Got one geloof ik, maar dan in Pdfquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:00 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Trial and error leer je van. Vandaag was dus error, morgen komt het goed.![]()
Mocht je ooit weer eens een AT rijden heb ik nog wel een Haynes op dvd voor jou, altijd hendig.
[..]
Reeds voorzien, maar een aanrader voor een twin idd, klapt en roffelt lekker!
Produro is idd minder dik, maar het geluid is zo lekkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Got one geloof ik, maar dan in Pdf
Ik vond de Leo een stuk vetter klinken; minder rauw en lekker dik
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:06 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik durf de uitdaging wel aan met Sala en zijn Leo'tjes
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:09 schreef Salatrel het volgende:
ik kan alleen niet te hoog revven want dan verlies ik onderdelen
Astie open pijpen heeft verlies je dat dik van een HD, en van Sala ook, als hij de killers eruit heeftquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Produro is idd minder dik, maar het geluid is zo lekker![]()
Ik durf de uitdaging wel aan met Sala en zijn Leo'tjes
Edit: Gisteren stond ik naast een HD, volgens mij een 1600cc. Gast effe revven met zijn HD naast mij...totdat ik effe ging revven. Die kop van de HD rijder was onbetaalbaar!![]()
Da's kut, wel alles nog heel? (schoonpa én motorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:43 schreef klawie het volgende:
schoonvader onderuit gegaan op mijn motor![]()
hij was aan het remmen en toen viel hij omquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's kut, wel alles nog heel? (schoonpa én motor)
Misschien ergens een bevestigingetje afgebroken; kom je meestal een heel eind met kunststofkit of warme lijm. Blijft kut, en lakschade is helemaal bagger.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:48 schreef klawie het volgende:
[..]
hij was aan het remmen en toen viel hij om![]()
schade zal denk ik wel meevallen heb ook niet gekeken was een beetje boos, maar hoorde wel een kap loszitten met rijden
idd morgen effe kijken hoe of watquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien ergens een bevestigingetje afgebroken; kom je meestal een heel eind met kunststofkit of warme lijm. Blijft kut, en lakschade is helemaal bagger.
geloof me die zou je nog niet in een donker grot met een zak over haar hoofd willen nemenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien valt er wel wat te regelen met schoonmoeders, om de schade te dekken??
die wilde ik Ney posten ja. Eerste google poging met termen rdw sloop niks creatiefs aan dusquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:49 schreef picodealion het volgende:
Luitjes, ik heb mijn oude motor inmiddels gedeeltelijk uit elkaar gehaald en van de straat gehaald. Aangezien ik 'm nooit meer ga gebruiken dacht ik dat ik hem permanent kon laten schorsen, maar ik kan daar nergens wat over vinden. Wat moet ik nu precies doen? (Ik heb al gegoogled maar blijkbaar op de verkeerde termen want ik kan echt niet vinden wat nu de bedoeling is).
-edit-
Na wat creatiever googlewerk kwam ik hier, laat maar dus![]()
.
http://www.rdw.nl/Particu(...)emontagebedrijf.aspx
Tis toch echt een GS1100, en gezien de achterlijk lange 'snavel', nog een oud model ook volgens mij, maar ik ben geen expert op het gebied van GS'enquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:58 schreef Yreal het volgende:
Er stond toch echt op de tank dat het een 800 is. Ik weet vrij zeker dat het geen 1100 is, daar lijkt hij absoluut niet op.
boutje erop vastlassen of misschien dat het met een sterke lijm ook lukt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:05 schreef Gummiebeer het volgende:
![]()
Inbus dolgedraaid van het afdekkapje linkerzijde. Nu kan ik dus niet de krukas draaien en niemand heeft het ding op voorraad. Nu ook nog een manier verzinnen om het los te draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |