Dat denk ik ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:09 schreef Minette het volgende:
On topic: Ik voorspel dat het OM een verlenging van het voorarrest vraagt, en krijgt.
Zo die staat, dat wordt uitleggen hoe het met m'n connecties zit
Wat een humorquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:41 schreef Leandra het volgende:
Wel humor trouwens:
(Abdel)karim El Houari is in de eerste ronde van het schermen uitgeschakeld, en Zineb El Houari is een sportjournaliste voor la lanterne, en is zeker geen 16
Alsof er ook maar 1 olympische sporter die om die reden zou thuisblijven. Dat zou wel een epic fail zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel als beweerd wordt dat ze treurend om hun gevangen familielid niet naar de OS gegaan zijn.
Ik heb nooit geweten dat hij een andere naam had. Hoe weet zij dat die mensen een broer en zus zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel als beweerd wordt dat ze treurend om hun gevangen familielid niet naar de OS gegaan zijn.
Dat vind ik een best interessante vraag. Zouden de Nederlandse gevangenissen uberhaupt de geloofsovertuiging van joden en islamieten respecteren en op basis hiervan ander voedsel en tijdstippen om te eten hanteren?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:04 schreef WRH het volgende:
zou Badr Hari nu ook Ramadan houden in de cel?
Je twijfelt hieraan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:05 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Dat vind ik een best interessante vraag. Zouden de Nederlandse gevangenissen uberhaupt de geloofsovertuiging van joden en islamieten respecteren en op basis hiervan ander voedsel en tijdstippen om te eten hanteren?
Jodendom wel want dat hoort bij Nederland volgens Geert Wildersquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:05 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Dat vind ik een best interessante vraag. Zouden de Nederlandse gevangenissen uberhaupt de geloofsovertuiging van joden en islamieten respecteren en op basis hiervan ander voedsel en tijdstippen om te eten hanteren?
In de gevangenis wordt de vrijheid van individuen ontnomen. Ik kan me voorstellen dat dergelijke beredenering kan doorwerken in de voedselvoorziening. Ik kan me echter niet voorstellen dat dit in Nederland gebeurd. Ik gok dus dat de wensen van bajesklanten worden gerespecteerd, maar zeker weten doe ik dit niet. Vandaar.quote:
Maar de godsdienstvrijheid is in NL een redelijk groot goed, en in de gevangenis is er dus gewoon de mogelijkheid tot het houden van de Ramadan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:10 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
In de gevangenis wordt de vrijheid van individuen ontnomen. Ik kan me voorstellen dat dergelijke beredenering kan doorwerken in de voedselvoorziening. Ik kan me echter niet voorstellen dat dit in Nederland gebeurd. Ik gok dus dat de wensen van bajesklanten worden gerespecteerd, maar zeker weten doe ik dit niet. Vandaar.
Betekent dat dan ook het vieren van het suikerfeest? En is het serieus zo dat er in gevangenissen uberhaupt iets te `vieren` valt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar de godsdienstvrijheid is in NL een redelijk groot goed, en in de gevangenis is er dus gewoon de mogelijkheid tot het houden van de Ramadan.
http://www.gevangenisimam(...)Id=1&lIntEntityId=90
nou, je zult er maar van wakker gaan liggenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:37 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Allemaal vragen die ineens bij me op komen.
Ben je wel ineens van een aantal probleemgevallen af.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:42 schreef WRH het volgende:
[..]
nou, je zult er maar van wakker gaan liggen![]()
maar inderdaad, krijgen ze dan ook flink wat zoet snoepgoed met suikerfeest?
wordt dan vast heel gezellig, opgesloten kickboxers en vechtersbaasjes op een kilo suiker, stuiter de stuiter gelijk.
Ik weet niet of je moslim bent maar als dat het geval is; ik heb ooit begrepen van vrienden (Marokkaanse en Turkse jongens) dat het meedoen aan de ramadan nietig is bij een slecht geweten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:48 schreef YazooW het volgende:
Veel gevangenissen hebben hun eigen imam, deze regelt in samenwerking met vrijwilligers (moslims die vast zitten) o.a het gebed, maar dus ook zaken als het suikerfeest.
Ik ben geen moslimquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:51 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Ik weet niet of je moslim bent maar als dat het geval is; ik heb ooit begrepen van vrienden (Marokkaanse en Turkse jongens) dat het meedoen aan de ramadan nietig is bij een slecht geweten.
Nu kan je van de gemiddelde deliquent wel stellen dat hun geweten niet helemaal zuiver is. In hoeverre is de ramadan dan waardevol volgens de islamitische leer?
Nou, Badr is strijdlustig volgens zijn advocaat. Misschien niet de meest slimme uitdrukking in dit verbandquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
FREE BADR HARI
FREE BADR HARI
FREE BADR HARI
Inderdaad. Des te eerder weten we of hij ook een kogel in tweeën kan trappen, het zelfreinigende vermogen van de onderwereld is immers legendarisch en erg bruikbaar zal hij niet meer zijn na dit geintje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
FREE BADR HARI
FREE BADR HARI
FREE BADR HARI
Dat klopt. In de rechtszaal echter wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:55 schreef zouzou het volgende:
Een week geleden in de telegraaf staat dat een getuige
is volgens de wet verplicht de waarheid te vertellen.
Nu hoor ik van een vriend/rechter dat het verhoren van getuigen
gewonlijk niet onder ede,Liegen bij de politie levert dus geen meineed op.
Is het ook geen belemmering van de rechtsgang oid?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klopt. In de rechtszaal echter wel.
Oh, dat weet ik niet precies ..quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het ook geen belemmering van de rechtsgang oid?
De rechtsgang moet je in deze vrijwel letterlijk nemen waarschijnlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het ook geen belemmering van de rechtsgang oid?
Het kan ook daarvoor, als je gehoord wordt door de rechter-commissaris.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klopt. In de rechtszaal echter wel.
Als er een derde aanklacht is zullen ze vast verlengen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:17 schreef zouzou het volgende:
Morgen ochtend hoort Badr Hari of hij nog langer vast blijft zitten,
namelijk nog geen besluit genomen over het al dan niet verlengen
van het voorarrest van Badr Hari.
Inmiddels is een derde aanclacht tegen Badr Hari.
Bron zijonline.
Welke krant?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:39 schreef zouzou het volgende:
ok. dat staat in de krant ,over dat nu is een derde aanklacht over een man van Amsterdam, deze man is broer van de ex van Badr Hari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |