"with what we're using, we don't need roads" :pquote:
Kloptquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:41 schreef weerstandje het volgende:
Over verzekeringen gesproken,
Ik mag met mijn lichte rijbewijs nu toch 35Kw rijden ?
Zo ja dan moet ik ff mijn verzekering aan laten passen want die staat nog op 25 ipv 35
Hij is weer onlinequote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:58 schreef Salatrel het volgende:
kutdekawel een camping liken op facebook maar niet ff een update het web op knallen
![]()
![]()
Dat is deze user: Dekatriaquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:02 schreef KYC het volgende:
stom vraag maar wie/wat is deka? kzie veel topics voorbij komen over hem...forgive me if i didn't read them all...
Ah op die manier...ik zag allemaal topics van "Is deka nou eindelijk opgerot"quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is deze user: Dekatria
Hij is op dit moment bezig met een reis naar Griekenland op de motor voor een goed doel.
[spam] http://thirteenreasons.nl/ [/spam]
Ja, Griekenland ligt nou eenmaal niet naast Nederlandquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:19 schreef KYC het volgende:
[..]
Ah op die manier...ik zag allemaal topics van "Is deka nou eindelijk opgerot"![]()
maar wel diehard hoor voor een goed doel! Hij gaat zo te zien wel naar meerdere landen als ik zo zijn website bekijk?
Dan komt die op de lijst van onderhoud! Wil na augustus de remmen doen dus dan kunnen de poten er ook wel bijquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:27 schreef KneusTeun het volgende:
Lijkt me niet dat het hoort, maar dat het het begin is van versleten zijn.
Want dat zou betekenen dat je in Middellandse zee gebied standaard de lul bent....
Hulde voor de snelheidquote:
Is ook de correcte manier om een bmw te behandelen.quote:
Dit filmpjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |