Ik vind haar ook niet zielig maar een dom en onnozel wicht die pas haar man verlaat als er een andere kerel klaar staat die haar opvangt en ervoor zorgt dat ze haar luxe leventje weer kan blijven voort zetten zoals madam gewend is. Elke normaal-denkende en respecterende vrouw begint niks met een kerel die ook nog eens een vriendin heeft die zwanger van hem is dus maw zijn hoogzwangere vriendin gewoon besodemietert. Hoe dom kun je dan wel niet zijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:33 schreef WRH het volgende:
ik vind Estelle absoluut niet zielig, dat zou ik voor deze situatie wel vinden als ze niet zo als een idioot de media had opgezocht.
Alles kan; je man gaat vreemd, het zit je tot híer, je gaat zelf op zoek, scheiden, de kids binnen no time wennen aan de nieuwe man, helemaal verliefd zijn, prim hoor, alles kan.
Maar hang dat niet zo enorm overdreven aan de grote klok.
We kennen allemaal wel het gevoel dat je iets wel van de daken kunt schreeuwen, maar dat ook daadwerkelijk doen is m.i. not done.
Als ze een iets meer low profile gehouden had dan had ik het serieus wel sneu gevonden, want hier vraagt ze echt niet om, maar mensen die zo hard om aandacht schreeuwen, die kunnen het dan krijgen ook.
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind haar ook niet zielig maar een dom en onnozel wicht die pas haar man verlaat als er een andere kerel klaar staat die haar opvangt en ervoor zorgt dat ze haar luxe leventje weer kan blijven voort zetten zoals madam gewend is. Elke normaal-denkende en respecterende vrouw begint niks met een kerel die ook nog eens een vriendin heeft die zwanger van hem is dus maw zijn hoogzwangere vriendin gewoon besodemietert. Hoe dom kun je dan wel niet zijn?
nou inderdaad, hele fijne mentaliteit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:41 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Het zegt trouwens ook genoeg over Bard Hari, die alweer een andere vriendin heeft terwijl z'n ex-vrouw nog moest bevallen.
dude, naar school jij, en rap!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:43 schreef zouzou het volgende:
kijk de koningin man, hij heeft ook veel kinderen van een andere vrouw,
leco natuurlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:23 schreef Greys het volgende:
Maar goed, over naar de ECHT belangrijke zaken.
Wie woelt er nu door Estelle heur haar?
In plaats wordt hij GEBRADEN door zijn mede BONTKRAGEN, nu hij BALANCEERDE tussen vrijheid en gevang; ai yoooooquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
hij heeft misschien ene duw gegeven omdat die miljonair hem PROVOSERDE en later mensen omheen hebben die man GESLAGEN maar Badr wil niet VERRADEN.
Denk dat ze Bernhard bedoelt. Die was toch ook een soort onderkoning. In het geval van Zouzou koningin. Logisch.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:52 schreef Leandra het volgende:
Claus had buitenechtelijke kinderen?
Ook dat nog...
Lieve Zouzou, wil je in het frans posten a.u.b?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef zouzou het volgende:
Lieve Copycat dat heb ik geen verstaand voor ,
nog een keer ik kan niet plakken,copieren etc...
dat heb ik ook niet de materieel voor, ik zit in een hotel, hahaha...
salut en blijf de WAARHEID verkondigen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:47 schreef zouzou het volgende:
ddddddddddag,
Che, ik hoop ik zie je nog, Salut!
Ik denk dat ze geen flauw idee heeft waar ze over praat, en als ze Bernhard bedoelt dan moet ze zorgen dat ze het over hem heeft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat ze Bernhard bedoelt. Die was toch ook een soort onderkoning. In het geval van Zouzou koningin. Logisch.
En dan is het nog steeds braaksel. Vertaald braaksel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:18 schreef WRH het volgende:
misschien dat ze nu even weg wil blijven, krijg gewoon hoofdpijn van elke posting te moeten vertalen naar iets wel te begrijpen is.
En dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |