abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114983402
Hij heeft toegegeven dat hij Everink een klap gegeven heeft.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_114983405
Niet meer dan een tikje eigenlijk...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_114983407
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 07:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet meer dan een tikje eigenlijk...
Hehe als Badr mij een tikje geeft vlieg ik het hele huis door maar ja, dan is het nog steeds maar ik tikje :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_114983441
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 06:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou wordt de positie van Willem H. ook wel echt overdreven, maar dat terzijde.

Zo bijzonder is het overigens niet om in het amsterdamse leven tegen deze figuren aan te lopen.
Maar er lekker een biertje mee drinken is wat anders.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_114983446
Ze zullen allemaal wel roepen dat ze eigenlijk maar een lichte oorvijg uitgedeeld hebben, maar veroordeeld worden voor het in gezamenlijkheid veroorzaken van de verwondingen.

Kortom, dit kan nog heel vervelend uitpakken voor badr. En terecht!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_114983450
wat een eikel, eerst zeggen dat hij niets gezien heeft, dan een partij enorm zielig doen over dat anderen hem altijd moeten hebben en nu iets roepen over 'ja maar de anderen deden het oo-ook..'
tuurlijk, zometeen is het nog de schuld van zijn vriendjes, die hebben hem meegetrokken en omdat hij zo'n goeie jongen is heeft hij na de afwas nog even netjes meegedaan en dan ook maar even 1 klapje uitgedeeld, he, omdat je er nu eenmaal bij hoort.
whatever.
ben toch wel heel erg benieuwd wat de geweldige subjectieve crime dinges website hierover te zeggen heeft, wordt vast heel erg grappig om te lezen hoe aan dit 'complot tegen zielige marokkaan' weer een toevoeging gedaan wordt.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_114983477
Morgen is het waarschijnlijk; en een trapje, was ik vergeten..

En die Estelle, die heeft een valse verklaring afgelegd. Die mag van mij ook op de schopstoel!
pi_114983492
Hoho misschien heeft Badr wel met de ene hand Estelle´s lange haar gestreeld en met die ándere hand een tikje uitgedeeld.

T kan he? :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_114983500
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 07:17 schreef DarkElf het volgende:
Hoho misschien heeft Badr wel met de ene hand Estelle´s lange haar gestreeld en met die ándere hand een tikje uitgedeeld.

T kan he? :+
Wie deed de afwas dan?
pi_114983511
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 07:19 schreef GJonline het volgende:

[..]

Wie deed de afwas dan?
Dat deed hij erna natuurlijk even, voordat ze weggingen. Hij is namelijk goed opgevoed en als het ergens gezellig was dan doe je even de afwas. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_114983516
Had ie niet ook een voorwaardelijke straf staan?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_114983519
quote:
Telegraaf: Hari bekent slaan Everink
Vechtsporter Badr Hari heeft bekend betrokken te zijn bij de mishandeling van zakenman Koen Everink in de Amsterdam Arena tijdens het dancefeest Sensation. Dat meldt De Telegraaf op basis van politieverhoren.

Hari zou hebben gezegd dat hij niet als enige verantwoordelijk is voor de verwondingen van Everink. Hij zou het slachtoffer één keer hebben geslagen. Ook anderen zouden anderen Everink hebben geslagen. Eén mededader is al opgepakt.

Estelle Cruijff, de vriendin van Badr Hari die de avond van de mishandeling bij hem was, heeft mogelijk een valse verklaring afgelegd, aldus de krant.
Ordinair knokploegje?
pi_114983522
Verrassend :')
pi_114983527
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 07:14 schreef GJonline het volgende:
En die Estelle, die heeft een valse verklaring afgelegd. Die mag van mij ook op de schopstoel!
Estelle kan ik vrij weinig aanrekenen, die is er ook ingerold.

Liegen omdat je denkt zo je kinderen te beschermen is niet zo'n kwalijke zaak.
pi_114983541
De papieren Telegraaf heeft meer info.

quote:
BEKENTENIS OVER AFTUIGEN ZAKENMAN IN SKYBOX
BADR HARI SLAAT DOOR

door John van den Heuvel

AMSTERDAM, donderdag

Kickbokser Badr Hari is door de knieën gegaan. Hij heeft tijdens politieverhoren bekend wel degelijk betrokken te zijn bij de zware mishandeling van zakenman Koen Everink in de Amsterdam ArenA.

Volgens Badr Hari is hij echter niet als enige verantwoordelijk voor de ernstige verwondingen van Everink.

De vechtsportkampioen zou bij het incident tijdens dancefeest Sensation naar eigen zeggen ’slechts’ één klap hebben gegeven. Het overige letsel is volgens de lezing van Hari veroorzaakt door mededaders, van wie er inmiddels een ook is gearresteerd.

De afgelopen week tegenover de recherche afgelegde verklaring staat haaks op Hari’s eerdere beweringen, onder meer in interviews, dat hij niets van de mishandeling had gezien of gemerkt.

Volgens Badr Hari zou hij samen met zijn vriendin Estelle Cruijff op het terras van de skybox hebben gestaan en slechts met zijn handen haar haren hebben gestreeld.

In de politieverhoren neemt hij nu nadrukkelijk afstand van die lezing. Badr Hari, die vastzit in het huis van bewaring in Nieuwegein, is dus wel degelijk betrokken bij de aanval op Everink en heeft naar eigen zeggen ook geslagen.

’Stemmingmakerij’

Slachtoffer Koen Everink heeft dit vanaf het eerste moment met grote stelligheid verklaard. Zijn onder meer in deze krant gepubliceerde beschuldigingen werden door Badr Hari’s advocate steeds als ’stemmingmakerij door de media’ afgedaan.

Niet duidelijk is of Badr Hari ook de mishandeling van clubeigenaar Jeroen van den Berg heeft toegegeven. Die afranseling vorig jaar in Club Air, die Van den Berg al zijn voortanden kostte, werd aanvankelijk eveneens door de vechtsporter ontkend.

De recherche beschikt in dit onderzoek naast de verklaringen van het slachtoffer over meer bewijs tegen Badr Hari.
PAGINA 7: Verklaring Estelle Cruijff mogelijk vals
quote:
Vriendin Badr Hari moet tekst en uitleg geven
Verklaring Estelle Cruijff bij politie klopt niet meer
Van een onzer verslaggevers

AMSTERDAM, donderdag

Estelle Cruijff, de vriendin van Badr Hari die de avond van de brute mishandeling in de Amsterdam ArenA bij hem was, is inmiddels ook gehoord. Tijdens dat verhoor bleef zij bij haar verklaring dat haar vriend niets had gedaan. Nu er alsnog een gedeeltelijke bekentenis van Badr Hari ligt, zal zij opnieuw door de recherche aan de tand worden gevoeld en tekst en uitleg moeten geven. Een getuige is volgens de Nederlandse wet verplicht de waarheid te vertellen.

Uit een reconstructie van de gebeurtenissen in de ArenA is inmiddels komen vast te staan dat Everink op de bewuste avond door een vrouwelijke gast, ene Saskia, voor een drankje was uitgenodigd in de box waar Badr Hari ook verbleef. De licht aangeschoten Everink zou zich iets te amicaal hebben gedragen, waarna bij sommige aanwezigen irritatie ontstond. Overigens heeft geen van de getuigen iets gehoord van aanstootgevende opmerkingen. Toen Everink even naar het toilet ging, stuurden enkele mannen het barmeisje in de skybox de gang op.

Op het moment dat de zakenman de wc verliet, werd hij direct te grazen genomen. Door de regen van slagen en schoppen liep Everink zwaar gezichts- en beenletsel op. Het is nog altijd de vraag of de reisondernemer ooit volledig herstelt. Pas als het gips van zijn onderbeen is verwijderd, kan met intensieve revalidatie worden begonnen.

De advocaat van Badr Hari, mr. M. van der Werff zegt in een reactie: „Vanwege de beperkingen kan ik geen enkele inhoudelijke stelling erkennen of betwisten, hoe graag ik dat ook zou willen.’’

Ex-vriendin

Afgelopen week heeft de politie ook gesprekken gevoerd met twee andere vermeende slachtoffers van geweldplegingen door Badr Hari. Het gaat daarbij om ex-vriendin van de vechtsporter en haar broer, die in een Amsterdams etablissement in elkaar werd gemept. Volgens de politie is de kans groot dat het tweetal ook aangifte doet.
pi_114983557
quote:
9s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 07:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

Liegen bij een getuigenis is strafbaar. Je kunt op je klompen aanvoelen dat de waarheid naar boven komt, dus dat haar leugens ook bekend zouden worden. Precies hoe bescherm je je kinderen door te liegen? Of überhaupt met zo'n agressieveling om te gaan :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 2 augustus 2012 @ 07:31:59 #67
97111 ukga
Siewosie baas
pi_114983561
Ik moet hem credits geven voor zn geloofwaardige leugens. Als je hem niet beter zou kennen, kwamen alle ontkenningen heel oprecht over.
pi_114983564
Ik wacht op zouzou haar commentaar wat er nu niet klopt. :D
pi_114983567
Je hand in een handdoek wikkelen en dan 1 tikje uitdelen ...?
Riiight :D
pi_114983569
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 07:32 schreef Basp1 het volgende:
Nu liegt Badr Hari of de media verzint een bekentenis.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_114983580
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 07:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

Precies hoe bescherm je je kinderen door te liegen? Of überhaupt met zo'n agressieveling om te gaan :')
Daar ging ze in de fout, nu weet ze van gekkigheid ook niet meer wat te doen.

Ik hoop dat ze spijt heeft dat het over is met Ruudje, tenminste een stabiel iemand.
Alles aan Badr Haring is verkeerd. Jammer dat ie zo'n goede atleet is, anders was het gewoon de zoveelste kansloze zandkut.
pi_114983584
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 07:32 schreef Basp1 het volgende:
Zouzou is toch een hij?

Of een troll.
pi_114983617
quote:
9s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 07:36 schreef Specularium het volgende:
Alles aan Badr Haring is verkeerd. Jammer dat ie zo'n goede atleet is, anders was het gewoon de zoveelste kansloze zandkut.
In deze ben je pas een goede 'atleet' als je die technieken niet op straat weet te gebruiken, het is een kansloze zandkut imho.
pi_114983668
quote:
9s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 07:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja idd slechte jeugd etc
pi_114983685
zouzou is een zij en inderdaad waar blijft ze? ben toch zooo benieuwd naar haar uitleg...
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')