abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 april 2013 @ 15:45:38 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125114399

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

Laatste nieuwtje :

AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

Update 18-12-2012:

Nadat Estelle vorige week van de een op de andere dag advocaat Bram inruilde voor Nico Meijering (kantoorgenoot van Ficq) kon ze ook ineens een verklaring gaan afleggen, en niet zoals volgens planning vandaag, maar gisteren al.
Spijkers met koppen! En natuurlijk geen gemist dinsdagbezoekuur bij Badr :s)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 10 april 2013 @ 15:46:19 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125114421
Voor dit moment iig...
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 10 april 2013 @ 15:47:44 #3
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125114473
dusss...wat denk jij leandra Syl of Stel?
  woensdag 10 april 2013 @ 15:50:40 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125114561
Ik wacht nog even af of Sylvie zich ook zo onsterfelijk belachelijk gaat maken in een interview vol "betekenisvolle stiltes" voor ik een keuze maak.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 10 april 2013 @ 15:56:01 #5
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125114739
Ik denk dat Syl een stuk berekender is dan Stel, die zal niet zo snel zulke domme fouten maken denk ik...

Hoewel, een deur openen schijnt ook heel moeilijk te zijn voor haar :)
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 april 2013 @ 16:01:31 #6
22592 crew  Ole
pi_125114932
Of Stel is zich nu aan het beraden met mevr Santegoeds over een volgende stunt...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_125115011
"Sylvie, hoe zou je jullie huwelijk willen beschrijven? Misschien een beetje zoals prinses Diana, dat het een beetje druk was in jullie huwelijk op het laatst?"

"ja, zo... zou je..... het kunnen omschrijven"

"Dat moet heel moeilijk zijn geweest"

"Ja.....heel......moeilijk.."
pi_125115113
"Maar is focus me nu ..... op mijn zoon......, die is toch echt ..... het aller-....., allerbelangrijkste...." :+

Deze gate ligt een beetje op z'n gat momenteel, ja. Komt vast en zeker wel weer.
Is dat zo?
  woensdag 10 april 2013 @ 16:12:41 #9
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125115321
Zij zei; 3 is a little bit crowded, ik heb geen getal genoemd.. ( in dit geval miss een heel elftal)

( onderwijl kleine zuchtjes uitstotend en gepijnigde bambi-ogen opzetten onder het oerwoud aan wimper-extensions?)
  woensdag 10 april 2013 @ 17:12:58 #10
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125117865
Wat een kut TT :{

Begint hier gelijk over offtopic relatie-geneuzel te gaan :{w
Het gaat hier de laatste tijd toch vooral heel veel over Badr, wat ik al een hele vooruitgang vond tegenover dat vroegere Leco-geneuzel hier :P
Ik vind dat die ouwe onversleten golftas er trouwens ook wel uit kan en dat gewoon Badr-gate moet gaan heten, dat trekt misschien wat nieuwe aanhang, want laatst kwam een verdwaalde mod hier al vragen of dit misschien over de golftas van van der Velde gaat :D
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  woensdag 10 april 2013 @ 17:14:53 #11
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125117940
Owja _O-
pi_125118034
Badr brengt inderdaad wel wat sjeu in de gate. Een beetje de Sabia van deze gate zeg maar :+ En het kan niet lang meer duren voor Badr ook gaat golfen dus dan is het cirkeltje weer rond.
Spoilers!
  woensdag 10 april 2013 @ 17:25:41 #13
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125118432
Als Badr dat mag van Stellemans, anders moet ze weer gaan kijken of er wel graspollen in de auto liggen
pi_125118739
Dan gaat ze toch mee, gelijk reden voor een nieuw outfitje ^O^
Spoilers!
  woensdag 10 april 2013 @ 17:34:53 #15
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125118791
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:14 schreef barca1971 het volgende:
Owja _O-
Ohja ja, dus jij met je hypocriete gelul dat je niks te zoeken hebt in die andere topics, maar als het hier binnenkomt er vrolijk aan mee gaat doen, bewijst toch maar weer eens mijn gelijk...

Trolololol-lol (8>
  woensdag 10 april 2013 @ 17:40:17 #16
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125118954
ik ben overgehaald, omdat het bij 'ons' nog wel ff boring blijft tot december, tenzij Stel knocked up raakt van haar rondtrappende liefdesgod, die zijn familie zo trots maakt..

:P

btw jij hebt nooit gelijk
  woensdag 10 april 2013 @ 17:41:54 #17
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125119005
en dit heeft indirect wel wat met onze topic te maken want stelletje is erbij betrokken :Y
  woensdag 10 april 2013 @ 20:48:19 #18
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125126689
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:40 schreef barca1971 het volgende:

btw jij hebt nooit gelijk
Je moet met mij nooit de kachel proberen aan te maken zonder rekening te houden met explosie-gevaar 8-)

Ik zal je laatste poging tot het inhoudelijke nog even wat grondiger fileren :)

quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:49 schreef barca1971 het volgende:
Het blijft nog steeds zo dat een groot deel van ons land hem toch echt niet kende en daar pas achter kwamen door zijn relatie met Estelle
Dat ontken ik toch ook nergens, ik bevestig het juist :?
Overigens had je het eerder niet over een groot deel van ons land, maar zei dat veel mensen Badr niet kende voordat hij met Estelle ging en dat is dus pertinent onwaar.
Volgens Benali geniet hij een bekendheid onder een miljard mensen en Estelle kan daar voorlopig alleen maar aan tippen als Badr een O.J.'tje of een Pistorius'je 'pulled' :+

quote:
en het feit dat jij mensen die een andere mening zijn toegedaan of niet mee willen gaan in jouw blinde adoratie voor Badr,of je complot theorieën, meteen agressief benaderd laat miss wel blijken dat ook jij een agressief tintje in je hebt. Miss is dat wel de reden dat jij hem zo goed begrijpt.
Als je goed had opgelet benader ik mensen helemaal niet meteen agressief, dat doe ik alleen bij mensen die daar om vragen en jij stapte vol zelfvertrouwen vrijwillig met mij de ring in.
Als je een hekel aan Badr hebt even goede vrienden hoor en als je daar leuke grappen over kan maken zal ik er hartelijk om kunnen lachen, maar jij overdrijft in je haat, jij haat Badr niet alleen, jij haat zijn vriendin, zijn vader, zijn kinderen, zijn trainer, zijn moeder, zijn hondje, zijn cultuur, zijn fans en zijn tandarts en dat allemaal weinig doorspekt met humor :{

En dan probeer je ook nog eens de kachel met mij aan te maken en probeert me als iemand met een agressief tintje weg te zetten, Maar jij was toch degene die hier zegt aan vechtsport gedaan te hebben :?
Gezien je leeftijd denk ik dat de voor huisvrouwen afgeleide variant Thai-bo voor jouw nog te hoog gegrepen is :Y

quote:
Ik kan anders niet begrijpen hoe je het gedrag én maar liefst 9 delicten die achter zijn naam lijken te staan, maar goed blijft praten.een vrouw een blauw oog slaan, een huis in brand steken, iemand aanrijden, mensen intimideren, in elkaar slaan of afkopen in ruil om geen aangifte te doen etc etc.
Je zegt het hier nu goed "delicten die achter zijn naam lijken te staan".
En mijn punt is juist dat er nogal wat haken en ogen achter aan die verdachtmakingen kleven, ik kan de zaken waarmee hij verdachtgemaakt wordt bijna stuk voor stuk met hetzelfde gemak downplayen.
Voor een groot wordt er ge(voor)oordeeld op basis van de beeldvorming vanuit de media en dat vind ik iets te makkelijk.
Jij zei dat zijn advocaat zelfs op tv heeft toegegeven dat hij zelfs vrouwen slaat, ik weet niet beter of daar is geen hard bewijs van en heeft hij maar 2 zaken bekend (klap Everink, kopstoot Fuyk), weet je nog in welk programma ze dat gezegd heeft, want dan zoek ik het even op, want ik kan het nog steeds niet geloven.
Ik beweer steeds dat het allemaal nog wel eens mee kan vallen omdat als er ergens, met zijn entourage van opgeschoten alfa-mannetjes, moeilijkheden ontstaan er al snel naar de succesvolle kickboxende Marokkaan met een zelfbenoemd agressie probleem gewezen wordt.

Jij zei eerder dat je mening mede gevormd werd door het 'feit' dat je kennissen 'ook' met hem te maken hadden en dat de bedreigingen en dwingelarij niet van de lucht waren omdat dingen niet gingen zoals Badr dat wilde.
Toen ik even doorvroeg, zeg je opeens dat het niet zozeer om Badr zelf ging, maar de mensen er omheen...
Dat is precies het mechanisme hoe dat soort verhalen over Badr de wereld ingeholpen worden en waar ik me aan stoor, dus je bevestigd zelf mijn punt |:(

quote:
Als het nou bij 1 incident zou zijn gebleven, ok, dan mag je t voor iemand op blijven nemen.
Voorlopig heeft hij nog maar 1 veroordeling achter zijn naam en het interesseert me verder niet zoveel voor wie ik het allemaal wel en niet mag opnemen van jou :)

quote:
Maar iemand die keer op keer iets aan zijn broek heeft hangen, daar hebben veel mensen op een gegeven moment wel een beetje genoeg van...
Hij had de namen van zijn kinderen en zijn nieuwe liefde aan zijn broek hangen, dat zou je toch als een vooruitgang kunnen zien omdat hij eerder in zijn carierre met gwenette op zijn kleding liep.
quote:
Ja, maar, dat doet hij anders nooit..of...ja maar hij is echt wel sympathiek. De zaak bagatelliseren is de oorzaak van al het kwaad en ellende in de wereld. Het feit dat jij ook niet geschokt lijkt te zijn, of het mensen kwalijk neemt die dat wel lijken te zijn,zegt ook al genoeg.
Het is nooit leuk als iemand een gebroken been geschopt wordt oid, maar er gebeuren wel ergere dingen in de wereld, dus om hier nou maandenlang Oost-Indisch geshocked door te blijven lijkt me ietwat overdreven, maar als je wel zo in elkaar zit dan wil je in deze zaak toch ook de onderste steen boven hebben?
Dat je dan alle pijlen alleen maar op Badr blijft richten en de medeverdachte en zelfbenoemde held (de beul van eindhoven), volledig buiten schot laat zegt mij dan alweer genoeg :{w

Dus of je zit tot over je oren in het complot, of bent zelfs een kloon van v/d Berg, of jij bent die vrijmetselaar die mijn DM gesaboteerd hebt waardaar mijn bronnen binnen Sonama zijn opgedroogd :{
Maar iets klopt er niet aan jou :N
  woensdag 10 april 2013 @ 20:50:02 #19
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125126768
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:41 schreef barca1971 het volgende:
en dit heeft indirect wel wat met onze topic te maken want stelletje is erbij betrokken :Y
Oh dan heb ik niks gezegd, veel plezier ermee dan ^O^
Want jij bent degene die hier steeds beweerd dat die andere topics je interesse niet hebben :)

Nu ben ik wel weer even klaar met jou...
Nu even naar het Barca kijken dat wel de moeite waard is 8-)
pi_125130128
Even serieus, wat heeft Estelle nou weer te maken met Fakegate? Heb geen zin om al die pagina's te lezen :')
Spoilers!
  woensdag 10 april 2013 @ 22:24:26 #21
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125133435
LoL.. wordt .je niet moe van jezelf met je grote lappen tekst elke keer, je blijft er ook maar over door gaan, zelfs als ik er helemaal niet mee bezig ben.
Ik haat Badr niet, helemaal niet , zijn familie of Estelle ook niet, nooit gezegd ook. Haat is een heel groot woord en ik mag toch hopen dat een normaal denkend mens niet eens in staat is om te haten.

Ik doorzie alleen de hele boel en de poppenkast die ze op touw hebben gezet om er zelf de hele tijd zonder al te veel kleerscheuren af te komen. Dat staat niet alleen mij maar een een hele hoop mensen. Jij kunt dat niet hebben en gaat meteen bitchen dus wie is er hier nou de trol?

enne. het zijn niet 'zijn'kinderen op het broekje hé, alleen zijn dochter, die ander kids zijn nog altijd van Ruud :Y
  woensdag 10 april 2013 @ 22:31:39 #22
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125134024
Eeej wil je nu insinueren dat kickboksen een sport is voor agressievelingen? je hebt zo je best gedaan dat te ontkrachten..
( thai-bo was trouwens niet te hoog gegrepen hoor, werd alleen tijd voor verandering )
  woensdag 10 april 2013 @ 23:03:57 #23
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125136279
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef barca1971 het volgende:
LoL.. wordt .je niet moe van jezelf met je grote lappen tekst elke keer, je blijft er ook maar over door gaan
Ik word moeier van jou dan vanmezelf en daar sta ik ook niet alleen in :N
Ik wilde heel lang helemaal geen energie aan jou besteden, maar ik werd een beetje aangemoedigd door de omstandigheden en als je dan met mij in de ring wil stappen dan doen we toch gewoon even een paar ronden :)
  woensdag 10 april 2013 @ 23:05:32 #24
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125136388
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef barca1971 het volgende:
Eeej wil je nu insinueren dat kickboksen een sport is voor agressievelingen?
Nee klopt, het is ook uitermate geschikt voor masochistische pacifisten ^O^
pi_125138349
Waarom heet het niet Estelle vs Sylvie? Nu denk ik steeds dat dit fakegate is.
Don't you love her madly?
  woensdag 10 april 2013 @ 23:48:45 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125138737
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Lovechild het volgende:
Waarom heet het niet Estelle vs Sylvie? Nu denk ik steeds dat dit fakegate is.
Dat kan ook: thuiswedstrijd voor Estelle, en dan op verlies staan...

Ole? Kun je er even "Estelle vs Sylvie: 0-1" van maken? Thnx :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 april 2013 @ 23:51:10 #27
22592 crew  Ole
pi_125138852
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kan ook: thuiswedstrijd voor Estelle, en dan op verlies staan...

Ole? Kun je er even "Estelle vs Sylvie: 0-1" van maken? Thnx :*
done
  woensdag 10 april 2013 @ 23:55:34 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125139056
^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125142386
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:55 schreef Leandra het volgende:
^O^
Ook namens mij :)
Don't you love her madly?
pi_125158612
quote:
do 11 apr 2013, 15:34
Badr Hari weer de ring in
AMSTERDAM - Badr hari speelt op 25 mei een toernooi in Rusland.

Dat heeft de kickbokser bevestigd aan RTL Boulevard.

De vriend van Estelle Cruijf maakte in maart zijn rentree in de ring. Tijdens de K-1 World Grand Prix in Zagreb moest hij, vanwege een voetblessure, noodgedwongen het toernooi staken. Hierdoor liep hij de hoofdprijs van 800.000 dollar mis.
  donderdag 11 april 2013 @ 16:50:27 #31
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125159833
Weer tegen Samedov :')
Armoe troef in de K-1 tegenwoordig :{
pi_125159904
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef schizovreemd het volgende:
Weer tegen Samedov :')
Armoe troef in de K-1 tegenwoordig :{
Ben je een kenner? En Hari-fan ?(binnen de ring dan, buiten de ring weten we al dat het je idool is :Y )
  donderdag 11 april 2013 @ 16:54:17 #33
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125160005
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ben je een kenner? En Hari-fan (binnen de ring dan, buiten de ring weten we al dat het je idool is :Y )
Ik volg hem al heel lang ja.
Binnen de ring? :o
Ik zou niet durven ;)
pi_125160252
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:54 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Binnen de ring? :o
Ik zou niet durven ;)
Maar deze pot gaat-ie wel winnen dus?
  donderdag 11 april 2013 @ 17:02:36 #35
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125160353
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:00 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Maar deze pot gaat-ie wel winnen dus?
Waarschijnlijk wel, hij heeft er al 2x van gewonnen.
Vorige keer was ook tegen hem en toen had hij niet veel getrained, dus zal nu ook wel weer goed komen :)
  donderdag 11 april 2013 @ 17:13:17 #36
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_125160812
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:54 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Same here.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 11 april 2013 @ 17:20:49 #37
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125161131
quote:
Ja tegen Leko was een legendarische K.O. daar is hij echt mee doorgebroken.

En over Karaev heeft hij gezegd dat hij nog steeds groggy was en daardoor niet heel snel doorhad dat hij had gewonnen :P
  donderdag 11 april 2013 @ 17:29:43 #38
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125161504
Ik zag ook veel mensen denken dat hij niks meer met Nederland te maken wilde hebben en daarom voor Marokko uitkomt :')
Maar als je tijdens een groots opkomst in Japan opkomt met een nummer van Andre Hazes en dat hele nummer super-emotioneel mee gaat zingen, dan maakt het niet uit voor welk land je uitkomt, dan ben en blijf je voor mij gewoon een Amsterdammer :)

pi_125161711
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:29 schreef schizovreemd het volgende:
Ik zag ook veel mensen denken dat hij niks meer met Nederland te maken wilde hebben en daarom voor Marokko uitkomt :')
Maar als je tijdens een groots opkomst in Japan opkomt met een nummer van Andre Hazes en dat hele nummer super-emotioneel mee gaat zingen, dan maakt het niet uit voor welk land je uitkomt, dan ben en blijf je voor mij gewoon een Amsterdammer :)

Maar hij heeft zelf gezegd dat hij zich vernederd voelde door het Nederlandse publiek en daarom onder de Marokkaanse vlag wilde vechten. En omdat zijn roots aldaar liggen..
  donderdag 11 april 2013 @ 17:49:43 #40
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125162195
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:35 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Maar hij heeft zelf gezegd dat hij zich vernederd voelde door het Nederlandse publiek en daarom onder de Marokkaanse vlag wilde vechten.
Dat zei hij toen in de emotie, nadat hij net K.O. was gegaan, hij voelde zich door die K.O. heel vernederd en wilde het publiek toespreken om zich te verontschuldigen (het was ook de eerste wedstrijd waar zijn ouders bij aanwezig waren) en toen werd hij uitgefloten en toen heeft hij dat in de emotie gezegd.

Het was volgens mij niet eens zozeer het Nederlands publiek waar hij toen een probleem mee had, maar vooral zijn 'vrienden' van de Hells Angels die hem toen sponsorde en waar hij veel mee omging, maar hem toen uitfloten.
Dat is volgens mij ook de reden dat hij wraak heeft genomen op een prominent lid van de Hells Angels door er met zijn vriendin vandoor te gaan :P
En een heel boos rapnummer heeft opgenomen met Appa.
  donderdag 11 april 2013 @ 17:58:11 #41
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125162505
  donderdag 11 april 2013 @ 18:12:36 #42
15080 static
pi_125162969
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:49 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dat zei hij toen in de emotie, nadat hij net K.O. was gegaan, hij voelde zich door die K.O. heel vernederd en wilde het publiek toespreken om zich te verontschuldigen (het was ook de eerste wedstrijd waar zijn ouders bij aanwezig waren) en toen werd hij uitgefloten en toen heeft hij dat in de emotie gezegd.

Het was volgens mij niet eens zozeer het Nederlands publiek waar hij toen een probleem mee had, maar vooral zijn 'vrienden' van de Hells Angels die hem toen sponsorde en waar hij veel mee omging, maar hem toen uitfloten.
Dat is volgens mij ook de reden dat hij wraak heeft genomen op een prominent lid van de Hells Angels door er met zijn vriendin vandoor te gaan :P
En een heel boos rapnummer heeft opgenomen met Appa.
Vergeet niet dat ook één van de redenen is dat de K1 organisatie met al die Nederlanders in de eindstrijd in de maag zat; ze hebben vriendelijke doch dringend verzocht om met de andere nationaliteit te komen. Denk ook aan o.a. Zimmerman (Curacao), Saki (Turkije), etc.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 11 april 2013 @ 18:20:24 #43
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125163211
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:12 schreef static het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ook één van de redenen is dat de K1 organisatie met al die Nederlanders in de eindstrijd in de maag zat; ze hebben vriendelijke doch dringend verzocht om met de andere nationaliteit te komen. Denk ook aan o.a. Zimmerman (Curacao), Saki (Turkije), etc.
Ja dat is ook bekend en heeft er zeker mee te maken, nadat hij het heeft gezegd is hij volgens mij nog voor Nederland uitgekomen dus het valt wel mee met zijn antipathie tegen Nederland, zeker als je bedenkt dat hij nog steeds hier woont en trained, terwijl hij in Marokko een volksheld is.

Harry Stoeltie met wiens vriendin hij er vandoor ging heeft hem als sponsor toen een straf opgelegd en besloten dat hij een jaar niet in Nederland mocht vechten, dat kan er ook nog mee te maken hebben.
  vrijdag 12 april 2013 @ 03:15:05 #44
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125184459
quote:
BADR HARI STAPT WEER DE RING IN

Badr Hari stapt weer de ring in. Op 25 mei neemt hij het in Moskou op tegen Zabit Samedov. "Het is een losse wedstrijd en het is tegen dezelfde tegenstander tegen wie ik mijn voet verrekte," aldus Badr tegenover RTL Boulevard.

In maart maakte Badr in Zagreb zijn rentree in de ring. Vanwege een voetblessure moest hij noodgedwongen het K1-vechttoernooi staken. Het herstel heeft zijn tijd nodig, maar hij is op de goede weg. "Het gaat trouwens weer goed met die voet, totdat ik met Maxim aan het spelen en rennen was op het strand, toen verrekte ik ‘em weer flink. Maar ik ben goed onderweg en met fysio ben ik binnenkort weer de oude."

Badr maakt zich geen zorgen of hij op tijd is hersteld. "Het is nu nog niet honderd procent hersteld, maar zeker wel voor de wedstrijd. Het beperkt me niet in mijn trainingen, dus ik ben goed aan de slag."

Dat Badr weer tegen Samedov vecht, betekent niet echt iets voor de vechter. "Het is gewoon een lullige blessure die je tegen iedereen kan oplopen. Het is een wedstrijd als alle andere wedstrijden. Ik heb er geen extra gevoel bij. Het is gewoon fijn dat ik weer lekker aan het werk kan."

Met Estelle en de kindjes gaat het volgens Badr helemaal top. "We hebben een superleuke vakantie gehad, echt een heerlijke tijd met elkaar doorgebracht en we kunnen er weer even tegenaan, lekker bijgekomen. We hebben een heerlijke, heerlijke tijd achter de rug."
Wat gaat hij toch leuk met de kinderen om he *;
Hij cijfert zichzelf helemaal weg in het spelen met de kinderen, de goeierd :)
Gullit zou dat zonder blessure niet eens gedaan hebben :P

En wat zal Zevert Antigoeds er de pest in hebben *O*
pi_125188592
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 03:15 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Wat gaat hij toch leuk met de kinderen om he *;
Hij cijfert zichzelf helemaal weg in het spelen met de kinderen, de goeierd :)
Gullit zou dat zonder blessure niet eens gedaan hebben :P

En wat zal Zevert Antigoeds er de pest in hebben *O*
Gelukkig ligt je troll er niet dik bovenop. Zevert kan toch blij zijn, past allemaal goed in het scenario van de onvoorwaardelijke liefde..
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:21:19 #46
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125191618
waar blijven de foto's Mevr Santegoeds ?
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:49:12 #47
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125192826
Wel foto's van Sylvie die ook aan de slotjesbrug een liefdes teken achterlaat
Gepikt van Badr en Estelle misschien :Y
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:55:28 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125193068
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:49 schreef barca1971 het volgende:
Wel foto's van Sylvie die ook aan de slotjesbrug een liefdes teken achterlaat
Gepikt van Badr en Estelle misschien :Y
Ja, Badr en Estelle waren immers ook de eersten die dat deden :Y

Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 12 april 2013 @ 13:08:35 #49
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125193504
Nee, man, zo bedoel ik het helemaal niet. In het kader van de berekendheid van Sylvie, bedoel ik.
Vorig jaar zomer stonden Estelle en Badr toch uitebreid in de privé, ( waar else ) met reportage op de brug en de slotjes, compleet met bijbehorend sopverhaal...Sylvie wil vast denk ik even haar eigen momentje pakken
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:03:40 #50
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125195304
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:50 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Gelukkig ligt je troll er niet dik bovenop. Zevert kan toch blij zijn, past allemaal goed in het scenario van de onvoorwaardelijke liefde..
Huh troll :?
Ik vind het echt een sympathieke vent hoor :)
Als hij, terwijl hij een blessure heeft, gaat spelen met de kinderen en opnieuw last krijgt, dan houdt hij toch meer rekening met de kinderen dan met zichzelf :?

Barca bedoel je denk ik ook al niet, want die zit er ook niet meer zo bovenop, die begint mij een beetje te ontwijken en het vooral over Sylvie te hebben omdat ze denkt dat ik daar niet zo goed tegen kan :P

Ik denk trouwens niet dat Evert er zo blij mee zal zijn dat Badr met zijn prive-verhalen naar Bullevard stapt hoor :N
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:15:06 #51
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125195681
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:21 schreef barca1971 het volgende:
waar blijven de foto's Mevr Santegoeds ?
Ik vond het zelf bogal meevallen, maar heb van hogerhand te horen gekregen dat ik er niet meer zo hard in moet gaan :{
Dat het een tandje minder moet en minder persoonlijk , want het wordt wat te overheersend en ik begrijp ook dat je in de vechtsport altijd respect voor de tegenstander moet houden -O-

Dus naar goed oosters gebruik wil ik je nederig mijn mewassie kerry aanbieden :@
Ik weet niet precies hoe je het schrijft maar jij als vervent vechtsporter weet wel wat ik bedoel toch? :)

Kun je me nog wel even vertellen in welk tv programma Ficq heeft toegegeven dat Badr een vrouw heeft geslagen? :)
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:04:29 #52
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125197372
Je blijft grappig :P

Je zult wel blij zijn dat je idool de nieuwe wipkip van Estelle is, komt hij lekker veel in het nieuws, ik heb al wat zitten zoeken naar het bewuste stukje maar het zo'n immense wirwar aan gedoe werd er niet goed van. Er waren hier meerdere mensen van op de hoogte trouwens... als ik het nog tegen kom zal ik het uiteraard melden

enne ik lust geen kerry, wat nu?
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:02:14 #53
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125199385
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:04 schreef barca1971 het volgende:

enne ik lust geen kerry, wat nu?
Nu val je weer door de mand :)
Want fonetisch komt wat ik zei dicht in de buurt van een van de bekendste technieken in de vechtsport, dat had jij als kickboxer toch moeten weten 8-)

Ik heb je getest door een beetje licht met je te sparren en je komt op alle vlakken tekort :Y
Je tactieken zijn te doorzichtig, je hebt geen goede verdediging, je aanvallen zijn veel te zwak ookal zijn ze vaak onder de gordel :{
Misschien dat je na een paar jaar keihard trainen mee mag doen met de vlieggewichten :P
Je bent trouwens nog steeds groggy want je blijft ontkennen dat je al 10-0 achterstaat, je doet net of je neus bloedt en het is eigenlijk onverantwoord dat de dokter je nog door laat gaan >:)

Er is een te groot niveau-verschil, ik heb moeite om mij aan te passen, want ik heb hoogtevrees en durf niet te lang naar beneden te kijken :N
Je bent zo doorzichtig als de gebakken lucht die je post en ik kijk dwars door je heen :Y
Voor mij ben je een open boek vol inktzwarte bladzijden :{w
Wij alfa-mannen hebben ook een ere-code, wij maken onze handen niet vuil aan zo een pannekoek :{w

Ga maar flink trainen dan kom ik misschien nog wel een keer kijken of je al vorderingen hebt gemaakt
Maar ik ben er nu wel even klaar mee en zal geen lappen tekst meer aan je besteden.
Maar als ik je ga stalken met oneliners zal je ook niet al te vrolijk worden ben ik bang :P
Ill be watching you }:|

Tot de volgende keer :W

Team Badr FTW w/
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:08:23 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125199622
Hij draagt een toque daar toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:13:12 #55
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125199787
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop voor Estelle van wel ;)
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:16:59 #56
15080 static
pi_125199950
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef Leandra het volgende:
Doet iedereen tijdens een wedstrijd.
  zaterdag 13 april 2013 @ 21:05:32 #57
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125243835
Ruud nu op tv met z'n nieuwe vriendin
  zondag 14 april 2013 @ 10:06:35 #58
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125258520
Is wel een mooi setje, klopt beter dan met Estelle
  zondag 14 april 2013 @ 13:39:59 #59
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_125263827
http://www.camilleri.nl/2(...)ontlasten-badr-hari/

Anderhalf jaar " na de zware mishandeling van club Air/eigenaar in Amsterdam
heeft de verdediging van Badr Hari diverse nieuwe getuigen gewonden die de
kickbokskampioen ontlasten.
  zondag 14 april 2013 @ 13:48:37 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125264122
Welkom, spuit 11!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 14 april 2013 @ 15:07:42 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125266725
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2013 13:48 schreef Copycat het volgende:
Welkom, spuit 11!
Je zou qua nick bijna denken een mix tussen Paul en Haan33...
Maar met zo'n eerste post zou ik eerder een andere kloon gokken, zou zou ik gokken....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125268124
Hmmm gewonde getuigen... Interesting. :7
  zondag 14 april 2013 @ 15:51:09 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125268423
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 15:44 schreef mootie het volgende:
Hmmm gewonde getuigen... Interesting. :7
:D
That explains....
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 15 april 2013 @ 11:46:35 #64
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125304416
Vandaag doen we geen hetze, dames. }:|
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 15 april 2013 @ 18:35:16 #65
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125318862
Ruud straks met zijn nieuwe vriendin in RTL boelevaart.
  † In Memoriam † maandag 15 april 2013 @ 21:05:59 #66
43556 miss_dynastie
pi_125326823
quote:
9s.gif Op maandag 15 april 2013 18:35 schreef hexje het volgende:
Ruud straks met zijn nieuwe vriendin in RTL boelevaart.
En??????
  maandag 15 april 2013 @ 21:20:57 #67
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125327733
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En??????
Ik had ze zaterdag al gezien maar niemand heeft daar interesse in. Ze zien er als koppel leuk uit.
  † In Memoriam † maandag 15 april 2013 @ 22:11:54 #68
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125331194
Eigenlijk is dit zo'n soap waar je Ruud er na 4 seizoenen geruisloos uit kunt schrijven. Er zijn genoeg andere interessante ontwikkelingen. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  maandag 15 april 2013 @ 22:19:22 #69
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125331646
quote:
99s.gif Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk is dit zo'n soap waar je Ruud er na 4 seizoenen geruisloos uit kunt schrijven. Er zijn genoeg andere interessante ontwikkelingen. :)
Dat merk ik ja. Men heeft geen belangstelling voor Ruud.
  dinsdag 16 april 2013 @ 08:51:08 #70
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125342921
Ruud lijkt te deugen, heeft charme en is slim genoeg om als hij al dingen doet die niet deugen, dat low profile te doen. Dus is dat minder interessant, geen drama.
Dit in tegenstelling to Badr en Estelle, die zichzelf wel in diskrediet brengen, zonder daar al teveel moeite voor te doen...
pi_125344271
quote:
99s.gif Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
Ruud is de Jef Alberts van golftasgate; op de achtergrond nog vaag aanwezig maar amper relevant voor de verhaallijnen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 april 2013 @ 09:54:33 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_125344382
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ruud is de Jef Alberts van golftasgate
Wie :?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 16 april 2013 @ 17:47:52 #73
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125361008
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ruud is de Jef Alberts van golftasgate; op de achtergrond nog vaag aanwezig maar amper relevant voor de verhaallijnen.
Maar het was wel zijn golftas van de Golftasgate. :P
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:17:09 #74
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125479430
Ik heb het altijd al gezegd dat de vrijmetselaars erachter zitten en ik ben ze op het spoor :P

Missionary Peter Steenbakkers, Ambassador of Diplomatic Mission Peace and Prosperity _O-

Hij was ook degene die zijn goede vriendin Saskia intimideerde...
quote:
Ze zegt ook: 'Het is juist dat Peter mij heeft gezegd dat het beter was als ik niets gezien had of van niets wist. U vraagt mij of ik dat als bedreigend heb ervaren? Ik wist niet wat ik ermee moest en ik was in shock: ik vond het hele incident bedreigend.'
Steenbakkers was ook degene die zelf beweerde niet bij het incident aanwezig geweest te zijn, maar dit blijkt gelogen en als de Quote hier aandacht aan wil besteden, wordt ook de medewerkster van de Quote geintimideerd...

quote:
De verslaggeefster van Quote schrijft tijdens het maken van het verhaal te zijn benaderd door een man die zegt dat hij voor zijn beroep 'problemen oplost en mensen intimideert'. Tijdens een persoonlijk gesprek in het Vondelpark vertelt hij dat er in de onderwereld een opdracht circuleert om de publicatie in Quote tegen te gaan.
The plot thickens (8>
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:22:25 #75
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125479632
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef Paule33 het volgende:

Team Badr i presume? O-)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 19 april 2013 @ 15:41:00 #76
22592 crew  Ole
pi_125483451
Edit
pi_125487756
Holy mac wie heeft die OP gemaakt :o
Wat een dedication :D
Whatever you're about to discover we off that.
  zaterdag 20 april 2013 @ 01:01:55 #78
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125510472
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 17:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
En dan is het nog verre van compleet :P
Het is een complot, wat ik je brom :X
  zaterdag 20 april 2013 @ 01:37:50 #79
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125511635
Nog een leuke quote van de bewuste sensation white-skybox huurder en (opgedrongen?) beoogd sponsor van Badr _O-
quote:
Volgens Steenbakkers zelf leeft hij zuinig
Ik denk dat het een soort ondercover swami is :Y
quote:
Hij bezit een Lamborghini Aventador, Ferrari 458 Italia, Ferrari F430, en ook nog eens een Rolls-Royce.

Hij kocht in 2012 voor ¤1,5 miljoen aan vastgoed, zonder hypotheek. Een jaar eerder nam hij voor ¤1,75 miljoen een partij woningen over van voormalig Quote 500-leden Harrie van de Moesdijk en Tom Moeskops
Leuke club ook waar hij inzit, opgericht door een zeer bekend vrijmetselaar...

Diplomatic Mission Peace and Prosperity cooperates also with American and European institutions like Academy of American Poets, Academy of Global Universal Peace, American National Standards Institute, Antiquae Militiae Equestris Sanctorum, Diplomatic Society of St Gabriel (Knights of Saint Gabriel), Greenpeace, Helsinki Committee for Human Rights, International Alliance of Catholic Knights, International Human Rights Commission, International Social Action Foundation, Int. Society of UN Mission Veterans and UN Volunteers, Organization of American States, People to People International, Planet Diplomat, World Peace Mission Organization, etc., which work for World peace.

Ik maakte eerst nog een grapje, maar dit heeft new world order written all over it _O-
Verhuis dit topic maar naar BNW ;)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 20 april 2013 @ 09:31:03 #80
22592 crew  Ole
pi_125515667
Open er een topic ;)
  zaterdag 20 april 2013 @ 11:01:45 #81
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_125517123
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef Paule33 het volgende:

Je bedoelt vast "gevonden", al kan ik me voorstellen dat je bij Badr snel aan 'gewonden' denkt. ;)
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_125517428
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:31 schreef Ole het volgende:
Open er een topic ;)
Is dat zo?
  zaterdag 20 april 2013 @ 15:03:02 #83
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125522906
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:31 schreef Ole het volgende:
Open er een topic ;)
Ik heb het geprobeerd, maar mijn internet viel steeds weg en ik vond een paardenkop in mijn bed ;)
Dat is toch wel het probleem met die schimmige figuren, het is net maffia :{

Maar het grootste probleem van de vrijmetselarij blijft toch wel...
Het stucwerk :+

OMG check die url... jappie.eu :o :X _O-
  zaterdag 20 april 2013 @ 15:06:59 #84
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125523015
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je bedoelt vast "gevonden", al kan ik me voorstellen dat je bij Badr snel aan 'gewonden' denkt. ;)
Speciaal voor jou omdat je het niet geloofde van Badr zijn voet ;)
quote:
De voet van Badr

"Nee, daar klopt natuurlijk niks van Diaan." Mijn bokstrainer Ron en ik hebben het na afloop van de training nog even over het gevecht van Badr Hari.

© ANP
Door Diana Kuip
"Heb je gezien hoe Badr die wedstrijd uiteindelijk uit heeft gevochten?" vraagt Ron. "Al achteruit huppelend? Dat kan dus niet als je je middenvoetsbeentje zou hebben gebroken. En ook niet als je je banden zwaar hebt verrekt. Want dat is geloof ik het laatste nieuws toch? Dat het tóch niet was gebroken? Klopt gewoon niet."
Ron is altijd lekker duidelijk. En als iemand veel van vechtsport weet is hij het.
Ron vermoedt dus dat er niks mis was met Hari's voet: "Als je het mij vraagt ging hij sowieso maar één gevecht vechten. Pakt Badr het startgeld en verdient de K1 een smak geld aan de kaartverkoop en de tv-rechten die Badr oplevert. Iedereen blij."
Semmy Schilt
De K1 staat inderdaad bekend om zijn schimmige deals. In NUsport magazine beaamt vijfvoudig K1 wereldkampioen Semmy Schilt ook het bestaan van matchfixing in zijn sport.
Zo lag Schilt er in 2002 ineens halverwege het toernooi uit, omdat hij een blessure zou hebben opgelopen met bowlen. Onzin dus, zegt Schilt daarover nu. Maar het kwam de K1 beter uit als er in de finale populairdere vechters zouden staan.
In het geval van Badr zou die vlieger ook op kunnen gaan. De publiekslieveling mocht hier tenslotte 'op speciale uitnodiging' vechten, ondanks dat hij net een half jaar stil op een gevangenisbedje had gezeten en dus niet fit kon zijn.
En opvallend is ook dat Badr als enige vechter de anderhalve ton startgeld van tevoren schijnt te hebben gekregen.
En ja, er is inderdaad een foto van een dikke voet, maar die heeft Badr zelf gemaakt.
Toernooi
Maar om het zeker te weten bel ik Jens Olde Kalter, een journalist die nu een boek over Badr aan het schrijven is en mee was naar het toernooi. “Jens, mijn bokstrainer Ron denkt dat er niks mis was met Badr zijn voet. Jij was erbij. Wat denk jij?
"Jeetje Diaan." Het is even stil. "Ik kan in ieder geval dit zeggen: ik mocht als verslaggever helemaal nergens bij, en mocht met niemand praten. Dat heb ik bij alle voorgaande toernooien dus nog nooit meegemaakt."
"En toen ik tóch backstage ging werd ik er door de organisatie meteen uitgegooid. Ik heb in een winkelcentrum een petje en een trainingsjack moeten kopen om ongemerkt weer naar binnen te kunnen."
"Maar ook nadat Badr zijn voet zou hebben geblesseerd mocht er geen pers bij. Dus wat dat betreft zou je bokstrainer gelijk kunnen hebben. Anderzijds zag zijn voet er op die foto wel echt geblesseerd uit. Dus we zullen het voorlopig niet weten", aldus Jens.
Ah. Nou.
Dan gooi ik het zelf maar voor het gemak op dit zekerheidje: de trainer heeft altijd gelijk.
  zondag 21 april 2013 @ 08:50:22 #85
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_125547053
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 15:06 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Speciaal voor jou omdat je het niet geloofde van Badr zijn voet ;)

[..]

Wat denk je zelf? :@
  zondag 21 april 2013 @ 15:17:54 #86
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125555815
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 08:50 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? :@
Ik denk zelf dat hij wel iets aan zijn voet had en dat die foto wel echt was.
Maar ik denk nu ook wel dat ze het iets erger wilden doen voorkomen omdat ze verder geen risico met hem wilde nemen, omdat als zijn blessure nog erger zou worden ze hem weer een tijd kwijt waren en voorlopig weer niks aan hem konden verdienen.
Het gaat niet goed met die organisatie en Badr is nog de enige ster die ze hebben, dus daar zijn ze wel voorzichtig mee.
Veel mensen zeiden dat ze hem moesten schorsen na het sensation incident, toen zei ik al dat het niet zal gebeuren omdat er veel geld mee is gemoeid.
Ze hebben hem daarom toen ook dat natrappen heel snel vergeven.
Ze hebben zelfs dat bad boy imago gecultiveerd.
  zondag 21 april 2013 @ 21:35:28 #87
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_125574044
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat hij wel iets aan zijn voet had en dat die foto wel echt was.
Maar ik denk nu ook wel dat ze het iets erger wilden doen voorkomen omdat ze verder geen risico met hem wilde nemen, omdat als zijn blessure nog erger zou worden ze hem weer een tijd kwijt waren en voorlopig weer niks aan hem konden verdienen.
Het gaat niet goed met die organisatie en Badr is nog de enige ster die ze hebben, dus daar zijn ze wel voorzichtig mee.
Veel mensen zeiden dat ze hem moesten schorsen na het sensation incident, toen zei ik al dat het niet zal gebeuren omdat er veel geld mee is gemoeid.
Ze hebben hem daarom toen ook dat natrappen heel snel vergeven.
Ze hebben zelfs dat bad boy imago gecultiveerd.
Het ziet wer wel naar uit inderdaad.
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:52:38 #88
15080 static
pi_125642283
quote:
Uitstel in zaak Badr Hari.

In de zaak-Badr Hari worden nog steeds getuigen gehoord. Ook is het rapport van een deskundige nog niet klaar, zo liet een woordvoerster van het Openbaar Ministerie maandag weten.

Aanvankelijk stond een zogeheten regiezitting op de rol van de rechtbank in Amsterdam. Die zou op 2 mei worden gehouden, maar is nu op verzoek van het Openbaar Ministerie uitgesteld. Er is nog geen nieuwe datum.

Hari wordt verdacht van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena op 8 juli. Justitie verdenkt hem ook van een aantal andere mishandelingen.

De kickbokser (28) wacht sinds 22 januari onder voorwaarden zijn proces in vrijheid af. In november kwam hij al korte tijd vrij, na een verzoek van zijn advocaat. Een paar dagen later belandde Hari weer in de cel, omdat hij zich niet had gehouden aan de voorwaarden van zijn vrijlating. Een daarvan was dat hij niet met getuigen mocht spreken. Ook werd hij gespot in de horeca, terwijl hij daar niet mocht komen.
  † In Memoriam † dinsdag 23 april 2013 @ 18:17:07 #89
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125647381
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:52 schreef static het volgende:
Hari wordt verdacht van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena op 8 juli.
Die gaan een jaar vertraging wel halen. :Y
  † In Memoriam † dinsdag 23 april 2013 @ 18:17:48 #90
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125647401
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef schizovreemd het volgende:
Maar ik denk nu ook
Mooi, kampswitch I presume? :7
  Moderator / Miss SHO dinsdag 23 april 2013 @ 22:49:51 #91
22592 crew  Ole
pi_125662609
Gelukkig zijn er genoeg andere Gates waar we ons in de tussentijd mee bezig kunnen houden. :7
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:10:32 #92
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_125664061
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:49 schreef Ole het volgende:
Gelukkig zijn er genoeg andere Gates waar we ons in de tussentijd mee bezig kunnen houden. :7
ja liedjesgate
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_125668946
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 17:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Wat zij zegt
Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 26 april 2013 @ 16:01:20 #94
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125764920
Las al ergens dat hij waarschijnlijk een zoutoplossing in zijn voet heeft laten spuiten, dan krijg je zo'n soort zwelling. Als dat zo is verklaart het wel dat olde er niet bij mocht zijn...
Het schijnt dat je sowieso bij de blessure die er was nooit mag gaan tapen, dus ja..wat is waar hé?
  vrijdag 26 april 2013 @ 16:54:38 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125766762
Ja, als je ergens leest dat hij dat waarschijnlijk heeft gedaan dan kun je dat hier prima posten en op die manier tot waarheid bombarderen.... dan staat het immers al op twee plekken op het internet.

Zo kunnen we nog wel even.

En dat verklaart dat olde er niet bij mocht zijn?? Wie?? Oh... Jens Olde Kalter.
Zijn achternaam is Olde Kalter... niet Olde, niet Kalter, maar Olde Kalter.
Of ken je hem nog van vroeger en is hij een oude vriend?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125767479
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 16:54 schreef Leandra het volgende:
Ja, als je ergens leest dat hij dat waarschijnlijk heeft gedaan dan kun je dat hier prima posten en op die manier tot waarheid bombarderen.... dan staat het immers al op twee plekken op het internet.

Zo kunnen we nog wel even.

En dat verklaart dat olde er niet bij mocht zijn?? Wie?? Oh... Jens Olde Kalter.
Zijn achternaam is Olde Kalter... niet Olde, niet Kalter, maar Olde Kalter.
Of ken je hem nog van vroeger en is hij een oude vriend?
Waar vind ik de connectie met de oude kater? Ben het draadje zoek, geloof ik
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  vrijdag 26 april 2013 @ 17:44:57 #97
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_125768466
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 17:15 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Waar vind ik de connectie met de oude kater? Ben het draadje zoek, geloof ik
Jens olde kalter schrijft toch een bowl over badr ?
pi_125768651
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2013 17:44 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Jens olde kalter schrijft toch een bowl over badr ?
Ik had geen idee.. Maar dank je :)
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  zaterdag 27 april 2013 @ 12:39:54 #99
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125792487
Ik neem het niet voor waarheid aan @ leandra
ben jij gek, zeg alleen maar dat ik het gelezen heb..pfff sommige hier hebben echt een leven nodig

8)7
  zaterdag 27 april 2013 @ 12:44:27 #100
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125792596
Bovendien was Schizo degene die vertelde over het feit dat Olde ( ik noem hem zoasl IK dat wil) er niet bij mocht na de wedstrijd, dan zou het miss wel plausibel kunnen zijn dat ze even snel een spuitje hebben gezet om de boel te laten zwellen...

kan, ik zeg niet dat het zo is, niemand van ons was er immers bij. Maar als iemand een boek over je aan het maken is dan laat je die toch overal bij, juist om een zo realistisch mogelijk beeld te schetsen,heel raar dat hij zo geweerd werd
  zaterdag 27 april 2013 @ 15:44:29 #101
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125796663
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:17 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Mooi, kampswitch I presume? :7
Badr weet wel hoe het werkt en het is een soort van wederzijds belang dat ze hem als een puppet on a string hebben, dus hij werkt er tot op zekere hoogte braaf aan mee .
Hij heeft zichzelf zelfs en jaar geschorst toen de organisatie het niet deed omdat ze alleen maar aan hem willen verdienen en hij zelf wel vond dat hij fout zat, dat heeft hem een hoop geld gekost, in mijn ogen word hij daar juist sympathieker door.

Team-switch? over my K.O. body ;)
  zaterdag 27 april 2013 @ 15:51:57 #102
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125796860
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 12:44 schreef barca1971 het volgende:
Bovendien was Schizo degene die vertelde over het feit dat Olde ( ik noem hem zoasl IK dat wil) er niet bij mocht na de wedstrijd, dan zou het miss wel plausibel kunnen zijn dat ze even snel een spuitje hebben gezet om de boel te laten zwellen...

kan, ik zeg niet dat het zo is, niemand van ons was er immers bij. Maar als iemand een boek over je aan het maken is dan laat je die toch overal bij, juist om een zo realistisch mogelijk beeld te schetsen,heel raar dat hij zo geweerd werd
quote:
Anders dan bij het boek over Hoost werkt de hoofdpersoon dit keer niet mee.
Bovendien gaat Badr zelf een boek over zijn leven (laten) schrijven, dat lijkt me ook een logische verklaring waarom hij de 'concurrent' niet meer overal bij laat zijn :)
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 mei 2013 @ 12:48:37 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_126017970
Het wordt tijd dat er eens iets gebeurt. :{

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:23:01 #104
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  vrijdag 3 mei 2013 @ 13:25:31 #105
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_126019409
Denk dat de enige actie die er plaats vind, bij Badr en Estelle in de slaapkamer is :9
  zaterdag 4 mei 2013 @ 03:11:30 #106
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_126049156
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:48 schreef tong80 het volgende:
Het wordt tijd dat er eens iets gebeurt. :{

25 mei weer een knokkie, maar dat is vast niet waar je op zit te wachten ;)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:48:01 #107
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_126066485
wel saai dat het wéér zabit is...
  Trouwste user 2022 zondag 5 mei 2013 @ 14:24:08 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_126090691
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 03:11 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

25 mei weer een knokkie, maar dat is vast niet waar je op zit te wachten ;)
Bedoelde ik niet idd. Maar wil het wel zien. :)

zondag 5 mei 2013 @ 16:51:45 #109
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_126095976
Badr heeft al gezegd dat hij er een show van gaat maken... *O*
  maandag 6 mei 2013 @ 01:05:36 #110
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_126116540
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef barca1971 het volgende:
Denk dat de enige actie die er plaats vind, bij Badr en Estelle in de slaapkamer is :9
ja waar blijft de liefdesbaby ?
  maandag 6 mei 2013 @ 01:06:35 #111
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_126116556
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 16:51 schreef barca1971 het volgende:
Badr heeft al gezegd dat hij er een show van gaat maken... *O*
alog Zagreb niet al 1 grote kermis was ?
pi_126207010
quote:
Badr Hari wil nooit meer zonder Estelle Cruijff

Badr Hari weet het zeker, zijn liefde voor Estelle Cruijff is voor altijd. In een interview met Story vertelt hij: "Ik weet zeker dat Estelle mijn hele leven bij me blijft. Ze is mijn eerste liefde en mijn laatste."

Foto: ANP "In Estelle heb ik een soulmate gevonden. Ze is bijzonder, lief en het mooiste dat ooit in mijn leven is gekomen. Nooit maar dan ook nooit wil ik meer zonder haar. Ze laat me zien hoe mooi het leven eigenlijk is. Ik respecteer de vrouw die ze voor me is en hou onvoorwaardelijk van haar", vertelt hij.

Cruijff kan de liefde van de kickbokser beantwoorden. "Ik ben verliefd. Ik heb gevonden wat ik lange tijd heb gemist. De liefde die we voelen, is groots en warm. In moeilijke tijden kun je uit elkaar groeien of de band wordt juist sterker. Voor ons geldt dat laatste. We hebben onze relatie naar een volgend level getild."

Hari kan nog steeds voor langere tijd in de gevangenis belanden, maar daar wil het stel niet te lang bij stilstaan. "We kijken alleen nog naar de toekomst", zegt Cruijff. "En die toekomst samen zie ik rooskleurig in. Dit mooie bestaan met Estelle wil ik beslist nooit meer kwijtraken", vult Hari haar aan.
Je zal toch de moeder van z'n kind zijn en lezen dat Estelle z'n eerste liefde is. Lekker pijnlijk :{

En bij Estelle blijft de plaat een beetje hangen, ze zegt nog precies hetzelfde als een tijd geleden. Of zou de Story dat gewoon uit een oud interview gecopy-paste hebben :D

[ Bericht 0% gewijzigd door piglet op 08-05-2013 11:38:40 ]
  Moderator / Miss SHO woensdag 8 mei 2013 @ 10:13:47 #113
22592 crew  Ole
pi_126207578
Welk scenario was dit ook alweer?
pi_126208713
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:13 schreef Ole het volgende:
Welk scenario was dit ook alweer?
Ik denk scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde" (zie OP)
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:58:32 #115
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:24:00 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126210049
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
ik hoor geen nieuws meer over Estelle en Badr [ afbeelding ]
Er is ook geen nieuws meer, ze zijn nog steeds elkaars liefde van hun leven.
Dat gaat vanzelf weer over.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:28:09 #117
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126210213
quote:
Badrestelle4eva, je weet zelluf: http://www.nu.nl/achterkl(...)estelle-cruijff.html

-oh, hierboven al gepost-
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_126210626
quote:
Vanmorgen zei Evert Santegoeds bij Evers staat op, dat ze ook bewust een periode van media-stilte hadden ingelast.
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:47:55 #119
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_126210898
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:24 schreef Leandra het volgende:

Er is ook geen nieuws meer, ze zijn nog steeds elkaars liefde van hun leven.
Dat gaat vanzelf weer over.
Je weet maar nooit..Wie zegt dat het over gaat ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:28 schreef SEMTEX het volgende:

Badrestelle4eva, je weet zelluf: http://www.nu.nl/achterkl(...)estelle-cruijff.html

-oh, hierboven al gepost-
Dankje :)

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:40 schreef piglet het volgende:

Vanmorgen zei Evert Santegoeds bij Evers staat op, dat ze ook bewust een periode van media-stilte hadden ingelast.
Gelijk hebben ze toch? Dank voor de info.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 mei 2013 @ 13:49:26 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_126215438
Estelle Cruijff vindt dat Badr Hari een hoop goed te maken heeft.

Dat vertelt de blondine in Story. "Ik heb het niet bepaald makkelijk gehad de afgelopen maanden. (...) Maar ik blijf hem steunen. We willen een streep onder het verleden zetten en samen een nieuwe start maken. Uiteraard ben ik niet blij met alles wat er is gebeurd, maar ik heb het een plekje gegeven en wil echt alleen nog maar naar de toekomst kijken."

De kickbokser heeft een proces aan zijn broek hangen wegens een aantal geweldsdelicten, maar de periode tot de rechtszaak mag hij in vrijheid afwachten. Zelf ziet hij zijn toekomst zonnig in.

"Ik weet zeker dat Estelle mijn hele leven bij me blijft", vertelt een zelfverzekerde Badr. "In Estelle heb ik mijn soulmate gevonden. Ze is bijzonder, lief en het mooiste dat ooit in mijn leven is gekomen."

pi_126215845
Ze zal waarschijnlijk helaas bedoelen dat hij met HAAR een hoop goed te maken heeft..
  Trouwste user 2022 woensdag 8 mei 2013 @ 15:57:44 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_126220726
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef MightyMightyM het volgende:
Ze zal waarschijnlijk helaas bedoelen dat hij met HAAR een hoop goed te maken heeft..
Moet ie naar de kapper gaan.

woensdag 8 mei 2013 @ 18:45:17 #123
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_126228019
Zag vandaag dat ze op de cover van 1 van de roddelbladen staan.
  woensdag 8 mei 2013 @ 21:49:55 #124
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_126238254
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:49 schreef tong80 het volgende:
Estelle Cruijff vindt dat Badr Hari een hoop goed te maken heeft.

Dat vertelt de blondine in Story. "Ik heb het niet bepaald makkelijk gehad de afgelopen maanden. (...) Maar ik blijf hem steunen. We willen een streep onder het verleden zetten en samen een nieuwe start maken. Uiteraard ben ik niet blij met alles wat er is gebeurd, maar ik heb het een plekje gegeven en wil echt alleen nog maar naar de toekomst kijken."

De kickbokser heeft een proces aan zijn broek hangen wegens een aantal gewehildsdelicten, maar de periode tot de rechtszaak mag hij in vrijheid afwachten. Zelf ziet hij zijn toekomst zonnig in.

"Ik weet zeker dat Estelle mijn hele leven bij me blijft", vertelt een zelfverzekerde Badr. "In Estelle heb ik mijn soulmate gevonden. Ze is bijzonder, lief en het mooiste dat ooit in mijn leven is gekomen."

en weer geen woord over de slachtoffers. Enkel haar eigen sores
  Trouwste user 2022 donderdag 9 mei 2013 @ 14:33:20 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_126262257
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Hebben ze het nog nooit over gehad. :{

pi_126262447
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Dat is waar, al betwijfel ik of het nou zo goed is om bij elk 'mediamoment' over die mensen te beginnen. Ik kan me best voorstellen dat ze er niet over brult. Sowieso is het haar vriend die wat gedaan heeft, zij toch niet?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Trouwste user 2022 donderdag 9 mei 2013 @ 14:43:24 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_126262646
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is waar, al betwijfel ik of het nou zo goed is om bij elk 'mediamoment' over die mensen te beginnen. Ik kan me best voorstellen dat ze er niet over brult. Sowieso is het haar vriend die wat gedaan heeft, zij toch niet?
Zij denkt dat ie het niet gedaan heeft. Althans dat zegt ze.

donderdag 9 mei 2013 @ 14:48:44 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126262852
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het is net zo min gepast om dan wel bij ieder mediamoment te brullen over wat hij haar daarmee heeft aangedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126263540
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is net zo min gepast om dan wel bij ieder mediamoment te brullen over wat hij haar daarmee heeft aangedaan.
True, maar ik gok dat dit wellicht een manier is (zei ze niet ooit dat hij op een matras sliep?) om te laten zien dat ze zijn acties niet goedkeurt. Want de media vraagt waarom ze bij zo'n 'beul' blijft. Dus niet praten over slachtoffers, maar dat ze wel 'boos' is wat hij haar hiermee aangedaan heeft. Zonder zijn dwaze acties had zij ook niet die ellende over zich heen gekregen.
pi_126263585
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zij denkt dat ie het niet gedaan heeft. Althans dat zegt ze.

Ook daarom zal ze er niks over zeggen. Logisch toch? Je gaat toch niet praten over iemand die nog op zijn zaak zit te wachten?
  Trouwste user 2022 donderdag 9 mei 2013 @ 15:08:00 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_126263648
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 15:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ook daarom zal ze er niks over zeggen. Logisch toch? Je gaat toch niet praten over iemand die nog op zijn zaak zit te wachten?
Dacht je echt dat ze daar de hersens voor heeft ?

zondag 12 mei 2013 @ 00:03:11 #132
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_126371414

Badr Hari maakt weer eens een muzikale uitstapje.
  zondag 12 mei 2013 @ 17:06:00 #133
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_126392236
Dat muziekale uitstapje wordt ook weer uit de oude doos getrokken, nieuwe melkkoe..
ik blijf me erover verbazen dat deze twee mensen het keer op keer presteren om de meest ongelukkige uitspraken te doen..
  † In Memoriam † zondag 12 mei 2013 @ 17:35:17 #134
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126393643
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef MightyMightyM het volgende:
Zo lees ik het ook. De slachtoffers is ze allang vergeten. Áls ze er al ooit even aan gedacht heeft.
  zondag 12 mei 2013 @ 20:09:14 #135
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_126400453
Hun eigen sores bleef toch boven alles het belangrijkste, kilo's kwijt, alleen in bed, geen vrienden over, de gang maken naar het gevang onder de priemende ogen, de hetze,de media...ik kreeg sterk de indruk dat de enkele keren dat de slachtoffers zijn gevallen, dat dat weer bij het plan hoorde om sympathieker over te komen. Anders zou je nu niet nog steeds lopen roepen hoe moeilijk je het wel niet hebt gehad, juist uit medeleven naar slachtoffers toe en omdat het idd niet gepast is om jezelf daarin naar voren te schuiven wetende dat er mensen zijn die het nog veel zwaarder hadden...
  maandag 13 mei 2013 @ 13:38:14 #136
401209 Paule33
Grasp all,lose all
  maandag 13 mei 2013 @ 14:44:47 #137
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126429293
Als je vanaf je 19e altijd hebt mogen shoppen van de CC van je partner, raak je waarschijnlijk een beetje je realiteitszin kwijt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 13 mei 2013 @ 16:10:56 #138
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_126433163
idd semtex...dat denk ik ook...ze weet totaal niet wat een normaal echt leven inhoud, is toch een soort van droomwereld..dat zal Badr ook wel bedoelen nu hij heeft verklaard dat hij het mooie bestaan dat hij met Estelle heeft, niet op het spel wil zetten..

is toch een leven van shoppen, lunchen..fotoshoots, showbizz... van de ene vakantie naar de andere en héél veel geld uitgeven, voor iemand van Badr's komaf wellicht heel aantrekkelijk...
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:09:18 #139
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_126468948
https://www.facebook.com/(...)01947&type=1&theater

Estelle en Badr Hari samen in Ibiza
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:33:46 #140
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_126495181
lekker in het huis van Ruud logeren..moet je als echte macho man toch ook niet willen? ik zou mijn eigen stek willen met mijn chickie en niet in het huis willen verblijven waar zij samen waren..als Ruud dan echt zo slecht is moet je zijn huizen en zijn geld ook niet willen en zeggen dat je je eigen plek wel regelt en zijn geld niet aannemen, behalve voor de kids dan, maar dan zou ik als ik Badr was ook zeggen dat hij voortaan wel voor Estelle betaalt..

a word springs to mind.. :?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 07:39:39 #141
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_126620258
http://fightlife.ru/en/event/601-Legend-Fighting-Show

De organisatie Legend maakte een foute door een Nederlandse vlag te platsen bij Badr Hari.
Badr hari meldt aan de shownieuws dat hij komt voor Marokko uit zoals altijd!

Wat is het nut van de rematch? de eer van Samedov reden of zo?...
  vrijdag 17 mei 2013 @ 07:46:27 #142
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_126620303
net zie ik dat bij Badr Hari een Marokkaanse vlag geplaats is. :Y
  zondag 19 mei 2013 @ 15:14:18 #143
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126723326
Sam Cam's nose, Katherine Jenkins' hair and Beyonce's legs: The perfect celebrity body as voted for by thousands of women
http://www.dailymail.co.u(...)thousands-women.html
Hello Estelle, is it you? :+
  Moderator / Miss SHO zondag 19 mei 2013 @ 15:34:15 #144
22592 crew  Ole
pi_126724034
ze lijkt echt :D
  woensdag 22 mei 2013 @ 18:03:30 #145
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_126866329
Estelle is toch wel wat knapper, vind ik, ( neus is wel errug lijkend )..... waar blijven de foto's van vertrek vanaf schiphol, aankomst in Moskou, de dates van Badr en Estelle i.p.v dat hij aandacht aan zijn fans besteed?
Iemand al iets gezien?

:)
  donderdag 23 mei 2013 @ 00:36:38 #146
15080 static
pi_126887882
quote:
K1 en MMA vechters in de ring.

Op zaterdag 25 mei zendt RTL 7 het prestigieuze vechtsportgala 'Legend' uit. Helden uit de K-1 (kickboksen) en MMA (Mixed Martial Arts) verschijnen hiervoor in de ring in de bijna 10.000 toeschouwers tellende Minor Arena in Moskou.

Ook de Nederlander Badr Hari is daar van de partij. Hij neemt het in een K-1 Super Fight (+93 kg) op tegen de man die hij eerder KO sloeg maar die het hem in zijn laatste wedstrijd ook zeer moeilijk wist te maken: De Rus Zabit Samedov.

Een andere zeer opvallende partij is een MMA Super Fight (+93 kg) tussen de Amerikaan Bob 'The Beast' Sapp en de Rus Alexander Emelianenko. De ex-American footballspeler Sapp maakte enkele jaren geleden de overstap naar de vechtsportring, een plek waar hij met zijn lengte (2 meter) en postuur (160 kilo) floreert. Naast deze zwaargewichten is er bij Legend ook ruimschoots plaats voor de lichtere en snellere vechtsporters. Het commentaar bij de wedstrijden komt van Koert Westerman en Edwin van Os..
  † In Memoriam † donderdag 23 mei 2013 @ 18:53:36 #147
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126914600
Ik vind veel van Badr, maar niet dat het een held is. :N
  † In Memoriam † donderdag 23 mei 2013 @ 19:15:59 #148
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126915598
En yep, Badr komt inderdaad zelf met een boek op de proppen. Hij gaat o.a. in op zijn gedrag. Oftewel, nog eens uitleggen dat het allemaal niet aan hém lag. :{
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 mei 2013 @ 19:17:18 #149
22592 crew  Ole
pi_126915677
quote:
99s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef Cynix ® het volgende:
En yep, Badr komt inderdaad zelf met een boek op de proppen. Hij gaat o.a. in op zijn gedrag. Oftewel, nog eens uitleggen dat het allemaal niet aan hém lag. :{
Gaat hij dat helemaal zelf schrijven of krijgt hij hulp?
  † In Memoriam † donderdag 23 mei 2013 @ 19:19:19 #150
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126915772
Geen idee, ik gok het laatste.
  donderdag 23 mei 2013 @ 19:54:03 #151
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_126917431
Tuurlijk doet hij dat niet zelf, heb van de week nog gelezen dat hij in de zin; komen ook aan bod' het woord bod met een t schreef..
Fijn ook dat hij weer zijn eigen vertrouwde arrogante zelf is, de bak heeft hem zijn lesje nog niet geleerd denk ik.
Hij werd door meerdere mensen terecht gewezen, dat hij nog steeds dacht dat hij alles kon maken en dat mensen het jammer vonden dat hij dit zo blijft doen, omdat hij het niet nodig heeft.. Hij noemt bruine mensen nigga's...wie denkt hij dat ie is? :W

Ik begrijp steeds minder wat Estelle in hem ziet, komt puntje bij paaltje blijft het gewoon een ordinair straat schoffie met dito vocabulaire..weer heel transparant Badr
  donderdag 23 mei 2013 @ 19:55:16 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126917497
De botte streetwise lul!
  † In Memoriam † donderdag 23 mei 2013 @ 20:56:34 #153
43556 miss_dynastie
pi_126920888
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef barca1971 het volgende:
Tuurlijk doet hij dat niet zelf, heb van de week nog gelezen dat hij in de zin; komen ook aan bod' het woord bod met een t schreef..
Misschien lag het aan zijn iPad O-)
  donderdag 23 mei 2013 @ 23:11:18 #154
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_126930175
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:17 schreef Ole het volgende:

Gaat hij dat helemaal zelf schrijven of krijgt hij hulp?
Als ie hulp krijgt, dan zeker van Leon de Winter?
  donderdag 23 mei 2013 @ 23:21:04 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126930757
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien lag het aan zijn iPad O-)
iPat }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 23 mei 2013 @ 23:24:24 #156
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_126930918
quote:
99s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef Cynix ® het volgende:
Inderdaad, hij lijkt Bram Mosco. wel.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:08:57 #157
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_126939058
https://www.facebook.com/(...)50280&type=1&theater

Badr Hari in Rusland,ook Estelle is bij.
Vandaag in Rusland komt een persconferentie,
morgen bij RTL 7 live om 22.30 uur
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:12:46 #158
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_126939156
https://www.facebook.com/(...)50280&type=1&theater

In Rusland Estelle en Badr Hari.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 10:17:39 #159
401209 Paule33
Grasp all,lose all
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 mei 2013 @ 12:54:47 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_126944131
Gaat ie z'n auto-biografie schrijven :D _O_

Moderator / Miss SHO vrijdag 24 mei 2013 @ 15:41:02 #161
22592 crew  Ole
pi_126949872
quote:
KOEN EVERINK REAGEERT OP BOEK BARD HARI

Het nieuws dat Badr Hari een boek gaat schrijven over zijn leven heeft ook Koen Everink bereikt. Badr wordt verdacht van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink vorig jaar tijdens Sensation in de Amsterdam ArenA.

Via zijn advocaat Alexander de Swart laat Koen aan RTL Boulevard weten: “Ik hoop dat in de uit te brengen autobiografie nu toch eindelijk eens het werkelijke verhaal over Sensation uit de doeken wordt gedaan.” Verder vraagt Koen zich af waarom hem dit in vredesnaam is aangedaan.

Vanavond meer in RTL Boulevard!
  † In Memoriam † vrijdag 24 mei 2013 @ 15:43:08 #162
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126949959
Koen denkt dat Badr nu het échte verhaal gaat vertellen? :? Yeah right. :')
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:45:07 #163
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_126950050
quote:
Fijn ook dat hij weer zijn eigen vertrouwde arrogante zelf is, de bak heeft hem zijn lesje nog niet geleerd denk ik.
Hij werd door meerdere mensen terecht gewezen, dat hij nog steeds dacht dat hij alles kon maken en dat mensen het jammer vonden dat hij dit zo blijft doen, omdat hij het niet nodig heeft.. Hij noemt bruine mensen nigga's...wie denkt hij dat ie is? :W

Ik begrijp steeds minder wat Estelle in hem ziet, komt puntje bij paaltje blijft het gewoon een ordinair straat schoffie met dito vocabulaire..weer heel transparant Badr
Bron? O-)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:47:23 #164
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_126950162
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:54 schreef tong80 het volgende:
Gaat ie z'n auto-biografie schrijven :D _O_

De Bentley heeft in de jaren ook heel wat meegemaakt hoor :+
Dat wordt een killer van een thriller 8-)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 17:17:40 #165
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_126954165
quote:

Hij zal zelfs zijn eigen biografie schreven,,hij was ook een goede leerling en haalde de hoogste cito-scores van de hele school. Hierdoor zat hij in een apart klas voor slimme kinderen en kwam hij later op het atheneum terecht! zie video: Badr Hari vroeger gepest.
Hij rasciste ? nee ! zeker niet. ;)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 17:34:09 #166
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_126954824
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:17 schreef Paule33 het volgende:

[..]

Hij rasciste ? nee ! zeker niet. ;)
Lijkt me ook sterk dat hij donkere mensen nigga's noemt... De van oorsprong Surinaamse Melvin Manhoef en zijn trainer Mike Passenier zijn de beste vrienden van Badr :)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 17:52:07 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126955478
Oh, dat geloof ik best. Where my niggas at? Die street-context.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 mei 2013 @ 18:37:14 #168
22592 crew  Ole
pi_126957080
Zo een uitgebreid interview bij Boulevard.
  † In Memoriam † vrijdag 24 mei 2013 @ 18:58:22 #169
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126957859
Ik kijk nu, is het al geweest? :?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:59:28 #170
123170 alors
zlata1234
pi_126957899
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kijk nu, is het al geweest? :?
Natuurlijk niet, ze doen zulke dingen altijd op het laatst, 19.15 ong. :')
know'm sayin?
word? word.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 mei 2013 @ 19:09:09 #171
22592 crew  Ole
pi_126958398
Even doorbijten
  † In Memoriam † vrijdag 24 mei 2013 @ 19:09:34 #172
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126958416
Zeg dat wel. :o
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 mei 2013 @ 19:12:15 #173
22592 crew  Ole
pi_126958551
foutje bedankt
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 mei 2013 @ 19:13:49 #174
22592 crew  Ole
pi_126958628
"Ik moet gewoon doen waar ik hartstikke goed in ben en dat is mensen tegen de vlakte slaan"

Aldus Badr..
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:14:12 #175
251975 kissaa
fka: kissa
pi_126958645
Badr blijft doen waar hij goed in is en dat is mensen tegen de vlakte slaan...
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:16:57 #176
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_126958788
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:13 schreef Ole het volgende:
"Ik moet gewoon doen waar ik hartstikke goed in ben en dat is mensen tegen de vlakte slaan"

Aldus Badr..
Ja dat zei ie 8)7
  † In Memoriam † vrijdag 24 mei 2013 @ 19:17:44 #177
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126958828
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:16 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja dat zei ie 8)7
En op zich heeft-ie daar wel gelijk in.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:18:52 #178
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_126958867
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:17 schreef Cynix ® het volgende:

En op zich heeft-ie daar wel gelijk in.
Qua kickboksen wel ja.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 mei 2013 @ 19:19:01 #179
22592 crew  Ole
pi_126958873
Hij wordt als aardige jongen neergezet?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:20:27 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126958940
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:19 schreef Ole het volgende:
Hij wordt als aardige jongen neergezet?
Kleine schavuit!
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:20:33 #181
326442 Grunge.
Corvus corax.
  † In Memoriam † vrijdag 24 mei 2013 @ 19:20:40 #182
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126958949
Het wordt een serieus, zwaar boek! :o
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:21:23 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126958981
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:20 schreef Cynix ® het volgende:
Het wordt een serieus, zwaar boek! :o
Hardcover met omslag?
  † In Memoriam † vrijdag 24 mei 2013 @ 19:21:55 #184
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126958997
Jens Oldekalter lijkt wat minder blij.
  † In Memoriam † vrijdag 24 mei 2013 @ 19:22:19 #185
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126959015
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hardcover met omslag?
En alle dossiers in de bijlagen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 mei 2013 @ 19:24:08 #186
22592 crew  Ole
pi_126959091
Het boek van Koen?
  † In Memoriam † vrijdag 24 mei 2013 @ 19:24:57 #187
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126959124
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:24 schreef Ole het volgende:
Het boek van Koen?
Hij versprak zich kennelijk. Apart. Misschien is-ie zelf wel ghostwriter voor een boek van Koen Everink.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 mei 2013 @ 19:31:00 #188
22592 crew  Ole
pi_126959376
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hij versprak zich kennelijk. Apart. Misschien is-ie zelf wel ghostwriter voor een boek van Koen Everink.
Ik vond het wel een aparte verspreking :o
  † In Memoriam † vrijdag 24 mei 2013 @ 19:31:30 #189
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126959397
Ik denk dat we een scoop hebben! :Y
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 mei 2013 @ 19:55:12 #190
22592 crew  Ole
pi_126960293
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat we een scoop hebben! :Y
Zou zomaar kunnen: Evert schrijft voor Badr, en Albert voor Koen :o
pi_126966186
Wat vindt ficq hier allemaal van

[ Bericht 3% gewijzigd door utrecht1970 op 25-05-2013 16:00:00 ]
  vrijdag 24 mei 2013 @ 22:22:57 #192
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126968261
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat vindt finq hier allemaal van
Ficq :)
  zaterdag 25 mei 2013 @ 01:16:58 #193
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_126974628
Volgens Badr zelf is hij weer 100%.
Veel sneller, sterker, scherper en betere timing etc. dan de vorige partij.

Hij moet dit wel duidelijk gaan winnen, Samedov heeft 2 weken geleden nog gevochten.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 01:33:57 #194
15080 static
pi_126974937
Met kleding op de weegschaal staan is wel uiterst zeldzaam.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:46:38 #195
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_126989623
die mega mindy's ernaast :P
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:02:02 #196
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_126990117
zag net een quote-je van vandaag van Badr voor bij komen;

'I let you call me daddy even if you aint my daughter'

Benieuwd wat ruud daarvan vindt
  zaterdag 25 mei 2013 @ 20:38:32 #197
15080 static
pi_126997858
Uitlslag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127000605
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 21:12 schreef Leandra het volgende:
Ah, grote meid, de uitslag zonder spoiler posten :r

Welk deel over de uitzendtijd had je niet begrepen?
Ohh _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 21:45:45 #199
184769 crew  Deisyy
pi_127001428
Gaat ze het quoten :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 26 mei 2013 @ 00:04:34 #200
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127008529
Ontzettend jammer dat hij niet opstond... estelle neemt hem natuurlijk liever ongeschonden weer mee op vakantie :P
  zondag 26 mei 2013 @ 00:07:42 #201
251975 kissaa
pi_127008660
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 20:38 schreef static het volgende:
Uitlslag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahha! :D
:@
  zondag 26 mei 2013 @ 13:49:54 #202
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127021134
Samedov leek met zijn vecht-style af en toe meer op Badr dan Badr zelf -O-
Zou hij dan echt Tyson achterna gaan, die ook nooit meer de oude werd in de ring na een tijd in het gevang te hebben gezeten? :{
Of heeft Estelle hem echt getemd en is het 'vuur' uit hem verdwenen en heeft ze hem soft gemaakt }:|
Hij leek wel het publiek in te kijken toen hij niet meer wilde opstaan...
Of heeft hij zich nu ook maar een keer om laten kopen om flink te kunnen cashen en het in zijn boek te kunnen schrijven? ;)

Voorlopig schrijf ik hem nog niet af, maar gaat niet de goede kant op zo :N

Hopelijk tekend hij na de rechtzaak gewoon bij Glory en is hij weer een stuk meer gemotiveerd.

Anders wordt het hoog tijd dat ik me bij team anti-Estelle voeg ;)
  zondag 26 mei 2013 @ 14:02:03 #203
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127021646
Hij leek wel een karikatuur van zichzelf... en dit was dan ook geen goed voorteken ;)

zondag 26 mei 2013 @ 14:04:31 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127021752
Zijn er beelden?
  zondag 26 mei 2013 @ 14:17:14 #205
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127022164
Die knik richting iemand in het publiek vond ik ook heel vreemd, alsof hij een teken kreeg te stoppen...maar vind het toch moeilijk te rijmen met zijn woorden dat iedereen nog steeds bang van hem is en dat Samedov snel KO zou gaan, hij was sterker sneller en weer terug op volle sterkte, maar het vuur zat meer in Samedov dan in hem....

Hij heeft ook meteen een foto geplaatst van hem in de ring op de grond, met de woorden: all the haters, please laugh...

De commentaren die hij daarop kreeg waren niet mals, steeds meer mensen zijn teleurgesteld, vinden dat hij niet zoveel moet kletsen maar doen, dat hij maar snel met die rotte kers op zijn taart moet trouwen, etc etc....

Zou iemand van zijn kaliber die hoon echt over zich heen laten komen enkel en alleen in ruil voor afkoop geld? ik vind dat niet rijmen met zijn trots en respect die hij altijd zo preekt
  zondag 26 mei 2013 @ 14:19:09 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127022230
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:17 schreef barca1971 het volgende:

Hij heeft ook meteen een foto geplaatst van hem in de ring op de grond, met de woorden: all the haters, please laugh...

De commentaren die hij daarop kreeg waren niet mals,
Ik vind zo'n foto (linkje?) dan wel weer getuigen van zelfspot. Kunnen velen blijkbaar een voorbeeld aan nemen.
  zondag 26 mei 2013 @ 14:20:47 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127022283
quote:
11s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:04 schreef Copycat het volgende:
Zijn er beelden?
In dit topic:

SPT / Badr Hari gaat knock-out
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 26 mei 2013 @ 14:24:56 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127022440
Dat ziet er helemaal niet knock-outerig-uit. Beetje op zijn knietjes zitten. Niks tegen de vlakte, niks tien tellen, niks van dat al. Nu heb ik natuurlijk ook erg veel verstand van deze vechtsport.
  zondag 26 mei 2013 @ 14:28:37 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127022577
Als je lang genoeg op je knietjes blijft zitten (langer dan 8 tellen), dan telt dat als een KO....

Ik miste ook het vuur in z'n ogen, geen idee of dat door Estelle komt, maar het was net alsof hij dacht dat hij z'n kunstje sowieso wel kon doen, ook als hij niet in de juiste stemming was.

Waarbij ik het overigens opvallend vond dat Estelle tijdens de wedstrijd van Badr (die nog geen 2x3 minuten geduurd heeft) gewoon met iemand zat te kletsen.... kennelijk vindt Estelle het ook allemaal niet zo belangrijk, als ze zelfs geen 2x3 minuten kan opletten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 26 mei 2013 @ 14:31:02 #210
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127022656
Die foto had hij gisteravond al meteen geplaatst, voor 22u stond die er al op, veel mensen waren pissed op hem omdat het hier nog uitgezonden moest worden en hij al verklapte dat hij KO was gegaan, hij heeft hem inmiddels alweer verwijderd, zal denk ik ook met de bijbehorende commentaren te maken hebben...als veel mensen zeggen dat hij dat hi eerst hun held was, nu niet meer, match fixing, Badr tijdperk over, dat hij met het geld zijn naam niet kan zuiveren en dat ze het jammer vinden dat hij dat doet omdat zijn echte fans in hem geloven, dan lijkt me dat heel moeilijk om te lezen...is toch een soort van afgang
  † In Memoriam † zondag 26 mei 2013 @ 14:33:56 #211
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127022780
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:17 schreef barca1971 het volgende:
Die knik richting iemand in het publiek vond ik ook heel vreemd, alsof hij een teken kreeg te stoppen...
Toen hij al zat? Niet gezien.
  zondag 26 mei 2013 @ 14:39:55 #212
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127023003
Zat Stellemans gewoon te kletsen? zijn daar beelden van? de vorige keer zat ze nog vol angst en afschuw haar hoofd weg te draaien, miss keek ze niet omdat ze toch al wist hoe het af zou lopen?

( of is dat heel slecht t om te zeggen ) :P
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 15:39:50 #213
184769 crew  Deisyy
pi_127025520
quote:
99s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:33 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Toen hij al zat? Niet gezien.
Toen ik gisteravond zat te kijken leek het meer op een knikje, maar nu ik het terug kijk zou het net zo goed een flink knipperen met de gen kunnen zijn. Op 6:42.
  zondag 26 mei 2013 @ 17:55:21 #214
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_127031528
In het principe Samedov won niet omdat Badr nooit KO was,

maar Badr hari...vergeet ...op cruciale momenten zijn knieen te gebruiken.
In Zagreb heeft hij toch gewonnen en nu Samedov in Moscow..
dus 1 ..1, toch niet zo slecht.
Ik weet dat de russische organisatie verdienen veel geld met Samedov omdat iederen
zijn geld op Badr in heeft gezet..
en hoevel zou Badr eran verdiend hebben ?... dat weet ik niet, maar misschien zit hij nu te lachen?
kan een revenche van Badr zijn en niet die van Samedov.?
pi_127031963
kan ik ergens het gevecht terug bekijken???
  zondag 26 mei 2013 @ 18:26:40 #216
15080 static
pi_127032752
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:55 schreef Paule33 het volgende:
en hoevel zou Badr eran verdiend hebben ?
5 ton bij winst.
  zondag 26 mei 2013 @ 18:27:25 #217
15080 static
pi_127032789
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:06 schreef sherezade het volgende:
kan ik ergens het gevecht terug bekijken???
  zondag 26 mei 2013 @ 18:28:08 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127032812
En bij verlies? Of is het all or nothing, nee toch?
  zondag 26 mei 2013 @ 18:31:49 #219
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127032984
En bij omkoping?
  zondag 26 mei 2013 @ 18:41:17 #220
168093 Soury
Squeek
pi_127033278
quote:
12s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:31 schreef schizovreemd het volgende:
En bij omkoping?
Als ik Estelle was zou ik er voor gaan. Beter zo dan een pakje gehakt in je bed. Die creditcard doet het nog wel even. En ze kan zich focussen op de cover van zijn boek.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 26 mei 2013 @ 19:00:35 #221
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127034066
Badr heeft net laten zien wat hij mee naar huis mag nemen..honderden briefjes van 500 euro met elastiekjes erom..die lacht echt de ballen uit zijn broek en zegt dat ook letterlijk. Alle reacties en teleurgestelde fans interesseren hem echt geen reet en over eer en geweten mag hij al helemaal niet praten. Wat een triest geval van een vent zeg..

staat een comment van iemand bij van Bruce Lee, 'showing off, is the fool's idea of glory'
en zo ist maar net, hij laat alleen maar nog meer zien dat hij helemaal niet veranderd is, eerder dat hij geen steek geleerd heeft. Hij kan een shiq pak aan trekken en denken dat ie de man is, maar het blijft een pauper
  zondag 26 mei 2013 @ 19:02:03 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127034150
Gooi het eruit, meid. Doe eens shiq!
  zondag 26 mei 2013 @ 19:05:31 #223
168093 Soury
Squeek
pi_127034300
quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:02 schreef Copycat het volgende:
Ik wilde dat je vragen.
  zondag 26 mei 2013 @ 19:06:44 #224
168093 Soury
Squeek
pi_127034363
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:00 schreef barca1971 het volgende:
Badr heeft net laten zien wat hij mee naar huis mag nemen..honderden briefjes van 500 euro met elastiekjes erom..die lacht echt de ballen uit zijn broek en zegt dat ook letterlijk. Alle reacties en teleurgestelde fans interesseren hem echt geen reet en over eer en geweten mag hij al helemaal niet praten. Wat een triest geval van een vent zeg..

staat een comment van iemand bij van Bruce Lee, 'showing off, is the fool's idea of glory'
en zo ist maar net, hij laat alleen maar nog meer zien dat hij helemaal niet veranderd is, eerder dat hij geen steek geleerd heeft. Hij kan een shiq pak aan trekken en denken dat ie de man is, maar het blijft een pauper
Hij heeft verloren, dat is niet zo sjiek. Het is sport
  zondag 26 mei 2013 @ 19:19:42 #225
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127034912
Dat lijkt me vrij duidelijk, hij gaat alleen niet zo netjes om met de vele fans die hij toch heeft en laat alleen maar zien dat het om de poen gaat, dat gebral over de beste zijn is gewoon onzin, hij heeft nu een 'gezin' en moet duidelijk voor het geld gaan. Ook niet erg, maar blijf dan na het gevecht is afgelopen ook in de ring staan samen met de winnaar en verlaat niet als een lafaard de ring.
Een sporter moet ook tegen verlies kunnen. Ga dan niet de volgende dag als een klein kind een foto van je geld posten en dingen roepen als ik lach me een ongeluk. Snoop dogg is er niks bij :9
  zondag 26 mei 2013 @ 19:22:44 #226
168093 Soury
Squeek
pi_127035023
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:19 schreef barca1971 het volgende:
Dat lijkt me vrij duidelijk, hij gaat alleen niet zo netjes om met de vele fans die hij toch heeft en laat alleen maar zien dat het om de poen gaat, dat gebral over de beste zijn is gewoon onzin, hij heeft nu een 'gezin' en moet duidelijk voor het geld gaan. Ook niet erg, maar blijf dan na het gevecht is afgelopen ook in de ring staan samen met de winnaar en verlaat niet als een lafaard de ring.
Een sporter moet ook tegen verlies kunnen. Ga dan niet de volgende dag als een klein kind een foto van je geld posten en dingen roepen als ik lach me een ongeluk. Snoop dogg is er niks bij :9
Ik laat me op mijn bek slaan voor 1000 euro :P Fuck mijn fans ;)
  zondag 26 mei 2013 @ 19:41:52 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127035901
Het is voortaan Snoop Lion.
  zondag 26 mei 2013 @ 19:55:43 #228
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127036639
Ow, geen dog meer? weer wat geleerd ;)
  zondag 26 mei 2013 @ 20:54:21 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127040156
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:19 schreef barca1971 het volgende:
Wie ben jij dat je kunt beoordelen of zijn fans vinden dat hij netjes met ze omgaat?

Je mag dan wel op een ziekelijke manier alles van hem proberen te achterhalen maar je bent zeker geen fan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 26 mei 2013 @ 21:11:20 #230
168093 Soury
Squeek
pi_127041456
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 20:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wie ben jij dat je kunt beoordelen of zijn fans vinden dat hij netjes met ze omgaat?

Je mag dan wel op een ziekelijke manier alles van hem proberen te achterhalen maar je bent zeker geen fan.
Dat er een kroon op je harses zit wil nog niet zeggen dat je de macht in pacht hebt
  zondag 26 mei 2013 @ 21:18:36 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127041965
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat er een kroon op je harses zit wil nog niet zeggen dat je de macht in pacht hebt
Niet? Shit :(
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zondag 26 mei 2013 @ 21:22:42 #232
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127042269
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik laat me op mijn bek slaan voor 1000 euro :P Fuck mijn fans ;)
Voor 5 ton verkoop ik mijn moeder! En dan doe ik mijn schoonmoeder er nog bij als bonus. :Y
  zondag 26 mei 2013 @ 21:25:24 #233
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127042427
Ehmmm dat weet ik omdat ik dat kan lezen van zijn fans..duhh...en ik heb ook nooit beweerd dat ik een fan ben, door de vele weerzinwekkende acties en gedragingen van hem en Estelle eigenlijk meer en meer het tegendeel...

het is heel doorzichtig allemaal, voor degene die het door hebben dan althans

zondag 26 mei 2013 @ 21:25:31 #234
168093 Soury
Squeek
pi_127042438
quote:
99s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Voor 5 ton verkoop ik mijn moeder! En dan doe ik mijn schoonmoeder er nog bij als bonus. :Y
Mijn moeder gaat in de verkoop. Gratis
  zondag 26 mei 2013 @ 21:27:40 #235
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127042596
lol @ soury
  zondag 26 mei 2013 @ 21:32:58 #236
388969 barca1971
Happy go lucky
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 21:33:22 #237
184769 crew  Deisyy
pi_127043008
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Mijn moeder gaat in de verkoop. Gratis
Krijgen ze mijn schoonmoeder er gratis bij ^O^
  zondag 26 mei 2013 @ 21:34:34 #238
168093 Soury
Squeek
pi_127043106
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:33 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Krijgen ze mijn schoonmoeder er gratis bij ^O^
Ik plak er wel een postzegel op
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 21:36:51 #239
184769 crew  Deisyy
pi_127043262
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik plak er wel een postzegel op
Wel genoeg he, anders krijg ik mijn schoonmoeder weer retour afzender :o
  zondag 26 mei 2013 @ 21:40:00 #240
168093 Soury
Squeek
pi_127043485
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wel genoeg he, anders krijg ik mijn schoonmoeder weer retour afzender :o
Best lastig, ik snap die zegels niet meer
  zondag 26 mei 2013 @ 23:17:10 #241
207727 Smallish
Kleintje!
pi_127049076
quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 19:02 schreef Copycat het volgende:
Qua le Freak.
Is dat zo?
  maandag 27 mei 2013 @ 13:09:25 #242
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_127062786
http://www.camilleri.nl/2013/05/badr-hari-down-maar-niet-out/

Badr vocht veel professioneler maar aan zijn hoofd hangt ook een proces,psychiek zal
voor hem ook moelijk,hij kan niet helemaal loos zijn,trainer een lichaam kan maar niet
zijn hersens!
  † In Memoriam † maandag 27 mei 2013 @ 13:18:11 #243
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127063030
Dat toont dus maar weer eens aan dat een rechtszaak éérst gewoon afgehandeld moet worden en dat iemand pas daarná weer met zijn sport verder moet gaan. Ik blijf het toch al vreemd vinden dat ze op vakantie gaan en nu dus ook voor geld de wereld afschuimen terwijl een aantal zaken bijna verjaart.
  maandag 27 mei 2013 @ 13:37:34 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127063691
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:09 schreef Paule33 het volgende:
http://www.camilleri.nl/2013/05/badr-hari-down-maar-niet-out/

Badr vocht veel professioneler maar aan zijn hoofd hangt ook een proces,psychiek zal
voor hem ook moelijk,hij kan niet helemaal loos zijn,trainer een lichaam kan maar niet
zijn hersens!
Dan had hij die wedstrijd niet moeten doen, dat hij met z'n hoofd bij dat proces is en niet bij de wedstrijd is toch echt z'n eigen probleem, net zoals het z'n eigen keuze was naar Moskou te gaan en zoals het zijn eigen keuze was Koen Everink een "opvoedkundige tik" te geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 27 mei 2013 @ 14:40:06 #245
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127065870
Maar hij "hep nu een gezin" mensen...er zal toch geld binnen moeten komen om verwende Estelle en haar verwende kindertjes tevreden te houden..

Dat is nu het belangrijkste voor hem, hij zet er zelfs zijn trots en principes voor aan de kant, maar wel een dikke tiet met geld mee om Estelle wéér mee op vakantie te nemen. Hij zei toch, ik doe voorlopig even niks, eerst tijd aan mezelf en mijn gezin besteden...lol..dat roept hij al sinds hij uit de bak is, dalijk gaan ze elkaar nog de keel uithangen als ze zo veel samen zijn.. weer een nieuw topic

8-)
pi_127072279
[quote]10s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:19 schreef Copycat het volgende:

[..]
Linkje van de foto iemand?
pi_127072296
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:29 schreef proud_mami het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 26 mei 2013 14:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Linkje van de foto iemand?
  † In Memoriam † maandag 27 mei 2013 @ 18:48:56 #248
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127075079
Het gaat niet helemaal goed met quoten geloof ik? :')
pi_127075310
waarom is er nog geen gate over de ex van patrick kluivert? angela
Hell To The Liars
  † In Memoriam † maandag 27 mei 2013 @ 19:10:35 #250
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127075896
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:55 schreef Droopie het volgende:
waarom is er nog geen gate over de ex van patrick kluivert? angela
Open maar iets als er nog niks is. :)
  donderdag 30 mei 2013 @ 18:53:29 #251
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_127215519
Nu bij boulevard.
  donderdag 30 mei 2013 @ 18:55:25 #252
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 30 mei 2013 @ 23:14:04 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127230212
Ja, maar wie, wat, waarom bij Boulevard??
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 30 mei 2013 @ 23:36:02 #254
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127231615
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar wie, wat, waarom bij Boulevard??
Een feestje bij de tokkies ofzo :?
Ze zagen er wel weer stralend, relaxed en verliefd uit.
Hij zei dat hij bij de wedstrijd op zijn knieen ging om te oefenen voor een huwelijksaanzoek _O-
Dat heet kapot relativeren }:|
  donderdag 30 mei 2013 @ 23:44:13 #255
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127232183
quote:
99s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:18 schreef Cynix ® het volgende:
Dat toont dus maar weer eens aan dat een rechtszaak éérst gewoon afgehandeld moet worden en dat iemand pas daarná weer met zijn sport verder moet gaan. Ik blijf het toch al vreemd vinden dat ze op vakantie gaan en nu dus ook voor geld de wereld afschuimen terwijl een aantal zaken bijna verjaart.
Maar hij kan er toch niks aan doen dat het allemaal zolang duurt.

[ Bericht 31% gewijzigd door schizovreemd op 30-05-2013 23:49:24 ]
  donderdag 30 mei 2013 @ 23:48:30 #256
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127232465
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:40 schreef barca1971 het volgende:
Maar hij "hep nu een gezin" mensen...er zal toch geld binnen moeten komen om verwende Estelle en haar verwende kindertjes tevreden te houden..

Dat is nu het belangrijkste voor hem, hij zet er zelfs zijn trots en principes voor aan de kant, maar wel een dikke tiet met geld mee om Estelle wéér mee op vakantie te nemen. Hij zei toch, ik doe voorlopig even niks, eerst tijd aan mezelf en mijn gezin besteden...lol..dat roept hij al sinds hij uit de bak is, dalijk gaan ze elkaar nog de keel uithangen als ze zo veel samen zijn.. weer een nieuw topic

8-)
Oh is dat nu opeens het belangrijkste voor hem :?
Dat vond je toch een goedkoop en doorzichtig scenario, waar je 'inetlligentie' beledigd door was omdat ze dachten dat mensen daarin zouden trappen?
  † In Memoriam † vrijdag 31 mei 2013 @ 01:42:06 #257
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127236701
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 23:44 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Maar hij kan er toch niks aan doen dat het allemaal zolang duurt.
Och, hij slaat 7 keer iemand in elkaar, dat vergt dus wat justitieel uitzoekwerk, zijn vriendin heeft daarnaast een half jaar nodig voor ze mentaal in staat is een verklaring af te leggen en hij vecht vervolgens als een natte krant omdat hij zolang "gedoe" aan zijn hoofd heeft. Mwoa, lijkt me toch uitsluitend en alleen zijn eigen verantwoordelijkheid.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 02:22:47 #258
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127277719

vr 31 mei 2013, 23:47
Ruud en Estelle officieel gescheiden

van onze redactie
AMSTERDAM -
De scheiding van Ruud Gullit en Estelle Cruijff is bijna een jaar nadat zij onthulden uit elkaar te gaan, rond.

Dat heeft de advocaat van Estelle gezegd tegen Shownieuws. Het is niet duidelijk welke afspraken er zijn gemaakt over hun twee kinderen Joelle en Maxim.
Vlak nadat bekend werd dat Estelle en Ruud een punt achten hun huwelijk zetten, kwam naar buiten dat Estelle een relatie heeft met Badr Hari.
Ruud is ook niet lang vrijgezel gebleven; hij is gevallen voor de charmes van de Mexicaanse Maggie Jimenez. De voormalig topvoetballer heeft zelfs gezegd dat hij een huwelijk met haar niet uitsluit.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 02:28:46 #259
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127277851
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 01:42 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Och, hij slaat 7 keer iemand in elkaar, dat vergt dus wat justitieel uitzoekwerk, zijn vriendin heeft daarnaast een half jaar nodig voor ze mentaal in staat is een verklaring af te leggen en hij vecht vervolgens als een natte krant omdat hij zolang "gedoe" aan zijn hoofd heeft. Mwoa, lijkt me toch uitsluitend en alleen zijn eigen verantwoordelijkheid.
Hij word verdacht van mishandelingen en veel van die zaken zijn al eerder onderzocht en toen was er niet eens genoeg bewijs om het voor te laten komen, dat het nu zo lang duurt zegt imo dat het bewijs ook nu weer niet voor het oprapen ligt.

Of ze zijn daadwerkelijk de connectie met de vrijmetselaars op het spoor en staan op het punt om een wereldwijd schandaal te openbaren :+
  zaterdag 1 juni 2013 @ 07:42:18 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127279187
De scheiding is rond, spannend, wie is het eerst weer getrouwd?

Ik gok op Ruud.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_127279210
Voor Stel is het niet zo aantrekkelijk te trouwen toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 1 juni 2013 @ 07:58:22 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127279245
Nee idd, maar Estelle en Badr roepen al wel heel lang over trouwen, terwijl ik Ruud dat niet zie doen, en toch verwacht ik wel dat Ruud eerder trouwt.

De vorige scheiding van Ruud was letterlijk een paar dagen voor zijn huwelijk met Estelle rond, dus Estelle weet prima dat het heel snel na een scheiding kan, maar ik denk niet dat ze dit jaar nog trouwen, ergens denk ik niet dat de relatie de huwelijksdatum zal halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_127279348
Vond Estelle er niet goed uitzien, wat mager en veel ouder.
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 juni 2013 @ 11:25:59 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_127281908
Moet altijd lachen om die gasten dat ze van de ene relatie in de andere hoppen.

Stel je voor dat je vrijgezellig blijft.

Trouwste user 2022 zaterdag 1 juni 2013 @ 11:26:38 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_127281916
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 08:27 schreef ocho het volgende:
Weer even langs Schoemacher.

zaterdag 1 juni 2013 @ 12:04:03 #266
251975 kissaa
pi_127282564
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 08:27 schreef ocho het volgende:
Heb je haar gezien dan?
  maandag 3 juni 2013 @ 11:50:37 #267
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_127352933

Badr Hari en Estelle in de vliegtuig op weg na Marokko

Badr Hari zaturdag in theatro Marrakech
  Moderator / Miss SHO maandag 3 juni 2013 @ 13:52:27 #268
22592 crew  Ole
pi_127357636
Daar geldt zijn uitgaansverbod niet..
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:15:54 #269
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127391547
Boulevard; ' ben je nog bezig met je rechtzaak Badr?

Badr; 'dat heeft niet het overhemd nee'

Estelle staat erbij en kijkt ernaar ...zou ze het werkelijke gezegde ook niet kennen?

_O-
  † In Memoriam † dinsdag 4 juni 2013 @ 16:41:01 #270
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127406492
quote:
14 spreekwoorden en uitdrukkingen bevatten `hemd`

1) alle dagen een draadje is een hemdsmouw in het jaar (=met geduld kan men veel bereiken - vele kleintjes maken een groot)
2) als het hemd scheurt dan heeft het een gat (=wees niet vooraf al nodeloos bezorgd)
3) belofte is een hemd der dwazen. (=een nietszeggende belofte kan toch tijdelijk gelukkig maken.)
4) elke dag een draadje is een hemdsmouw in een jaar. (=als je iedere dag een beetje doet komt het karwei uiteindelijk klaar)
5) geen hemd aan het lijf hebben (=naakt of erg arm zijn)
6) het hemd is nader dan de rok (=eigen familie gaat voor)
7) het hemd van het lichaam vragen (=van alles blijven vragen)
8) het is beter een andermans hemd dan geen (=wat men niet heeft kan men desnoods nog altijd lenen)
9) het laatste hemd heeft geen zakken. (=je kunt niets meenemen als je dood gaat (laatste hemd = doodshemd))
10) iemand het hemd van het lijf vragen (=erg nieuwsgierig zijn en alles van iemand proberen te vragen)
11) iemand tot op zijn hemd uitkleden (=alles van iemand afnemen, een te hoge prijs laten betalen)
12) in zijn hemd laten staan (=voor schut laten staan)
13) je laatste hemd aan hebben (=je hebt iets fout gedaan en er zal wat voor je zwaaien.)
14) schrijf het maar op je buik (dan kan je het met je hemd weer uitvegen) (=vergeet het maar)
Nope, staat niet op de kaart.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:42:05 #271
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127415573
oh oh..wat nu?

zou het niet de overhand hebben ?

denk dat haar tenen miss wel krom stonden in de louboutins...als ze het al had opgemerkt natuurlijk,
maarja hem verbeteren voor de camera's van boulevard was natuurlijk ook geen optie..
pi_127431618
Heb dat stukje van Boulevard even bekeken maar vind het wel een lief stelletje hoor. En Estelle maakte zelfs nog een grapje ;-)
  † In Memoriam † woensdag 5 juni 2013 @ 16:05:45 #273
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127444442
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:30 schreef proud_mami het volgende:
En Estelle maakte zelfs nog een grapje ;-)
Wat, wat, wat? :o
Fijn dat er weer wat ruimte in hun leven is om te lachen. Ze hebben het ook zwaar genoeg gehad. :Y
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 19:54:43 #274
9859 crew  Karina
Woman
pi_127491976
Badr Hari bouwt feestje in Marrakech met Bogarde

Er is een bijzondere foto opgedoken van Badr Hari. De vechtsporter bouwde volgens Quote niet lang geleden een feestje in Marrakech. Ook zijn liefje Estelle Cruijff en voormalig profvoetballer Winston Bogarde waren erbij.

Op de foto is te zien hoe Hari een imposante champagne- en vuurwerkkroon boven zijn hoofd krijgt gehesen in nachtclub Theatro in het Marokkaanse Marrakech. Cruijff is ondertussen lekker aan het dansen. Wanneer het feestje precies plaats heeft gevonden, is niet bekend. Quote schrijft dat de foto onlangs is gemaakt.

Een andere opvallende partyganger die op de foto staat is Winston Bogarde. De oud-speler van topclubs als Barcelona, Ajax en Chelsea wordt gezocht door de Belastingdienst. Vorige week werd hij door de fiscus in een oproep in Het Parool nog aangemerkt als persoon 'zonder bekende woon- of verblijfplaats'.
Bron

Bogarde :') Ook zo een licht.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:14:05 #275
15080 static
pi_127492815
Bogarde wordt door de belastingdienst gezocht.
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:34:52 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127493865
Dat staat inderdaad in dat stukje van Karina :+ .

Badr kijkt op die vliegtuigfoto alsof die kale man in die stoel vooral niet verkeerd moet kijken, laat staan iets verkeerd moet zeggen.
  † In Memoriam † donderdag 6 juni 2013 @ 20:51:53 #277
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127494718
quote:
6s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:34 schreef Copycat het volgende:
Dat staat inderdaad in dat stukje van Karina :+ .

Badr kijkt op die vliegtuigfoto alsof die kale man in die stoel vooral niet verkeerd moet kijken, laat staan iets verkeerd moet zeggen.
Nog knap dat degene die de foto heeft gemaakt nog lang genoeg leefde om 'm up te loaden. :o
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:55:03 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127494950
Staat Estelle daar nou met Boulahrouz te dansen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:43:36 #279
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_127497936
quote:
99s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:54 schreef Karina het volgende:

Er is een bijzondere foto opgedoken van Badr Hari. De vechtsporter bouwde volgens Quote niet lang geleden een feestje in Marrakech. Ook zijn liefje Estelle Cruijff en voormalig profvoetballer Winston Bogarde waren erbij.

Op de foto is te zien hoe Hari een imposante champagne- en vuurwerkkroon boven zijn hoofd krijgt gehesen in nachtclub Theatro in het Marokkaanse Marrakech. Cruijff is ondertussen lekker aan het dansen. Wanneer het feestje precies plaats heeft gevonden, is niet bekend. Quote schrijft dat de foto onlangs is gemaakt.

Een andere opvallende partyganger die op de foto staat is Winston Bogarde. De oud-speler van topclubs als Barcelona, Ajax en Chelsea wordt gezocht door de Belastingdienst. Vorige week werd hij door de fiscus in een oproep in Het Parool nog aangemerkt als persoon 'zonder bekende woon- of verblijfplaats'.
Bron
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bogarde :') Ook zo een licht.
Haha, hij geniet van zijn leven. Geef hem eens ongelijk.
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:11:17 #280
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_127499708
Hij schijnt weer te zijn opgepakt?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 juni 2013 @ 11:32:32 #281
7889 tong80
Spleenheup
pi_127513865
Te triest.

vrijdag 7 juni 2013 @ 11:45:56 #282
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127514318
  Moderator / Miss SHO vrijdag 7 juni 2013 @ 13:04:00 #283
22592 crew  Ole
pi_127516660
soort zoekt soort..
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:05:48 #284
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127516714
Dat Estelle haar ogen nu nog niet open zijn is mij toch echt een raadsel, Badr laat zich de laatste weken niet echt van zijn beste kant zien, zeker niet als je ziet wat hij post op zijn instagram. Het heeft iets triests, ik denk dat Badr eigenlijk een hele onzekere jongen is, hij loopt nog steeds zo ongelofelijk te pochen, dat zelfs heel veel van zijn fans hem terecht aan het wijzen zijn.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:10:17 #285
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_127516856
Want Mosco is geen belastingontduiker?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:05:26 #286
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_127518781
quote:
99s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:51 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nog knap dat degene die de foto heeft gemaakt nog lang genoeg leefde om 'm up te loaden. :o
:D
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:07:32 #287
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_127518843
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:11 schreef BVO het volgende:
Wie?
Bogarde of Hari?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 juni 2013 @ 14:15:56 #288
7889 tong80
Spleenheup
pi_127519096
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wie?
Bogarde of Hari?
Z'n golftas.

vrijdag 7 juni 2013 @ 14:39:49 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127519899
Wel bijzonder dat Bogarde gezocht wordt door de BD, en al dusdanig lang dat ze zelfs een oproep in de krant zetten, maar dat hij kennelijk gewoon op Schiphol door de douane kan lopen :')

Het zal vast niet spontaan van vorige week zijn dat de BD naar hem op zoek is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:53:41 #290
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127520419
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:11 schreef BVO het volgende:
Staat op het nep-twitteraccount :P
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:27:19 #291
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_127521895
https://fr-fr.facebook.co(...)01947&type=1&theater

https://fr-fr.facebook.co(...)01947&type=1&theater

In Ibiza ,Badr Hari samen met Estelle en Maxime. .

Op 1 juni, Badr Hari was gewoon voor een weekend in Marrakech ,
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:31:27 #292
401209 Paule33
Grasp all,lose all
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:37:20 #293
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_127522442
http://www.dailymotion.co(...)os_news#.UbHhs_ngQUQ

Badr Hari en Estelle zoenen.....
  vrijdag 7 juni 2013 @ 16:37:43 #294
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_127524955
De scheiding is rond,de blad verwacht dat Estelle de komende tijd enkele miljoenen op haar rekening bijgeschreven zal krijgen en ze mag ook in de villa blijven wonen zolang de kinderen thuis wonen.
En ze krijgt 15.000 alimentatie per maand.
Bron: NU.NL
  vrijdag 7 juni 2013 @ 20:40:08 #295
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_127533397
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:37 schreef Paule33 het volgende:

ze zien er wel erg verliefd uit :Y
  zaterdag 8 juni 2013 @ 10:10:05 #296
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_127549729
https://fr-fr.facebook.co(...)47118&type=1&theater

Daphne ex girlfriends van Badr Hari was miss |Italia/olanda

https://fr-fr.facebook.co(...)47118&type=1&theater

Chantal girlsfriends van Badr Hari,ook mooie vrouw.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 14:46:13 #297
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127555224
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:05 schreef barca1971 het volgende:
Dat Estelle haar ogen nu nog niet open zijn is mij toch echt een raadsel, Badr laat zich de laatste weken niet echt van zijn beste kant zien, zeker niet als je ziet wat hij post op zijn instagram. Het heeft iets triests, ik denk dat Badr eigenlijk een hele onzekere jongen is, hij loopt nog steeds zo ongelofelijk te pochen, dat zelfs heel veel van zijn fans hem terecht aan het wijzen zijn.
quote:
'Badr Hari' houdt fans voor de gek

van onze redactie
AMSTERDAM -
Het Twitter-account onder de naam van Badr Hari, met een slordige 57.000 volgers, is helemaal niet van de kickbokser zelf.

Hari zegt zich helemaal niet bezig te houden met social media.
“Ik heb ook geen idee wie er onder dit nep account twittert. Ik ben namelijk een man uit het postduif-tijdperk’, vertelt Badr aan Shownieuws.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 14:47:19 #298
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127555255
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:37 schreef Paule33 het volgende:

Nog even en Zevert Antigoeds krijgt een oscar voor beste scenario-schrijver 8-)
  zaterdag 8 juni 2013 @ 16:59:33 #299
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_127558455
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 14:47 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Nog even en Zevert Antigoeds krijgt een oscar voor beste scenario-schrijver 8-)
het was geen scenario,ze waren aan vieren Estelle scheiding,dat is nu hun toekomst!
en ze zijn echt verliefd,
hij is een Marokkaan maar heeft ook gevoel!!! zo raar is er niet.hahaha
  zaterdag 8 juni 2013 @ 17:01:50 #300
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127558512
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 16:59 schreef Paule33 het volgende:

[..]

het was geen scenario,ze waren aan vieren Estelle scheiding,dat is nu hun toekomst!
en ze zijn echt verliefd,
hij is een Marokkaan maar heeft ook gevoel!!! zo raar is er niet.hahaha
Ik zeg toch ook niet dat Badr en Estelle een Oscar verdienen ;)
  dinsdag 11 juni 2013 @ 20:33:04 #301
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127677720
Badr heeft idd géén facebook of twitter, maar wél een instagram account.
Dat zou jij als die hard fan toch moeten weten schizo

;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')