quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:38 schreef static het volgende:
Uitlslag:Hahahha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind zo'n foto (linkje?) dan wel weer getuigen van zelfspot. Kunnen velen blijkbaar een voorbeeld aan nemen.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:17 schreef barca1971 het volgende:
Hij heeft ook meteen een foto geplaatst van hem in de ring op de grond, met de woorden: all the haters, please laugh...
De commentaren die hij daarop kreeg waren niet mals,
Toen hij al zat? Niet gezien.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:17 schreef barca1971 het volgende:
Die knik richting iemand in het publiek vond ik ook heel vreemd, alsof hij een teken kreeg te stoppen...
Toen ik gisteravond zat te kijken leek het meer op een knikje, maar nu ik het terug kijk zou het net zo goed een flink knipperen met de gen kunnen zijn. Op 6:42.quote:
5 ton bij winst.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:06 schreef sherezade het volgende:
kan ik ergens het gevecht terug bekijken???
Als ik Estelle was zou ik er voor gaan. Beter zo dan een pakje gehakt in je bed. Die creditcard doet het nog wel even. En ze kan zich focussen op de cover van zijn boek.quote:
Ik wilde dat je vragen.quote:
Hij heeft verloren, dat is niet zo sjiek. Het is sportquote:Op zondag 26 mei 2013 19:00 schreef barca1971 het volgende:
Badr heeft net laten zien wat hij mee naar huis mag nemen..honderden briefjes van 500 euro met elastiekjes erom..die lacht echt de ballen uit zijn broek en zegt dat ook letterlijk. Alle reacties en teleurgestelde fans interesseren hem echt geen reet en over eer en geweten mag hij al helemaal niet praten. Wat een triest geval van een vent zeg..
staat een comment van iemand bij van Bruce Lee, 'showing off, is the fool's idea of glory'
en zo ist maar net, hij laat alleen maar nog meer zien dat hij helemaal niet veranderd is, eerder dat hij geen steek geleerd heeft. Hij kan een shiq pak aan trekken en denken dat ie de man is, maar het blijft een pauper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |