De dure dames wel, gok ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laten prostituees zich eigenlijk 'uiteten' door klanten?
Nee, ik zat maar wat voor me uit te denken hoor!quote:
En nu lach je in je vuistjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, ik zat maar wat voor me uit te denken hoor!
Koen?quote:Er zijn vast ook wel kickboxers die niet naar de hoeren gaan, maar gewoon hun fist in een lauwwarme appeltaart steken.
Hier weet ik trouwens niks vanquote:Al moet de 'primeur' van De Vlieger met een korrel zout worden genomen. Hij zou al enige tijd in de clinch liggen met Badr.
Is Yves nog wel vriendjes met Badr en/of Estelle?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:28 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hier weet ik trouwens niks van
Kan er ook niks over vinden, hij schijnt een goede vriend van yves te zijn?
Zo is dat, Badr hoeft echt niet naar de hoeren en die eric de vlieger die is ook niet helemaal zuiver, ook weer zo een miljonair, zal ook wel een vriendje van everink zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:24 schreef Paule33 het volgende:
met alle de reporters die achter hem zijn, gaat hij er echt niet, en hij heeft genoeg mooie vrouwen,
dat is gewoon weer Badr Hari saboteren!
Hmmm, Badr heeft naast Estelle nog andere vrouwen? Interesting.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:24 schreef Paule33 het volgende:
met alle de reporters die achter hem zijn, gaat hij er echt niet, en hij heeft genoeg mooie vrouwen,
dat is gewoon weer Badr Hari saboteren!
Lijkt me niet meerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is Yves nog wel vriendjes met Badr en/of Estelle?
Mooi hè, die Zouzou... In een ontkenning een bevestiging posten, en alleen maar omdat ze boos is over die hoeren-opmerking, en dat dan willen ontkrachten door te zeggen dat hij genoeg andere vrouwen heeftquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm, Badr heeft naast Estelle nog andere vrouwen? Interesting.
Paulequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi hè, die Zouzou... In een ontkenning een bevestiging posten, en alleen maar omdat ze boos is over die hoeren-opmerking, en dat dan willen ontkrachten door te zeggen dat hij genoeg andere vrouwen heeft
Nou jongens, we zijn eruit, zelfs Zouzou zegt dat hij andere vrouwen heeft.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:40 schreef GJonline het volgende:
[..]
Misschien kan ze zich ineens alles weer herinneren.. Effe badr er nog bijlappen.
Was het eerste waar ik aan moest denken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 05:37 schreef Cynix ® het volgende:
Toch kan hier geen soap ter wereld tegenop.
Estelle die een paar maanden geleden nog licht gaf met haar rozenblaadjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |