2 verdiepingen betonnen trappen jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:08 schreef Gummiebeer het volgende:
Goed bezig Sala!Erg mooie plaatjes!
Je helm laten donderen?
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef Salatrel het volgende:
ik denk dan maar het belangrijkste is dat ik de helm niet op had toen die 2 verdiepingen naar beneden viel
deze is net nieuwquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.![]()
Tenminste wel een mooi excuus veur een nieuwe botsmuts
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
deze is net nieuw2 maanden terug ofzo onder garantie vervangen omdat de lak los liet
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef Salatrel het volgende:
ik denk dan maar het belangrijkste is dat ik de helm niet op had toen die 2 verdiepingen naar beneden viel
En mensen maar raar opkijken toen ik een nieuwe kocht na Groot Brittanniëquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:03 schreef Salatrel het volgende:
oh en ik mag denk ik een nieuwe helm gaan uitzoeken als ik thuis ben
Nou, mazzel... veel mensen overdrijven als ze het over het weer in GB hebben denk ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En mensen maar raar opkijken toen ik een nieuwe kocht na Groot Brittannië'je hebt 'm toch nog niet zo lang?'
Andermaal nette picca's, goos! Je heb net zo'n mazzel met het weer als ik toentertijd
Er is gewoon geen pijl op te trekken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:50 schreef Sloggi het volgende:
Nou, mazzel... veel mensen overdrijven als ze het over het weer in GB hebben denk ik.
dan doe mij die linker maarquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:57 schreef BlackLining het volgende:
Kwam net ook weer een foto tegen die ik in Sydney gemaakt heb op Manly Beach Boulevard
Kwam dit even aanrijden
Kenners onder ons hebben natuurlijk al gezien op welke motor Deka nu zit te geilen
Soort van reden waarom ik nu een Super Tenere heb gekochtquote:
Dan pak ik de rechter welquote:
Ik heb hem wel eens gezien ja. Gruwelijk filmpje hequote:
Die honda hek alquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan pak ik de rechter welEn als die al weg is omdat Deka hem gesneakt heeft, dan pak ik de linker en heb jij pech en mag je op die Honda
Moest scrambler worden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:12 schreef Salatrel het volgende:
Als ik een Honda had zou ik em idd ook wegdoen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |