quote:Zojuist op het NOS journaal.
Communiqué van de Rijksvoorlichtingsdienst
Zijne Majesteit de Koning deelt met groot leedwezen mede dat vanochtend Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Johan Friso Bernhard Christiaan David, Prins van Oranje-Nassau, Jonkheer van Amsberg op Paleis Huis ten Bosch in Den Haag is overleden op 44-jarige leeftijd.
Prins Friso is overleden aan complicaties die zijn opgetreden ten gevolge van de hersenbeschadiging veroorzaakt door zuurstoftekort bij zijn ski-ongeval op 17 februari 2012 in Lech, Oostenrijk.
Na behandeling op de intensive care van het Landeskrankenhaus in Innsbruck werd de Prins begin maart 2012 overgebracht naar het Wellington ziekenhuis in zijn woonplaats Londen. Sinds november 2012 vertoonde Prins Friso tekenen van zeer gering bewustzijn ("minimal consciousness"), een toestand waarin zich sindsdien geen veranderingen hebben voorgedaan. Begin juli 2013 werd hij overgebracht naar Paleis Huis ten Bosch.
De Koninklijke Familie dankt allen die voor Prins Friso hebben gezorgd zeer hartelijk voor de uitstekende en toegewijde verzorging.
quote:Reactie minister-president Rutte op het overlijden van Prins Friso
In een eerste reactie noemde minister-president Rutte het overlijden van Prins Friso intens verdrietig. Ondanks alles komt dit nieuws toch als een schok. Prins Friso was pas 44 jaar oud en stond tot aan het skiongeluk, nu ruim anderhalf jaar geleden, midden in het leven. Voor Prinses Mabel en hun twee dochters Luana en Zaria moet het nauwelijks te bevatten zijn dat zij nu definitief verder moeten zonder hun man en vader. Bij hen zijn onze gedachten nu in de eerste plaats.
Ook voor Prinses Beatrix is het verlies onbeschrijflijk groot. Een kind dat overlijdt, is het allerergste dat een ouder kan overkomen. Koning Willem-Alexander, Koningin Máxima, Prins Constantijn en Prinses Laurentien verliezen een broer en zwager die veel voor hen betekende. Ook voor hen is dit een zwarte en droevige dag.
Het belangrijkste dat ik op dit moment, zo kort na het overlijden van de Prins, tegen Prinses Mabel en tegen de rest van de familie wil zeggen, is dat heel Nederland intens meeleeft en dat wij hen veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke en verdrietige tijd.
Prins Friso blijft in onze gedachten als een man met een brede belangstelling die zijn veelzijdige talenten altijd in dienst heeft gesteld van de samenleving. Professioneel en gepassioneerd, dat was zijn stijl. Wij herdenken Prins Friso met het diepste respect.
...quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef Copycat het volgende:
Oh my ...
http://www.klokkenluidero(...)dood-van-prins-friso
Had-ie dit ook klaar staan ofzo?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef Copycat het volgende:
Oh my ...
Ik denk het.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Had-ie dit ook klaar staan ofzo?
Oh boy..quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef Copycat het volgende:
Oh my ...
Marianne vaatstraquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef Copycat het volgende:
Oh my ...
Ja uhhh je weet nooit hoe iemand uit een coma ontwaakt he.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:57 schreef Greys het volgende:
Dit vind ik dan weer wel idioot![]()
"Dan nu even de reacties op het overlijden op de markt in Bergen op Zoom bekijken".
Sommige mensen moet je tegen zichzelf beschermen, die daar voor de camera komen
OMG, ik dacht dat ik mijn aluhoedje moest gaan zoeken met mijn proefballonnetje over of WA wel of niet erbij was, maar dit slaat echt alles.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef Copycat het volgende:
Oh my ...
Was WA ook aanwezig bij de moord?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef Poeke het volgende:
[..]
OMG, ik dacht dat ik mijn aluhoedje moest gaan zoeken met mijn proefballonnetje over of WA wel of niet erbij was, maar dit slaat echt alles.
Het is nog vakantie en camerageil..quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:58 schreef Specularium het volgende:
Deze gozer was bij de AH en die bloemen lagen er toch.
Toen is ie maar langsgegaan.
.
O ja, de gekkies komen ook weer uit hun holen. Dit las ik ook al op FB:quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef Copycat het volgende:
Oh my ...
quote:Ik geloof er geen bal, als accountant van die zogenaamde oranjes wist deze man teveel.. waarschijnlijk is er destijds een aanslag op hem gepleegd en heeft hij grote uiterlijke veranderingen ondergaan om voortaan onherkenbaar te zijn. Nop Neurochirurg Kees Tulleken gaf al aan : Tulleken was in het betreffende ziekenhuis in Oostenrijk op een congres en hoorde tijdens een persoonlijk gesprek met een collega over de gezondheidstoestand van de prins, die in februari 2012 een ski-ongeluk had gehad in Lech. Tullekens vrouw, journaliste Jannetje Koelewijn, schreef daarna in een artikel in NRC Handelsblad dat de prins geen schedelbasisfractuur had en dat zijn situatie niet uitzichtloos was.
Nee, maar omdat WA in Wassenaar woont is de "moord" op Anass zelfmoord..quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:59 schreef EmotionalRescue het volgende:
[..]
Was WA ook aanwezig bij de moord?
Nop neurochirurg!quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, de gekkies komen ook weer uit hun holen. Dit las ik ook al op FB:
Wat de fuk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef Copycat het volgende:
Oh my ...
Ik vind het nog lang hoor, er was geen duidelijkheid over welke kwaliteit van leven deze man na een ontwaking zou hebben. Voor wie is het beter om hem in leven te houden, voor de familie? Ik denk dat hij 'geluk' heeft met Mabel, ze heeft gekozen voor haar gezin en daar hoort helaas ook bij dat je iemand moet laten gaan. Ik vind het maar wat dapper.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Er zijn mensen die 10/20 jaar in coma hebben gezeten en ontwaakt.
Ariel Sharon is nu 85,heeft 7 jaar in coma gezeten vanwege beroertes.
Waarom is nu al stekker uit bij Friso?na 1,5 jaar?
zeg dat wel, schaamteloosquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
RTL boulevard heeft een nummer open waar je je boodschap naartoe kan smsen. Tijdens de aflevering komt jouw boodschap in de ticker onderin beeld. Heel nobel, ware het niet dat je 1.50 per sms moet dokken. Zelfs hier slaan ze een slaatje uit.
Schaamteloos....
RTL boulevardquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
RTL boulevard heeft een nummer open waar je je boodschap naartoe kan smsen. Tijdens de aflevering komt jouw boodschap in de ticker onderin beeld. Heel nobel, ware het niet dat je 1.50 per sms moet dokken. Zelfs hier slaan ze een slaatje uit.
Schaamteloos....
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Schaamteloos....
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHRG!!!!!!!!!!! Als ik dat "stekker" verhaal nog een keer lees! Grr..quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wtfquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Schaamteloos....
Tja Mabel is toch al prinses, geld is binnen, toekomst is vast, de koninklijke familie is ook haar familie. Kortom ze heeft Friso helemaal niet meer nodig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind het nog lang hoor, er was geen duidelijkheid over welke kwaliteit van leven deze man na een ontwaking zou hebben. Voor wie is het beter om hem in leven te houden, voor de familie? Ik denk dat hij 'geluk' heeft met Mabel, ze heeft gekozen voor haar gezin en daar hoort helaas ook bij dat je iemand moet laten gaan. Ik vind het maar wat dapper.
Wat walgelijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Schaamteloos....
Geld is vast voor een welverdiende skivakantie voor Mabel en de kids..quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Schaamteloos....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde Albert net al wat zeggen idd over sms'en... hoe triestquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Schaamteloos....
Klopt en dit zag iedereen ook maanden van te voren aankomen natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:18 schreef BlaZ het volgende:
Waarom alle ophef eigenlijk, hij was al zo goed als dood
Mabel wellicht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:20 schreef Caland het volgende:
Volgens de NOS was er gisteren dus een feest langs het bed van Friso.
De vraag is nu dus wie er straalbezopen over het draad is gestruikeld.
Inderdaad. En hoe de smsjes een troost kunnen zijn voor Mabel...quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik hoorde Albert net al wat zeggen idd over sms'en... hoe triest
Er overlijden zelfs baby's (aan de mysterieuze wiegendood) maar dat betekent niet dat alle baby's overlijden. Bizar of niet!quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoe krijg je het uit je bek, gadver.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik hoorde Albert net al wat zeggen idd over sms'en... hoe triest
Editie NLquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:23 schreef Poeke het volgende:
Editie NL discussieert ook op actieve levensbeëindiging.
Smakeloos en schaamteloos, ik walg van hun mediageilheid.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Schaamteloos....
Nou bij RTL zit de opa van clown Bassie te verklaren dat als je Mabel een beetje kent je weet dat zij haar koninklijke titel niet zal opgeven en nooit zal hertrouwenquote:
Staan die niet gewoon op Google Churchview?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:29 schreef artm het volgende:
Zijn er trouwens plattegronden op internet te vinden van de grafkelder in de nieuwe kerk, NA de uitbreiding?
Inderdaad zeg, wat een stelletje onwetende en irritante mensen zijn datquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:16 schreef Poeke het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHRG!!!!!!!!!!! Als ik dat "stekker" verhaal nog een keer lees! Grr..
Hemeltje lief... je moet het allemaal maar kunnen bedenken!quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef Copycat het volgende:
Oh my ...
Er is toch alleen een herschikking, (nog) geen uitbreiding?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:29 schreef artm het volgende:
Zijn er trouwens plattegronden op internet te vinden van de grafkelder in de nieuwe kerk, NA de uitbreiding?
Tegen weinig mensen koester ik een diepe haat, maar Micha Kat is daar één van. Als zijn overlijdensbericht in de krant komt dan hang ik serieus de vlag uit en zal ik persoonlijk zijn graf bezoeken om erop te pissen. Wat een min figuur is dat zeg, gadverdamme.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Hemeltje lief... je moet het allemaal maar kunnen bedenken!
Dat niet zozeer maar dat je ervoor moet betalen is wel schandelijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
Tenenkrommend die balk, vriendelijke groetjes
Ik vind de balk al smakeloos en dat je er voor moet betalen, daar heb ik geen woorden voor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat niet zozeer maar dat je ervoor moet betalen is wel schandelijk
Mwa balk valt wel mee. Er zijn zat volgers van het koninklijk huis en als die hun woordje willen doen moeten ze dat doen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind de balk al smakeloos en dat je er voor moet betalen, daar heb ik geen woorden voor.
De tering idd, wat een sneue actie..quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
Tenenkrommend die balk, vriendelijke groetjes
Nah ik vind het er op een of andere manier te 'vrolijk' uitzien.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mwa balk valt wel mee. Er zijn zat volgers van het koninklijk huis en als die hun woordje willen doen moeten ze dat doen.
Wat jij vind is niet rullevantquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik vind het er op een of andere manier te 'vrolijk' uitzien.
Wil de massa dit of wil RTL dit? Wat pennywise zegt: lekker je naam in beeld zien. Je kunt ook een condeolanceregister tekenen al dan niet op internet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat jij vind is niet rullevantGaat erom wat de massa wil etc etc
Is google kapot?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:29 schreef artm het volgende:
Idd. Het komt over alsof er een idol-gebeuren bezig is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik vind het er op een of andere manier te 'vrolijk' uitzien.
Bronnen spreken elkaar behoorlijk tegen, maar blijkbaar zou zelfs met herschikking maar weinig extra plaatsen beschikbaar komen. Waarschijnlijk wordt dus na afloop van de werkzaamheden bekend hoe en of de grafkelder is herschikt/uitgebreid.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Er is toch alleen een herschikking, (nog) geen uitbreiding?
Ik had het over NA de uitbreiding, niet de huidige situatie..want daar zijn voldoende afbeeldingen over te vinden.quote:
Typisch Boulevard ik doe dat ook niet hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
Ik vind de balk al smakeloos en dat je er voor moet betalen, daar heb ik geen woorden voor.
Wie had commentaar dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef Copycat het volgende:
Albert reageert in zijn wiek geschoten en claimt dat het gewone sms-tarieven zijn.
Onder andere users in dit topic.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:57 schreef penny-wise het volgende:
Wie had commentaar dan?
Kijk niet naar die onzin namelijk.
Ja, ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef Copycat het volgende:
Albert reageert in zijn wiek geschoten en claimt dat het gewone sms-tarieven zijn.
Dus toch! Ik dacht al dat ik het verkeerd had verstaan, want dit dacht ik dus ook te horen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou bij RTL zit de opa van clown Bassie te verklaren dat als je Mabel een beetje kent je weet dat zij haar koninklijke titel niet zal opgeven en nooit zal hertrouwen
"We verdienen daar niet extra aan".quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef Copycat het volgende:
Misschien als de smsjes via Pluto gaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef Copycat het volgende:
Volgens Ruudje is Friso vandaag geverfd..twitter:GullitR twitterde op maandag 12-08-2013 om 16:28:55Sad news in holland. Prince Friso of holland dyed today. Condolences to the royal family of holland. Lot... http://t.co/823OL4UBqO reageer retweet
Hoe dom.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:10 schreef Marcoss het volgende:
Volgens Ruudje is Friso vandaag geverfd..twitter:GullitR twitterde op maandag 12-08-2013 om 16:28:55Sad news in holland. Prince Friso of holland dyed today. Condolences to the royal family of holland. Lot... http://t.co/823OL4UBqO reageer retweet
ook weer zo ietsquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:10 schreef Marcoss het volgende:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:10 schreef Marcoss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |