Is google kapot?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:29 schreef artm het volgende:
Zijn er trouwens plattegronden op internet te vinden van de grafkelder in de nieuwe kerk, NA de uitbreiding?
Idd. Het komt over alsof er een idol-gebeuren bezig is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik vind het er op een of andere manier te 'vrolijk' uitzien.
Bronnen spreken elkaar behoorlijk tegen, maar blijkbaar zou zelfs met herschikking maar weinig extra plaatsen beschikbaar komen. Waarschijnlijk wordt dus na afloop van de werkzaamheden bekend hoe en of de grafkelder is herschikt/uitgebreid.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Er is toch alleen een herschikking, (nog) geen uitbreiding?
Ik had het over NA de uitbreiding, niet de huidige situatie..want daar zijn voldoende afbeeldingen over te vinden.quote:
Typisch Boulevard ik doe dat ook niet hoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
Ik vind de balk al smakeloos en dat je er voor moet betalen, daar heb ik geen woorden voor.
Wie had commentaar dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef Copycat het volgende:
Albert reageert in zijn wiek geschoten en claimt dat het gewone sms-tarieven zijn.
Onder andere users in dit topic.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:57 schreef penny-wise het volgende:
Wie had commentaar dan?
Kijk niet naar die onzin namelijk.
Ja, ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef Copycat het volgende:
Albert reageert in zijn wiek geschoten en claimt dat het gewone sms-tarieven zijn.
Dus toch! Ik dacht al dat ik het verkeerd had verstaan, want dit dacht ik dus ook te horen!quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou bij RTL zit de opa van clown Bassie te verklaren dat als je Mabel een beetje kent je weet dat zij haar koninklijke titel niet zal opgeven en nooit zal hertrouwen
"We verdienen daar niet extra aan".quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef Copycat het volgende:
Misschien als de smsjes via Pluto gaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:54 schreef Copycat het volgende:
Volgens Ruudje is Friso vandaag geverfd..twitter:GullitR twitterde op maandag 12-08-2013 om 16:28:55Sad news in holland. Prince Friso of holland dyed today. Condolences to the royal family of holland. Lot... http://t.co/823OL4UBqO reageer retweet
Hoe dom.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:10 schreef Marcoss het volgende:
Volgens Ruudje is Friso vandaag geverfd..twitter:GullitR twitterde op maandag 12-08-2013 om 16:28:55Sad news in holland. Prince Friso of holland dyed today. Condolences to the royal family of holland. Lot... http://t.co/823OL4UBqO reageer retweet
ook weer zo ietsquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:10 schreef Marcoss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |