abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juni 2013 @ 01:05:03 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_127776755

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

Laatste nieuwtje :

AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

Update 18-12-2012:

Nadat Estelle vorige week van de een op de andere dag advocaat Bram inruilde voor Nico Meijering (kantoorgenoot van Ficq) kon ze ook ineens een verklaring gaan afleggen, en niet zoals volgens planning vandaag, maar gisteren al.
Spijkers met koppen! En natuurlijk geen gemist dinsdagbezoekuur bij Badr :s)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 14 juni 2013 @ 01:32:36 #2
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127777137
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:33 schreef barca1971 het volgende:
Badr heeft idd géén facebook of twitter, maar wél een instagram account.
Dat zou jij als die hard fan toch moeten weten schizo

;)
Ik denk ik meld het even,want jij ziet Badr soms dingen schrijven...

Voor de rest kom ik qua social media zelf ook nog uit het postduif-tijdperk.

;)
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 05:26:34 #3
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_127778061
Badr Hari in duet met dochter Estelle !

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tm_campaign=20130614
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:02:27 #4
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_127778639
Badr Hari heeft zeker een internationale account in facebook met veel fans,maar heeft geen twitter en wil ook geen twitter hebben.
pi_127784669
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:02 schreef Paule33 het volgende:
Badr Hari heeft zeker een internationale account in facebook met veel fans,maar heeft geen twitter en wil ook geen twitter hebben.
Linkje?
  † In Memoriam † vrijdag 14 juni 2013 @ 12:06:39 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127784811
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:40:37 #7
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127785995
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 05:26 schreef Paule33 het volgende:

Ik vraag me af wat de mensen die dachten dat het een psychopathisch monster was die nooit meer vrij mocht komen en TBS moest krijgen hier van vinden als hij zo lief met zijn 'stiefdochter' zit te zingen *;
En de mensen die Estelle maar een domme trut vonden dat ze haar kinderen aan dit gevaarlijk monster blootstelde :')

Dat zoenen laatst vond ik nog een beetje over-acting, maar als dit gespeeld is dan moet Badr ook een Oscar krijgen :Y

Als dit zo door gaat moeten zijn wedstrijden gepland worden als de kinderen bezoekregeling hebben met Ruud, komt alles vast nog goed :+
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:43:32 #8
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127786106
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Linkje?
Ik denk haast dat ze deze bedoeld.. https://www.facebook.com/BADRHARIFANPAGE met 630.000 likes.
Maar ik denk dat het beheerd word door een vriend of een fan.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:57:39 #9
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_127786701
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 05:26 schreef Paule33 het volgende:

Had deze filmpje ergens gezien.
  † In Memoriam † vrijdag 14 juni 2013 @ 16:08:04 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127793913
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Had deze filmpje ergens gezien.
Praat jij nu ook buitenlands? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 14 juni 2013 @ 17:32:11 #11
22592 crew  Ole
pi_127796720
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

:o

Kijk maar uit, op dit moment háát ik alles wat maar een beetje lijkt op Frans. Het was weer een fijne staking woensdag van de verkeersleiding :(
Maar goed, ik ben weer thuis en ga eens even rustig bijlezen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † vrijdag 14 juni 2013 @ 17:40:37 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127797000
WT! :)
  Moderator / Miss SHO vrijdag 14 juni 2013 @ 18:20:46 #13
22592 crew  Ole
pi_127798433
Verder een heerlijke vakantie gehad hoor! :D
  † In Memoriam † vrijdag 14 juni 2013 @ 23:59:49 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127813821
Goed zo! Klaar om er weer lekker tegenaan te gaan dus. ;)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 00:03:24 #15
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_127813997
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef Cynix ® het volgende:

Watt ?Nee, man ik spreekt geen buitenlands.. Omdat ik zei: had deze filmpje ergens gezien..Sorrie hoor voor mijn verkeerde uitspraak :6 Mod
  † In Memoriam † zaterdag 15 juni 2013 @ 00:07:35 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127814166
De film. Het filmpje. Deze film. Dit filmpje.
Nou ja, geen man overboord, maar zo kun je toch weer iets opsteken van FOK! :)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 02:56:09 #17
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127817711
quote:
Badr Hari kiest ghostwriter voor zijn boek

Badr Hari werkt momenteel aan een boek over zijn leven. De bokser heeft Maarten Bax als ghostwriter gevonden om het verhaal op papier te zetten. Dit laat hij weten aan Shownieuws.

Het boek krijgt de vorm van een sportbiografie. In het verhaal doet Badr verschillende onthullingen over zijn leven die hij nooit eerder bekend heeft gemaakt.

Maarten Bax heeft ook het boek De Broertjes, over Ronald en Frank de Boer, geschreven.

De schrijver en sporter zullen elkaar de komende tijd vaak ontmoeten om samen aan het verhaal te werken.

In november ligt het werk in de winkel.

(Redactie)
  zondag 16 juni 2013 @ 16:08:59 #18
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_127864075
https://www.facebook.com/(...)1359.&type=3&theater

Vanmiddag opende Johan Cruijff zijn eerste eigen sportive schoolplein in Amsterdam.
  zondag 16 juni 2013 @ 16:26:43 #19
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_127864621
Die Badr heeft een mooi gebit.
En alles is nog aanwezig zo te zien, ondanks al die meppen op z'n hoofd heel de tijd in de ring.
  maandag 17 juni 2013 @ 21:40:32 #20
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127922501
Trap niet in de filmpjes, tuurlijk doet hij daar leuk en grappig, het zijn immers de kids van Estelle. Gisteren liet hij zich weer van zijn ware kant zien, na het posten van een foto van hem en saki in de ring met zijn vader erbij. Hij wenste iedereen een fijne vaderdag. Toen een vrouw reageerde dat hij een foto moest posten met zijn vader ( ze wist kennelijk niet hoe die eruit zag, heel begrijpelijk) reageerde hij weer als zijn eigen charmante zelf; he is in the picture you dumb ass fuck'..

Uiteraard regageerde de vrouw zeer ontdaan en vroeg of hij zo altijd reageerde en dan speciaal naar vrouwen toe en hoe ze alle respect voor hem verloren was.. Er kwam iemand overheen die zei dat hij zich dan maar eens met zijn eigen dochter moest laten zien..ook dat zinde hem niet..

Needless to say dat hij alles alweer heeft verwijderd maar het zegt wel alles over Badr als mens. Hij heeft een hoop te danken aan zijn fans, immers als die niet naar de wedstrijden komen kijken verdient hij ook geen drol. Om de mensen dan zo te bejegenen ( dit is zeker niet de eerste keer) getuigd niet van heel veel fatsoen of respect. Hij zou beter moeten weten zeker aangezien er nog een rechtzaak op hem ligt te wachten. Hij profileert zich nog steeds als oppermachtig ( king of K1) scheld mensen uit for no reason en praat alleen maar over zijn vele geld...

Heel triest allemaal en het bewijst eens te meer dat hij echt niet zomaar ineens is veranderd omdat hij nu met Estelle gaat...het duurt verrekte lang voor haar ogen open gaan, dus dan is ze idd een nogal domme doos

;)
  † In Memoriam † maandag 17 juni 2013 @ 23:31:03 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127929970
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef barca1971 het volgende:
Hij zou beter moeten weten zeker aangezien er nog een rechtzaak op hem ligt te wachten.
Mja, die rechtszaak. Is dat niet zo'n beetje verjaard onderhand? :?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 00:19:20 #22
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_127931799
quote:
99s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:31 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Mja, die rechtszaak. Is dat niet zo'n beetje verjaard onderhand? :?
hebben Badr en estelle al viptickets voor sensation dit jaar ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  dinsdag 18 juni 2013 @ 01:04:17 #23
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127932806
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 00:19 schreef Stroekie het volgende:

[..]

hebben Badr en estelle al viptickets voor sensation dit jaar ?
Uhuh B-)

quote:
DUNCAN STUTTERHEIM: LEVENSLANG TOEGANGSVERBOD VOOR BADR HARI
ID&T opperhoofd Duncan Stutterheim is behoorlijk ziek van alle negatieve aandacht die Badr Hari op zijn Sensation heeft gevestigd. Hij laat de kickbokser nooit van zijn leven meer toe op een van zijn feesten.
Very illegal person ;)
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 juni 2013 @ 03:44:21 #24
22592 crew  Ole
pi_127933804
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Badr heeft een mooi gebit.
En alles is nog aanwezig zo te zien, ondanks al die meppen op z'n hoofd heel de tijd in de ring.
Fake
  dinsdag 18 juni 2013 @ 08:58:10 #25
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127935231
Hhahahha zou hij 's avonds zijn tandjes in een glas stoppen als hij naast Estelle gaat liggen

_O-
  dinsdag 18 juni 2013 @ 09:03:50 #26
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127935340
de rechtzaak is idd onderhand verjaard zeg...in de zaak van richard nieuwenhuizen is gisteren al een veroordeling uitgesproken terwijl daar ook niet duidelijk wie er nu precies verantwoordelijk was voor de fatale schop, binnen een half jaar is het dus mogelijk..

Terwijl deze zaak al onderhand een jaar geleden was en zich af heeft gespeeld op een paar kleine vierkante meters waar mensen echt wel moeten hebben gezien wie er wat deed..

Belangen belangen...die verstoren keer op keer de rechtsgang :Y
  † In Memoriam † dinsdag 18 juni 2013 @ 12:34:23 #27
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_127941866
Hoe is het eigenlijk met Koen Everink, zou die al gerevalideerd zijn?
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_127944124
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef Ole het volgende:

[..]

:o

Kijk maar uit, op dit moment háát ik alles wat maar een beetje lijkt op Frans. Het was weer een fijne staking woensdag van de verkeersleiding :(
Maar goed, ik ben weer thuis en ga eens even rustig bijlezen.
Jij had er ook al last van?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 juni 2013 @ 14:44:01 #29
22592 crew  Ole
pi_127947147
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 13:34 schreef roos85 het volgende:

[..]

Jij had er ook al last van?
5 uur vertraging maar :P
4 uur 's nachts thuis.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:29:05 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127949062
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:03 schreef barca1971 het volgende:
de rechtzaak is idd onderhand verjaard zeg...in de zaak van richard nieuwenhuizen is gisteren al een veroordeling uitgesproken terwijl daar ook niet duidelijk wie er nu precies verantwoordelijk was voor de fatale schop, binnen een half jaar is het dus mogelijk..

Terwijl deze zaak al onderhand een jaar geleden was en zich af heeft gespeeld op een paar kleine vierkante meters waar mensen echt wel moeten hebben gezien wie er wat deed..

Belangen belangen...die verstoren keer op keer de rechtsgang :Y
Verjaren... dat haalt het letterlijk nog niet eens, laat staan strafrechtelijk.
Het zou wel een unicum zijn in het wetboek: verjaringstermijn; 11 maanden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:22:14 #31
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127951110
Niet alles altijd zo letterlijk nemen leandra...is maar een figure of speech...het duurt gewoon verrekte lang...wij willen gewoon weten waar we aan toe zijn...

of estelle wel of geen plannen kan gaan maken voor een trouwjurk/liefdesbaby..

*O*
pi_127951431
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 14:44 schreef Ole het volgende:

[..]

5 uur vertraging maar :P
4 uur 's nachts thuis.
Dan viel de 3,5 uur die ik had wel mee.. ik had het heen
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 juni 2013 @ 16:53:47 #33
22592 crew  Ole
pi_127952420
Was dat woensdag ?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 17:55:46 #34
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127954948
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef barca1971 het volgende:

Needless to say dat hij alles alweer heeft verwijderd maar het zegt wel alles over Badr als mens.

;)
Dus als ik het goed begrijp zit jij als die-hard hater Badr te stalken op niet bestaande social media, want je bent er altijd als de kippen bij want alles wat je 'gezien' hebt is natuurlijk allang weer verwijderd.
Dat zegt wel veel over jou als mens

;)
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:18:08 #35
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127955701
Ik zit er voor mijn werk veel op en zie zodoende nogal veel voorbij komen...geloof het of niet ik ben geen die hard hater, in eerste instantie zelfs niet, maar zijn gedragingen en uitlatingen maken het verdomd lastig...

;)
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:20:19 #36
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127955775
hoezo niet bestaande social media?? als je hem zou volgen zou je precies weten waar ik het over heb :P
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:26:15 #37
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127955948
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:18 schreef barca1971 het volgende:
Ik zit er voor mijn werk veel op en zie zodoende nogal veel voorbij komen...geloof het of niet ik ben geen die hard hater, in eerste instantie zelfs niet, maar zijn gedragingen en uitlatingen maken het verdomd lastig...

;)
Ik had 3x bingo op de bullshit bingo-list

;)
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:27:35 #38
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127955987
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:20 schreef barca1971 het volgende:
hoezo niet bestaande social media?? als je hem zou volgen zou je precies weten waar ik het over heb :P
Ik ga al die fake accounts niet volgen hoor :{w
Maar deze is dus van jou begrijp ik? B-)

[ Bericht 0% gewijzigd door schizovreemd op 18-06-2013 18:32:57 ]
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:28:19 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127956011
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:18 schreef barca1971 het volgende:
geloof het of niet ik ben geen die hard hater, in eerste instantie zelfs niet, maar zijn gedragingen en uitlatingen maken het verdomd lastig...

;)
Je doet dan wel heel erg goed alsof. Het komt welhaast ziekelijk over.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:28:51 #40
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127956027
_O-
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:32:41 #41
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127956141
Ow en Schizo is niet ziekelijk?
Met zijn complot theoriëen en vrijmetselarij..ahum...

Hij gaat zo ver in zijn liefde dat hij nog tussen Badr en Estelle in zou gaan liggen, lol!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:33:42 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127956166
Alleen een blinde mist de enorme knipogen van Schizo.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:34:31 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127956187
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:32 schreef barca1971 het volgende:
Hij gaat zo ver in zijn liefde dat hij nog tussen Badr en Estelle in zou gaan liggen, lol!
En jij in je haat niet?
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:34:53 #44
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127956200
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:33 schreef Copycat het volgende:
Alleen een blinde mist de enorme knipogen van Schizo.
Er is wel een complot :(
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:36:03 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127956226
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:34 schreef schizovreemd het volgende:

Er is wel een complot :(
Ik denk dat je in BNW direct een aantal overtuigde medestanders krijgt.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:36:12 #46
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_127956228
volgens mij ben jij in je uitlatingen helemaal niet mals Leandra, dus look who's talking

;)
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:59:25 #47
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_127956975
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat je in BNW direct een aantal overtuigde medestanders krijgt.
Ja maar omdat Badr nu eenmaal een wereldster is, lijkt SHO me de aangewezen plek om dit alles hier te investi-'Gaten' ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:04 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik heb het al verschilende malen uitgelegd, maat komt ie nog een keer...
Het begon met Everink die op sensation zwaar is mishandeld door meerdere personen, hij werd door een medeverdachte die hem zogenaamd met gevaar voor eigen leven ontzet had op een liefdevolle manier op de gang gegooid (bijna 5 meter naar beneden).

Toen hij op de gang lag heeft hij lopen roepen dat hij niet wist wie het gedaan heeft.
Ondanks zijn zware verwondingen ( een open breuk tussen kuitbeen en enkel; in- en afgescheurde enkelbanden; een gebroken oogkas; gebroken jukbeen; gebroken neus en verder niet gespecificeerde lichte verwondingen) is hij toen op de gang druk gaan bellen, terwijl hij zelf zegt niet dronken te zijn geweest of drugs te hebben gebruikt, wat mij nogal vreemd in de oren klinkt.

Waarschijnlijk heeft hij ook gebeld met zijn goede vriend, van den Berg die hem diezelfde avond nog opzocht in het ziekenhuis.
Van den Berg had eerder ook incident meegemaakt met Badr en zijn vriendengroep waarbij hij mishandeld is en toen hij hoorde dat Badr ook hierbij aanwezig was, is hij waarschijnlijk toen al op Everink in gaan praten dat het geen toeval kon zijn dat Badr er weer bij was.

Dat Badr bij de mishandeling van van den Berg (mede-eigenaar van de club waar het gebeurde) aanwezig was had van den Berg zelf geen idee van op dat moment, want hij wist zelf toen nog niet wie Badr was, hij heeft dit vam omstanders gehoord en is toen op zijn naam gaan googlen, hij wilde geen aangifte doen omdat hij toen zogenaamd geen vertrouwen in justitie had.

Vanaf het contact met van den Berg noemt Everink Badr zeker als dader, terwijl hij eerder dus zei dat hij niet wist wie wat gedaan heeft omdat het allemaal zo snel ging en hij, om zichzelf te beschermen, zijn handen voor zijn hoofd heeft gehouden heeft en hij bij de eerste klap al het bewustzijn verloor.
Van den Berg heeft zijn ondanks zijn eerdere wantrouwen jegens justitie en tegen zijn belofte in toen ook aangifte gedaan tegen Badr (terwijl hij eerder dus zei er helemaal niet zeker van te zijn dat het Badr was die het hem had aangedaan).

Er is na het sensation-incident een groot onderzoek gestart waarbij het complot duidelijk naar voren kwam omdat niet alleen Badr werd getapt maar ook het slachtoffer, dit werd gedaan omdat er verhalen de ronde deden dat Badr zijn slachtoffers zou intimideren om vooral geen aangifte te doen.
Uit de uitvoerige taps is verder helemaal niets gebleken van intimidatie van de kant van Badr, maar kwam dus juist het complot van de andere partij naar voren.
Ze wilden zonder dat ze zeker wisten dat Badr de dader was, hem en zijn hele omgeving laten hangen, zo blijkt uit vertrouwelijke (afgeluisterde) onderlinge gesprekken...

Op de pro forma-zitting presenteerde Ficq opvallend nieuws uit het dossier. De slachtoffers zijn wekenlang getapt door de politie. Niet alleen werd de telefoon van Everink afgeluisterd maar ook die van Jeroen van den Berg, exploitant van Club Air, die ook aangifte tegen Hari heeft gedaan. De twee kennen elkaar goed en dus ze hebben veel en lange gesprekken over de zaak en over Hari gevoerd. Uit die gesprekken blijkt dat vooral dat Everink helemaal niet weet dat Hari hem geslagen heeft, maar vooral dat hij concludeert dat het zo is.

Hij zegt bijvoorbeeld: Misschien dat Badr Hari alleen de eerste klap heeft uitgedeeld en dat die andere lui misschien dachten dan mogen wij ook een keer rossen dat vinden we ook leuk. Dat zegt Everink dus aan de telefoon. Opvallend is dat dit overeenkomt met wat Badr Hari zelf heeft gezegd in zijn eerste verklaring, dat hij één ferme tik heeft uitgedeeld. Hij zei dat voordat hij het dossier had ingezien.

Everink tegen een zekere Joost: Maar Joost, weet je, ik weet niet of hij, nou kijk ik heb niet gezien of, het ging zo snel. Deze Joost zegt vervolgens dat Koen dit soort dingen tegen niemand moet zeggen. Elders zegt Everink dat Badr Hari in ieder geval klappen heeft uitgedeeld: Voor mijn gevoel.

In een gesprek met een Eric komt de volgende passage voor:

Eric: (...) jij weet als enige volgens mij wie er echt geslagen heeft...

Koen: Nou dat is het probleem hè. Ik ben uit die wc gekomen en toen ben ik meteen aangepakt en ik weet niet wie dat is geweest. (...)

Eric: Dus jij weet niet zeker of hij jou geslagen heeft?

Koen: mm ... ik weet welke mensen eromheen stonden en van welke kant ik wat gevoeld heb.

Weer geen Badr Hari. Jeroen van den Berg deed kort na het drama in de Arena aangifte van een mishandeling door Hari in Club Air van een jaar eerder.

Jeroen: Het is heel duidelijk dat hij het is, heel duidelijk, het is ook geen toeval dat hij altijd waar dit soort dingen gebeuren aanwezig is.

Koen: Ja

En dat moet je volhouden (...). Ik weet dat het waar is, die vent die moet hangen.

In zijn verklaring van de politie zegt Van den Berg van Everink gehoord te hebben dat Badr Hari hem heeft geslagen. Dat zegt Everink ook in zijn verklaringen. Maar als hij gedurende zijn getapte telefoongesprekken de waarheid spreekt, en daar heeft het in de soms intieme gesprekken alle schijn van, dan kan zijn verklaring over Badr Hari eenvoudig niet kloppen

Ze willen ook de hele omgeving van Badr aanpakken, zo ook Santegoeds.

Ze gaan zo ver dat ze (het miljonairs vriendenclubje dus) een potje willen maken waaruit valse aangifte willen bekostigen en ze hebben dus vrienden in het telegraaf-kamp, die hun collega Santegoeds willen laten hangen.
Ze willen ervoor gaan zorgen dat hij zijn carriere kwijtraakt zodat hij nooit meer kan vechten en Estelle kwijtraakt.
Ze beginnen een media-offensief waarin ze voor Badr belastende verhalen de media inslingeren (andere daders of motieven werden niet of nauwelijks genoemd), maar in hun aangifte zijn ze helemaal niet zeker dat hij ook werkelijk de dader is.
Maar ze hebben zo wel voor een groot deel bijgedragen aan de beeldvorming.

Sinds dit complot bekend werd zet ik zo mijn vraagtekens bij alle latere aanklachten die aan het dossier werden toegevoegd en snap heel goed dat Santegoeds een media-strategie wilde opstellen om de tegenaanval in te zetten, vooral omdat ze het ook op hem gemunt hadden, ze wilden hem ook wilde laten hangen en hij zo zelf werd betrokken bij bij het complot van de miljonairsbende, die denken dat alles met geld naar hun hand te zetten is.

Nadat dit allemaal naar buiten was gekomen is de belastende verhalenstorm gaan liggen en verklaarde Everink plotseling in de media Badr best wel een sympathieke man te vinden waarmee hij een verzoeningsgesprek wilde.

En dit is allemaal naar buiten gekomen terwijl het proces nog niet eens inhoudelijk is behandeld, dus hopelijk staat ons nog heel wat moois te wachten.

Complot! :6
  dinsdag 18 juni 2013 @ 19:07:26 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127957276
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:36 schreef barca1971 het volgende:
volgens mij ben jij in je uitlatingen helemaal niet mals Leandra, dus look who's talking

;)
Ik spendeer niet dagelijks uren op internet om informatie te zoeken over mensen aan wie ik een hekel heb, sterker nog; berichten over mensen waar ik werkelijk een afkeer van heb lees ik amper.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 18 juni 2013 @ 21:14:06 #49
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127962642
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:59 schreef schizovreemd het volgende:
Ja maar omdat Badr nu eenmaal een wereldster is, lijkt SHO me de aangewezen plek om dit alles hier te investi-'Gaten' ;)
Jij zou nog geloven dat Koen echt struikelde toen hij de vipbox wilde verlaten. ;)
Als Ficq een gaatje ziet hangt ze Everink er in voor smaad. :Y
pi_127962787
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:14 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Jij zou nog geloven dat Koen echt struikelde toen hij de vipbox wilde verlaten. ;)
Als Ficq een gaatje ziet hangt ze Everink er in voor smaad. :Y
Je zegt het zelf al "geloven" niets is nog bewezen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 25 juni 2013 @ 19:23:42 #51
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_128249039
De dag die je wist dat zou komen.... 10/11/14 oktober.

quote:
Badr Hari wordt in oktober weer in de rechtszaal verwacht.

Op 10, 11 en 14 oktober staat de inhoudelijke behandeling gepland. Het gaat om meerdere geweldsdelicten, waaronder de Sensation- zaak. Dit bevestigt de persofficier van arrondissementsparket Amsterdam aan RTL Boulevard.

Badr wordt ervan verdacht tijdens het dancefeest Sensation White op 8 juli 2012 zakenman Koen Everink ernstig te hebben mishandeld.

[ Bericht 42% gewijzigd door schizovreemd op 25-06-2013 20:39:05 ]
  † In Memoriam † woensdag 26 juni 2013 @ 19:45:34 #52
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_128292091
Net nog een shit-itempje van 2 minuten bij RTL-B. Badr voetbalde met Wesley. Ergens op Ibiza of zo.
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:18:20 #53
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_128293378
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Net nog een shit-itempje van 2 minuten bij RTL-B. Badr voetbalde met Wesley. Ergens op Ibiza of zo.
Oh dus ze hebben het weer bijgelegd :+
Waarschijnlijk hebben ze lekker zitten te roddelen over hun gezamelijke ex ;)
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:25:51 #54
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_128293753
Nu zal je vast niet horen van soort zoekt soort e.d. zoals met Bogarde laatst.
Dat deed meer stof opwaaien dan het bekend worden van de datum van de rechtzaak :')
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:48:27 #55
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_128294808
Wat staat Badr nou laatst weer te miepen in het Amstel hotel; 'we wachten eerst ff de vakantie van de kids af en dan gaan we lekker overal eens kijken( op vakantie)

ondertussen is hij al 2 keer in Marrakech geweest en nu weer op Ibiza ( op de foto Maxim+= toch nog geen vakantie?)

kerel kletst gigantisch uit zijn nek..continue
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:52:38 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128298600
Ja, want als je een weekendje weg bent dan mag dat niet tijdens schoolvakanties... nee foei.
Oh wacht, die kinderen gaan naar de internationale school en daar ligt dat qua vakanties sowieso al anders... ook foei.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:55:45 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128298788
Oh, en:
quote:
Jun. 20 Last Day of School (students finish at 13:00)
Jun. 21 - Aug. 18 Summer Break for Upper School students
Jun. 21 - Aug. 20 Summer Break for Lower School students
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 27 juni 2013 @ 08:57:26 #58
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_128310846
Het ging niet alleen om weekendjes ...ver voor het vakantie was gingen ze alleen maar van tripje hier naar tripje daar...Hij gaat natuurlijk niet zeggen dat hij een dag later alweer op vakantie vertrekt omdat hijn echt wel weet dat hij zich met zijn vele geluier en gereis met zijn samengesteld 'gezin' niet echt vrienden maakt, dus geeft hij weer een politiek verantwoord antwoord waar hij geen flikker van meent... het gaat om het hele gebeuren. Veel van zijn fans beginnen er ook over te vallen, dat hij alleen maar op vakantie gaat met Estelle, dat hij alleen maar een grote mond heeft en zichzelf een grote kampioen vindt terwijl hij flink heeft ingeleverd en dus niet zoveel praatjes moet hebben maar moet trainen en het ook waarmaken wat hij roept.

Nu ook weer met die moord op Lilsnup, die hij goed kende. Hij kent een hoop van die rappers en gangs en heeft geroepen dat hij de moordenaar van lil' om gaat leggen. Ook dat riep aversie op, dat hij zich inlaat met enge dingen, dat hij zich rustig moet houden, dat hij moet stoppen met drinken ( naar aanleiding van een foto met onderschrift druk as fuck & hate being sober) etc etc.
Hetzelfde met zijn rechtzaak, ook daar had hijvan de week een arrogante opmerking over.
Hoe hij zich nu gedraagd rijmt niet met zijn opgelegde mediaverklaring na zijn vrijlating; dat hij ook weer eens moest gaan beseffen dat hij ook maar gewoon Badr was en dat hij het het verblijf in de bak nodig had om dat te beseffen... hij is weer gewoon op dezelfde arrogante manier bezig, deze jongen heeft nog steeds megalomane gedachten over zichzelf..
  donderdag 27 juni 2013 @ 09:48:29 #59
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_128311966
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 08:57 schreef barca1971 het volgende:
Nu ook weer met die moord op Lilsnup, die hij goed kende. Hij kent een hoop van die rappers en gangs en heeft geroepen dat hij de moordenaar van lil' om gaat leggen. Ook dat riep aversie op, dat hij zich inlaat met enge dingen
Het schijnt dat hij tupac en biggie ook al heeft vermoord :')

quote:
Hetzelfde met zijn rechtzaak, ook daar had hijvan de week een arrogante opmerking over.
Hoe hij zich nu gedraagd rijmt niet met zijn opgelegde mediaverklaring na zijn vrijlating; dat hij ook weer eens moest gaan beseffen dat hij ook maar gewoon Badr was en dat hij het het verblijf in de bak nodig had om dat te beseffen... hij is weer gewoon op dezelfde arrogante manier bezig, deze jongen heeft nog steeds megalomane gedachten over zichzelf..
Hij heeft zijn leven anders aardig veranderd, ik hoop niet te :')
Hij heeft nu een 'gezin' waar hij zich mee bezig houdt en minder met het criminele circuit, had zelf de namen op zijn shirt ipv de naam van een crimineel.
Lijkt erop dat hij echt is veranderd ^O^
pi_128312027
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 09:48 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Hij heeft zijn leven anders aardig veranderd, ik hoop niet te :')
Hij heeft nu een 'gezin' waar hij zich mee bezig houdt en minder met het criminele circuit, had zelf de namen op zijn shirt ipv de naam van een crimineel.
Lijkt erop dat hij echt is veranderd ^O^
Of het is schone schijn gezien de rechtszaak die aan komt.
  donderdag 27 juni 2013 @ 09:56:30 #61
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_128312152
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 09:51 schreef roos85 het volgende:

[..]

Of het is schone schijn gezien de rechtszaak die aan komt.
Hij zou echt een oscar moeten krijgen als hij na de de vrijspraak toedeloe tegen Estelle zegt en doodleuk bij zijn eigen kind en Daphne in de auto stapt en naar zijn eigen huis rijdt :+
pi_128312168
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 09:56 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Hij zou echt een oscar moeten krijgen als hij na de de vrijspraak toedeloe tegen Estelle zegt en doodleuk bij zijn eigen kind en Daphne in de auto stapt en naar zijn eigen huis rijdt :+
Dat zou wel een aparte twist zijn ;)
  donderdag 27 juni 2013 @ 13:19:33 #63
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_128319214
iemand is niet ineens veranderd omdat hij zich tot in den treure uitlaat over zijn geliefde en haar kids..

hij laat duidelijk zien dat het niet zo is, door zijn gedragingen, uitlatingen en arrogantie, als hij dát gedrag zou hebben veranderd kun je pas spreken dat iemand zich van zijn goede kant laat zien..

Die twist zou wel een mop zijn, wel fijn voor de moeder van zijn échte kind dat die van haar dan niet meer zo ondergeschoven zou worden telkens..als hij dat ook niet meer zou doen zou dat ook pas een verandering zijn...niet de foto momentjes met Stellie en haar offspring
  vrijdag 28 juni 2013 @ 15:10:55 #64
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_128360917
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 08:57 schreef barca1971 het volgende:
Het ging niet alleen om weekendjes ...ver voor het vakantie was gingen ze alleen maar van tripje hier naar tripje daar...Hij gaat natuurlijk niet zeggen dat hij een dag later alweer op vakantie vertrekt omdat hijn echt wel weet dat hij zich met zijn vele geluier en gereis met zijn samengesteld 'gezin' niet echt vrienden maakt, dus geeft hij weer een politiek verantwoord antwoord waar hij geen flikker van meent... het gaat om het hele gebeuren. Veel van zijn fans beginnen er ook over te vallen, dat hij alleen maar op vakantie gaat met Estelle, dat hij alleen maar een grote mond heeft en zichzelf een grote kampioen vindt terwijl hij flink heeft ingeleverd en dus niet zoveel praatjes moet hebben maar moet trainen en het ook waarmaken wat hij roept.

Nu ook weer met die moord op Lilsnup, die hij goed kende. Hij kent een hoop van die rappers en gangs en heeft geroepen dat hij de moordenaar van lil' om gaat leggen. Ook dat riep aversie op, dat hij zich inlaat met enge dingen, dat hij zich rustig moet houden, dat hij moet stoppen met drinken ( naar aanleiding van een foto met onderschrift druk as fuck & hate being sober) etc etc.
leven en laten de anderen leven!!!
dat is zijn eigen leven, zijn eigen geld ook...hij mag mee doen wat hij wil! 8)7
pi_128363306
Nu ook weer met die moord op Lilsnup, die hij goed kende.

Wies dat dan??? Inmiddels opgezocht: een Amerikaanse rapper, wat heeft dat er mee te maken dan???

[ Bericht 32% gewijzigd door proud_mami op 28-06-2013 16:23:53 (Al opgezocht) ]
  † In Memoriam † vrijdag 28 juni 2013 @ 16:33:12 #66
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_128363692
Ja, barca, wie is Lilsnup en wat heeft Badr daarmee te maken? :? }:|
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:19:36 #67
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_128387497
Dat is een rapper uit Amerika die Badr goed kende en die is vorige week vermoord, door een vriend.
Badr was razend en poste meerdere foto's van hem met die hele gang om hem heen.Hij heeft een foto van de dader geplaatst met de boodschap dat hij hem gaat killen die motherfucker..

Dat is natuurlijk niet echt slim als je beweert je leven te hebben veranderd en te hebben gekapt met foute mensen. De types duld die eromheen hangen dulden het niet als er zo over ze wordt gesproken.. Zo zijn er nog veel meer dingen zoals eerder al gezegd. Badr zit weer op hetzelfde punt waar hij eerder ook zat. Op zijn self proclaimed troon van ongenaakbaarheid...
Dus zelfs Estelle heeft dat niet kunnen veranderen...
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:25:53 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128387602
Lil Snupe ...
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:52:09 #69
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_128392311
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:19 schreef barca1971 het volgende:
Dat is een rapper uit Amerika die Badr goed kende en die is vorige week vermoord, door een vriend.
Badr was razend en poste meerdere foto's van hem met die hele gang om hem heen.Hij heeft een foto van de dader geplaatst met de boodschap dat hij hem gaat killen die motherfucker..

Laat me raden.... het is gelijk weer weggehaald? O-)
  zaterdag 29 juni 2013 @ 18:20:07 #70
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_128398623
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:19 schreef barca1971 het volgende:
Dat is natuurlijk niet echt slim als je beweert je leven te hebben veranderd en te hebben gekapt met foute mensen. De types duld die eromheen hangen dulden het niet als er zo over ze wordt gesproken.. Zo zijn er nog veel meer dingen zoals eerder al gezegd. Badr zit weer op hetzelfde punt waar hij eerder ook zat. Op zijn self proclaimed troon van ongenaakbaarheid...
Dus zelfs Estelle heeft dat niet kunnen veranderen...
hahahahaha..deze Lil snuppe is 18 en heeft met badr Hari geen connectie ! :N
ik moet altijd een bron aangeven, waar is er jw bron ?
  zaterdag 29 juni 2013 @ 18:30:29 #71
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_128398869
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 18:20 schreef Paule33 het volgende:

[..]

hahahahaha..deze Lil snuppe is 18 en heeft met badr Hari geen connectie ! :N
ik moet altijd een bron aangeven, waar is er jw bron ?
Ik denk dat hij gaat zeggen dat het allemaal snel weer is weggehaald :Y
En hij heeft het 'heel toevallig' weer als enige gelezen :')

Het lijkt er soms 'een beetje' op dat hij in het complot van Koen en zijn miljonairvriendjes is blijven hangen (8>
  maandag 1 juli 2013 @ 10:13:51 #72
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_128450573
Aangezien jullie allemaal geen volgers zijn van Badrs enige social media account, dacht ik dat ik jullie op deze manier op de hoogte kan houden..

Maar jullie ware aard komt telkens weer naar boven; van nature iedereen wantrouwend..so sad..

;)
  maandag 1 juli 2013 @ 10:27:19 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128450891
Geef eens en link naar dat account?
  maandag 1 juli 2013 @ 11:09:07 #74
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_128451843
Een hoop nieuwtjes en prive foto's van hem en estelle.
Er is nu een pop van hem te koop...van de week zei die dat zijn volgende wedstrijd in augustus is ( alleen niet tegen wie en waar)...een tijdje terug zei hij dat hij op zijn verjaardag 8 december in las vegas vecht..
  maandag 1 juli 2013 @ 11:10:26 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128451876
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:27 schreef Copycat het volgende:
Geef eens en link naar dat account?
  † In Memoriam † maandag 1 juli 2013 @ 11:27:48 #76
43556 miss_dynastie
pi_128452314
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:09 schreef barca1971 het volgende:
Een hoop nieuwtjes en prive foto's van hem en estelle.
Er is nu een pop van hem te koop...van de week zei die dat zijn volgende wedstrijd in augustus is ( alleen niet tegen wie en waar)...een tijdje terug zei hij dat hij op zijn verjaardag 8 december in las vegas vecht..
En dan maar hopen dat 'ie slim genoeg is geweest om in die contracten wél het voorbehoud op te nemen: 'tenzij ik in de bak zit' :P
  Moderator / Miss SHO maandag 1 juli 2013 @ 13:41:14 #77
22592 crew  Ole
pi_128457465
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En dan maar hopen dat 'ie slim genoeg is geweest om in die contracten wél het voorbehoud op te nemen: 'tenzij ik in de bak zit' :P
Ik vrees dat hij niet zo slim is geweest :')
  maandag 1 juli 2013 @ 14:03:37 #78
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_128458446
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:13 schreef barca1971 het volgende:
..so sad..

;)
^O^
  maandag 1 juli 2013 @ 14:06:36 #79
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_128458565
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Iedereen weet natuurlijk wel van de rechtzaak die nog 'boven zijn hoofd hangt', dus als ze hem een contract aanbieden voordat deze is afgehandeld, vraag ik me af wie er hier nou slim is ;)

Ze weten dat ze het risico nemen dat hij zich niet aan het contract kan houden, toch hebben ze hem eerder gewoon op 'de kaart' gezet, terwijl hij nog vast zat zelfs.
  † In Memoriam † maandag 1 juli 2013 @ 14:08:07 #80
43556 miss_dynastie
pi_128458637
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:06 schreef schizovreemd het volgende:
Iedereen weet natuurlijk wel van de rechtzaak die nog 'boven zijn hoofd hangt', dus als ze hem een contract aanbieden voordat deze is afgehandeld, vraag ik me af wie er hier nou slim is
Ja tuurlijk, zijn wederpartij heeft verder ook weinig te vrezen he, die verzoeken gewoon om schadevergoeding bij een niet zo goed in elkaar geknutseld contract. Nou maar hopen dat de jurist die hij op zijn privaatrechtelijke zaken zet hem iets beter instrueert dan Horeca Ficq.
  maandag 1 juli 2013 @ 14:09:10 #81
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_128458680
Badr poppetjes bestaan trouwens al een tijdje.

maandag 1 juli 2013 @ 14:14:13 #82
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_128458876
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, zijn wederpartij heeft verder ook weinig te vrezen he, die verzoeken gewoon om schadevergoeding bij een niet zo goed in elkaar geknutseld contract. Nou maar hopen dat de jurist die hij op zijn privaatrechtelijke zaken zet hem iets beter instrueert dan Horeca Ficq.
Ik denk eerder dat ze met hem op de kaart zetten al zoveel extra inkomsten en publiciteit genereren dat ze het risico gewoon graag nemen :)
  maandag 1 juli 2013 @ 15:31:25 #83
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_128462052
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:03 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

^O^
zonder bron kunnen wij ook niks weten of dat waar is of niet..er staat niks over dat lil een vriend van Badr Hari is,ik zal zeker niet voor duimen maar... :|W
  maandag 1 juli 2013 @ 15:37:49 #84
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_128462318
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef Paule33 het volgende:

[..]

zonder bron kunnen wij ook niks weten of dat waar is of niet..er staat niks over dat lil een vriend van Badr Hari is,ik zal zeker niet voor duimen maar... :|W
Ik heb eerder al om bron gevraagd, jij heb het gevraagd, CC vraagt het net nog 2 keer, maar er komt niks...
We zijn wantrouwend zegt hij, naar hem toe misschien ook niet zo verkeerd

;)
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:02:36 #85
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_128537344
De tweede kamer wil fake accounts zwaar gaan bestraffen ^O^

quote:
Diefstal identiteit zwaar bestraft

door Jorn Jonker
DEN HAAG -
Identiteitsdiefstal wordt zo snel mogelijk strafbaar als het aan de Tweede Kamer ligt.

Wie zich bijvoorbeeld online op Facebook of Twitter uitgeeft voor iemand anders en nare teksten verspreidt, kan daardoor gestraft worden met een gevangenisstraf van maximaal vijf jaar of een boete van ten hoogste 78.000 euro.
Die wetswijziging bepleit VVD-Kamerlid Dijkhoff. Gesteund door PvdA-collega Oosenbrug gaat hij daartoe morgen een voorstel indienen.
Zal dit ook gaan gelden voor klonen op fok? :o :+
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:10:30 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128537741
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:37 schreef schizovreemd het volgende:

Ik heb eerder al om bron gevraagd, jij heb het gevraagd, CC vraagt het net nog 2 keer, maar er komt niks...

;)
Typisch inderdaad dat Barca die vragen stelselmatig negeert.
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:13:37 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128537896
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:37 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

;)
Ja hop allemaal over een kam, zowel team Badr als team Showr, het maakt niet uit, maar onze ware aard komt telkens weer naar boven; van nature iedereen wantrouwend..so sad..

:')

En dat omdat we bronnen vragen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:21:31 #88
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_128538272
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja hop allemaal over een kam, zowel team Badr als team Showr, het maakt niet uit, maar onze ware aard komt telkens weer naar boven; van nature iedereen wantrouwend..so sad..

:')

En dat omdat we bronnen vragen :')
Wat is team showr? :@
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:36:37 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128538967
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:21 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Wat is team showr? :@
Die houden niet van Badr.....
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 3 juli 2013 @ 14:48:45 #90
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_128539473
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die houden niet van Badr.....
Dan adviseer ik ze om eens even mijn hele posthistory door te nemen :(
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:12:56 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128543353
quote:
12s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:48 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dan adviseer ik ze om eens even mijn hele posthistory door te nemen :(
Gedaan, en de conclusie is dat je zo'n typische relusert bent :{w
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 3 juli 2013 @ 16:38:48 #92
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_128544636
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2013 14:02 schreef schizovreemd het volgende:
Zal dit ook gaan gelden voor klonen op fok? :o :+
Eend voelt nattigheid? :7
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:47:05 #93
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_128545052
quote:
16s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gedaan, en de conclusie is dat je zo'n typische relusert bent :{w
Dus als je niet met de stroom mee gaat ben je gelijk een rellert?
Ik heb tenminste wel bronnen en anders op zijn minst gefundeerde argumenten :6
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:48:44 #94
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_128545135
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:38 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Eend voelt nattigheid? :7
Ik reageer over het algemeen vaak droog 8-)

Maar als de echte schizovreemd zich gaat melden ben ik wel de lul ja :{
  woensdag 3 juli 2013 @ 17:03:15 #95
406991 Schizovreend
De enige echte
pi_128545723
* Schizovreend meldt }:|
Op woensdag 3 juli 2013 16:48 schreef schizovreemd het volgende:
Maar als de echte schizovreemd zich gaat melden ben ik wel de lul ja :{
  woensdag 3 juli 2013 @ 17:08:09 #96
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_128545928
_O-

Ik hoop dat die wet er snel doorkomt :(
  zaterdag 6 juli 2013 @ 01:57:25 #97
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_128648579

Die moet je niet tegen je kin krijgen - al is dit soort trappen bedoeld om afstand te nemen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 6 juli 2013 @ 02:03:04 #98
6941 APK
Factual, I think.
pi_128648662
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 01:57 schreef static het volgende:
[ afbeelding ]

Die moet je niet tegen je kin krijgen - al is dit soort trappen bedoeld om afstand te nemen.
Ik volg het niet allemaal op de voet, maar tegenwoordig trapt hij toch geen deuk meer in een pakje boter :?
Wedstrijden verliezen, blessure, bla, jank bla :?

Vanwaar dan die foto?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 6 juli 2013 @ 10:36:58 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128651907
NRC Weekend ploft net op de mat. Met een groot interview met Koen Everink over zijn 'hel van achttien seconden'.
Straks eens even goed voor gaan hangen, in de mat.
pi_128651930
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:36 schreef Copycat het volgende:
NRC Weekend ploft net op de mat. Met een groot interview met Koen Everink over zijn 'hel van achttien seconden'.
Ah mooi, die krijg ik als het goed is dan ook nog.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 10:39:08 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128651943
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 10:36 schreef Copycat het volgende:
Beter in de mat dan op de mat.
Doe je straks even een samenvatting, we hebben het NRC opgezegd toen meisje Tulleken zich misdragen had :D
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')