Duhhh..je moet naar de comments kijken die hij plaatst, zijn steeds meer mensen die zich aan hem storen. Gisteren plaatste een vrouw nog dat ze hem wel de beste vond maar dat hij iets niet heeft wat veel andere vechters wel hebben; respect. Badr heeft een gewoonte om mensen uit te gaan schelden, zijn megalomane gedachten over zichzelf te profileren en mensen beginnen daar opmerkingen over te maken. Hij reageerde door doodleuk te zeggen dat hij geen respect heeft en het best vind zo. Hij zeek gisteren Gohkan Saki af, ook niet echt netjes voor iemand die ook bij Mike traint. Ook daar vielen mensen over.
Verder was er iemand die hem waarschuwde voor een rapper/vechter uit Frankrijk die lelijk over Badr praat in Frankrijk. Badr reageerde door een foto van een pistool in zijn handen te plaatsen, waar hij alleen nog de kogel in hoefde te stoppen, onderschrift; you are officially on my shit list.
Wat ook weer een hoop commotie veroorzaakte, mensen die hem waarschuwden dat hij dat beter kon verwijderen omdat hij anders problemen zou krijgen omdat dat geheid in de media zou komen. Ik keek net en hij had het idd verwijderd ( en nee, dat zeg ik niet omdat dat mij beter uitkomt maar omdat het echt zo is) Hij hoeft maar een keer de verkeerde tegen het hoofd te stoten met zijn praatjes...Andere zeggen dat hij dit soort shit niet nodig heeft en zich gewoon op zijn gevechten moet concentreren ipv stoer te doen maar Badr luistert daar niet naar. Gaat gewoon door met beledigen en opscheppen, provoceren. Niet echt het beeld dat hij probeerde te schetsen toen hij uit de bak kwam en beweerde veranderd te zijn en alleen nog zijn sport en familie belangrijk te vinden..dat heeft niet heel lang geduurd. Je zet je familie niet op de eerste plaats door beroemde rappers met een discutabele reputatie te bedreigen met een pistool...dan laat je je nog steeds leiden door je temperament en dat heb je als vader en iemand met een voorbeeld functie voor velen gewoon niet te doen. Miss dat Estelle dat ook wel begint te zien...
Is hij inmiddels al met zijn anger management cursus begonnen die hij moest volgen van de rechter