Dat is waar, al betwijfel ik of het nou zo goed is om bij elk 'mediamoment' over die mensen te beginnen. Ik kan me best voorstellen dat ze er niet over brult. Sowieso is het haar vriend die wat gedaan heeft, zij toch niet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en weer geen woord over de slachtoffers. Enkel haar eigen sores
Zij denkt dat ie het niet gedaan heeft. Althans dat zegt ze.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is waar, al betwijfel ik of het nou zo goed is om bij elk 'mediamoment' over die mensen te beginnen. Ik kan me best voorstellen dat ze er niet over brult. Sowieso is het haar vriend die wat gedaan heeft, zij toch niet?
Het is net zo min gepast om dan wel bij ieder mediamoment te brullen over wat hij haar daarmee heeft aangedaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is waar, al betwijfel ik of het nou zo goed is om bij elk 'mediamoment' over die mensen te beginnen. Ik kan me best voorstellen dat ze er niet over brult. Sowieso is het haar vriend die wat gedaan heeft, zij toch niet?
True, maar ik gok dat dit wellicht een manier is (zei ze niet ooit dat hij op een matras sliep?) om te laten zien dat ze zijn acties niet goedkeurt. Want de media vraagt waarom ze bij zo'n 'beul' blijft. Dus niet praten over slachtoffers, maar dat ze wel 'boos' is wat hij haar hiermee aangedaan heeft. Zonder zijn dwaze acties had zij ook niet die ellende over zich heen gekregen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is net zo min gepast om dan wel bij ieder mediamoment te brullen over wat hij haar daarmee heeft aangedaan.
Ook daarom zal ze er niks over zeggen. Logisch toch? Je gaat toch niet praten over iemand die nog op zijn zaak zit te wachten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zij denkt dat ie het niet gedaan heeft. Althans dat zegt ze.
Dacht je echt dat ze daar de hersens voor heeft ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook daarom zal ze er niks over zeggen. Logisch toch? Je gaat toch niet praten over iemand die nog op zijn zaak zit te wachten?
Zo lees ik het ook. De slachtoffers is ze allang vergeten. Áls ze er al ooit even aan gedacht heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef MightyMightyM het volgende:
Ze zal waarschijnlijk helaas bedoelen dat hij met HAAR een hoop goed te maken heeft..
quote:K1 en MMA vechters in de ring.
Op zaterdag 25 mei zendt RTL 7 het prestigieuze vechtsportgala 'Legend' uit. Helden uit de K-1 (kickboksen) en MMA (Mixed Martial Arts) verschijnen hiervoor in de ring in de bijna 10.000 toeschouwers tellende Minor Arena in Moskou.
Ook de Nederlander Badr Hari is daar van de partij. Hij neemt het in een K-1 Super Fight (+93 kg) op tegen de man die hij eerder KO sloeg maar die het hem in zijn laatste wedstrijd ook zeer moeilijk wist te maken: De Rus Zabit Samedov.
Een andere zeer opvallende partij is een MMA Super Fight (+93 kg) tussen de Amerikaan Bob 'The Beast' Sapp en de Rus Alexander Emelianenko. De ex-American footballspeler Sapp maakte enkele jaren geleden de overstap naar de vechtsportring, een plek waar hij met zijn lengte (2 meter) en postuur (160 kilo) floreert. Naast deze zwaargewichten is er bij Legend ook ruimschoots plaats voor de lichtere en snellere vechtsporters. Het commentaar bij de wedstrijden komt van Koert Westerman en Edwin van Os..
Gaat hij dat helemaal zelf schrijven of krijgt hij hulp?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef Cynix ® het volgende:
En yep, Badr komt inderdaad zelf met een boek op de proppen. Hij gaat o.a. in op zijn gedrag. Oftewel, nog eens uitleggen dat het allemaal niet aan hém lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |