Dan maak je maar eens een screen-shot.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:20 schreef barca1971 het volgende:
ut tut...ik kan nu wel weer gaan zeggen dat dat waarschijnlijk niet heel veel nut zal hebben aangezien het maximale toegestane aantal volgers al is bereikt bij Badr, zijn eigen woorden van enkele weken geleden...maarja...dat wordt door de ongelovige hier weer niet voor waarheid aangezien en dat dat dan wel weer verzonnen zou zijn..
Ben jij Barca1971? Er is aan haar/hem gevraagd een link te posten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:26 schreef Cynix ® het volgende:
http://www.5thvillage.me/u/officialbadrhari/
Of is dat een 'fan-site'?
Vroeg ik jou om op mijn post te reageren?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef hexje het volgende:
Ben jij Barca1971? Er is aan haar/hem gevraagd een link te posten.
Ga naar zijn pagina, druk op [Prt Scr] of [Alt] + [Prt Scr], sla op als xxx.jpg, post je plaatje op een gratis plaatjessite en post dan de link naar het plaatje op die gratis plaatjessite hier. Of zo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef barca1971 het volgende:
Dat is idd een fan site cynix, komt niet van hem zelf af...hoe maak je een screen shot?
Als je nou gewoon de link hier dumpt hoef je ook geen screenshot te plaatsenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef barca1971 het volgende:
Dat is idd een fan site cynix, komt niet van hem zelf af...hoe maak je een screen shot?
Nee, jouw posts zonder bronvermelding zijn fijn.... hoe moeilijk is het om hier gewoon een link neer te zetten?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:58 schreef barca1971 het volgende:
duhhh flikker es op met je gezeik jij !!
Daarom.quote:
Amen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom.
Barca is één grote, leugenachtige farce. Totdat ze zelf het tegendeel bewijst. Met bewijs.
Lees je dit Cynix?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom.
Barca is één grote, leugenachtige farce. Totdat ze zelf het tegendeel bewijst. Met bewijs.
Ik gok dat ook dat uit haar grote duim komt.quote:
Nee joh, dit is een kinderachtige poging de aandacht af te leiden van waar het om gaat. Kleutergedrag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |