abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 april 2013 @ 15:45:38 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125114399

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

Laatste nieuwtje :

AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

Update 18-12-2012:

Nadat Estelle vorige week van de een op de andere dag advocaat Bram inruilde voor Nico Meijering (kantoorgenoot van Ficq) kon ze ook ineens een verklaring gaan afleggen, en niet zoals volgens planning vandaag, maar gisteren al.
Spijkers met koppen! En natuurlijk geen gemist dinsdagbezoekuur bij Badr :s)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 10 april 2013 @ 15:46:19 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125114421
Voor dit moment iig...
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 10 april 2013 @ 15:47:44 #3
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125114473
dusss...wat denk jij leandra Syl of Stel?
  woensdag 10 april 2013 @ 15:50:40 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125114561
Ik wacht nog even af of Sylvie zich ook zo onsterfelijk belachelijk gaat maken in een interview vol "betekenisvolle stiltes" voor ik een keuze maak.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 10 april 2013 @ 15:56:01 #5
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125114739
Ik denk dat Syl een stuk berekender is dan Stel, die zal niet zo snel zulke domme fouten maken denk ik...

Hoewel, een deur openen schijnt ook heel moeilijk te zijn voor haar :)
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 april 2013 @ 16:01:31 #6
22592 crew  Ole
pi_125114932
Of Stel is zich nu aan het beraden met mevr Santegoeds over een volgende stunt...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_125115011
"Sylvie, hoe zou je jullie huwelijk willen beschrijven? Misschien een beetje zoals prinses Diana, dat het een beetje druk was in jullie huwelijk op het laatst?"

"ja, zo... zou je..... het kunnen omschrijven"

"Dat moet heel moeilijk zijn geweest"

"Ja.....heel......moeilijk.."
pi_125115113
"Maar is focus me nu ..... op mijn zoon......, die is toch echt ..... het aller-....., allerbelangrijkste...." :+

Deze gate ligt een beetje op z'n gat momenteel, ja. Komt vast en zeker wel weer.
Is dat zo?
  woensdag 10 april 2013 @ 16:12:41 #9
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125115321
Zij zei; 3 is a little bit crowded, ik heb geen getal genoemd.. ( in dit geval miss een heel elftal)

( onderwijl kleine zuchtjes uitstotend en gepijnigde bambi-ogen opzetten onder het oerwoud aan wimper-extensions?)
  woensdag 10 april 2013 @ 17:12:58 #10
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125117865
Wat een kut TT :{

Begint hier gelijk over offtopic relatie-geneuzel te gaan :{w
Het gaat hier de laatste tijd toch vooral heel veel over Badr, wat ik al een hele vooruitgang vond tegenover dat vroegere Leco-geneuzel hier :P
Ik vind dat die ouwe onversleten golftas er trouwens ook wel uit kan en dat gewoon Badr-gate moet gaan heten, dat trekt misschien wat nieuwe aanhang, want laatst kwam een verdwaalde mod hier al vragen of dit misschien over de golftas van van der Velde gaat :D
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  woensdag 10 april 2013 @ 17:14:53 #11
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125117940
Owja _O-
pi_125118034
Badr brengt inderdaad wel wat sjeu in de gate. Een beetje de Sabia van deze gate zeg maar :+ En het kan niet lang meer duren voor Badr ook gaat golfen dus dan is het cirkeltje weer rond.
Spoilers!
  woensdag 10 april 2013 @ 17:25:41 #13
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125118432
Als Badr dat mag van Stellemans, anders moet ze weer gaan kijken of er wel graspollen in de auto liggen
pi_125118739
Dan gaat ze toch mee, gelijk reden voor een nieuw outfitje ^O^
Spoilers!
  woensdag 10 april 2013 @ 17:34:53 #15
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125118791
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:14 schreef barca1971 het volgende:
Owja _O-
Ohja ja, dus jij met je hypocriete gelul dat je niks te zoeken hebt in die andere topics, maar als het hier binnenkomt er vrolijk aan mee gaat doen, bewijst toch maar weer eens mijn gelijk...

Trolololol-lol (8>
  woensdag 10 april 2013 @ 17:40:17 #16
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125118954
ik ben overgehaald, omdat het bij 'ons' nog wel ff boring blijft tot december, tenzij Stel knocked up raakt van haar rondtrappende liefdesgod, die zijn familie zo trots maakt..

:P

btw jij hebt nooit gelijk
  woensdag 10 april 2013 @ 17:41:54 #17
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125119005
en dit heeft indirect wel wat met onze topic te maken want stelletje is erbij betrokken :Y
  woensdag 10 april 2013 @ 20:48:19 #18
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125126689
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:40 schreef barca1971 het volgende:

btw jij hebt nooit gelijk
Je moet met mij nooit de kachel proberen aan te maken zonder rekening te houden met explosie-gevaar 8-)

Ik zal je laatste poging tot het inhoudelijke nog even wat grondiger fileren :)

quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:49 schreef barca1971 het volgende:
Het blijft nog steeds zo dat een groot deel van ons land hem toch echt niet kende en daar pas achter kwamen door zijn relatie met Estelle
Dat ontken ik toch ook nergens, ik bevestig het juist :?
Overigens had je het eerder niet over een groot deel van ons land, maar zei dat veel mensen Badr niet kende voordat hij met Estelle ging en dat is dus pertinent onwaar.
Volgens Benali geniet hij een bekendheid onder een miljard mensen en Estelle kan daar voorlopig alleen maar aan tippen als Badr een O.J.'tje of een Pistorius'je 'pulled' :+

quote:
en het feit dat jij mensen die een andere mening zijn toegedaan of niet mee willen gaan in jouw blinde adoratie voor Badr,of je complot theorieën, meteen agressief benaderd laat miss wel blijken dat ook jij een agressief tintje in je hebt. Miss is dat wel de reden dat jij hem zo goed begrijpt.
Als je goed had opgelet benader ik mensen helemaal niet meteen agressief, dat doe ik alleen bij mensen die daar om vragen en jij stapte vol zelfvertrouwen vrijwillig met mij de ring in.
Als je een hekel aan Badr hebt even goede vrienden hoor en als je daar leuke grappen over kan maken zal ik er hartelijk om kunnen lachen, maar jij overdrijft in je haat, jij haat Badr niet alleen, jij haat zijn vriendin, zijn vader, zijn kinderen, zijn trainer, zijn moeder, zijn hondje, zijn cultuur, zijn fans en zijn tandarts en dat allemaal weinig doorspekt met humor :{

En dan probeer je ook nog eens de kachel met mij aan te maken en probeert me als iemand met een agressief tintje weg te zetten, Maar jij was toch degene die hier zegt aan vechtsport gedaan te hebben :?
Gezien je leeftijd denk ik dat de voor huisvrouwen afgeleide variant Thai-bo voor jouw nog te hoog gegrepen is :Y

quote:
Ik kan anders niet begrijpen hoe je het gedrag én maar liefst 9 delicten die achter zijn naam lijken te staan, maar goed blijft praten.een vrouw een blauw oog slaan, een huis in brand steken, iemand aanrijden, mensen intimideren, in elkaar slaan of afkopen in ruil om geen aangifte te doen etc etc.
Je zegt het hier nu goed "delicten die achter zijn naam lijken te staan".
En mijn punt is juist dat er nogal wat haken en ogen achter aan die verdachtmakingen kleven, ik kan de zaken waarmee hij verdachtgemaakt wordt bijna stuk voor stuk met hetzelfde gemak downplayen.
Voor een groot wordt er ge(voor)oordeeld op basis van de beeldvorming vanuit de media en dat vind ik iets te makkelijk.
Jij zei dat zijn advocaat zelfs op tv heeft toegegeven dat hij zelfs vrouwen slaat, ik weet niet beter of daar is geen hard bewijs van en heeft hij maar 2 zaken bekend (klap Everink, kopstoot Fuyk), weet je nog in welk programma ze dat gezegd heeft, want dan zoek ik het even op, want ik kan het nog steeds niet geloven.
Ik beweer steeds dat het allemaal nog wel eens mee kan vallen omdat als er ergens, met zijn entourage van opgeschoten alfa-mannetjes, moeilijkheden ontstaan er al snel naar de succesvolle kickboxende Marokkaan met een zelfbenoemd agressie probleem gewezen wordt.

Jij zei eerder dat je mening mede gevormd werd door het 'feit' dat je kennissen 'ook' met hem te maken hadden en dat de bedreigingen en dwingelarij niet van de lucht waren omdat dingen niet gingen zoals Badr dat wilde.
Toen ik even doorvroeg, zeg je opeens dat het niet zozeer om Badr zelf ging, maar de mensen er omheen...
Dat is precies het mechanisme hoe dat soort verhalen over Badr de wereld ingeholpen worden en waar ik me aan stoor, dus je bevestigd zelf mijn punt |:(

quote:
Als het nou bij 1 incident zou zijn gebleven, ok, dan mag je t voor iemand op blijven nemen.
Voorlopig heeft hij nog maar 1 veroordeling achter zijn naam en het interesseert me verder niet zoveel voor wie ik het allemaal wel en niet mag opnemen van jou :)

quote:
Maar iemand die keer op keer iets aan zijn broek heeft hangen, daar hebben veel mensen op een gegeven moment wel een beetje genoeg van...
Hij had de namen van zijn kinderen en zijn nieuwe liefde aan zijn broek hangen, dat zou je toch als een vooruitgang kunnen zien omdat hij eerder in zijn carierre met gwenette op zijn kleding liep.
quote:
Ja, maar, dat doet hij anders nooit..of...ja maar hij is echt wel sympathiek. De zaak bagatelliseren is de oorzaak van al het kwaad en ellende in de wereld. Het feit dat jij ook niet geschokt lijkt te zijn, of het mensen kwalijk neemt die dat wel lijken te zijn,zegt ook al genoeg.
Het is nooit leuk als iemand een gebroken been geschopt wordt oid, maar er gebeuren wel ergere dingen in de wereld, dus om hier nou maandenlang Oost-Indisch geshocked door te blijven lijkt me ietwat overdreven, maar als je wel zo in elkaar zit dan wil je in deze zaak toch ook de onderste steen boven hebben?
Dat je dan alle pijlen alleen maar op Badr blijft richten en de medeverdachte en zelfbenoemde held (de beul van eindhoven), volledig buiten schot laat zegt mij dan alweer genoeg :{w

Dus of je zit tot over je oren in het complot, of bent zelfs een kloon van v/d Berg, of jij bent die vrijmetselaar die mijn DM gesaboteerd hebt waardaar mijn bronnen binnen Sonama zijn opgedroogd :{
Maar iets klopt er niet aan jou :N
  woensdag 10 april 2013 @ 20:50:02 #19
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125126768
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:41 schreef barca1971 het volgende:
en dit heeft indirect wel wat met onze topic te maken want stelletje is erbij betrokken :Y
Oh dan heb ik niks gezegd, veel plezier ermee dan ^O^
Want jij bent degene die hier steeds beweerd dat die andere topics je interesse niet hebben :)

Nu ben ik wel weer even klaar met jou...
Nu even naar het Barca kijken dat wel de moeite waard is 8-)
pi_125130128
Even serieus, wat heeft Estelle nou weer te maken met Fakegate? Heb geen zin om al die pagina's te lezen :')
Spoilers!
  woensdag 10 april 2013 @ 22:24:26 #21
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125133435
LoL.. wordt .je niet moe van jezelf met je grote lappen tekst elke keer, je blijft er ook maar over door gaan, zelfs als ik er helemaal niet mee bezig ben.
Ik haat Badr niet, helemaal niet , zijn familie of Estelle ook niet, nooit gezegd ook. Haat is een heel groot woord en ik mag toch hopen dat een normaal denkend mens niet eens in staat is om te haten.

Ik doorzie alleen de hele boel en de poppenkast die ze op touw hebben gezet om er zelf de hele tijd zonder al te veel kleerscheuren af te komen. Dat staat niet alleen mij maar een een hele hoop mensen. Jij kunt dat niet hebben en gaat meteen bitchen dus wie is er hier nou de trol?

enne. het zijn niet 'zijn'kinderen op het broekje hé, alleen zijn dochter, die ander kids zijn nog altijd van Ruud :Y
  woensdag 10 april 2013 @ 22:31:39 #22
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125134024
Eeej wil je nu insinueren dat kickboksen een sport is voor agressievelingen? je hebt zo je best gedaan dat te ontkrachten..
( thai-bo was trouwens niet te hoog gegrepen hoor, werd alleen tijd voor verandering )
  woensdag 10 april 2013 @ 23:03:57 #23
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125136279
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef barca1971 het volgende:
LoL.. wordt .je niet moe van jezelf met je grote lappen tekst elke keer, je blijft er ook maar over door gaan
Ik word moeier van jou dan vanmezelf en daar sta ik ook niet alleen in :N
Ik wilde heel lang helemaal geen energie aan jou besteden, maar ik werd een beetje aangemoedigd door de omstandigheden en als je dan met mij in de ring wil stappen dan doen we toch gewoon even een paar ronden :)
  woensdag 10 april 2013 @ 23:05:32 #24
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125136388
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef barca1971 het volgende:
Eeej wil je nu insinueren dat kickboksen een sport is voor agressievelingen?
Nee klopt, het is ook uitermate geschikt voor masochistische pacifisten ^O^
pi_125138349
Waarom heet het niet Estelle vs Sylvie? Nu denk ik steeds dat dit fakegate is.
Don't you love her madly?
  woensdag 10 april 2013 @ 23:48:45 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125138737
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Lovechild het volgende:
Waarom heet het niet Estelle vs Sylvie? Nu denk ik steeds dat dit fakegate is.
Dat kan ook: thuiswedstrijd voor Estelle, en dan op verlies staan...

Ole? Kun je er even "Estelle vs Sylvie: 0-1" van maken? Thnx :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 april 2013 @ 23:51:10 #27
22592 crew  Ole
pi_125138852
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kan ook: thuiswedstrijd voor Estelle, en dan op verlies staan...

Ole? Kun je er even "Estelle vs Sylvie: 0-1" van maken? Thnx :*
done
  woensdag 10 april 2013 @ 23:55:34 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125139056
^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125142386
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:55 schreef Leandra het volgende:
^O^
Ook namens mij :)
Don't you love her madly?
pi_125158612
quote:
do 11 apr 2013, 15:34
Badr Hari weer de ring in
AMSTERDAM - Badr hari speelt op 25 mei een toernooi in Rusland.

Dat heeft de kickbokser bevestigd aan RTL Boulevard.

De vriend van Estelle Cruijf maakte in maart zijn rentree in de ring. Tijdens de K-1 World Grand Prix in Zagreb moest hij, vanwege een voetblessure, noodgedwongen het toernooi staken. Hierdoor liep hij de hoofdprijs van 800.000 dollar mis.
  donderdag 11 april 2013 @ 16:50:27 #31
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125159833
Weer tegen Samedov :')
Armoe troef in de K-1 tegenwoordig :{
pi_125159904
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:50 schreef schizovreemd het volgende:
Weer tegen Samedov :')
Armoe troef in de K-1 tegenwoordig :{
Ben je een kenner? En Hari-fan ?(binnen de ring dan, buiten de ring weten we al dat het je idool is :Y )
  donderdag 11 april 2013 @ 16:54:17 #33
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125160005
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ben je een kenner? En Hari-fan (binnen de ring dan, buiten de ring weten we al dat het je idool is :Y )
Ik volg hem al heel lang ja.
Binnen de ring? :o
Ik zou niet durven ;)
pi_125160252
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:54 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Binnen de ring? :o
Ik zou niet durven ;)
Maar deze pot gaat-ie wel winnen dus?
  donderdag 11 april 2013 @ 17:02:36 #35
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125160353
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:00 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Maar deze pot gaat-ie wel winnen dus?
Waarschijnlijk wel, hij heeft er al 2x van gewonnen.
Vorige keer was ook tegen hem en toen had hij niet veel getrained, dus zal nu ook wel weer goed komen :)
  donderdag 11 april 2013 @ 17:13:17 #36
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_125160812
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:54 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Same here.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 11 april 2013 @ 17:20:49 #37
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125161131
quote:
Ja tegen Leko was een legendarische K.O. daar is hij echt mee doorgebroken.

En over Karaev heeft hij gezegd dat hij nog steeds groggy was en daardoor niet heel snel doorhad dat hij had gewonnen :P
  donderdag 11 april 2013 @ 17:29:43 #38
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125161504
Ik zag ook veel mensen denken dat hij niks meer met Nederland te maken wilde hebben en daarom voor Marokko uitkomt :')
Maar als je tijdens een groots opkomst in Japan opkomt met een nummer van Andre Hazes en dat hele nummer super-emotioneel mee gaat zingen, dan maakt het niet uit voor welk land je uitkomt, dan ben en blijf je voor mij gewoon een Amsterdammer :)

pi_125161711
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:29 schreef schizovreemd het volgende:
Ik zag ook veel mensen denken dat hij niks meer met Nederland te maken wilde hebben en daarom voor Marokko uitkomt :')
Maar als je tijdens een groots opkomst in Japan opkomt met een nummer van Andre Hazes en dat hele nummer super-emotioneel mee gaat zingen, dan maakt het niet uit voor welk land je uitkomt, dan ben en blijf je voor mij gewoon een Amsterdammer :)

Maar hij heeft zelf gezegd dat hij zich vernederd voelde door het Nederlandse publiek en daarom onder de Marokkaanse vlag wilde vechten. En omdat zijn roots aldaar liggen..
  donderdag 11 april 2013 @ 17:49:43 #40
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125162195
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:35 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Maar hij heeft zelf gezegd dat hij zich vernederd voelde door het Nederlandse publiek en daarom onder de Marokkaanse vlag wilde vechten.
Dat zei hij toen in de emotie, nadat hij net K.O. was gegaan, hij voelde zich door die K.O. heel vernederd en wilde het publiek toespreken om zich te verontschuldigen (het was ook de eerste wedstrijd waar zijn ouders bij aanwezig waren) en toen werd hij uitgefloten en toen heeft hij dat in de emotie gezegd.

Het was volgens mij niet eens zozeer het Nederlands publiek waar hij toen een probleem mee had, maar vooral zijn 'vrienden' van de Hells Angels die hem toen sponsorde en waar hij veel mee omging, maar hem toen uitfloten.
Dat is volgens mij ook de reden dat hij wraak heeft genomen op een prominent lid van de Hells Angels door er met zijn vriendin vandoor te gaan :P
En een heel boos rapnummer heeft opgenomen met Appa.
  donderdag 11 april 2013 @ 17:58:11 #41
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125162505
  donderdag 11 april 2013 @ 18:12:36 #42
15080 static
pi_125162969
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:49 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dat zei hij toen in de emotie, nadat hij net K.O. was gegaan, hij voelde zich door die K.O. heel vernederd en wilde het publiek toespreken om zich te verontschuldigen (het was ook de eerste wedstrijd waar zijn ouders bij aanwezig waren) en toen werd hij uitgefloten en toen heeft hij dat in de emotie gezegd.

Het was volgens mij niet eens zozeer het Nederlands publiek waar hij toen een probleem mee had, maar vooral zijn 'vrienden' van de Hells Angels die hem toen sponsorde en waar hij veel mee omging, maar hem toen uitfloten.
Dat is volgens mij ook de reden dat hij wraak heeft genomen op een prominent lid van de Hells Angels door er met zijn vriendin vandoor te gaan :P
En een heel boos rapnummer heeft opgenomen met Appa.
Vergeet niet dat ook één van de redenen is dat de K1 organisatie met al die Nederlanders in de eindstrijd in de maag zat; ze hebben vriendelijke doch dringend verzocht om met de andere nationaliteit te komen. Denk ook aan o.a. Zimmerman (Curacao), Saki (Turkije), etc.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 11 april 2013 @ 18:20:24 #43
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125163211
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:12 schreef static het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ook één van de redenen is dat de K1 organisatie met al die Nederlanders in de eindstrijd in de maag zat; ze hebben vriendelijke doch dringend verzocht om met de andere nationaliteit te komen. Denk ook aan o.a. Zimmerman (Curacao), Saki (Turkije), etc.
Ja dat is ook bekend en heeft er zeker mee te maken, nadat hij het heeft gezegd is hij volgens mij nog voor Nederland uitgekomen dus het valt wel mee met zijn antipathie tegen Nederland, zeker als je bedenkt dat hij nog steeds hier woont en trained, terwijl hij in Marokko een volksheld is.

Harry Stoeltie met wiens vriendin hij er vandoor ging heeft hem als sponsor toen een straf opgelegd en besloten dat hij een jaar niet in Nederland mocht vechten, dat kan er ook nog mee te maken hebben.
  vrijdag 12 april 2013 @ 03:15:05 #44
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125184459
quote:
BADR HARI STAPT WEER DE RING IN

Badr Hari stapt weer de ring in. Op 25 mei neemt hij het in Moskou op tegen Zabit Samedov. "Het is een losse wedstrijd en het is tegen dezelfde tegenstander tegen wie ik mijn voet verrekte," aldus Badr tegenover RTL Boulevard.

In maart maakte Badr in Zagreb zijn rentree in de ring. Vanwege een voetblessure moest hij noodgedwongen het K1-vechttoernooi staken. Het herstel heeft zijn tijd nodig, maar hij is op de goede weg. "Het gaat trouwens weer goed met die voet, totdat ik met Maxim aan het spelen en rennen was op het strand, toen verrekte ik ‘em weer flink. Maar ik ben goed onderweg en met fysio ben ik binnenkort weer de oude."

Badr maakt zich geen zorgen of hij op tijd is hersteld. "Het is nu nog niet honderd procent hersteld, maar zeker wel voor de wedstrijd. Het beperkt me niet in mijn trainingen, dus ik ben goed aan de slag."

Dat Badr weer tegen Samedov vecht, betekent niet echt iets voor de vechter. "Het is gewoon een lullige blessure die je tegen iedereen kan oplopen. Het is een wedstrijd als alle andere wedstrijden. Ik heb er geen extra gevoel bij. Het is gewoon fijn dat ik weer lekker aan het werk kan."

Met Estelle en de kindjes gaat het volgens Badr helemaal top. "We hebben een superleuke vakantie gehad, echt een heerlijke tijd met elkaar doorgebracht en we kunnen er weer even tegenaan, lekker bijgekomen. We hebben een heerlijke, heerlijke tijd achter de rug."
Wat gaat hij toch leuk met de kinderen om he *;
Hij cijfert zichzelf helemaal weg in het spelen met de kinderen, de goeierd :)
Gullit zou dat zonder blessure niet eens gedaan hebben :P

En wat zal Zevert Antigoeds er de pest in hebben *O*
pi_125188592
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 03:15 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Wat gaat hij toch leuk met de kinderen om he *;
Hij cijfert zichzelf helemaal weg in het spelen met de kinderen, de goeierd :)
Gullit zou dat zonder blessure niet eens gedaan hebben :P

En wat zal Zevert Antigoeds er de pest in hebben *O*
Gelukkig ligt je troll er niet dik bovenop. Zevert kan toch blij zijn, past allemaal goed in het scenario van de onvoorwaardelijke liefde..
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:21:19 #46
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125191618
waar blijven de foto's Mevr Santegoeds ?
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:49:12 #47
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125192826
Wel foto's van Sylvie die ook aan de slotjesbrug een liefdes teken achterlaat
Gepikt van Badr en Estelle misschien :Y
  vrijdag 12 april 2013 @ 12:55:28 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125193068
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:49 schreef barca1971 het volgende:
Wel foto's van Sylvie die ook aan de slotjesbrug een liefdes teken achterlaat
Gepikt van Badr en Estelle misschien :Y
Ja, Badr en Estelle waren immers ook de eersten die dat deden :Y

Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 12 april 2013 @ 13:08:35 #49
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125193504
Nee, man, zo bedoel ik het helemaal niet. In het kader van de berekendheid van Sylvie, bedoel ik.
Vorig jaar zomer stonden Estelle en Badr toch uitebreid in de privé, ( waar else ) met reportage op de brug en de slotjes, compleet met bijbehorend sopverhaal...Sylvie wil vast denk ik even haar eigen momentje pakken
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:03:40 #50
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125195304
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:50 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Gelukkig ligt je troll er niet dik bovenop. Zevert kan toch blij zijn, past allemaal goed in het scenario van de onvoorwaardelijke liefde..
Huh troll :?
Ik vind het echt een sympathieke vent hoor :)
Als hij, terwijl hij een blessure heeft, gaat spelen met de kinderen en opnieuw last krijgt, dan houdt hij toch meer rekening met de kinderen dan met zichzelf :?

Barca bedoel je denk ik ook al niet, want die zit er ook niet meer zo bovenop, die begint mij een beetje te ontwijken en het vooral over Sylvie te hebben omdat ze denkt dat ik daar niet zo goed tegen kan :P

Ik denk trouwens niet dat Evert er zo blij mee zal zijn dat Badr met zijn prive-verhalen naar Bullevard stapt hoor :N
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:15:06 #51
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125195681
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:21 schreef barca1971 het volgende:
waar blijven de foto's Mevr Santegoeds ?
Ik vond het zelf bogal meevallen, maar heb van hogerhand te horen gekregen dat ik er niet meer zo hard in moet gaan :{
Dat het een tandje minder moet en minder persoonlijk , want het wordt wat te overheersend en ik begrijp ook dat je in de vechtsport altijd respect voor de tegenstander moet houden -O-

Dus naar goed oosters gebruik wil ik je nederig mijn mewassie kerry aanbieden :@
Ik weet niet precies hoe je het schrijft maar jij als vervent vechtsporter weet wel wat ik bedoel toch? :)

Kun je me nog wel even vertellen in welk tv programma Ficq heeft toegegeven dat Badr een vrouw heeft geslagen? :)
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:04:29 #52
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125197372
Je blijft grappig :P

Je zult wel blij zijn dat je idool de nieuwe wipkip van Estelle is, komt hij lekker veel in het nieuws, ik heb al wat zitten zoeken naar het bewuste stukje maar het zo'n immense wirwar aan gedoe werd er niet goed van. Er waren hier meerdere mensen van op de hoogte trouwens... als ik het nog tegen kom zal ik het uiteraard melden

enne ik lust geen kerry, wat nu?
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:02:14 #53
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125199385
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:04 schreef barca1971 het volgende:

enne ik lust geen kerry, wat nu?
Nu val je weer door de mand :)
Want fonetisch komt wat ik zei dicht in de buurt van een van de bekendste technieken in de vechtsport, dat had jij als kickboxer toch moeten weten 8-)

Ik heb je getest door een beetje licht met je te sparren en je komt op alle vlakken tekort :Y
Je tactieken zijn te doorzichtig, je hebt geen goede verdediging, je aanvallen zijn veel te zwak ookal zijn ze vaak onder de gordel :{
Misschien dat je na een paar jaar keihard trainen mee mag doen met de vlieggewichten :P
Je bent trouwens nog steeds groggy want je blijft ontkennen dat je al 10-0 achterstaat, je doet net of je neus bloedt en het is eigenlijk onverantwoord dat de dokter je nog door laat gaan >:)

Er is een te groot niveau-verschil, ik heb moeite om mij aan te passen, want ik heb hoogtevrees en durf niet te lang naar beneden te kijken :N
Je bent zo doorzichtig als de gebakken lucht die je post en ik kijk dwars door je heen :Y
Voor mij ben je een open boek vol inktzwarte bladzijden :{w
Wij alfa-mannen hebben ook een ere-code, wij maken onze handen niet vuil aan zo een pannekoek :{w

Ga maar flink trainen dan kom ik misschien nog wel een keer kijken of je al vorderingen hebt gemaakt
Maar ik ben er nu wel even klaar mee en zal geen lappen tekst meer aan je besteden.
Maar als ik je ga stalken met oneliners zal je ook niet al te vrolijk worden ben ik bang :P
Ill be watching you }:|

Tot de volgende keer :W

Team Badr FTW w/
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:08:23 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125199622
Hij draagt een toque daar toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:13:12 #55
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125199787
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop voor Estelle van wel ;)
  vrijdag 12 april 2013 @ 16:16:59 #56
15080 static
pi_125199950
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef Leandra het volgende:
Doet iedereen tijdens een wedstrijd.
  zaterdag 13 april 2013 @ 21:05:32 #57
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125243835
Ruud nu op tv met z'n nieuwe vriendin
  zondag 14 april 2013 @ 10:06:35 #58
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125258520
Is wel een mooi setje, klopt beter dan met Estelle
  zondag 14 april 2013 @ 13:39:59 #59
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_125263827
http://www.camilleri.nl/2(...)ontlasten-badr-hari/

Anderhalf jaar " na de zware mishandeling van club Air/eigenaar in Amsterdam
heeft de verdediging van Badr Hari diverse nieuwe getuigen gewonden die de
kickbokskampioen ontlasten.
  zondag 14 april 2013 @ 13:48:37 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125264122
Welkom, spuit 11!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 14 april 2013 @ 15:07:42 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125266725
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2013 13:48 schreef Copycat het volgende:
Welkom, spuit 11!
Je zou qua nick bijna denken een mix tussen Paul en Haan33...
Maar met zo'n eerste post zou ik eerder een andere kloon gokken, zou zou ik gokken....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125268124
Hmmm gewonde getuigen... Interesting. :7
  zondag 14 april 2013 @ 15:51:09 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125268423
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 15:44 schreef mootie het volgende:
Hmmm gewonde getuigen... Interesting. :7
:D
That explains....
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 15 april 2013 @ 11:46:35 #64
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125304416
Vandaag doen we geen hetze, dames. }:|
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 15 april 2013 @ 18:35:16 #65
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125318862
Ruud straks met zijn nieuwe vriendin in RTL boelevaart.
  † In Memoriam † maandag 15 april 2013 @ 21:05:59 #66
43556 miss_dynastie
pi_125326823
quote:
9s.gif Op maandag 15 april 2013 18:35 schreef hexje het volgende:
Ruud straks met zijn nieuwe vriendin in RTL boelevaart.
En??????
  maandag 15 april 2013 @ 21:20:57 #67
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125327733
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En??????
Ik had ze zaterdag al gezien maar niemand heeft daar interesse in. Ze zien er als koppel leuk uit.
  † In Memoriam † maandag 15 april 2013 @ 22:11:54 #68
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125331194
Eigenlijk is dit zo'n soap waar je Ruud er na 4 seizoenen geruisloos uit kunt schrijven. Er zijn genoeg andere interessante ontwikkelingen. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  maandag 15 april 2013 @ 22:19:22 #69
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125331646
quote:
99s.gif Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk is dit zo'n soap waar je Ruud er na 4 seizoenen geruisloos uit kunt schrijven. Er zijn genoeg andere interessante ontwikkelingen. :)
Dat merk ik ja. Men heeft geen belangstelling voor Ruud.
  dinsdag 16 april 2013 @ 08:51:08 #70
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125342921
Ruud lijkt te deugen, heeft charme en is slim genoeg om als hij al dingen doet die niet deugen, dat low profile te doen. Dus is dat minder interessant, geen drama.
Dit in tegenstelling to Badr en Estelle, die zichzelf wel in diskrediet brengen, zonder daar al teveel moeite voor te doen...
pi_125344271
quote:
99s.gif Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
Ruud is de Jef Alberts van golftasgate; op de achtergrond nog vaag aanwezig maar amper relevant voor de verhaallijnen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 april 2013 @ 09:54:33 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_125344382
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ruud is de Jef Alberts van golftasgate
Wie :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 16 april 2013 @ 17:47:52 #73
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_125361008
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ruud is de Jef Alberts van golftasgate; op de achtergrond nog vaag aanwezig maar amper relevant voor de verhaallijnen.
Maar het was wel zijn golftas van de Golftasgate. :P
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:17:09 #74
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125479430
Ik heb het altijd al gezegd dat de vrijmetselaars erachter zitten en ik ben ze op het spoor :P

Missionary Peter Steenbakkers, Ambassador of Diplomatic Mission Peace and Prosperity _O-

Hij was ook degene die zijn goede vriendin Saskia intimideerde...
quote:
Ze zegt ook: 'Het is juist dat Peter mij heeft gezegd dat het beter was als ik niets gezien had of van niets wist. U vraagt mij of ik dat als bedreigend heb ervaren? Ik wist niet wat ik ermee moest en ik was in shock: ik vond het hele incident bedreigend.'
Steenbakkers was ook degene die zelf beweerde niet bij het incident aanwezig geweest te zijn, maar dit blijkt gelogen en als de Quote hier aandacht aan wil besteden, wordt ook de medewerkster van de Quote geintimideerd...

quote:
De verslaggeefster van Quote schrijft tijdens het maken van het verhaal te zijn benaderd door een man die zegt dat hij voor zijn beroep 'problemen oplost en mensen intimideert'. Tijdens een persoonlijk gesprek in het Vondelpark vertelt hij dat er in de onderwereld een opdracht circuleert om de publicatie in Quote tegen te gaan.
The plot thickens (8>
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:22:25 #75
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125479632
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef Paule33 het volgende:

Team Badr i presume? O-)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 19 april 2013 @ 15:41:00 #76
22592 crew  Ole
pi_125483451
Edit
pi_125487756
Holy mac wie heeft die OP gemaakt :o
Wat een dedication :D
Whatever you're about to discover we off that.
  zaterdag 20 april 2013 @ 01:01:55 #78
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125510472
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 17:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
En dan is het nog verre van compleet :P
Het is een complot, wat ik je brom :X
  zaterdag 20 april 2013 @ 01:37:50 #79
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125511635
Nog een leuke quote van de bewuste sensation white-skybox huurder en (opgedrongen?) beoogd sponsor van Badr _O-
quote:
Volgens Steenbakkers zelf leeft hij zuinig
Ik denk dat het een soort ondercover swami is :Y
quote:
Hij bezit een Lamborghini Aventador, Ferrari 458 Italia, Ferrari F430, en ook nog eens een Rolls-Royce.

Hij kocht in 2012 voor ¤1,5 miljoen aan vastgoed, zonder hypotheek. Een jaar eerder nam hij voor ¤1,75 miljoen een partij woningen over van voormalig Quote 500-leden Harrie van de Moesdijk en Tom Moeskops
Leuke club ook waar hij inzit, opgericht door een zeer bekend vrijmetselaar...

Diplomatic Mission Peace and Prosperity cooperates also with American and European institutions like Academy of American Poets, Academy of Global Universal Peace, American National Standards Institute, Antiquae Militiae Equestris Sanctorum, Diplomatic Society of St Gabriel (Knights of Saint Gabriel), Greenpeace, Helsinki Committee for Human Rights, International Alliance of Catholic Knights, International Human Rights Commission, International Social Action Foundation, Int. Society of UN Mission Veterans and UN Volunteers, Organization of American States, People to People International, Planet Diplomat, World Peace Mission Organization, etc., which work for World peace.

Ik maakte eerst nog een grapje, maar dit heeft new world order written all over it _O-
Verhuis dit topic maar naar BNW ;)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 20 april 2013 @ 09:31:03 #80
22592 crew  Ole
pi_125515667
Open er een topic ;)
  zaterdag 20 april 2013 @ 11:01:45 #81
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_125517123
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef Paule33 het volgende:

Je bedoelt vast "gevonden", al kan ik me voorstellen dat je bij Badr snel aan 'gewonden' denkt. ;)
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_125517428
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:31 schreef Ole het volgende:
Open er een topic ;)
Is dat zo?
  zaterdag 20 april 2013 @ 15:03:02 #83
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125522906
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 09:31 schreef Ole het volgende:
Open er een topic ;)
Ik heb het geprobeerd, maar mijn internet viel steeds weg en ik vond een paardenkop in mijn bed ;)
Dat is toch wel het probleem met die schimmige figuren, het is net maffia :{

Maar het grootste probleem van de vrijmetselarij blijft toch wel...
Het stucwerk :+

OMG check die url... jappie.eu :o :X _O-
  zaterdag 20 april 2013 @ 15:06:59 #84
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125523015
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je bedoelt vast "gevonden", al kan ik me voorstellen dat je bij Badr snel aan 'gewonden' denkt. ;)
Speciaal voor jou omdat je het niet geloofde van Badr zijn voet ;)
quote:
De voet van Badr

"Nee, daar klopt natuurlijk niks van Diaan." Mijn bokstrainer Ron en ik hebben het na afloop van de training nog even over het gevecht van Badr Hari.

© ANP
Door Diana Kuip
"Heb je gezien hoe Badr die wedstrijd uiteindelijk uit heeft gevochten?" vraagt Ron. "Al achteruit huppelend? Dat kan dus niet als je je middenvoetsbeentje zou hebben gebroken. En ook niet als je je banden zwaar hebt verrekt. Want dat is geloof ik het laatste nieuws toch? Dat het tóch niet was gebroken? Klopt gewoon niet."
Ron is altijd lekker duidelijk. En als iemand veel van vechtsport weet is hij het.
Ron vermoedt dus dat er niks mis was met Hari's voet: "Als je het mij vraagt ging hij sowieso maar één gevecht vechten. Pakt Badr het startgeld en verdient de K1 een smak geld aan de kaartverkoop en de tv-rechten die Badr oplevert. Iedereen blij."
Semmy Schilt
De K1 staat inderdaad bekend om zijn schimmige deals. In NUsport magazine beaamt vijfvoudig K1 wereldkampioen Semmy Schilt ook het bestaan van matchfixing in zijn sport.
Zo lag Schilt er in 2002 ineens halverwege het toernooi uit, omdat hij een blessure zou hebben opgelopen met bowlen. Onzin dus, zegt Schilt daarover nu. Maar het kwam de K1 beter uit als er in de finale populairdere vechters zouden staan.
In het geval van Badr zou die vlieger ook op kunnen gaan. De publiekslieveling mocht hier tenslotte 'op speciale uitnodiging' vechten, ondanks dat hij net een half jaar stil op een gevangenisbedje had gezeten en dus niet fit kon zijn.
En opvallend is ook dat Badr als enige vechter de anderhalve ton startgeld van tevoren schijnt te hebben gekregen.
En ja, er is inderdaad een foto van een dikke voet, maar die heeft Badr zelf gemaakt.
Toernooi
Maar om het zeker te weten bel ik Jens Olde Kalter, een journalist die nu een boek over Badr aan het schrijven is en mee was naar het toernooi. “Jens, mijn bokstrainer Ron denkt dat er niks mis was met Badr zijn voet. Jij was erbij. Wat denk jij?
"Jeetje Diaan." Het is even stil. "Ik kan in ieder geval dit zeggen: ik mocht als verslaggever helemaal nergens bij, en mocht met niemand praten. Dat heb ik bij alle voorgaande toernooien dus nog nooit meegemaakt."
"En toen ik tóch backstage ging werd ik er door de organisatie meteen uitgegooid. Ik heb in een winkelcentrum een petje en een trainingsjack moeten kopen om ongemerkt weer naar binnen te kunnen."
"Maar ook nadat Badr zijn voet zou hebben geblesseerd mocht er geen pers bij. Dus wat dat betreft zou je bokstrainer gelijk kunnen hebben. Anderzijds zag zijn voet er op die foto wel echt geblesseerd uit. Dus we zullen het voorlopig niet weten", aldus Jens.
Ah. Nou.
Dan gooi ik het zelf maar voor het gemak op dit zekerheidje: de trainer heeft altijd gelijk.
  zondag 21 april 2013 @ 08:50:22 #85
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_125547053
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 15:06 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Speciaal voor jou omdat je het niet geloofde van Badr zijn voet ;)

[..]

Wat denk je zelf? :@
  zondag 21 april 2013 @ 15:17:54 #86
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125555815
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 08:50 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? :@
Ik denk zelf dat hij wel iets aan zijn voet had en dat die foto wel echt was.
Maar ik denk nu ook wel dat ze het iets erger wilden doen voorkomen omdat ze verder geen risico met hem wilde nemen, omdat als zijn blessure nog erger zou worden ze hem weer een tijd kwijt waren en voorlopig weer niks aan hem konden verdienen.
Het gaat niet goed met die organisatie en Badr is nog de enige ster die ze hebben, dus daar zijn ze wel voorzichtig mee.
Veel mensen zeiden dat ze hem moesten schorsen na het sensation incident, toen zei ik al dat het niet zal gebeuren omdat er veel geld mee is gemoeid.
Ze hebben hem daarom toen ook dat natrappen heel snel vergeven.
Ze hebben zelfs dat bad boy imago gecultiveerd.
  zondag 21 april 2013 @ 21:35:28 #87
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_125574044
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat hij wel iets aan zijn voet had en dat die foto wel echt was.
Maar ik denk nu ook wel dat ze het iets erger wilden doen voorkomen omdat ze verder geen risico met hem wilde nemen, omdat als zijn blessure nog erger zou worden ze hem weer een tijd kwijt waren en voorlopig weer niks aan hem konden verdienen.
Het gaat niet goed met die organisatie en Badr is nog de enige ster die ze hebben, dus daar zijn ze wel voorzichtig mee.
Veel mensen zeiden dat ze hem moesten schorsen na het sensation incident, toen zei ik al dat het niet zal gebeuren omdat er veel geld mee is gemoeid.
Ze hebben hem daarom toen ook dat natrappen heel snel vergeven.
Ze hebben zelfs dat bad boy imago gecultiveerd.
Het ziet wer wel naar uit inderdaad.
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:52:38 #88
15080 static
pi_125642283
quote:
Uitstel in zaak Badr Hari.

In de zaak-Badr Hari worden nog steeds getuigen gehoord. Ook is het rapport van een deskundige nog niet klaar, zo liet een woordvoerster van het Openbaar Ministerie maandag weten.

Aanvankelijk stond een zogeheten regiezitting op de rol van de rechtbank in Amsterdam. Die zou op 2 mei worden gehouden, maar is nu op verzoek van het Openbaar Ministerie uitgesteld. Er is nog geen nieuwe datum.

Hari wordt verdacht van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena op 8 juli. Justitie verdenkt hem ook van een aantal andere mishandelingen.

De kickbokser (28) wacht sinds 22 januari onder voorwaarden zijn proces in vrijheid af. In november kwam hij al korte tijd vrij, na een verzoek van zijn advocaat. Een paar dagen later belandde Hari weer in de cel, omdat hij zich niet had gehouden aan de voorwaarden van zijn vrijlating. Een daarvan was dat hij niet met getuigen mocht spreken. Ook werd hij gespot in de horeca, terwijl hij daar niet mocht komen.
  † In Memoriam † dinsdag 23 april 2013 @ 18:17:07 #89
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125647381
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:52 schreef static het volgende:
Hari wordt verdacht van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena op 8 juli.
Die gaan een jaar vertraging wel halen. :Y
  † In Memoriam † dinsdag 23 april 2013 @ 18:17:48 #90
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125647401
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef schizovreemd het volgende:
Maar ik denk nu ook
Mooi, kampswitch I presume? :7
  Moderator / Miss SHO dinsdag 23 april 2013 @ 22:49:51 #91
22592 crew  Ole
pi_125662609
Gelukkig zijn er genoeg andere Gates waar we ons in de tussentijd mee bezig kunnen houden. :7
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:10:32 #92
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_125664061
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:49 schreef Ole het volgende:
Gelukkig zijn er genoeg andere Gates waar we ons in de tussentijd mee bezig kunnen houden. :7
ja liedjesgate
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_125668946
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 17:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Wat zij zegt
Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 26 april 2013 @ 16:01:20 #94
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125764920
Las al ergens dat hij waarschijnlijk een zoutoplossing in zijn voet heeft laten spuiten, dan krijg je zo'n soort zwelling. Als dat zo is verklaart het wel dat olde er niet bij mocht zijn...
Het schijnt dat je sowieso bij de blessure die er was nooit mag gaan tapen, dus ja..wat is waar hé?
  vrijdag 26 april 2013 @ 16:54:38 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125766762
Ja, als je ergens leest dat hij dat waarschijnlijk heeft gedaan dan kun je dat hier prima posten en op die manier tot waarheid bombarderen.... dan staat het immers al op twee plekken op het internet.

Zo kunnen we nog wel even.

En dat verklaart dat olde er niet bij mocht zijn?? Wie?? Oh... Jens Olde Kalter.
Zijn achternaam is Olde Kalter... niet Olde, niet Kalter, maar Olde Kalter.
Of ken je hem nog van vroeger en is hij een oude vriend?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_125767479
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 16:54 schreef Leandra het volgende:
Ja, als je ergens leest dat hij dat waarschijnlijk heeft gedaan dan kun je dat hier prima posten en op die manier tot waarheid bombarderen.... dan staat het immers al op twee plekken op het internet.

Zo kunnen we nog wel even.

En dat verklaart dat olde er niet bij mocht zijn?? Wie?? Oh... Jens Olde Kalter.
Zijn achternaam is Olde Kalter... niet Olde, niet Kalter, maar Olde Kalter.
Of ken je hem nog van vroeger en is hij een oude vriend?
Waar vind ik de connectie met de oude kater? Ben het draadje zoek, geloof ik
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  vrijdag 26 april 2013 @ 17:44:57 #97
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_125768466
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 17:15 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Waar vind ik de connectie met de oude kater? Ben het draadje zoek, geloof ik
Jens olde kalter schrijft toch een bowl over badr ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_125768651
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2013 17:44 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Jens olde kalter schrijft toch een bowl over badr ?
Ik had geen idee.. Maar dank je :)
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  zaterdag 27 april 2013 @ 12:39:54 #99
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125792487
Ik neem het niet voor waarheid aan @ leandra
ben jij gek, zeg alleen maar dat ik het gelezen heb..pfff sommige hier hebben echt een leven nodig

8)7
  zaterdag 27 april 2013 @ 12:44:27 #100
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125792596
Bovendien was Schizo degene die vertelde over het feit dat Olde ( ik noem hem zoasl IK dat wil) er niet bij mocht na de wedstrijd, dan zou het miss wel plausibel kunnen zijn dat ze even snel een spuitje hebben gezet om de boel te laten zwellen...

kan, ik zeg niet dat het zo is, niemand van ons was er immers bij. Maar als iemand een boek over je aan het maken is dan laat je die toch overal bij, juist om een zo realistisch mogelijk beeld te schetsen,heel raar dat hij zo geweerd werd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')