Ohja ja, dus jij met je hypocriete gelul dat je niks te zoeken hebt in die andere topics, maar als het hier binnenkomt er vrolijk aan mee gaat doen, bewijst toch maar weer eens mijn gelijk...quote:
Je moet met mij nooit de kachel proberen aan te maken zonder rekening te houden met explosie-gevaarquote:
Dat ontken ik toch ook nergens, ik bevestig het juistquote:Op maandag 8 april 2013 08:49 schreef barca1971 het volgende:
Het blijft nog steeds zo dat een groot deel van ons land hem toch echt niet kende en daar pas achter kwamen door zijn relatie met Estelle
Als je goed had opgelet benader ik mensen helemaal niet meteen agressief, dat doe ik alleen bij mensen die daar om vragen en jij stapte vol zelfvertrouwen vrijwillig met mij de ring in.quote:en het feit dat jij mensen die een andere mening zijn toegedaan of niet mee willen gaan in jouw blinde adoratie voor Badr,of je complot theorieën, meteen agressief benaderd laat miss wel blijken dat ook jij een agressief tintje in je hebt. Miss is dat wel de reden dat jij hem zo goed begrijpt.
Je zegt het hier nu goed "delicten die achter zijn naam lijken te staan".quote:Ik kan anders niet begrijpen hoe je het gedrag én maar liefst 9 delicten die achter zijn naam lijken te staan, maar goed blijft praten.een vrouw een blauw oog slaan, een huis in brand steken, iemand aanrijden, mensen intimideren, in elkaar slaan of afkopen in ruil om geen aangifte te doen etc etc.
Voorlopig heeft hij nog maar 1 veroordeling achter zijn naam en het interesseert me verder niet zoveel voor wie ik het allemaal wel en niet mag opnemen van jouquote:Als het nou bij 1 incident zou zijn gebleven, ok, dan mag je t voor iemand op blijven nemen.
Hij had de namen van zijn kinderen en zijn nieuwe liefde aan zijn broek hangen, dat zou je toch als een vooruitgang kunnen zien omdat hij eerder in zijn carierre met gwenette op zijn kleding liep.quote:Maar iemand die keer op keer iets aan zijn broek heeft hangen, daar hebben veel mensen op een gegeven moment wel een beetje genoeg van...
Het is nooit leuk als iemand een gebroken been geschopt wordt oid, maar er gebeuren wel ergere dingen in de wereld, dus om hier nou maandenlang Oost-Indisch geshocked door te blijven lijkt me ietwat overdreven, maar als je wel zo in elkaar zit dan wil je in deze zaak toch ook de onderste steen boven hebben?quote:Ja, maar, dat doet hij anders nooit..of...ja maar hij is echt wel sympathiek. De zaak bagatelliseren is de oorzaak van al het kwaad en ellende in de wereld. Het feit dat jij ook niet geschokt lijkt te zijn, of het mensen kwalijk neemt die dat wel lijken te zijn,zegt ook al genoeg.
Oh dan heb ik niks gezegd, veel plezier ermee danquote:Op woensdag 10 april 2013 17:41 schreef barca1971 het volgende:
en dit heeft indirect wel wat met onze topic te maken want stelletje is erbij betrokken
Ik word moeier van jou dan vanmezelf en daar sta ik ook niet alleen inquote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef barca1971 het volgende:
LoL.. wordt .je niet moe van jezelf met je grote lappen tekst elke keer, je blijft er ook maar over door gaan
Nee klopt, het is ook uitermate geschikt voor masochistische pacifistenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef barca1971 het volgende:
Eeej wil je nu insinueren dat kickboksen een sport is voor agressievelingen?
Dat kan ook: thuiswedstrijd voor Estelle, en dan op verlies staan...quote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Lovechild het volgende:
Waarom heet het niet Estelle vs Sylvie? Nu denk ik steeds dat dit fakegate is.
donequote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ook: thuiswedstrijd voor Estelle, en dan op verlies staan...
Ole? Kun je er even "Estelle vs Sylvie: 0-1" van maken? Thnx
quote:do 11 apr 2013, 15:34
Badr Hari weer de ring in
AMSTERDAM - Badr hari speelt op 25 mei een toernooi in Rusland.
Dat heeft de kickbokser bevestigd aan RTL Boulevard.
De vriend van Estelle Cruijf maakte in maart zijn rentree in de ring. Tijdens de K-1 World Grand Prix in Zagreb moest hij, vanwege een voetblessure, noodgedwongen het toernooi staken. Hierdoor liep hij de hoofdprijs van 800.000 dollar mis.
Ben je een kenner? En Hari-fan ?(binnen de ring dan, buiten de ring weten we al dat het je idool isquote:Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef schizovreemd het volgende:
Weer tegen Samedov
Armoe troef in de K-1 tegenwoordig
Ik volg hem al heel lang ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ben je een kenner? En Hari-fan (binnen de ring dan, buiten de ring weten we al dat het je idool is)
Maar deze pot gaat-ie wel winnen dus?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:54 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik volg hem al heel lang ja.
Binnen de ring?![]()
Ik zou niet durven
Waarschijnlijk wel, hij heeft er al 2x van gewonnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:00 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Maar deze pot gaat-ie wel winnen dus?
Same here.quote:
Ja tegen Leko was een legendarische K.O. daar is hij echt mee doorgebroken.quote:
Maar hij heeft zelf gezegd dat hij zich vernederd voelde door het Nederlandse publiek en daarom onder de Marokkaanse vlag wilde vechten. En omdat zijn roots aldaar liggen..quote:Op donderdag 11 april 2013 17:29 schreef schizovreemd het volgende:
Ik zag ook veel mensen denken dat hij niks meer met Nederland te maken wilde hebben en daarom voor Marokko uitkomt
Maar als je tijdens een groots opkomst in Japan opkomt met een nummer van Andre Hazes en dat hele nummer super-emotioneel mee gaat zingen, dan maakt het niet uit voor welk land je uitkomt, dan ben en blijf je voor mij gewoon een Amsterdammer
Dat zei hij toen in de emotie, nadat hij net K.O. was gegaan, hij voelde zich door die K.O. heel vernederd en wilde het publiek toespreken om zich te verontschuldigen (het was ook de eerste wedstrijd waar zijn ouders bij aanwezig waren) en toen werd hij uitgefloten en toen heeft hij dat in de emotie gezegd.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:35 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Maar hij heeft zelf gezegd dat hij zich vernederd voelde door het Nederlandse publiek en daarom onder de Marokkaanse vlag wilde vechten.
Vergeet niet dat ook één van de redenen is dat de K1 organisatie met al die Nederlanders in de eindstrijd in de maag zat; ze hebben vriendelijke doch dringend verzocht om met de andere nationaliteit te komen. Denk ook aan o.a. Zimmerman (Curacao), Saki (Turkije), etc.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:49 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat zei hij toen in de emotie, nadat hij net K.O. was gegaan, hij voelde zich door die K.O. heel vernederd en wilde het publiek toespreken om zich te verontschuldigen (het was ook de eerste wedstrijd waar zijn ouders bij aanwezig waren) en toen werd hij uitgefloten en toen heeft hij dat in de emotie gezegd.
Het was volgens mij niet eens zozeer het Nederlands publiek waar hij toen een probleem mee had, maar vooral zijn 'vrienden' van de Hells Angels die hem toen sponsorde en waar hij veel mee omging, maar hem toen uitfloten.
Dat is volgens mij ook de reden dat hij wraak heeft genomen op een prominent lid van de Hells Angels door er met zijn vriendin vandoor te gaan
En een heel boos rapnummer heeft opgenomen met Appa.
Ja dat is ook bekend en heeft er zeker mee te maken, nadat hij het heeft gezegd is hij volgens mij nog voor Nederland uitgekomen dus het valt wel mee met zijn antipathie tegen Nederland, zeker als je bedenkt dat hij nog steeds hier woont en trained, terwijl hij in Marokko een volksheld is.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:12 schreef static het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ook één van de redenen is dat de K1 organisatie met al die Nederlanders in de eindstrijd in de maag zat; ze hebben vriendelijke doch dringend verzocht om met de andere nationaliteit te komen. Denk ook aan o.a. Zimmerman (Curacao), Saki (Turkije), etc.
Wat gaat hij toch leuk met de kinderen om hequote:BADR HARI STAPT WEER DE RING IN
Badr Hari stapt weer de ring in. Op 25 mei neemt hij het in Moskou op tegen Zabit Samedov. "Het is een losse wedstrijd en het is tegen dezelfde tegenstander tegen wie ik mijn voet verrekte," aldus Badr tegenover RTL Boulevard.
In maart maakte Badr in Zagreb zijn rentree in de ring. Vanwege een voetblessure moest hij noodgedwongen het K1-vechttoernooi staken. Het herstel heeft zijn tijd nodig, maar hij is op de goede weg. "Het gaat trouwens weer goed met die voet, totdat ik met Maxim aan het spelen en rennen was op het strand, toen verrekte ik ‘em weer flink. Maar ik ben goed onderweg en met fysio ben ik binnenkort weer de oude."
Badr maakt zich geen zorgen of hij op tijd is hersteld. "Het is nu nog niet honderd procent hersteld, maar zeker wel voor de wedstrijd. Het beperkt me niet in mijn trainingen, dus ik ben goed aan de slag."
Dat Badr weer tegen Samedov vecht, betekent niet echt iets voor de vechter. "Het is gewoon een lullige blessure die je tegen iedereen kan oplopen. Het is een wedstrijd als alle andere wedstrijden. Ik heb er geen extra gevoel bij. Het is gewoon fijn dat ik weer lekker aan het werk kan."
Met Estelle en de kindjes gaat het volgens Badr helemaal top. "We hebben een superleuke vakantie gehad, echt een heerlijke tijd met elkaar doorgebracht en we kunnen er weer even tegenaan, lekker bijgekomen. We hebben een heerlijke, heerlijke tijd achter de rug."
Gelukkig ligt je troll er niet dik bovenop. Zevert kan toch blij zijn, past allemaal goed in het scenario van de onvoorwaardelijke liefde..quote:Op vrijdag 12 april 2013 03:15 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wat gaat hij toch leuk met de kinderen om he![]()
Hij cijfert zichzelf helemaal weg in het spelen met de kinderen, de goeierd
Gullit zou dat zonder blessure niet eens gedaan hebben
En wat zal Zevert Antigoeds er de pest in hebben
Ja, Badr en Estelle waren immers ook de eersten die dat dedenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:49 schreef barca1971 het volgende:
Wel foto's van Sylvie die ook aan de slotjesbrug een liefdes teken achterlaat
Gepikt van Badr en Estelle misschien
Huh trollquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:50 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Gelukkig ligt je troll er niet dik bovenop. Zevert kan toch blij zijn, past allemaal goed in het scenario van de onvoorwaardelijke liefde..
Ik vond het zelf bogal meevallen, maar heb van hogerhand te horen gekregen dat ik er niet meer zo hard in moet gaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:21 schreef barca1971 het volgende:
waar blijven de foto's Mevr Santegoeds ?
Nu val je weer door de mandquote:
Ik hoop voor Estelle van welquote:
Doet iedereen tijdens een wedstrijd.quote:
Je zou qua nick bijna denken een mix tussen Paul en Haan33...quote:
En??????quote:Op maandag 15 april 2013 18:35 schreef hexje het volgende:
Ruud straks met zijn nieuwe vriendin in RTL boelevaart.
Ik had ze zaterdag al gezien maar niemand heeft daar interesse in. Ze zien er als koppel leuk uit.quote:
Dat merk ik ja. Men heeft geen belangstelling voor Ruud.quote:Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk is dit zo'n soap waar je Ruud er na 4 seizoenen geruisloos uit kunt schrijven. Er zijn genoeg andere interessante ontwikkelingen.
Ruud is de Jef Alberts van golftasgate; op de achtergrond nog vaag aanwezig maar amper relevant voor de verhaallijnen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk is dit zo'n soap waar je Ruud er na 4 seizoenen geruisloos uit kunt schrijven. Er zijn genoeg andere interessante ontwikkelingen.
Wiequote:Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ruud is de Jef Alberts van golftasgate
Maar het was wel zijn golftas van de Golftasgate.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ruud is de Jef Alberts van golftasgate; op de achtergrond nog vaag aanwezig maar amper relevant voor de verhaallijnen.
Steenbakkers was ook degene die zelf beweerde niet bij het incident aanwezig geweest te zijn, maar dit blijkt gelogen en als de Quote hier aandacht aan wil besteden, wordt ook de medewerkster van de Quote geintimideerd...quote:Ze zegt ook: 'Het is juist dat Peter mij heeft gezegd dat het beter was als ik niets gezien had of van niets wist. U vraagt mij of ik dat als bedreigend heb ervaren? Ik wist niet wat ik ermee moest en ik was in shock: ik vond het hele incident bedreigend.'
The plot thickensquote:De verslaggeefster van Quote schrijft tijdens het maken van het verhaal te zijn benaderd door een man die zegt dat hij voor zijn beroep 'problemen oplost en mensen intimideert'. Tijdens een persoonlijk gesprek in het Vondelpark vertelt hij dat er in de onderwereld een opdracht circuleert om de publicatie in Quote tegen te gaan.
Team Badr i presume?quote:Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef Paule33 het volgende:
http://www.camilleri.nl/2(...)ontlasten-badr-hari/
Anderhalf jaar " na de zware mishandeling van club Air/eigenaar in Amsterdam
heeft de verdediging van Badr Hari diverse nieuwe getuigen gewonden die de
kickbokskampioen ontlasten.
En dan is het nog verre van compleetquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Holy mac wie heeft die OP gemaakt
Wat een dedication
Ik denk dat het een soort ondercover swami isquote:Volgens Steenbakkers zelf leeft hij zuinig
Leuke club ook waar hij inzit, opgericht door een zeer bekend vrijmetselaar...quote:Hij bezit een Lamborghini Aventador, Ferrari 458 Italia, Ferrari F430, en ook nog eens een Rolls-Royce.
Hij kocht in 2012 voor ¤1,5 miljoen aan vastgoed, zonder hypotheek. Een jaar eerder nam hij voor ¤1,75 miljoen een partij woningen over van voormalig Quote 500-leden Harrie van de Moesdijk en Tom Moeskops
Je bedoelt vast "gevonden", al kan ik me voorstellen dat je bij Badr snel aan 'gewonden' denkt.quote:Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef Paule33 het volgende:
http://www.camilleri.nl/2(...)ontlasten-badr-hari/
Anderhalf jaar " na de zware mishandeling van club Air/eigenaar in Amsterdam
heeft de verdediging van Badr Hari diverse nieuwe getuigen gewonden die de
kickbokskampioen ontlasten.
Ik heb het geprobeerd, maar mijn internet viel steeds weg en ik vond een paardenkop in mijn bedquote:
Speciaal voor jou omdat je het niet geloofde van Badr zijn voetquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bedoelt vast "gevonden", al kan ik me voorstellen dat je bij Badr snel aan 'gewonden' denkt.
quote:De voet van Badr
"Nee, daar klopt natuurlijk niks van Diaan." Mijn bokstrainer Ron en ik hebben het na afloop van de training nog even over het gevecht van Badr Hari.
© ANP
Door Diana Kuip
"Heb je gezien hoe Badr die wedstrijd uiteindelijk uit heeft gevochten?" vraagt Ron. "Al achteruit huppelend? Dat kan dus niet als je je middenvoetsbeentje zou hebben gebroken. En ook niet als je je banden zwaar hebt verrekt. Want dat is geloof ik het laatste nieuws toch? Dat het tóch niet was gebroken? Klopt gewoon niet."
Ron is altijd lekker duidelijk. En als iemand veel van vechtsport weet is hij het.
Ron vermoedt dus dat er niks mis was met Hari's voet: "Als je het mij vraagt ging hij sowieso maar één gevecht vechten. Pakt Badr het startgeld en verdient de K1 een smak geld aan de kaartverkoop en de tv-rechten die Badr oplevert. Iedereen blij."
Semmy Schilt
De K1 staat inderdaad bekend om zijn schimmige deals. In NUsport magazine beaamt vijfvoudig K1 wereldkampioen Semmy Schilt ook het bestaan van matchfixing in zijn sport.
Zo lag Schilt er in 2002 ineens halverwege het toernooi uit, omdat hij een blessure zou hebben opgelopen met bowlen. Onzin dus, zegt Schilt daarover nu. Maar het kwam de K1 beter uit als er in de finale populairdere vechters zouden staan.
In het geval van Badr zou die vlieger ook op kunnen gaan. De publiekslieveling mocht hier tenslotte 'op speciale uitnodiging' vechten, ondanks dat hij net een half jaar stil op een gevangenisbedje had gezeten en dus niet fit kon zijn.
En opvallend is ook dat Badr als enige vechter de anderhalve ton startgeld van tevoren schijnt te hebben gekregen.
En ja, er is inderdaad een foto van een dikke voet, maar die heeft Badr zelf gemaakt.
Toernooi
Maar om het zeker te weten bel ik Jens Olde Kalter, een journalist die nu een boek over Badr aan het schrijven is en mee was naar het toernooi. “Jens, mijn bokstrainer Ron denkt dat er niks mis was met Badr zijn voet. Jij was erbij. Wat denk jij?
"Jeetje Diaan." Het is even stil. "Ik kan in ieder geval dit zeggen: ik mocht als verslaggever helemaal nergens bij, en mocht met niemand praten. Dat heb ik bij alle voorgaande toernooien dus nog nooit meegemaakt."
"En toen ik tóch backstage ging werd ik er door de organisatie meteen uitgegooid. Ik heb in een winkelcentrum een petje en een trainingsjack moeten kopen om ongemerkt weer naar binnen te kunnen."
"Maar ook nadat Badr zijn voet zou hebben geblesseerd mocht er geen pers bij. Dus wat dat betreft zou je bokstrainer gelijk kunnen hebben. Anderzijds zag zijn voet er op die foto wel echt geblesseerd uit. Dus we zullen het voorlopig niet weten", aldus Jens.
Ah. Nou.
Dan gooi ik het zelf maar voor het gemak op dit zekerheidje: de trainer heeft altijd gelijk.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:06 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Speciaal voor jou omdat je het niet geloofde van Badr zijn voet
[..]
Ik denk zelf dat hij wel iets aan zijn voet had en dat die foto wel echt was.quote:
Het ziet wer wel naar uit inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat hij wel iets aan zijn voet had en dat die foto wel echt was.
Maar ik denk nu ook wel dat ze het iets erger wilden doen voorkomen omdat ze verder geen risico met hem wilde nemen, omdat als zijn blessure nog erger zou worden ze hem weer een tijd kwijt waren en voorlopig weer niks aan hem konden verdienen.
Het gaat niet goed met die organisatie en Badr is nog de enige ster die ze hebben, dus daar zijn ze wel voorzichtig mee.
Veel mensen zeiden dat ze hem moesten schorsen na het sensation incident, toen zei ik al dat het niet zal gebeuren omdat er veel geld mee is gemoeid.
Ze hebben hem daarom toen ook dat natrappen heel snel vergeven.
Ze hebben zelfs dat bad boy imago gecultiveerd.
quote:Uitstel in zaak Badr Hari.
In de zaak-Badr Hari worden nog steeds getuigen gehoord. Ook is het rapport van een deskundige nog niet klaar, zo liet een woordvoerster van het Openbaar Ministerie maandag weten.
Aanvankelijk stond een zogeheten regiezitting op de rol van de rechtbank in Amsterdam. Die zou op 2 mei worden gehouden, maar is nu op verzoek van het Openbaar Ministerie uitgesteld. Er is nog geen nieuwe datum.
Hari wordt verdacht van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena op 8 juli. Justitie verdenkt hem ook van een aantal andere mishandelingen.
De kickbokser (28) wacht sinds 22 januari onder voorwaarden zijn proces in vrijheid af. In november kwam hij al korte tijd vrij, na een verzoek van zijn advocaat. Een paar dagen later belandde Hari weer in de cel, omdat hij zich niet had gehouden aan de voorwaarden van zijn vrijlating. Een daarvan was dat hij niet met getuigen mocht spreken. Ook werd hij gespot in de horeca, terwijl hij daar niet mocht komen.
Die gaan een jaar vertraging wel halen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:52 schreef static het volgende:
Hari wordt verdacht van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena op 8 juli.
Mooi, kampswitch I presume?quote:
ja liedjesgatequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:49 schreef Ole het volgende:
Gelukkig zijn er genoeg andere Gates waar we ons in de tussentijd mee bezig kunnen houden.
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Holy mac wie heeft die OP gemaakt
Wat een dedication
Waar vind ik de connectie met de oude kater? Ben het draadje zoek, geloof ikquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:54 schreef Leandra het volgende:
Ja, als je ergens leest dat hij dat waarschijnlijk heeft gedaan dan kun je dat hier prima posten en op die manier tot waarheid bombarderen.... dan staat het immers al op twee plekken op het internet.
Zo kunnen we nog wel even.
En dat verklaart dat olde er niet bij mocht zijn?? Wie?? Oh... Jens Olde Kalter.
Zijn achternaam is Olde Kalter... niet Olde, niet Kalter, maar Olde Kalter.
Of ken je hem nog van vroeger en is hij een oude vriend?
Jens olde kalter schrijft toch een bowl over badr ?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar vind ik de connectie met de oude kater? Ben het draadje zoek, geloof ik
Ik had geen idee.. Maar dank jequote:Op vrijdag 26 april 2013 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jens olde kalter schrijft toch een bowl over badr ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |