quote:
Nu val je weer door de mand

Want fonetisch komt wat ik zei dicht in de buurt van een van de bekendste technieken in de vechtsport, dat had jij als kickboxer toch moeten weten
Ik heb je getest door een beetje licht met je te sparren en je komt op alle vlakken tekort

Je tactieken zijn te doorzichtig, je hebt geen goede verdediging, je aanvallen zijn veel te zwak ookal zijn ze vaak onder de gordel

Misschien dat je na een paar jaar keihard trainen mee mag doen met de vlieggewichten

Je bent trouwens nog steeds groggy want je blijft ontkennen dat je al 10-0 achterstaat, je doet net of je neus bloedt en het is eigenlijk onverantwoord dat de dokter je nog door laat gaan
Er is een te groot niveau-verschil, ik heb moeite om mij aan te passen, want ik heb hoogtevrees en durf niet te lang naar beneden te kijken

Je bent zo doorzichtig als de gebakken lucht die je post en ik kijk dwars door je heen

Voor mij ben je een open boek vol inktzwarte bladzijden
Wij alfa-mannen hebben ook een ere-code, wij maken onze handen niet vuil aan zo een pannekoek
Ga maar flink trainen dan kom ik misschien nog wel een keer kijken of je al vorderingen hebt gemaakt
Maar ik ben er nu wel even klaar mee en zal geen lappen tekst meer aan je besteden.
Maar als ik je ga stalken met oneliners zal je ook niet al te vrolijk worden ben ik bang
Ill be watching you
Tot de volgende keer

![hari%20vs%20leko.jpg]()
Team Badr FTW
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.