Nee, daar heb ik 'apart' budget voorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:45 schreef KneusTeun het volgende:
Gaat de kleding ook nog van budget af?
Hmkay.. ik neem er eenquote:
Das een serieus verzaagde S1000RR..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:18 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Das een serieus verzaagde S1000RR..![]()
Maar der was ook zo'n kerel op het 600RR.net Forum die een fiets had met noppenbanden en een valkooi om zo over gravelwegen te kunnen scheuren..
Edit:
Plaatje gevonden:
Ik denk dat ik mn Alp ga ombouwen naar een supersport..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:18 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Das een serieus verzaagde S1000RR..![]()
Maar der was ook zo'n kerel op het 600RR.net Forum die een fiets had met noppenbanden en een valkooi om zo over gravelwegen te kunnen scheuren..
Edit:
Plaatje gevonden:
bazendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:47 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mn Alp ga ombouwen naar een supersport..
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:18 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Das een serieus verzaagde S1000RR..![]()
Maar der was ook zo'n kerel op het 600RR.net Forum die een fiets had met noppenbanden en een valkooi om zo over gravelwegen te kunnen scheuren..
Edit:
Plaatje gevonden:
En ook iemand die had een beetje aangepaste banden onder z'n R1 gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Die zijn gewoon uitgesneden met een cover snij-ijzer.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:20 schreef Tankiej het volgende:
[..]
En ook iemand die had een beetje aangepaste banden onder z'n R1 gezet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yuuuuuuuuuup!quote:Op zondag 21 juli 2013 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
Deka staat op de site van Omroep? Rijnmond
Ik heb 'm anders ook direct behaald nadat ik terug geëmigreerd was vanuit Duitsland.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij moet je eerst een x aantal weken/maanden in Nederland wonen voordat je je rijbewijs kan halen.
Hmm oke. Ik was er dan ook niet zeker vanquote:Op zondag 21 juli 2013 22:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb 'm anders ook direct behaald nadat ik terug geëmigreerd was vanuit Duitsland.
En wat gebeurde er met jouw pasjes? Of was motor je eerste rijbewijs? Of had je al een NL rijbewijs?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb 'm anders ook direct behaald nadat ik terug geëmigreerd was vanuit Duitsland.
Oja, zie hem nu pas. Dan verkas ik daar wel heen.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:46 schreef Salatrel het volgende:
Geen idee, brommer ervaring is niet per definitie een voordeel en er is een speciaal motorrijlestopic.
Ik had al een NL rijbewijsquote:Op zondag 21 juli 2013 22:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
En wat gebeurde er met jouw pasjes? Of was motor je eerste rijbewijs? Of had je al een NL rijbewijs?
Over 5 minuten:quote:Op zondag 21 juli 2013 22:55 schreef Salatrel het volgende:
Sidenote: over 5 minuten MotoGP Laguna seca op bbc2
Het leek mij ook stug dat ze dat kunnen zien, maar gezien steeds meer van zulke systemen in Europa centraal worden kan het ook zo zijn dat ze het wel kunnen zien. Ik zie welquote:Op zondag 21 juli 2013 22:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had al een NL rijbewijs.
Maar volgens mij kan je twee rijbewijzen naast elkaar hebben.
De gemeente waar jij je rijbewijs gaat ophalen kan niet zien dat je in het bezit bent van een Duits rijbewijs, lijkt mij.
quote:Om in Nederland auto te mogen rijden heeft u een rijbewijs nodig. In de Europese Richtlijn Rijbewijzen staat dat inwoners van een EU-, EER-lidstaat of Zwitserland niet in het bezit mogen zijn van meerdere rijbewijzen. Dit geldt ook voor de Nederlandse Antillen en Aruba en de landen die zijn aangewezen door de minister. Alleen door omwisseling van het buitenlandse rijbewijs kan men in het bezit komen van een Nederlands rijbewijs.
Bij een omwisseling van een buitenlands rijbewijs kunnen we onderscheid maken in 6 verschillende doelgroepen;
1. omwisseling EU/EER rijbewijs
2. omwisseling Nederlandse Antillen of Aruba
3. omwisseling door minister aangewezen landen
4. omwisseling diplomatieke immuniteit
5. omwisseling NATO status verdrag
6. omwisseling overige landen
Ligt eraan wat voor verzekering je hebt. Alleen WA vind ik redelijk duur voor die prijsquote:Op maandag 22 juli 2013 15:30 schreef 1517 het volgende:
Hmpf betaal ¤17.55 per maand voor mijn alps verzekering is dit normaal?
Je mag de honda wel poetsen?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja ik ben morgen ook nog vrijmoet toch wat met al die vrije tijd
Lijkt mij duur, ik betaal WA+mini casco (diefstal etc.) 8 euro per maand.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:30 schreef 1517 het volgende:
Hmpf betaal ¤17.55 per maand voor mijn alps verzekering is dit normaal?
Alleen WA. Woon in Amsterdam West.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:36 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor verzekering je hebt. Alleen WA vind ik redelijk duur voor die prijs
Als ik alleen WA zou doen, betaal ik 7 euro per maand bij Univéquote:Op maandag 22 juli 2013 15:52 schreef 1517 het volgende:
[..]
Alleen WA. Woon in Amsterdam West.
Is er geen manier om dat verzeker werk makkelijk te maken?
Leuke routequote:Op maandag 22 juli 2013 16:29 schreef DarkNoize het volgende:
Ik betaal een tientje, WA, 21 jaar en 0 schadevrije jaren bij Univé![]()
Vrijdag nieuwe achterband erop laten leggen. Alweer 400km gereden sindsdien. Gisteren Mergellandroute gereden in Limburg met mijn vader. Echt fantastische wegen daar!
"with what we're using, we don't need roads" :pquote:
Kloptquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:41 schreef weerstandje het volgende:
Over verzekeringen gesproken,
Ik mag met mijn lichte rijbewijs nu toch 35Kw rijden ?
Zo ja dan moet ik ff mijn verzekering aan laten passen want die staat nog op 25 ipv 35
Hij is weer onlinequote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:58 schreef Salatrel het volgende:
kutdekawel een camping liken op facebook maar niet ff een update het web op knallen
![]()
![]()
Dat is deze user: Dekatriaquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:02 schreef KYC het volgende:
stom vraag maar wie/wat is deka? kzie veel topics voorbij komen over hem...forgive me if i didn't read them all...
Ah op die manier...ik zag allemaal topics van "Is deka nou eindelijk opgerot"quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is deze user: Dekatria
Hij is op dit moment bezig met een reis naar Griekenland op de motor voor een goed doel.
[spam] http://thirteenreasons.nl/ [/spam]
Ja, Griekenland ligt nou eenmaal niet naast Nederlandquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:19 schreef KYC het volgende:
[..]
Ah op die manier...ik zag allemaal topics van "Is deka nou eindelijk opgerot"![]()
maar wel diehard hoor voor een goed doel! Hij gaat zo te zien wel naar meerdere landen als ik zo zijn website bekijk?
Dan komt die op de lijst van onderhoud! Wil na augustus de remmen doen dus dan kunnen de poten er ook wel bijquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:27 schreef KneusTeun het volgende:
Lijkt me niet dat het hoort, maar dat het het begin is van versleten zijn.
Want dat zou betekenen dat je in Middellandse zee gebied standaard de lul bent....
Hulde voor de snelheidquote:
Is ook de correcte manier om een bmw te behandelen.quote:
Dit filmpjequote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
All in good time
Ondertussen een zoethoudertje from la Suisse.
Heb je wel zijn website gelezenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:57 schreef Sounddragon het volgende:
Goed bezig Deka, je bent al aardig op weg.. Pak je de boot vanuit zuid pizzaland?
zo is dat! Zeg het Anne! #teamannequote:Op woensdag 24 juli 2013 22:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je wel zijn website gelezen?
In Brindisi, I'll board the ferry towards Greece, and from that moment on I'm likely to just take it as it comes.
Wel gelezen, niet uit mijn hoofd geleerdquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je wel zijn website gelezen?
In Brindisi, I'll board the ferry towards Greece, and from that moment on I'm likely to just take it as it comes.
Foei.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel gelezen, niet uit mijn hoofd geleerd
Ja sorry, beetje druk geweest de laatste paar dagen; we hebben inmiddels een huisje met tuin en garage, en een berg spullen die nog een plekje moeten krijgenquote:
Kan die ook nog Sinterklaas ff bezoeken, die ligt in Brindisiquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je wel zijn website gelezen?
In Brindisi, I'll board the ferry towards Greece, and from that moment on I'm likely to just take it as it comes.
bedoel je niet schepijs? Italiaans schepijsquote:
twitter:DekatriaProject twitterde op donderdag 25-07-2013 om 16:31:52"When lost it is important to look for landmarks". Okay, so I gotta find a landmark, hmmmmm... http://t.co/P6RKqFYPfk reageer retweet
Mocht je toch zijn doorgereden dan had je einschtein overtroffen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:25 schreef Salatrel het volgende:
hendig sjieke slip op de oprit van de spijkenissebrug gezetde zon scheen precies op het stoplicht dus ik zag pas dat die open zou gaan toen ik de knipperlichten van de slagbomen zag
mooie zwarte streep achter mijn achterwiel.
en toch geen moment het idee gehad dat ik de controle over de 10 kwijt wasblijft een lekker licht fietsje
positief jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:43 schreef KneusTeun het volgende:
mooi 24L?
Ik zelf vind wel relaxed, voor een week gooi ik de tank 1x vol en hoef je lange tijd niet meer om te kijken
Edit: crash bars voor xtz gevonden!
Nu hopen dat motoport de volgende broek kan bestellen.
[ afbeelding ]
Denk dat verbruik ook wel hoger ligt toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
positief jalitertje mer dan mijn tenere
licht een beetje aan de rijstijl. Ik rij best vlot door en schommeltussen de 1:20 en 1:21 maar er zijn er die 1:25 rijdenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Denk dat verbruik ook wel hoger ligt toch?
Mijn tenere heeft 26L bereik is rond de 450 gok ik. Jou Ten zal hetzelfde doen op een tank?
kun je niet beter gewoon een sigarettenaansteker pakken en daarin een USB plug zetten als je hem nodig hebt? kan je ook nog een oldskool sigarettenaanstekerplug gebruikenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:57 schreef KneusTeun het volgende:
Dus rij je zelfde km's als mij.
En die BMW zal ook niet zuinig zijn.
Ik zoek nog usb voor op mijn stuur, iemand tips waar op te letten?
Ik zag: http://link.marktplaats.nl/1000022908
Maar je hebt ook kitjes met veel meer poespas... geen idee wat verschil is, behalve aan/uit knop.
Maar ik wil wel iets wat waterdicht is, anders moet ik bij elk spatje naar de kant om de boel weer af te dekkenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kun je niet beter gewoon een sigarettenaansteker pakken en daarin een USB plug zetten als je hem nodig hebt? kan je ook nog een oldskool sigarettenaanstekerplug gebruiken![]()
Wel handig dit overigens; had ik nog niet gezien
Jep, had ik op de AT zitten, werkt primaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar ik wil wel iets wat waterdicht is, anders moet ik bij elk spatje naar de kant om de boel weer af te dekken
Dit bedoel jij:
http://www.ebay.com/itm/3(...)em4d0ab6da1a&vxp=mtr
Edit:
http://www.ebay.com/itm/1(...)em1c34c93b72&vxp=mtr
JA heb hier heel wat zaken afgespeurd, maar was allemaal 30 euro en duurder!?!?!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:10 schreef Sounddragon het volgende:
Je weet neem ik aan ook dat dat soort spul in NL bij de automat ook verkrijgbaar is heah? heb er pas eentje gekauft voor een eur of 6
Dan moet je niet naar een motorzaak gaan, maar naar een automaterialenzaak, daar word je niet getild.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
JA heb hier heel wat zaken afgespeurd, maar was allemaal 30 euro en duurder!?!?!
wat was er mis met de oude spaken?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:14 schreef Yreal het volgende:
Zo, motor heeft weer nieuwe spaken. Eindelijk weer rijden
Er zaten een aantal gebroken spaken tussen, die bij het schadeherstel schijnbaar niet waren opgevallenquote:
nee mijne wads uit 2007 en die was al verkocht 2 dagen nadat ik hem ingeleverd hadquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er zaten een aantal gebroken spaken tussen, die bij het schadeherstel schijnbaar niet waren opgevallen![]()
Volgens mij staat jou gsr nog in de showroom bij van wijk trouwens. Uit 2010?
das wel beter dan eeuwig wegrotten in een showroomquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee mijne wads uit 2007 en die was al verkocht 2 dagen nadat ik hem ingeleverd hadben de nieuwe eigenaar nog tegengekomen toen in de tenere voor de 1000km beurt bracht
hij was gewoon heel compleet qua accessoires en best scherpe prijsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
das wel beter dan eeuwig wegrotten in een showroom
jonge, ik deed net Amsterdam -> Zoetermeer in een doorwaai pakquote:Op zondag 28 juli 2013 02:00 schreef Salatrel het volgende:
lekker slim sala's middags zonder regenvoering naar het werk rijden omdat het op dat moment niet regent terwijl je ook nog naar huis moet
gelukkig regende het niet zo hard als voordat ik op de motor stapte maar toch
om 2 uur 's nachts is dat niet echt een issuequote:Op zondag 28 juli 2013 09:51 schreef JK het volgende:
Beter nat van regen dan nat van zweet. Regenvoering nu is echt heel smerig.
Afgelopen nacht niet nee.. en idd is het overdags veel heter. Vrijdag had ik m'n regenvoering er in gedaan, maar er vielen maar 10 druppels. Echt te smerig gewoon om dan overdags zo rond te rijden. Snel de zooi er uit en mijn doorwaai-jas gepakt. Maar met hittegolven lijkt mij een koelvest fijner (eentje die droog blijft).quote:Op zondag 28 juli 2013 12:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
om 2 uur 's nachts is dat niet echt een issue
Worden die dingen nat dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:30 schreef JK het volgende:
[..]
Afgelopen nacht niet nee.. en idd is het overdags veel heter. Vrijdag had ik m'n regenvoering er in gedaan, maar er vielen maar 10 druppels. Echt te smerig gewoon om dan overdags zo rond te rijden. Snel de zooi er uit en mijn doorwaai-jas gepakt. Maar met hittegolven lijkt mij een koelvest fijner
(eentje die droog blijft).
Je hebt ze die nat moeten zijn idd... tenminste, onder de kraan nat maken en dan uitwringen tot ze niet meer druppen en dan aantrekken. Maar je hebt er dus ook eentje die je vult met water en dan aantrekt.quote:
Hmkay, ik dacht dat al die dingen een beetje hetzelfde werktenquote:Op zondag 28 juli 2013 17:52 schreef JK het volgende:
[..]
Je hebt ze die nat moeten zijn idd... tenminste, onder de kraan nat maken en dan uitwringen tot ze niet meer druppen en dan aantrekken. Maar je hebt er dus ook eentje die je vult met water en dan aantrekt.
mag ik ook mee?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:39 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Op volgorde: Gummiebeer, vriendin , mij
Zijn net terugquote:
En die werken fantastisch. Heb er nu een 1500km mee door Italië gereden, en ik kan niet meer zonder - hou 'm meestal op de camping aan omdat'ie dan natuurlijk ook blijft werken.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:52 schreef JK het volgende:
[..]
Je hebt ze die nat moeten zijn idd... tenminste, onder de kraan nat maken en dan uitwringen tot ze niet meer druppen en dan aantrekken.
Mooi plaatje, mooie rit!quote:Op zondag 28 juli 2013 18:39 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Op volgorde: Gummiebeer, vriendin , mij
Griep is een virus, dat krijg je niet van een beetje water, dramaqueenquote:Op zondag 28 juli 2013 19:18 schreef Yreal het volgende:
ik ben gister zo nat geregend dat ik nu serieus griep heb
Heb jij zo'n uitwring ding, of zo'n vest wat je moet vullen?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En die werken fantastisch. Heb er nu een 1500km mee door Italië gereden, en ik kan niet meer zonder - hou 'm meestal op de camping aan omdat'ie dan natuurlijk ook blijft werken.
Verstandigste is dan wel om polyester kleding eronder aan te hebben. Katoen neemt het water op.
er stond water van mijn elleboog tot mijn sokken. Van de kou wordt je wel vatbaarder voor ziektes.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Griep is een virus, dat krijg je niet van een beetje water, dramaqueen
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:01 schreef Juicyhil het volgende:
Zat ik daarnet zo op de A28 een beetje baas te wezen op de motor. Weet je, telkens mensen die langs de weg stonden zwaaien. Want ik ben natuurlijk Juicyhil, en dat zijn fans.
Maar toen begon er achter me keihard zo'n truck te toeteren. Ik schrok me kapot. Dus ik kijk achterom, weet ik veel. Misschien was ie boos ofzo. Maja, toen ik niks opmerkelijks zag keek ik maar gewoon weer voor me en gaf ik weer gas richting de 160. Maar toen begon die klapjosti weer te toeterenMaar was er een of andere toer van vrachtwagens ofzo. Dat die mensen daarvoor kwamen.
En die vrachtwagens maar toeteren.
![]()
Echt, het laatste greintje respect dat ik voor ze had, hebben ze hiermee verspeeld. Laat de politie lekker de rijbewijzen van die figuren innemen. Meer arbeidsplaatsen voor onze geliefde Polen.![]()
![]()
rrrr
Beter had je dit in jouw klb topique kunnen laten, maar daar werkt het ook niet in jouw voordeel.quote:
Uitwring. Lekker simpelquote:Op zondag 28 juli 2013 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb jij zo'n uitwring ding, of zo'n vest wat je moet vullen?
Ik heb zo'n ding die je moet vullen, maar ik ben erg nog niet erg enthousiast over. Misschien heeft het er meer mee te maken dat mijn motorjack geen perforaties heeft...quote:Op zondag 28 juli 2013 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb jij zo'n uitwring ding, of zo'n vest wat je moet vullen?
Yreal moet eerst maar eens komen opdagen bij een newbieritquote:Op zondag 28 juli 2013 23:38 schreef Anne het volgende:
Falend topic inderdaad. Maar daar kick je geloof ik op, dus 't zal wel.
Overigens kan een Alp egwel 160, Yreal.
Hyperkewl + doorwaaipak.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:00 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding die je moet vullen, maar ik ben erg nog niet erg enthousiast over. Misschien heeft het er meer mee te maken dat mijn motorjack geen perforaties heeft...
Ik heb eigenlijk helemaal geen motor en rij een snortomosquote:Op maandag 29 juli 2013 09:06 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Yreal moet eerst maar eens komen opdagen bij een newbierit
mmm... verse koffie...quote:Op maandag 29 juli 2013 11:32 schreef Maegrim het volgende:
[..]
vraag verse koffie aan die serveerster...
Hoe lang blijft zo'n koel? Voor zo'n vest wat je moet vullen geven ze volgens mij 3 dagen opquote:
Lijkt me op zich wel logisch, want door de verdamping van het water wat erin zit onttrekt hij natuurlijk warmte aan je lichaam, anders gaat het niet werken denk ik.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:00 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding die je moet vullen, maar ik ben erg nog niet erg enthousiast over. Misschien heeft het er meer mee te maken dat mijn motorjack geen perforaties heeft...
Hierzo een uurtje of 3. Hangt er vanaf hoe heet het is natuurlijk. Beste aan zo'n uitwring ding is dattie niet kapot of lek kan gaan - zeiknat maken, en dan rijdenquote:
Ok dan, dat valt me eigenlijk een beetje tegen, maarja, ik stel me dan een beetje een sponzig ding voor, en dat droogt natuurlijk gewoon op in de hitte. (nog nooit zoiets van dichtbij gezienquote:Op maandag 29 juli 2013 11:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hierzo een uurtje of 3. Hangt er vanaf hoe heet het is natuurlijk. Beste aan zo'n uitwring ding is dattie niet kapot of lek kan gaan - zeiknat maken, en dan rijden
Ben er inmiddels al weer vanafquote:Op maandag 29 juli 2013 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
Ben je niet aan het rijden, of hebbie een rustdag zit je op de boot?
Die je moet vullen gaan gaat sowieso een gehele dag mee.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe lang blijft zo'n koel? Voor zo'n vest wat je moet vullen geven ze volgens mij 3 dagen op
Ja, ik ga nog maar eens kijken bij Termaat of ik een geperforeerde lederen jas kan krijgen voor een schappelijk prijsje die ik aan mn broek kan ritsen. Hoop zo dat t koelvest dan ook fatsoenlijk zn werk kan doen.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hyperkewl + doorwaaipak.
Ik zweer erbij.
Weet ook wel wat ik donderdag & vrijdag aandoe
Juist gas geven heb ik geleerd onlangs, dan trek je het voorwiel omhoogquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:51 schreef Salatrel het volgende:
vandaag die allroadroute in brabant gereden. was wel leuk en goed te doen ook op mijn 11k oude tourances... zaten 2 stukken in waar het voorwiel wat zenuwachtig werd maar dat was eenvoudig opgelost door het gewoon even rustig aan te doen.
incl. van en naar huis zon 300km gereden volgens activity log van de zumo in iets meer dan 4 uur tijd al moet ik zeggen dat ik eigelijk niet echt gepauzeerd heb
[ afbeelding ]
zou bijna willen verhuizen
tourances houden niet zo van mul zandquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Juist gas geven heb ik geleerd onlangs, dan trek je het voorwiel omhoog
Dat is waar, ik heb ze ookquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tourances houden niet zo van mul zand
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:14 schreef KneusTeun het volgende:
Vandaag me iphone op me stuur gefixed!
Nu nog stroomvorziening bouwen en dan heb ik me navigatie voor elkaar
Ik moet eerst nog kijken hoe ik op iphone routes kan gaan ladenquote:
Louis heeft Garmin in angebot.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog kijken hoe ik op iphone routes kan gaan laden
Googlemaps laat volgens mij niet toe, en ben nu andere gratis apps aan het zoeken.
Anders wordt het tijd om grof geld neer te gooien voor tomtom ofzo
300 euro is niet iets wat ik zo heb liggen nuquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Louis heeft Garmin in angebot.
http://www.louis.de/_30d8(...)gr&artnr_gr=10001592
een zumo 210 voor 300 euro is geen aanbiedingquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Louis heeft Garmin in angebot.
http://www.louis.de/_30d8(...)gr&artnr_gr=10001592
Die kocht ik ruim een jaar terug voor 240quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een zumo 210 voor 300 euro is geen aanbieding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~240 is het laagste wat het geweest is, daarna werd ie uitgefaseerd door het uitkomen van de 340/350. de paar winkels die em nu nog verkopen hopen zeker op mensen die niet beter weten ofzoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
Maar je ziet bij tweakers wel dat er een tijd een lage prijs was. Dus misschien had je net geluk?
Ik weet niet hoor, ik gok ook maar.
Ik ben ook helemaal niet zo thuis in navi, ik doe het op richtingsgevoelquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een zumo 210 voor 300 euro is geen aanbieding
En de helm?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:38 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Redelijk budget gehouden maar (aerotex). Later wordt de collectie vast nog uitgebreid
Die heb ik al een tijdjequote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:44 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is 'm geworden. Had ik een paar weken eerder moeten kopen
tja die dingen zijn niet vooruit te brandenlaat stasn als je er met zn 2en op gaat zitten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef KneusTeun het volgende:
en de brommer?
vandaag met iemand op 125cc gereden, heb nu echt meelij! aanhanger combinatie die 60 rijd niet kunnen inhalen
Morgen rondbellen. Net terug van vakantie, dus hoop dat ik er deze week 1 vindt.quote:
ik weet niet wat voor een motor je zoekt maar volgens mij had sd nog een mooie met gtr met weinig kmquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen rondbellen. Net terug van vakantie, dus hoop dat ik er deze week 1 vindt.
Leuke TDM gezien, ga ik sowieso ff kijken als ie er nog is.
Ik zoek een beginnersmotor model.transalp, tdm e.d. hij moet eigenlijk ook nog in de berging passen. Dus nee, maar bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:38 schreef klawie het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor een motor je zoekt maar volgens mij had sd nog een mooie met gtr met weinig km
Een opblaas Transalpquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zoek een beginnersmotor model.transalp, tdm e.d. hij moet eigenlijk ook nog in de berging passen. Dus nee, maar bedankt voor de tip
ik heb laatst op een Duke 125 gereden. Das best leuk hoor. Zo,n 390 is echt de ultieme stadsfietsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef KneusTeun het volgende:
en de brommer?
vandaag met iemand op 125cc gereden, heb nu echt meelij! aanhanger combinatie die 60 rijd niet kunnen inhalen
5k voor een stadsfietsquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb laatst op een Duke 125 gereden. Das best leuk hoor. Zo,n 390 is echt de ultieme stadsfiets
Waarom de keuze voor de TDM?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:15 schreef Piles het volgende:
Net op een tdm 850 gereden, bouwjaar 2000. 45k km. Rijdt tof!
Kijken of ik zo de knoop al durf door te hakken.
Zou 3000 moeten kosten.
Omdat het een mooie fiets isquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom de keuze voor de TDM?
Het is een toerfiets, dus neem aan dat je grote stukken wil rijden?
Op de foto's vond ik m ook mwah, maar in het echt ziet ie er stuk beter uitquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:58 schreef picodealion het volgende:
Mooie fiets, maar niet een kleurstelling waar ik voor zou gaan.
mooi op tijd voor de rit volgende week zaterdagquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ja
[ afbeelding ]
Dinsdag ophalen, duurt lang
Die had ik stiekem al in mn agenda staan jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mooi op tijd voor de rit volgende week zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch niet op basis van apple maps he? Want dan heb je er nog geen kut aanquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
Yes!!!! heb de hele middag gekloot, maar heb nu eindelijk een manier om routes .gpx. of .itf van gpstracks op me iphone te laden en turn by turn navi te gebruiken
Mooi om te zien hoeveel mensen op de interwebs het niet haalde maar wel de goede weg volgde
nope, op basis van sygic (beste navi app op iphone volgens meeste tests)quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toch niet op basis van apple maps he? Want dan heb je er nog geen kut aan
Omg..de chaosquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:57 schreef Salatrel het volgende:
benieuwd naar mijn ritje naar het station morgen
borderline asociaal met ploffende auspuff langs het politiebureauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gave shit !quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ja
[ afbeelding ]
Dinsdag ophalen, duurt lang
Al een route of op de bonnefooi?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
Dit weekend weer eens stukje spelen. lekker uitwaaien
Geven de bonnetjes ook aan wanneer er sowieso een beurtje is gedaan? stotteren is meestal vuil in het brandstofsysteem, vuile sproeiers of injectoren, of ontsteking (bougie's?).. vuile luchtfilters kosten wel vermogen, maar niet op die manier.. dan heeft ie gewoon standaard luchttekort, en dat merk je dan eerder op hogere toeren als op lage toeren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:46 schreef Reintji het volgende:
Kleine onderhoudsvraag, Z750 uit 2004 houdt een beetje in bij lage toeren. Dacht dat het misschien wel aan het luchtfilter zou kunnen liggen, start overigens wel in een keer. Behoudens een paar blaadjes niets in gevonden en ziet er ook nog schoon uit. Volgens alle bonnetjes van de vorige eigenaar is deze echter nog nooit vervangen. Zelf heb ik dat ook nog niet gedaan (motor vier jaar in bezit). Nu deze er toch uit is sowieso vervangen of moet ik het ergens anders zoeken?
Niks asociaal, gewoon lekker roffelenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
borderline asociaal met ploffende auspuff langs het politiebureau
Ok....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:51 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_op_tijd_remmen.html
Laatste grote beurt was begin 2012, daarna wegens omstandigheden nauwelijks meer gereden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geven de bonnetjes ook aan wanneer er sowieso een beurtje is gedaan? stotteren is meestal vuil in het brandstofsysteem, vuile sproeiers of injectoren, of ontsteking (bougie's?).. vuile luchtfilters kosten wel vermogen, maar niet op die manier.. dan heeft ie gewoon standaard luchttekort, en dat merk je dan eerder op hogere toeren als op lage toeren.
Uit de comments:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:51 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_op_tijd_remmen.html
Maar serieus, met zo'n rijstijl mag je wel even wat beter anticiperen..quote:past net, hi had gwoon moete gasen en ala hollywood film ertussendoor moeten knalen, hasta la vista baby
Maar... dat wil dus niet zeggen dat je er dan geen onderhoud meer aan hoeft te doenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:18 schreef Reintji het volgende:
[..]
Laatste grote beurt was begin 2012, daarna wegens omstandigheden nauwelijks meer gereden.
Klojoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:51 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_op_tijd_remmen.html
Ok thxquote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar... dat wil dus niet zeggen dat je er dan geen onderhoud meer aan hoeft te doenAls er iets is waar motoren niet tegen kunnen, is het wel stilstaan
![]()
Ik zou hem een (naloop-)beurtje laten geven; nieuwe pitjes erin enzo.. denk dat het dan wel over is.
Ik zat daarstraks op mijn werk, met de airco aan, te denken of ik morgen met de motor zou gaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:27 schreef lipjes het volgende:
Pff, doorwaaipak en koelvest maar meegenomen vandaag.
Misschien dat ik zelfs op de terugweg mijn motorbroek maar uit laat.
Tja, gewoon een sukkel op 2 wielen die niet vooruit kijkt. Wil niet zeggen dat elke motorrijder even slim bezig is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maar serieus, met zo'n rijstijl mag je wel even wat beter anticiperen..
Jij hebt zoiets aan zeker?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:58 schreef Yreal het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik het met een doorwaaipak nog altijd erg goed toeven vind.
vandaag 1 graad koeler dan gisteren. Gisteren ook gereden en was goed te doen. Alleen als je thuiskomt moet je snel alles uittrekkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:02 schreef Piles het volgende:
En morgen schijnt nog erger te worden. Wat dat betreft blij dat ik mn motor nog niet heb, dan zou ik moeten rijden
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:49 schreef Nero22 het volgende:
Is het eens zonnig weer, is het nog niet goed.
Iemand ervaring met in de winter motorrijden?![]()
quote:
Tuurlijk. Kou is voor mietjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:49 schreef Nero22 het volgende:
Is het eens zonnig weer, is het nog niet goed.
Iemand ervaring met in de winter motorrijden?![]()
Ja, da's frisjes, maar best te doen als je je goed kunt kleden. Tot een km of 60 snelweg is te doen, daarboven wordt het wel een beetje afzien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:49 schreef Nero22 het volgende:
Is het eens zonnig weer, is het nog niet goed.
Iemand ervaring met in de winter motorrijden?![]()
Is er laatst nog zo een gejat in Hengeloquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:03 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren zag ik bij het tankstation een spierwitte Hayabusa staan![]()
Geen stickers, geen striping, alleen Suzuki stond erop, verder niks.
En een geluid![]()
en toen startte ik mijn 50ceeceetje![]()
De dader:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is er laatst nog zo een gejat in Hengelo
WA beperkt casco + diefstal. Kleine meerprijs, dus was een makkelijke keuzequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:08 schreef Piles het volgende:
Hoe hebben jullie je motor verzekerd eigenlijk? Alleen WA of ook diefstal?
Godzijdank WA+, anders had ik nu niks meer gehadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:08 schreef Piles het volgende:
Hoe hebben jullie je motor verzekerd eigenlijk? Alleen WA of ook diefstal?
Ja, door oa jouw 'casus' twijfel ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Godzijdank WA+, anders had ik nu niks meer gehad![]()
Jeh, en dat kan stiekem ineens heel veel geld kosten, en zo veel extra kost het nou ook weer niet..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, door oa jouw 'casus' twijfel ik.
Normaal ben ik van de instelling: de lasten die je zelf kunt dragen moet je niet verzekeren. Maar een motor kan zo weg zijn...
WA+, zeker bij een motor gaat het om een euro, of twee meer per maand.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:08 schreef Piles het volgende:
Hoe hebben jullie je motor verzekerd eigenlijk? Alleen WA of ook diefstal?
Nu allrisk, over 2 maanden beperkt casco. Dat is plus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:08 schreef Piles het volgende:
Hoe hebben jullie je motor verzekerd eigenlijk? Alleen WA of ook diefstal?
Tank zit er alweer op anders kon ik niet testen buiten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:15 schreef Sounddragon het volgende:
Kleppen tikken meestal bij teveel speling inderdaad, maar tis niet goed
Tank er nog niet op gezet neem ik aan, dus slangetje opzouten, dekseltje los en effe opnieuw stellen
Testen doe je met een infuusje, dus een fles benzine op zijn kop met een slangetje door de dop heen op je brandstofpomp. Half litertje in de fles is zat; meer dan 10 km hoef je niet weg toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:23 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Tank zit er alweer op anders kon ik niet testen buiten.Maar das 1 boutje en is het weer los.
Morgen maar weer lostrekken en kijken welke klep het is. Ik gok zo van de voorste cilinder want die is erg lastig af te stellen met al die zooi wat in de weg zit. Ach, ik heb nog 7 dagen de tijd
Ik had dat met het flesje niet voorhanden en ik moet buiten testen want afgesloten schuur onder flat. Ondertussen ben ik al handig met rotte slangetjes met dito klemmetjes dus dat is in een scheet gebeurd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Testen doe je met een infuusje, dus een fles benzine op zijn kop met een slangetje door de dop heen op je brandstofpomp. Half litertje in de fles is zat; meer dan 10 km hoef je niet weg toch?![]()
Ik háátte het om de tank eraf te halen, geknoei met slangetjes op de kraan waar je net niet lekker bij kanHeb ook nog nooit kleppen gesteld zelf, dat soort shit laat ik meestal doen door iemand die het kan. Zou het best willen leren tho
Het principe van het stellen ken ik wel, en idd; meestal is het schijtveel werk om erbij te komen, maar dat trial and error traject is waar ik tegenaan zit te hikken; kost teveel als het niet goed is, en die zooi moet gewoon 100% goed zijn. Net zoiets als carbs afstellen, begin ik ook niet aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik had dat met het flesje niet voorhanden en ik moet buiten testen want afgesloten schuur onder flat. Ondertussen ben ik al handig met rotte slangetjes met dito klemmetjes dus dat is in een scheet gebeurd.
Kleppen stellen is niet moeilijk, het is het werk wat je ermee hebt om er uberhaupt bij te komen, kappen, tank, zadel etc en de beperkte ruimte tussen het frame.
En nu ik er effe over nadenk weet ik al waar de fout ligt. Moet in 1 van de inlaatkleppen zijn voorste cilinder, voeler ging er te gemakkelijk door achteraf gezien. Kleppen achter zijn wel stil maar ik ga ze toch effe controleren morgen.
Het stellen was sowieso nodig want ik kreeg bij de inlaatkleppen niet eens het 0.10 voelertje erdoor
Trial and error leer je van. Vandaag was dus error, morgen komt het goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het principe van het stellen ken ik wel, en idd; meestal is het schijtveel werk om erbij te komen, maar dat trial and error traject is waar ik tegenaan zit te hikken; kost teveel als het niet goed is, en die zooi moet gewoon 100% goed zijn. Net zoiets als carbs afstellen, begin ik ook niet aan
Reeds voorzien, maar een aanrader voor een twin idd, klapt en roffelt lekker!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de liefhebbers trouwens; ik heb hier nog een Laser ProDuro liggen met linkpijp voor op de AT, misschien ook wel pas te maken op andere brommers met wat las skillz (of een passende linkpijp natuurlijk) Heeft wel al een leventje gehad en wat meegemaakt. Linkpijp is volgens mij in principe passend op een Alp, maar de aansluiting is een stuk dikker qua diameter. pasbusje draaien en hij kan erop.. Losse linkpijpen zijn ook wel te koop, maar duur..
Got one geloof ik, maar dan in Pdfquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:00 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Trial and error leer je van. Vandaag was dus error, morgen komt het goed.![]()
Mocht je ooit weer eens een AT rijden heb ik nog wel een Haynes op dvd voor jou, altijd hendig.
[..]
Reeds voorzien, maar een aanrader voor een twin idd, klapt en roffelt lekker!
Produro is idd minder dik, maar het geluid is zo lekkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Got one geloof ik, maar dan in Pdf
Ik vond de Leo een stuk vetter klinken; minder rauw en lekker dik
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:06 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik durf de uitdaging wel aan met Sala en zijn Leo'tjes
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:09 schreef Salatrel het volgende:
ik kan alleen niet te hoog revven want dan verlies ik onderdelen
Astie open pijpen heeft verlies je dat dik van een HD, en van Sala ook, als hij de killers eruit heeftquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Produro is idd minder dik, maar het geluid is zo lekker![]()
Ik durf de uitdaging wel aan met Sala en zijn Leo'tjes
Edit: Gisteren stond ik naast een HD, volgens mij een 1600cc. Gast effe revven met zijn HD naast mij...totdat ik effe ging revven. Die kop van de HD rijder was onbetaalbaar!![]()
Da's kut, wel alles nog heel? (schoonpa én motorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:43 schreef klawie het volgende:
schoonvader onderuit gegaan op mijn motor![]()
hij was aan het remmen en toen viel hij omquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's kut, wel alles nog heel? (schoonpa én motor)
Misschien ergens een bevestigingetje afgebroken; kom je meestal een heel eind met kunststofkit of warme lijm. Blijft kut, en lakschade is helemaal bagger.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:48 schreef klawie het volgende:
[..]
hij was aan het remmen en toen viel hij om![]()
schade zal denk ik wel meevallen heb ook niet gekeken was een beetje boos, maar hoorde wel een kap loszitten met rijden
idd morgen effe kijken hoe of watquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien ergens een bevestigingetje afgebroken; kom je meestal een heel eind met kunststofkit of warme lijm. Blijft kut, en lakschade is helemaal bagger.
Misschien valt er wel wat te regelen met schoonmoeders, om de schade te dekken??quote:
geloof me die zou je nog niet in een donker grot met een zak over haar hoofd willen nemenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien valt er wel wat te regelen met schoonmoeders, om de schade te dekken??
die wilde ik Ney posten ja. Eerste google poging met termen rdw sloop niks creatiefs aan dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:49 schreef picodealion het volgende:
Luitjes, ik heb mijn oude motor inmiddels gedeeltelijk uit elkaar gehaald en van de straat gehaald. Aangezien ik 'm nooit meer ga gebruiken dacht ik dat ik hem permanent kon laten schorsen, maar ik kan daar nergens wat over vinden. Wat moet ik nu precies doen? (Ik heb al gegoogled maar blijkbaar op de verkeerde termen want ik kan echt niet vinden wat nu de bedoeling is).
-edit-
Na wat creatiever googlewerk kwam ik hier, laat maar dus![]()
.
http://www.rdw.nl/Particu(...)emontagebedrijf.aspx
Tis toch echt een GS1100, en gezien de achterlijk lange 'snavel', nog een oud model ook volgens mij, maar ik ben geen expert op het gebied van GS'enquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:58 schreef Yreal het volgende:
Er stond toch echt op de tank dat het een 800 is. Ik weet vrij zeker dat het geen 1100 is, daar lijkt hij absoluut niet op.
boutje erop vastlassen of misschien dat het met een sterke lijm ook lukt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:05 schreef Gummiebeer het volgende:
![]()
Inbus dolgedraaid van het afdekkapje linkerzijde. Nu kan ik dus niet de krukas draaien en niemand heeft het ding op voorraad. Nu ook nog een manier verzinnen om het los te draaien.
torx inbus erin tikken, geen cheapass, want die splintert meteen kapoet, maar een goeie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:05 schreef Gummiebeer het volgende:
![]()
Inbus dolgedraaid van het afdekkapje linkerzijde. Nu kan ik dus niet de krukas draaien en niemand heeft het ding op voorraad. Nu ook nog een manier verzinnen om het los te draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |