quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:44 schreef barca1971 het volgende:
Bovendien was Schizo degene die vertelde over het feit dat Olde ( ik noem hem zoasl IK dat wil) er niet bij mocht na de wedstrijd, dan zou het miss wel plausibel kunnen zijn dat ze even snel een spuitje hebben gezet om de boel te laten zwellen...
kan, ik zeg niet dat het zo is, niemand van ons was er immers bij. Maar als iemand een boek over je aan het maken is dan laat je die toch overal bij, juist om een zo realistisch mogelijk beeld te schetsen,heel raar dat hij zo geweerd werd
Bovendien gaat Badr zelf een boek over zijn leven (laten) schrijven, dat lijkt me ook een logische verklaring waarom hij de 'concurrent' niet meer overal bij laat zijnquote:Anders dan bij het boek over Hoost werkt de hoofdpersoon dit keer niet mee.
25 mei weer een knokkie, maar dat is vast niet waar je op zit te wachtenquote:
Bedoelde ik niet idd. Maar wil het wel zien.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:11 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
25 mei weer een knokkie, maar dat is vast niet waar je op zit te wachten
ja waar blijft de liefdesbaby ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef barca1971 het volgende:
Denk dat de enige actie die er plaats vind, bij Badr en Estelle in de slaapkamer is
alog Zagreb niet al 1 grote kermis was ?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:51 schreef barca1971 het volgende:
Badr heeft al gezegd dat hij er een show van gaat maken...
Je zal toch de moeder van z'n kind zijn en lezen dat Estelle z'n eerste liefde is. Lekker pijnlijkquote:Badr Hari wil nooit meer zonder Estelle Cruijff
Badr Hari weet het zeker, zijn liefde voor Estelle Cruijff is voor altijd. In een interview met Story vertelt hij: "Ik weet zeker dat Estelle mijn hele leven bij me blijft. Ze is mijn eerste liefde en mijn laatste."
Foto: ANP "In Estelle heb ik een soulmate gevonden. Ze is bijzonder, lief en het mooiste dat ooit in mijn leven is gekomen. Nooit maar dan ook nooit wil ik meer zonder haar. Ze laat me zien hoe mooi het leven eigenlijk is. Ik respecteer de vrouw die ze voor me is en hou onvoorwaardelijk van haar", vertelt hij.
Cruijff kan de liefde van de kickbokser beantwoorden. "Ik ben verliefd. Ik heb gevonden wat ik lange tijd heb gemist. De liefde die we voelen, is groots en warm. In moeilijke tijden kun je uit elkaar groeien of de band wordt juist sterker. Voor ons geldt dat laatste. We hebben onze relatie naar een volgend level getild."
Hari kan nog steeds voor langere tijd in de gevangenis belanden, maar daar wil het stel niet te lang bij stilstaan. "We kijken alleen nog naar de toekomst", zegt Cruijff. "En die toekomst samen zie ik rooskleurig in. Dit mooie bestaan met Estelle wil ik beslist nooit meer kwijtraken", vult Hari haar aan.
Er is ook geen nieuws meer, ze zijn nog steeds elkaars liefde van hun leven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
ik hoor geen nieuws meer over Estelle en Badr [ afbeelding ]
Badrestelle4eva, je weet zelluf: http://www.nu.nl/achterkl(...)estelle-cruijff.htmlquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanmorgen zei Evert Santegoeds bij Evers staat op, dat ze ook bewust een periode van media-stilte hadden ingelast.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Je weet maar nooit..Wie zegt dat het over gaatquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:24 schreef Leandra het volgende:
Er is ook geen nieuws meer, ze zijn nog steeds elkaars liefde van hun leven.
Dat gaat vanzelf weer over.
Dankjequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:28 schreef SEMTEX het volgende:
Badrestelle4eva, je weet zelluf: http://www.nu.nl/achterkl(...)estelle-cruijff.html
-oh, hierboven al gepost-
Gelijk hebben ze toch? Dank voor de info.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:40 schreef piglet het volgende:
Vanmorgen zei Evert Santegoeds bij Evers staat op, dat ze ook bewust een periode van media-stilte hadden ingelast.
Moet ie naar de kapper gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef MightyMightyM het volgende:
Ze zal waarschijnlijk helaas bedoelen dat hij met HAAR een hoop goed te maken heeft..
en weer geen woord over de slachtoffers. Enkel haar eigen soresquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:49 schreef tong80 het volgende:
Estelle Cruijff vindt dat Badr Hari een hoop goed te maken heeft.
Dat vertelt de blondine in Story. "Ik heb het niet bepaald makkelijk gehad de afgelopen maanden. (...) Maar ik blijf hem steunen. We willen een streep onder het verleden zetten en samen een nieuwe start maken. Uiteraard ben ik niet blij met alles wat er is gebeurd, maar ik heb het een plekje gegeven en wil echt alleen nog maar naar de toekomst kijken."
De kickbokser heeft een proces aan zijn broek hangen wegens een aantal gewehildsdelicten, maar de periode tot de rechtszaak mag hij in vrijheid afwachten. Zelf ziet hij zijn toekomst zonnig in.
"Ik weet zeker dat Estelle mijn hele leven bij me blijft", vertelt een zelfverzekerde Badr. "In Estelle heb ik mijn soulmate gevonden. Ze is bijzonder, lief en het mooiste dat ooit in mijn leven is gekomen."
Hebben ze het nog nooit over gehad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en weer geen woord over de slachtoffers. Enkel haar eigen sores
Dat is waar, al betwijfel ik of het nou zo goed is om bij elk 'mediamoment' over die mensen te beginnen. Ik kan me best voorstellen dat ze er niet over brult. Sowieso is het haar vriend die wat gedaan heeft, zij toch niet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en weer geen woord over de slachtoffers. Enkel haar eigen sores
Zij denkt dat ie het niet gedaan heeft. Althans dat zegt ze.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is waar, al betwijfel ik of het nou zo goed is om bij elk 'mediamoment' over die mensen te beginnen. Ik kan me best voorstellen dat ze er niet over brult. Sowieso is het haar vriend die wat gedaan heeft, zij toch niet?
Het is net zo min gepast om dan wel bij ieder mediamoment te brullen over wat hij haar daarmee heeft aangedaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is waar, al betwijfel ik of het nou zo goed is om bij elk 'mediamoment' over die mensen te beginnen. Ik kan me best voorstellen dat ze er niet over brult. Sowieso is het haar vriend die wat gedaan heeft, zij toch niet?
True, maar ik gok dat dit wellicht een manier is (zei ze niet ooit dat hij op een matras sliep?) om te laten zien dat ze zijn acties niet goedkeurt. Want de media vraagt waarom ze bij zo'n 'beul' blijft. Dus niet praten over slachtoffers, maar dat ze wel 'boos' is wat hij haar hiermee aangedaan heeft. Zonder zijn dwaze acties had zij ook niet die ellende over zich heen gekregen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is net zo min gepast om dan wel bij ieder mediamoment te brullen over wat hij haar daarmee heeft aangedaan.
Ook daarom zal ze er niks over zeggen. Logisch toch? Je gaat toch niet praten over iemand die nog op zijn zaak zit te wachten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zij denkt dat ie het niet gedaan heeft. Althans dat zegt ze.
Dacht je echt dat ze daar de hersens voor heeft ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook daarom zal ze er niks over zeggen. Logisch toch? Je gaat toch niet praten over iemand die nog op zijn zaak zit te wachten?
Zo lees ik het ook. De slachtoffers is ze allang vergeten. Áls ze er al ooit even aan gedacht heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef MightyMightyM het volgende:
Ze zal waarschijnlijk helaas bedoelen dat hij met HAAR een hoop goed te maken heeft..
quote:K1 en MMA vechters in de ring.
Op zaterdag 25 mei zendt RTL 7 het prestigieuze vechtsportgala 'Legend' uit. Helden uit de K-1 (kickboksen) en MMA (Mixed Martial Arts) verschijnen hiervoor in de ring in de bijna 10.000 toeschouwers tellende Minor Arena in Moskou.
Ook de Nederlander Badr Hari is daar van de partij. Hij neemt het in een K-1 Super Fight (+93 kg) op tegen de man die hij eerder KO sloeg maar die het hem in zijn laatste wedstrijd ook zeer moeilijk wist te maken: De Rus Zabit Samedov.
Een andere zeer opvallende partij is een MMA Super Fight (+93 kg) tussen de Amerikaan Bob 'The Beast' Sapp en de Rus Alexander Emelianenko. De ex-American footballspeler Sapp maakte enkele jaren geleden de overstap naar de vechtsportring, een plek waar hij met zijn lengte (2 meter) en postuur (160 kilo) floreert. Naast deze zwaargewichten is er bij Legend ook ruimschoots plaats voor de lichtere en snellere vechtsporters. Het commentaar bij de wedstrijden komt van Koert Westerman en Edwin van Os..
Gaat hij dat helemaal zelf schrijven of krijgt hij hulp?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef Cynix ® het volgende:
En yep, Badr komt inderdaad zelf met een boek op de proppen. Hij gaat o.a. in op zijn gedrag. Oftewel, nog eens uitleggen dat het allemaal niet aan hém lag.
Misschien lag het aan zijn iPadquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef barca1971 het volgende:
Tuurlijk doet hij dat niet zelf, heb van de week nog gelezen dat hij in de zin; komen ook aan bod' het woord bod met een t schreef..
Als ie hulp krijgt, dan zeker van Leon de Winter?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:17 schreef Ole het volgende:
Gaat hij dat helemaal zelf schrijven of krijgt hij hulp?
iPatquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien lag het aan zijn iPad
Inderdaad, hij lijkt Bram Mosco. wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef Cynix ® het volgende:
En yep, Badr komt inderdaad zelf met een boek op de proppen. Hij gaat o.a. in op zijn gedrag. Oftewel, nog eens uitleggen dat het allemaal niet aan hém lag.
quote:KOEN EVERINK REAGEERT OP BOEK BARD HARI
Het nieuws dat Badr Hari een boek gaat schrijven over zijn leven heeft ook Koen Everink bereikt. Badr wordt verdacht van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink vorig jaar tijdens Sensation in de Amsterdam ArenA.
Via zijn advocaat Alexander de Swart laat Koen aan RTL Boulevard weten: “Ik hoop dat in de uit te brengen autobiografie nu toch eindelijk eens het werkelijke verhaal over Sensation uit de doeken wordt gedaan.” Verder vraagt Koen zich af waarom hem dit in vredesnaam is aangedaan.
Vanavond meer in RTL Boulevard!
Bron?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef barca1971 het volgende:
Tuurlijk doet hij dat niet zelf, heb van de week nog gelezen dat hij in de zin; komen ook aan bod' het woord bod met een t schreef..
Fijn ook dat hij weer zijn eigen vertrouwde arrogante zelf is, de bak heeft hem zijn lesje nog niet geleerd denk ik.
Hij werd door meerdere mensen terecht gewezen, dat hij nog steeds dacht dat hij alles kon maken en dat mensen het jammer vonden dat hij dit zo blijft doen, omdat hij het niet nodig heeft.. Hij noemt bruine mensen nigga's...wie denkt hij dat ie is?![]()
Ik begrijp steeds minder wat Estelle in hem ziet, komt puntje bij paaltje blijft het gewoon een ordinair straat schoffie met dito vocabulaire..weer heel transparant Badr
De Bentley heeft in de jaren ook heel wat meegemaakt hoorquote:
Hij zal zelfs zijn eigen biografie schreven,,hij was ook een goede leerling en haalde de hoogste cito-scores van de hele school. Hierdoor zat hij in een apart klas voor slimme kinderen en kwam hij later op het atheneum terecht! zie video: Badr Hari vroeger gepest.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef barca1971 het volgende:
Fijn ook dat hij weer zijn eigen vertrouwde arrogante zelf is, de bak heeft hem zijn lesje nog niet geleerd denk ik.
Hij werd door meerdere mensen terecht gewezen, dat hij nog steeds dacht dat hij alles kon maken en dat mensen het jammer vonden dat hij dit zo blijft doen, omdat hij het niet nodig heeft.. Hij noemt bruine mensen nigga's...wie denkt hij dat ie is?![]()
Ik begrijp steeds minder wat Estelle in hem ziet, komt puntje bij paaltje blijft het gewoon een ordinair straat schoffie met dito vocabulaire..weer heel transparant Badr
Lijkt me ook sterk dat hij donkere mensen nigga's noemt... De van oorsprong Surinaamse Melvin Manhoef en zijn trainer Mike Passenier zijn de beste vrienden van Badrquote:
Natuurlijk niet, ze doen zulke dingen altijd op het laatst, 19.15 ong.quote:
Ja dat zei iequote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:13 schreef Ole het volgende:
"Ik moet gewoon doen waar ik hartstikke goed in ben en dat is mensen tegen de vlakte slaan"
Aldus Badr..
En op zich heeft-ie daar wel gelijk in.quote:
Kleine schavuit!quote:
Hardcover met omslag?quote:
En alle dossiers in de bijlagen.quote:
Hij versprak zich kennelijk. Apart. Misschien is-ie zelf wel ghostwriter voor een boek van Koen Everink.quote:
Ik vond het wel een aparte versprekingquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij versprak zich kennelijk. Apart. Misschien is-ie zelf wel ghostwriter voor een boek van Koen Everink.
Zou zomaar kunnen: Evert schrijft voor Badr, en Albert voor Koenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Ohhquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:12 schreef Leandra het volgende:
Ah, grote meid, de uitslag zonder spoiler posten
Welk deel over de uitzendtijd had je niet begrepen?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:38 schreef static het volgende:
Uitlslag:Hahahha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |