Let wel een beetje op je Nederlands, want voor je het weet gaan die zeikerds weer zeggen dat Badr niet spoort en dat hij daarom naar een spoortschool moetquote:Op zondag 28 juli 2013 15:15 schreef Paule33 het volgende:
[..]
nee, geen proffessionele spoortschool in kenitra .
Voor prof. die zijn niet veel, jij moet na Casa en Tanger,
Grapje moet kunnen, dat vindt Badr zelf ookquote:Op zondag 28 juli 2013 15:17 schreef Paule33 het volgende:
[..]
mooie grapje voor een lid van Badr team?
quote:Op zondag 28 juli 2013 15:18 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Let wel een beetje op je Nederlands, want voor je het weet gaan die zeikerds weer zeggen dat Badr niet spoort en dat hij daarom naar een spoortschool moet
Ah daar heb je weer zo een zeikerdquote:Op zondag 28 juli 2013 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat, en bij voorkeur in Marokko.
Het is een 20-jarige opleiding?
Vast wel, hoe moet ze anders rondkomen van 15.000 per maandquote:Op zondag 28 juli 2013 19:39 schreef barca1971 het volgende:
Heb via instagram begrepen dat de dochter van Estelle iig van de internationale school af gaat en naar een Lyceum in de stad gaat..zou het iets met de financieën te maken hebben?
Het is niet alsof die internationale school veel voor haar doet, de 'me moeder en me vader'-opmerkingen vlogen je om de orenquote:Op zondag 28 juli 2013 19:39 schreef barca1971 het volgende:
Heb via instagram begrepen dat de dochter van Estelle iig van de internationale school af gaat en naar een Lyceum in de stad gaat..zou het iets met de financieën te maken hebben?
Uit de OPquote:Op zondag 28 juli 2013 21:17 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Badr spoort prima hoor, het is gewoon een sympathieke charmante man zonder gebrek aan inlevingsvermogen. Hij is ook niet gewetenloos en egocentrisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door static op 29-07-2013 12:22:46 ]
Van jouw inhoudelijk stukje kritiek knapt het wel weer een stuk op, dat compenseert weerquote:Op zondag 28 juli 2013 23:45 schreef Smallish het volgende:
Wat een strontvervelend topic is dit geworden, zeg.
Ja, daar heb je gelijk in. Ik verkas maar weer even.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:20 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Van jouw inhoudelijk stukje kritiek knapt het wel weer een stuk op, dat compenseert weer
Ja ik kreeg ook al een keer zo'n vibe bij het zien van een foto... het zal je maar gebeurenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:41 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij schelen Joelle en Badr minder dan Estelle en Ruud....
Is Joelle 17 jaar?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:41 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij schelen Joelle en Badr minder dan Estelle en Ruud....
Dan schelen ze dertien jaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Joelle is van 97, Badr van 84. Kleiner verschil dan Estelle en Ruud...
Neehee, plaats nou eens een linkje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:26 schreef barca1971 het volgende:
Badr heeft trouwens ook weer flink zijn ware aard laten zien op insta, niemand gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |