Ja, deze moet nog even een 35KW kitje erin.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:46 schreef Anne het volgende:
Dat heeft SD destijds ook voor mij gedaan, aangezien de Alp nog niet op standje smurf stond.
wat voor motor heb je op het oog?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, deze moet nog even een 35KW kitje erin.
Van 42 naar 35 is maar een kleine begrenzing, dus verliest ze ook niet een hoop snelheid.
En RVS uitlaten + kofferset
Honda NTV 650 uit 1994quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef klawie het volgende:
[..]
wat voor motor heb je op het oog?
en anne niet schelden he ;p
Tot op heden geen degelijke tegen gekomen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef klawie het volgende:
[..]
koop een er-5 dan kan ik jou nog onderdelen verkopen
ik heb zat spul liggen om hem redelijk te makenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Tot op heden geen degelijke tegen gekomen.
En de NTV heeft een cardan
250, kitje kost 125.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef klawie het volgende:
[..]
ik heb zat spul liggen om hem redelijk te maken
maar als je zo`n motor koopt zou ik hem niet nog ombouwen wat ben je ook weer 300piek verder zoek er 1 op 35 kw
je kan hem voor een paar tientjes op de gasschuif begrenzen maar dat is fucking irritantquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
250, kitje kost 125.
Maar bel morgen onze lokale dealer ff, die kan het vast wel goedkoper
ze zoekt een tourquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:02 schreef klawie het volgende:
[..]
je kan hem voor een paar tientjes op de gasschuif begrenzen maar dat is fucking irritant
ik heb nog een zr 7s te koop op 35kw!!!!!!!
wat voor liefhebber ben je dan, als je hem wegdoet voor de wegenbelasting ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:54 schreef KneusTeun het volgende:
Oldtimer regeling is voor mij ook niet voor die paar euro, maar me pa heeft mooie auto's als liefhebber net als een vriend van me. En dat is doodzonde dat ze dan weg zouden moeten
Liefhebbers zijn de dupe van de mensen die misbruik maken van de regeling.
een liefhebber van een dak boven je hoofd als je er 3 zou hebben is het echt niet te betalenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat voor liefhebber ben je dan, als je hem wegdoet voor de wegenbelasting ?
Mijn pa heeft meerdere jeeps zoals oude FJ, oude G wagon en nog camper en dan telt dat toch snel op hoor! zijn geen brommertjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat voor liefhebber ben je dan, als je hem wegdoet voor de wegenbelasting ?
dit soort wagens waren 10 jaar geleden nog leuk om te rijden maar nu alleen maar als door de benzine is het al op het randje maar met belasting is het gwn niet te doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn pa heeft meerdere jeeps zoals oude FJ, oude G wagon en nog camper en dan telt dat toch snel op hoor! zijn geen brommertjes.
En die vriend van me heeft een dikke chevy
[ afbeelding ]
Die is ie helemaal weer aan het opknappen, nou dat is denk ik ook geen goedkoop geintje, geen gas omdat ie puur voor mooie ritjes gebruikt.
Chevy is echt net een boot! dat deint over de wegquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:17 schreef klawie het volgende:
[..]
dit soort wagens waren 10 jaar geleden nog leuk om te rijden maar nu alleen maar als door de benzine is het al op het randje maar met belasting is het gwn niet te doen
chevy rijdt wel heel fijn
idd dat is juist fijn ook als je hard remt en boven de 120 krijg je het gevoel dat hij gaat vliegenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Chevy is echt net een boot! dat deint over de weg
hoezo, dakar trucksquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:20 schreef Dekatria het volgende:
Ga eens weg met die koekblikken
[ afbeelding ]
Vrij vertaald; voor die discussie hebben we een apart topic: PTA / Nieuwe oldtimer regeling #9quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:08 schreef Sounddragon het volgende:
Gofferpietjes, daar zou ik ook érg blij van wordenNog niet eens om die 120¤, maar om het schorsen, >>>>magoei, offdoppic <<<<
En voor de Dakar (trucks) ook: PTA / Le Dakar #15: "Hé Henk, had jij je regenpak nog meegenomen?"quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vrij vertaald; voor die discussie hebben we een apart topic: PTA / Nieuwe oldtimer regeling #9 [ afbeelding ]
Beter:quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:22 schreef Dekatria het volgende:
Dakar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dakar
RD04, maar OK, doe ik het ook wel voorquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:22 schreef Dekatria het volgende:
Dakar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dakar
Vaak langs gereden maar is mij ook nooit opgevallen!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:30 schreef KneusTeun het volgende:
Gummie, dit stuk wel eens gereden? (klein stukje, maar ik ben al 100x langs die entree gereden, maar dat pad viel me nooit op)
https://maps.google.nl/ma(...)3&sz=14&via=1,2&z=13
Ga ik kijken of ik er s'ochtends al langs kan, zet ik wel ff FIRST1 op het zandquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:05 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Vaak langs gereden maar is mij ook nooit opgevallen!![]()
Ik ga het morgenmiddag gelijk effe sjekken!
Markeer het begin maar effe, kan ik het makkelijk vindenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ga ik kijken of ik er s'ochtends al langs kan, zet ik wel ff FIRST1 op het zand
Nee ik hoop dat ik er morgen even langs kan.
als ik de staats lotto win krijg jij een bonnaville van mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:20 schreef Dekatria het volgende:
Ga eens weg met die koekblikken
[ afbeelding ]
Waarom krijgt Deka wel een nieuwe fiets en de rest niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
als ik de staats lotto win krijg jij een bonnaville van mij
omdat Deka het momenteel met een Alp moet doen en de rest n... oh wacht.....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom krijgt Deka wel een nieuwe fiets en de rest niet?
dus ik krijg weer nikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat Deka het momenteel met een Alp moet doen en de rest n... oh wacht.....
bij assen ligt een mooi stuk waar je van de gewone weg af kanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:27 schreef Gummiebeer het volgende:
Op zich kan je rond vlb twente ook mooi offroad gaan, maar dan moet je wel de homo's en "natuurliefhebbers" ontwijken.
Ben je zwangerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:53 schreef Salatrel het volgende:
Zo net mijn breakfast of champions naar binnen gewerkt. Vandaag maar een korte rit voor de boeg van nog geen 200km dus ik hoef niet persen nu al weg want dan ben ik er al rond lunchtijd
Bij de pannenkoekplassen ligt ook een mooi stukkie!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:23 schreef KneusTeun het volgende:
Direct na het bordje dat je Deurningen binnen rijdt, kan niet missen! Het is niet een heel eind helaas, maar wel leuk als je zo weggetjes ontdekt.
Kreeg ook nog een andere tip voor in de buurt!
Laatst wel langs gereden, maar je bedoelt dat korte stukje met fietspad ernaast? of is dat langer dan het lijkt? je hebt ook nog over de Lonnekerberg heen, die pak ik als ik van me ouders terug rijd altijd even mee. (wel bestemmingsverkeer, maar ik moet aan de andere kant zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:01 schreef 1517 het volgende:
[..]
Bij de pannenkoekplassen ligt ook een mooi stukkie!
Helemaal achter in de hoek op het industrieterrein
Woon inmiddels al een tijd in het westen dus weet het niet meer precies.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Laatst wel langs gereden, maar je bedoelt dat korte stukje met fietspad ernaast? of is dat langer dan het lijkt? je hebt ook nog over de Lonnekerberg heen, die pak ik als ik van me ouders terug rijd altijd even mee. (wel bestemmingsverkeer, maar ik moet aan de andere kant zijn)
Ja dat zou misschien wel kunnen met MTB, door wat wegen over te steken etc, maar daar is alles nu afgesloten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:17 schreef 1517 het volgende:
[..]
Woon inmiddels al een tijd in het westen dus weet het niet meer precies.
Weet dat je vanaf dat bos achter de McDonalds helemaal kan doortrekken naar het bos bij de universiteit.
Reed daar vroeger altijd MTB maar kwam vaak crossers tegen
Kwaliteitspost, mag wel even gequote worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:19 schreef Yreal het volgende:
als ik de staats lotto win krijg jij een bonnaville van mij
Ik denk rond een uurtje of 1 a 2.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:24 schreef KneusTeun het volgende:
hoelaat ga jij rijden gummie? als ik beetje time kom ik je misschien tegen. eerst ff kijken of ik de route op me telefoon kan krijgen
oh dat is praktisch nog ochtendquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
oh dat is praktisch nog ochtend![]()
Mocht ik in de buurt van Deurningen wat herrie horen weet ik dat jij en je nieuwe pijp dat zijn toch
Of we spreken ergens om bepaald tijdstip afquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:24 schreef Anne het volgende:
Zeuw. Dat was mij vanochtend het ritje wel.
SD heeft per ongeluk gisteren mijn vizier niet goed vast gezet (dat wordt billenkoek vanavond).
Vanochtend had ik namelijk mijn vizier dicht maar kreeg ik nog steeds de halve wind vol in mijn bek door alle kieren en gaten.
Toch maar doorgereden en met tranende ogen aangekomen op mijn werk.
Ik zet mijn helm af en *poef*, valt zo mijn vizier op de grond. Gelukkig niet onderweg gebeurd dus.
Volgens mij heb ik hem nu wel vastgezet (ik heb er aan lopen rukken en trekken en hij blijft zitten, dus 't zal wel), maar ik vind hem toch raar zitten.
Het vizier raakt ook die clip aan de zijkant waarmee je het vizier losmaakt en volgens mij is dat bij mij andere, heldere, vizier niet. En het lijkt mij ook niet dat het zo hoort..
Ik destijds met lessen met een te loszitten helm gereden op de snelweg. Flink wind erbij en dan wordt je zicht ook wel beperkt als die helm gaat draaienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]Zo heb ik dus nog een keer op de snelweg gehad dat mijn vizier aan één kant los hing, en daarna een beetje rondfladderde hangend aan alleen het rechter bevestigingspunt
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik destijds met lessen met een te loszitten helm gereden op de snelweg. Flink wind erbij en dan wordt je zicht ook wel beperkt als die helm gaat draaien.
Klopt, was ook de laatste keer dat ik die helm heb gebruikt. Gelijk een goedpassende gekocht die ik nu nog gebruikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]Fijn he
Maar als jouw helm kan draaien heb je gewoon een te kleine helm hea
Ik had het ook al heel snel gezien in die kleding van de rijschoolquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Klopt, was ook de laatste keer dat ik die helm heb gebruikt. Gelijk een goedpassende gekocht die ik nu nog gebruik.
Was het zó eng in het bos?quote:
Dat is zeker die Spar recht tegenover dat vermaarde benzinestationquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:41 schreef Salatrel het volgende:
aangekomen in Durness heb ik een wandeling gemaakt op het schiereiland Faraid Head. Daarna nog even wat boodschappen gedaan bij de spar voor morgen
jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is zeker die Spar recht tegenover dat vermaarde benzinestationlllinks in beeld.
[ afbeelding ]
zolang je onderbroek nog maar schoon is anders heb je een dekaatje gedaan en je fiets in de greppel geparkeerdquote:
Poederoijen, Nederhemert, Heusden, etcetera? Dat is een verdomd lekker dijkje jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:48 schreef pindaplukker het volgende:
Ritje van 2,5 u achter de rugLeuke route zo tussen Gorinchem en Den bosch, beetje dijkjes soldaat maken
Ik zou maar geen grappen over greppels maken nu je zelf nog in Schotland rondrijdtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zolang je onderbroek nog maar schoon is anders heb je een dekaatje gedaan en je fiets in de greppel geparkeerd
waalwijk, wijk en aalburg, giessen, en zo door naar Gorinchem. Omgeving is top, alleen wel goed oppassen met al die fietsers en autosquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Poederoijen, Nederhemert, Heusden, etcetera? Dat is een verdomd lekker dijkje ja
Bovenlangs is ook leuk. Naar Zaltbommel. Iets minder gassen maar de omgeving is nog veel mooier. En als je bij Den Bosch bent het dijkje verder pakken op de Empelsedijk is ook wel lekker, alleen die is nu afgesloten volgens mij.
hej die foto heb ik ook!quote:
Aah die ja, onder de Maas langsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:55 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
waalwijk, wijk en aalburg, giessen, en zo door naar Gorinchem. Omgeving is top, alleen wel goed oppassen met al die fietsers en autos
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
hej die foto heb ik ook!
Filmpje is beetje kort, en heb ontdekt dat met staan wel anders filmens isEN ik moet even een knuffel van een kind stelen om wat tegen de rijwind te doen
Ik ben nog bijna op mijn plaat gegaan door die windquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Die wind was wel heul erg soms. Bocht naar links en rechts inleunen
Maakt het rijden wat spannendquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben nog bijna op mijn plaat gegaan door die windBochtje naar links ingezet, goed hard en dus lekker schuin, kom ik achter een hele rij bebouwing uit, slaat ineens de wind vol onder de fiets
Alsof het nog niet warm genoeg was zeg
Dat zei dat chickie bij de pomp ook al! of we het niet veel te heet haddenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben nog bijna op mijn plaat gegaan door die windBochtje naar links ingezet, goed hard en dus lekker schuin, kom ik achter een hele rij bebouwing uit, slaat ineens de wind vol onder de fiets
Alsof het nog niet warm genoeg was zeg
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat zei dat chickie bij de pomp ook al! of we het niet veel te heet haddenik ga vaker naar die pomp! was knap blond
ik moest vandaag door een complete kudde schapen heen die op de weg liepen met de schaapherder en zijn bordercollies erachterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:02 schreef BlackLining het volgende:
Ook wel typisch trouwens hoorDat is echt zo'n moment dat je weer weet dat je in Brabant rijdt, als je ineens moet uitwijken voor een loslopend schaap wat de dijk oversteekt
Meh, wordt verdomme eens tijd dat er hier weer een fatsoenlijke telefoon komt. Kan ik ook weer leuke foto's van de brommer makenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
Volgende keer ff spiegelreflex mee en die in zo'n weiland knallenmooie opnames van opzij maken
welke garmin?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:48 schreef lipjes het volgende:
Zo, navigatie gekocht
Wel een garmin natuurlijk.
heb je een andere motor gekocht dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:52 schreef BlackLining het volgende:
Kan ik ook weer leuke foto's van de brommer maken![]()
quote:
goeie keus!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zie edit.
Zumo 350LM
Kostte maar 350 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
goeie keus!Ja saturn had nog een 21% korting actie, dus denk das mooi meegenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:15 schreef KneusTeun het volgende:
Het stukje weg dat ik al tijden over het hoofd had gezien!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
Volgende keer ff spiegelreflex mee en die in zo'n weiland knallenmooie opnames van opzij maken
die 80 was niet de top, hoogste wat ik heb gezien was rond de 110!!!! dus zal 100 zijn, was geloof ik op dat 2e stuk waar het overzichtelijker was.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:05 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]Lekker laten kwispelen @ 4:15
En toch effe kijken naar die vieze schoenen en broek. Laatste stukje ging ook wel hard, ik zag in een glimp 80 op de teller.
[..]Voor de volgende keer effe doen!
Je bent idd drukker aan het opletten waar je naar toe wil ipv op de tellerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
die 80 was niet de top, hoogste wat ik heb gezien was rond de 110!!!! dus zal 100 zijn, was geloof ik op dat 2e stuk waar het overzichtelijker was.
Jammer dat als je staat dat niet echt te zien isen dat de camera meer naar beneden richt.
En bij het kanaal gingen we ook wel wat stukken behoorlijk hard, denk dat we bijna een MF sticker hadden verdiend
Die konden ons niet zien vanaf de texquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Je bent idd drukker aan het opletten waar je naar toe wil ipv op de tellerHet ging dan hier en daar wat hard, maar zeker niet over de grens. MF sticker heb ik al
Maar wij zijn vast niet gespot door een MF'er zo offroad
Veulste druk met koekjes etenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die konden ons niet zien vanaf de tex
als ik trug ben in nederland kan ik een afspraak gaan maken voor de 10k beurtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:54 schreef Gummiebeer het volgende:
Tevens vandaag de 60k aangetikt met de Alp!![]()
Foto maak ik wel met 66.666
[..]![]()
Ga je m dan ook wassen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als ik trug ben in nederland kan ik een afspraak gaan maken voor de 10k beurt
Tuulk wel. Mijn neue auspuff blinkt als een keutel in de maneschijn itt de rest van de fiets, helemaal na vanmiddag.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als de neue auspuff eronder gaat heb ik geen keus denk ik
Hebbie er nou 1 of toch 2 gekocht?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als de neue auspuff eronder gaat heb ik geen keus denk ik
Ken toch gewoon 1 demper op? Enige verschil is de pijp die ertussen zitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb de leovince genomen. 2 dempers dus...
maar 2 past ookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ken toch gewoon 1 demper op? Enige verschil is de pijp die ertussen zit
Nice, wat is het geworden?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, ik heb weer 2-wielig vervoer; meteen laten inpakken, geen strik, wel een helm erbij gekauft, uiteraard een systeemhelm; die miste nog in de collectie
![]()
[ afbeelding ]
niet deze?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, ik heb weer 2-wielig vervoer; meteen laten inpakken, geen strik, wel een helm erbij gekauft, uiteraard een systeemhelm; die miste nog in de collectie
![]()
[ afbeelding ]
Iets met een volle kuip waar ik wél op pasquote:
Nee, en neequote:
Hoe lang ga je het nog verzwijgen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iets met een volle kuip waar ik wél op pas
[..]
Nee, en nee
For everquote:
Neh, dan had ik de gele helm moeten kopenquote:
Lekker snel modelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:27 schreef Maegrim het volgende:
[..]
die K1 die bij arie molenaar staat
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe helm was nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon door het bos jongeuh
[ afbeelding ]
Dat moet idd wel lukken; ligt best goed in de bochtenquote:
Je kan met alles het bos in. De vraag is hoe ver, en of je je kuip ervoor op wilt offeren als het mis gaatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon door het bos jongeuh
[ afbeelding ]
Dan kunnen onze poesjes ook meequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef Maegrim het volgende:
wat anne er niet bij vertelde is dat het een zijspan is
[ afbeelding ]
Wat schattig, een motortje wat net komt kijkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:54 schreef Gummiebeer het volgende:
Tevens vandaag de 60k aangetikt met de Alp!![]()
Foto maak ik wel met 66.666
[..]![]()
Heb je je richtingaanwijzer nou al gefikst, met je 96.315 kmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat schattig, een motortje wat net komt kijken
96.315km op de Bandit
Neequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb je je richtingaanwijzer nou al gefikst, met je 96.315 km
Omdat die kapjes bijna net zo duur zijn als een setquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
NeeWant ik vertik het een nieuwe set te kopen omdat die kapjes nergens los verkrijgbaar zijn.
Ja, flikker maar op dus. Ik ga geen 40 euro betalen voor een uit de hand gelopen stuk plastic.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat die kapjes bijna net zo duur zijn als een set
Dan zou ik maar eens beter zoeken als ik jou was.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, flikker maar op dus. Ik ga geen 40 euro betalen voor een uit de hand gelopen stuk plastic.
zoek een sloop die ze heeft liggenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, flikker maar op dus. Ik ga geen 40 euro betalen voor een uit de hand gelopen stuk plastic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef Sounddragon het volgende:
Innovatief zo'n ding joh; halogeen knipperlampjes? echt?
Ding gaat op vermogen he. Andere ballast tussen zetten. Of condensator vervangen, maar weerstandje is makkelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Dude, je hebt een relais nodig voor laag vermogen, no more, no less, is gewoon zo te koop; ruk eruit, prik erin, niks geen gekloot met weerstandjes en solderen.. gewoon ruk/prik, en klaarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ding gaat op vermogen he. Andere ballast tussen zetten. Of condensator vervangen, maar weerstandje is makkelijker.
http://www.motorparts-online.com/quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ding gaat op vermogen he. Andere ballast tussen zetten. Of condensator vervangen, maar weerstandje is makkelijker.
Hier al gekeken?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:58 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, we zien wel. Kan me sowieso weinig druk maken om dat ontbrekende kapje.
Zijn sowieso al aftermarket lampjes hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hier al gekeken?
http://www.cmsnl.com/suzuki-motorcycle_model13053/
Inderdaad, en daar zijn we trots op!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:58 schreef BlackLining het volgende:
De enige die erom zeiken zijn jullie allemaal bij aanvang van een rit![]()
Zal ik dan nog maar even zo rond blijven rijden? Dan kun je bij de volgende rit weer lekker los gaanquote:
Volgende keer trilt je kentekenplaat er wel af, ofzo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zal ik dan nog maar even zo rond blijven rijden? Dan kun je bij de volgende rit weer lekker los gaan
Omhoog scrollen en lezen is te ingewikkeld?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:14 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar welk hok heeft SD nu dan?
Al die geheimzinnigheid ook.. het lijkt net Bokt.nlof heb ik nu iets gemist?
Symmetrie +1quote:
Was effe afwezig, bier vloeit rijkelijk enz enz. Ik zal es scrollen dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omhoog scrollen en lezen is te ingewikkeld?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Was effe afwezig, bier vloeit rijkelijk enz enz. Ik zal es scrollen dan.
Wtf? Een Kawa gtr1000?
Jep, en nee, daar wil je niet mee offroad, maar ik zocht ook een snelwegbrommer, anders was ik wel op jacht gegaan naar een andere AT. Voor offroad komt er tzt wel weer iets andersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:20 schreef Gummiebeer het volgende:
Daar ken je toch heul niet mee offroad man.
Ik deed al de ekte Gummiebeer editquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Jep, en nee, daar wil je niet mee offroad, maar ik zocht ook een snelwegbrommer, anders was ik wel op jacht gegaan naar een andere AT. Voor offroad komt er tzt wel weer iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:28 schreef Sounddragon het volgende:
En misschien ook wel niet, vind zo'n FJ ook nog steeds wel kewl nu ik erop gereden heb, maar ik mocht ze niet allebei kopen van de bazin
Aaah, jij ook onder de plak. Ben ik gelukkig niet de enige enigsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal wel meevallen; maar ik kan hier gewoon geen 3 brommers voor de deur zettenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Aaah, jij ook onder de plak. Ben ik gelukkig niet de enige
I know.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal wel meevallen; maar ik kan hier gewoon geen 3 brommers voor de deur zetten
Ik zoek nog een sponsor voor een huis met dubbele garage, een Yammie XT1200Z KTM Adventure, een XJR en een oldskool Harley flathead erbij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:33 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
I know.Als het aan mij lag stond hier een Alp, een TDM en caferacer, maarja... Tijd ,geld en ruimte gebrek.
Gummiebeer Tip: Zoek een ouwe vrijsterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zoek nog een sponsor voor een huis met dubbele garage, een Yammie XT1200Z KTM Adventure, een XJR en een oldskool Harley flathead erbij.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:39 schreef Dekatria het volgende:
Zei er iemand caféracer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik dan weer niet begrijp is dat ze bij nieuwe zooi er gegoten velgen onder gooien. Het is eigk net als met allroads; er horen gewoon spaakvelgen onder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:44 schreef Sounddragon het volgende:
Persoonlijk vind ik dat een caferacer een oud bij elkaar geraapt zelfbouw-ding hoort te zijn
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet begrijp is dat ze bij nieuwe zooi er gegoten velgen onder gooien. Het is eigk net als met allroads; er horen gewoon spaakvelgen onder.
Daarom ben ik blij met mijn 21" voorwielquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
Niet alleen spaakvelgen; een allroad hoort een groot voorwiel te hebben, ander stuurt íe niet op/in los spul
Meh, lijkt me toch het mooiste om een caféracer te maken van een oud hok wat van zichzelf geen caféracer is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:14 schreef Dekatria het volgende:
Sowieso een Triumph erbij. En dan voor wat rooitjes eraan verspijkeren
Maak je je eigen caféracer met een Triumph blok. Probleem opgelostquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:17 schreef BlackLining het volgende:
Meh, lijkt me toch het mooiste om een caféracer te maken van een oud hok wat van zichzelf geen caféracer is.
Al is het jammere dan wel dat je niet die prachtige carterdeksels en klepdeksels van Triumph hebt.
Dat afgeronde driehoekige carter, pure krukasporno
Niet geheel onbetaalbaar, prioriteiten stellen. Sja en of je beetje werk hebt natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:09 schreef BlackLining het volgende:
Spaakvelgen zijn sowieso veel mooier, onder de meeste fietsen althans, dan die gegoten meuk
Overigens, als ik hier geld had stond er een Suzuki Bandit, Suzuki V-Strom, Honda XR600R of ander offroad machientje, de een of andere chopper, een caféracer (zelfgebouwd natuurlijk) en een supersport, waarschijnlijk een Triumph Daytona 675r.
Maar goed, ik wil zoveel heaVoorlopig maar gewoon de Bandit.
Ik ken een pestventje van 20 die heeft zo'n vergelijkbare collectie staan inderdaadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet geheel onbetaalbaar, prioriteiten stellen. Sja en of je beetje werk hebt natuurlijk
En over 10 jaar woont die nog thuis ? Of verdient tie 2x modaalquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ken een pestventje van 20 die heeft zo'n vergelijkbare collectie staan inderdaad
Godverdomme, wat word ik daar jaloers van zeg
Woont nog wel thuis ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
En over 10 jaar woont die nog thuis ? Of verdient tie 2x modaal
Echt hey, had ik er op dit moment nog een sportieve auto bij ook nog.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Woont nog wel thuis ja.
Doe mij dan inderdaad maar gewoon één motor en mijn eigen woonplek
Van wie heb je die car geleend dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:29 schreef BlackLining het volgende:
Auto![]()
Gisteren nog een uur gedaan over een stukje wat ik op de motor in een kwartier doe. Ben er voorlopig wel weer even klaar mee
Van den ouweluiquote:
Trakteer je ze wel op een bbq tochquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Van den ouweluiZelf geen auto hier. Heb ik niks aan, onhandig in de stad, kost alleen maar geld.
Moest even een hoop spullen wegbrengen. En dat ging niet op de motor.
Nee, ook niet op de zolder van een Goldwing![]()
omdat de meeste mensen die een allroad kopen toch niks anders doen dan asfalt of hooguit een geprepareerd gravelweggetje... dat kan best met normale velgenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet begrijp is dat ze bij nieuwe zooi er gegoten velgen onder gooien. Het is eigk net als met allroads; er horen gewoon spaakvelgen onder.
Dan is het ook geen allroad meer m.i.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 07:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat de meeste mensen die een allroad kopen toch niks anders doen dan asfalt of hooguit een geprepareerd gravelweggetje... dat kan best met normale velgen
Dat is dit toch ook.... ik zie probleem nie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:57 schreef Dekatria het volgende:
Voor die prijs heb je gewoon een motorjas
Dit is gewoon een soort regenjack voor zover ik kan zien.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is dit toch ook.... ik zie probleem nie.
het is yamaha RIDING gear. Er moet natuurlijk wel een body protector onderquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dit is gewoon een soort regenjack voor zover ik kan zien.
Hij moet niet te strak, maar ook zeker niet los zitten. Kun je 'm draaien dan is'ie te groot. Kijk goed of'ie nergens drukt, of'ie lekker zit - pasvormen verschillen namelijk per fabrikant, dus een Nolan kan lekkerder zitten dan een Schuberth.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:12 schreef Piles het volgende:
Ik wil zo eens gaan kijken voor een eerste helm, die dingen van de rijschool ben ik zat![]()
Nog tips waar ik op moet letten? Of gewoon een willekeurige Motoport inlopen?
Rekening houden met wat voor een motor je zelf wilquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:12 schreef Piles het volgende:
Ik wil zo eens gaan kijken voor een eerste helm, die dingen van de rijschool ben ik zat![]()
Nog tips waar ik op moet letten? Of gewoon een willekeurige Motoport/Motorplanet inlopen?
Ga je crossen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets komt er immers onder.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef Dekatria het volgende:
Hij moet niet te strak, maar ook zeker niet los zitten. Kun je 'm draaien dan is'ie te groot. Kijk goed of'ie nergens drukt, of'ie lekker zit - pasvormen verschillen namelijk per fabrikant, dus een Nolan kan lekkerder zitten dan een Schuberth.
Zeker dus even passen.
Heb je het dan over kleur of type? Want wat voor motor ik wil wordt de volgende vraag zodra ik mn rijbewijs (bijna) hebquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef KneusTeun het volgende:
Rekening houden met wat voor een motor je zelf wil![]()
Zo heb ik nu een helm die niet bij me motor past (ja dat vind ik belangrijk)
En niet besparen op geld, kwaliteit halen http://sharp.direct.gov.uk/
Onder andere, ik wil gewoon met de all-road ook lekker zand grind en dergelijke willen pakken. Kan ik wel een jas met rug bescherming halen, maar dan doe ik het liever 100% safe.quote:
Naja, ik heb een intergraal helm, omdat ik destijds een CB 750 had gekocht, nu rijd ik een all-road en had ik liever een cross of dual-sport helm gehad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:19 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Heb je het dan over kleur of type? Want wat voor motor ik wil wordt de volgende vraag zodra ik mn rijbewijs (bijna) heb
Ah, zoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Naja, ik heb een intergraal helm, omdat ik destijds een CB 750 had gekocht, nu rijd ik een all-road en had ik liever een cross of dual-sport helm gehad.
Vind ik mooier dan die Klim jasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:14 schreef KneusTeun het volgende:
LOL komt net mijn vriendin binnen met:
[ afbeelding ]
Jas probleem ook opgelost!
Ja ik kwam niet meer bij, omdat ik niet wist dat zij deze besteld hadquote:
Fijne botsmutsenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:44 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is 'm geworden. Had ik een paar weken eerder moeten kopen
Zullen wel lekker botsen jaquote:
Coole vriendin gozert!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:14 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Een goede jas is primadeluxe safe genoeg; maak je maar meer zorgen over laarzen en beenbescherming.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Onder andere, ik wil gewoon met de all-road ook lekker zand grind en dergelijke willen pakken. Kan ik wel een jas met rug bescherming halen, maar dan doe ik het liever 100% safe.
Naais, die moet je houdenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:14 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook lid van de HJC-owners club sinds gisterenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:44 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is 'm geworden. Had ik een paar weken eerder moeten kopenZelfde fit als een Shoei, ook met pinlock, alleen ruim een meijer goedkoper.
Whehe, ik zoek nog een achterspoiler, western wheels en captains chairsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:30 schreef KneusTeun het volgende:
Beetje a-team vibe met die rode streep!
Denk dat je de enige hier bent met die meningquote:
Haha, die hele opsomming aan Goldwing extra's op de meetquote:
Nice, ik heb laatst ook al even zitten loeren naar de GTR 1000, dat zou wel eens de opvolger van mijn huidige kunnen worden. En je hebt ookal dezelfde helm als ik zag ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
Ow, deze hadden jullie nog tegoed;
[ afbeelding ]
Saai, ik weet, maar rijdt lekker, al denk ik dat de eerste mod iets met vering te maken heeft, en dan met name aan de voorkant
Ja iddquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:20 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Haha, die hele opsomming aan Goldwing extra's op de meet
"Schat, zoek jij vast een lekkere wijn in de kelder? Dan warm ik de jacuzzi vast op!"
Meh, ik zit liever op het dakterras. Mooier uitzicht over de weg. Barbeque aan, lekker eten, biertjes in de koelkast etceteraquote:
De FJ had een Feyenoord-kleurstellingquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:48 schreef BlackLining het volgende:
Maar gelukkig is ie niet zó Feyenoord-achtig als de TT doet voormoeden. Dan had je helemaal voor lul gereden, nu valt het nog mee
Aah. Ja, dat is inderdaad een goede reden om even verder te zoeken danquote:
Ik hoor dat wrappen ook wel leuke kleurstellingen oplevertquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Aah. Ja, dat is inderdaad een goede reden om even verder te zoeken dan
Even door een greppel vegen ook. Liever modderkleurig dan Feyenoord in ieder gevalquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik hoor dat wrappen ook wel leuke kleurstellingen oplevert
Feyenoord?quote:
Onder de kuip ergens, daar zitten 2 wenteltrappen waar ik nog niet aan toe ben gekomen. Eentje wordt vervangen voor een lift op termijn, ik ben al wat ouder hequote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nice, ik heb laatst ook al even zitten loeren naar de GTR 1000, dat zou wel eens de opvolger van mijn huidige kunnen worden. En je hebt ookal dezelfde helm als ik zag ik(Sy-max III toch?)
die idd, zit best goed, lekker veel ruimte bij de oren, dus geen last meer van drukkende oordoppies (die ik nu ook niet meer nodig heb denk ik, bij een compleet gebrek aan turbulentie en windgebulderquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:24 schreef Maegrim het volgende:
nee, een rpha max, da's hun nieuwste systeemhelm dacht ik... even opgehad, neotec zit mij beter
Uhhuh.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:48 schreef BlackLining het volgende:
Maar gelukkig is ie niet zó Feyenoord-achtig als de TT doet voormoeden. Dan had je helemaal voor lul gereden, nu valt het nog mee
SPOILER: Okee, omdat je anders niks vangt :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet echt wennen; het gebrek aan rijwind is verraderlijker als je denkt; ik schakel net met 100 een tikkie terug, trek één keer door en schakel weer op @ 8K rpm... kijk op de teller; woepsie, 180![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Sounddragon op 01-06-2013 21:44:11 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik vind het afremmen op de motor eigenlijk best OK, meeste wennen is het schakelen, en het feit dat het schip compleet uit de veren komt als je een beetje gas geeft. En het pookie zit kut, dat moet ik effe veranderen. Volgens mij ligt ie ook al aardig plat in de bochten, maar dat is misschien alleen gevoelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:40 schreef BlackLining het volgende:
Zit sowieso nogal verschil in he, V-twin of inline four. De meeste die ik ken die die switch gemaakt hebben, zijn toch een paar keer onaangenaam verrast van hoe licht een inline four op het motorblok remt. En als je dan ook nog geen rijwind hebt ter indicatie kan ik me voorstellen dat het zo nu en dan irritant is ja
Zijn natuurlijk ook wel twee compleet verschillende motoren.
Dat hobby clubje gaat nog welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Feyenoord?
Hmm, een of ander hobbyclubje wat zo nu en dan in een zatte bui tegen een bal aan trapt als ik het me goed herinner.
Ik zei het tochquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het afremmen op de motor eigenlijk best OK, meeste wennen is het schakelen, en het feit dat het schip compleet uit de veren komt als je een beetje gas geeft. En het pookie zit kut, dat moet ik effe veranderen. Volgens mij ligt ie ook al aardig plat in de bochten, maar dat is misschien alleen gevoel
En ik reed altijd op de toerenteller op de AT, en ik schakel ergens bij de 4500 rpm ofzo, maar als je dan gas geeft is hij redelijk lui, er komt pas een beetje leven in boven de 6500 toeren. Is overigens niet nodig, want hij heeft best wel wat koppel. (ik had me trouwens wel wat meer voorgesteld van die 110Pk, da's bijna het dubbele van de twin)
Joah, wdb zat er in de FJ een heeeeeel stuk meer pit, die gooide ik bij 7K snel een tandje hogerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei het tochWas wel een Pan, maar als ik dat vergelijk met m'n GS500 was dat nou ook niet een schrikbarend verschil
Zit het maximum koppel niet gewoon enorm hoog? Als ik echt goed hard wil rijden op de Bandit dan moet ik rijden vanaf 7.000rpm.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het afremmen op de motor eigenlijk best OK, meeste wennen is het schakelen, en het feit dat het schip compleet uit de veren komt als je een beetje gas geeft. En het pookie zit kut, dat moet ik effe veranderen. Volgens mij ligt ie ook al aardig plat in de bochten, maar dat is misschien alleen gevoel
En ik reed altijd op de toerenteller op de AT, en ik schakel ergens bij de 4500 rpm ofzo, maar als je dan gas geeft is hij redelijk lui, er komt pas een beetje leven in boven de 6500 toeren. Is overigens niet nodig, want hij heeft best wel wat koppel. (ik had me trouwens wel wat meer voorgesteld van die 110Pk, da's bijna het dubbele van de twin)
Volgens mij ging die Pan ook al bij 9k in het rood ofzoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Joah, wdb zat er in de FJ een heeeeeel stuk meer pit, die gooide ik bij 7K snel een tandje hoger
Wat voor blok zit er in eigenlijk in zoon pan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij ging die Pan ook al bij 9k in het rood ofzo
1100 V4.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat voor blok zit er in eigenlijk in zoon pan?
quote:The Honda ST1100, also known as the Pan-European, is a sport touring motorcycle[1][2] that was manufactured by Honda until 2002.
Make Model: Kawasaki GTR 1000quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zit het maximum koppel niet gewoon enorm hoog? Als ik echt goed hard wil rijden op de Bandit dan moet ik rijden vanaf 7.000rpm.
Ben bang dat ik met mijn rijstijl en (nu nog) spielerei, geluk heb als ik 1 op 15 redquote:
Hmmja, vreemd voor zo'n blok. Logisch dat ie lager ligt dan in een sportfietsje, maar 6.500 is wel weinig. Maar dan wijkt ie dusdanig af van de powercurve die ik gevonden hadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Make Model: Kawasaki GTR 1000
Year: 1991 - 96
Engine: Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder.
Capacity: 997
Bore x Stroke 74 x 58 mm
Compression Ratio : 10.2:1
Induction: 4x 32mm Keihin CV
Ignition / Starting: - / electric
Max Power: 110 hp 80.2 kW @ 6500 rpm
Max Torque: 98.1 Nm @ 6500 rpm
[.. stats ..]
Klopt dus idd; 6500 rpm
Wat doet zo'n GTR "normaal" dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben bang dat ik met mijn rijstijl en (nu nog) spielerei, geluk heb als ik 1 op 15 red
Jij had het net over een 1400 terwijl SD een 1000 heeft?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmmja, vreemd voor zo'n blok. Logisch dat ie lager ligt dan in een sportfietsje, maar 6.500 is wel weinig. Maar dan wijkt ie dusdanig af van de powercurve die ik gevonden hadwant daar zat max vermogen ver boven max koppel.
Nou ja, kwestie van wennen waarschijnlijk heaHad hem nog even ge edit trouwens, veel koppel op relatief lichte versnelling doet al niet zoveel he, maar zo'n ding is natuurlijk berekend op veel meer bijkomende last. Ik denk dat je als je bijvoorbeeld met dat ding volgebouwd met bagege de bergen in gaat, dat je dat koppel dan pas echt gaat merken
Zou kunnen, maar daar heb ik hem voorlopig niet voor, hij moet me lekker comfortabel naar mijn werk zoeven, en dat kan hij volgens mij wel. Ik ben benieuwd naar de eerste regenritquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmmja, vreemd voor zo'n blok. Logisch dat ie lager ligt dan in een sportfietsje, maar 6.500 is wel weinig. Maar dan wijkt ie dusdanig af van de powercurve die ik gevonden hadwant daar zat max vermogen ver boven max koppel.
Nou ja, kwestie van wennen waarschijnlijk heaHad hem nog even ge edit trouwens, veel koppel op relatief lichte versnelling doet al niet zoveel he, maar zo'n ding is natuurlijk berekend op veel meer bijkomende last. Ik denk dat je als je bijvoorbeeld met dat ding volgebouwd met bagege de bergen in gaat, dat je dat koppel dan pas echt gaat merken
Geen idee, zal denk ik ergens tussen d 1 op 16 en 1 op 18 liggen.. tijd gaat het leren, want ik ga natuurlijk effe uitproberen de komende tijd op diverse snelhedenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat doet zo'n GTR "normaal" dan?
Zoiets red ik ook, wat vrij zuinig is voor een VTR, terwijl ik naar mijn idee niet zuinig rijMijn tank is alleen zowat 2x zo klein
Dat is het meest vergelijkbare wat ik kon vinden. En dan bedoel ik niet qua vermogen hequote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij had het net over een 1400 terwijl SD een 1000 heeft?
Ah dat valt nog wel mee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar daar heb ik hem voorlopig niet voor, hij moet me lekker comfortabel naar mijn werk zoeven, en dat kan hij volgens mij wel. Ik ben benieuwd naar de eerste regenrit
[..]
Geen idee, zal denk ik ergens tussen d 1 op 16 en 1 op 18 liggen.. tijd gaat het leren, want ik ga natuurlijk effe uitproberen de komende tijd op diverse snelheden
Snap ik, maar er zal ongetwijfeld verschil inzittenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is het meest vergelijkbare wat ik kon vinden. En dan bedoel ik niet qua vermogen hemaar qua boringsverhouding etcetera.
Maar ik had ook maar ergens een plaatje van image search afgeplukt hoor.
Da's sowieso al een injectie, niet te vergelijken natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij had het net over een 1400 terwijl SD een 1000 heeft?
Ik gok maar wat he... ekte cijfers komen nog uit de praktijk leeturr zis week, want het wordt de hele week mooi weerquote:
Daar had ik nog niet eens naar gekekenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's sowieso al een injectie, niet te vergelijken natuurlijk![]()
Dat sowieso jaquote:[..]
Ik gok maar wat he... ekte cijfers komen nog uit de praktijk leeturr zis week, want het wordt de hele week mooi weer![]()
Zal trouwens ook wel aardig wat schelen als ik die 3 keukenkassie's eraf ruk
Jeh, 2, eentje afsluitbaar, de andere zit één of ander leren flappie overheen, ziet er niet uitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens naar gekeken
[..]
Dat sowieso jaHeb je in die kuip ook zo'n mooi handschoenenvakje zitten?
Gheghe, bij de Pan gebruikte ik 'm voor een schijfremslot, dat was ook het enige wat ik kon bedenken wat daar in zou passenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, 2, eentje afsluitbaar, de andere zit één of ander leren flappie overheen, ziet er niet uit
Ik zie wel waar ik hem voor ga misbruiken. Zo eerst eens op zoek naar een deftige ketting om hem mee op slot te zetten; schijnt een slechte buurt te zijn hierquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, bij de Pan gebruikte ik 'm voor een schijfremslot, dat was ook het enige wat ik kon bedenken wat daar in zou passen
Zo'n ART4dinges slot waarbij je een ketting hebt met een los hangslot. Kan je 2 kettingsloten tot 1 ketting aaneen rijgen mocht je dat willen (bijv om 2 motoren aan elkaar vast te zetten, ik zeg maar iets).quote:
Goein tipquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:18 schreef Dekatria het volgende:
Check ook meteen even de kruipruimte, vaak een zooitje daar.
[..]
Zo'n ART4dinges slot waarbij je een ketting hebt met een los hangslot. Kan je 2 kettingsloten tot 1 ketting aaneen rijgen mocht je dat willen (bijv om 2 motoren aan elkaar vast te zetten, ik zeg maar iets).
M'n ART4 is denk een metertje hooguit, en dat weegt al wat. Wel retehandig, als je de motor ergens aan vast wil leggen (of aan zichzelf, met de valbeugels)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goein tip![]()
Ik zat al naar zoiets te kijken idd, en dan heb je ook nog van die kettingen die je kunt rijgen.
Heb jij ook een kettingslot? voorname vraag: hoe lang is handig? Ik stond volgens mij op de beurs ofzo met zo'n Art4 ding van anderhalve meter in mijn handen, en die dingen zijn best wel zwaar, da's niet zo fijn in je topkoffer denk ik.
Nice, maar wat vind Anne ervan? Die kan meteen 3 kamers extra stofzuigenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
Ow, deze hadden jullie nog tegoed;
[ afbeelding ]
Saai, ik weet, maar rijdt lekker, al denk ik dat de eerste mod iets met vering te maken heeft, en dan met name aan de voorkant
Respect heur!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:42 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag met de onderwaterbrommer gespeeld
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:42 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag met de onderwaterbrommer gespeeld
Ik heb onder het ijs gedoken. Vergeet die oefening maar snelquote:Op zondag 2 juni 2013 00:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Respect heur!!
Voor zwemdiploma B moest je door zoon gat duiken, en nog zoon oefening voor als je onder het ijs kwam,
Nachtmerries aan over gehouden. Brrr water? In bier !!!
Oldbies rulequote:Op zondag 2 juni 2013 00:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dacht dat je ook al was verdronken !! FOK MC!! still allive!
Heb er niks mee, achteraf gezien misschien bang makerij is wel goed geluktquote:Op zondag 2 juni 2013 00:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik heb onder het ijs gedoken. Vergeet die oefening maar snel
Ik hou het in de gatenquote:Op zondag 2 juni 2013 00:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dacht dat je ook al was verdronken !! FOK MC!! still allive!
Hebbie dan aan een meter genoeg? als ik door mijn achterwiel moet kom ik al aan een halve meter om alleen al onder al dat plastic vandaan te komenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
M'n ART4 is denk een metertje hooguit, en dat weegt al wat. Wel retehandig, als je de motor ergens aan vast wil leggen (of aan zichzelf, met de valbeugels)
Schoonmaken doet de regen welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nice, maar wat vind Anne ervan? Die kan meteen 3 kamers extra stofzuigen
Stiekem wel een gaaf ding eigenlijk
Hey, it's still alive!quote:
Die ik heb is 1,20 geloof ik, maar dat is (imo) net te kort om hem ergens aan vast te zetten. Het kan wel, als je iets direct ernaast hebt. Maar ik zou eerder voor de 1,50m gaan als ik nu 1 zou moeten kopen. Deze is ook al erg zwaar en ik heb hem in de tanktas als ik hem al mee moet nemen. Dan ben ik al bang dat ie deuken in mn tank maakt ofzoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goein tip![]()
Ik zat al naar zoiets te kijken idd, en dan heb je ook nog van die kettingen die je kunt rijgen.
Heb jij ook een kettingslot? voorname vraag: hoe lang is handig? Ik stond volgens mij op de beurs ofzo met zo'n Art4 ding van anderhalve meter in mijn handen, en die dingen zijn best wel zwaar, da's niet zo fijn in je topkoffer denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |