"with what we're using, we don't need roads" :pquote:
Kloptquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:41 schreef weerstandje het volgende:
Over verzekeringen gesproken,
Ik mag met mijn lichte rijbewijs nu toch 35Kw rijden ?
Zo ja dan moet ik ff mijn verzekering aan laten passen want die staat nog op 25 ipv 35
Hij is weer onlinequote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:58 schreef Salatrel het volgende:
kutdekawel een camping liken op facebook maar niet ff een update het web op knallen
![]()
![]()
Dat is deze user: Dekatriaquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:02 schreef KYC het volgende:
stom vraag maar wie/wat is deka? kzie veel topics voorbij komen over hem...forgive me if i didn't read them all...
Ah op die manier...ik zag allemaal topics van "Is deka nou eindelijk opgerot"quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is deze user: Dekatria
Hij is op dit moment bezig met een reis naar Griekenland op de motor voor een goed doel.
[spam] http://thirteenreasons.nl/ [/spam]
Ja, Griekenland ligt nou eenmaal niet naast Nederlandquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:19 schreef KYC het volgende:
[..]
Ah op die manier...ik zag allemaal topics van "Is deka nou eindelijk opgerot"![]()
maar wel diehard hoor voor een goed doel! Hij gaat zo te zien wel naar meerdere landen als ik zo zijn website bekijk?
Dan komt die op de lijst van onderhoud! Wil na augustus de remmen doen dus dan kunnen de poten er ook wel bijquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:27 schreef KneusTeun het volgende:
Lijkt me niet dat het hoort, maar dat het het begin is van versleten zijn.
Want dat zou betekenen dat je in Middellandse zee gebied standaard de lul bent....
Hulde voor de snelheidquote:
Is ook de correcte manier om een bmw te behandelen.quote:
Dit filmpjequote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
All in good time
Ondertussen een zoethoudertje from la Suisse.
Heb je wel zijn website gelezenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:57 schreef Sounddragon het volgende:
Goed bezig Deka, je bent al aardig op weg.. Pak je de boot vanuit zuid pizzaland?
zo is dat! Zeg het Anne! #teamannequote:Op woensdag 24 juli 2013 22:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je wel zijn website gelezen?
In Brindisi, I'll board the ferry towards Greece, and from that moment on I'm likely to just take it as it comes.
Wel gelezen, niet uit mijn hoofd geleerdquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:05 schreef Anne het volgende:
[..]
In Brindisi, I'll board the ferry towards Greece, and from that moment on I'm likely to just take it as it comes.
Foei.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel gelezen, niet uit mijn hoofd geleerd
Ja sorry, beetje druk geweest de laatste paar dagen; we hebben inmiddels een huisje met tuin en garage, en een berg spullen die nog een plekje moeten krijgenquote:
Kan die ook nog Sinterklaas ff bezoeken, die ligt in Brindisiquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:05 schreef Anne het volgende:
[..]
bedoel je niet schepijs? Italiaans schepijsquote:
twitter:DekatriaProject twitterde op donderdag 25-07-2013 om 16:31:52"When lost it is important to look for landmarks". Okay, so I gotta find a landmark, hmmmmm... http://t.co/P6RKqFYPfk reageer retweet
Mocht je toch zijn doorgereden dan had je einschtein overtroffen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:25 schreef Salatrel het volgende:
hendig sjieke slip op de oprit van de spijkenissebrug gezetde zon scheen precies op het stoplicht dus ik zag pas dat die open zou gaan toen ik de knipperlichten van de slagbomen zag
mooie zwarte streep achter mijn achterwiel.
en toch geen moment het idee gehad dat ik de controle over de 10 kwijt wasblijft een lekker licht fietsje
positief jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:43 schreef KneusTeun het volgende:
mooi 24L?
Ik zelf vind wel relaxed, voor een week gooi ik de tank 1x vol en hoef je lange tijd niet meer om te kijken
Edit: crash bars voor xtz gevonden!
Nu hopen dat motoport de volgende broek kan bestellen.
[ afbeelding ]
Denk dat verbruik ook wel hoger ligt toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
positief jalitertje mer dan mijn tenere
licht een beetje aan de rijstijl. Ik rij best vlot door en schommeltussen de 1:20 en 1:21 maar er zijn er die 1:25 rijdenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Denk dat verbruik ook wel hoger ligt toch?
Mijn tenere heeft 26L bereik is rond de 450 gok ik. Jou Ten zal hetzelfde doen op een tank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |