abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 april 2013 @ 15:45:38 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125114399

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

Laatste nieuwtje :

AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

Update 18-12-2012:

Nadat Estelle vorige week van de een op de andere dag advocaat Bram inruilde voor Nico Meijering (kantoorgenoot van Ficq) kon ze ook ineens een verklaring gaan afleggen, en niet zoals volgens planning vandaag, maar gisteren al.
Spijkers met koppen! En natuurlijk geen gemist dinsdagbezoekuur bij Badr :s)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 10 april 2013 @ 15:46:19 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125114421
Voor dit moment iig...
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 10 april 2013 @ 15:47:44 #3
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125114473
dusss...wat denk jij leandra Syl of Stel?
  woensdag 10 april 2013 @ 15:50:40 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125114561
Ik wacht nog even af of Sylvie zich ook zo onsterfelijk belachelijk gaat maken in een interview vol "betekenisvolle stiltes" voor ik een keuze maak.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 10 april 2013 @ 15:56:01 #5
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125114739
Ik denk dat Syl een stuk berekender is dan Stel, die zal niet zo snel zulke domme fouten maken denk ik...

Hoewel, een deur openen schijnt ook heel moeilijk te zijn voor haar :)
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 april 2013 @ 16:01:31 #6
22592 crew  Ole
pi_125114932
Of Stel is zich nu aan het beraden met mevr Santegoeds over een volgende stunt...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_125115011
"Sylvie, hoe zou je jullie huwelijk willen beschrijven? Misschien een beetje zoals prinses Diana, dat het een beetje druk was in jullie huwelijk op het laatst?"

"ja, zo... zou je..... het kunnen omschrijven"

"Dat moet heel moeilijk zijn geweest"

"Ja.....heel......moeilijk.."
pi_125115113
"Maar is focus me nu ..... op mijn zoon......, die is toch echt ..... het aller-....., allerbelangrijkste...." :+

Deze gate ligt een beetje op z'n gat momenteel, ja. Komt vast en zeker wel weer.
Is dat zo?
  woensdag 10 april 2013 @ 16:12:41 #9
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125115321
Zij zei; 3 is a little bit crowded, ik heb geen getal genoemd.. ( in dit geval miss een heel elftal)

( onderwijl kleine zuchtjes uitstotend en gepijnigde bambi-ogen opzetten onder het oerwoud aan wimper-extensions?)
  woensdag 10 april 2013 @ 17:12:58 #10
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125117865
Wat een kut TT :{

Begint hier gelijk over offtopic relatie-geneuzel te gaan :{w
Het gaat hier de laatste tijd toch vooral heel veel over Badr, wat ik al een hele vooruitgang vond tegenover dat vroegere Leco-geneuzel hier :P
Ik vind dat die ouwe onversleten golftas er trouwens ook wel uit kan en dat gewoon Badr-gate moet gaan heten, dat trekt misschien wat nieuwe aanhang, want laatst kwam een verdwaalde mod hier al vragen of dit misschien over de golftas van van der Velde gaat :D
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  woensdag 10 april 2013 @ 17:14:53 #11
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125117940
Owja _O-
pi_125118034
Badr brengt inderdaad wel wat sjeu in de gate. Een beetje de Sabia van deze gate zeg maar :+ En het kan niet lang meer duren voor Badr ook gaat golfen dus dan is het cirkeltje weer rond.
Spoilers!
  woensdag 10 april 2013 @ 17:25:41 #13
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125118432
Als Badr dat mag van Stellemans, anders moet ze weer gaan kijken of er wel graspollen in de auto liggen
pi_125118739
Dan gaat ze toch mee, gelijk reden voor een nieuw outfitje ^O^
Spoilers!
  woensdag 10 april 2013 @ 17:34:53 #15
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125118791
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:14 schreef barca1971 het volgende:
Owja _O-
Ohja ja, dus jij met je hypocriete gelul dat je niks te zoeken hebt in die andere topics, maar als het hier binnenkomt er vrolijk aan mee gaat doen, bewijst toch maar weer eens mijn gelijk...

Trolololol-lol (8>
  woensdag 10 april 2013 @ 17:40:17 #16
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125118954
ik ben overgehaald, omdat het bij 'ons' nog wel ff boring blijft tot december, tenzij Stel knocked up raakt van haar rondtrappende liefdesgod, die zijn familie zo trots maakt..

:P

btw jij hebt nooit gelijk
  woensdag 10 april 2013 @ 17:41:54 #17
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125119005
en dit heeft indirect wel wat met onze topic te maken want stelletje is erbij betrokken :Y
  woensdag 10 april 2013 @ 20:48:19 #18
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125126689
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:40 schreef barca1971 het volgende:

btw jij hebt nooit gelijk
Je moet met mij nooit de kachel proberen aan te maken zonder rekening te houden met explosie-gevaar 8-)

Ik zal je laatste poging tot het inhoudelijke nog even wat grondiger fileren :)

quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:49 schreef barca1971 het volgende:
Het blijft nog steeds zo dat een groot deel van ons land hem toch echt niet kende en daar pas achter kwamen door zijn relatie met Estelle
Dat ontken ik toch ook nergens, ik bevestig het juist :?
Overigens had je het eerder niet over een groot deel van ons land, maar zei dat veel mensen Badr niet kende voordat hij met Estelle ging en dat is dus pertinent onwaar.
Volgens Benali geniet hij een bekendheid onder een miljard mensen en Estelle kan daar voorlopig alleen maar aan tippen als Badr een O.J.'tje of een Pistorius'je 'pulled' :+

quote:
en het feit dat jij mensen die een andere mening zijn toegedaan of niet mee willen gaan in jouw blinde adoratie voor Badr,of je complot theorieën, meteen agressief benaderd laat miss wel blijken dat ook jij een agressief tintje in je hebt. Miss is dat wel de reden dat jij hem zo goed begrijpt.
Als je goed had opgelet benader ik mensen helemaal niet meteen agressief, dat doe ik alleen bij mensen die daar om vragen en jij stapte vol zelfvertrouwen vrijwillig met mij de ring in.
Als je een hekel aan Badr hebt even goede vrienden hoor en als je daar leuke grappen over kan maken zal ik er hartelijk om kunnen lachen, maar jij overdrijft in je haat, jij haat Badr niet alleen, jij haat zijn vriendin, zijn vader, zijn kinderen, zijn trainer, zijn moeder, zijn hondje, zijn cultuur, zijn fans en zijn tandarts en dat allemaal weinig doorspekt met humor :{

En dan probeer je ook nog eens de kachel met mij aan te maken en probeert me als iemand met een agressief tintje weg te zetten, Maar jij was toch degene die hier zegt aan vechtsport gedaan te hebben :?
Gezien je leeftijd denk ik dat de voor huisvrouwen afgeleide variant Thai-bo voor jouw nog te hoog gegrepen is :Y

quote:
Ik kan anders niet begrijpen hoe je het gedrag én maar liefst 9 delicten die achter zijn naam lijken te staan, maar goed blijft praten.een vrouw een blauw oog slaan, een huis in brand steken, iemand aanrijden, mensen intimideren, in elkaar slaan of afkopen in ruil om geen aangifte te doen etc etc.
Je zegt het hier nu goed "delicten die achter zijn naam lijken te staan".
En mijn punt is juist dat er nogal wat haken en ogen achter aan die verdachtmakingen kleven, ik kan de zaken waarmee hij verdachtgemaakt wordt bijna stuk voor stuk met hetzelfde gemak downplayen.
Voor een groot wordt er ge(voor)oordeeld op basis van de beeldvorming vanuit de media en dat vind ik iets te makkelijk.
Jij zei dat zijn advocaat zelfs op tv heeft toegegeven dat hij zelfs vrouwen slaat, ik weet niet beter of daar is geen hard bewijs van en heeft hij maar 2 zaken bekend (klap Everink, kopstoot Fuyk), weet je nog in welk programma ze dat gezegd heeft, want dan zoek ik het even op, want ik kan het nog steeds niet geloven.
Ik beweer steeds dat het allemaal nog wel eens mee kan vallen omdat als er ergens, met zijn entourage van opgeschoten alfa-mannetjes, moeilijkheden ontstaan er al snel naar de succesvolle kickboxende Marokkaan met een zelfbenoemd agressie probleem gewezen wordt.

Jij zei eerder dat je mening mede gevormd werd door het 'feit' dat je kennissen 'ook' met hem te maken hadden en dat de bedreigingen en dwingelarij niet van de lucht waren omdat dingen niet gingen zoals Badr dat wilde.
Toen ik even doorvroeg, zeg je opeens dat het niet zozeer om Badr zelf ging, maar de mensen er omheen...
Dat is precies het mechanisme hoe dat soort verhalen over Badr de wereld ingeholpen worden en waar ik me aan stoor, dus je bevestigd zelf mijn punt |:(

quote:
Als het nou bij 1 incident zou zijn gebleven, ok, dan mag je t voor iemand op blijven nemen.
Voorlopig heeft hij nog maar 1 veroordeling achter zijn naam en het interesseert me verder niet zoveel voor wie ik het allemaal wel en niet mag opnemen van jou :)

quote:
Maar iemand die keer op keer iets aan zijn broek heeft hangen, daar hebben veel mensen op een gegeven moment wel een beetje genoeg van...
Hij had de namen van zijn kinderen en zijn nieuwe liefde aan zijn broek hangen, dat zou je toch als een vooruitgang kunnen zien omdat hij eerder in zijn carierre met gwenette op zijn kleding liep.
quote:
Ja, maar, dat doet hij anders nooit..of...ja maar hij is echt wel sympathiek. De zaak bagatelliseren is de oorzaak van al het kwaad en ellende in de wereld. Het feit dat jij ook niet geschokt lijkt te zijn, of het mensen kwalijk neemt die dat wel lijken te zijn,zegt ook al genoeg.
Het is nooit leuk als iemand een gebroken been geschopt wordt oid, maar er gebeuren wel ergere dingen in de wereld, dus om hier nou maandenlang Oost-Indisch geshocked door te blijven lijkt me ietwat overdreven, maar als je wel zo in elkaar zit dan wil je in deze zaak toch ook de onderste steen boven hebben?
Dat je dan alle pijlen alleen maar op Badr blijft richten en de medeverdachte en zelfbenoemde held (de beul van eindhoven), volledig buiten schot laat zegt mij dan alweer genoeg :{w

Dus of je zit tot over je oren in het complot, of bent zelfs een kloon van v/d Berg, of jij bent die vrijmetselaar die mijn DM gesaboteerd hebt waardaar mijn bronnen binnen Sonama zijn opgedroogd :{
Maar iets klopt er niet aan jou :N
  woensdag 10 april 2013 @ 20:50:02 #19
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125126768
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:41 schreef barca1971 het volgende:
en dit heeft indirect wel wat met onze topic te maken want stelletje is erbij betrokken :Y
Oh dan heb ik niks gezegd, veel plezier ermee dan ^O^
Want jij bent degene die hier steeds beweerd dat die andere topics je interesse niet hebben :)

Nu ben ik wel weer even klaar met jou...
Nu even naar het Barca kijken dat wel de moeite waard is 8-)
pi_125130128
Even serieus, wat heeft Estelle nou weer te maken met Fakegate? Heb geen zin om al die pagina's te lezen :')
Spoilers!
  woensdag 10 april 2013 @ 22:24:26 #21
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125133435
LoL.. wordt .je niet moe van jezelf met je grote lappen tekst elke keer, je blijft er ook maar over door gaan, zelfs als ik er helemaal niet mee bezig ben.
Ik haat Badr niet, helemaal niet , zijn familie of Estelle ook niet, nooit gezegd ook. Haat is een heel groot woord en ik mag toch hopen dat een normaal denkend mens niet eens in staat is om te haten.

Ik doorzie alleen de hele boel en de poppenkast die ze op touw hebben gezet om er zelf de hele tijd zonder al te veel kleerscheuren af te komen. Dat staat niet alleen mij maar een een hele hoop mensen. Jij kunt dat niet hebben en gaat meteen bitchen dus wie is er hier nou de trol?

enne. het zijn niet 'zijn'kinderen op het broekje hé, alleen zijn dochter, die ander kids zijn nog altijd van Ruud :Y
  woensdag 10 april 2013 @ 22:31:39 #22
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_125134024
Eeej wil je nu insinueren dat kickboksen een sport is voor agressievelingen? je hebt zo je best gedaan dat te ontkrachten..
( thai-bo was trouwens niet te hoog gegrepen hoor, werd alleen tijd voor verandering )
  woensdag 10 april 2013 @ 23:03:57 #23
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125136279
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef barca1971 het volgende:
LoL.. wordt .je niet moe van jezelf met je grote lappen tekst elke keer, je blijft er ook maar over door gaan
Ik word moeier van jou dan vanmezelf en daar sta ik ook niet alleen in :N
Ik wilde heel lang helemaal geen energie aan jou besteden, maar ik werd een beetje aangemoedigd door de omstandigheden en als je dan met mij in de ring wil stappen dan doen we toch gewoon even een paar ronden :)
  woensdag 10 april 2013 @ 23:05:32 #24
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_125136388
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef barca1971 het volgende:
Eeej wil je nu insinueren dat kickboksen een sport is voor agressievelingen?
Nee klopt, het is ook uitermate geschikt voor masochistische pacifisten ^O^
pi_125138349
Waarom heet het niet Estelle vs Sylvie? Nu denk ik steeds dat dit fakegate is.
Don't you love her madly?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')