Ja ja ja.quote:
"Badr Hari Geen journalisten toegestaan. "quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:17 schreef barca1971 het volgende:
het was niet een kwestie van niet willen, duh, maar die link werkte gewoon niet..
http://instagram.com/therealbadrhari #
ik weet nu nog niet of het gaat werken maar denk dat er iets was met instagram zelf..kreeg mijn eigen foto's ook niet gëupload..
fucking hell zeg, nu snap ik waarom sommige van jullie door de mods worden uitgekotst, ze hebben niks teveel gezegd ( thanks by the way voor het waarschuwen van bepaalde losers hier)
Nee, wij vinden jullie allemaal lievquote:
Waarom kots je me uit?quote:
Tot op de bodem!quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:55 schreef static het volgende:
Kan wel contact opnemen met zijn trainer om te vragen of hij iets officieels heeft.
Hij weet het niet. Met excuses. Omdat jij het niet weet. Gotta love him.quote:
Dat is niet zo,zijn broer zit in Los Angeles en Badr hari heeft meer te doen dan te kijken na een valse site,quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef barca1971 het volgende:
Hij doet iig wel mee, wordt door veel mensen ook weer schijnheilig gevonden omdat hij wel drinkt en een hoop dingen doet die niet bij dat geloof horen...Zou estelle mee doen?
De insta is wel van hem voor de laatste keer, hij heeft pas nog verklaard niks van doen te hebben met alle fake twitter en facebook accounts ( en zijn vinger er naar opgestoken) en tevens gezegd dat het enige wat hij heeft de insta account is en de twitter van team badr die door zijn broer wordt beheerd
Kun je hem niet eens vragen lekker mee te posten hier?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Paule33 het volgende:
haha ik hoef Badr Hari niet te volgen hij belt mij zelfs vaak haha
Kun je hem de volgende keer even herinneren aan zijn achterstand in alimentatie?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Paule33 het volgende:
Met een verified account.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:08 schreef Cynix � het volgende:
Kun je hem niet eens vragen lekker mee te posten hier?
Oeh!quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Paule33 het volgende:
Oh jeequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Kun je hem de volgende keer even herinneren aan zijn achterstand in alimentatie?
We eten al een week brood met pindakaas.
Hoe weet jij dat wat is je bron?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:00 schreef barca1971 het volgende:
Dat is zijn enige echte account die hij zelf beheerd, sinds kort heeft hij ook een twitter ( nadat hij eerder heeft gezegd die niet te hebben) maar die wordt beheerd door zijn broer yassine
Mag ik je aanrakenquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Paule33 het volgende:
Je mocht willen dat je een ex van hem wasquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Kun je hem de volgende keer even herinneren aan zijn achterstand in alimentatie?
We eten al een week brood met pindakaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |