Editie NLquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:23 schreef Poeke het volgende:
Editie NL discussieert ook op actieve levensbeëindiging.
Smakeloos en schaamteloos, ik walg van hun mediageilheid.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
RTL boulevard heeft een nummer open waar je je boodschap naartoe kan smsen. Tijdens de aflevering komt jouw boodschap in de ticker onderin beeld. Heel nobel, ware het niet dat je 1.50 per sms moet dokken. Zelfs hier slaan ze een slaatje uit.
Schaamteloos....
Nou bij RTL zit de opa van clown Bassie te verklaren dat als je Mabel een beetje kent je weet dat zij haar koninklijke titel niet zal opgeven en nooit zal hertrouwenquote:
Staan die niet gewoon op Google Churchview?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:29 schreef artm het volgende:
Zijn er trouwens plattegronden op internet te vinden van de grafkelder in de nieuwe kerk, NA de uitbreiding?
Inderdaad zeg, wat een stelletje onwetende en irritante mensen zijn datquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:16 schreef Poeke het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHRG!!!!!!!!!!! Als ik dat "stekker" verhaal nog een keer lees! Grr..
Hemeltje lief... je moet het allemaal maar kunnen bedenken!quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:53 schreef Copycat het volgende:
Oh my ...
http://www.klokkenluidero(...)dood-van-prins-friso
Er is toch alleen een herschikking, (nog) geen uitbreiding?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:29 schreef artm het volgende:
Zijn er trouwens plattegronden op internet te vinden van de grafkelder in de nieuwe kerk, NA de uitbreiding?
Tegen weinig mensen koester ik een diepe haat, maar Micha Kat is daar één van. Als zijn overlijdensbericht in de krant komt dan hang ik serieus de vlag uit en zal ik persoonlijk zijn graf bezoeken om erop te pissen. Wat een min figuur is dat zeg, gadverdamme.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Hemeltje lief... je moet het allemaal maar kunnen bedenken!
Dat niet zozeer maar dat je ervoor moet betalen is wel schandelijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
Tenenkrommend die balk, vriendelijke groetjes
Ik vind de balk al smakeloos en dat je er voor moet betalen, daar heb ik geen woorden voor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat niet zozeer maar dat je ervoor moet betalen is wel schandelijk
Mwa balk valt wel mee. Er zijn zat volgers van het koninklijk huis en als die hun woordje willen doen moeten ze dat doen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind de balk al smakeloos en dat je er voor moet betalen, daar heb ik geen woorden voor.
De tering idd, wat een sneue actie..quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
Tenenkrommend die balk, vriendelijke groetjes
Nah ik vind het er op een of andere manier te 'vrolijk' uitzien.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:36 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mwa balk valt wel mee. Er zijn zat volgers van het koninklijk huis en als die hun woordje willen doen moeten ze dat doen.
Wat jij vind is niet rullevantquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik vind het er op een of andere manier te 'vrolijk' uitzien.
Wil de massa dit of wil RTL dit? Wat pennywise zegt: lekker je naam in beeld zien. Je kunt ook een condeolanceregister tekenen al dan niet op internet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat jij vind is niet rullevantGaat erom wat de massa wil etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |