Voorlopig sinds zijn vrijlating: 1 wedstrijd gewonnen en 1 verloren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik volg het niet allemaal op de voet, maar tegenwoordig trapt hij toch geen deuk meer in een pakje boter
Wedstrijden verliezen, blessure, bla, jank bla
Bij zijn vorige interview zei hij nog dit:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:36 schreef Copycat het volgende:
NRC Weekend ploft net op de mat. Met een groot interview met Koen Everink over zijn 'hel van achttien seconden'.
Straks eens even goed voor gaan hangen, in de mat.
quote:Getergd vertelt Koen Everink zijn verhaal. Eenmalig, benadrukt hij. „Ik wil geen bekende Nederlander worden. Ik vind het al erg genoeg dat ik soms op straat wordt aangesproken.
quote:Koen Everink is onbevangenheid kwijtgeraakt
In oktober begint de strafzaak tegen Badr Hari. Hij zou een jaar geleden zakenman Koen Everink mishandeld hebben op een dance feest in de Amsterdam ArenA.
Na honderden uren revalideren kan Koen Everink nu eindelijk weer lopen, vertelt hij in NRC Handelsblad. “Drie maanden heb ik plat gelegen. Mijn enkel was zo kapot dat mijn voet aan mijn onderbeen bungelde”, vertelt Koen. Hij brak ook zijn oogkas, neus, jukbeen en kreeg een aantal nieuwe kiezen.
Naast de lichamelijke schade die hij opliep moest Everink ermee leven dat hij sinds ‘de hel van achttien seconden’ ongewild een bekende Nederlander is geworden.
De zakenman is nog altijd tien tot twintig uur bezig met revalideren. “En er spelen mentale issues”, zegt hij. “Toen iemand pas tijdens een receptie in een eetcafé op mijn schouder tikte schrok ik me rot. Niet normaal.” Everink zegt die avond in de Arena zijn onbevangenheid kwijtgeraakt te zijn.
Hari wordt verdacht van een aantal geweldsmisdrijven. Koen Everink beschuldigt hem van poging tot doodslag. Hari zou een klap hebben gegeven toen Everink een opmerking over Estelle Gullit maakte. Wat er precies is gebeurd vertelt Koen Everink in oktober in de rechtszaal.
badrhari, koeneverink
quote:Ruud Gullit viert jubileum
van onze redactie
AMSTERDAM -
FOTO - Ruud Gullit en zijn Mexicaanse schone Maggie Jimenez zijn in jubelstemming. Ze vieren zondag dat ze precies een jaar samen zijn
"Vieren dat we een jaar een relatie hebben en dat er nog veel meer jaren zullen volgen", schrijft een verliefde Ruud op zijn website. Hij deelde ook een foto van hem met Maggie waarop te zien is hoe ze proosten op hun eenjarig jubileum.
Klik hier voor het plaatje.
Ruud liet eerder al weten dat Maggie de perfecte vrouw voor hem is. "Ik sluit niets uit wat een huwelijk met Maggie betreft. Ze is de liefde van mijn leven. Ik wil voor altijd bij haar blijven!"
Ahaa dus het is gewoon een lompe onbehouwen zuipende boer, die er zelf pas achterkomt wat hij allemaal aanricht als iemand hem daar achteraf op wijstquote:Op zondag 7 juli 2013 11:24 schreef Copycat het volgende:
'Voorlopig heeft hij al zijn tijd nodig om te werken aan zijn herstel. Tien tot twintig uur per week revalidatieoefeningen. "En er spelen wat mentale issues. Daar praat ik af en toe met iemand over." Op die avond in de Arena is hij zijn onbevangenheid kwijtgeraakt. "Laatst stond ik op ene receptie in een eetcafé. Drukte, warm, beetje drinken tussen de tafeltjes. Tikt iemand op mijn schouder. Ik schrik. Niet normaal. Die man wilde alleen even zeggen dat ik bijna in zijn bord eten hing."
Linkje??quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:53 schreef barca1971 het volgende:
ow sorry, idd niet gezien...dat is gewoon zijn insta account.
Je kunt er niet op kijken tenzij je hem volgt, maar komen wel opvallende dingen voorbij
Nogmaals: kun je hier een linkje plaatsen, zodat wij hem ook kunnen gaan volgen? Alvast bedankt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:53 schreef barca1971 het volgende:
ow sorry, idd niet gezien...dat is gewoon zijn insta account.
Je kunt er niet op kijken tenzij je hem volgt, maar komen wel opvallende dingen voorbij
écht hè. Je posts waren al met een weeshuis-voorraad aan zout te nemen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:07 schreef barca1971 het volgende:
kunnen jullie het zelf niet uit vogelen soms? alles moet maar aangereikt worden, jullie lijken verdorie Estelle zelf wel
Geef nou maar een link, anders wordt er voortaan bij elke post zonder plausibele bron actie ondernomen. Vul zelf maar in wat.quote:
Dan maak je maar eens een screen-shot.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:20 schreef barca1971 het volgende:
ut tut...ik kan nu wel weer gaan zeggen dat dat waarschijnlijk niet heel veel nut zal hebben aangezien het maximale toegestane aantal volgers al is bereikt bij Badr, zijn eigen woorden van enkele weken geleden...maarja...dat wordt door de ongelovige hier weer niet voor waarheid aangezien en dat dat dan wel weer verzonnen zou zijn..
Ben jij Barca1971? Er is aan haar/hem gevraagd een link te posten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:26 schreef Cynix ® het volgende:
http://www.5thvillage.me/u/officialbadrhari/
Of is dat een 'fan-site'?
Vroeg ik jou om op mijn post te reageren?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef hexje het volgende:
Ben jij Barca1971? Er is aan haar/hem gevraagd een link te posten.
Ga naar zijn pagina, druk op [Prt Scr] of [Alt] + [Prt Scr], sla op als xxx.jpg, post je plaatje op een gratis plaatjessite en post dan de link naar het plaatje op die gratis plaatjessite hier. Of zo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef barca1971 het volgende:
Dat is idd een fan site cynix, komt niet van hem zelf af...hoe maak je een screen shot?
Als je nou gewoon de link hier dumpt hoef je ook geen screenshot te plaatsenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef barca1971 het volgende:
Dat is idd een fan site cynix, komt niet van hem zelf af...hoe maak je een screen shot?
Nee, jouw posts zonder bronvermelding zijn fijn.... hoe moeilijk is het om hier gewoon een link neer te zetten?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:58 schreef barca1971 het volgende:
duhhh flikker es op met je gezeik jij !!
Daarom.quote:
Amen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom.
Barca is één grote, leugenachtige farce. Totdat ze zelf het tegendeel bewijst. Met bewijs.
Lees je dit Cynix?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom.
Barca is één grote, leugenachtige farce. Totdat ze zelf het tegendeel bewijst. Met bewijs.
Ik gok dat ook dat uit haar grote duim komt.quote:
Nee joh, dit is een kinderachtige poging de aandacht af te leiden van waar het om gaat. Kleutergedrag.quote:
Ja ja ja.quote:
"Badr Hari Geen journalisten toegestaan. "quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:17 schreef barca1971 het volgende:
het was niet een kwestie van niet willen, duh, maar die link werkte gewoon niet..
http://instagram.com/therealbadrhari #
ik weet nu nog niet of het gaat werken maar denk dat er iets was met instagram zelf..kreeg mijn eigen foto's ook niet gëupload..
fucking hell zeg, nu snap ik waarom sommige van jullie door de mods worden uitgekotst, ze hebben niks teveel gezegd ( thanks by the way voor het waarschuwen van bepaalde losers hier)
Nee, wij vinden jullie allemaal lievquote:
Waarom kots je me uit?quote:
Tot op de bodem!quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:55 schreef static het volgende:
Kan wel contact opnemen met zijn trainer om te vragen of hij iets officieels heeft.
Hij weet het niet. Met excuses. Omdat jij het niet weet. Gotta love him.quote:
Dat is niet zo,zijn broer zit in Los Angeles en Badr hari heeft meer te doen dan te kijken na een valse site,quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef barca1971 het volgende:
Hij doet iig wel mee, wordt door veel mensen ook weer schijnheilig gevonden omdat hij wel drinkt en een hoop dingen doet die niet bij dat geloof horen...Zou estelle mee doen?
De insta is wel van hem voor de laatste keer, hij heeft pas nog verklaard niks van doen te hebben met alle fake twitter en facebook accounts ( en zijn vinger er naar opgestoken) en tevens gezegd dat het enige wat hij heeft de insta account is en de twitter van team badr die door zijn broer wordt beheerd
Kun je hem niet eens vragen lekker mee te posten hier?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Paule33 het volgende:
haha ik hoef Badr Hari niet te volgen hij belt mij zelfs vaak haha
Kun je hem de volgende keer even herinneren aan zijn achterstand in alimentatie?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Paule33 het volgende:
Met een verified account.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:08 schreef Cynix � het volgende:
Kun je hem niet eens vragen lekker mee te posten hier?
Oeh!quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Paule33 het volgende:
Oh jeequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Kun je hem de volgende keer even herinneren aan zijn achterstand in alimentatie?
We eten al een week brood met pindakaas.
Hoe weet jij dat wat is je bron?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:00 schreef barca1971 het volgende:
Dat is zijn enige echte account die hij zelf beheerd, sinds kort heeft hij ook een twitter ( nadat hij eerder heeft gezegd die niet te hebben) maar die wordt beheerd door zijn broer yassine
Mag ik je aanrakenquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:07 schreef Paule33 het volgende:
Je mocht willen dat je een ex van hem wasquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Kun je hem de volgende keer even herinneren aan zijn achterstand in alimentatie?
We eten al een week brood met pindakaas.
Bron?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 04:34 schreef schizovreemd het volgende:
Ik denk niet dat Daphne en de baby iets te kort komen
Dus je haat Badr maar je volgt hem op de voetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:25 schreef barca1971 het volgende:
Hij heeft het in een intervieuw net voor de match in Rusland over de social media gehad en vooral over alle fake accounts en dat hij niet weet wie erachter zit. Hij zei toen dat hij alleen insta had en dat bleek ook zo te zijn. Hij heeft er op insta pas nog een post over geplaatst en een foto met een dikke middelvinger erbij naar alle fakers, de bedoeling was een filmpje maar dat is volgens mij niet gelukt. Joelle gullit heeft precies dezelfde foto op haar account geplaatst met de boodschap; dat jullie het allemaal weten!
therealbadrhari
Instavideo voor al die neppe facebooks heb alleen instagram en Twitter (@Team_Badr_Hari) die word door @yassinehari beheerd peace out
Mijn gedachtes zijn een onuitputtelijke bronquote:
quote:Badr Hari announce that the two accounts
TWITTER (@Team_Badr_Hari) AND www.instagram/com/therealbadrhari. It's fake accounts And is not responsible FOR These sites badr not send any message for publicity for them..Just some stupid Create fake accounts Please report Thanks © anp
Waarschijnlijk iemand die niet zo goed thuis is in het engels, wat nog niet hoeft te betekenen dat het een 'zool' is.quote:
https://www.facebook.com/(...)36601947?viewer_id=0quote:On some pages published site instagram the real Badr Hari !
It's fake page have nothing to do with world champion Hari , This is the true message of Badr Hari : The clear answer ..not have Twitter No Social FaceBook no instagram "
I hope my friends caution
Dat vind ik lekker wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:29 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die niet zo goed thuis is in het engels, wat nog niet hoeft te betekenen dat het een 'zool' is.
[..]
https://www.facebook.com/(...)36601947?viewer_id=0
Als Badr in october onschuldig is en vrij is,zal ik hem vragen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kun je hem niet eens vragen lekker mee te posten hier?
Dat mag zelfs overdag.
Ja, als als....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:48 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Als Badr in october onschuldig is en vrij is,zal ik hem vragen!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:48 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Als Badr in october onschuldig is en vrij is,zal ik hem vragen!
In je blote bast?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:30 schreef schizovreemd het volgende:
![]()
Ik sta al klaar met een champagne en vuurwerkkroon
afbeelding ]
Bron?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:13 schreef barca1971 het volgende:
dit zag ik net voorbij komen,
therealbadrhariGot you im back soon need to kick that K1 trophy, than my boxing dream in philly starts Got you since wayback @bloodstainlane
ziet ernaar uit dat Badr toch weer terug naar Amerika wil gaan, benieuwd hoe dat zal gaan, Estelle en Amerika gingen niet samen toen Ruud erheen vertrok..
en nee ik haat die mensen niet, al honderd keer hier neergekalkt en op de rest van de onzin ga ik niet meer in
Dat boks-avontuur zou Yves wel even voor hem regelen en tegen saki zou dan zijn afscheidswedstijd zijn, maar dat is allemaal niet doorgegaan en hij is toch blijven kickboksenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:13 schreef barca1971 het volgende:
therealbadrhariGot you im back soon need to kick that K1 trophy, than my boxing dream in philly starts Got you since wayback @bloodstainlane
ziet ernaar uit dat Badr toch weer terug naar Amerika wil gaan, benieuwd hoe dat zal gaan, Estelle en Amerika gingen niet samen toen Ruud erheen vertrok..
en nee ik haat die mensen niet, al honderd keer hier neergekalkt en op de rest van de onzin ga ik niet meer in
Zo post ik altijdquote:
Ik geloof je , maar het is echt waar ,er zitten daar valse infos,Badr schrijft daar niet en zal het nooit doen,de rest is jw mening en respect voor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:13 schreef barca1971 het volgende:
Als de rook om je hoofd is verdwenenquote:
Je kan ook gewoon een doos goedkope aldi-wijn op je kop zetten en als kroon gebruiken, maar dat is niet zo zijn dingquote:
Hey, hoe gaat het met Zouzou?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:21 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Dat is niet zo,zijn broer zit in Los Angeles en Badr hari heeft meer te doen dan te kijken na een valse site,
Badr hari doet zeker Ramadan, en alcohol is niet verboden, de Koran zegt "ALS JE NIET TEGEN ALCOHOL KUNT,DAN BETER NIET DRINKEN "het is niet verboden...
Ramadan is een religieuze maand , de Moslims zijn doordat ze vasten solidair met de armen en in de avond delen zij hun eten !
Na zonsondergang toch gewoon wel?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:06 schreef Paule33 het volgende:
Het is nu Ramadan...haha voor Badr Hari geen rook en geen goedkoper wijn ...ook geen duur champagne!
Een goedkope doos heeft hij iig wel voor 24 uur.quote:
Bronquote:Beslag op panden Ruud Gullit
Een deurwaarder heeft, in opdracht van de Belastingdienst, vanmorgen beslag laten leggen op alle panden van Ruud Gullit. Ook op het huis waar Estelle woont...
De oud-topvoetballer zou de aanslag inkomstenbelasting over 2010 niet hebben betaald, is op te maken uit gegevens uit het Kadaster.
Ook op de villa in Amsterdam-Zuid, waar op dit moment Ruuds ex-vrouw Estelle en hun twee kinderen wonen, is executoriaal beslag gelegd, meldt bekendeburen.nl. Met dit beslag kan de belasting het besluit nemen alle panden te verkopen op de veiling, zolang Ruud de aanslag niet heeft betaald.
Mocht het zover komen dan zal Estelle met de kinderen de villa moeten verlaten. Het beslag van een miljoen euro, dat zij zelf vorig jaar op al Ruuds panden inclusief de villa heeft laten leggen, is op dit moment van weinig waarde. De belastingdienst heeft voorrang.
Ruud heeft twee appartementen waar nu beslag op ligt, al een tijdje te koop staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |