Misschien is het financieel gunstiger voor Estelle?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze echt uit elkaar zijn, dan is de gate niks meer waard. Badr solo is toch niet boeiend?
En of Stellemans nog veel dirt zal geven, neh geloof ik niet.
Jaartje samen. Het werkte niet. Zij wilde wat anders. Punt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit zal toch zeker geen geruisloze 'scheiding' gaan worden?
Daar geloof ik niks van.
Als het waar is komen er minstens veertien treurige interviews met Estelle hoor.
Want daar heeft ze een diploma in, zielig doen. En zuchten, vergeet het zuchten niet.
Misschien kan ze zich ineens alles weer herinneren.. Effe badr er nog bijlappen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze echt uit elkaar zijn, dan is de gate niks meer waard. Badr solo is toch niet boeiend?
Nee, maar iets zegt me dat het niet zomaar klaar is met deze gate!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:40 schreef GJonline het volgende:
Misschien kan ze zich ineens alles weer herinneren.. Effe badr er nog bijlappen.
Anders kroongetuige met extra bescherming!quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Ole het volgende:
Vallen prostituees onder horeca eigenlijk?
Ga je mond spoelen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaartje samen. Het werkte niet. Zij wilde wat anders. Punt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Ole het volgende:
Alleen als hij ook een broodje eet, denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Ole het volgende:
Jammer dat er geen Nederlandse variatie is op eating out ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Het is wel een soort van eh consumeren natuurlijk.
Het is iig financieel gunstiger dat haar verkering met Badr eindigt voor haar partneralimentatie van Ruud beëindigd werd omdat ze samenwoonde/getrouwd was....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Misschien is het financieel gunstiger voor Estelle?
Maar... kluiven?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jammer dat er geen Nederlandse variatie is op eating out ...
Laten prostituees zich eigenlijk 'uiteten' door klanten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:56 schreef mootie het volgende:
Maar... kluiven?![]()
Probleem is dat de prostituee dan de consument is.
Oh.... zie ik daar een nieuwe wending in de gate? Estelle en Patrick? Of Badr en Rossana?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar... kluiven?![]()
Probleem is dat de prostituee dan de consument is.
Rossanna is ziek...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... zie ik daar een nieuwe wending in de gate? Estelle en Patrick? Of Badr en Rosanna?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jammer dat er geen Nederlandse variatie is op eating out ...
Sssst niet doorvertellenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:57 schreef Copycat het volgende:
Godver Ole, je hebt weer wat teweeggebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |