet voor niks 90 dagen extra brommen.
Het is jaloezie. Het OM heeft deze straf gewoon zelf bepaald. Ik bedoel kijk maar naar de feiten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:14 schreef Copycat het volgende:
Het is toch overduidelijk dat dit een complot is tegen Badr Hari en via hem tegen de hele Marokkaanse gemeenschap in Nederland. Het zou me niks verbazen als ook Joris Demmink hier een vinger in de pap heeft. Wie weet waar die vinger nog meer zat ...
En hoe toevallig dat ook Micha Kat, strijder tegen het kwaad, vast blijft zitten.
Jaloezie op wat en welke feiten heb je het over?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het is jaloezie. Het OM heeft deze straf gewoon zelf bepaald. Ik bedoel kijk maar naar de feiten.
Je bent op dreefquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:14 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Pek het volgende:
[..]
Inderdaad. Des te eerder weten we of hij ook een kogel in tweeën kan trappen, het zelfreinigende vermogen van de onderwereld is immers legendarisch en erg bruikbaar zal hij niet meer zijn na dit geintje.
of met een D gut oh gut je snapt me post toch welquote:
Nee, de Franse kranten hadden dit al voorspeld, het OM wil immers een revanche voor de aanklacht tegen henquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:52 schreef Greys het volgende:
Zouzou zei dat ie vrijdag a.s. vrij ging komen, dat wist ze zeker.
Nou ja, het kán nogMoet ze snel die appeltaart met vijl gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |