Misschien lag het aan zijn iPadquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef barca1971 het volgende:
Tuurlijk doet hij dat niet zelf, heb van de week nog gelezen dat hij in de zin; komen ook aan bod' het woord bod met een t schreef..
Als ie hulp krijgt, dan zeker van Leon de Winter?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:17 schreef Ole het volgende:
Gaat hij dat helemaal zelf schrijven of krijgt hij hulp?
iPatquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien lag het aan zijn iPad
Inderdaad, hij lijkt Bram Mosco. wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef Cynix ® het volgende:
En yep, Badr komt inderdaad zelf met een boek op de proppen. Hij gaat o.a. in op zijn gedrag. Oftewel, nog eens uitleggen dat het allemaal niet aan hém lag.
quote:KOEN EVERINK REAGEERT OP BOEK BARD HARI
Het nieuws dat Badr Hari een boek gaat schrijven over zijn leven heeft ook Koen Everink bereikt. Badr wordt verdacht van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink vorig jaar tijdens Sensation in de Amsterdam ArenA.
Via zijn advocaat Alexander de Swart laat Koen aan RTL Boulevard weten: “Ik hoop dat in de uit te brengen autobiografie nu toch eindelijk eens het werkelijke verhaal over Sensation uit de doeken wordt gedaan.” Verder vraagt Koen zich af waarom hem dit in vredesnaam is aangedaan.
Vanavond meer in RTL Boulevard!
Bron?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef barca1971 het volgende:
Tuurlijk doet hij dat niet zelf, heb van de week nog gelezen dat hij in de zin; komen ook aan bod' het woord bod met een t schreef..
Fijn ook dat hij weer zijn eigen vertrouwde arrogante zelf is, de bak heeft hem zijn lesje nog niet geleerd denk ik.
Hij werd door meerdere mensen terecht gewezen, dat hij nog steeds dacht dat hij alles kon maken en dat mensen het jammer vonden dat hij dit zo blijft doen, omdat hij het niet nodig heeft.. Hij noemt bruine mensen nigga's...wie denkt hij dat ie is?![]()
Ik begrijp steeds minder wat Estelle in hem ziet, komt puntje bij paaltje blijft het gewoon een ordinair straat schoffie met dito vocabulaire..weer heel transparant Badr
De Bentley heeft in de jaren ook heel wat meegemaakt hoorquote:
Hij zal zelfs zijn eigen biografie schreven,,hij was ook een goede leerling en haalde de hoogste cito-scores van de hele school. Hierdoor zat hij in een apart klas voor slimme kinderen en kwam hij later op het atheneum terecht! zie video: Badr Hari vroeger gepest.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef barca1971 het volgende:
Fijn ook dat hij weer zijn eigen vertrouwde arrogante zelf is, de bak heeft hem zijn lesje nog niet geleerd denk ik.
Hij werd door meerdere mensen terecht gewezen, dat hij nog steeds dacht dat hij alles kon maken en dat mensen het jammer vonden dat hij dit zo blijft doen, omdat hij het niet nodig heeft.. Hij noemt bruine mensen nigga's...wie denkt hij dat ie is?![]()
Ik begrijp steeds minder wat Estelle in hem ziet, komt puntje bij paaltje blijft het gewoon een ordinair straat schoffie met dito vocabulaire..weer heel transparant Badr
Lijkt me ook sterk dat hij donkere mensen nigga's noemt... De van oorsprong Surinaamse Melvin Manhoef en zijn trainer Mike Passenier zijn de beste vrienden van Badrquote:
Natuurlijk niet, ze doen zulke dingen altijd op het laatst, 19.15 ong.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |