Nog knap dat degene die de foto heeft gemaakt nog lang genoeg leefde om 'm up te loaden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:34 schreef Copycat het volgende:
Dat staat inderdaad in dat stukje van Karina.
Badr kijkt op die vliegtuigfoto alsof die kale man in die stoel vooral niet verkeerd moet kijken, laat staan iets verkeerd moet zeggen.
Haha, hij geniet van zijn leven. Geef hem eens ongelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Badr Hari bouwt feestje in Marrakech met Bogarde
Badr Hari bouwt feestje in Marrakech met Bogarde
Er is een bijzondere foto opgedoken van Badr Hari. De vechtsporter bouwde volgens Quote niet lang geleden een feestje in Marrakech. Ook zijn liefje Estelle Cruijff en voormalig profvoetballer Winston Bogarde waren erbij.
Op de foto is te zien hoe Hari een imposante champagne- en vuurwerkkroon boven zijn hoofd krijgt gehesen in nachtclub Theatro in het Marokkaanse Marrakech. Cruijff is ondertussen lekker aan het dansen. Wanneer het feestje precies plaats heeft gevonden, is niet bekend. Quote schrijft dat de foto onlangs is gemaakt.
Een andere opvallende partyganger die op de foto staat is Winston Bogarde. De oud-speler van topclubs als Barcelona, Ajax en Chelsea wordt gezocht door de Belastingdienst. Vorige week werd hij door de fiscus in een oproep in Het Parool nog aangemerkt als persoon 'zonder bekende woon- of verblijfplaats'.
Bron
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BogardeOok zo een licht.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nog knap dat degene die de foto heeft gemaakt nog lang genoeg leefde om 'm up te loaden.
Z'n golftas.quote:
Staat op het nep-twitteraccountquote:
ze zien er wel erg verliefd uitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:37 schreef Paule33 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)os_news#.UbHhs_ngQUQ
Badr Hari en Estelle zoenen.....
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:05 schreef barca1971 het volgende:
Dat Estelle haar ogen nu nog niet open zijn is mij toch echt een raadsel, Badr laat zich de laatste weken niet echt van zijn beste kant zien, zeker niet als je ziet wat hij post op zijn instagram. Het heeft iets triests, ik denk dat Badr eigenlijk een hele onzekere jongen is, hij loopt nog steeds zo ongelofelijk te pochen, dat zelfs heel veel van zijn fans hem terecht aan het wijzen zijn.
quote:'Badr Hari' houdt fans voor de gek
van onze redactie
AMSTERDAM -
Het Twitter-account onder de naam van Badr Hari, met een slordige 57.000 volgers, is helemaal niet van de kickbokser zelf.
Hari zegt zich helemaal niet bezig te houden met social media.
“Ik heb ook geen idee wie er onder dit nep account twittert. Ik ben namelijk een man uit het postduif-tijdperk’, vertelt Badr aan Shownieuws.
Nog even en Zevert Antigoeds krijgt een oscar voor beste scenario-schrijverquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:37 schreef Paule33 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)os_news#.UbHhs_ngQUQ
Badr Hari en Estelle zoenen.....
het was geen scenario,ze waren aan vieren Estelle scheiding,dat is nu hun toekomst!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:47 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nog even en Zevert Antigoeds krijgt een oscar voor beste scenario-schrijver
Ik zeg toch ook niet dat Badr en Estelle een Oscar verdienenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 16:59 schreef Paule33 het volgende:
[..]
het was geen scenario,ze waren aan vieren Estelle scheiding,dat is nu hun toekomst!
en ze zijn echt verliefd,
hij is een Marokkaan maar heeft ook gevoel!!! zo raar is er niet.hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |