Ik vond het zelf bogal meevallen, maar heb van hogerhand te horen gekregen dat ik er niet meer zo hard in moet gaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:21 schreef barca1971 het volgende:
waar blijven de foto's Mevr Santegoeds ?
Nu val je weer door de mandquote:
Ik hoop voor Estelle van welquote:
Doet iedereen tijdens een wedstrijd.quote:
Je zou qua nick bijna denken een mix tussen Paul en Haan33...quote:
En??????quote:Op maandag 15 april 2013 18:35 schreef hexje het volgende:
Ruud straks met zijn nieuwe vriendin in RTL boelevaart.
Ik had ze zaterdag al gezien maar niemand heeft daar interesse in. Ze zien er als koppel leuk uit.quote:
Dat merk ik ja. Men heeft geen belangstelling voor Ruud.quote:Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk is dit zo'n soap waar je Ruud er na 4 seizoenen geruisloos uit kunt schrijven. Er zijn genoeg andere interessante ontwikkelingen.
Ruud is de Jef Alberts van golftasgate; op de achtergrond nog vaag aanwezig maar amper relevant voor de verhaallijnen.quote:Op maandag 15 april 2013 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk is dit zo'n soap waar je Ruud er na 4 seizoenen geruisloos uit kunt schrijven. Er zijn genoeg andere interessante ontwikkelingen.
Wiequote:Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ruud is de Jef Alberts van golftasgate
Maar het was wel zijn golftas van de Golftasgate.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ruud is de Jef Alberts van golftasgate; op de achtergrond nog vaag aanwezig maar amper relevant voor de verhaallijnen.
Steenbakkers was ook degene die zelf beweerde niet bij het incident aanwezig geweest te zijn, maar dit blijkt gelogen en als de Quote hier aandacht aan wil besteden, wordt ook de medewerkster van de Quote geintimideerd...quote:Ze zegt ook: 'Het is juist dat Peter mij heeft gezegd dat het beter was als ik niets gezien had of van niets wist. U vraagt mij of ik dat als bedreigend heb ervaren? Ik wist niet wat ik ermee moest en ik was in shock: ik vond het hele incident bedreigend.'
The plot thickensquote:De verslaggeefster van Quote schrijft tijdens het maken van het verhaal te zijn benaderd door een man die zegt dat hij voor zijn beroep 'problemen oplost en mensen intimideert'. Tijdens een persoonlijk gesprek in het Vondelpark vertelt hij dat er in de onderwereld een opdracht circuleert om de publicatie in Quote tegen te gaan.
Team Badr i presume?quote:Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef Paule33 het volgende:
http://www.camilleri.nl/2(...)ontlasten-badr-hari/
Anderhalf jaar " na de zware mishandeling van club Air/eigenaar in Amsterdam
heeft de verdediging van Badr Hari diverse nieuwe getuigen gewonden die de
kickbokskampioen ontlasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |