Ohja ja, dus jij met je hypocriete gelul dat je niks te zoeken hebt in die andere topics, maar als het hier binnenkomt er vrolijk aan mee gaat doen, bewijst toch maar weer eens mijn gelijk...quote:
Je moet met mij nooit de kachel proberen aan te maken zonder rekening te houden met explosie-gevaarquote:
Dat ontken ik toch ook nergens, ik bevestig het juistquote:Op maandag 8 april 2013 08:49 schreef barca1971 het volgende:
Het blijft nog steeds zo dat een groot deel van ons land hem toch echt niet kende en daar pas achter kwamen door zijn relatie met Estelle
Als je goed had opgelet benader ik mensen helemaal niet meteen agressief, dat doe ik alleen bij mensen die daar om vragen en jij stapte vol zelfvertrouwen vrijwillig met mij de ring in.quote:en het feit dat jij mensen die een andere mening zijn toegedaan of niet mee willen gaan in jouw blinde adoratie voor Badr,of je complot theorieën, meteen agressief benaderd laat miss wel blijken dat ook jij een agressief tintje in je hebt. Miss is dat wel de reden dat jij hem zo goed begrijpt.
Je zegt het hier nu goed "delicten die achter zijn naam lijken te staan".quote:Ik kan anders niet begrijpen hoe je het gedrag én maar liefst 9 delicten die achter zijn naam lijken te staan, maar goed blijft praten.een vrouw een blauw oog slaan, een huis in brand steken, iemand aanrijden, mensen intimideren, in elkaar slaan of afkopen in ruil om geen aangifte te doen etc etc.
Voorlopig heeft hij nog maar 1 veroordeling achter zijn naam en het interesseert me verder niet zoveel voor wie ik het allemaal wel en niet mag opnemen van jouquote:Als het nou bij 1 incident zou zijn gebleven, ok, dan mag je t voor iemand op blijven nemen.
Hij had de namen van zijn kinderen en zijn nieuwe liefde aan zijn broek hangen, dat zou je toch als een vooruitgang kunnen zien omdat hij eerder in zijn carierre met gwenette op zijn kleding liep.quote:Maar iemand die keer op keer iets aan zijn broek heeft hangen, daar hebben veel mensen op een gegeven moment wel een beetje genoeg van...
Het is nooit leuk als iemand een gebroken been geschopt wordt oid, maar er gebeuren wel ergere dingen in de wereld, dus om hier nou maandenlang Oost-Indisch geshocked door te blijven lijkt me ietwat overdreven, maar als je wel zo in elkaar zit dan wil je in deze zaak toch ook de onderste steen boven hebben?quote:Ja, maar, dat doet hij anders nooit..of...ja maar hij is echt wel sympathiek. De zaak bagatelliseren is de oorzaak van al het kwaad en ellende in de wereld. Het feit dat jij ook niet geschokt lijkt te zijn, of het mensen kwalijk neemt die dat wel lijken te zijn,zegt ook al genoeg.
Oh dan heb ik niks gezegd, veel plezier ermee danquote:Op woensdag 10 april 2013 17:41 schreef barca1971 het volgende:
en dit heeft indirect wel wat met onze topic te maken want stelletje is erbij betrokken
Ik word moeier van jou dan vanmezelf en daar sta ik ook niet alleen inquote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef barca1971 het volgende:
LoL.. wordt .je niet moe van jezelf met je grote lappen tekst elke keer, je blijft er ook maar over door gaan
Nee klopt, het is ook uitermate geschikt voor masochistische pacifistenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef barca1971 het volgende:
Eeej wil je nu insinueren dat kickboksen een sport is voor agressievelingen?
Dat kan ook: thuiswedstrijd voor Estelle, en dan op verlies staan...quote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Lovechild het volgende:
Waarom heet het niet Estelle vs Sylvie? Nu denk ik steeds dat dit fakegate is.
donequote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ook: thuiswedstrijd voor Estelle, en dan op verlies staan...
Ole? Kun je er even "Estelle vs Sylvie: 0-1" van maken? Thnx
quote:do 11 apr 2013, 15:34
Badr Hari weer de ring in
AMSTERDAM - Badr hari speelt op 25 mei een toernooi in Rusland.
Dat heeft de kickbokser bevestigd aan RTL Boulevard.
De vriend van Estelle Cruijf maakte in maart zijn rentree in de ring. Tijdens de K-1 World Grand Prix in Zagreb moest hij, vanwege een voetblessure, noodgedwongen het toernooi staken. Hierdoor liep hij de hoofdprijs van 800.000 dollar mis.
Ben je een kenner? En Hari-fan ?(binnen de ring dan, buiten de ring weten we al dat het je idool isquote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef schizovreemd het volgende:
Weer tegen Samedov
Armoe troef in de K-1 tegenwoordig
Ik volg hem al heel lang ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ben je een kenner? En Hari-fan (binnen de ring dan, buiten de ring weten we al dat het je idool is)
Maar deze pot gaat-ie wel winnen dus?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:54 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik volg hem al heel lang ja.
Binnen de ring?![]()
Ik zou niet durven
Waarschijnlijk wel, hij heeft er al 2x van gewonnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:00 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Maar deze pot gaat-ie wel winnen dus?
Same here.quote:
Ja tegen Leko was een legendarische K.O. daar is hij echt mee doorgebroken.quote:
Maar hij heeft zelf gezegd dat hij zich vernederd voelde door het Nederlandse publiek en daarom onder de Marokkaanse vlag wilde vechten. En omdat zijn roots aldaar liggen..quote:Op donderdag 11 april 2013 17:29 schreef schizovreemd het volgende:
Ik zag ook veel mensen denken dat hij niks meer met Nederland te maken wilde hebben en daarom voor Marokko uitkomt
Maar als je tijdens een groots opkomst in Japan opkomt met een nummer van Andre Hazes en dat hele nummer super-emotioneel mee gaat zingen, dan maakt het niet uit voor welk land je uitkomt, dan ben en blijf je voor mij gewoon een Amsterdammer
Dat zei hij toen in de emotie, nadat hij net K.O. was gegaan, hij voelde zich door die K.O. heel vernederd en wilde het publiek toespreken om zich te verontschuldigen (het was ook de eerste wedstrijd waar zijn ouders bij aanwezig waren) en toen werd hij uitgefloten en toen heeft hij dat in de emotie gezegd.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:35 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Maar hij heeft zelf gezegd dat hij zich vernederd voelde door het Nederlandse publiek en daarom onder de Marokkaanse vlag wilde vechten.
Vergeet niet dat ook één van de redenen is dat de K1 organisatie met al die Nederlanders in de eindstrijd in de maag zat; ze hebben vriendelijke doch dringend verzocht om met de andere nationaliteit te komen. Denk ook aan o.a. Zimmerman (Curacao), Saki (Turkije), etc.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:49 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat zei hij toen in de emotie, nadat hij net K.O. was gegaan, hij voelde zich door die K.O. heel vernederd en wilde het publiek toespreken om zich te verontschuldigen (het was ook de eerste wedstrijd waar zijn ouders bij aanwezig waren) en toen werd hij uitgefloten en toen heeft hij dat in de emotie gezegd.
Het was volgens mij niet eens zozeer het Nederlands publiek waar hij toen een probleem mee had, maar vooral zijn 'vrienden' van de Hells Angels die hem toen sponsorde en waar hij veel mee omging, maar hem toen uitfloten.
Dat is volgens mij ook de reden dat hij wraak heeft genomen op een prominent lid van de Hells Angels door er met zijn vriendin vandoor te gaan
En een heel boos rapnummer heeft opgenomen met Appa.
Ja dat is ook bekend en heeft er zeker mee te maken, nadat hij het heeft gezegd is hij volgens mij nog voor Nederland uitgekomen dus het valt wel mee met zijn antipathie tegen Nederland, zeker als je bedenkt dat hij nog steeds hier woont en trained, terwijl hij in Marokko een volksheld is.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:12 schreef static het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ook één van de redenen is dat de K1 organisatie met al die Nederlanders in de eindstrijd in de maag zat; ze hebben vriendelijke doch dringend verzocht om met de andere nationaliteit te komen. Denk ook aan o.a. Zimmerman (Curacao), Saki (Turkije), etc.
Wat gaat hij toch leuk met de kinderen om hequote:BADR HARI STAPT WEER DE RING IN
Badr Hari stapt weer de ring in. Op 25 mei neemt hij het in Moskou op tegen Zabit Samedov. "Het is een losse wedstrijd en het is tegen dezelfde tegenstander tegen wie ik mijn voet verrekte," aldus Badr tegenover RTL Boulevard.
In maart maakte Badr in Zagreb zijn rentree in de ring. Vanwege een voetblessure moest hij noodgedwongen het K1-vechttoernooi staken. Het herstel heeft zijn tijd nodig, maar hij is op de goede weg. "Het gaat trouwens weer goed met die voet, totdat ik met Maxim aan het spelen en rennen was op het strand, toen verrekte ik ‘em weer flink. Maar ik ben goed onderweg en met fysio ben ik binnenkort weer de oude."
Badr maakt zich geen zorgen of hij op tijd is hersteld. "Het is nu nog niet honderd procent hersteld, maar zeker wel voor de wedstrijd. Het beperkt me niet in mijn trainingen, dus ik ben goed aan de slag."
Dat Badr weer tegen Samedov vecht, betekent niet echt iets voor de vechter. "Het is gewoon een lullige blessure die je tegen iedereen kan oplopen. Het is een wedstrijd als alle andere wedstrijden. Ik heb er geen extra gevoel bij. Het is gewoon fijn dat ik weer lekker aan het werk kan."
Met Estelle en de kindjes gaat het volgens Badr helemaal top. "We hebben een superleuke vakantie gehad, echt een heerlijke tijd met elkaar doorgebracht en we kunnen er weer even tegenaan, lekker bijgekomen. We hebben een heerlijke, heerlijke tijd achter de rug."
Gelukkig ligt je troll er niet dik bovenop. Zevert kan toch blij zijn, past allemaal goed in het scenario van de onvoorwaardelijke liefde..quote:Op vrijdag 12 april 2013 03:15 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wat gaat hij toch leuk met de kinderen om he![]()
Hij cijfert zichzelf helemaal weg in het spelen met de kinderen, de goeierd
Gullit zou dat zonder blessure niet eens gedaan hebben
En wat zal Zevert Antigoeds er de pest in hebben
Ja, Badr en Estelle waren immers ook de eersten die dat dedenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:49 schreef barca1971 het volgende:
Wel foto's van Sylvie die ook aan de slotjesbrug een liefdes teken achterlaat
Gepikt van Badr en Estelle misschien
Huh trollquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:50 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Gelukkig ligt je troll er niet dik bovenop. Zevert kan toch blij zijn, past allemaal goed in het scenario van de onvoorwaardelijke liefde..
Ik vond het zelf bogal meevallen, maar heb van hogerhand te horen gekregen dat ik er niet meer zo hard in moet gaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:21 schreef barca1971 het volgende:
waar blijven de foto's Mevr Santegoeds ?
Nu val je weer door de mandquote:
Ik hoop voor Estelle van welquote:
Doet iedereen tijdens een wedstrijd.quote:
Je zou qua nick bijna denken een mix tussen Paul en Haan33...quote:
En??????quote:Op maandag 15 april 2013 18:35 schreef hexje het volgende:
Ruud straks met zijn nieuwe vriendin in RTL boelevaart.
Ik had ze zaterdag al gezien maar niemand heeft daar interesse in. Ze zien er als koppel leuk uit.quote:
Dat merk ik ja. Men heeft geen belangstelling voor Ruud.quote:Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk is dit zo'n soap waar je Ruud er na 4 seizoenen geruisloos uit kunt schrijven. Er zijn genoeg andere interessante ontwikkelingen.
Ruud is de Jef Alberts van golftasgate; op de achtergrond nog vaag aanwezig maar amper relevant voor de verhaallijnen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk is dit zo'n soap waar je Ruud er na 4 seizoenen geruisloos uit kunt schrijven. Er zijn genoeg andere interessante ontwikkelingen.
Wiequote:Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ruud is de Jef Alberts van golftasgate
Maar het was wel zijn golftas van de Golftasgate.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ruud is de Jef Alberts van golftasgate; op de achtergrond nog vaag aanwezig maar amper relevant voor de verhaallijnen.
Steenbakkers was ook degene die zelf beweerde niet bij het incident aanwezig geweest te zijn, maar dit blijkt gelogen en als de Quote hier aandacht aan wil besteden, wordt ook de medewerkster van de Quote geintimideerd...quote:Ze zegt ook: 'Het is juist dat Peter mij heeft gezegd dat het beter was als ik niets gezien had of van niets wist. U vraagt mij of ik dat als bedreigend heb ervaren? Ik wist niet wat ik ermee moest en ik was in shock: ik vond het hele incident bedreigend.'
The plot thickensquote:De verslaggeefster van Quote schrijft tijdens het maken van het verhaal te zijn benaderd door een man die zegt dat hij voor zijn beroep 'problemen oplost en mensen intimideert'. Tijdens een persoonlijk gesprek in het Vondelpark vertelt hij dat er in de onderwereld een opdracht circuleert om de publicatie in Quote tegen te gaan.
Team Badr i presume?quote:Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef Paule33 het volgende:
http://www.camilleri.nl/2(...)ontlasten-badr-hari/
Anderhalf jaar " na de zware mishandeling van club Air/eigenaar in Amsterdam
heeft de verdediging van Badr Hari diverse nieuwe getuigen gewonden die de
kickbokskampioen ontlasten.
En dan is het nog verre van compleetquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Holy mac wie heeft die OP gemaakt
Wat een dedication
Ik denk dat het een soort ondercover swami isquote:Volgens Steenbakkers zelf leeft hij zuinig
Leuke club ook waar hij inzit, opgericht door een zeer bekend vrijmetselaar...quote:Hij bezit een Lamborghini Aventador, Ferrari 458 Italia, Ferrari F430, en ook nog eens een Rolls-Royce.
Hij kocht in 2012 voor ¤1,5 miljoen aan vastgoed, zonder hypotheek. Een jaar eerder nam hij voor ¤1,75 miljoen een partij woningen over van voormalig Quote 500-leden Harrie van de Moesdijk en Tom Moeskops
Je bedoelt vast "gevonden", al kan ik me voorstellen dat je bij Badr snel aan 'gewonden' denkt.quote:Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef Paule33 het volgende:
http://www.camilleri.nl/2(...)ontlasten-badr-hari/
Anderhalf jaar " na de zware mishandeling van club Air/eigenaar in Amsterdam
heeft de verdediging van Badr Hari diverse nieuwe getuigen gewonden die de
kickbokskampioen ontlasten.
Ik heb het geprobeerd, maar mijn internet viel steeds weg en ik vond een paardenkop in mijn bedquote:
Speciaal voor jou omdat je het niet geloofde van Badr zijn voetquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bedoelt vast "gevonden", al kan ik me voorstellen dat je bij Badr snel aan 'gewonden' denkt.
quote:De voet van Badr
"Nee, daar klopt natuurlijk niks van Diaan." Mijn bokstrainer Ron en ik hebben het na afloop van de training nog even over het gevecht van Badr Hari.
© ANP
Door Diana Kuip
"Heb je gezien hoe Badr die wedstrijd uiteindelijk uit heeft gevochten?" vraagt Ron. "Al achteruit huppelend? Dat kan dus niet als je je middenvoetsbeentje zou hebben gebroken. En ook niet als je je banden zwaar hebt verrekt. Want dat is geloof ik het laatste nieuws toch? Dat het tóch niet was gebroken? Klopt gewoon niet."
Ron is altijd lekker duidelijk. En als iemand veel van vechtsport weet is hij het.
Ron vermoedt dus dat er niks mis was met Hari's voet: "Als je het mij vraagt ging hij sowieso maar één gevecht vechten. Pakt Badr het startgeld en verdient de K1 een smak geld aan de kaartverkoop en de tv-rechten die Badr oplevert. Iedereen blij."
Semmy Schilt
De K1 staat inderdaad bekend om zijn schimmige deals. In NUsport magazine beaamt vijfvoudig K1 wereldkampioen Semmy Schilt ook het bestaan van matchfixing in zijn sport.
Zo lag Schilt er in 2002 ineens halverwege het toernooi uit, omdat hij een blessure zou hebben opgelopen met bowlen. Onzin dus, zegt Schilt daarover nu. Maar het kwam de K1 beter uit als er in de finale populairdere vechters zouden staan.
In het geval van Badr zou die vlieger ook op kunnen gaan. De publiekslieveling mocht hier tenslotte 'op speciale uitnodiging' vechten, ondanks dat hij net een half jaar stil op een gevangenisbedje had gezeten en dus niet fit kon zijn.
En opvallend is ook dat Badr als enige vechter de anderhalve ton startgeld van tevoren schijnt te hebben gekregen.
En ja, er is inderdaad een foto van een dikke voet, maar die heeft Badr zelf gemaakt.
Toernooi
Maar om het zeker te weten bel ik Jens Olde Kalter, een journalist die nu een boek over Badr aan het schrijven is en mee was naar het toernooi. “Jens, mijn bokstrainer Ron denkt dat er niks mis was met Badr zijn voet. Jij was erbij. Wat denk jij?
"Jeetje Diaan." Het is even stil. "Ik kan in ieder geval dit zeggen: ik mocht als verslaggever helemaal nergens bij, en mocht met niemand praten. Dat heb ik bij alle voorgaande toernooien dus nog nooit meegemaakt."
"En toen ik tóch backstage ging werd ik er door de organisatie meteen uitgegooid. Ik heb in een winkelcentrum een petje en een trainingsjack moeten kopen om ongemerkt weer naar binnen te kunnen."
"Maar ook nadat Badr zijn voet zou hebben geblesseerd mocht er geen pers bij. Dus wat dat betreft zou je bokstrainer gelijk kunnen hebben. Anderzijds zag zijn voet er op die foto wel echt geblesseerd uit. Dus we zullen het voorlopig niet weten", aldus Jens.
Ah. Nou.
Dan gooi ik het zelf maar voor het gemak op dit zekerheidje: de trainer heeft altijd gelijk.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:06 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Speciaal voor jou omdat je het niet geloofde van Badr zijn voet
[..]
Ik denk zelf dat hij wel iets aan zijn voet had en dat die foto wel echt was.quote:
Het ziet wer wel naar uit inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat hij wel iets aan zijn voet had en dat die foto wel echt was.
Maar ik denk nu ook wel dat ze het iets erger wilden doen voorkomen omdat ze verder geen risico met hem wilde nemen, omdat als zijn blessure nog erger zou worden ze hem weer een tijd kwijt waren en voorlopig weer niks aan hem konden verdienen.
Het gaat niet goed met die organisatie en Badr is nog de enige ster die ze hebben, dus daar zijn ze wel voorzichtig mee.
Veel mensen zeiden dat ze hem moesten schorsen na het sensation incident, toen zei ik al dat het niet zal gebeuren omdat er veel geld mee is gemoeid.
Ze hebben hem daarom toen ook dat natrappen heel snel vergeven.
Ze hebben zelfs dat bad boy imago gecultiveerd.
quote:Uitstel in zaak Badr Hari.
In de zaak-Badr Hari worden nog steeds getuigen gehoord. Ook is het rapport van een deskundige nog niet klaar, zo liet een woordvoerster van het Openbaar Ministerie maandag weten.
Aanvankelijk stond een zogeheten regiezitting op de rol van de rechtbank in Amsterdam. Die zou op 2 mei worden gehouden, maar is nu op verzoek van het Openbaar Ministerie uitgesteld. Er is nog geen nieuwe datum.
Hari wordt verdacht van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena op 8 juli. Justitie verdenkt hem ook van een aantal andere mishandelingen.
De kickbokser (28) wacht sinds 22 januari onder voorwaarden zijn proces in vrijheid af. In november kwam hij al korte tijd vrij, na een verzoek van zijn advocaat. Een paar dagen later belandde Hari weer in de cel, omdat hij zich niet had gehouden aan de voorwaarden van zijn vrijlating. Een daarvan was dat hij niet met getuigen mocht spreken. Ook werd hij gespot in de horeca, terwijl hij daar niet mocht komen.
Die gaan een jaar vertraging wel halen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:52 schreef static het volgende:
Hari wordt verdacht van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena op 8 juli.
Mooi, kampswitch I presume?quote:
ja liedjesgatequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:49 schreef Ole het volgende:
Gelukkig zijn er genoeg andere Gates waar we ons in de tussentijd mee bezig kunnen houden.
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Holy mac wie heeft die OP gemaakt
Wat een dedication
Waar vind ik de connectie met de oude kater? Ben het draadje zoek, geloof ikquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:54 schreef Leandra het volgende:
Ja, als je ergens leest dat hij dat waarschijnlijk heeft gedaan dan kun je dat hier prima posten en op die manier tot waarheid bombarderen.... dan staat het immers al op twee plekken op het internet.
Zo kunnen we nog wel even.
En dat verklaart dat olde er niet bij mocht zijn?? Wie?? Oh... Jens Olde Kalter.
Zijn achternaam is Olde Kalter... niet Olde, niet Kalter, maar Olde Kalter.
Of ken je hem nog van vroeger en is hij een oude vriend?
Jens olde kalter schrijft toch een bowl over badr ?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar vind ik de connectie met de oude kater? Ben het draadje zoek, geloof ik
Ik had geen idee.. Maar dank jequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jens olde kalter schrijft toch een bowl over badr ?
Badr weet wel hoe het werkt en het is een soort van wederzijds belang dat ze hem als een puppet on a string hebben, dus hij werkt er tot op zekere hoogte braaf aan mee .quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:44 schreef barca1971 het volgende:
Bovendien was Schizo degene die vertelde over het feit dat Olde ( ik noem hem zoasl IK dat wil) er niet bij mocht na de wedstrijd, dan zou het miss wel plausibel kunnen zijn dat ze even snel een spuitje hebben gezet om de boel te laten zwellen...
kan, ik zeg niet dat het zo is, niemand van ons was er immers bij. Maar als iemand een boek over je aan het maken is dan laat je die toch overal bij, juist om een zo realistisch mogelijk beeld te schetsen,heel raar dat hij zo geweerd werd
Bovendien gaat Badr zelf een boek over zijn leven (laten) schrijven, dat lijkt me ook een logische verklaring waarom hij de 'concurrent' niet meer overal bij laat zijnquote:Anders dan bij het boek over Hoost werkt de hoofdpersoon dit keer niet mee.
25 mei weer een knokkie, maar dat is vast niet waar je op zit te wachtenquote:
Bedoelde ik niet idd. Maar wil het wel zien.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:11 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
25 mei weer een knokkie, maar dat is vast niet waar je op zit te wachten
ja waar blijft de liefdesbaby ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef barca1971 het volgende:
Denk dat de enige actie die er plaats vind, bij Badr en Estelle in de slaapkamer is
alog Zagreb niet al 1 grote kermis was ?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:51 schreef barca1971 het volgende:
Badr heeft al gezegd dat hij er een show van gaat maken...
Je zal toch de moeder van z'n kind zijn en lezen dat Estelle z'n eerste liefde is. Lekker pijnlijkquote:Badr Hari wil nooit meer zonder Estelle Cruijff
Badr Hari weet het zeker, zijn liefde voor Estelle Cruijff is voor altijd. In een interview met Story vertelt hij: "Ik weet zeker dat Estelle mijn hele leven bij me blijft. Ze is mijn eerste liefde en mijn laatste."
Foto: ANP "In Estelle heb ik een soulmate gevonden. Ze is bijzonder, lief en het mooiste dat ooit in mijn leven is gekomen. Nooit maar dan ook nooit wil ik meer zonder haar. Ze laat me zien hoe mooi het leven eigenlijk is. Ik respecteer de vrouw die ze voor me is en hou onvoorwaardelijk van haar", vertelt hij.
Cruijff kan de liefde van de kickbokser beantwoorden. "Ik ben verliefd. Ik heb gevonden wat ik lange tijd heb gemist. De liefde die we voelen, is groots en warm. In moeilijke tijden kun je uit elkaar groeien of de band wordt juist sterker. Voor ons geldt dat laatste. We hebben onze relatie naar een volgend level getild."
Hari kan nog steeds voor langere tijd in de gevangenis belanden, maar daar wil het stel niet te lang bij stilstaan. "We kijken alleen nog naar de toekomst", zegt Cruijff. "En die toekomst samen zie ik rooskleurig in. Dit mooie bestaan met Estelle wil ik beslist nooit meer kwijtraken", vult Hari haar aan.
Er is ook geen nieuws meer, ze zijn nog steeds elkaars liefde van hun leven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
ik hoor geen nieuws meer over Estelle en Badr [ afbeelding ]
Badrestelle4eva, je weet zelluf: http://www.nu.nl/achterkl(...)estelle-cruijff.htmlquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanmorgen zei Evert Santegoeds bij Evers staat op, dat ze ook bewust een periode van media-stilte hadden ingelast.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Je weet maar nooit..Wie zegt dat het over gaatquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:24 schreef Leandra het volgende:
Er is ook geen nieuws meer, ze zijn nog steeds elkaars liefde van hun leven.
Dat gaat vanzelf weer over.
Dankjequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:28 schreef SEMTEX het volgende:
Badrestelle4eva, je weet zelluf: http://www.nu.nl/achterkl(...)estelle-cruijff.html
-oh, hierboven al gepost-
Gelijk hebben ze toch? Dank voor de info.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:40 schreef piglet het volgende:
Vanmorgen zei Evert Santegoeds bij Evers staat op, dat ze ook bewust een periode van media-stilte hadden ingelast.
Moet ie naar de kapper gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef MightyMightyM het volgende:
Ze zal waarschijnlijk helaas bedoelen dat hij met HAAR een hoop goed te maken heeft..
en weer geen woord over de slachtoffers. Enkel haar eigen soresquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:49 schreef tong80 het volgende:
Estelle Cruijff vindt dat Badr Hari een hoop goed te maken heeft.
Dat vertelt de blondine in Story. "Ik heb het niet bepaald makkelijk gehad de afgelopen maanden. (...) Maar ik blijf hem steunen. We willen een streep onder het verleden zetten en samen een nieuwe start maken. Uiteraard ben ik niet blij met alles wat er is gebeurd, maar ik heb het een plekje gegeven en wil echt alleen nog maar naar de toekomst kijken."
De kickbokser heeft een proces aan zijn broek hangen wegens een aantal gewehildsdelicten, maar de periode tot de rechtszaak mag hij in vrijheid afwachten. Zelf ziet hij zijn toekomst zonnig in.
"Ik weet zeker dat Estelle mijn hele leven bij me blijft", vertelt een zelfverzekerde Badr. "In Estelle heb ik mijn soulmate gevonden. Ze is bijzonder, lief en het mooiste dat ooit in mijn leven is gekomen."
Hebben ze het nog nooit over gehad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en weer geen woord over de slachtoffers. Enkel haar eigen sores
Dat is waar, al betwijfel ik of het nou zo goed is om bij elk 'mediamoment' over die mensen te beginnen. Ik kan me best voorstellen dat ze er niet over brult. Sowieso is het haar vriend die wat gedaan heeft, zij toch niet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en weer geen woord over de slachtoffers. Enkel haar eigen sores
Zij denkt dat ie het niet gedaan heeft. Althans dat zegt ze.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is waar, al betwijfel ik of het nou zo goed is om bij elk 'mediamoment' over die mensen te beginnen. Ik kan me best voorstellen dat ze er niet over brult. Sowieso is het haar vriend die wat gedaan heeft, zij toch niet?
Het is net zo min gepast om dan wel bij ieder mediamoment te brullen over wat hij haar daarmee heeft aangedaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is waar, al betwijfel ik of het nou zo goed is om bij elk 'mediamoment' over die mensen te beginnen. Ik kan me best voorstellen dat ze er niet over brult. Sowieso is het haar vriend die wat gedaan heeft, zij toch niet?
True, maar ik gok dat dit wellicht een manier is (zei ze niet ooit dat hij op een matras sliep?) om te laten zien dat ze zijn acties niet goedkeurt. Want de media vraagt waarom ze bij zo'n 'beul' blijft. Dus niet praten over slachtoffers, maar dat ze wel 'boos' is wat hij haar hiermee aangedaan heeft. Zonder zijn dwaze acties had zij ook niet die ellende over zich heen gekregen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is net zo min gepast om dan wel bij ieder mediamoment te brullen over wat hij haar daarmee heeft aangedaan.
Ook daarom zal ze er niks over zeggen. Logisch toch? Je gaat toch niet praten over iemand die nog op zijn zaak zit te wachten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zij denkt dat ie het niet gedaan heeft. Althans dat zegt ze.
Dacht je echt dat ze daar de hersens voor heeft ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook daarom zal ze er niks over zeggen. Logisch toch? Je gaat toch niet praten over iemand die nog op zijn zaak zit te wachten?
Zo lees ik het ook. De slachtoffers is ze allang vergeten. Áls ze er al ooit even aan gedacht heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef MightyMightyM het volgende:
Ze zal waarschijnlijk helaas bedoelen dat hij met HAAR een hoop goed te maken heeft..
quote:K1 en MMA vechters in de ring.
Op zaterdag 25 mei zendt RTL 7 het prestigieuze vechtsportgala 'Legend' uit. Helden uit de K-1 (kickboksen) en MMA (Mixed Martial Arts) verschijnen hiervoor in de ring in de bijna 10.000 toeschouwers tellende Minor Arena in Moskou.
Ook de Nederlander Badr Hari is daar van de partij. Hij neemt het in een K-1 Super Fight (+93 kg) op tegen de man die hij eerder KO sloeg maar die het hem in zijn laatste wedstrijd ook zeer moeilijk wist te maken: De Rus Zabit Samedov.
Een andere zeer opvallende partij is een MMA Super Fight (+93 kg) tussen de Amerikaan Bob 'The Beast' Sapp en de Rus Alexander Emelianenko. De ex-American footballspeler Sapp maakte enkele jaren geleden de overstap naar de vechtsportring, een plek waar hij met zijn lengte (2 meter) en postuur (160 kilo) floreert. Naast deze zwaargewichten is er bij Legend ook ruimschoots plaats voor de lichtere en snellere vechtsporters. Het commentaar bij de wedstrijden komt van Koert Westerman en Edwin van Os..
Gaat hij dat helemaal zelf schrijven of krijgt hij hulp?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef Cynix ® het volgende:
En yep, Badr komt inderdaad zelf met een boek op de proppen. Hij gaat o.a. in op zijn gedrag. Oftewel, nog eens uitleggen dat het allemaal niet aan hém lag.
Misschien lag het aan zijn iPadquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef barca1971 het volgende:
Tuurlijk doet hij dat niet zelf, heb van de week nog gelezen dat hij in de zin; komen ook aan bod' het woord bod met een t schreef..
Als ie hulp krijgt, dan zeker van Leon de Winter?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:17 schreef Ole het volgende:
Gaat hij dat helemaal zelf schrijven of krijgt hij hulp?
iPatquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien lag het aan zijn iPad
Inderdaad, hij lijkt Bram Mosco. wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef Cynix ® het volgende:
En yep, Badr komt inderdaad zelf met een boek op de proppen. Hij gaat o.a. in op zijn gedrag. Oftewel, nog eens uitleggen dat het allemaal niet aan hém lag.
quote:KOEN EVERINK REAGEERT OP BOEK BARD HARI
Het nieuws dat Badr Hari een boek gaat schrijven over zijn leven heeft ook Koen Everink bereikt. Badr wordt verdacht van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink vorig jaar tijdens Sensation in de Amsterdam ArenA.
Via zijn advocaat Alexander de Swart laat Koen aan RTL Boulevard weten: “Ik hoop dat in de uit te brengen autobiografie nu toch eindelijk eens het werkelijke verhaal over Sensation uit de doeken wordt gedaan.” Verder vraagt Koen zich af waarom hem dit in vredesnaam is aangedaan.
Vanavond meer in RTL Boulevard!
Bron?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef barca1971 het volgende:
Tuurlijk doet hij dat niet zelf, heb van de week nog gelezen dat hij in de zin; komen ook aan bod' het woord bod met een t schreef..
Fijn ook dat hij weer zijn eigen vertrouwde arrogante zelf is, de bak heeft hem zijn lesje nog niet geleerd denk ik.
Hij werd door meerdere mensen terecht gewezen, dat hij nog steeds dacht dat hij alles kon maken en dat mensen het jammer vonden dat hij dit zo blijft doen, omdat hij het niet nodig heeft.. Hij noemt bruine mensen nigga's...wie denkt hij dat ie is?![]()
Ik begrijp steeds minder wat Estelle in hem ziet, komt puntje bij paaltje blijft het gewoon een ordinair straat schoffie met dito vocabulaire..weer heel transparant Badr
De Bentley heeft in de jaren ook heel wat meegemaakt hoorquote:
Hij zal zelfs zijn eigen biografie schreven,,hij was ook een goede leerling en haalde de hoogste cito-scores van de hele school. Hierdoor zat hij in een apart klas voor slimme kinderen en kwam hij later op het atheneum terecht! zie video: Badr Hari vroeger gepest.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef barca1971 het volgende:
Fijn ook dat hij weer zijn eigen vertrouwde arrogante zelf is, de bak heeft hem zijn lesje nog niet geleerd denk ik.
Hij werd door meerdere mensen terecht gewezen, dat hij nog steeds dacht dat hij alles kon maken en dat mensen het jammer vonden dat hij dit zo blijft doen, omdat hij het niet nodig heeft.. Hij noemt bruine mensen nigga's...wie denkt hij dat ie is?![]()
Ik begrijp steeds minder wat Estelle in hem ziet, komt puntje bij paaltje blijft het gewoon een ordinair straat schoffie met dito vocabulaire..weer heel transparant Badr
Lijkt me ook sterk dat hij donkere mensen nigga's noemt... De van oorsprong Surinaamse Melvin Manhoef en zijn trainer Mike Passenier zijn de beste vrienden van Badrquote:
Natuurlijk niet, ze doen zulke dingen altijd op het laatst, 19.15 ong.quote:
Ja dat zei iequote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:13 schreef Ole het volgende:
"Ik moet gewoon doen waar ik hartstikke goed in ben en dat is mensen tegen de vlakte slaan"
Aldus Badr..
En op zich heeft-ie daar wel gelijk in.quote:
Kleine schavuit!quote:
Hardcover met omslag?quote:
En alle dossiers in de bijlagen.quote:
Hij versprak zich kennelijk. Apart. Misschien is-ie zelf wel ghostwriter voor een boek van Koen Everink.quote:
Ik vond het wel een aparte versprekingquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij versprak zich kennelijk. Apart. Misschien is-ie zelf wel ghostwriter voor een boek van Koen Everink.
Zou zomaar kunnen: Evert schrijft voor Badr, en Albert voor Koenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Ohhquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:12 schreef Leandra het volgende:
Ah, grote meid, de uitslag zonder spoiler posten
Welk deel over de uitzendtijd had je niet begrepen?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:38 schreef static het volgende:
Uitlslag:Hahahha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind zo'n foto (linkje?) dan wel weer getuigen van zelfspot. Kunnen velen blijkbaar een voorbeeld aan nemen.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:17 schreef barca1971 het volgende:
Hij heeft ook meteen een foto geplaatst van hem in de ring op de grond, met de woorden: all the haters, please laugh...
De commentaren die hij daarop kreeg waren niet mals,
Toen hij al zat? Niet gezien.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:17 schreef barca1971 het volgende:
Die knik richting iemand in het publiek vond ik ook heel vreemd, alsof hij een teken kreeg te stoppen...
Toen ik gisteravond zat te kijken leek het meer op een knikje, maar nu ik het terug kijk zou het net zo goed een flink knipperen met de gen kunnen zijn. Op 6:42.quote:
5 ton bij winst.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:06 schreef sherezade het volgende:
kan ik ergens het gevecht terug bekijken???
Als ik Estelle was zou ik er voor gaan. Beter zo dan een pakje gehakt in je bed. Die creditcard doet het nog wel even. En ze kan zich focussen op de cover van zijn boek.quote:
Ik wilde dat je vragen.quote:
Hij heeft verloren, dat is niet zo sjiek. Het is sportquote:Op zondag 26 mei 2013 19:00 schreef barca1971 het volgende:
Badr heeft net laten zien wat hij mee naar huis mag nemen..honderden briefjes van 500 euro met elastiekjes erom..die lacht echt de ballen uit zijn broek en zegt dat ook letterlijk. Alle reacties en teleurgestelde fans interesseren hem echt geen reet en over eer en geweten mag hij al helemaal niet praten. Wat een triest geval van een vent zeg..
staat een comment van iemand bij van Bruce Lee, 'showing off, is the fool's idea of glory'
en zo ist maar net, hij laat alleen maar nog meer zien dat hij helemaal niet veranderd is, eerder dat hij geen steek geleerd heeft. Hij kan een shiq pak aan trekken en denken dat ie de man is, maar het blijft een pauper
Ik laat me op mijn bek slaan voor 1000 euroquote:Op zondag 26 mei 2013 19:19 schreef barca1971 het volgende:
Dat lijkt me vrij duidelijk, hij gaat alleen niet zo netjes om met de vele fans die hij toch heeft en laat alleen maar zien dat het om de poen gaat, dat gebral over de beste zijn is gewoon onzin, hij heeft nu een 'gezin' en moet duidelijk voor het geld gaan. Ook niet erg, maar blijf dan na het gevecht is afgelopen ook in de ring staan samen met de winnaar en verlaat niet als een lafaard de ring.
Een sporter moet ook tegen verlies kunnen. Ga dan niet de volgende dag als een klein kind een foto van je geld posten en dingen roepen als ik lach me een ongeluk. Snoop dogg is er niks bij
Wie ben jij dat je kunt beoordelen of zijn fans vinden dat hij netjes met ze omgaat?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:19 schreef barca1971 het volgende:
Dat lijkt me vrij duidelijk, hij gaat alleen niet zo netjes om met de vele fans die hij toch heeft en laat alleen maar zien dat het om de poen gaat, dat gebral over de beste zijn is gewoon onzin, hij heeft nu een 'gezin' en moet duidelijk voor het geld gaan. Ook niet erg, maar blijf dan na het gevecht is afgelopen ook in de ring staan samen met de winnaar en verlaat niet als een lafaard de ring.
Een sporter moet ook tegen verlies kunnen. Ga dan niet de volgende dag als een klein kind een foto van je geld posten en dingen roepen als ik lach me een ongeluk. Snoop dogg is er niks bij
Dat er een kroon op je harses zit wil nog niet zeggen dat je de macht in pacht hebtquote:Op zondag 26 mei 2013 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie ben jij dat je kunt beoordelen of zijn fans vinden dat hij netjes met ze omgaat?
Je mag dan wel op een ziekelijke manier alles van hem proberen te achterhalen maar je bent zeker geen fan.
Voor 5 ton verkoop ik mijn moeder! En dan doe ik mijn schoonmoeder er nog bij als bonus.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik laat me op mijn bek slaan voor 1000 euroFuck mijn fans
Mijn moeder gaat in de verkoop. Gratisquote:Op zondag 26 mei 2013 21:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Voor 5 ton verkoop ik mijn moeder! En dan doe ik mijn schoonmoeder er nog bij als bonus.
Ik plak er wel een postzegel opquote:Op zondag 26 mei 2013 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijgen ze mijn schoonmoeder er gratis bij
Wel genoeg he, anders krijg ik mijn schoonmoeder weer retour afzenderquote:
Best lastig, ik snap die zegels niet meerquote:Op zondag 26 mei 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel genoeg he, anders krijg ik mijn schoonmoeder weer retour afzender
Dan had hij die wedstrijd niet moeten doen, dat hij met z'n hoofd bij dat proces is en niet bij de wedstrijd is toch echt z'n eigen probleem, net zoals het z'n eigen keuze was naar Moskou te gaan en zoals het zijn eigen keuze was Koen Everink een "opvoedkundige tik" te geven.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:09 schreef Paule33 het volgende:
http://www.camilleri.nl/2013/05/badr-hari-down-maar-niet-out/
Badr vocht veel professioneler maar aan zijn hoofd hangt ook een proces,psychiek zal
voor hem ook moelijk,hij kan niet helemaal loos zijn,trainer een lichaam kan maar niet
zijn hersens!
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:29 schreef proud_mami het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 26 mei 2013 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Linkje van de foto iemand?
Open maar iets als er nog niks is.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:55 schreef Droopie het volgende:
waarom is er nog geen gate over de ex van patrick kluivert? angela
Een feestje bij de tokkies ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar wie, wat, waarom bij Boulevard??
Maar hij kan er toch niks aan doen dat het allemaal zolang duurt.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:18 schreef Cynix ® het volgende:
Dat toont dus maar weer eens aan dat een rechtszaak éérst gewoon afgehandeld moet worden en dat iemand pas daarná weer met zijn sport verder moet gaan. Ik blijf het toch al vreemd vinden dat ze op vakantie gaan en nu dus ook voor geld de wereld afschuimen terwijl een aantal zaken bijna verjaart.
Oh is dat nu opeens het belangrijkste voor hemquote:Op maandag 27 mei 2013 14:40 schreef barca1971 het volgende:
Maar hij "hep nu een gezin" mensen...er zal toch geld binnen moeten komen om verwende Estelle en haar verwende kindertjes tevreden te houden..
Dat is nu het belangrijkste voor hem, hij zet er zelfs zijn trots en principes voor aan de kant, maar wel een dikke tiet met geld mee om Estelle wéér mee op vakantie te nemen. Hij zei toch, ik doe voorlopig even niks, eerst tijd aan mezelf en mijn gezin besteden...lol..dat roept hij al sinds hij uit de bak is, dalijk gaan ze elkaar nog de keel uithangen als ze zo veel samen zijn.. weer een nieuw topic
Och, hij slaat 7 keer iemand in elkaar, dat vergt dus wat justitieel uitzoekwerk, zijn vriendin heeft daarnaast een half jaar nodig voor ze mentaal in staat is een verklaring af te leggen en hij vecht vervolgens als een natte krant omdat hij zolang "gedoe" aan zijn hoofd heeft. Mwoa, lijkt me toch uitsluitend en alleen zijn eigen verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:44 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Maar hij kan er toch niks aan doen dat het allemaal zolang duurt.
Hij word verdacht van mishandelingen en veel van die zaken zijn al eerder onderzocht en toen was er niet eens genoeg bewijs om het voor te laten komen, dat het nu zo lang duurt zegt imo dat het bewijs ook nu weer niet voor het oprapen ligt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Och, hij slaat 7 keer iemand in elkaar, dat vergt dus wat justitieel uitzoekwerk, zijn vriendin heeft daarnaast een half jaar nodig voor ze mentaal in staat is een verklaring af te leggen en hij vecht vervolgens als een natte krant omdat hij zolang "gedoe" aan zijn hoofd heeft. Mwoa, lijkt me toch uitsluitend en alleen zijn eigen verantwoordelijkheid.
Weer even langs Schoemacher.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:27 schreef ocho het volgende:
Vond Estelle er niet goed uitzien, wat mager en veel ouder.
Heb je haar gezien dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:27 schreef ocho het volgende:
Vond Estelle er niet goed uitzien, wat mager en veel ouder.
Nope, staat niet op de kaart.quote:14 spreekwoorden en uitdrukkingen bevatten `hemd`
1) alle dagen een draadje is een hemdsmouw in het jaar (=met geduld kan men veel bereiken - vele kleintjes maken een groot)
2) als het hemd scheurt dan heeft het een gat (=wees niet vooraf al nodeloos bezorgd)
3) belofte is een hemd der dwazen. (=een nietszeggende belofte kan toch tijdelijk gelukkig maken.)
4) elke dag een draadje is een hemdsmouw in een jaar. (=als je iedere dag een beetje doet komt het karwei uiteindelijk klaar)
5) geen hemd aan het lijf hebben (=naakt of erg arm zijn)
6) het hemd is nader dan de rok (=eigen familie gaat voor)
7) het hemd van het lichaam vragen (=van alles blijven vragen)
8) het is beter een andermans hemd dan geen (=wat men niet heeft kan men desnoods nog altijd lenen)
9) het laatste hemd heeft geen zakken. (=je kunt niets meenemen als je dood gaat (laatste hemd = doodshemd))
10) iemand het hemd van het lijf vragen (=erg nieuwsgierig zijn en alles van iemand proberen te vragen)
11) iemand tot op zijn hemd uitkleden (=alles van iemand afnemen, een te hoge prijs laten betalen)
12) in zijn hemd laten staan (=voor schut laten staan)
13) je laatste hemd aan hebben (=je hebt iets fout gedaan en er zal wat voor je zwaaien.)
14) schrijf het maar op je buik (dan kan je het met je hemd weer uitvegen) (=vergeet het maar)
Wat, wat, wat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:30 schreef proud_mami het volgende:
En Estelle maakte zelfs nog een grapje ;-)
Nog knap dat degene die de foto heeft gemaakt nog lang genoeg leefde om 'm up te loaden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:34 schreef Copycat het volgende:
Dat staat inderdaad in dat stukje van Karina.
Badr kijkt op die vliegtuigfoto alsof die kale man in die stoel vooral niet verkeerd moet kijken, laat staan iets verkeerd moet zeggen.
Haha, hij geniet van zijn leven. Geef hem eens ongelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Badr Hari bouwt feestje in Marrakech met Bogarde
Badr Hari bouwt feestje in Marrakech met Bogarde
Er is een bijzondere foto opgedoken van Badr Hari. De vechtsporter bouwde volgens Quote niet lang geleden een feestje in Marrakech. Ook zijn liefje Estelle Cruijff en voormalig profvoetballer Winston Bogarde waren erbij.
Op de foto is te zien hoe Hari een imposante champagne- en vuurwerkkroon boven zijn hoofd krijgt gehesen in nachtclub Theatro in het Marokkaanse Marrakech. Cruijff is ondertussen lekker aan het dansen. Wanneer het feestje precies plaats heeft gevonden, is niet bekend. Quote schrijft dat de foto onlangs is gemaakt.
Een andere opvallende partyganger die op de foto staat is Winston Bogarde. De oud-speler van topclubs als Barcelona, Ajax en Chelsea wordt gezocht door de Belastingdienst. Vorige week werd hij door de fiscus in een oproep in Het Parool nog aangemerkt als persoon 'zonder bekende woon- of verblijfplaats'.
Bron
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BogardeOok zo een licht.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nog knap dat degene die de foto heeft gemaakt nog lang genoeg leefde om 'm up te loaden.
Z'n golftas.quote:
Staat op het nep-twitteraccountquote:
ze zien er wel erg verliefd uitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:37 schreef Paule33 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)os_news#.UbHhs_ngQUQ
Badr Hari en Estelle zoenen.....
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:05 schreef barca1971 het volgende:
Dat Estelle haar ogen nu nog niet open zijn is mij toch echt een raadsel, Badr laat zich de laatste weken niet echt van zijn beste kant zien, zeker niet als je ziet wat hij post op zijn instagram. Het heeft iets triests, ik denk dat Badr eigenlijk een hele onzekere jongen is, hij loopt nog steeds zo ongelofelijk te pochen, dat zelfs heel veel van zijn fans hem terecht aan het wijzen zijn.
quote:'Badr Hari' houdt fans voor de gek
van onze redactie
AMSTERDAM -
Het Twitter-account onder de naam van Badr Hari, met een slordige 57.000 volgers, is helemaal niet van de kickbokser zelf.
Hari zegt zich helemaal niet bezig te houden met social media.
“Ik heb ook geen idee wie er onder dit nep account twittert. Ik ben namelijk een man uit het postduif-tijdperk’, vertelt Badr aan Shownieuws.
Nog even en Zevert Antigoeds krijgt een oscar voor beste scenario-schrijverquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:37 schreef Paule33 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)os_news#.UbHhs_ngQUQ
Badr Hari en Estelle zoenen.....
het was geen scenario,ze waren aan vieren Estelle scheiding,dat is nu hun toekomst!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:47 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nog even en Zevert Antigoeds krijgt een oscar voor beste scenario-schrijver
Ik zeg toch ook niet dat Badr en Estelle een Oscar verdienenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:59 schreef Paule33 het volgende:
[..]
het was geen scenario,ze waren aan vieren Estelle scheiding,dat is nu hun toekomst!
en ze zijn echt verliefd,
hij is een Marokkaan maar heeft ook gevoel!!! zo raar is er niet.hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |