Wat is dit voor allochtonen-nls? Hopelijk is dit niet serieus want anders is het triest gesteld.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:53 schreef zouzou het volgende:
Dat zit niet in de verkeerd tal, dat zit op de waarheid, dat ken jullie niet tegen.
jullie willen de laatste woord hebben, straks kreegt Badr miljoenen schaadvergoede geld,
vrij met zijn mooie auto, mooie villa, met zijn vriendin die gek met hem is,
en jullie gaan reageren weer en weer...naar een andere bericht .
...haha..verstaand voor recht..psychologie etc...
laat me lachen.....haha
Badr komt uit, 100%
Van de Heuvel is gelaten door zijn vader, klopt daarom haat hij Badr.
Badr heeft als wat een ander wil.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:57 schreef Copycat het volgende:
Dan vertel je toch gewoon in welke krant je het hebt gelezen. En op welke dag, dan kunnen wij daar wel verder mee. Daarvoor hoe je niet te knippen of plakken.
Hoeft ook niet, we gaan er wel gewoon vanuit dat je daar voor laster zit, kan nooit veel schelen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:58 schreef zouzou het volgende:
Dat ga ik geen antwoord gvoor geven, lllllllandra ontopic!......
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:00 schreef zouzou het volgende:
Merci lieve Jian, ik ga probeer,
dat is een net en normale vraag. merci
Waarom? omdat zei praat waarheid en zij is WAKKER geworden? en niet moeilijk doen over taal want zei probeert het temmistequote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom? omdat zei praat waarheid en zei is WAKKER geworden? en niet moeilijk doen over taal want zei probeert het temmiste
Als jij zo goed weet dat haar beweringen de waarheid zijn, waarom kom jij dan niet even met de bron? Jij kunt kennelijk wel quoten, en waarschijnlijk kun je ok wel plakken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom? omdat zei praat waarheid en zij is WAKKER geworden? en niet moeilijk doen over taal want zei probeert het temmiste
dat vind ik racistisch dus jij wil mee zeggenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat is dit voor allochtonen-nls? Hopelijk is dit niet serieus want anders is het triest gesteld.
Zei praat waarheid??????? De gemiddelde vmbo-er is nog beter in Nederlands.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom? omdat zei praat waarheid en zij is WAKKER geworden? en niet moeilijk doen over taal want zei probeert het temmiste
Ik hou van je lieve Che,bedanktquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
En waarom praat zij de waarheid. Ik ben er niet zeker van, maar ik heb dan ook problemen met het te begrijpen wat ze zegt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
waarom wil jij bron? OPEN DE OGEN!! het OM is de bronquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij zo goed weet dat haar beweringen de waarheid zijn, waarom kom jij dan niet even met de bron? Jij kunt kennelijk wel quoten, en waarschijnlijk kun je ok wel plakken.
0 résultats correspondent à votre recherche : badr hariquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:02 schreef Copycat het volgende:
http://www.francesoir.fr/
Staat het hier ergens?
Nog één keer... als iemand roept dat ze het in Franse kranten leest dan is het niet zo gek dat iemand daar een bron van vraagt hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
waarom wil jij bron? OPEN DE OGEN!! het OM is de bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |