Badr weet wel hoe het werkt en het is een soort van wederzijds belang dat ze hem als een puppet on a string hebben, dus hij werkt er tot op zekere hoogte braaf aan mee .quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:44 schreef barca1971 het volgende:
Bovendien was Schizo degene die vertelde over het feit dat Olde ( ik noem hem zoasl IK dat wil) er niet bij mocht na de wedstrijd, dan zou het miss wel plausibel kunnen zijn dat ze even snel een spuitje hebben gezet om de boel te laten zwellen...
kan, ik zeg niet dat het zo is, niemand van ons was er immers bij. Maar als iemand een boek over je aan het maken is dan laat je die toch overal bij, juist om een zo realistisch mogelijk beeld te schetsen,heel raar dat hij zo geweerd werd
Bovendien gaat Badr zelf een boek over zijn leven (laten) schrijven, dat lijkt me ook een logische verklaring waarom hij de 'concurrent' niet meer overal bij laat zijnquote:Anders dan bij het boek over Hoost werkt de hoofdpersoon dit keer niet mee.
25 mei weer een knokkie, maar dat is vast niet waar je op zit te wachtenquote:
Bedoelde ik niet idd. Maar wil het wel zien.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:11 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
25 mei weer een knokkie, maar dat is vast niet waar je op zit te wachten
ja waar blijft de liefdesbaby ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef barca1971 het volgende:
Denk dat de enige actie die er plaats vind, bij Badr en Estelle in de slaapkamer is
alog Zagreb niet al 1 grote kermis was ?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:51 schreef barca1971 het volgende:
Badr heeft al gezegd dat hij er een show van gaat maken...
Je zal toch de moeder van z'n kind zijn en lezen dat Estelle z'n eerste liefde is. Lekker pijnlijkquote:Badr Hari wil nooit meer zonder Estelle Cruijff
Badr Hari weet het zeker, zijn liefde voor Estelle Cruijff is voor altijd. In een interview met Story vertelt hij: "Ik weet zeker dat Estelle mijn hele leven bij me blijft. Ze is mijn eerste liefde en mijn laatste."
Foto: ANP "In Estelle heb ik een soulmate gevonden. Ze is bijzonder, lief en het mooiste dat ooit in mijn leven is gekomen. Nooit maar dan ook nooit wil ik meer zonder haar. Ze laat me zien hoe mooi het leven eigenlijk is. Ik respecteer de vrouw die ze voor me is en hou onvoorwaardelijk van haar", vertelt hij.
Cruijff kan de liefde van de kickbokser beantwoorden. "Ik ben verliefd. Ik heb gevonden wat ik lange tijd heb gemist. De liefde die we voelen, is groots en warm. In moeilijke tijden kun je uit elkaar groeien of de band wordt juist sterker. Voor ons geldt dat laatste. We hebben onze relatie naar een volgend level getild."
Hari kan nog steeds voor langere tijd in de gevangenis belanden, maar daar wil het stel niet te lang bij stilstaan. "We kijken alleen nog naar de toekomst", zegt Cruijff. "En die toekomst samen zie ik rooskleurig in. Dit mooie bestaan met Estelle wil ik beslist nooit meer kwijtraken", vult Hari haar aan.
Er is ook geen nieuws meer, ze zijn nog steeds elkaars liefde van hun leven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
ik hoor geen nieuws meer over Estelle en Badr [ afbeelding ]
Badrestelle4eva, je weet zelluf: http://www.nu.nl/achterkl(...)estelle-cruijff.htmlquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanmorgen zei Evert Santegoeds bij Evers staat op, dat ze ook bewust een periode van media-stilte hadden ingelast.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Je weet maar nooit..Wie zegt dat het over gaatquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:24 schreef Leandra het volgende:
Er is ook geen nieuws meer, ze zijn nog steeds elkaars liefde van hun leven.
Dat gaat vanzelf weer over.
Dankjequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:28 schreef SEMTEX het volgende:
Badrestelle4eva, je weet zelluf: http://www.nu.nl/achterkl(...)estelle-cruijff.html
-oh, hierboven al gepost-
Gelijk hebben ze toch? Dank voor de info.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:40 schreef piglet het volgende:
Vanmorgen zei Evert Santegoeds bij Evers staat op, dat ze ook bewust een periode van media-stilte hadden ingelast.
Moet ie naar de kapper gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef MightyMightyM het volgende:
Ze zal waarschijnlijk helaas bedoelen dat hij met HAAR een hoop goed te maken heeft..
en weer geen woord over de slachtoffers. Enkel haar eigen soresquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:49 schreef tong80 het volgende:
Estelle Cruijff vindt dat Badr Hari een hoop goed te maken heeft.
Dat vertelt de blondine in Story. "Ik heb het niet bepaald makkelijk gehad de afgelopen maanden. (...) Maar ik blijf hem steunen. We willen een streep onder het verleden zetten en samen een nieuwe start maken. Uiteraard ben ik niet blij met alles wat er is gebeurd, maar ik heb het een plekje gegeven en wil echt alleen nog maar naar de toekomst kijken."
De kickbokser heeft een proces aan zijn broek hangen wegens een aantal gewehildsdelicten, maar de periode tot de rechtszaak mag hij in vrijheid afwachten. Zelf ziet hij zijn toekomst zonnig in.
"Ik weet zeker dat Estelle mijn hele leven bij me blijft", vertelt een zelfverzekerde Badr. "In Estelle heb ik mijn soulmate gevonden. Ze is bijzonder, lief en het mooiste dat ooit in mijn leven is gekomen."
Hebben ze het nog nooit over gehad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en weer geen woord over de slachtoffers. Enkel haar eigen sores
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |