huh?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heette toch Daphne?
Chantal was toch die vriendin/kennis van Estelle?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
Haha true, dat is wel voor eckte SHO-ers ja.
Ja die wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]Nooit van Erik de Vlieger gehoord?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Erik_de_Vlieger
Nee, volgens mij is deze Chantal Bakker eigenlijk Chantal O, maar ze heeft een kind met Mark Bakker en vangt dusdanig veel alimentatie dat ze daardoor bijna vermogend kan worden beschouwd.... als ik zo even snel scan op de Google-resultaten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
huh?
Ik heb even een blinde vlek in deze gate, vrees ik.
Maar doet Badr nu een Rafje?
Einde van deze topicreeks dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:07 schreef Ole het volgende:
'Badr Hari en Estelle Cruyff uit elkaar'
AMSTERDAM -
Het sprookje tussen voetbalvrouw Estelle Cruyff en vechtersbaas Badr Hari is uit. De twee zijn uit elkaar, zo meldt de omstreden zakenman Erik de Vlieger.
Foto: Anko Stoffels
De Vlieger zegt dat Badr Hari zijn verdriet verwerkt bij een ex-vriendin.
Er gingen al langer geruchten de ronde dat de relatie tussen Badr en Estelle op knappen stond. Estelle ontkende dat eind vorige maand met klem. Nu lijkt definitief de bom gebarsten. Al moet de 'primeur' van De Vlieger met een korrel zout worden genomen. Hij zou al enige tijd in de clinch liggen met Badr.
Badr en Estelle waren ruim een jaar samen.
Ja!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Werkt huisvriend Evert S. niet bij de roddelafdeling van de Telegraaf?
Met die eeuwige liefde toch? Edit- onvoorwaardelijke liefdequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
De man met Het Draaiboek voor Estelle en Badr destijds idd
Dus je zóu zeggen....
Die zit in het verkeerde topicquote:
quote:
quote:
Dit zal toch zeker geen geruisloze 'scheiding' gaan worden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze echt uit elkaar zijn, dan is de gate niks meer waard. Badr solo is toch niet boeiend?
En of Stellemans nog veel dirt zal geven, neh geloof ik niet.
Misschien is het financieel gunstiger voor Estelle?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze echt uit elkaar zijn, dan is de gate niks meer waard. Badr solo is toch niet boeiend?
Jaartje samen. Het werkte niet. Zij wilde wat anders. Punt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit zal toch zeker geen geruisloze 'scheiding' gaan worden?
Daar geloof ik niks van.
Als het waar is komen er minstens veertien treurige interviews met Estelle hoor.
Want daar heeft ze een diploma in, zielig doen. En zuchten, vergeet het zuchten niet.
Misschien kan ze zich ineens alles weer herinneren.. Effe badr er nog bijlappen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, maar iets zegt me dat het niet zomaar klaar is met deze gate!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:40 schreef GJonline het volgende:
Misschien kan ze zich ineens alles weer herinneren.. Effe badr er nog bijlappen.
Anders kroongetuige met extra bescherming!quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Ole het volgende:
Vallen prostituees onder horeca eigenlijk?
Ga je mond spoelen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaartje samen. Het werkte niet. Zij wilde wat anders. Punt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Ole het volgende:
Alleen als hij ook een broodje eet, denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Ole het volgende:
Jammer dat er geen Nederlandse variatie is op eating out ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Het is wel een soort van eh consumeren natuurlijk.
Het is iig financieel gunstiger dat haar verkering met Badr eindigt voor haar partneralimentatie van Ruud beëindigd werd omdat ze samenwoonde/getrouwd was....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Misschien is het financieel gunstiger voor Estelle?
Maar... kluiven?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jammer dat er geen Nederlandse variatie is op eating out ...
Laten prostituees zich eigenlijk 'uiteten' door klanten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:56 schreef mootie het volgende:
Maar... kluiven?![]()
Probleem is dat de prostituee dan de consument is.
Oh.... zie ik daar een nieuwe wending in de gate? Estelle en Patrick? Of Badr en Rossana?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar... kluiven?![]()
Probleem is dat de prostituee dan de consument is.
Rossanna is ziek...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... zie ik daar een nieuwe wending in de gate? Estelle en Patrick? Of Badr en Rosanna?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jammer dat er geen Nederlandse variatie is op eating out ...
Sssst niet doorvertellenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:57 schreef Copycat het volgende:
Godver Ole, je hebt weer wat teweeggebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |