Datquote:
Die moeten waarschijnlijk ook eerst meer info hebben, voor ze er een verhaal van kunnen maken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:56 schreef miss_dynastie het volgende:
En waarom publiceert niemand dat?
Is afhankelijk van wanneer het is begonnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze echt uit elkaar zijn, hoe lang zijn ze dan een stel geweest, iets meer dan een jaar?
Oeh!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:11 schreef kvd het volgende:
[..]
Is afhankelijk van wanneer het is begonnen.
Als het al vanaf de eerste ontmoeting uit de OP is, dan gaan ze richting 2 jaar (1 jaar en tien maanden, vanaf oktober '11).
Als het vanaf het interview is, dan is het 1 1/2 jaar (februari '12).
Als het vanaf de vakantie in Marakkesh is, dan is het 1 jaar en 2 maanden (juni '12)
Jij werkt bij een redactie he Vivi?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:54 schreef Vivi het volgende:
Ik weet nog niets verder! Heb het gehoord van collega's op verschillende redacties..wel betrouwbare bronnen! zodra ik meer weet meld ik het.
ik zeg 14 maanden Ruud en Estelle zijn vorig jaar juni uit elkaar gegaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh!
Ik zet in op optie 2. 1,5 jaar.
Maar voor die tijd hadden ze al wat he, anders had Ruud zich ook niet achter de kliko hoeven te verstoppenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik zeg 14 maanden Ruud en Estelle zijn vorig jaar juni uit elkaar gegaan.
Ruud hele huwelijk vreemd gegaan toen hij met haar getrouwd was.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar voor die tijd hadden ze al wat he, anders had Ruud zich ook niet achter de kliko hoeven te verstoppen
Ja, dat weet ik. Maar daarvoor is 'ie niet achter de kliko gedoken, dan had 'ie er nooit meer achter vandaan kunnen komenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ruud hele huwelijk vreemd gegaan toen hij met haar getrouwd was.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar daarvoor is 'ie niet achter de kliko gedoken, dan had 'ie er nooit meer achter vandaan kunnen komen
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar daarvoor is 'ie niet achter de kliko gedoken, dan had 'ie er nooit meer achter vandaan kunnen komen
Watskeburt? Zijn ze uit elkaar?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:54 schreef Vivi het volgende:
Ik weet nog niets verder! Heb het gehoord van collega's op verschillende redacties..wel betrouwbare bronnen! zodra ik meer weet meld ik het.
Ik volg Grazia op twitterquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:55 schreef Vivi het volgende:
Haaibaaike nee, ben freelancer (oa voor Grazia, Viva etc) dit gonst bij Beau Monde en Linda (sinds gisteren voor zover ik weet).
Ik doe met je mee!quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zet m'n troeven op Vivi trouwens. Kom er maar in, Viv!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |