het is yamaha RIDING gear. Er moet natuurlijk wel een body protector onderquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dit is gewoon een soort regenjack voor zover ik kan zien.
Hij moet niet te strak, maar ook zeker niet los zitten. Kun je 'm draaien dan is'ie te groot. Kijk goed of'ie nergens drukt, of'ie lekker zit - pasvormen verschillen namelijk per fabrikant, dus een Nolan kan lekkerder zitten dan een Schuberth.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:12 schreef Piles het volgende:
Ik wil zo eens gaan kijken voor een eerste helm, die dingen van de rijschool ben ik zat![]()
Nog tips waar ik op moet letten? Of gewoon een willekeurige Motoport inlopen?
Rekening houden met wat voor een motor je zelf wilquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:12 schreef Piles het volgende:
Ik wil zo eens gaan kijken voor een eerste helm, die dingen van de rijschool ben ik zat![]()
Nog tips waar ik op moet letten? Of gewoon een willekeurige Motoport/Motorplanet inlopen?
Ga je crossen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets komt er immers onder.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef Dekatria het volgende:
Hij moet niet te strak, maar ook zeker niet los zitten. Kun je 'm draaien dan is'ie te groot. Kijk goed of'ie nergens drukt, of'ie lekker zit - pasvormen verschillen namelijk per fabrikant, dus een Nolan kan lekkerder zitten dan een Schuberth.
Zeker dus even passen.
Heb je het dan over kleur of type? Want wat voor motor ik wil wordt de volgende vraag zodra ik mn rijbewijs (bijna) hebquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef KneusTeun het volgende:
Rekening houden met wat voor een motor je zelf wil![]()
Zo heb ik nu een helm die niet bij me motor past (ja dat vind ik belangrijk)
En niet besparen op geld, kwaliteit halen http://sharp.direct.gov.uk/
Onder andere, ik wil gewoon met de all-road ook lekker zand grind en dergelijke willen pakken. Kan ik wel een jas met rug bescherming halen, maar dan doe ik het liever 100% safe.quote:
Naja, ik heb een intergraal helm, omdat ik destijds een CB 750 had gekocht, nu rijd ik een all-road en had ik liever een cross of dual-sport helm gehad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:19 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Heb je het dan over kleur of type? Want wat voor motor ik wil wordt de volgende vraag zodra ik mn rijbewijs (bijna) heb
Ah, zoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Naja, ik heb een intergraal helm, omdat ik destijds een CB 750 had gekocht, nu rijd ik een all-road en had ik liever een cross of dual-sport helm gehad.
Vind ik mooier dan die Klim jasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:14 schreef KneusTeun het volgende:
LOL komt net mijn vriendin binnen met:
[ afbeelding ]
Jas probleem ook opgelost!
Ja ik kwam niet meer bij, omdat ik niet wist dat zij deze besteld hadquote:
Fijne botsmutsenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:44 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is 'm geworden. Had ik een paar weken eerder moeten kopen
Zullen wel lekker botsen jaquote:
Coole vriendin gozert!!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:14 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Een goede jas is primadeluxe safe genoeg; maak je maar meer zorgen over laarzen en beenbescherming.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Onder andere, ik wil gewoon met de all-road ook lekker zand grind en dergelijke willen pakken. Kan ik wel een jas met rug bescherming halen, maar dan doe ik het liever 100% safe.
Naais, die moet je houdenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:14 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook lid van de HJC-owners club sinds gisterenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:44 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is 'm geworden. Had ik een paar weken eerder moeten kopenZelfde fit als een Shoei, ook met pinlock, alleen ruim een meijer goedkoper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Whehe, ik zoek nog een achterspoiler, western wheels en captains chairsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:30 schreef KneusTeun het volgende:
Beetje a-team vibe met die rode streep!
Denk dat je de enige hier bent met die meningquote:
Haha, die hele opsomming aan Goldwing extra's op de meetquote:
Nice, ik heb laatst ook al even zitten loeren naar de GTR 1000, dat zou wel eens de opvolger van mijn huidige kunnen worden. En je hebt ookal dezelfde helm als ik zag ikquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
Ow, deze hadden jullie nog tegoed;
[ afbeelding ]
Saai, ik weet, maar rijdt lekker, al denk ik dat de eerste mod iets met vering te maken heeft, en dan met name aan de voorkant
Ja iddquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:20 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Haha, die hele opsomming aan Goldwing extra's op de meet
"Schat, zoek jij vast een lekkere wijn in de kelder? Dan warm ik de jacuzzi vast op!"
Meh, ik zit liever op het dakterras. Mooier uitzicht over de weg. Barbeque aan, lekker eten, biertjes in de koelkast etceteraquote:
De FJ had een Feyenoord-kleurstellingquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:48 schreef BlackLining het volgende:
Maar gelukkig is ie niet zó Feyenoord-achtig als de TT doet voormoeden. Dan had je helemaal voor lul gereden, nu valt het nog mee
Aah. Ja, dat is inderdaad een goede reden om even verder te zoeken danquote:
Ik hoor dat wrappen ook wel leuke kleurstellingen oplevertquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Aah. Ja, dat is inderdaad een goede reden om even verder te zoeken dan
Even door een greppel vegen ook. Liever modderkleurig dan Feyenoord in ieder gevalquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik hoor dat wrappen ook wel leuke kleurstellingen oplevert
Feyenoord?quote:
Onder de kuip ergens, daar zitten 2 wenteltrappen waar ik nog niet aan toe ben gekomen. Eentje wordt vervangen voor een lift op termijn, ik ben al wat ouder hequote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nice, ik heb laatst ook al even zitten loeren naar de GTR 1000, dat zou wel eens de opvolger van mijn huidige kunnen worden. En je hebt ookal dezelfde helm als ik zag ik(Sy-max III toch?)
die idd, zit best goed, lekker veel ruimte bij de oren, dus geen last meer van drukkende oordoppies (die ik nu ook niet meer nodig heb denk ik, bij een compleet gebrek aan turbulentie en windgebulderquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:24 schreef Maegrim het volgende:
nee, een rpha max, da's hun nieuwste systeemhelm dacht ik... even opgehad, neotec zit mij beter
Uhhuh.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:48 schreef BlackLining het volgende:
Maar gelukkig is ie niet zó Feyenoord-achtig als de TT doet voormoeden. Dan had je helemaal voor lul gereden, nu valt het nog mee
SPOILER: Okee, omdat je anders niks vangt :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet echt wennen; het gebrek aan rijwind is verraderlijker als je denkt; ik schakel net met 100 een tikkie terug, trek één keer door en schakel weer op @ 8K rpm... kijk op de teller; woepsie, 180![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Sounddragon op 01-06-2013 21:44:11 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |